Topics als deze bestaan o.a. zodat buitenstaanders zich kunnen oriënteren op bepaalde werkgevers. Nu ben ik een buitenstaander die niet van gisteren is en die ook gewoon wil weten wat voor vlees hij in de kuip heeft, net zoals CGI dat wil weten van de mensen die ze wil recruiten.avotar schreef op maandag 01 juli 2013 @ 08:40:
[...]
Je komt me vooral erg cynisch en ongeinteresseerd over.... is dat de manier waarop je een gesprek in wil gaan?
Je noemt mijn houding cynisch en ongeïnteresseerd, ik noem het eerder kritisch maar wel geïnteresseerd (anders had ik niet de moeite genomen om dit hele deel 5 topic door te lezen).
De recruiterende partij zal mij ongetwijfeld kritische vragen stellen zodat ze een goed beeld vormen alvorens ze mij wel of niet/een aanbod doen en het is ook aan mij om kritische vragen te stellen om mijzelf een goed beeld te vormen alvorens ik wel of niet op hun aanbod inga.
Al hetgeen ik hier lees schetst toch een totaal ander beeld dan CGI op hun wervingssite en aan de telefoon doet, waarbij het eerste deels vanuit frustratie geschreven is en het laatste vanuit een reclame/marketing oogpunt.
Ik ben zeker wel geïnteresseerd om voor CGI aan de slag te gaan deels obv de arbeidsvoorwaarden waarmee reclame gemaakt wordt, deels wegens de opleidings/doorgroeimogelijkheden en afwisseling die ik verwacht gedurende mijn loopbaan bij CGI vergeleken met mijn huidige werkgever.
Maar de verwachtingen die ik heb zal ik moeten baseren om wat ik deels van CGI zelf heb gehoord ihkv recruitment en deels wat ik hier lees.