Ervaring werken bij CGI (deel 5) Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 185 ... 191 Laatste
Acties:
  • 1.022.706 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lurker1
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 21-11-2019
Tja... dan is het geen wonder dat CGI niet moeilijk deed...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ESPACE
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 24-04-2023
Ik heb eventjes gebeld met ZilverenKruis. Het wordt nog mooier.
Het blijkt dat CGI nog over de oude Agis basispakket beschikt. Deze is iets duurder dan het ZK pakket. Voor de basis is dit dus 2.25 per maand duurder. De premie zoals die op de website www.zk.nl/cgi staat afgebeeld is dus niet de prijs die CGI hiervoor betaald.
Even klein rekensommetje.2800 (schatting medewerkers bestand) * 2.25 (duurder vanwege Agis ipv ZK) = 6300 euro p.maand. Snel verdiend door ZK........
Bestaat er in 2015 nog een AGIS basispakket? Hoe weet je dat CGI dat heeft afgesproken en kun je hard maken dat CGI 2,25 per maand minder betaald dan op de salarisstrook wordt verrekend? Het zo mooi zijn als Zilverenkruis dat schriftelijk bevestigd.

Ik las dat de Zorgbijdrage van CGI jaarlijks geïndexeerd (loonindex) hoort te worden. Die afspraak staat op papier, maar is van het intranet verwijderd. CGI is deze afspraak niet nagekomen. Het gaat niet om een groot verschil, maar wel om het principe van een eerlijke en betrouwbare werkgever.

It always seems impossible until it's done.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ESPACE schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 17:30:
[...]

Bestaat er in 2015 nog een AGIS basispakket? Hoe weet je dat CGI dat heeft afgesproken en kun je hard maken dat CGI 2,25 per maand minder betaald dan op de salarisstrook wordt verrekend? Het zo mooi zijn als Zilverenkruis dat schriftelijk bevestigd.

Ik las dat de Zorgbijdrage van CGI jaarlijks geïndexeerd (loonindex) hoort te worden. Die afspraak staat op papier, maar is van het intranet verwijderd. CGI is deze afspraak niet nagekomen. Het gaat niet om een groot verschil, maar wel om het principe van een eerlijke en betrouwbare werkgever.
CGI wordt er niet beter door maar Zilverkruis wel. Het is de werknemer die 2,25 per maand teveel betaald voor het basispakket.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wijnands
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15-09 10:08
Heeft iemand dit al 's netjes op een rijtje gezet en naar de OR gemaild/

+++Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tp2
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 04-04-2024

tp2

Verwijderd schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 11:15:
bij mij hebben ze ook gedreigd met een rechtzaak, ik zei is goed doe maar, vooral als je de relatie met de klant wil verkloten, meteen doen, er zitten best wel wat CGI'ers hier :)
waarschijnlijk dacht mijn teamleider dat ik een stap terug zou doen...
(plan B was freelancen... )

daarna heb ik niets meer gehoord, ik zit nu al 3 maanden bij de klant :)
verder had HR van de klant aangegeven dat ze juridisch goed zaten, en CGI niets kon doen, en ik heb werkelijk niets gehoord :)
Zal sterk samenhangen met de klant en het belang dat CGI daar heeft en niet te vergeten, de steun die jij van de klant hebt. Als de klant op voldoende hoog niveau een probleem gaat maken dat jij niet mag overstappen en CGI een echt risico loopt dat ze veel geldopleverende business gaan verliezen, dan geloof ik niet dat ze het op een rechtzaak aan laten komen. Maar pas op...als om wat voor reden de klant niet (meer) intressant is voor CGI, dan moet je serieus rekening houden dat ze je aanpakken. Idem als je geen rugdekking van je nieuwe werkgever (CGI' s klant) krijgt.

Blijft het overigens niet netjes. Jij hebt met CGI een contractuele overeenkomst in de vorm van dat relatiebeding. Overstappen zonder ontheffing van CGI is gewoon contractbreuk. Ik snap dat na de uniformering 8)7 arbeidsvoorwaarden je je waarschijnlijk niet meer zo druk maakt over of het netjes is of niet. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tp2

tp2

Inabubble schreef op maandag 15 december 2014 @ 21:30:
Ga er maar van uit dat HR helemaal nergens naar gekeken heeft, niet naar kortingen en niet naar een andere maatschappij. CGI heeft ook zakelijke belangen bij Achmea...
Geen idee. Een verzekeringspakket is uiteraard heel persoonlijk. Als oud-werknemer zat ik nog in de ex-werknemers collectiviteit. Wij zijn aan zoeken gegaan naar de meest geschikte verzekering. En wat denk je?.....we komen bij dezelfde Zilveren Kruis verzekering uit. Aangezien de werkgever van mijn vrouw ook de collectiviteit bij ZK heeft, was het voor ons alleen even omzetten naar de collectiviteitsregeling van mijn vrouw haar werkgever. Maar het blijft dezelfde verzekering als die van CGI.

Kort gezegd: Het is persoonlijk, maar voor ons is het een uitstekend pakket.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tp2

tp2

Wijnands schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 11:51:
Ik heb het afgelopen jaar 2 collega's met wie ik nauw samen heb gewerkt zien vertrekken. In beide gevallen ging dat heel netjes.
Absoluut! Ik ben zelf ook vertrokken. Dat heeft CGI heel correct afgehandeld. (ik was billable ingezet)

Enige waar ik een minder goed gevoel bij had, was het exit gesprek. Ik heb mijn ongenoegen over de gang van zaken geuit en mijn analyse op de situatie gegeven. Dat werd weggewuifd. Het ging die manager het ene oor in en het andere uit. Ik begrijp dat niet. Het belang van een exit gesprek ligt vooral bij de werkgever. Hij kan immers leren wat hij moet doen om uitstroom te voorkomen. Neem je dat niet serieus, dan leer je er niet van. Probleem van de werkgever, niet voor de vertrekkende medewerker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daar heb ik me ook altijd over verbaasd. Uitstroom interesseert ze blijkbaar niet. En de redenen die daarachter liggen al helemaal niet.

Sterker nog. Ze zeiden regelmatig tegen me:
Als het je niet bevalt, waarom ga je dan niet weg?

Als je kritische opmerkingen had over het bedrijf dan werden ze pissig en zeiden dat je negatief was, Dat was niet zo. Alsof je niet mag nadenken. In plaats dat ze (opbouwende) kritiek eens zouden oppakken...

Het zal wel bij het beleid horen denk ik dan maar zo.

... overigens: ik praat hier over Logica... hoe het bij CGI is daar kan ik niks over zeggen...

Dan nog maar even wat oud zeer:
Ik heb zelf destijds niet eens de moeite genomen een exit gesprek te hebben. Mijn werkrelatie met mijn laatste manager was helemaal kapot. Zijn houding tegenover mij was ronduit onbeschoft. Dusdanig zelfs dat ik het heb aangekaart bij de hogere regionen, maar ja wat wil je beginnen tegen zo'n figuur die al jarenlang bij Logica werkt en zich overal heeft ingedekt?

Gelukkig voor mij hoefde ik dat gevecht niet meer aan en vond ik ergens anders een geschikte baan. Ik had al helemaal geen zin in zo'n schijnheilig gesprek met die vent want ook hij wist dondersgoed waarom ik wegging. Ik was er gewoon helemaal klaar mee.

Ik heb overigens begrepen dat hij inmiddels ook weg is bij Logica/CGI. Het hoe en waarom is me onbekend, maar het is een van de weinige figuren die ik hoop nooit meer tegen te komen.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 16-12-2014 21:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tp2

tp2

Verwijderd schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 21:10:
Dan nog maar even wat oud zeer:
Ik heb zelf destijds niet eens de moeite genomen een exit gesprek te hebben. Mijn werkrelatie met mijn laatste manager was helemaal kapot. Zijn houding tegenover mij was ronduit onbeschoft. Dusdanig zelfs dat ik het heb aangekaart bij de hogere regionen, maar ja wat wil je beginnen tegen zo'n figuur die al jarenlang bij Logica werkt en zich overal heeft ingedekt?
O, dan mag ik niet klagen. Mijn TL was een aardige jongen, maar je had er weinig aan. Zaken deed ik met mijn PL. Goeie vent die echt wel moeite voor mij heeft gedaan. In mijn ogen krijgen ook PL's nauwelijks ruimte om op individuele situaties in te spelen.
Exit gesprek wat met een bobo (manager van de PL). Mijn gevoel: Hij zorgt dat zijn spreadsheet targets in groen staan, incasseert een vorstelijk salaris en verder intresseert het hem helemaal niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motrax
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Motrax

Profileert

Mumber9 schreef op maandag 15 december 2014 @ 17:24:
De volgende slag is trouwens het demotiebeleid. Waarmee CGI de ruimte wil krijgen om het salaris van werknemers omlaag te brengen. Is met name een risico voor hen die een hoog salaris vangen, maar dat niet via hoog tarief terugverdienen.
Is al twee keer afgewezen door de OR, zo las ik. Opvallend hoe strijdbaar de OR voorzitter deze keer is.
Men kan wel een demotiebeled bespreken met de OR, maar er is een belangrijker punt: je moet het arbeidscontract met de werknemer openbreken. Als de werknemer er niet mee akkoord gaat, dan kan je nog zoveel bespreken met de OR, het lukt niet.

Ik heb het hier over salaris overigens, niet over de inhoud van een functie.

☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snelkeuze0017
  • Laatst online: 15-10-2020
tp2 schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 20:38:
Enige waar ik een minder goed gevoel bij had, was het exit gesprek. Ik heb mijn ongenoegen over de gang van zaken geuit en mijn analyse op de situatie gegeven. Dat werd weggewuifd. Het ging die manager het ene oor in en het andere uit. Ik begrijp dat niet.
Ik begrijp dat wel. Dat is omdat deze gesprekken op het verkeerde level gevoerd worden.
Deze gesprekken horen niet in de lijn thuis maar in de staf. HR bijvoorbeeld.
Het heeft geen zin om een manager een wijze les te leren als het de jaren daarvoor ook niet tot zijn harses is doorgedrongen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mijn exitgesprek was ook heel netjes, echter er gebeurd niets met dat excelsheetje....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eddo-79
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 15-09 13:15
Ik ben toch altijd erg benieuwd naar wie die betreffende PL's\TL's\DCS-en dan zijn. In mijn omgeving zitten genoeg TL's en DCS-en die echt hart hebben voor hun team en niet de onmenselijke praktijken hanteren die hier af en toe geschetst worden. Zakelijk ja, maar altijd met een menselijke benadering.

Natuurlijk wel op basis van wederzijds respect en eerlijkheid etc.

Nou is dit forum natuurlijk 1 kant van de medaille, maar dan nog prikkelt het wel mijn nieuwsgierigheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elsinga
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15:52

elsinga

=8-)

Met Eddo-79. Ik heb tot nu toe bij CMG/LogicaCMG/.Logica/CGI 3 teammanagers meegemaakt (haai Aart, Hilbert en Martijn! :) ), 2 Practise Leaders (haai alweer Martijn en nu Arthur) en 2 TL's (haai Erik en Paul) en ik ben over allemaal, zonder uitzondering, tevreden. Kan er wat beter? Vast, maar dat zit meer in de optimalisatie van zaken dan de echt belangrijke dingen. En vaak is het niet halen van het optimale gerelateerd aan de randvoorwaarden die de organisatie stelt en waar zij niet veel aan kunnen doen.

* elsinga wil ook wel eens wat positiefs melden, want dit draadje belicht inderdaad vaak de negatieve kant van de medaille.

Robert Elsinga =8-) | IT security, Scouting, zendamateur (PC5E, WC5E) | www.elsinga.net/robert, www.pc5e.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peter00
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

peter00

BCF5

Eddo-79 schreef op woensdag 17 december 2014 @ 10:34:
Ik ben toch altijd erg benieuwd naar wie die betreffende PL's\TL's\DCS-en dan zijn. In mijn omgeving zitten genoeg TL's en DCS-en die echt hart hebben voor hun team en niet de onmenselijke praktijken hanteren die hier af en toe geschetst worden. Zakelijk ja, maar altijd met een menselijke benadering.

Nou is dit forum natuurlijk 1 kant van de medaille, maar dan nog prikkelt het wel mijn nieuwsgierigheid.
eens. ook ik zie voornamelijk heel redelijk lower- en middle-management, waarmee goed te praten valt, die ook echt actie voor je ondernemen. Wat mij betreft een hele dikke voldoende voor de meeste DCS/PL/TL

waar IMO het probleem zit is daarboven. Er heerst een volslagen desinteresse in- en disconnect met de werkvloer repectievelijk de individuele medewerker, behalve als het MSAP betreft. 4 keer voorstellen aan dezelfde manager is niet ongewoon weet ik uit ervaring. Er kan alleen gesproken worden over het plebs als collectief ("jullie doen het fetaaaasties. Ik kan niet bedarukken dat...blablabla..").

Op dat nivo onstijgen individuen nooit het nivo van een omzetregel in de billing-spreadsheet, zolang er niet echte tweewegcommunicatie plaatsvindt.

Het is vervelend als cynicus steeds gelijk te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wijnands
Eddo-79 schreef op woensdag 17 december 2014 @ 10:34:

Ik ook. We hebben in het begin wel een paar teamleads gezien die gewoon geen talent bleken te hebben maar die zijn inmiddels wel vervangen.
Wat ik nu in mijn hoek van de organisattie zie zijn mensen met hart voor de zaak die donders goed weten dat het allemaal maar mensen werk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakkerl
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-09 19:17

bakkerl

Let there be light.

Heeft HR nu een fuckedup adressen bestand? Een kaartje met niet mijn naam maar wel mijn adres...
Kan iemand de backup terug zetten?

Ow, en als toevoeging.. nog een niet bestaand email adres vermelden waar je vragen heen mogen..

[ Voor 27% gewijzigd door bakkerl op 17-12-2014 11:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reneger
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 17:55

Reneger

Wie? IK?

Klinkt hetzelfde als toen met SPP... Kolom vergeten in de sortering mee te nemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• graat
  • Laatst online: 13-05-2023
Verwijderd schreef op woensdag 17 december 2014 @ 07:56:
mijn exitgesprek was ook heel netjes, echter er gebeurd niets met dat excelsheetje....
Tsja, netjes wil ik mijn vertrek bij CGI niet noemen, maar het ging wel vrij vlekkeloos (alle praktische zaken)... Het telefoontje met de practice leader waarin ik opzegde, was het allerlaatste contact dat ik met CGI management gehad heb... en bijna 3 maanden later ging ik dus uit dienst. Er is nooit een exit-gesprek geweest, wel aangekondigd tijdens dat telefoontje maar er werd niets gepland (hoede van mij ook niet, geen behoefte), ik heb wel een zeer nette brief/getuigschrift ontvangen. Het kille afscheid (eigenlijk geen afscheid) stond in schril contrast met het warme afscheid bij de klant...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij kwam het destijds perfect uit. :)

Net nadat ik akkoord was gegaan met de arbeidsvoorwaarden bij mijn nieuwe werkgever, nam de klant me apart met de mededeling dat ze me wegens economische redenen niet wilden verlengen.En of ik dat erg vond.

De verbazing was groot toen ik hem vertelde dat de timing niet beter kon zijn. We hebben daar samen toen smakelijk over gelachen. Ik heb het daar bij die klant prima naar mijn zin gehad en op deze manier was het afscheid meer dan netjes. Als hij me had verteld dat mijn contract verlengd zou worden dan had ik een groter probleem gehad. 8)

Daarna was het alleen maar gemakkelijk. Doordat ik idle kwam te zitten was de opzegtermijn voor CGI maar 1 maand.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 17-12-2014 12:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wijnands
graat schreef op woensdag 17 december 2014 @ 12:01:
[...]

Tsja, netjes wil ik mijn vertrek bij CGI niet noemen, maar het ging wel vrij vlekkeloos (alle praktische zaken)... Het telefoontje met de practice leader waarin ik opzegde, was het allerlaatste contact dat ik met CGI management gehad heb... en bijna 3 maanden later ging ik dus uit dienst. Er is nooit een exit-gesprek geweest, wel aangekondigd tijdens dat telefoontje maar er werd niets gepland (hoede van mij ook niet, geen behoefte), ik heb wel een zeer nette brief/getuigschrift ontvangen. Het kille afscheid (eigenlijk geen afscheid) stond in schril contrast met het warme afscheid bij de klant...
Dit komt helaas voor. Men hoort gewoon een exit interview te doen waarbij men in een goed gesprek duidelijk de redenen op een rijtje krijgt en dit moet ook terug gekoppeld worden. Alleen niet iedereen houdt zich netjes aan de regels.
Wel ben ik blij dat ik de laatste tijd eigenlijk veel meer hoor dat de administratieve afhandeling netjes gaat. Blijkbaar hebben de acties daar resultaat gehad. Als je uit elkaar gaat dan moeten dat soort zaken geen irritatiefactor zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SithWarrior
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 26-06 07:38

SithWarrior

Ik ben uniek, net als iedereen

Ik hoor net via het thuisfront, dat ook een brief met pensioen informatie van CGI op de mat ligt, met een andere naam dan die van mij er op... Zucht dit is niet de eerste keer....

You can take a picture of something you see. In the future, where will I be?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakkerl

bakkerl

Let there be light.

SithWarrior schreef op woensdag 17 december 2014 @ 13:01:
Ik hoor net via het thuisfront, dat ook een brief met pensioen informatie van CGI op de mat ligt, met een andere naam dan die van mij er op... Zucht dit is niet de eerste keer....
Brief, brief.. alleen een kaartje..

Zal het bewust gedaan zijn om je collega's te leren kennen.. iedereen heeft gewoon een random collega naam op zijn/haar kaartje gekregen.. neem eens contact op met de persoon en lach er eens om.

[ Voor 22% gewijzigd door bakkerl op 17-12-2014 13:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SithWarrior schreef op woensdag 17 december 2014 @ 13:01:
Hier precies hetzelfde. Voor mij is dit de eerste keer dat er iets fout gaat maar wel slordig zeg.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Wijnands schreef op woensdag 17 december 2014 @ 12:43:
[...]

Wel ben ik blij dat ik de laatste tijd eigenlijk veel meer hoor dat de administratieve afhandeling netjes gaat. Blijkbaar hebben de acties daar resultaat gehad. Als je uit elkaar gaat dan moeten dat soort zaken geen irritatiefactor zijn
Oefening baart kunst toch? En aan oefening geen gebrek, als ik dit topic zo volg. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SithWarrior

SithWarrior

bakkerl schreef op woensdag 17 december 2014 @ 13:05:
[...]
. neem eens contact op met de persoon en lach er eens om.
Eens eens, maar dit keer zijn het ook geen username & passwords van bv SPP tools die bij collega's op de mat liggen, zoals vorige keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ESPACE
CGI wordt er niet beter door maar Zilverkruis wel. Het is de werknemer die 2,25 per maand teveel betaald voor het basispakket.
Ik heb gebeld met ZK en het uitgezocht.

De basisverzekering van Agis is automatisch in een vergelijkbare basisverzekering bij ZilverenKruis omgezet. Zij zijn wettelijk verplicht dit één-op-één over te nemen en mogen dat in de aanbieding niet wijzigen. Je ziet op je polisblad: Basispolis Basic (naturapolis) EUR 91,76 of Basispolis (restitutiepolis) EUR 94,46. Wat nergens in de ontvangen informatie staat is dat je kunt kiezen tussen deze twee basisverzekeringen!

Ga ja naar www.zk.nl/cgi, dan zie je de 'echte' ZilverenKruis verzekeringen en niet onze Agis varianten. De Basis Zeker EUR 92,21 en Basis Exclusief EUR 95,63 zijn direct vergelijkbaar met onze varianten. Deze zijn dus iets duurder!

Ik vermoed dat je de restitutiepolis Agis Basispolis en naturapolis ZK Basis Zeker hebt vergeleken en zo tot een verschil van 2,25 bent gekomen. Maar dan vergelijk je appels en peren. Als je nog iets meer wilt besparen, kies dan voor de Agis Basispolis Basic voor EUR 91,76. Dit is de bestaande Agis naturapolis waarbij je terecht kunt in alle ziekenhuizen. Deze had ik al en blijf ik zelf houden.

Er is nog een veel goedkopere basisverzekering die wordt genoemd op de site van ZK. Basis Budget voor EUR 80,96. Maar deze biedt maar 44 ziekenhuizen. De academische ziekenhuizen zitten daar niet bij. Daarom niet aan te bevelen.

Er zijn dus vijf verschillende basisverzekeringen mogelijk. Je kunt ze allemaal kiezen. Alleen moet je daarvoor wel even bellen met ZK.

Aanvullende verzekeringen en tandartsverzekeringen zijn eenduidig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wijnands
@Espace; Da's een hele nuttige bijdrage waarvoor dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blik1984
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 19:28
ESPACE schreef op woensdag 17 december 2014 @ 14:32:
[...]

Er is nog een veel goedkopere basisverzekering die wordt genoemd op de site van ZK. Basis Budget voor EUR 80,96. Maar deze biedt maar 44 ziekenhuizen. De academische ziekenhuizen zitten daar niet bij. Daarom niet aan te bevelen.
Omdat een academisch ziekenhuis er niet tussen zit per definitie niet aan te bevelen? Beetje vreemde gedachtegang vind je ook niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakkerl

bakkerl

Let there be light.

Blik1984 schreef op woensdag 17 december 2014 @ 15:10:
Omdat een academisch ziekenhuis er niet tussen zit per definitie niet aan te bevelen? Beetje vreemde gedachtegang vind je ook niet?
Persoonlijk ervaringen uit het verleden.. Maar dat is zeker geen vreemde gedachtegang..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Logiecaan
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 17-09-2023
Blik1984 schreef op woensdag 17 december 2014 @ 15:10:
[...]
Misschien, maar je weet nooit wanneer een academisch ziekenhuis nodig is. En als het nodig is, en het is niet gedekt, wat dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IjsbeerPigu
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 14-09 15:56
Exact en neem maar van mij aan (persoonlijke ervaring) dat het feit dat je naar een academisch ziekenhuis moet over het algemeen betekent dat de daarmeer geassocieerde behandeling peperduur is (en dan hebben we het over duizenden euro's)
Logiecaan schreef op woensdag 17 december 2014 @ 15:16:
[...]

Misschien, maar je weet nooit wanneer een academisch ziekenhuis nodig is. En als het nodig is, en het is niet gedekt, wat dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ESPACE
De gedachte "per definitie" is van je zelf en inderdaad een beetje vreemd.

[ Voor 63% gewijzigd door ESPACE op 17-12-2014 19:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mumber9
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 23-12-2022
Als IT bedrijf zelfs een simpel adressenbestand niet voor elkaar krijgen en je medewerkers met de verkeerde naam aanschrijven. Is het een teken aan de wand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wijnands
Mumber9 schreef op woensdag 17 december 2014 @ 15:46:
Als IT bedrijf zelfs een simpel adressenbestand niet voor elkaar krijgen en je medewerkers met de verkeerde naam aanschrijven. Is het een teken aan de wand?
Teken aan de wand dat een enkeling bij HR of communicatie nu echt 's aan een cursus "mailmerge met Microsoft Office" moet beginnen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LowLevel
  • Laatst online: 23-05-2024
bakkerl schreef op woensdag 17 december 2014 @ 15:15:
[...]

Persoonlijk ervaringen uit het verleden.. Maar dat is zeker geen vreemde gedachtegang..
Spreek uit ervaring: Absoluut geen vreemde gedachtengang.

"The production of too many useful things results in too many useless people." Karl Marx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wijnands schreef op woensdag 17 december 2014 @ 15:48:
[...]
Teken aan de wand dat een enkeling bij HR of communicatie nu echt 's aan een cursus "mailmerge met Microsoft Office" moet beginnen. :)
Outsourcing..... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LowLevel
  • Laatst online: 23-05-2024
Het is voor een IT-bedrijf als CGI, dat een hele grote broek aantrekt, wel werkelijk vreselijk slecht als ze een dergelijke mailing verpesten.
Niet slordig. Slecht.

"The production of too many useful things results in too many useless people." Karl Marx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wijnands
Het is voor elk bedrijf slecht en het gebeurd ook bij een hoop bedrijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Surpherman
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 25-02 14:56
't Hoeft niet aan CGI te liggen. Bestand goed naar de drukker en verminkt aangekomen of verwerkt...

Vaak genoeg gezien: je maakt een perfecte backup, controleert of die goed is. Blijkt als je hem nodig hebt, toch corrupt te zijn. Zeker met die suffe end-point security: iedere keer weer een uitdaging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mumber9
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 23-12-2022
De donkere dagen voor kerst. De aankondiging dat een boardmember het bedrijf verlaat. Het wordt een soort traditie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peter00
  • Niet online

peter00

BCF5

- zelf verwijderd nav feedback hieronder -

[ Voor 87% gewijzigd door peter00 op 17-12-2014 22:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:33

franssie

Save the albatross

Die board member is al sinds 20 nov niet meer actief vanwege persoonlijke omstandigheden, hoeft dus helemaal niet iets met de KPI's te maken te hebben.
Ik weet niet wat er aan de ehand is, maar speculeren kon wel eens niet gepast zijn, enige voorzichtigheid is geboden.

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

• tp2

tp2

ESPACE schreef op woensdag 17 december 2014 @ 14:32:
[...]
Je ziet op je polisblad: Basispolis Basic (naturapolis) EUR 91,76 of Basispolis (restitutiepolis) EUR 94,46. Wat nergens in de ontvangen informatie staat is dat je kunt kiezen tussen deze twee basisverzekeringen!
[...]
Er zijn dus vijf verschillende basisverzekeringen mogelijk. Je kunt ze allemaal kiezen. Alleen moet je daarvoor wel even bellen met ZK.
Keurig verwoord. Ik denk dat HR jou moet inhuren voor de communicatie _/-\o_
Weet dat niet gecontracteerde zorg voor 75% vergoed wordt. Maar goed, bij een behandeling die alleen in een academisch ziekenhuis kan, is 25% nog steeds heel veel geld.

Via onderstaande link kan je meer info vinden. De info mbt de veranderingen in 2016 is inmiddels achterhaald. De noodzakelijke wetswijziging is gisteren in de eerste kamer gesneuveld _/-\o_
http://www.independer.nl/...gen/wat-verandert-er.aspx

Verwijderd

Is die CGI Wat Kies Jij mail dan ook weer phishing?

• Perenor
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 01-10-2024
Verwijderd schreef op donderdag 18 december 2014 @ 09:10:
Erg officieel ziet die er in ieder geval niet uit.

• SithWarrior

SithWarrior

Verwijderd schreef op donderdag 18 december 2014 @ 09:10:
Nee, dit is geen test en geen phishing. Maar mooi dat er nu wat meer mensen opletten ;)

[ Voor 29% gewijzigd door SithWarrior op 18-12-2014 09:31 ]

• Surpherman
hmm: geen huisstijl, vreemde afzender, vreemde link ...

maar het is wel een aangekondigde mailing.

• GMAT
  • Laatst online: 12-09 11:04
Mn naam in die "Wat kies jij" mail klopt wel :-)

[ Voor 46% gewijzigd door GMAT op 18-12-2014 09:41 ]

• Surpherman
Extra verdacht. Het mailmerge bestand van de kaart (wel in huisstijl en lijkt officieel :+ ) is niet gebruikt. O-)

[ Voor 25% gewijzigd door Surpherman op 18-12-2014 09:48 . Reden: extra smiley ]

• Surpherman
Ik krijg ook een pw-expiry notify. Daar zit ook de CGI branding niet op.

• peter00
  • Niet online

peter00

BCF5

de verzendende organisatie is wel verdacht ja. Zeker na die recente phising probeersels

• elsinga

elsinga

=8-)

Ik heb NL Security Office maar even gemaild of dit phishing is of niet. ;) Hele verdacht: rare afzender, geen huisstijl en je moet weer naar een vage website. :)

Robert Elsinga =8-) | IT security, Scouting, zendamateur (PC5E, WC5E) | www.elsinga.net/robert, www.pc5e.nl

• elsinga

elsinga

=8-)

Antwoord via *interne* mail: "Robert,

Dank voor je reactie, bij navraag blijkt dat dit valide is. Dit is vervolg op de mail van gisteren.
Er wordt een bericht op CynerGI worden geplaatst waarbij wordt aangegeven dat deze mailing klopt.
In overleg met communicatie en HR wordt de vervolg mailing bekeken om deze wel passend te maken.

Groet,"

• ESPACE
Een ezel stoot zich geen twee keer aan dezelfde steen!

Twee weken geleden ben ik er in getrapt en Enterprise Security heeft mij vorige week fijntjes gewezen op de richtlijnen. Volgens de definities van Enterprise Security is dit phishing!

Een vertegenwoordiger van de NL Board mailt niet vanaf een extern email adres en verzoekt niet om te klikken op een link naar een externe site en vraagt niet om iets persoonlijks op een externe site in te geven.

• Wijnands
Best een aardige kerstboodschap van onze grote leider.

• peter00
  • Niet online

peter00

BCF5

ESPACE schreef op donderdag 18 december 2014 @ 15:42:
Een vertegenwoordiger van de NL Board mailt niet vanaf een extern email adres en verzoekt niet om te klikken op een link naar een externe site en vraagt niet om iets persoonlijks op een externe site in te geven.
Volgens de door velen (niet door mij) ondertekende Code of Ethics mag je geen mail sturen vanaf een prive- of klantaccount naar het CGI account.

*Mompelt iets over meten met twee maten*

• Shadowhawk00
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 11-05-2024
peter00 schreef op donderdag 18 december 2014 @ 16:44:
[...]

Volgens de door velen (niet door mij) ondertekende Code of Ethics mag je geen mail sturen vanaf een prive- of klantaccount naar het CGI account.

*Mompelt iets over meten met twee maten*
Dus als jou klant jou een mailtje stuurt met de boodschap:
We hebben nog developers nodig dus laat je accoutmanager even bellen naar < telefoonnummer >

Dan mag je deze niet naar je accountmanager forwarden? :)

Ben ik de enige die dit wel humor vind.

• marcelmg2
  • Laatst online: 19:51
Zijn hier nog (ex-) collegae die hun, gedurende dit jaar bij elkaar gespaarde, CGI aandelen onlangs hebben verkocht?
Is dat dan volledig netto gegaan of zijn er nog bijkomende kosten of andere inhoudingen geweest? Niet dat ik nu wil verkopen, het aandeel doet het prima, maar ben benieuwd of er nog ergens addertjes zitten.

• peter00
  • Niet online

peter00

BCF5

Shadowhawk00 schreef op donderdag 18 december 2014 @ 17:29:
[...]

Dus als jou klant jou een mailtje stuurt met de boodschap:
We hebben nog developers nodig dus laat je accoutmanager even bellen naar < telefoonnummer >

Dan mag je deze niet naar je accountmanager forwarden? :)

Ben ik de enige die dit wel humor vind.
Als t van zn prive-account komt dus niet nee. In ons bovenstaande mailinggeval is t geen personal account waar t vandaan komt, maar van de spreekwoordelijke "geselecteerde partner"...
"It is prohibited to send any e-mails containing CGI or client information to
or from a personal e-mail account."
We krijgen geen enkele garantie dat men hier voorzichtig mee omgaat:
"No user should have expectations of privacy in any message, file, image
or data that was created, sent, or retrieved using CGI resources"
ondanks deze:
"Copying, sharing, or using a user's personal information must be approved by the
affected individual."
en daarom teken ik (ondere andere) niet.

• Wijnands
Heren... laten we dat blik wormen nou niet weer open trekken. Een ethische code is prima maar dit ding zit vol gaten, en is her en der in strijd met de Nederlandse wet en cultuur. Idee is uitstekend maar deze vorm.. :N

Heeft iemand al een patroon kunnen ontdekken in de verwisseling van de kaarten?

• franssie

franssie

Save the albatross

Nee, ik heet plots Ron en de achternaam komt ook niet in de buurt - heb het als zijnde foutief maar vernietigd. Las later dat de inhoud wel goed was, jammer dan.

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

• peter00
  • Niet online

peter00

BCF5

sorry. ik begin dr niet meer over. :o

maar wat betreft die mailing, ik heb er nog niet 1 gezien die klopte. De verwisselde namen werken ver uit elkaar en niet in dezelfde practice oid. Mannen en vrouwen door elkaar.

ik gok op een VLOOKUP met een vergeten laatste parameter. :+

• franssie

franssie

Save the albatross

Zelfs met een VLOOKUP TRUE krijg je niet zo'n slecht resultaat, dan moet er gewoon iets wel matchen ...
gewoon prutswerk in een sort of erger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bat266
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 24-08 06:41
marcelmg2 schreef op donderdag 18 december 2014 @ 17:57:
Zijn hier nog (ex-) collegae die hun, gedurende dit jaar bij elkaar gespaarde, CGI aandelen onlangs hebben verkocht?
Is dat dan volledig netto gegaan of zijn er nog bijkomende kosten of andere inhoudingen geweest? Niet dat ik nu wil verkopen, het aandeel doet het prima, maar ben benieuwd of er nog ergens addertjes zitten.
Je moet even opletten dat je een rekeningnummer configureert in de settings en dan wire transfer kiest. Ander wordt er een cheque gestuurd en een cheque innen in Nederland is erg duur. Verder heb je dan alleen last van wisselkoers effecten maar geen andere kosten.

Better to remain silent and be thought a fool then to speak out and remove all doubt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lurker1
  • Laatst online: 21-11-2019
Het is maar te hopen dat hier geen klanten meelezen... het is vaak ontluisterend om te zien hoe slecht CGI haar interne ICT op orde heeft!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reneger
  • Laatst online: 17:55

Reneger

Wie? IK?

Lurker1 schreef op vrijdag 19 december 2014 @ 10:57:
Het is maar te hopen dat hier geen klanten meelezen... het is vaak ontluisterend om te zien hoe slecht de Communicatie afdeling van CGI haar interne ICT op orde heeft!
Fixed that for you. :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CGIanoniem
  • Laatst online: 12-05-2022
Weer 4 collega's minder. Is de OR betrokken bij de outsourcing van het mobiliteitsteam? Scheelt wel iets in de overhead ratio. Ik dacht dat de HR Director NL juist zoveel ervaring had met mobiliteitsvraagstukken, dus deze outsourcing verbaast me wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe zouden de AV bij Athlon zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perenor
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 01-10-2024
Staat trouwens niet duidelijk in wie je dan moet contacteren als je (nog) een leaseback hebt van Leaseplan of Alphabet. Alleen dat alles rondom operationele zaken ongewijzigd blijft. Blijven er toch nog collega's werken voor wagenparkbeheer? Of moet je dan ook Athlon bellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirectZ
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 14-08-2024
Ik denk dat je dan Henk Zeilstra kan bellen. Die heeft heel veel ervaring met mobiliteit lees ik net.

Ach ja wanneer had je nu iets met Wagenparkbeheer te maken..?? Alleen met bestellen van de auto en dan nog waren mijn ervaringen heel slecht. Overigens ook met Alphabet zelf. Wat een rare club is dat zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wijnands
Het zijn ook gewoon collega's die hun best doen. Sprak net nog iemand van die club en die heeft er best zin in om over te gaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CGIanoniem
  • Laatst online: 12-05-2022
Ja, ik ken wel meer collega's die met behoud van werk naar een andere werkgever over willen gaan. De overhead zal geen relatiebeding hebben zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SindaPaus
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-08 17:43

SindaPaus

Cabar di Loca, Puta's!

Goed plan dat ons wagenparkbeheer overgaat naar de leasemaatschappij; scheelt weer een lijn.

Misschien scheelt het wanneer ik een schade doorgeef via mobielschademelden.nl en dat ik dan niet alsnog de vraag van der partijen krijg of ik nog even een Europees schadeformulier hen wil doen toekomen...

I don't know, rocket fire at long range - somehow it lacks that personal touch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donde
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03-03 05:57
De app van ACL werkt best goed!

Met behoud van werk wil ik best ook overstappen naar een andere werkgever... :)

Hebben stelt niets voor als je niet zelf iets bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t_captain
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 16-09 09:52
Verwant aan die van Rabo denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peter00
  • Niet online

peter00

BCF5

CGIanoniem schreef op vrijdag 19 december 2014 @ 11:55:
Ja, ik ken wel meer collega's die met behoud van werk naar een andere werkgever over willen gaan. De overhead zal geen relatiebeding hebben zeker.
_O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fijne feestdagen allemaal.

2014 is voor mij een fantastisch jaar. CGI verlaten en dat heeft mij geestelijk en in de professionele erkenning en kennisontwikkeling goed gedaan. Ik ben er op alle vlakken, ook financieel op vooruit gegaan: zowel netto per maand als de prestatiebonus @ 5% jaarsalaris.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wijnands
Gefeliciteerd foobsie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peter00
  • Niet online

peter00

BCF5

Stil hier. Ook bij de klant trouwens.

voor volgend jaar: bedenk dat een goede gezondheid ruimschoots opweegt tegen welk arbeidsvoorwaardelijk geneuzel dan ook. :Y

Fijne dagen allemaal :)F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SithWarrior

SithWarrior

Iedereen aan het genieten van de CGI dag? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ed73
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 12-09 23:21
SithWarrior schreef op woensdag 24 december 2014 @ 13:25:
Nee, gewoon aan het werk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ESPACE
Voor volgend jaar: bedenk dat een goede gezondheid ruimschoots opweegt tegen welk arbeidsvoorwaardelijk geneuzel dan ook. :Y
Ik verwacht niet dat het volgend jaar beter wordt. De waarden die ons bedrijf tegenwoordig met haar grote leider uitdraagt staan zo ver af van wat algemeen betamelijk is dat ik vrees dat ons nog heel wat ellende te wachten staat.

Misschien is wel het beste goede voornemen voor 2015 een toekomst buiten CGI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johri
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 16:00
Ahhh... Daarom zit je gewoon bij de klant achter je bureau. Lovin' it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakkerl

bakkerl

Let there be light.

Nee. Die is vandaag niet. Die is er pas volgende week ofzo.

[ Voor 5% gewijzigd door bakkerl op 24-12-2014 23:50 ]

• elsinga

elsinga

=8-)

Oh? Volgens mij was de CGI dag 24 december. Die heb ik in elk geval zo in mijn agenda staan en ook als Statutory Holiday geboekt.

• franssie

franssie

Save the albatross

24 was CGI dag. Hierna zijn er drie dagen waaruit je mag kiezen.

• SithWarrior

SithWarrior

Klopt

• bakkerl

bakkerl

Let there be light.

elsinga schreef op donderdag 25 december 2014 @ 10:05:
Oh? Volgens mij was de CGI dag 24 december. Die heb ik in elk geval zo in mijn agenda staan en ook als Statutory Holiday geboekt.
Voor iedereen die bij een specifieke klant zit is die verschoven naar 2 jan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elsinga

elsinga

=8-)

Ah! Tja, ik zit niet bij die specifieke klant en dat bleek ook niet uit de posting. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SindaPaus

SindaPaus

Cabar di Loca, Puta's!

Na enige verwarring omtrent de nieuwe polisvoorwaarden van de zorgverzekering, heb ik een nieuw antwoord van ZK mogen ontvangen...

Eerder was er onduidelijkheid rondom onze huidige "Basispolis" en of die nu overeenkomt met "Basis Zeker" (dit antwoord kreeg ik eerst van ZK) of "Basis Exclusief". De prijzen van deze genoemde 3 polissen verschillen ook.

Nu krijg ik net van ZK antwoord, nadat ik vroeg waarom ik voor mijn "Basispolis" ruim 2 euro meer moet betalen als ik de voorwaarden van "Basis Zeker" moet hanteren, de volgende link:
https://www.zilverenkruis...-agis-en-takecarenow.aspx

Voor 2015 bestaan dus gewoon de Agis-voorwaarden nog en die wijken iets af van de ZK-voorwaarden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CMG1995
  • Laatst online: 05-12-2024
SindaPaus schreef op maandag 29 december 2014 @ 11:44:
Na enige verwarring omtrent de nieuwe polisvoorwaarden van de zorgverzekering, heb ik een nieuw antwoord van ZK mogen ontvangen...

Eerder was er onduidelijkheid rondom onze huidige "Basispolis" en of die nu overeenkomt met "Basis Zeker" (dit antwoord kreeg ik eerst van ZK) of "Basis Exclusief". De prijzen van deze genoemde 3 polissen verschillen ook.

Nu krijg ik net van ZK antwoord, nadat ik vroeg waarom ik voor mijn "Basispolis" ruim 2 euro meer moet betalen als ik de voorwaarden van "Basis Zeker" moet hanteren, de volgende link:
https://www.zilverenkruis...-agis-en-takecarenow.aspx

Voor 2015 bestaan dus gewoon de Agis-voorwaarden nog en die wijken iets af van de ZK-voorwaarden.
Hoe kan dat nu, de basis is toch voor iederen gelijk?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SindaPaus

SindaPaus

Cabar di Loca, Puta's!

CMG1995 schreef op maandag 29 december 2014 @ 11:45:
[...]

Hoe kan dat nu, de basis is toch voor iederen gelijk?!
Ik ben de voorwaarden niet gaan vergelijken, maar wellicht is de naam het enige verschil. En in plaats van zelf de verschillen te gaan ontdekken, is het sneller om de Basispolis om te zetten naar Basis Zeker. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ESPACE
Ik ben de voorwaarden niet gaan vergelijken, maar wellicht is de naam het enige verschil. En in plaats van zelf de verschillen te gaan ontdekken, is het sneller om de Basispolis om te zetten naar Basis Zeker. ;)
Baispolis (Agis) is een restitutiepolis.
Basis Zeker (ZilverenKruis) is een naturapolis.

Als je wilt wijzigen van een restitutiepolis naar een naturapolis zou ik Basispolis Basic (Agis) aanraden. Deze is zo goed als gelijk aan Basis Zeker (ZilverenKruis) maar nog iets goedkoper: EUR 91,76.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wijnands
/. herinnert me aan een goed voornemen van vorig jaar waar ik niet aan toe ben gekomen. Een plek zoeken waar ik wel prettig productief bezig kan zijn.

http://www.washingtonpost...destroying-the-workplace/
http://www.newyorker.com/...ency/the-open-office-trap

[ Voor 11% gewijzigd door Wijnands op 02-01-2015 13:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brigges
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 16-06 21:00
Officieel ex-CGI nu.
Auto ingeleverd..... ben benieuwd hoe snel de afrekening er is.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Niet online
Ik heb mijn Ex-Logica Agis polis van 141 euro overgezet naar een el cheapo basis polis van 90 euro.
Aangezien Agis weer overging in ZK en ik door de bomen het bos niet meer zag, tevens beheert KB de polis dus dat gaat niet via Agis direct.

En dan heb ik het nog niet eens over de eindeloos te dure zorg en miljarden winst bij zorgverzekeraars.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brigges
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 16-06 21:00
Ik heb de ex-CGI polis wel omgezet naar een 'echte' ZK variant. Zonder tandartskosten.
Scheelde 40 euro pmpp.

Best veel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakkerl

bakkerl

Let there be light.

Wijnands schreef op donderdag 01 januari 2015 @ 18:36:
/. herinnert me aan een goed voornemen van vorig jaar waar ik niet aan toe ben gekomen. Een plek zoeken waar ik wel prettig productief bezig kan zijn.
Zeg je nu dat je de planning heb om ons te verlaten in 2015?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wijnands
bakkerl schreef op zaterdag 03 januari 2015 @ 00:30:
[...]

Zeg je nu dat je de planning heb om ons te verlaten in 2015?
Niet noodzakelijk. Ik heb in de planning om te stoppen met het zitten in krappe lawaaige kantoortuinen die contra productief werken in een onaangenaam gebouw. Verder ga ik zwaar minderen in het accepteren van geen ondersteuning en scholing.
Als ons verlaten daarvoor nodig is dan moet dat dan maar.

Pagina: 1 ... 185 ... 191 Laatste

Dit topic is gesloten.