pagani schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 11:01:
[...]
Wat een onzin kraam je weer uit. Er staat niets in de vacature over het benaderen van de klant waar een consultant zit voor de peer review. (dus kon je er van uit gaan dat het bleef zoals het was, consultant benadert de klant met een formulier en levert deze data aan)
Niet lekkerlijk nee.
Maar iedereen die de vacature aandachtig las, kon hier eenvoudig uit op maken dat het een stevige functie was, met veel eigen tijd consumptie en een hoop genodigde ambitie.
Tevens had je kunnen verwachten dat de functie nog verder zou evoluren, zoals ook de methodes van CGI dat binnen Nederland doen.
De negativiteit jegens teamleads, daar snap ik ook echt geen drol van. Of is ambitie en hart voor de zaak tegenwoordig een negatieve eigenschap? Je teamlead is vanwege zijn nieuwe rol niet meer gaan verdienen, werkt waarschijnlijk 4-12 uur in z'n eigen tijd per week en de huidige functieomschrijving voldoet op diverse vlakken totaal niet aan wat deze in de originele vacature was. Je hoeft ze niet de hemel in te prijzen, maar de negativiteit snap ik gewoon echt niet.
ik ben verder niet negatief over teamleads in het algemeen hoor (hoewel ik totaal 0,0 klik met de mijne heb)
Ambitie en hart voor de zaak zijn prijzenswaardig en noodzakelijk. Had ik ze nog gehad, had ik niet weggegaan.
Het is het klagen waar ik op tegen ben.
En daarbij, ik hoop dat de teamleads wel meer gaan verdienen. Ik vind het ook volkomen logisch, in tegenstelling tot het gros hier, dat hoe hoger je zit, hoe meer benefits je hebt.
"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD