Inderdaad, wij hebben hier een rechtspostie en een contract. In andere landen is het gewoon slikken of stikken. Dat is even wennen voor de grootvorsten uit Canada. Ik kriijg bijna medelijden met ron
'we pakken geen salaris af', 'budgetneutraal' en nu '82% heeft aandelen'. Who says? Er zijn duizenden members in India; geef ze een aandeeltje uit de ppp pot en het % vliegt omhoog. En zijn alle exlogicanen ondertussen allemaal member en worden ze allemaal meegeteld, of niet? Hocus pocus...
Houd op met die av ellende.
Gewoon een bijlage bij je eigen contract dat je jaarlijks vooraf je a-dagen mag verkopen of ruilen tegen een bak aandelen, keer ppp uit als aandelen en handjes af van verworven rechten waar jaren keihard voor is gewerkt en de aandeelhouders logica van hebben geprofiteerd; toen werd niet gevraagd of we een stukkie van de winstkoek wilden dus kom nu niet met een verlieskoek (of maken we winst?)
Verder doorgaan met overheadreductie en een marktconform gebenchmarkt director/vp salaris.
T&M transisteren naar P&S en investeren in opleidingen in plaats van in oprotpremies.
Kortom, geen droom maar visie en strategie!
Kunnen de mumbers weer blij naar hun werk met een zekere toekomst.

(en kunnen we dit topic sluiten).
Mijn naam? Welbekend, dus het zal wel 2000 man zijn eind van het jaar.

Kans is dan alleen dat ik Ron ergens anders tegenkom