Vrij gejat : You're either with us or against us!"O con noi o contro di noi"
van ...... Benito Mussolini
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Vrij gejat : You're either with us or against us!"O con noi o contro di noi"
700 Euro opleidingsbudget blijkt toch geen verspilling...peter00 schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 09:47:
[...]
Heb je enig idee hoe slecht je Engels is? Doe maar weer gewoon in het Nederlands.
Hopelijk gaat Ron morgen aankondigen dat die komt te vervallen om de pensioenpremie van te betalen
-
Verwijderd
Als je wel tekent, wordt je de komende jaren in ieder geval 'goedkoper' door de afbouw a-dagen.chrisboers schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 14:26:
Nogmaals: er is geen enkele reden om je zorgen te maken als je niet tekent. Een bedrijf als CGI is gewend met meerdere jaargangen arbeidsvoorwaarden te werken.
Uiteraard zal CGI dat zo veel mogelijk willen vermijden, en enige druk uit willen oefenen om toch te tekenen, maar uiteindelijk heb je gewoon een keuze. Iedereen die roept dat je dan je carriere bij CGI kan vergeten, en langzaam naar buiten gewerkt wordt, is paranoide en ziet spoken. Zolang je 'gewoon' concurrerend en inzetbaar bent, ben je van meerwaarde voor het bedrijf, en is er niks aan de hand. Hetzelfde geldt overigens als je WEL tekent.
+++Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++
Op zich geloof ik die stelling wel. Vakkenvullers zet je rucksichtlos buiten als ze te duur worden om de volgende week een paar nieuwe aan te nemen tegen lager jeugdloon. Een bedrijf als CGI moet iets meer moeite doen om gekwalificeerde consultants te vinden, en zal dus liever doorwerken met een consultant die een paar procent te weinig marge oplevert dan helemaal afscheid te nemen.chrisboers schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 14:26:
Nogmaals: er is geen enkele reden om je zorgen te maken als je niet tekent. Een bedrijf als CGI is gewend met meerdere jaargangen arbeidsvoorwaarden te werken.
Uiteraard zal CGI dat zo veel mogelijk willen vermijden, en enige druk uit willen oefenen om toch te tekenen, maar uiteindelijk heb je gewoon een keuze. Iedereen die roept dat je dan je carriere bij CGI kan vergeten, en langzaam naar buiten gewerkt wordt, is paranoide en ziet spoken. Zolang je 'gewoon' concurrerend en inzetbaar bent, ben je van meerwaarde voor het bedrijf, en is er niks aan de hand. Hetzelfde geldt overigens als je WEL tekent.
Verwijderd
ik denk dat cgi juist wel mensen er uit zal werken omdatt_captain schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 14:44:
[...]
Op zich geloof ik die stelling wel. Vakkenvullers zet je rucksichtlos buiten als ze te duur worden om de volgende week een paar nieuwe aan te nemen tegen lager jeugdloon. Een bedrijf als CGI moet iets meer moeite doen om gekwalificeerde consultants te vinden, en zal dus liever doorwerken met een consultant die een paar procent te weinig marge oplevert dan helemaal afscheid te nemen.
Daarmee is de zorg echter niet van tafel. Iemand die een paar procent te weinig marge oplevert, wordt namelijk wel tegengehouden in salarisontwikkeling tot die paar procent zijn ingelopen. En als het gat groter is dan die paar procent, zo groot dat iemand niet winstgevend valt in te zetten, dan wordt er toch wel naar de deur gewerkt.
Hoeveel mensen die via een outsourcing deal zijn binnengekomen (ING, Philips, ...) werken 5 jaar later nog bij CGI?
Van onze groep was dat na 5 jaar nog slechts 5.7%Hoeveel mensen die via een outsourcing deal zijn binnengekomen (ING, Philips, ...) werken 5 jaar later nog bij CGI?
[ Voor 40% gewijzigd door vogelliefhebber op 02-10-2013 14:58 ]
Het ging natuurlijk niet om de mensen, het ging om de opdracht...vogelliefhebber schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 15:17:
Klopt, maar wat ik dan niet begrijp is dat bij Logica men zo graag mensen wilde overnemen,
om hun groei maar veilig te stellen.
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Inderdaad het ging om de vermeende opdrachten die men echter ook nooit gehad heeft.Het ging natuurlijk niet om de mensen, het ging om de opdracht...
Nou, da's niet helemaal waar. Ik heb van dichtbij de Birdie deal meegemaakt. Veel Philips medewerkers kwamen toen in dienst. Sommigen waren al dik in de 50 en kenden alleen maar Philips(-dingen). Logica is heel flexibel met die mensen omgegaan, maar sommige waren gewoon niet plaatsbaar omdat hun kennis erg specifiek was.vogelliefhebber schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 15:32:
[...]
Inderdaad het ging om de vermeende opdrachten die men echter ook nooit gehad heeft.
Maar het was vanaf het begin duidelijk dat Logica het alleen om de opdracht ging, en zo snel mogelijk probeerde van de mensen af te komen. Vieze spelletjes werden door Logica niet geschuwd.
Vandaar dat de werkgever Logica bij mij zeker niet bovenaan het lijstje van betrouwbare werkgevers staat.
Maar ik begrijp dat dit door de overname door CGI allemaal heel veel verbeterd is
Verwijderd
Verwijderd
Gefeliciteerd.En nu ga ik naar huis om een feest te bouwen
Nou ik ken er die prima in de organisatie geland zijn. en de ouderen waren best inzetbaar geweest als er projecten waren gekomen. Echter, Philips heeft die mensen gewoon gedumpt en Logica beloofd dat er inhouse (TSE) projecten zouden komen. En ja toen.....zat men met de gebakken perenVerwijderd schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 16:29:
Vogel, ook ik heb het destijds van dichtbij meegemaakt en heb zelf gezien van dichtbij in Eindhoven hoe er met hen werd omgegaan. Ik beaam volledig wat je daar zegt
In plaats van te proberen de mensen breder inzetbaar te maken heeft Logica die mensen op een zeer rotte manier gedumpt.
En wie het in zijn hoofd heeft gehaald om die mensen aan boord te halen die verdient eigenlijk op staande voet ontslag. Iedereen kan op zijn klompen aanvoelen dat de Philips mentaliteit en de Logica mentaliteit totaal niet met elkaar te verenigen zijn, laat staan de arbeidsvoorwaarden. De ontslagprocedures van die mensen heeft Logica flink wat geld gekost. Dat hadden ze beter aan wat training kunnen spenderen om die mensen wat breder inzetbaar te maken.
Enige voordeel voor Philips was dat ze op een zeer voordelige manier wat mensen kwijt konden die ze zelf ook niet meer konden gebruiken. Stom van Logica dat ze daar zijn ingetrapt.
Die mensen hadden ADV, veel vakantiedagen en een echt pensioen. Dat werd bij Logica natuurlijk nooit geboden. Bij voorbaat al een kansloos traject...
Succes !Verwijderd schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 16:35:
En dan belt mijn vriendin. De post is bezorgd en het aanbod is rond. Medior-architect met doorgroei als ik mijn certificaten haal. Deels eigen tijd wel volledig vergoed. Ziektekosten en pensioen ietsje beter, niet veel meer. A-dagen kennen ze niet maar ik mag er max. 3 kopen; kies ikzelf voor. Niet de 3M van Ron maar met 4.500 per maand (+500, Hermanse!) ben ik dik tevreden.
Dit is mijn droom die uitkomt. Dag Ron, succes met je av, ik doe niet meer mee.
Spijt? Ja, van mijn loyaliteit die helaas eenzijdig bleek te zijn.
En nu ga ik naar huis om een feest te bouwen
sersju n.a. ief=JUST AN ex ANGRY MUMBEREn dan belt mijn vriendin. De post is bezorgd en het aanbod is rond.
Dat raakt aan de kern van outsourcing.hoevenpe schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 15:25:
[...]
Het ging natuurlijk niet om de mensen, het ging om de opdracht...
De mensen kregen ze er tegen heug-en-meug bij, en door die in de daarop volgende jaren te vervangen door goedkopere eigen medewerkers kon het zo zijn dat een bedrijf als Logica nog steeds winst maakte op een opdracht terwijl de eindklant ook een kostenbesparing gerealiseerd zag.
Dit verloop is juist de bedoeling, hoe cynisch het ook klinkt.
Voor mij persoonlijk is dit een grote min bij de gedachte om een baan aan te nemen in loondienst bij een groot bedrijf, waar IT development niet wezenlijk bijdraagt aan het unieke product/ de unieke dienst van de werkgever. Zo werk je bij (ING/ABN-Amro/ministerie/Unilever/...), zo wordt je afdeling overgenomen en ben je weer terug bij (Cap/CGI/Ordina/...). Inclusief stempel "te duur".Montifaud schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 15:57:
[...]
Nou, da's niet helemaal waar. [...]
Punt is dat Philips opdrachten beloofde maar die kwamen niet. En a propos Philips, die gaan pas "fijn" om met oudere collega's....
"The production of too many useful things results in too many useless people." Karl Marx
Verwijderd
[ Voor 90% gewijzigd door Verwijderd op 02-10-2013 17:14 ]
En nog lease ook? Hallo hee! Daar word ik een tamelijk jaloers van.Verwijderd schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 16:35:
En dan belt mijn vriendin. De post is bezorgd en het aanbod is rond. Medior-architect met doorgroei als ik mijn certificaten haal. Deels eigen tijd wel volledig vergoed. Ziektekosten en pensioen ietsje beter, niet veel meer. A-dagen kennen ze niet maar ik mag er max. 3 kopen; kies ikzelf voor. Niet de 3M van Ron maar met 4.500 per maand (+500, Hermanse!) ben ik dik tevreden.
We look at the menu, we are not ON the menu.K.123 schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 18:01:
Vrees niet, over 5 jaar is hij weer onderdeel van CGI
Verwijderd
kunnen we onze eigen off-shoring 'intern' regelenWijnands schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 18:11:
Ik vermoed dat ze dan op de menu pagina met Aziatische gerechten kijken.
Als je verder kijkt dan de grote dienstverleners, is dat niet buitensporig. Ik heb in het verleden wel eens een asnbod van 3500 + lease + (realistische) omzetbonus van 800 gehad en dat ging over een "gewone" functie als developer. Later heb ik een aanbod voor een interne functie gehad als lead dev voor 5k+Wijnands schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 17:30:
[...]
En nog lease ook? Hallo hee! Daar word ik een tamelijk jaloers van.
Nou, ik zag een kaartje van Oost Europa waar een aantal landen dicht bij de Oostzee ook ingekleurd was. Werd alleen niks over gezegd.Wijnands schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 18:11:
Ik vermoed dat ze dan op de menu pagina met Aziatische gerechten kijken.
Robert Elsinga =8-) | IT security, Scouting, zendamateur (PC5E, WC5E) | www.elsinga.net/robert, www.pc5e.nl
Van harte gefeliciteerd, en veel succes in je nieuwe baan!Verwijderd schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 16:35:
De post is bezorgd en het aanbod is rond. Medior-architect met doorgroei als ik mijn certificaten haal.
Verwijderd
[ Voor 72% gewijzigd door franssie op 02-10-2013 20:17 ]
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
Verwijderd
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
Ron verteld de netto cijfers. En daarin gaat het niet goed met NL. Dubrana heeft de investering van CGI Canada meegeteld. En die investering was goed voor de reorganisatie, het afkopen van rode projecten, het omdraaien van rode projecten en het afkopen van schadeclaims. En dat levert dan wel zwarte cijfers op.Sanderke schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 00:45:
Meneer Dubrana zegt: "netherlands excellent, double digit profit!"
Ronnie zegt "Nederland slecht, zuur, inleveren"
Dat rijmt niet... Je zou verwachten dat die twee toch ook wel eens samen over de stand van zaken praten...
Verwijderd
Oooooh, ze moeten het gewoon beter uitleggen. Dat klinkt als een politicus tijdens verkiezingstijd die op -50% in de peilingen staat...Wijnands schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 08:46:
[...]
Veel zal afhangen van de manier van communiceren. Als dat zo goed gebeurt dat men de boosheid aan de kant kan zetten dan denk ik dat morrend niet hoeft.
Ik ben nu bij gelezen en ik kan nu zeggen dat er heel veel verbeterd is de laatste twee dagen in het voorstel.
Verwijderd
Nou ja, lees je eigen stuk met de conclusies van de OR nog eens na zou ik zeggen...Wijnands schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 09:34:
Ik vind dat geen onzin. De boosheid zit sommige mensen zo hoog dat ik me serieus afvraag of ze objectief naar feiten kunnen kijken.
Verwijderd
Kijk, precies wat ik dacht. Gewoon geen afspraken over gemaakt. Bijzonder slecht van de OR. De mensen die niet tekenen zijn dus simpelweg de klos.Wijnands schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 11:30:
[...]
daar wordt uitstekend rekening mee gehouden.
[...]
ik weet het eerlijk niet. Ik hoop dat de or die groep niet vergeet en aparte afspraken maakt. Dat stond wel op mijn todo lijstje
Verwijderd
en hoe kom je aan die job die bij klant... dan moet je worden aangeboden, en wie beslist daar over.... inderdaad....chrisboers schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 14:26:
Wijnands schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 18:53:
Estland zitten we al en die vestiging draait super!
Robert Elsinga =8-) | IT security, Scouting, zendamateur (PC5E, WC5E) | www.elsinga.net/robert, www.pc5e.nl
Verwijderd
Logica wilde de omzet, de medewerkers waren bijvangst (waar zowel de oude werkgever als Logica zo goedkoop en zo snel mogelijk vanaf wilden).vogelliefhebber schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 15:17:
Klopt, maar wat ik dan niet begrijp is dat bij Logica men zo graag mensen wilde overnemen,
om hun groei maar veilig te stellen.
Maar zodra deze mensen dan binnen waren snel tot de conclusie kwam dat de groep niet pastte binnen het Logica-kader.
En men er vervolgens geen enkele moeite mee had om die groep weer zo snel mogelijk buiten te werken.
Uiteindelijk waren daar de medewerkers, noch Logica bij gebaat.
De onrust over AV en het bijbehorende "gezeur" van individuele mensen begint nu ook bij onze klanten binnen te druppelen. Dat is niet goed voor het bedrijf. Sommige collega's hebben echt een lesje in discretie nodig...prutser387 schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 12:36:
[...]
Lol
net alsof Serge/Mike een forumpje in 1 of ander klein prutlandje gaat lezen. Hij laat zich wel informeren via het NL management d.m.v. een management-samenvatting. En daarbij gaat het om het resultaat, niet om gezeur van individuele mensen.
Hee, pssst... Eiffeltoren kopen?chrisboers schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 14:26:
Gefeliciteerd!Verwijderd schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 16:35:
Daar kun je zelf heel veel aan doen, ik heb op 1 na alle detacheringen van de laatste 5 jaar zelf binnegehaald.Verwijderd schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 21:05:
[...]
en hoe kom je aan die job die bij klant... dan moet je worden aangeboden, en wie beslist daar over.... inderdaad....
"NL had the best profitresults in CEE (12%)" Wow!BitPull56 schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 22:32:
@Sersjunaief: Gefeliciflapstaard met je nieuwe baan joh, enjoy en behoud je gevoel voor humor.
@Rest: Gisteravond wel geweest, zeer gemengde berichten en inderdaad, vermoeide Canadese gezichten. Uit die gezichten kwamen echter wel wat aanmerkelijke uitlatingen, als daar zijn:
1) It is your DUTY, as a member, to DEMAND openness from your local leaders
2) The % of overhead of turnover is limited (kan nergens scope of omvang vinden, iemand?)
3) NL had the best profitresults in CEE (12%)
@Mngmnt: Begrijp best dat PPP en SPP budgetneutraal in gevoerd moet worden!
Begrijp niet dat dat impliceert dat <level 4 mumbers dat op moeten hoesten voor >level3
Maar ja, openness voor alles dus kom maar met die aanbieding maar nu wel graag volledige
openheid van zaken......meen me ook nog te herinneren dat die vraag openstaat voor dat
onafhankelijke onderzoek naar 'marktconforme' salariëring/emolumenten. Zeer benieuwd.
Verwijderd
Nee is niet goed, maar ja .. Als je wekenlang al door CGI met dit gezeur aan je hoofd erbij moet lopen, komen er vanzelf momenten dat je je even gaat uiten. We werken allemaal hard en zijn nog steeds mensen.Rudolphus schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 22:17:
[...]
De onrust over AV en het bijbehorende "gezeur" van individuele mensen begint nu ook bij onze klanten binnen te druppelen. Dat is niet goed voor het bedrijf. Sommige collega's hebben echt een lesje in discretie nodig...
Inderdaad, als je al een maand met de pest in je lijf rondloopt en iemand vraagt belangstellend hoe het op je werk is, dan moet je wel héél professioneel zijn om te zeggen "Prima, het is nog steeds een erg leuk bedrijf om voor te werken."Verwijderd schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 22:59:
[...]
Nee is niet goed, maar ja .. Als je wekenlang al door CGI met dit gezeur aan je hoofd erbij moet lopen, komen er vanzelf momenten dat je je even gaat uiten. We werken allemaal hard en zijn nog steeds mensen.
We zijn inderdaad mensen, en het gezeur duurt al een jaar of 3 in dit topic, alleen is het nu geëxplodeerd met de nieuwe AV. Niet gek dat het doordringt bij onze klanten, maar dat is niet alleen een paar consultants hier te verwijten, maar ook het slechte proces van de afgelopen maanden. Als Marcel dat niet ingecalculeerd had, is hij een gevalletje http://www.watbenjedan.nl/Rudolphus schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 22:17:
[...]
De onrust over AV en het bijbehorende "gezeur" van individuele mensen begint nu ook bij onze klanten binnen te druppelen. Dat is niet goed voor het bedrijf. Sommige collega's hebben echt een lesje in discretie nodig...
[ Voor 22% gewijzigd door franssie op 02-10-2013 23:17 . Reden: correcte quote ]
Verwijderd
Luister nou, als CGI niet wil dat jij daar aan de slag gaat, dan gebeurt het niet. Snap je?Rudolphus schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 22:29:
[...]
Daar kun je zelf heel veel aan doen, ik heb op 1 na alle detacheringen van de laatste 5 jaar zelf binnegehaald.
[ Voor 13% gewijzigd door franssie op 02-10-2013 23:40 ]
Verwijderd
Klopt. Dat hebben ze ook.Rudolphus schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 22:17:
[...]
"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"The production of too many useful things results in too many useless people." Karl Marx
Vertel het de OR ipv hier anoniem te... oh, laat ook maar!Verwijderd schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 21:03:
[...]
Kijk, precies wat ik dacht. Gewoon geen afspraken over gemaakt. Bijzonder slecht van de OR. De mensen die niet tekenen zijn dus simpelweg de klos.
Managers komen, managers gaan. Dat is al zo sinds ik bij dit bedrijf werk. Had een aardige TL maar die heeft net ontslag genomen. Manager doet ook z'n best en is zeker niet slecht maar die heeft z'n handen knap vol.avotar schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 07:15:
[...]
Gelukkig had ik een TL die dit volledig begreep en me eens in de zoveel tijd eens polste om te kijken hoe het met me ging.
Oh nee... die had ik niet.![]()
Gelukkig kon ik met mijn problemen en verontrustende gevoelens terecht bij mijn directe manager / delivery manager / practice manager / HR ...
Oh nee, dat kon ik niet want iedereen had het te druk en de klant betaalde toch wel voor me... dus maakt het uit...
[ Voor 20% gewijzigd door Wijnands op 03-10-2013 08:06 ]
Hoor je wel wat je hier zegt? Betaling voor management zowel absoluut hoger als - in de nieuwe AV - in de variabele componenten zoals lease/mobiliteit, PPP, etc. En wat verwachten we in ruil daarvoor? Op tijd dingen accorderen.Wijnands schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 07:59:
[...]
Persoonlijk ben ik al blij met een manager die op tijd dingen accordeert. Als het er een is waar ik ook mee kan praten is dan een prettige bonus. Verder heb ik geleerd dat je dingen vooral zelf moet doen en dat je goed voor jezelf moet zorgen, niemand anders doet het.
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
En sommige managers hebben echt een lesje management nodigRudolphus schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 22:17:
Verwijderd
Bereid je voor dat je relatiebeding een issue zal zijn als je naar de klant overstapt.Verwijderd schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 08:44:
mischien ben ik binnenkort ook weg, gesprek gestart met een klein consultancy bedrijf
tegelijkertijd ook de klant geinformeerd, en die vroeg "intern worden?'
"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
Don't feed the trollWijnands schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 07:59:
[...]
Vertel het de OR ipv hier anoniem te... oh, laat ook maar!![]()
[...]
Ben ik het zeer zeker niet mee eens.Managers komen, managers gaan. Dat is al zo sinds ik bij dit bedrijf werk. Had een aardige TL maar die heeft net ontslag genomen. Manager doet ook z'n best en is zeker niet slecht maar die heeft z'n handen knap vol.
Persoonlijk ben ik al blij met een manager die op tijd dingen accordeert. Als het er een is waar ik ook mee kan praten is dan een prettige bonus. Verder heb ik geleerd dat je dingen vooral zelf moet doen en dat je goed voor jezelf moet zorgen, niemand anders doet het.
Het is maar wat je 'gezeur' noemt. Voor veel collega's is het al maandenlang een enorme bedreiging die tot spanningen leidt. Ik heb dat ook bij mijzelf gemerkt en omdat ik niet wil dat mijn werk er onder lijdt heb ik met mijn klant gedeeld dat deze zaken spelen. Dat geeft ruimte, begrip en waardering omdat je onder moeilijke omstandigheden toch je werk goed en op tijd oplevert.De onrust over AV en het bijbehorende "gezeur" van individuele mensen begint nu ook bij onze klanten binnen te druppelen. Dat is niet goed voor het bedrijf. Sommige collega's hebben echt een lesje in discretie nodig...
It always seems impossible until it's done.
Teamleads doen hun ding in een paar uur per week. Daar heb ik wel respect voor (maar het is ook de voornaamste reden dat ik zelf nooit naar die rol heb gesolliciteerd.avotar schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 09:25:
[...]
Ben ik het zeer zeker niet mee eens.
Het zijn gewoon collega's die dit erbij doen... true... maar dan nog moeten ze zorgen dat ze voor dit soort dingen tijd maken/krijgen.
Krijgen ze dat niet voor elkaar, kun je ook de geschiktheid van die persoon in twijfel trekken.
Verwijderd
Verwijderd
wat is je punt?Eddo-79 schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 09:38:
Valt me wel op dat de grootste klagers hier, ook daadwerkelijk vertrekken. Tupisch....Want ik kan mij niet aan de gedachte onttrekken dat ze toch al weg zouden gaan en de AV-discussie maar de druppel is in emmer die toch al was overgelopen.
Overigens gun ik een ieder geluk en plezier en meer geld bij de nieuwe baasch. Als je er op alle vlakken op vooruit gaat, ben je goed bezig. Ik hoop dat het gras echt groener is.
Nee. Absoluut niet.Eddo-79 schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 09:38:
Valt me wel op dat de grootste klagers hier, ook daadwerkelijk vertrekken. Tupisch....Want ik kan mij niet aan de gedachte onttrekken dat ze toch al weg zouden gaan en de AV-discussie maar de druppel is in emmer die toch al was overgelopen.
Overigens gun ik een ieder geluk en plezier en meer geld bij de nieuwe baasch. Als je er op alle vlakken op vooruit gaat, ben je goed bezig. Ik hoop dat het gras echt groener is.
[ Voor 4% gewijzigd door avotar op 03-10-2013 09:44 ]
Verwijderd
Nou, dat is zeker niet zo.Eddo-79 schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 09:38:
Ik zou me daar als bedrijf juist reuze zorgen over maken:Eddo-79 schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 09:38:
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Respect is in deze vind ik niet het goede woord. (Ik respecteer al mijn collega's en probeer ze ook vooral in hun waarde te laten).Wijnands schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 09:32:
[...]
Teamleads doen hun ding in een paar uur per week. Daar heb ik wel respect voor (maar het is ook de voornaamste reden dat ik zelf nooit naar die rol heb gesolliciteerd.
Geschiktheid in twijfel trekken heb ik geen zin in.
Verwijderd
Waarom niet? Daar heb je je onkostenvergoeding voor.Verwijderd schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 09:48:
ik ga mijn TM verassen met een ontslag brief... als een en ander duidelijk is
ik ga hem sowieso niet bellen, want heb geen CGI telefoon
Verwijderd
ik ben van plan te tekenen en direct op te zeggen, dan heb ik maar 1 maand opzegtermijnavotar schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 09:49:
[...]
Waarom niet? Daar heb je je onkostenvergoeding voor.
Ben je mooi in de aap gelogeerd als dit circus nog een paar maanden duurt.Verwijderd schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 09:51:
[...]
ik ben van plan te tekenen en direct op te zeggen, dan heb ik maar 1 maand opzegtermijn
dan kan ik dat via de onkostenvergoeding niet meer betalen, moet ook nog parkeergeld mee doen
De OR heeft een discussie site. De grote afwezige in het debat op de discussie site is de OR zelf. Bij discussies zouden de OR-leden van de communicatie commissie toch actief mee kunnen doen?!Vertel het de OR ipv hier anoniem te... oh, laat ook maar!
It always seems impossible until it's done.
Verwijderd
De OR laat op dit gebied kansen liggen. Ze zouden op de discussie site de discussies beter op gang kunnen brengen en houden door vragen te stellen over hoe collega's over onderwerpen denken en proberen discussie actief gaande te houden.ESPACE schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 09:57:
[...]
De OR heeft een discussie site. De grote afwezige in het debat op de discussie site is de OR zelf. Bij discussies zouden de OR-leden van de communicatie commissie toch actief mee kunnen doen?!
Pas op,Verwijderd schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 09:51:
[...]
ik ben van plan te tekenen en direct op te zeggen, dan heb ik maar 1 maand opzegtermijn
dan kan ik dat via de onkostenvergoeding niet meer betalen, moet ook nog parkeergeld mee doen
Het is vervelend als cynicus steeds gelijk te krijgen.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq