Ervaring werken bij CGI (deel 5) Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 83 ... 191 Laatste
Acties:
  • 1.022.753 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]Wijnands schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 14:49:
[...]

Die mogelijkheid is er nu ook door je een demotie te geven. Daar verandert eigenlijk niks aan.

[...]

Oh? Demotie met salarisverlaging voor alle medewerkers? Waar staat dat in de huidige AV ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avotar
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 16:21

avotar

P0werd by Black Coffee

Wow.. ik neem aan dat jij de 16k dus ook niet haalt?

"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wijnands
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15-09 10:08
Ding staat op 117k dus gemiddeld haal ik dat wel

+++Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peter00
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

peter00

BCF5

en hij is binnen. Nu even rustig doornemen...

Het is vervelend als cynicus steeds gelijk te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nore1g1
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 27-08 13:56
De bijlage is binnen, rekening houdend met het feit dat de 'verhoging' van de onkostenvergoeding tijdelijk is en er dus eigenlijk 25 euro vanaf gehaald moet worden is het nieuwe aanbod wel 5 euro hoger uitgekomen...

[ Voor 0% gewijzigd door nore1g1 op 11-10-2013 20:00 . Reden: ...typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medione1210
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 03-12-2024
nore1g1 schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 19:42:
De bijlage is binnen, rekening houdend met het feit dat de 'vehoging' van de onkostenvergoeding tijdelijk is en er dus eigenlijk 25 euro vanaf gehaald moet worden is het nieuwe aanbod wel 5 euro hoger uitgekomen...
Ook hier nog steeds geen reden om te tekenen.
PPP en SPP worden naar mijn mening nog steeds onterecht meegenomen in de individuele berekening...

Afkoop ouwelullendagen is wel beter geregeld dan de eerste keer maar waarom zou ik akkoord gaan met 80% afkoop....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janoz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23:37

Janoz

Moderator Devschuur®

!litemod

En wederom heb ik geen idee wat de invloed van parttime is op mijn aanbod. Zal wel komen omdat het in mijn geval gaat om ouderschapsverlof.

Weer een voorstel waarbij ik dus eigenlijk niet zeker weet wat nu daadwerkelijk voor mij gaat gelden.....

Oh, en let op. Wederom hebben ze het hogere vakantiegeld (inherent aan stijgende salaris) ook maar even teruggerekend naar een uitkering per maand 8)7.

[ Voor 24% gewijzigd door Janoz op 11-10-2013 19:56 ]

Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/UTp4xqW.jpg

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 11-10-2013 20:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LowLevel
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 23-05-2024
Wat een rattenstreek om zo'n ding vrijdag laat er uit te gooien. Zit me nu af te vragen of ik mijn mail ga checken en mijn humeur laat verpesten voor het weekend of dat ik wacht tot maandag.

Ik denk dat ik het laatste maar doe.

"The production of too many useful things results in too many useless people." Karl Marx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LowLevel schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 20:06:
Wat een rattenstreek om zo'n ding vrijdag laat er uit te gooien. Zit me nu af te vragen of ik mijn mail ga checken en mijn humeur laat verpesten voor het weekend of dat ik wacht tot maandag.

Ik denk dat ik het laatste maar doe.
Hoe weet je nou of het een rattenstreek is? Misschien wel goed nieuws. Je bent wel heel verbitterd om zo te reageren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LowLevel
  • Laatst online: 23-05-2024
Verwijderd schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 20:08:
[...]

Hoe weet je nou of het een rattenstreek is? Misschien wel goed nieuws. Je bent wel heel verbitterd om zo te reageren.
Ik heb er geen enkel vertrouwen in. Dat heeft niets te maken met verbitterd zijn.
Het eerste voorstel was te slecht om iets beters te verwachten.
Ergens koester ik een sprankje hoop, maar dat is tegen beter weten in. Dus ik laat het gewoon liggen tot na het weekend.

Ik hoorde hem net nog op de radio: 'Wat heb je aan afspraken als men zich er toch niet aan houdt'.

Dus iedereen een prettig weekend, ik ga me bezatten leuke dingen doen.

[ Voor 6% gewijzigd door LowLevel op 11-10-2013 20:20 ]

"The production of too many useful things results in too many useless people." Karl Marx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandaahl
  • Registratie: Juli 2011
  • Niet online

Vandaahl

de Verderver

Ook binnen... Wederom een grove belediging!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 01:33

franssie

Save the albatross

Binnen en gaat 'm niet worden ben ik bang, toch nog te nadelig overall (zonder alles in detail nagerekend te hebben). Ik blijf nog even op de oude voorwaarden hangen.

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook binnen. Ze weten te melden dat ik CGI ga verlaten (?). Klopt niet, ik heb niet opgezegd!.
Zou dit een hint zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Surpherman
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 25-02 14:56
Mijn bezwaren blijven ook:
evt verhoging gebaseerd op vorig jaar. Je zal zien dat niemand dit jaar een 1, 2 of 3 beoordeling krijgt.
Dat beinvloed ook gelijk je ppp. Weg zijn alle positieve effecten.

80% van de surplus aan Adagen gaat in het "mandje", dat is volgens mij nog steeds niet gedefinieerd. Wat gebeurd er dan wel mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Wijnands: hoe kunnen er nu weer grove fouten gemaakt worden. Ik vraag het aan jou omdat ik denk dat jij er dicht op zit en niet omdat ik jou of OR verantwoordelijk hou.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heren, heren, de OR heeft dit in al haar wijsheid goedgekeurd, dus dan kan het niet anders dan goed zijn.
jullie zijn erg zuur hoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcelmg2
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 00:06
? Net een mail van Ron ontvangen, maar geen bijlage?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeZaag
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 23-09 14:36
Surpherman schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 20:28:
evt verhoging gebaseerd op vorig jaar. Je zal zien dat niemand dit jaar een 1, 2 of 3 beoordeling krijgt.

80% van de surplus aan Adagen gaat in het "mandje", dat is volgens mij nog steeds niet gedefinieerd. Wat gebeurd er dan wel mee?
Jawel. Heb al een beoordeling binnen de 1-3 range.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Montifaud
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 22:56
Heb die van mij ook net bekeken. Ziet er iets beter uit.

Afkoop dagen kan ik wegstrepen tegen de onkostenvergoeding. Dagen wel kwijt dus.

Pensioen minder en verplichte deelname aan spp. Ga er nu 50 euro netto op vooruit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balletje Gehakt
  • Laatst online: 21-11-2023
Wijnands schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 19:31:
Ding staat op 117k dus gemiddeld haal ik dat wel
Volgens mij niet. Je moet de 13.500 privekilometers per jaar er eerst afhalen. Dus 5*13.500=67.500 privekilometers.
117.000-67.500=49.500 zakelijke kilometers. Dat is nog geen 10,000 zakelijke kilometers per jaar.
En bij de laatste berekeningen voor de benzine/diesel-grens ging men volgens mij gewoon van het max. aantal privekilometers uit. Er is dus kans dat ze dat bij deze berekening ook gaan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaahl schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 16:26:
Als je wettelijke dagen verjaren, worden deze dan uitbetaald of verlopen ze gewoon?
Volgens mij Ben je deze Dan kwijt. Je moet je dagen opnemen voor de wettelijke vervaldatum. CGI heeft tot op heden mij niet meer geantwoord Dan dat de leidraad je openstaande saldo per 1/9 was plus de dagen in LPS. Grote onzin en tegen de wet, zie bijvoorbeeld de site van de Rijksoverheid. Ik wil nog steeds weten van CGI zelf hoe men omgaat met wettelijke vervaldagen en volgorde van opnemen van dagen (tegen welk saldo eerst) maar zal HR dit alsnog gaan beantwoorden? 5 emails en nog geen antwoord hierop..belachelijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zouden de mee-eters wel een goed weekend hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johri
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 23-09 12:55
marcelmg2 schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 20:49:
? Net een mail van Ron ontvangen, maar geen bijlage?
Ik heb circa 1,5 uur vóór de mail van Ron een mail van HR gehad met daarin de bijlage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De laatste keer, kijken hoeveel er nog wijzigt nu we de brief hebben:

Poll: CGI Arbeidsvoorwaarden V2.0
Ik vind de nieuwe AV prima, dus ik teken
Ik teken, want ik heb geen zin in gesprek
Ik wacht de brief af
Ik denk niet dat ik teken
Ik teken zeker niet
Tussenstand:

Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=387981&layout=1&sort=org
Ook een poll maken? Klik hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 10:55:
[...]

Jammer dat CGI waarschijnlijk het enige bedrijf ter wereld is dat de term member gebruikt, dus hadden ze ook net zo goed de naam van het bedrijf er op kunnen zetten ;).
bij lexa ben je ook member, daar zoek je een nieuwe partner :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie

franssie

Save the albatross

Verwijderd schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 21:08:

Ik wacht de brief af
Ik teken zeker niet
Tussenstand:

[afbeelding]
SVP Nieuwe poll maken want ik heb al gestemd vanaf mijn IP, wat logisch is ;)

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 21:11:
[...]
bij lexa ben je ook member, daar zoek je een nieuwe partner :+
Maar noemen ze de mensen die WERKEN BIJ Lexa ook member?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 21:08:

Ik wacht de brief af
Ik teken zeker niet
Tussenstand:

[afbeelding]
Kun je optie: ik heb weer geen brief/email of verkeerde email ontvangen niet toevoegen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste collega's,

Ik zit met een probleem: en jullie ook...

In de mail die ik kreeg staan de volgende paragrafen: (vanwege interne communicatie verwijs ik naar de eerste en laatste paar woorden, je ziet ze zo in je eigen mail)

... Ook het keuzeformulier, waarmee ...

maar nu komt het:
Bij ontvangst van je formulier op uiterlijk 1 november 2013 worden de nieuwe arbeidsvoorwaarden door payroll verwerkt met de salarisbetaling van november.

Dit betekent letterlijk dat als je aangeeft het er niet mee eens te zijn, of dat je fouten hebt ontdekt en het formulier getekend met die opties terugstuurt dat HR er TOCH vanuit gaat dat je akkoord bent. Staat immers in deze mail: bij ontvangst van het formulier worden de nieuwe arbeidsvoorwaarden verwerkt...

Eh?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

franssie schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 21:12:
Nou vooruit dan:

Poll: CGI arbeidsvoorwaarden, de finale
WOW, ik teken
Ik teken maar, 3 tegen 1 is gemeen
Weer fouten :(
Kom maar op HR/OR/Mee-eter
Bye Bye
Tussenstand:
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=387989&layout=1&sort=prc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peter00
  • Niet online

peter00

BCF5

Verwijderd schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 21:14:
[...]

Maar noemen ze de mensen die WERKEN BIJ Lexa ook member?
je bent een member ( de secundaire vertaling althans) als je bij Lexa je partner moet zoeken. ^)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

franssie schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 21:12:
[...]

Ik zie het net pas, maar voel me wel beledigd door aangesproken te worden met de ere-titel van Ron ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 21:21:
[...]

Nou vooruit dan:

WOW, ik teken
Weer fouten :(
Bye Bye
Tussenstand:
[afbeelding]
Het is en blijft bye bye; ik zou mijn eigen ppp financieren en zie in de nabije toekomst nog wel wat zwaardjes boven mijn salaris hangen als ik bij cgi zou blijven. Bovendien heb ik geen enkel vertrouwen in managers die mij voorjokken met halve waarheden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ed73
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 22-09 17:14
Ook binnen. Nu wel huidige eigen bijdrage pensioen opgegeven (ex-Logica pensioen), echter de 3.2% hebben ze afgetrokken van het bedrag wat ze zelf betalen..... Berekeningen kloppen dus weer niet. Zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mbt af te kopen dagen staat er nu dat dit nader bepaald wordt nav de verlofstand in LPS per 30 September en dat je peoplemanager dit weet. Waarom is dit niet al gespecificeerd in je nieuwe overzicht? Ten eerste is LPS geen graadmeter hierin, ten tweede hoe verwacht men dat je kan tekenen als je involledige informatie krijgt in je persoonlijke bijlage??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Surpherman
  • Laatst online: 25-02 14:56
Tis eigenlijk nog VEEL slechter. In v1 kreeg je in twee delen Adagen terug. 1 deel contant in vier jaar afgebouwd + het mandje. Dat contante deel is nu weg, blijft het vage mandje over, dat iets beter wordt gevuld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wijnands
Verwijderd schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 20:23:
Ook binnen. Ze weten te melden dat ik CGI ga verlaten (?). Klopt niet, ik heb niet opgezegd!.
Zou dit een hint zijn?
Ja, de proxy logs zijn in LPS geimporteerd!
Verwijderd schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 20:33:
@Wijnands: hoe kunnen er nu weer grove fouten gemaakt worden. Ik vraag het aan jou omdat ik denk dat jij er dicht op zit en niet omdat ik jou of OR verantwoordelijk hou.
Dat er een enkeling is die fulltime/parttime niet goed heeft of een vakantiedag niet klopt snap ik nog wel maar deze is wel heel knullig.
Heb toch al best wat drietjes gehoord.
Als je er niks mee doet wordt het gewoon uitgekeerd als bruto.
Balletje Gehakt schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 20:57:
[...]

Volgens mij niet. Je moet de 13.500 privekilometers per jaar er eerst afhalen. Dus 5*13.500=67.500 privekilometers.
117.000-67.500=49.500 zakelijke kilometers. Dat is nog geen 10,000 zakelijke kilometers per jaar.
Als dat zo is dan ben ik snel uitgepraat met CGI. Zou wel jammer zijn want van de nieuwe voorwaarden opzich word ik best wel erg blij!
Verwijderd schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 21:21:

maar nu komt het:
Bij ontvangst van je formulier op uiterlijk 1 november 2013 worden de nieuwe arbeidsvoorwaarden door payroll verwerkt met de salarisbetaling van november.

Dit betekent letterlijk dat als je aangeeft het er niet mee eens te zijn, of dat je fouten hebt ontdekt en het formulier getekend met die opties terugstuurt dat HR er TOCH vanuit gaat dat je akkoord bent. Staat immers in deze mail: bij ontvangst van het formulier worden de nieuwe arbeidsvoorwaarden verwerkt...
Nou wil ik de pret van de aluminiumfolie hoedjesdragers niet verpesten maar.... Als je de FAQ erbij pakt staat keurig uitgelegd wat er gebeurt als je later dit jaar toch tekent. Deze data zijn puur praktisch omdat onze payrol collega's het anders niet trekken. Pas als je op 10 december nog niet getekend hebt dan komt je terugwerkende kracht in gevaar.
Surpherman schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 21:37:
[...]

Tis eigenlijk nog VEEL slechter. In v1 kreeg je in twee delen Adagen terug. 1 deel contant in vier jaar afgebouwd + het mandje. Dat contante deel is nu weg, blijft het vage mandje over, dat iets beter wordt gevuld.
Ja, nu heb je tot het einde van dienstverband 80% van je a-dagen en als je er niks mee doet in je mandje dan wordt het gewoon uitbetaald. Ik snap dat dat veel en veel slechter is. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Surpherman schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 21:37:
[...]

1e jaar is minder, van 100% naar 80%
2e jaar is minder, van de helft 100% en de helft 75% = 87,5% naar 80%
pas in het 3e jaar wordt het meer, van 75% naar 80%
en daarna ga je er echt op vooruit (lees minder achteruit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie

franssie

Save the albatross

Wijnands schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 21:41:
[...]

<>
Ja, nu heb je tot het einde van dienstverband 80% van je a-dagen en als je er niks mee doet in je mandje dan wordt het gewoon uitbetaald. Ik snap dat dat veel en veel slechter is. :?
Ik zal het eens in een excel zetten, beide zijn erg slechte deals, de tweede niet veel beter dan de eerste - in vergelijk met het huidige pack.
Het is gewoon een slecht voorstel! vrijedag=/=salaris, iig niet 1 op 1 en zeker niet 1 op 0.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik teken niet! Er zit weer een fout in mijn bijlage! Niet dat ik daar door niet teken. Ik teken gewoon niet omdat het gewoon niet beter er uit ziet dan mijn huidige voorwaarden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wijnands:Dat er een enkeling is die fulltime/parttime niet goed heeft of een vakantiedag niet klopt snap ik nog wel maar deze is wel heel knullig.

Knullig? Dat is wel zeer zwak uitgedrukt. Zeker als je weet dat de 1e brief pas 2 1/2 week later werd bezorgd. En nu schrijven dat ik ontslag heb genomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]
Zou wel jammer zijn want van de nieuwe voorwaarden opzich word ik best wel erg blij!
Al vroeg aan de whisky of mis ik ergens iets in de brief wat jij wel ziet (/aluhoedje mode aan/ krijgt /aluhoedje mode uit/)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avotar

avotar

P0werd by Black Coffee

Ik ga tekenen.... zodra ik duidelijkheid heb over de PPP.... is het nu opgezegd per 1 oktober of voor 1 oktober?
Dat eerste, dan teken ik. Ik verlies 26 euro in de maand, maar krijg er wel een mooie bonus voor... en is het het tweede... lol! natuurlijk niet.

Leuk dat ze die AC dagen afkopen... 177 euro per dag voor mij bruto... of 14 euro per maand bruto naar boven afgerond... wat houd je daarvan over... 2 happy meals?

[ Voor 31% gewijzigd door avotar op 11-10-2013 22:04 ]

"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peter00
  • Niet online

peter00

BCF5

als je in het achterhoofd houdt dat alles kostenneutraal moest, heb ik op het eerste oog niet eens zoveel problemen met dit nieuwe voorstel. Moet alles nog wel doorrekenen uiteraard. Beetje jammer dat dit niet meteen kon. Ook kijk ik nog even goed naar alle reacties hier, om te zien of ik niks over het hoofd gezien heb. Heb inmiddels ook wat bier in mn kraag, dus dat helpt ook niet echt. Morgen verder.

SPP had wel buiten de berekening gehouden mogen worden, of tenminste onder de streep moeten worden bijgeschreven, na alle berekeningen, mede vanwege de vrijwilligheid.

owja, ik had ook een drietje, dus dat maakt wel het verschil met acceptabel of niet.

mocht ik deze accepteren dan krijgen we vast nog wel een aanvullend gesprek over de mobiliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakkerl
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-09 19:17

bakkerl

Let there be light.

Als ik PPP eraf haal wat ze maandelijks erbij geteld hebben, kom ik netto negatief uit...
En als ik voor volgend jaar nog eens de 'Kostenvergoeding' verlaag, kom ik nog meer negatief uit.

Verreken ik dan nog de afkoop van de A dagen, indien ik die bruto zou laten uitbetalen, kom ik netto op ongeveer +10 euro....

Een +10 euro voor inlevering van 5.6 vrije dagen....
(Inlevering van 6.6 dagen zelfs, want de aangewezen CGI dagen vervallen als je op die dag al een parttime dag heb. Iedereen die deze op vrijdag heeft staan, is er per jaar dus minimaal 1 van kwijt. En afhankelijk van kerst, zelfs beide dagen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

peter00 schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 22:04:
als je in het achterhoofd houdt dat alles kostenneutraal moest, heb ik op het eerste oog niet eens zoveel problemen met dit nieuwe voorstel. Moet alles nog wel doorrekenen uiteraard. Beetje jammer dat dit niet meteen kon. Ook kijk ik nog even goed naar alle reacties hier, om te zien of ik niks over het hoofd gezien heb. Heb inmiddels ook wat bier in mn kraag, dus dat helpt ook niet echt. Morgen verder.

SPP had wel buiten de berekening gehouden mogen worden, of tenminste onder de streep moeten worden bijgeschreven, na alle berekeningen, mede vanwege de vrijwilligheid.

owja, ik had ook een drietje, dus dat maakt wel het verschil met acceptabel of niet.

mocht ik deze accepteren dan krijgen we vast nog wel een aanvullend gesprek over de mobiliteit.
Mensen, mensen, lees dit nog eens rustig door. Jullie accepteren dus dat een zelf verdiende salarisverhoging door goed presteren (dan hebben we het nog niet eens over inflatie correctie), door je zelf betaald wordt door verlagingen van andere componenten en eigen bijdrage aan pensioen.
PPP is een winstdeling, dus per definitie alleen als het heel goed gaat met het bedrijf.
Het enige dat je echt krijgt is de 1,5% SPP, waarbij je je goed moet realiseren dat je hierdoor netto eerst flink moet inleveren (eigen aankoop + belasting over bijdrage CGI). Ook al kun je ze eventueel direct verzilveren, je loopt altijd een aantal dagen koersrisico!. Dit zal niet automatisch gaan en dan moet je dus elke maand zelf actie ondernemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wijnands
Verwijderd schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 21:57:
[...]

Al vroeg aan de whisky of mis ik ergens iets in de brief wat jij wel ziet (/aluhoedje mode aan/ krijgt /aluhoedje mode uit/)?
Auto inleveren zou voor mij een reden zijn om met heel veel tegenzin toch rond te gaan kijken voor een werkgever die dat wel biedt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie

franssie

Save the albatross

Wijnands schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 22:16:
[...]
Auto inleveren zou voor mij een reden zijn om met heel veel tegenzin toch rond te gaan kijken voor een werkgever die dat wel biedt.
snap ik niet, auto zit niet in dit voorstel? Wat mis ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wijnands schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 22:16:
[...]

Daarom is het ook zo kwalijk dat mobiliteit uit de onderhandelingen is gehaald.
Helaas heb ik er weinig vertrouwen (meer) in dat OR dit voor ons goed uitonderhandeld. OR heeft al bij eerste AV laten dooschemeren dat die 16000km als grens bestaat en strikt kan/zal worden gehandhaafd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wijnands
franssie schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 22:18:
[...]

snap ik niet, auto zit niet in dit voorstel? Wat mis ik?
Nee, we zitten even te filosoferen op de toekomst. Van dit voorstel ga ik flink vooruit, net geen 100 euro op loon en dan nog s a-dagen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie

franssie

Save the albatross

Wijnands schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 22:22:
[...]
Nee, we zitten even te filosoferen op de toekomst. Van dit voorstel ga ik flink vooruit, net geen 100 euro op loon en dan nog s a-dagen...
Dat miste ik dus 8)7

edit:// #blij dat ik geen aandelen CGI heb

[ Voor 6% gewijzigd door franssie op 11-10-2013 22:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wijnands schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 22:22:
[...]

Jij werkt blijkbaar wel heel graag. Die dagen die je inlevert is dus win-win |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wijnands
Op een leuke klus wel ja. Beetje jaar kom ik met 6 weken vrij aardig door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sattertje
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 14-09 10:30
bakkerl schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 22:06:
Als ik PPP eraf haal wat ze maandelijks erbij geteld hebben, kom ik netto negatief uit...
En als ik voor volgend jaar nog eens de 'Kostenvergoeding' verlaag, kom ik nog meer negatief uit.

Verreken ik dan nog de afkoop van de A dagen, indien ik die bruto zou laten uitbetalen, kom ik netto op ongeveer +10 euro....

Een +10 euro voor inlevering van 5.6 vrije dagen....
(Inlevering van 6.6 dagen zelfs, want de aangewezen CGI dagen vervallen als je op die dag al een parttime dag heb. Iedereen die deze op vrijdag heeft staan, is er per jaar dus minimaal 1 van kwijt. En afhankelijk van kerst, zelfs beide dagen).
Minus de 10euro parkeergeld....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie

franssie

Save the albatross

/3 Er lijken wat sarcame-radars kapot, of heb ik de mijne te bot afgesteld? /3

hold your horses, relax, decide, relax

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FAQ gelezen ook, die berekening van af te kopen vakantiedagen kan niet wettelijk gezien zoals het daar gesteld wordt. Waarom wordt er niet gekeken maar volgorde van wettelijke vervaldagen waartegen je dagen opneemt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakkerl
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-09 19:17

bakkerl

Let there be light.

Al heb ik in mijn klussen van afgelopen 6 jaar bekijk, 5 jaar gehad waar ik geen parkeer kosten had (parkeren op terrein van de klant) en 1 jaar, waar ik op €27 per werkdag zat.
Geen garanties voor de toekomst, maar die parkeer kosten zijn voor mij geen breaking issue.

Wat mij meer raakt is als BER dat ik nog maar een maandelijkse vaste vergoeding ga krijgen (x 0.8 vanwege parttime werken). En als ik de kilometervergoeding van afgelopen 6 jaar ga bekijken, zou ik daar zwaar op moeten bijleggen. Dat is meer een issue voor mij, waar nog geheel (of bijna niet) over gesproken is.

Voor mij één van de reden om 3 te kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sattertje schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 22:36:
[...]

Minus de 10euro parkeergeld....
je kan optie C doen en dagen voor 100% verkopen en er komen steeds meer dagen bij = euro's bij.
Optie a wordt mede door oplopende eigen bijdrage pensioenpremie steeds slechter.
keuze kan niet moeilijk zijn, toch? 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perenor
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 01-10-2024
Met SPP en PPP ga ik er ca. 100 euro op vooruit, met PPP 70 en zonder die twee ongeveer 20 euro in de plus. En dat met een salarisverhoging van om en nabij 150 euro. Jemig de pemig. Daar word ik niet echt vrolijk van.

Nog afgezien van het feit dat ik één vijfde van mijn verlofdagen moet afstaan, en voor de resterende vier vijfde dus klaarblijkelijk van de waarde op dit moment wordt uitgegaan tot aan einde dienstverband. Ik citeer "Dit bedrag wordt in het individuele arbeidsvoorwaarden- mandje gestort, doorlopend tot einde dienstverband". Dus geen bijstelling op basis van salarisverhogingen in de toekomst.

En niet te vergeten verlies van de leaseauto.

En de pensioenbijdrage die elke 5 jaar aanzienlijk hoger wordt.

Vind dit voorstel persoonlijk nog steeds niet acceptabel.

Zo, heb meteen ook op de Poll gestemd :-)

[ Voor 9% gewijzigd door Perenor op 11-10-2013 22:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie

franssie

Save the albatross

Perenor schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 22:49:
Vind dit voorstel persoonlijk nog steeds niet acceptabel.
idd non negotiable ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wijnands
Perenor schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 22:49: Ik citeer "Dit bedrag wordt in het individuele arbeidsvoorwaarden- mandje gestort, doorlopend tot einde dienstverband". Dus geen bijstelling op basis van salarisverhogingen in de toekomst.
Jawel, hebben we hard aan gewerkt maar die waarde is standaard vakantiedagen waarden en daar 80% van dus gewoon geindexeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wijnands schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 23:00:
[...]

Jawel, hebben we hard aan gewerkt maar die waarde is standaard vakantiedagen waarden en daar 80% van dus gewoon geindexeerd.
leuk gebracht maar is,min 20% en geen dagen meer erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perenor
Wijnands schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 23:00:
[...]
Ja, maar zo staat het er niet, Wijnands. Ben misschien een taalpurist, maar op dat soort dingen let ik altijd.

Overigens realiseer ik me dat die PPP ongeveer een kwart maandsalaris is? Dat is niet echt bijster veel. Heb bij veel andere bedrijven van veel hogere bonussen gehoord, met name middelgrote partijen. Soms oplopend tot volledige maandsalarissen (of zelfs nog meer).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Perenor schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 23:08:
[...]

Ja, maar zo staat het er niet, Wijnands. Ben misschien een taalpurist, maar op dat soort dingen let ik altijd.

Overigens realiseer ik me dat die PPP ongeveer een kwart maandsalaris is? Dat is niet echt bijster veel. Heb bij veel andere bedrijven van veel hogere bonussen gehoord, met name middelgrote partijen. Soms oplopend tot volledige maandsalarissen (of zelfs nog meer).
Had je maar manager moeten worden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perenor
Verwijderd schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 23:12:
[...]
Had je maar manager moeten worden :P
Van zijn lang zal ze leven niet. Ik ben "mee-maker", geen "mee-eter". >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FAQ gelezen ook, die berekening van af te kopen vakantiedagen kan niet wettelijk gezien zoals het daar gesteld wordt. Waarom wordt er niet gekeken maar volgorde van wettelijke vervaldagen waartegen je dagen opneemt??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is wel weer duidelijk hoeveel mensen wel tevreden zijn met de nieuwe av
Schande dat de OR heeft ingestemd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• waldkorn
  • Laatst online: 22-06-2023
Verwijderd schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 23:33:
Het is wel weer duidelijk hoeveel mensen wel tevreden zijn met de nieuwe av
Schande dat de OR heeft ingestemd!
Tsss.... kerel maak je druk. Ga ergens anders werken ipv je op te vreten in je vrije weekend. Als je je naam eer aan doet en een echye superlul hebt zou ik er gebruik van maken. Ondanks dat ik geen superlul heb ga ik nu iig mijn vriendin een lekkere beurt geven. Latersssss....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAvE
  • Laatst online: 21:58
waldkorn schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 23:37:
[...]

Tsss.... kerel maak je druk. Ga ergens anders werken ipv je op te vreten in je vrije weekend.
_/-\o_
Als je je naam eer aan doet en een echye superlul hebt zou ik er gebruik van maken. Ondanks dat ik geen superlul heb ga ik nu iig mijn vriendin een lekkere beurt geven. Latersssss....
En die heet toevallig ook IE?
Wijnands schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 13:29:
Vreemd, ik keek om een uur of 9 en zag niks. Moet m'n IE maar weer 's een grote beurt geven denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcelmg2
  • Laatst online: 00:06
Hm, niks ontvangen. Zal wel zijn omdat ze bij mij een grote bonus handmatig moeten uitrekenen. Toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bimmeralso25
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 19-09 16:28
Over domme fouten gesproken.....

Als je het nieuwe keuzeformulier met optie 1 ondertekent ga je akkoord met versie 1.5 van de arbeidsvoorwaardengids...

Betekent dus dat er alleen optie 2 en optie 3 formulieren ingestuurd kunnen worden!

Edit
....hummmm, zie dat de aangepaste arbeidsvoorwaardengids wederom versie 1.5 heeft :?

[ Voor 17% gewijzigd door Bimmeralso25 op 12-10-2013 00:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yoghurt114
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 29-11-2022
Fijn.

De voorwaarden die ik zojuist in mn inbox aantref hebben mijn tot nog toe uitstekend lopende vrijdagnacht weten te verballezoeren.

Ik neig naar een exit procedure.

Morgen eens wat nuchterder evalueren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cftbl
  • Laatst online: 09-10-2021
Nee, gaat 'm niet worden. Ik word weer witheet dat ik mijn eigen PPP en SPP moet financieren. Zo krom dat dit als vaste post per maand wordt opgenomen, terwijl dat helemaal niet het geval is!
Er wordt een VAST bedrag per maand voorgespiegeld, dat er wellicht nooit komt. Ik vraag me af wat de bank hiervan zegt als je ermee aanklopt voor een hypotheek ("PPP over 2014? euh, geen idee. Koers van de aandelen CGI in 2014? euh, geen idee").
  • PPP is niks maandelijks; als ik al 'iets' krijg (dit jaar wel als lokkertje, maar als ik een gok mag wagen voor volgend jaar), dan is dat een bruto bedrag per jaar waar ik deze maand netto niets mee kan.
  • SPP - dan moet ik zelf 'iets' inleggen' (=geld dat ik kwijt ben netto per maand) en dan met een of andere constructie ervoor zorgen dat ik 'iets' per maand weer terug uitgekeerd krijg. Moet ik dan iedere maand de beurs op/formulieren invullen om shares te kopen/verkopen om zodoende hetzelfde netto salaris te behouden? Als ik dat een keer vergeet dan? Hoe werkt dat? Hoe moet ik me dat voorstellen? Nee dank je, geen zin in en geen tijd voor. Voor mij persoonlijk maakt 50E netto per maand in het handje (zonder gedoe en gespeculeer) wel degelijk een verschil.
Ik snap echt niet dat iemand uberhaupt zou overwegen om hiervoor te tekenen (en dan heb ik het nog niet over de onkostenvergoeding, A-dagen en pensioen gehad).
Vraag je onder de streep af "What's in it for me?" bij deze deal - niks, noppes, nada! Tja, angst om de straat op geschopt te worden? In zo'n geval is angst altijd een hele slechte raadgever.

Ook al is het mobiliteits verhaal er schijnbaar uit; als ik dit teken, dan weet ik zeker dat ik deze kwijt ben: Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/57495907/CMG.jpg

En dan die laatste zin in het aanbod "Wij vertrouwen erop dat je met behulp van deze bijlage de keuze voor de nieuwe arbeidsvoorwaarden kunt maken".
Niet dus! Waar is dat vertrouwen op gebaseerd dan? De laatste raadpleging v/d achterban? Ben ik nu zo bijzonder of zijn zij nu zo wereldvreemd? Ik popel om dat in een optie3 gesprek ook uit te leggen.

[ Voor 76% gewijzigd door cftbl op 12-10-2013 05:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cftbl schreef op zaterdag 12 oktober 2013 @ 04:10:
Nee, gaat 'm niet worden. Ik word weer witheet dat ik mijn eigen PPP en SPP moet financieren. Zo krom dat dit als vaste post per maand wordt opgenomen, terwijl dat helemaal niet het geval is!
Er wordt een VAST bedrag per maand voorgespiegeld, dat er wellicht nooit komt. Ik vraag me af wat de bank hiervan zegt als je ermee aanklopt voor een hypotheek ("PPP over 2014? euh, geen idee. Koers van de aandelen CGI in 2014? euh, geen idee").
  • PPP is niks maandelijks; als ik al 'iets' krijg (dit jaar wel als lokkertje, maar als ik een gok mag wagen voor volgend jaar), dan is dat een bruto bedrag per jaar waar ik deze maand netto niets mee kan.
  • SPP - dan moet ik zelf 'iets' inleggen' (=geld dat ik kwijt ben netto per maand) en dan met een of andere constructie ervoor zorgen dat ik 'iets' per maand weer terug uitgekeerd krijg. Moet ik dan iedere maand de beurs op/formulieren invullen om shares te kopen/verkopen om zodoende hetzelfde netto salaris te behouden? Als ik dat een keer vergeet dan? Hoe werkt dat? Hoe moet ik me dat voorstellen? Nee dank je, geen zin in en geen tijd voor. Voor mij persoonlijk maakt 50E netto per maand in het handje (zonder gedoe en gespeculeer) wel degelijk een verschil.
Ik snap echt niet dat iemand uberhaupt zou overwegen om hiervoor te tekenen (en dan heb ik het nog niet over de onkostenvergoeding, A-dagen en pensioen gehad).
Vraag je onder de streep af "What's in it for me?" bij deze deal - niks, noppes, nada! Tja, angst om de straat op geschopt te worden? In zo'n geval is angst altijd een hele slechte raadgever.

Ook al is het mobiliteits verhaal er schijnbaar uit; als ik dit teken, dan weet ik zeker dat ik deze kwijt ben: [afbeelding]

En dan die laatste zin in het aanbod "Wij vertrouwen erop dat je met behulp van deze bijlage de keuze voor de nieuwe arbeidsvoorwaarden kunt maken".
Niet dus! Waar is dat vertrouwen op gebaseerd dan? De laatste raadpleging v/d achterban? Ben ik nu zo bijzonder of zijn zij nu zo wereldvreemd? Ik popel om dat in een optie3 gesprek ook uit te leggen.
Een mooie en goede uitleg van de situatie. Je kunt er nog bij optellen dat dmv onjuist en nog erger zelfs onwettig afkopen van vakantiedagen (volgens de wet heb ik geen stuwmeer, alleen volgens CGI en haar FAQ wel) CGI als ordinaire dieven kunnen worden bestempeld.

Ook dat men een bonus oftewel salarisverhoging toekent voor behaalde targets om deze gelijk weer af te nemen omdat zo nodig PPP en SPP budget neutraal moeten worden ingevoerd voelt slecht. Waarom zou je je nog druk maken om je targets, wat is de kans dat je voor al die moeite echt wordt beloond? Waarom zou je tevens zoveel moeite doen om straks je eigen stukje nu af genomen vast salaris weer terug te verdienen in de vorm van PPP? Alleen trainingen misschien zijn waardevol ook voor jou als persoon.

Als 3e punt ivm de onduidelijkheid mbt de mobiliteit icm in eerdere berichtgeving gecommuniceerde dat CGI de mobiliteit moet inkrimpen om budgetneutraal te blijven omdat men blijkbaar al teveel heeft uitgegeven aan alle andere nieuwe voorwaarden. Zo lees ik het door de regels heen, corrigeer me indien onjuist. Hoe kun je nu een goede keus maken zoals anderen al hebben aangegeven ook als dit onderwerp er even nog wordt uitgelaten. Je hebt geen totaalplaatje. CGI kan nog alles doen in haar voordeel ermee straks (wat zeer aannemelijk is dat ook gaat gebeuren obv bovenstaande) en voor ons is het kwaad al geschiedt per 1 november.

Ik baal er oprecht van dat dit gevoelens zijn die opkomen nu want dat wil je liever ook niet. Je wil hard werken met elkaar en er wat van maken. Echt jammer dat CGI dit allemaal zo doet en een wij zij cultuur creeren.

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 12-10-2013 06:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:(

[ Voor 200% gewijzigd door Verwijderd op 12-10-2013 06:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avotar

avotar

P0werd by Black Coffee

avotar schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 07:17:
[...]

Meh.... ik zou het eerder slordig willen noemen.

Ik verwacht de brief overigens ergens eind van de middag. Dit soort dingen moet je op vrijdagmiddag versturen he....
Told you so :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wijnands
Yoghurt114 schreef op zaterdag 12 oktober 2013 @ 03:45:
Fijn.

De voorwaarden die ik zojuist in mn inbox aantref hebben mijn tot nog toe uitstekend lopende vrijdagnacht weten te verballezoeren.
Jij checkt om 0345 je werk mail??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanderke
  • Laatst online: 18:11
Wijnands schreef op zaterdag 12 oktober 2013 @ 08:57:
[...]

En jij hebt deze zaterdag een uur langer in bed gelegen dan vorige week zaterdag... ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeZaag
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 23-09 14:36
[...]

Heb toch al best wat drietjes gehoord.
Klopt, hoger heb ik ook al voorbij horen komen.

Maar goed, al met al betaal ik m'n salarisverhoging met de pensioenbijdrage, inleveren deel onkostenvergoeding en inleveren van dagen.

Voor het inleveren van 1 a-dag wordt nog geen 150 Euro vergoed, terwijl CGI er op mijn huidige klus zo'n 1.000 Euro voor krijgt. Persoonlijk begrijp ik best dat CGI van de a-dagen af wil, het is tenslotte 'schuld' aan de werknemer en 'verlies' van omzet. Dat ik dan slechts 80% van de waarde op basis van salaris en nog geen 15% van de waarde op basis van omzet ervoor terug krijg is een gemiste kans. Voor 150-200% van de waarde op basis van het salaris ben ik best bereid dagen in te leveren. Afgerond levert zo'n dag mij dan 300 Euro bruto op en CGI 1.000 Euro omzet. Volgens mij ben ik dan heel schappelijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lurker1
  • Laatst online: 21-11-2019
Ik hoor het al: als ik een fijn weekend wil hebben, kan ik mijn mail beter niet openen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perenor
Wijnands schreef op zaterdag 12 oktober 2013 @ 08:57:
[...]
Dat viel me ook al op >:) . Misschien wezen zuipen?

Ik was zelf al weer om 7:30 wakker. Vervolgens een half uur liggen peinzen over meer zaken dan alleen het AV voorstel v.w.b. CGI. Ook andere zaken die ik gezien heb de afgelopen weken waarvan ik me afvraag of ik ze wel zo positief vind. Maar die ga ik hier niet neerschrijven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reneger
  • Laatst online: 17-09 17:55

Reneger

Wie? IK?

Brief gezien, op zich kan ik er mee leven (En als het goed is, dat wil ik zwart op wit hebben, blijft voor L2 de leasevergoeding hetzelfde. Mits 16k, en die red ik wel).

Morgen in alle rust het protocol maar eens doornemen.
DeZaag schreef op zaterdag 12 oktober 2013 @ 09:31:
[...]

Klopt, hoger heb ik ook al voorbij horen komen.
De reviews die ik om me heen hoor zitten ook drietjes en zelfs tweetjes tussen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metaalhoofd
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 19:30
geen mail gehad.

Star Citizen Referral Code

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avotar

avotar

P0werd by Black Coffee

Reneger schreef op zaterdag 12 oktober 2013 @ 10:00:

De reviews die ik om me heen hoor zitten ook drietjes en zelfs tweetjes tussen.
Gaat dat de truc van het lagere management worden om de members toch wat extras toe te kunnen steken, of ze in elk geval daar een uitzicht op te bieden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Semtex777
  • Laatst online: 20-12-2022
En weer geen promotie te zien in het nieuwe voorstel. HR reageert niet op mail.
Zonder promotie ga ik er niet op vooruit en dan reken ik het zeer waarschijnlijke verlies van de auto nog niet eens mee. Ik zie helaas weer geen reden om te tekenen. Wordt nu echt tijd om het CV eens een poetsbeurt te geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t_captain
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 23-09 14:00
Ik had een tijdje geleden (toen de contouren van het 2e voorstel duidelijk werden) becijferd dat je een loonsverhoging van 1 a 2% zou moeten ontvangen (naast SPP en PPP) om quitte te spelen. Dat is de zogenaamde nullijn, voor behoud koopkracht zou je dus 4 a 5% nodig hebben. Eventuele positieverbetering vanwege je persoonlijke groei in het afgelopen jaar zou daarbovenop moeten komen.

Liggen de voorstellen in deze range?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Semtex777
  • Laatst online: 20-12-2022
t_captain schreef op zaterdag 12 oktober 2013 @ 10:43:
Ik had een tijdje geleden (toen de contouren van het 2e voorstel duidelijk werden) becijferd dat je een loonsverhoging van 1 a 2% zou moeten ontvangen (naast SPP en PPP) om quitte te spelen. Dat is de zogenaamde nullijn, voor behoud koopkracht zou je dus 4 a 5% nodig hebben. Eventuele positieverbetering vanwege je persoonlijke groei in het afgelopen jaar zou daarbovenop moeten komen.

Liggen de voorstellen in deze range?
Iets met vragen naar de bekende weg? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coocoocachoo
  • Laatst online: 17:10
Op zich is de brief voor mij wel positief, dus ik zal wel tekenen. Maar ik vind het startersbeleid nog steeds krom. Ik werk al iets meer dan twee jaar bij CGI en ze willen nu oude beloftes inlossen dat ik in het eerste jaar flink in salaris zou stijgen. Dat is natuurlijk mooi, maar aangezien ik niet meer in mijn eerste jaar zit zie ik niet in waarom ik niet ook volgens de salarismatrix gecompenseert zou worden naar mijn salaris en performance rating...

Zit dus nog te twijfelen of ik direct ga tekenen, of een gesprek aan moet gaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga zeker niet direct tekenen, nog steeds dezelfde onwettige manier van omgaan met afkopen van stuwmeer. Volgens de wet (opnemen dagen tegen volgorde van wettelijke vervaldagen) heb ik geen stuwmeer, volgens CGI en haar onwettige manier van berekenen: LPS, onvolledige, inaccurate vakantiedagen administratie etc wel. Dit had HR allang kunnen regelen, op dit moment na 5 emails, 2 incorrecte brieven, ecalatie naar TL/PL etc. nog immer geen correctie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wijnands
Sanderke schreef op zaterdag 12 oktober 2013 @ 09:06:
[...]

En jij hebt deze zaterdag een uur langer in bed gelegen dan vorige week zaterdag... ;-)
Yep. Wordt meestal vroeg wakker, komt door de wekker door de week denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weer even onder de aandacht brengen, pagina's vliegen er doorheen:

WOW, ik teken
Weer fouten :-(
Bye Bye
Tussenstand:
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=387989&layout=1&sort=prc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t_captain
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 23-09 14:00
Semtex777 schreef op zaterdag 12 oktober 2013 @ 11:08:
[...]

Iets met vragen naar de bekende weg? :X
Ik weet niet wat CGI deze keer aan salarissen aanbiedt in de individuele brieven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog steeds dik erop achteruit, 85 netto per maand. Ik hou het liever zoals het is en teken niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 12 oktober 2013 @ 12:33:
Nog steeds dik erop achteruit, 85 netto per maand. Ik hou het liever zoals het is en teken niet.
Helaas zal het wel nooit meer zo worden 'als het was'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waldkorn schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 23:37:
[...]

Tsss.... kerel maak je druk. Ga ergens anders werken ipv je op te vreten in je vrije weekend. Als je je naam eer aan doet en een echye superlul hebt zou ik er gebruik van maken. Ondanks dat ik geen superlul heb ga ik nu iig mijn vriendin een lekkere beurt geven. Latersssss....
als ik ergens anders ga werken, krijgt cgi geen betere OR, dus dat lost niets op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wijnands
Ik ben benieuwd of die 25 man die roepen weg te gaan dat ook echt zullen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sattertje
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 14-09 10:30
Wijnands schreef op zaterdag 12 oktober 2013 @ 13:08:
Ik ben benieuwd of die 25 man die roepen weg te gaan dat ook echt zullen doen.
Zal CGI wel blij mee zijn. Zodat de makke schaapjes blijven over. Welke makkelijk te beïnvloeden zijn en denken dat ze nu om de paar jaar zo'n verhoging krijgen.
8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bimmeralso25
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 19-09 16:28
Ben ik te pessimistisch als ik denk dat iedereen die voor optie 3 gaat, pas na 1 december een gesprek heeft zodat de salarisverhoging met terugwerkende kracht en uitkering PPP niet hoeft plaats te vinden, mocht je alsnog overstag gaan...

[ Voor 6% gewijzigd door Bimmeralso25 op 12-10-2013 13:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wijnands
Nee, dat past wel aardig in de paranoide trend hier.

Pagina: 1 ... 83 ... 191 Laatste

Dit topic is gesloten.