Ik heb op dat project gewerkt en voordat mijn clearance er was, en ik was niet de enige, had ik al de toegang tot de source code en documentatie. Officieel niet, maar goed collega tekende de HD uit en gaf die aan mij, dus ja op papier is het dicht. Securityofficer gaf dit als work around aan want dan was het op papier dicht. Net zoals dat we elke dag als visitor moesten inschrijven, als je het niet gelooft ga maar eens zoeken in de visitor logs van begin 2012.snelkeuze0017 schreef op zondag 29 december 2013 @ 21:50:
[...]
De security zit helemaal dicht getimmerd. Dus maak je geen zorgen. Valt onder de categorie broodje aap.
Maar goed zolang niemand het boeit maakt het niet uit en kan het ook op internet staan.
Is overigens in veel bedrijven niet anders hoor vaak word security gezien als irritant of overbodig, hoeveel collega's veranderen alleen de laatste letter of cijfer van hun wachtwoord als ze het weer eens moeten aanpassen. Of hoe vaak word er een stok tussen een deur gezet bij verhuizen (prive) want dat is handig, dat iedereen vervolgens de trappenhal in kan tja. Ook daar geld iedereen weet dat het gebeurd en niemand doet er iets aan dus het is blijkbaar niet belangrijk.