Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-09 05:36
janvanduschoten schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 21:04:
[...]

Dat!
:)F oOo :)F

Bevalt tot nu toe uitstekend :)
Top :)
Gaan jullie helemaal geen CW doen?

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klein elixerprobleempje

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/eRza5Ax.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 07-10 14:16
Famous schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 21:08:
[...]

Top :)
Gaan jullie helemaal geen CW doen?
Nog geen idee. Misschien af en toe voor de verandering. Eens per maand ofzo misschien, als de rest het wil, of zodra ze een opt-in systeem inbouwen met een iets grotere regelmaat voor wie dat wil

Oh, en dit mag natuurlijk in de OP!

Tweakers.netKrijgersnaam
01. MishaMisha023***
02. Rob_erwtRob_erwt
03. Breakerjanvanduschoten
04. Bram_91Bram_91
05. WildewouterWildewouter

[ Voor 38% gewijzigd door Misha op 22-05-2014 21:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Wel gepakt neem ik aan?

@Misha; Oke, Opt-in komt voorlopig in elk geval nog niet.
Dacht stiekem misschien kan ik daar even "schuilen" als ik op vakantie ga. Dan ben ik waarschijnlijk wel af en toe online maar niet genoeg voor de CW's. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben de verdediger.

Elixer... Je hebt er niks aan en het trekt alleen maar noobs aan. Kword normaal gesproken zelden aangevallen. Nu allemaal noob hoggers die nauwelijks wat pakken, m'n kasteel leegtrekken en niet eens goed genoeg zijn om me een schild te geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Allemaal noob hoggers, maar toch heb je een anti hogg base :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Famous schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 21:24:
Allemaal noob hoggers, maar toch heb je een anti hogg base :D
Werkt meer als afschrikmiddel. Max was bijna 3 dagen niet worden aangevallen in meester. Maja, als ik zulke loot zag, zou ik er ook voor gaan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 08:35

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Ik las net Famous in "\[iOS/Android] Clash of Clans" en de reacties daarop.
Hoppa! schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 16:15:
Daar heeft hij anders in vijfvoud toestemming voor gevraagd hoor.
Nu ben ik een CoC beginner dus even voor mijn beeldvorming, waarom moet iemand daar überhaupt toestemming voor vragen?

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Helemaal nergens voor!
We kennen elkaar nu wel redelijk (door het spel) dus we stangen elkaar nog wel eens ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brogala
  • Registratie: Maart 2014
  • Niet online
Famous schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 17:04:
Wat ik nog erger vind, je bent een Tweaker en zit niet in de Tweakers clan :+ !
Tja, ik twijfel een beetje :p Ken de huidige clan al best lang en mijn broertje vindt dat je te weinig goede troepen krijgt. Dus een vraag:

Bij ons krijg je regelmatig Wizard lvl 6 (eigenlijk bijna standaard), Dragon lvl 4, Archer lvl 6, ik neem aan dat ze dit bij Tweakers niet hebben?

Btw, waarom mijn broertje op mijn acc speelt: ik speel niet meer zo actief (school), word wel steeds actiever, maar mijn broertje zorgt ervoor dat mijn base up to date blijft (had al een half jaar dezelfde base, lol) en ik veel resources krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Brogala schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 22:12:
[...]

Tja, ik twijfel een beetje :p Ken de huidige clan al best lang en mijn broertje vindt dat je te weinig goede troepen krijgt. Dus een vraag:

Bij ons krijg je regelmatig Wizard lvl 6 (eigenlijk bijna standaard), Dragon lvl 4, Archer lvl 6, ik neem aan dat ze dit bij Tweakers niet hebben?

Btw, waarom mijn broertje op mijn acc speelt: ik speel niet meer zo actief (school), word wel steeds actiever, maar mijn broertje zorgt ervoor dat mijn base up to date blijft (had al een half jaar dezelfde base, lol) en ik veel resources krijg.
Die troopen zijn gewoon aanwezig. Wiz 6 en draak 4 maar bij enkele personen maar de actieve mensen hebben gewoon level 6 archers :), naast dit hebben veel members maxed level TH9 troops O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brogala
  • Niet online
Famous schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 22:18:
[...]

Die troopen zijn gewoon aanwezig. Wiz 6 en draak 4 maar bij enkele personen maar de actieve mensen hebben gewoon level 6 archers :), naast dit hebben veel members maxed level TH9 troops O+
En welke clan is dat? Tweakers 1? lol.

Ik/mijn broertje (eerder mn broertje) spaar nu voor archer lvl 6 :D Maar elixer verzamelen en upgraden duurt nog wel even.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Brogala schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 22:22:
[...]

En welke clan is dat? Tweakers 1? lol.

Ik/mijn broertje (eerder mn broertje) spaar nu voor archer lvl 6 :D Maar elixer verzamelen en upgraden duurt nog wel even.
Tweakers1 inderdaad, ala [Tweakers]
Laatste tijd zijn ook veel members met minions bezig om te uppen, gaat erg lekker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brogala
  • Niet online
Famous schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 22:25:
[...]

Tweakers1 inderdaad, ala [Tweakers]
Laatste tijd zijn ook veel members met minions bezig om te uppen, gaat erg lekker.
Dan ga ik proberen mijn broertje over te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Brogala schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 22:29:
[...]

Dan ga ik proberen mijn broertje over te halen.
Top!
We zien je request wel verschijnen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brogala
  • Niet online
Ik weet nu trouwens nog steeds niet of, als je 't voor upgrades nog niet nodig hebt, je een vierde gold storage moet bouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Brogala schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 22:39:
Ik weet nu trouwens nog steeds niet of, als je 't voor upgrades nog niet nodig hebt, je een vierde gold storage moet bouwen.
Dat is zeker nodig, en die heb jij ook nodig gehad ;).
xbow naar level 3 is bijvoorbeeld 7 millies.

Verkeerd gelezen; Het is natuurlijk wel makkelijker. Je resources worden beter verspreid en je hebt meer hitpoints. Ook in de CW zal dit dus zeker meehelpen.

[ Voor 19% gewijzigd door Famous op 22-05-2014 22:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Koempert
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 12-06-2021

De Koempert

BuYaKasha!!

janvanduschoten schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 21:45:
Ik las net Famous in "\[iOS/Android] Clash of Clans" en de reacties daarop.

[...]

[...]

Nu ben ik een CoC beginner dus even voor mijn beeldvorming, waarom moet iemand daar überhaupt toestemming voor vragen?
Het is bij EWK vaak zo dat hij nog wel eens wat impulsief wil doen, daarom hebben we een commissie samengesteld om hem een beetje in toom te kunnen houden. Het is voor z'n eigen veiligheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

:p

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoppa!
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 27-07 09:14
[Tweakers] zit inmiddels weer op 24 leden. Wij zijn op zoek naar nog meer leden, uiteraard, maar in het bijzonder nog naar 1 lid die er voor zorgt dat we met 25 mensen zijn als we morgen beginnen aan onze eerste Clanwar sinds ik de leiding van de clan heb overgenomen.

Dus, welke enthousiaste, gezellige en gezond competetief ingestelde Clasher wil ons komen versterken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-10 20:49
van de clash of clans facebook:
Clashers, the Experience Point bar has a visual glitch. This’ll be fixed in the next update. Even though the XP bar seems to be full, your XP works normally
Thank you for your patience Clash on!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Lijkt me handig als deze even in de TS worden geplempt, misschien boven de leden-tabellen:
\[iOS/Android] Clash of clans! [Tweakers] & \[iOS/Android] Clash of clans [Tweakers2] & \[iOS/Android] Clash of clans [Tweakers3]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

Fixed :)

[ Voor 12% gewijzigd door EWK op 23-05-2014 12:17 ]

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brogala
  • Niet online
Hoppa! schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 09:37:
[Tweakers] zit inmiddels weer op 24 leden. Wij zijn op zoek naar nog meer leden, uiteraard, maar in het bijzonder nog naar 1 lid die er voor zorgt dat we met 25 mensen zijn als we morgen beginnen aan onze eerste Clanwar sinds ik de leiding van de clan heb overgenomen.

Dus, welke enthousiaste, gezellige en gezond competetief ingestelde Clasher wil ons komen versterken?
Als m'n broertje nou eens thuiskomt... haha.

Ik ga dan trouwens maar gold storage uppen :D Ik spaar trouwens op dit moment voor Archers lvl 6 (hogs upgraden naar lvl 4), heb al wel reus lvl 6 en barbarian lvl 6.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Wat heb ik toch een scheit hekelen aan die lighting spell op mijn DE storage.
Die tweede aanval snap ik nog, dat is een TH7 maar ide eerste is gewoon een TH10. trieste boel.

Afbeeldingslocatie: http://i62.tinypic.com/2e4dbah.png

Wordt tijd dat ik snel wat bouwers en mijn lab vrij krijg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online
Ik doe het op dit moment eigenlijk alleen bij mensen die mijn th slopen om zelf lager in cups te raken als wraak. Ben nu th7 en spaar voor de bk. Later zal ik uiteraard gewoon een heel dorp verwoesten... Denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Curva
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 09-10 13:00
Echt mooi, ik had rond de 800K Gold en iets meer dan 800K Elixir en ik moest werken en had geen shield, ben ik aangevallen door 5 archers die alleen mijn th pakken en daarna is die persoon het gevecht geeindigd. Lekker een shield van 12 uur, zodat ik precies mn bouwers aan het werk kan zetten :D Had ik zoveel om te jatten..

PSN: Curvaa_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 07-10 14:16
De Tweakers.net clan verwelkomt Hatkin, waarmee ons totaal alweer uitkomt op de 6! *O*

Tweakers.netKrijgersnaam
01. MishaMisha023***
02. Rob_erwtRob_erwt
03. Breakerjanvanduschoten
04. Bram_91Bram_91
05. WildewouterWildewouter
06. - Hatkin

Mag nog in de OP aub :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Curva schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 22:28:
Echt mooi, ik had rond de 800K Gold en iets meer dan 800K Elixir en ik moest werken en had geen shield, ben ik aangevallen door 5 archers die alleen mijn th pakken en daarna is die persoon het gevecht geeindigd. Lekker een shield van 12 uur, zodat ik precies mn bouwers aan het werk kan zetten :D Had ik zoveel om te jatten..
Dat wordt nog wel erger, momenteel heb ik dit zonder shield en moet zo even naar de oosterburen :+ Hopen op een TH rosser dus!

Afbeeldingslocatie: http://i60.tinypic.com/wqq78w.png

@Misha; lijstje aangepast en meteen even jou als mede-auteur toegewezen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salv
  • Laatst online: 07-10 09:25
Dat zal eerder een TH rosser worden met 3/4bliksem op die DE tank..

Dit weekend voor T2 weer een nieuwe cw, eens zien of we het debakel van vorige week te boven kunnen komen. Tegenstander lijkt op het eerste oog wel een sterker maar met de juiste insteek kunnen we deze vast pakken!

Hattrick: Iduna United PSN; AeroBite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan altijd erger ;)

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/FsuCRLI.jpg

Maja, volle Duister tank met TH buiten in goud vraagt gewoon om bliksem :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoppa!
Salv schreef op zaterdag 24 mei 2014 @ 12:58:
Dat zal eerder een TH rosser worden met 3/4bliksem op die DE tank..

Dit weekend voor T2 weer een nieuwe cw, eens zien of we het debakel van vorige week te boven kunnen komen. Tegenstander lijkt op het eerste oog wel een sterker maar met de juiste insteek kunnen we deze vast pakken!
Hier ook prepday nu. Weer een zware loting, maar hun zwaksten zijn wel echt zwakker dan bij ons. Alleen hebben ze ook wel weer een bult mannen met Inferno`s en topbasissen.

We shall see.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

Dit is hun nummer 25:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/Qvze4nEsiCNW6j33ZTEyzEF2/medium.png

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Curva
Wat een held!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoppa!
Muren zijn overrated met al die hoggs aanvallen als je op dat niveau speelt. Ik snap hem wel. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Wat een baas, hij heeft gewoon serieus champion gehaald! Tevens geeft die ook wel goede tips voor zijn aanvallen :)
YouTube: Clash of Clans - Defenseless Champion #20: The Final Countdown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoppa!
Met nog 45 minuten te gaan staat [Tweakers] op een vrijwel onoverbrugbare voorsprong (49-26) tegen een tegenstander uit de VS. Die gaan dus niet meer terugkomen, verwacht ik.

Prima resultaat, mede te danken aan de inzet van iedereen in de clan, op 1 vakantieganger na dan. Er zaten weliswaar wat matige (en ronduit slechte) aanvallen tussen (ook van onze toppers....), maar we hebben genoeg gedaan om toch te winnen.

Ik heb nu al zin in woensdag. Dinsdag is de volgende prep-day.

CLASH!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
Hoppa! schreef op maandag 26 mei 2014 @ 09:13:
Met nog 45 minuten te gaan staat [Tweakers] op een vrijwel onoverbrugbare voorsprong (49-26) tegen een tegenstander uit de VS. Die gaan dus niet meer terugkomen, verwacht ik.

Prima resultaat, mede te danken aan de inzet van iedereen in de clan, op 1 vakantieganger na dan. Er zaten weliswaar wat matige (en ronduit slechte) aanvallen tussen (ook van onze toppers....), maar we hebben genoeg gedaan om toch te winnen.

CLASH!
Ik vond het ook mooi om al die activiteit meteen nadat de CW begonnen was te zien! Iedereen gaat er lekker competitief in, mooi om te zien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodey
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10:57
1250 trophies bereikt. Hierdoor kreeg ik 450 gems.
Deze besteed om het resterende DE te halen voor mijn BK.
Ben TH7 en heb geen DE drill.
Zo'n BK maakt het leven aanzienlijk makkelijker.

CLASH!
Je kunt niet altijd je A-game spelen ;) Gefeliciteerd.
Goede boost om op voort te borduren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Prima resultaat, mede te danken aan...
de inactiviteit van de tegenstander... 51 sterren uit 47 aanvallen bij ons O-)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

Ja, er waren een paar flinke faalaanvallen bij.
* EWK rent

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoppa!
CLB schreef op maandag 26 mei 2014 @ 09:42:
[...]

de inactiviteit van de tegenstander... 51 sterren uit 47 aanvallen bij ons O-)
Deels natuurlijk gewoon waar. En 51 uit 47 is niet best, maar daar zitten ook de laatste loot-aanvallen bij. We hebben een hele tijd op een gemiddelde van 1,5 ster per aanval gelopen. Dat is niet goed, maar in veel CW's wel gewoon genoeg. Op het einde loopt een average altijd terug omdat er dan geprobeerd wordt om hier en daar een sterretje bij te halen, wat vaak niet lukt.

Wat mij betreft is het feit dat we tot 47 (van de 50 beschikbare) aanvallen komen echter wel een winstpunt, zeker gelet op het feit dat we 2 aanvallen verliezen omdat iemand vrijwel de hele CW op vakantie was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Er waren maar 4 1** en op het eind heb ik eigenlijk geen loot-attacks gezien, dat terzijde, winst (met geluk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoppa!
CLB schreef op maandag 26 mei 2014 @ 09:57:
Er waren maar 4 1** en op het eind heb ik eigenlijk geen loot-attacks gezien, dat terzijde, winst (met geluk)
Ach, probeer het leven van de positieve kant te zien. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBrennan
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 07-01 16:39
Hadden we niet juist aparte clan topics om in dit topic geen specifiek CW gebabbel te hebben? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Onee, stel je voor dat we hier melden dat we een CW hebben gewonnen...

Ontopic: m'n zesde archertower staat aan naar lvl9...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steevo_S
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 22-08 10:16
Nog een leuke voor de maandag morgen:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/88tn3IR.jpg

Clash of Clans - MISSeR :: #Y0JU9R98 ::

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoppa!
JBrennan schreef op maandag 26 mei 2014 @ 10:09:
Hadden we niet juist aparte clan topics om in dit topic geen specifiek CW gebabbel te hebben? 8)7
Mijn buitengewoon zeer welgemeneende excuses voor het feit dat ik blij ben met een overwinning en dat wil delen.

Ik zal trachten dit in de toekomst te voorkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Nu online
Ik ben het niet eens met die uitspraak.

TW1 Van harte gefeliciteerd met jullie overwinning.

Wat mij betreft mag je hier ook gewoon je overwinning vieren.

De aparte topics ging over het algemeen meer over CW taktieken en clan aangelegenheden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodey
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10:57
Arunia schreef op maandag 26 mei 2014 @ 12:01:
Ik ben het niet eens met die uitspraak.

TW1 Van harte gefeliciteerd met jullie overwinning.

Wat mij betreft mag je hier ook gewoon je overwinning vieren.

De aparte topics ging over het algemeen meer over CW taktieken en clan aangelegenheden.
Amen.

Bespreek daar vooral jullie tactieken en wie wie aanvalt.
De rest mag hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zonoskar
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11:42

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

Steevo_S schreef op maandag 26 mei 2014 @ 10:32:
Nog een leuke voor de maandag morgen:

[afbeelding]
Is dat nou een speciale taktiek, of gewoon een beetje dom?

Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CappieL
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 09-10 16:25
zonoskar schreef op maandag 26 mei 2014 @ 13:18:
[...]

Is dat nou een speciale taktiek, of gewoon een beetje dom?
Als er al een tactiek achter hing, zou ik die muurtjes niet eens upgraden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steevo_S
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 22-08 10:16
Vroegahhh voor een paar updates van SC was dit een taktiek om de muurbrekers af te leiden (spiking) die liepen dan naar een los muurtje en lieten daar de bom los, nu werkt dat niet meer.

Clash of Clans - MISSeR :: #Y0JU9R98 ::

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Steevo_S schreef op maandag 26 mei 2014 @ 13:39:
Vroegahhh voor een paar updates van SC was dit een taktiek om de muurbrekers af te leiden (spiking) die liepen dan naar een los muurtje en lieten daar de bom los, nu werkt dat niet meer.
Waarom zou je hier wallies gebruiken :+
Tevens heb ik nog echt vaak dat wallies gewoon naar een muur lopen PRECIES naast een gat of gewoon los staande muur. Krijg er soms echt de schijt van, lijkt steeds vaker te gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Volgens mij meer de bedoeling om zo de tegenstander troepen aan de buitenkant te laten spawnen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben geen lid van een vd tweakers clans, dus ik geloof dat ik dit hier mag plaatsen. Anyway, we hebben een belachelijke tegenstander voor de volgende CW. Ik kan de naam niet typen, maar ze staan in de top 10 vd wereld. Hun top 13 is volledig maxed, daarna nog een hoop met maxed defenses and lvl10 muren. Zelfs hun zwakste speler heeft een lvl40 queen. Dit gaan we zo winnen xD

Hun #1
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/VkRBG0b.jpg

Hun #13
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/xqLlZ9g.jpg

En hun zwakste speler
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/5VfLu1n.jpg

Sja, wat kan ik ervan zeggen? Ik voel me gevleid dat SC denk dat we gelijkwaardige clans zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Nu online
Ohw My Gawd!

Kan me voorstellen dat ze zo bovenaan staan.

Zou me ook inderdaad gevleid voelen... Maar daarnaast zou ik me echt bezeiken zeg haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Nummer is kan je wel twee sterren (mits je freeze spell hebt) gezien de inferno's dicht bij elkaar staan. Verder weet ik niet hoe jullie nummer 1 is, maar je zal niet voor niets zo'n tegenstander krijgen :D

Uhm; CC staat bij nummer 1 toch wel poep, ik neem mijn woorden terug ;w

[ Voor 15% gewijzigd door Famous op 26-05-2014 15:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoppa!
Famous schreef op maandag 26 mei 2014 @ 15:47:

Uhm; CC staat bij nummer 1 toch wel poep, ik neem mijn woorden terug ;w
Mwa, 20 muurbrekers en 10 Giants en dat CC is gelured hoor. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Hoppa! schreef op maandag 26 mei 2014 @ 15:50:
[...]

Mwa, 20 muurbrekers en 10 Giants en dat CC is gelured hoor. :+
Betrap ik onze God nou op een spelfout :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Koempert
  • Laatst online: 12-06-2021

De Koempert

BuYaKasha!!

20 muurbrekers en 10 giants? 2-3 hogs op die archertoren onderaan en je hebt em hoor. Desnoods gooi je ze rechtsonder, dan lopen ze helemaal naar binnen.

[ Voor 28% gewijzigd door De Koempert op 26-05-2014 15:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
De Koempert schreef op maandag 26 mei 2014 @ 15:57:
20 muurbrekers en 10 giants? 2-3 hogs op die archertoren onderaan en je hebt em hoor. Desnoods gooi je ze rechtsonder, dan lopen ze helemaal naar binnen.
Si, maar dan heb je (denk ik) niet alles eruit gepakt. Of er moet een draak en twee wizzies in zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je gebruikt de helft van je leger om cc te lokken, de andere helft om cc en heroes af te maken en dan wat?? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

Dan probeer je met 4 lightingspells zijn th te slopen :o

;)

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
ben wel benieuwd hoeveel warloot je voor zo'n basis krijgt als je die war weet te winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Bartske schreef op maandag 26 mei 2014 @ 16:14:
ben wel benieuwd hoeveel warloot je voor zo'n basis krijgt als je die war weet te winnen.
Volgens mij was 400k/400k het max wat je aan loot kon krijgen voor een base. Dit staat mij iig bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bartske schreef op maandag 26 mei 2014 @ 16:14:
500k/500k voor een volledige maxed basis.

M'n hoogste war loot in een war staat op 995k.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 26-05-2014 16:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoppa!
Verwijderd schreef op maandag 26 mei 2014 @ 16:01:
Je gebruikt de helft van je leger om cc te lokken, de andere helft om cc en heroes af te maken en dan wat?? :p
Om te beginnen was ik uiteraard niet serieus. ;)

FF los van de mate van upgrades en de indrukwekkende muren, vind ik het base-design niet super sterk. Zoals Koempert aangeeft is het CC redelijk makkelijk te luren, al denk ik wel dat die hoggs dan ook direct 2 maxed Tesla's op hun kloten krijgen.

Dat het vervolgens nog lastig aanvallen zal zijn en 100% vrijwel onmogelijk is, denk ik dat je met een lvl 4 drakenleger (en wat mazzel) toch wel 2 sterren kunt halen. Dat is, als je alles (!!) goed doet en de mazzel hebt dat je draken op tijd naar de TH vliegen.

Of bekijk ik het nu te optimistisch?

[ Voor 5% gewijzigd door Hoppa! op 26-05-2014 16:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoppa! schreef op maandag 26 mei 2014 @ 16:23:
[...]

FF los van de mate van upgrades en de indrukwekkende muren, vind ik het base-design niet super sterk. Zoals Koempert aangeeft is het CC redelijk makkelijk te luren. Dat het vervolgens nog lastig aanvallen zal zijn en 100% vrijwel onmogelijk is, denk ik dat je met een lvl 4 drakenleger (en wat mazzel) toch wel 2 sterren kunt halen. Dat is, als je alles (!!) goed doet en de mazzel hebt dat je draken op tijd naar de TH vliegen.

Ik was ook niet serieus hoor ;)

Maar zulke bases zijn vaak teasers. Het lijkt bijvoorbeeld makkelijk om met luchttroepen vanuit het zuiden te gaan, maar je kan er zeker van zijn dat het daar volgeplant staat met vallen en mijnen.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 26-05-2014 16:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Hoppa! schreef op maandag 26 mei 2014 @ 16:23:
[...]

FF los van de mate van upgrades en de indrukwekkende muren, vind ik het base-design niet super sterk. Zoals Koempert aangeeft is het CC redelijk makkelijk te luren, al denk ik wel dat die hoggs dan ook direct 2 maxed Tesla's op hun kloten krijgen.

Dat het vervolgens nog lastig aanvallen zal zijn en 100% vrijwel onmogelijk is, denk ik dat je met een lvl 4 drakenleger (en wat mazzel) toch wel 2 sterren kunt halen. Dat is, als je alles (!!) goed doet en de mazzel hebt dat je draken op tijd naar de TH vliegen.

Denk dat dat erg tegen gaat vallen. Zijn AA's doen 320 damage per seconde en halen een draak snel neer dus. Één inferno staat sowieso op multi en die andere denk ik op single target; of te wel, draken gaan snel kapot. Als laatste knal; kom je bij zijn TH dan worden je draakjes even flink aangepakt door 4 wiz towers die gezamenlijk lekker veel splash damage doen van alle hoeken. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Wat een ochtend zeg. In vier aanvallen 2,5 miljoen aan resources binnen geknalt plus nog eens 7k Dark Elixer. Het had wat hoger kunnen zijn maar soms leeg CC en/of geen heroes beschikbaar.

Dadelijk eens onze war tegenstander bekijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperKneus
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09-10 15:58
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/s/haurbk40055kmga/coc_3star.png

Als ik wraak neem op deze gast win ik 54 cups als ik 3 sterren pak. Dussss hoe gaan we dit doen :). Ik ben th8, mijn normale units zijn allemaal max level. Mijn minions zijn L3 en de rest van de DE units zijn nog L1.

Door de lucht ben ik het sterkst met mass dragons of balloons maar zijn x-bows staan wel op anti air ingesteld. Zijn anti air is niet max level en staat ver van elkaar dus denk dat een lucht aanval het beste is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Niet... waarom zou je?
Z'n tesla's en waarschijnlijk ook bigbombs liggen ook in die compartimenten.
Dus als je eerst met wat reuzen een airdef killt moet je hopen dat, dat lukt.

Ik zou lekker drie goedkopere legers nemen en makkelijke tegenstanders rossen, but that's me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
Idd, lekker belangrijk die cups. Voor de buit gaan :)

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperKneus
hehe normaal val ik ook elcheapo aan maar ben nu een beetje aan het klimmen kwa cups zodat ik met mijn aanvallen ook wat DE mee pak.

En verder vind ik het gewoon leuk om wraak te nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
Nja, met reuzen en muurbrekers moet je een heel eind kunnen komen. Beetje tricky dat zijn xbogen op air staan, dus helers kunnen je niet heel veel helpen. Heelspreuken dan maar.
Zijn verdediging voor luchttroepen is wel aardig sterk, dus met draken e.d. ga je niet ver komen

[ Voor 21% gewijzigd door cypher21 op 28-05-2014 10:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

Ook verwacht ik smerige springtraps, achter de eerste xbow enzo.

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
XP bug is opgelost, staat een update in play/app store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 19-09 22:09

Ryada

She/Her

Ik speel nu sinds een paar dagen Clash of Clans maar wat is handig om te doen als beginner? (snap er ook nog niet al te veel van ofc)

Steam: Ryada.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
handigst is stoppen :P Scheelt je veel tijd

[ Voor 32% gewijzigd door cypher21 op 28-05-2014 11:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Waarom dat nou weer? :p
Je opent het wanneer je een push bericht krijgt en dan ben je voor een tijdje klaar die 5 minuten kan ik wel missen hoor :)

[ Voor 73% gewijzigd door Ryada op 28-05-2014 11:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
Als je wat verder komt, kost het je wel wat meer tijd hoor ;)

Maar paar beginners tips: zoveel mogelijk aanvallen en voor de buit gaan en zo snel mogelijk dingen upgraden.
Eerst alles upgraden, dan pas een stadhuis level omhoog gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

cypher21 schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 11:35:
Als je wat verder komt, kost het je wel wat meer tijd hoor ;)

Maar paar beginners tips: zoveel mogelijk aanvallen en voor de buit gaan en zo snel mogelijk dingen upgraden.
Eerst alles upgraden, dan pas een stadhuis level omhoog gaan
Op het moment zijn mijn goud en elixer stash continue vol. Geen idee hoe ik dat voor elkaar krijg maar dat is waar.
Stadhuis is nu lvl 4 d8 ik uit mn hoofd en kazerne op lvl 5.
3 x lvl 5 elixerpompen en goudmijnen. en dan een paar slechte turrets :3
maar dat is ongeveer wat ik op het moment heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Nu online
Zorg voordat je verder je TH upgrade, eerst dat alles max is. Muurtjes etc, en gebouwen, maar ook je leger. Anders loop je op een gegeven moment tegen een muur aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 11:44
Aan het begin zit je opslag nog vol, later wil je het vol krijgen maar lukt dst maar niet :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Arunia schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 11:41:
Zorg voordat je verder je TH upgrade, eerst dat alles max is. Muurtjes etc, en gebouwen, maar ook je leger. Anders loop je op een gegeven moment tegen een muur aan.
Misschien heel domme vraag maar TH?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fixio
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 09-10 16:20
Town Hall ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Aha ik zal het spel eens op engels proberen te krijgen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
dutchgio schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 11:43:
Aan het begin zit je opslag nog vol, later wil je het vol krijgen maar lukt dst maar niet :+
Pff prutser ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 11:44
wambamNL schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 11:44:
[...]

Aha ik zal het spel eens op engels proberen te krijgen :p
Ik heb m ook op nederlands, snap al die afkortingen die men hier noemt ook niet O-) |:(

@CLB
Schild ga ik niet kopen, en vaak kan ik 1 miljoen sparen, maar dan wordt je aangevallen en ben je het weer kwijt :'(

[ Voor 19% gewijzigd door dutchgio op 28-05-2014 11:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

dutchgio schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 11:45:
[...]

Ik heb m ook op nederlands, snap al die afkortingen die men hier noemt ook niet O-) |:(
Bij mij stond hij op nederlands standaard dus nooit geweten dat het in het engels kon haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• batsenbv.
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 21-09 09:27
wambamNL schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 11:45:
[...]

Bij mij stond hij op nederlands standaard dus nooit geweten dat het in het engels kon haha.
Is eigenlijk ook niet nodig het spel op Engels te spelen. TH staat voor Town Hall that's it. Het belangrijkste wat er is, en wat veel mensen fout doen, eerst alles maxen voordat je TH een level verder gaat. Zorg ook dat je je legers volledig maxed heb voordat TH hoger gaat.
Kijk wat filmpjes op youtube etc om een aanvals stratergie te ontwikkelen. Na veel spelen krijg je meer ervaring en zal het allemaal vanzelf gaan.
Mocht je een druk leven hebben is dit spel niet wenselijk om aan te beginnen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperKneus
wambamNL schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 11:23:
Waarom dat nou weer? :p
Je opent het wanneer je een push bericht krijgt en dan ben je voor een tijdje klaar die 5 minuten kan ik wel missen hoor :)
Zo schattig, denkt aan 5min voldoende te hebben om dit spel te spelen. Geloof me het wordt als je wat verder komt best verslavend. Die pushberichten zal je ook snel weer uitzetten.

Wat tips.
- Gebruik geen gems om de boel te versnellen. Bewaar ze om een 3e, 4,e of 5e bouwer te kopen.
- Val zo goedkoop mogelijk aan (alleen barbaren en boogjes)
- Zoek naar dorpen die inactief zijn en waar alle elixer en goud in de mijnen en pompen zit. Deze mijnen en pompen staan vaak buiten het dorp en die kan je met wat boogjes makkelijk slopen.
- Fix dat Clancastle zo snel mogelijk en meld je aan bij een Clan. Hierdoor kan je troepen vragen en mee doen met Clanwars.
- Upgrade je TownHall pas als alle defence gebouwen geupgrade zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

batsenbv. schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 12:01:
[...]

Is eigenlijk ook niet nodig het spel op Engels te spelen. TH staat voor Town Hall that's it. Het belangrijkste wat er is, en wat veel mensen fout doen, eerst alles maxen voordat je TH een level verder gaat. Zorg ook dat je je legers volledig maxed heb voordat TH hoger gaat.
Kijk wat filmpjes op youtube etc om een aanvals stratergie te ontwikkelen. Na veel spelen krijg je meer ervaring en zal het allemaal vanzelf gaan.
Bedankt zal dat eens gaan doen.
SuperKneus schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 12:10:
[...]

Zo schattig, denkt aan 5min voldoende te hebben om dit spel te spelen. Geloof me het wordt als je wat verder komt best verslavend. Die pushberichten zal je ook snel weer uitzetten.

Wat tips.
- Gebruik geen gems om de boel te versnellen. Bewaar ze om een 3e, 4,e of 5e bouwer te kopen.
- Val zo goedkoop mogelijk aan (alleen barbaren en boogjes)
- Zoek naar dorpen die inactief zijn en waar alle elixer en goud in de mijnen en pompen zit. Deze mijnen en pompen staan vaak buiten het dorp en die kan je met wat boogjes makkelijk slopen.
- Fix dat Clancastle zo snel mogelijk en meld je aan bij een Clan. Hierdoor kan je troepen vragen en mee doen met Clanwars.
- Upgrade je TownHall pas als alle defence gebouwen geupgrade zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
batsenbv. schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 12:01:
[...]

Ik heb een druk leven en gaat prima..
Naast CoC heb ik af en toe nog beetje tijd voor vrienden, maar dat is niet vaak :N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• batsenbv.
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 21-09 09:27
Famous schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 13:40:
[...]

Ik heb een druk leven en gaat prima..
Naast CoC heb ik af en toe nog beetje tijd voor vrienden, maar dat is niet vaak :N
Maar je begrijpt wat ik bedoel, neem aan dat je vaak online bent terwijl je eigenlijk aan het werk bent of op school bent ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Jammer genoeg pompjes lvl nada...
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/4Amm2Jn5hSH4DZSfMC0iZxjo/full.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Curva
Hahah, wat een mooie base!

Jammer dat ze zo leeg zijn inderdaad

Pagina: 1 ... 36 ... 102 Laatste