denk ik wel. een zwager van me is manager bij Xerox. Die kunnen al hun monteurs in real time volgen. Bij Cap hebben ze m ook. Sjoemelen met prive/werk km's is er niet meer bij. De tijdelijke dispensatie wordt echt niet permanent...
Dat is in de praktijk niet te doen. Lees ook de nieuwsberichten hierover. Of het Cap forum. Cappers beweren dat ze met 90 achter vrachtwagens blijven hangen om dat te halen. In je boekje staat bij de kleine letters dat deze verbruiksgegevens zijn behaald op de rollenbank. Zonder tegenwind. Owja. En ik heb een trekhaak.2. of belonen als je minder doet
Vind ik nog de makkelijkste om te implementeren. Allemaal in een 14% auto. hoppa. eenvoudig uit te leggen, en we nemen nog maar drie of vier merken. Ben je snel klaar.3. Da's wel heel rigoureus
Die ben ik hartgrondig met je eens. Laten we dan ook het hoofdkantoor in een filevrije en goedkope regio zetten en de centrale meetings afschaffen, nooit meer Indianen invliegen. Dan zijn we pas echt kostenbewust en groen bezig. En in de auto bellen mag van mij onverstaanbaar blijven. Gewoon omdat je auto geen werkplek is. Doe het goed of doe het niet, anders zien een hoop eco-maatregelen er verdacht hypocriet uit. Wij allemaal in een truttenschudder, de bobo's in een limo. Dan ben ik snel klaar met de geloofwaardigheid.4. Ik zou willen dat we een infrastructuur hadden voor virtuele meetings zoals die bij de Shell. Zou me een hoop tijd schelen en ergernis met slechte telefoonverbindingen en mensen die onverstaanbaar zijn omdat ze in de auto zitten.
Zo. Openheid en Gelijkheid hebben we behandeld, nu alleen nog Eerlijkheid. Maar die komt volgende week begreep ik.
offtopic: Doen we toch centrale meetings, hou ze dan ook eens in Maastricht of Groningen.
Het is vervelend als cynicus steeds gelijk te krijgen.