Ik heb meerdere malen collega's gebruikt om te sparren of van gedachten te wisselen over hoe we klanten met een probleem konden helpen. Mijns inziens is dat toch wel een premie op de tarieven waard. Het is echter wel afhankelijk van de mensen zelf om dat te doen, zit te weinig structuur in. Persoonlijk kom ik ook graag bij leveranciers die leren van hun andere klanten. "Oh, als je het zo wilt organiseren, zou ik zeker rekening houden met blablabla, collega X heeft bij klant Y ervaren dat zusenzo goed gewerkt heeft."
Als je dat potentieel aan kunt boren èn internationaal kunt organiseren is het verschil met een ZZP-er gelijk duidelijk.
Kia Rio heb ik ook in gereden, is me een half jaar prima bevallen! Maar inderdaad, het was een (weliswaar zuinige) benzine met maximaal 600 km op een tank, dat ging maar 3 dagen mee... Maar geen diesel mogen huren hoor!
Als je dat potentieel aan kunt boren èn internationaal kunt organiseren is het verschil met een ZZP-er gelijk duidelijk.
Kia Rio heb ik ook in gereden, is me een half jaar prima bevallen! Maar inderdaad, het was een (weliswaar zuinige) benzine met maximaal 600 km op een tank, dat ging maar 3 dagen mee... Maar geen diesel mogen huren hoor!
Sjoch dizze stêd; sjoch wat der rûnom bart - It âlde spegelet him yn wat de takomst hat