Ervaring werken bij CGI (deel 5) Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 72 ... 191 Laatste
Acties:
  • 1.022.765 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peter00
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

peter00

BCF5

en ook niet iedereen is ontevreden met wat hij /zij heeft

ik hoef geen riante opslag, of "marktconforme" verdienste, wat dat ook moge zijn. Ik wil alleen niet dat er 10-20% vanaf gaat wat ik nu heb. Ik zoek een stukje zekerheid zolang mijn kinderen het huis nog niet uit zijn. Als onzekerheid in mijn beloning of werkrelatie geintroduceerd wordt, wil ik WEL compensatie voor het hogere risico. Net als een bank dat doet of een ZZPer. Da's alles

ik heb vroeger ook geZZP'd, en als ik werk had waren het gouden tijden. Tot ik drie maanden thuis zat te acquireren zonder inkomsten.

Het is vervelend als cynicus steeds gelijk te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Logiecaan
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 17-09-2023
ESPACE schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 15:38:
Van een collega die heel dicht bij de OR staat ontving ik een bericht dat de nieuwe set arbeidsvoorwaarden bijna gereed zijn. Tegelijkertijd roept hij op om met zoveel mogelijk collega’s de OR te vragen wanneer daarover de nieuwe achterbanraadpleging komt. Daaruit maak ik op dat de OR nog overtuigd moet worden van een tweede achterbanraadpleging?!

Bij deze de oproep: Vraag de OR wanneer de nieuwe achterbanraadpleging komt!
Als je de OR Discussie site bekijkt, dan is daar ook sinds 30/9/13 al een topic over: "Tweede achterbanraadpleging?". Je zou denken dat de OR dat in elk geval heeft gezien. Maar misschien wel handig als iedereen daar nog even op reageert?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wijnands
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 25-09 12:41
K.123 schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 15:31:
@Wijnands,

Als er morgen een poll komt zou dan 80% voor optie 1 gaan (mits ze vanavond hebben ingebeld)?
Ik vind het moeilijk om hier een antwoord op te geven, zoals je weet ben ik een van die mensen die niet alles hier communiceer. Laat ik herhalen wat ik eerder deze week zei. Er is heel veel werk verzet. Toen ik de status update las op dinsdag werd ik er veel blijer van dan die van een week geleden.

Echter, ik ben ook realist. Ik heb veel vertrouwen in galop zien gaan en zie her en der schoorvoetend weer iets terugkomen bij de collega's. Intern heb ik her en der mijn mening gegeven over de gang van zaken zonder enig blad voor mijn mond en daar is best naar geluisterd.

+++Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t_captain
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 24-09 19:16
Waardering van risico is absoluut een ondergeschoven kindje in de AV-discussie. Mag ik een waarderingsmodel introduceren?

Ik schat dat in de huidige IT-markt de het ondernemersrisico een premie van 30-50% vertegenwoordigt. .

EDIT: Die premie leid ik af uit de verhouding tussen de uurtarieven van flexibele krachten en de loonkosten van een werknemer per gewerkt uur. Zie mijn eerdere posts van een week geleden over het kostenmodel dat ASML bij de detacheerders heeft neergelegd.

Een premie van 40% komt overeen met een factor 1.4. Dat betekent dat een flexibele beloning een waarde heeft van pakweg 1 / 1.4 = 70%. Met andere woorden, 70 cent aan vast inkomen is uitwisselbaar met 1 euro on-target aan een flexibel inkomen.

Let wel, dat betreft een flexibel inkomen waarvan de waarde lineair oploopt met het resultaat. Dat kan bedrijfs-, divisie- of individueel resultaat zijn; denk aan een omzetbonus, winstdeling, dividenduitkering. Zonder de details te kennen, vermoed ik dat SPP op deze manier gevalueerd kan worden.

PPP is wat complexer, dat is een serieschakeling van 3 resultaatafhankelijke factoren. Ik denk dat het gepast is om de factor 0.7 ^3 = 0.35 hierop toe te passen.

Je voorgestelde inkomen onder de geflexibiliseerde AV is dus (vast inkomen + SPP + PPP) maar (vast inkomen + 0.7 SPP + 0.35 PPP).

Het model is verre van heilig, maar gevoelsmatig denk ik dat het wel in de richting zit. 100 euro inleveren voor 100 euro PPP, een kind snapt dat dat een achteruitgang is. Maar 100 op 300 komt meer in de richting.

[ Voor 11% gewijzigd door t_captain op 03-10-2013 16:31 . Reden: Iets duidelijker maken ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wijnands
Ik betwijfel of iedereen je kan volgen maar ik vind dit een zeer interessante denkrichting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Duidelijk stukje, en best realistisch qua berekening. Maar ik weet zeker dat dat bij CGI niet toegepast gaat worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avotar
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08:51

avotar

P0werd by Black Coffee

Rudolphus schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 12:39:
[...]
Ik ben overgestapt over naar een bedrijf waarmee CGI geen "klant"-relatie heeft en vanuit mijn nieuwe functie heb ik ook weinig of niets te maken met de klanten die ik nu vanuit CGI bedien.
Ik wil je alleen maar aanraden hier heel goed mee op te passen.... weinig = voldoende.
Als je het nog niet gedaan, gewoon de ontheffing aanvragen.

Ik snap dat je geen slapende honden wil wakker maken, maar ze worden gemeen als je ze per ongeluk toch op hun staart trapt.

"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peter00
  • Niet online

peter00

BCF5

vanaf 5 uur alleen graag de zittende CGI leden nog reaguren. De "wat-ben-ik-blij-dat-ik-weg-ben" oud-leden mogen naar huis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit er klaar voor! Nu al

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t_captain
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 24-09 19:16
peter00 schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 16:33:
vanaf 5 uur alleen graag de zittende CGI leden nog reaguren. De "wat-ben-ik-blij-dat-ik-weg-ben" oud-leden mogen naar huis.
Lol :) Sterkte allemaal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom zou je nog steken in dit forum als je al bent of weggaat bij dit bedrijf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09:31

franssie

Save the albatross

Verwijderd schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 16:36:
Waarom zou je nog steken in dit forum als je al bent of weggaat bij dit bedrijf?
Zie het als je oude school of universiteit - daar houden toch ook veel mensen binding mee, en zeker oud-CMG collega's hebben echt een top tijd gehad. Maar je hebt gelijk, dit is niet de beste plek om een reunie te houden ;)

[ Voor 9% gewijzigd door franssie op 03-10-2013 16:38 ]

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peter00
  • Niet online

peter00

BCF5

Verwijderd schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 16:36:
om je keuze bevestigd te krijgen. Heel menselijk.

Verder zie je ook de toon van oud-leden verharden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
T_captain is ook een oud-collega, maar onderbouwd zijn reacties hier wel (en is zeker geen zuurpruim) Het kan dus ook anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

franssie schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 16:37:
[...]

Zie het als je oude school of universiteit - daar houden toch ook veel mensen binding mee, en zeker oud-CMG collega's hebben echt een top tijd gehad. Maar je hebt gelijk, dit is niet de beste plek om een reunie te houden ;)
Jammer dat ik die tijd niet heb meegemaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wijnands
pagani schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 16:39:
T_captain is ook een oud-collega, maar onderbouwd zijn reacties hier wel (en is zeker geen zuurpruim) Het kan dus ook anders.
Zitten hier ook twee ex-collega's bij die ook in de OR hebben gezeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wijnands schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 16:41:
[...]

Zitten hier ook twee ex-collega's bij die ook in de OR hebben gezeten.
Is dat een vraag of een opmerking?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is het NL 0800 nummer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo zitten we allemaal klaar??? _/-\o_ :o
Ben benieuwd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Krijg een abonnementenservice aan de telefoon :-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nummer gevonden.

Call luisteren, tweakers in de gaten houden en voor de klant aan het werk zijn (thuis)

#multitasken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 16:43:
[...]

Is dat een vraag of een opmerking?
Dat is vast een vraag aan ons 8)7

50% van het antwoord weet ik al: Wijnands zelf is er een van :)

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 03-10-2013 16:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VAnTurenhout
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 09-02-2024
Haha.. Ik ook ;-) Maar heb nu wel het goede nummer. Ik weet alleen niet of het de bedoeling is hier te posten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klopt, zag de link ook al staan in de uitnodiging.
Lekker deprimerende muziek :) :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• waldkorn
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 22-06-2023
Verwijderd schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 12:06:
Vorig jaar ben ik zelf, na 15 jaar voor de club gewerkt te hebben, vertrokken om bij een kleinere partij een nieuwe uitdaging in dezelfde rol aan te gaan. Hoewel dit in mijn ogen de beste beslissing is geweest in de afgelopen jaren lees ik nog steeds met veel belangstelling dit forum. Ik moet eerlijk zijn: ik ben blijer dan ooit dat ik het besluit heb genomen om een keer echt de knoop door te hakken en voor mezelf te kiezen.

Hoewel voor mij destijds de jaarlijkse terugkerende reorganisaties (en de bijbehorende spanningen en ontslagen van goede mensen) en het continue moeten teleurstellen van mijn medewerkers door besluiten van hogerhand (niet uitkeren van de eindejaarsbonus, geen salarisruimtes, versobering leaseregeling, etc ...) was ik het zat om als kop van jut te blijven fungeren (lees Practicemanager). Na mijn overstap werd de overname door CGI aangekondigd.

Na mijn vertrek is mijn ex-team redelijk leeggelopen en zijn diverse mensen achter me aangekomen. Op zich ook niet gek als je ziet dat voor deze niche markt veel partijen in de markt zijn die echt meer te bieden hebben.

Hoewel ik als ex-practicemanager hier geen last meer van heb, vind ik het name voor de mensen met wie ik samengewerkt heb of in mijn team heb gehad heel vervelend dat de overname nu zo uitpakt. Het doet me pijn om te zien dat de organisatie waar ik zolang deel van hem uitgemaakt en waar ik veel aan te danken heb zo aan het afglijden is. Als ik mijn ex collega managers of Practice Director spreek hoor ik alleen maar het verhaal dat alles beter gaat worden en dat lees ik ook hier op diverse plekken. Dan wil ik eigenlijk maar 1 ding zeggen: WAKE UP!!!

Het gaat al jaren zo, er wordt veel met de mantel der liefde bedekt, directie en direct betrokkenen doen voorkomen als alles beter gaat worden en draagt dat uit via de middenlaag (waar op dit moment vooral nog veel klapvee zit) maar het gaat echt niet ten positieve veranderen. Het uitblijven van succes is niet incidenteel maar ligt structureel aan de bedrijfsvoering en het gebrek aan lef om echte benodigde acties door te voeren. De vele wisselingen aan de top en het loeren op elkaars positie spelen hier een belangrijke rol in. Dit gaat met de huidige toplaag niet veranderen. Er zitten teveel haantjes die vooral uit zijn op zelfprofilering (en daarbij behorende vriendjespolitiek) en niet acterend op het belang van de organisatie.

De managementlaag daaronder (oude practicemanagers) heeft geen enkele macht en steeds minder tijd om met de echt belangrijke zaken bezig te zijn: de mensen die het bedrijf nog overeind houden. De mensen ook die moeten (blijven) bloeden voor het falende beleid aan de top. De managementlaag bestaat daarbij voor een groot deel uit oud management met een riant salaris die elders moeilijk aan de bak gaat komen tegen een vergelijkbaar salaris. Die willen dus wel graag meeklappen en voeren marsorders blind uit. De jongere managers die vaak nog wat kritischer zijn worden redelijk klein gehouden t.o.v. deze oude garde en verdwijnen op een gegeven moment.

Om mensen aan boord te houden wordt ingespeeld op een gevoel: je bent een member en daarmee "mede verantwoordelijk". Wanneer je wel mede verantwoordelijk wordt gehouden en hiervoor moet meebloeden verwacht je ook enige invloed uit te kunnen oefenen en oprechte aandacht te krijgen. Ik vind het prachtig om te zien dat hier mensen posten die positief blijven (of moeten blijven vanuit hun rol of ambitie om ook manager te worden) en denken dat ze als member echt iets kunnen bijdragen aan een wederopstanding van een organisatie die de afgelopen jaren steeds verder is afgegleden. Ik heb vroeger deze marsorders ook gehad om vooral positiviteit uit te blijven stralen en te communiceren. Gelukkig zijn er ook mensen die realistischer zijn en durven voor zichzelf op te komen (gefeliciteerd voor diegenen die inmiddels wat anders hebben gevonden). Het is idealistisch te verwachten dat de medewerkers hier in Nederland net zo te "motiveren" zijn als in de andere landen waar het buigen of barsten is.

Zelf ben ik met mijn overstap voor het eerst in 5 jaar tijd er ook financieel (flink) op vooruit gegaan. Daarnaast is het stressniveau flink afgenomen en heb ik meer zeggenschap gekregen. Ik heb ook kunnen zien dat het gras bij mijn huidige werkgever niet groener is. Wel ben ik blij dat het eindelijk geen kunstgras meer is. ;-)

Iedereen die hier kritiek levert moet in mijn ogen ook zelf eens goed in de spiegel kijken. Je kan hier blijven schreeuwen en klagen maar je hebt allemaal zelf de sleutel tot succes in handen. Je moet alleen voldoende lef hebben om voor jezelf op te komen. Of je blijft en gaat ervoor en accepteert dat je nu eenmaal bij een groot, Canadees aangestuurd bedrijf werkt met alle voor- en nadelen die daar aan kleven of je gaat op zoek naar iets anders. Mensen die ervoor willen gaan kunnen bijdragen in een verandering binnen CGI, mensen die dit niet willen kunnen beter elders aan de slag gaan om daar weer energie op te bouwen. Ik hoop oprecht dat CGI (en daarmee mijn oud collega's) de lijn naar boven weer kunnen oppakken en succesvol kunnen worden. Dat daar iets moet veranderen moge duidelijk zijn!

Succes allemaal in de komende periode en iedereen succes met zijn/haar persoonlijke overwegingen en besluiten!
Ik denk dat er het komende jaar veel reacties van gelijkgestemden _/-\o_ als hierboven oo dit topic gaan verschijnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peter00
  • Niet online

peter00

BCF5

Verwijderd schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 16:55:
Nummer gevonden.

Call luisteren, tweakers in de gaten houden en voor de klant aan het werk zijn (thuis)

#multitasken
Twee schermen. Op het werk. Luister inmiddels naar die doorgebelde liftmuziek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metaalhoofd
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 07:23
saai muziekje

Star Citizen Referral Code

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakkerl
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-09 19:17

bakkerl

Let there be light.

En het zelfde muziekje als altijd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carlito
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 08-09 12:07
muziekje? ik hoor meer ruis dan muziek

wel fijn dat we weer is moeten wachten op management...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metaalhoofd
punctualiteit is nog iets wat ron mag leren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakkerl

bakkerl

Let there be light.

flexibel zijn....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

academisch kwartiertje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Psychologische oorlogsvoering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik vind het vrij kansloos dat het wederom niet op tijd begint :(
Psychologische oorlogsvoering
dat zou ook kunnen, is nog smakelozer...

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 03-10-2013 17:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Killing_Calu schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 17:03:
muziekje? ik hoor meer ruis dan muziek

wel fijn dat we weer is moeten wachten op management...
Zeker aandelen in die betaalnummers :9. Gratis nummer wordt niet meer vermeld.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Triodefreak
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 20-05 16:03
Tja...dan ga ik maar naar huis. Hoor het wel als het online gezet is. Zou Ron het vergeten zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ze wachten op die honderden mensen die nu proberen in te bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yoghurt114
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 29-11-2022
Hallo zeg. Als de stand-up hier 5 minuten later begint dan normaal krijg je een lawine met (positiefgestemde) kritiek over je heen. Maar kritiek desalniettemin.

Komop Ron.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakkerl

bakkerl

Let there be light.

Ron zijn beltegoed is op en mag niet naar een +44 nummer bellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net zo schofterig als de arbeidsvoorwaarden v0.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peter00
  • Niet online

peter00

BCF5

experience the commitment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Triodefreak
Beetje de Prima Donna uithangen Ron?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carlito
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 08-09 12:07
Triodefreak schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 17:05:
Tja...dan ga ik maar naar huis. Hoor het wel als het online gezet is. Zou Ron het vergeten zijn?
misschien heeft ie last van een uur tijdsverschil vanaf zijn vakantie locatie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peter00
  • Niet online

peter00

BCF5

nog drie minuten en dan ga ik naar huis. Hier heb ik geen zin in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wijnands
Wat je altijd ziet is dat de callers bijna verdubbelen in die paar extra minuten. Nu ook weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jeeeeee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakkerl

bakkerl

Let there be light.

peter00 schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 17:07:
nog drie minuten en dan ga ik naar huis. Hier heb ik geen zin in
Weer niet vroeg naar huis...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 17:06:
Net zo schofterig als de arbeidsvoorwaarden v0.1
Volgens mij zijn wij bezig met de invoering van 2.0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 17:08:
[...]

Volgens mij zijn wij bezig met de invoering van 2.0
Kan niet van er is nog geen definitieve versie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wtf!

Instemming van OR zonder achterban raadpleging...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

instemming OR????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cftbl
  • Laatst online: 09-10-2021
Oh, is er al een akkoord dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ehm ehm ehm ehm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Logiecaan
Geen achterban raadpleging dus. OR heeft volgens Ron al ingestemd. Lekker. NOT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

"uh-uh-uh"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VAnTurenhout
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 09-02-2024
Er is al een akkoord?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Triodefreak
Er is al een akkoord?
Ja. Alles is in kannen en kruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Or kan wel akkoord geven betekend niet dat wij akkoord gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metaalhoofd
hulde aan Jeroen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waar kan ik tekenen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakkerl

bakkerl

Let there be light.

Een nieuwe achterban durfen ze niet aan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Triodefreak
waar kan ik tekenen?
LOL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom word ik alweer :(

Instemming!!!!!

WTF

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wijnands

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie verkoopt nu de arbeidsvoorwaarden: de OR of CGI ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakkerl

bakkerl

Let there be light.

Verwijderd schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 17:13:
Wie verkoopt nu de arbeidsvoorwaarden: de OR of CGI ???
OR maak nu al excuses dat ze niet meer kunnen doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Triodefreak
Ok...De OR gaat ons nu uitleggen wat en hoe we moeten denken. Het is geen 1990 meer..really?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik krijg het vermoeden dat het rond is gekomen nadat Wijnands is terugtreden als OR-lid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LowLevel
  • Laatst online: 23-05-2024
bakkerl schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 17:14:
[...]

OR maak nu al excuses dat ze niet meer kunnen doen
Dan had ik toch een achterbanraadpleging verwacht.

"The production of too many useful things results in too many useless people." Karl Marx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wijnands
Verwijderd schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 17:14:
Ik krijg het vermoeden dat het rond is gekomen nadat Wijnands is terugtreden als OR-lid.
Geen commentaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cftbl
Wat is er mogelijk binnen die kaders? WTF? Tja, da's voor mijn huidige arbeidscontract dat ik lang geleden heb getekend met beider instemming.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Juist!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LowLevel
Triodefreak schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 17:14:
Ok...De OR gaat ons nu uitleggen wat en hoe we moeten denken. Het is geen 1990 meer..really?
LOL, 1990 was het begin van een heel mooie periode.

"The production of too many useful things results in too many useless people." Karl Marx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakkerl

bakkerl

Let there be light.

Als de OR het nu al goed moet praten.. dan moet ik bij C blijven....
Ik voorspel weinig verbeteringen voor mij persoonlijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peter00
  • Niet online

peter00

BCF5

:( jaaaaaaa....stel je voor dat ie wordt afgewezen..... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cftbl
Wanneer zijn we klaar ? Nou, als ik getekend heb......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wacht nou gewoon even de call af jongens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

We zijn klaar als we tevreden zijn en we zijn er klaar mee als we niet tevreden zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakkerl

bakkerl

Let there be light.

ze DENKEN dat ze iets bereikt hebben.. met een achterban had je het GEWETEN!.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wijnands
LowLevel schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 17:16:
[...]

LOL, 1990 was het begin van een heel mooie periode.
Vroeger. .. toen de natuur nog schoon was en sex nog vies...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ze hebben wel door dat het beter is dat de OR dit verkoopt in plaats van Marcel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcelmg2
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 00:06
de meesten hier zullen alleen tevreden zijn als alles bij het oude blijft, met 10% salaris erbij+ SPP+PPP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peter00
  • Niet online

peter00

BCF5

Wijnands schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 17:17:
.....en de schepen van hout en de kapiteins van staal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metaalhoofd
Wijnands schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 17:17:
[...]

Sommige sex wordt tegenwoordig steeds viezer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyBravo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-03-2022

JohnnyBravo

Man, I'm pretty!

Verwijderd schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 17:14:
Daarbij klinkt onze voorzitter wel erg vermoeid. Murw gebeukt?

Recept van de dag: Mosselen - Uien - Peterselie - Wortel - 2 Tenen Knoflook - En vlak voor het op tafel zetten veel, maar dan ook echt veel 'Nee, echt veel' BIERRRRR!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Metaalhoofd schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 17:18:
[...]

Sommige sex wordt tegenwoordig steeds viezer
Is de leeftijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LowLevel
Verwijderd schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 17:17:
Toch de communicatie verbeterd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wijnands
marcelmg2 schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 17:17:
de meesten hier zullen alleen tevreden zijn als alles bij het oude blijft, met 10% salaris erbij+ SPP+PPP
Dan zullen die mensen teleurgesteld worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Triodefreak
Good cop bad cop truuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ron en Marcel lijken een beter uithoudingsvermogen te hebben dan de OR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wijnands
JohnnyBravo schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 17:18:
[...]

Daarbij klinkt onze voorzitter wel erg vermoeid. Murw gebeukt?
Nee dat valt wel mee. Klinkt vrij normaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peter00
  • Niet online

peter00

BCF5

Verwijderd schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 17:19:
duh..dat zijn beroepsonderhandelaars

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lurker1
  • Laatst online: 21-11-2019
Verwijderd schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 17:19:
Waar het om gaat is het uithoudingsvermogen van de werknemers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakkerl

bakkerl

Let there be light.

hop, zonder definitieve invulling van mobiliteitszut, ga ik niet tekenen. punt.
Geen vertrouwen meer in het OR als ik het zo hoor dat het goed gaat komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Logiecaan
"Je zou er bijna willen werken"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lurker1
  • Laatst online: 21-11-2019
Als bijna alles beter wordt... waar komt het geld dan vandaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met de nadruk op bijna ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die viel me ook op ja! |:(
Pagina: 1 ... 72 ... 191 Laatste

Dit topic is gesloten.