Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Nog geen idee. Misschien af en toe voor de verandering. Eens per maand ofzo misschien, als de rest het wil, of zodra ze een opt-in systeem inbouwen met een iets grotere regelmaat voor wie dat wil
Oh, en dit mag natuurlijk in de OP!
Tweakers.net | Krijgersnaam |
01. Misha | Misha023*** |
02. Rob_erwt | Rob_erwt |
03. Breaker | janvanduschoten |
04. Bram_91 | Bram_91 |
05. Wildewouter | Wildewouter |
[ Voor 38% gewijzigd door Misha op 22-05-2014 21:20 ]
Wel gepakt neem ik aan?
@Misha; Oke, Opt-in komt voorlopig in elk geval nog niet.
Dacht stiekem misschien kan ik daar even "schuilen" als ik op vakantie ga. Dan ben ik waarschijnlijk wel af en toe online maar niet genoeg voor de CW's.

Verwijderd
Ik ben de verdediger.
Elixer... Je hebt er niks aan en het trekt alleen maar noobs aan. Kword normaal gesproken zelden aangevallen. Nu allemaal noob hoggers die nauwelijks wat pakken, m'n kasteel leegtrekken en niet eens goed genoeg zijn om me een schild te geven.
Verwijderd
Werkt meer als afschrikmiddel. Max was bijna 3 dagen niet worden aangevallen in meester. Maja, als ik zulke loot zag, zou ik er ook voor gaanFamous schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 21:24:
Allemaal noob hoggers, maar toch heb je een anti hogg base
Hoppa! schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 16:15:
Daar heeft hij anders in vijfvoud toestemming voor gevraagd hoor.
Nu ben ik een CoC beginner dus even voor mijn beeldvorming, waarom moet iemand daar überhaupt toestemming voor vragen?De Koempert schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 16:16:
Niet aan mij?!
Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw
We kennen elkaar nu wel redelijk (door het spel) dus we stangen elkaar nog wel eens
Tja, ik twijfel een beetjeFamous schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 17:04:
Wat ik nog erger vind, je bent een Tweaker en zit niet in de Tweakers clan!
Bij ons krijg je regelmatig Wizard lvl 6 (eigenlijk bijna standaard), Dragon lvl 4, Archer lvl 6, ik neem aan dat ze dit bij Tweakers niet hebben?
Btw, waarom mijn broertje op mijn acc speelt: ik speel niet meer zo actief (school), word wel steeds actiever, maar mijn broertje zorgt ervoor dat mijn base up to date blijft (had al een half jaar dezelfde base, lol) en ik veel resources krijg.
Die troopen zijn gewoon aanwezig. Wiz 6 en draak 4 maar bij enkele personen maar de actieve mensen hebben gewoon level 6 archersBrogala schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 22:12:
[...]
Tja, ik twijfel een beetjeKen de huidige clan al best lang en mijn broertje vindt dat je te weinig goede troepen krijgt. Dus een vraag:
Bij ons krijg je regelmatig Wizard lvl 6 (eigenlijk bijna standaard), Dragon lvl 4, Archer lvl 6, ik neem aan dat ze dit bij Tweakers niet hebben?
Btw, waarom mijn broertje op mijn acc speelt: ik speel niet meer zo actief (school), word wel steeds actiever, maar mijn broertje zorgt ervoor dat mijn base up to date blijft (had al een half jaar dezelfde base, lol) en ik veel resources krijg.
En welke clan is dat? Tweakers 1? lol.Famous schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 22:18:
[...]
Die troopen zijn gewoon aanwezig. Wiz 6 en draak 4 maar bij enkele personen maar de actieve mensen hebben gewoon level 6 archers, naast dit hebben veel members maxed level TH9 troops
Ik/mijn broertje (eerder mn broertje) spaar nu voor archer lvl 6
Tweakers1 inderdaad, ala [Tweakers]Brogala schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 22:22:
[...]
En welke clan is dat? Tweakers 1? lol.
Ik/mijn broertje (eerder mn broertje) spaar nu voor archer lvl 6Maar elixer verzamelen en upgraden duurt nog wel even.
Laatste tijd zijn ook veel members met minions bezig om te uppen, gaat erg lekker.
Dan ga ik proberen mijn broertje over te halen.Famous schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 22:25:
[...]
Tweakers1 inderdaad, ala [Tweakers]
Laatste tijd zijn ook veel members met minions bezig om te uppen, gaat erg lekker.
Top!Brogala schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 22:29:
[...]
Dan ga ik proberen mijn broertje over te halen.
We zien je request wel verschijnen
Dat is zeker nodig, en die heb jij ook nodig gehadBrogala schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 22:39:
Ik weet nu trouwens nog steeds niet of, als je 't voor upgrades nog niet nodig hebt, je een vierde gold storage moet bouwen.
xbow naar level 3 is bijvoorbeeld 7 millies.
Verkeerd gelezen; Het is natuurlijk wel makkelijker. Je resources worden beter verspreid en je hebt meer hitpoints. Ook in de CW zal dit dus zeker meehelpen.
[ Voor 19% gewijzigd door Famous op 22-05-2014 22:42 ]
Het is bij EWK vaak zo dat hij nog wel eens wat impulsief wil doen, daarom hebben we een commissie samengesteld om hem een beetje in toom te kunnen houden. Het is voor z'n eigen veiligheid.janvanduschoten schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 21:45:
Ik las net Famous in "\[iOS/Android] Clash of Clans" en de reacties daarop.
[...]
[...]
Nu ben ik een CoC beginner dus even voor mijn beeldvorming, waarom moet iemand daar überhaupt toestemming voor vragen?
Dus, welke enthousiaste, gezellige en gezond competetief ingestelde Clasher wil ons komen versterken?
Clashers, the Experience Point bar has a visual glitch. This’ll be fixed in the next update. Even though the XP bar seems to be full, your XP works normally
Thank you for your patience Clash on!!
\[iOS/Android] Clash of clans! [Tweakers] & \[iOS/Android] Clash of clans [Tweakers2] & \[iOS/Android] Clash of clans [Tweakers3]
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
[ Voor 12% gewijzigd door EWK op 23-05-2014 12:17 ]
Hoi!
Als m'n broertje nou eens thuiskomt... haha.Hoppa! schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 09:37:
[Tweakers] zit inmiddels weer op 24 leden. Wij zijn op zoek naar nog meer leden, uiteraard, maar in het bijzonder nog naar 1 lid die er voor zorgt dat we met 25 mensen zijn als we morgen beginnen aan onze eerste Clanwar sinds ik de leiding van de clan heb overgenomen.
Dus, welke enthousiaste, gezellige en gezond competetief ingestelde Clasher wil ons komen versterken?
Ik ga dan trouwens maar gold storage uppen
Die tweede aanval snap ik nog, dat is een TH7 maar ide eerste is gewoon een TH10. trieste boel.

Wordt tijd dat ik snel wat bouwers en mijn lab vrij krijg!
PSN: Curvaa_

Tweakers.net | Krijgersnaam |
01. Misha | Misha023*** |
02. Rob_erwt | Rob_erwt |
03. Breaker | janvanduschoten |
04. Bram_91 | Bram_91 |
05. Wildewouter | Wildewouter |
06. - | Hatkin |
Mag nog in de OP aub
Dat wordt nog wel erger, momenteel heb ik dit zonder shield en moet zo even naar de oosterburenCurva schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 22:28:
Echt mooi, ik had rond de 800K Gold en iets meer dan 800K Elixir en ik moest werken en had geen shield, ben ik aangevallen door 5 archers die alleen mijn th pakken en daarna is die persoon het gevecht geeindigd. Lekker een shield van 12 uur, zodat ik precies mn bouwers aan het werk kan zettenHad ik zoveel om te jatten..

@Misha; lijstje aangepast en meteen even jou als mede-auteur toegewezen
Dit weekend voor T2 weer een nieuwe cw, eens zien of we het debakel van vorige week te boven kunnen komen. Tegenstander lijkt op het eerste oog wel een sterker maar met de juiste insteek kunnen we deze vast pakken!
Hattrick: Iduna United PSN; AeroBite
Hier ook prepday nu. Weer een zware loting, maar hun zwaksten zijn wel echt zwakker dan bij ons. Alleen hebben ze ook wel weer een bult mannen met Inferno`s en topbasissen.Salv schreef op zaterdag 24 mei 2014 @ 12:58:
Dat zal eerder een TH rosser worden met 3/4bliksem op die DE tank..
Dit weekend voor T2 weer een nieuwe cw, eens zien of we het debakel van vorige week te boven kunnen komen. Tegenstander lijkt op het eerste oog wel een sterker maar met de juiste insteek kunnen we deze vast pakken!
We shall see.
YouTube: Clash of Clans - Defenseless Champion #20: The Final Countdown
Prima resultaat, mede te danken aan de inzet van iedereen in de clan, op 1 vakantieganger na dan. Er zaten weliswaar wat matige (en ronduit slechte) aanvallen tussen (ook van onze toppers....), maar we hebben genoeg gedaan om toch te winnen.
Ik heb nu al zin in woensdag. Dinsdag is de volgende prep-day.
CLASH!
Ik vond het ook mooi om al die activiteit meteen nadat de CW begonnen was te zien! Iedereen gaat er lekker competitief in, mooi om te zienHoppa! schreef op maandag 26 mei 2014 @ 09:13:
Met nog 45 minuten te gaan staat [Tweakers] op een vrijwel onoverbrugbare voorsprong (49-26) tegen een tegenstander uit de VS. Die gaan dus niet meer terugkomen, verwacht ik.
Prima resultaat, mede te danken aan de inzet van iedereen in de clan, op 1 vakantieganger na dan. Er zaten weliswaar wat matige (en ronduit slechte) aanvallen tussen (ook van onze toppers....), maar we hebben genoeg gedaan om toch te winnen.
CLASH!
Deze besteed om het resterende DE te halen voor mijn BK.
Ben TH7 en heb geen DE drill.
Zo'n BK maakt het leven aanzienlijk makkelijker.
Je kunt niet altijd je A-game spelenHoppa! schreef op maandag 26 mei 2014 @ 09:13:
Met nog 45 minuten te gaan staat [Tweakers] op een vrijwel onoverbrugbare voorsprong (49-26) tegen een tegenstander uit de VS. Die gaan dus niet meer terugkomen, verwacht ik.
CLASH!
Goede boost om op voort te borduren.
de inactiviteit van de tegenstander... 51 sterren uit 47 aanvallen bij onsHoppa! schreef op maandag 26 mei 2014 @ 09:13:
Prima resultaat, mede te danken aan...

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
* EWK rent
Hoi!
Deels natuurlijk gewoon waar. En 51 uit 47 is niet best, maar daar zitten ook de laatste loot-aanvallen bij. We hebben een hele tijd op een gemiddelde van 1,5 ster per aanval gelopen. Dat is niet goed, maar in veel CW's wel gewoon genoeg. Op het einde loopt een average altijd terug omdat er dan geprobeerd wordt om hier en daar een sterretje bij te halen, wat vaak niet lukt.CLB schreef op maandag 26 mei 2014 @ 09:42:
[...]
de inactiviteit van de tegenstander... 51 sterren uit 47 aanvallen bij ons
Wat mij betreft is het feit dat we tot 47 (van de 50 beschikbare) aanvallen komen echter wel een winstpunt, zeker gelet op het feit dat we 2 aanvallen verliezen omdat iemand vrijwel de hele CW op vakantie was.
Ach, probeer het leven van de positieve kant te zien.CLB schreef op maandag 26 mei 2014 @ 09:57:
Er waren maar 4 1** en op het eind heb ik eigenlijk geen loot-attacks gezien, dat terzijde, winst (met geluk)

Ontopic: m'n zesde archertower staat aan naar lvl9...

Clash of Clans - MISSeR :: #Y0JU9R98 ::
Mijn buitengewoon zeer welgemeneende excuses voor het feit dat ik blij ben met een overwinning en dat wil delen.JBrennan schreef op maandag 26 mei 2014 @ 10:09:
Hadden we niet juist aparte clan topics om in dit topic geen specifiek CW gebabbel te hebben?
Ik zal trachten dit in de toekomst te voorkomen.
TW1 Van harte gefeliciteerd met jullie overwinning.
Wat mij betreft mag je hier ook gewoon je overwinning vieren.
De aparte topics ging over het algemeen meer over CW taktieken en clan aangelegenheden.
Amen.Arunia schreef op maandag 26 mei 2014 @ 12:01:
Ik ben het niet eens met die uitspraak.
TW1 Van harte gefeliciteerd met jullie overwinning.
Wat mij betreft mag je hier ook gewoon je overwinning vieren.
De aparte topics ging over het algemeen meer over CW taktieken en clan aangelegenheden.
Bespreek daar vooral jullie tactieken en wie wie aanvalt.
De rest mag hier.
Is dat nou een speciale taktiek, of gewoon een beetje dom?
Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD
Als er al een tactiek achter hing, zou ik die muurtjes niet eens upgradenzonoskar schreef op maandag 26 mei 2014 @ 13:18:
[...]
Is dat nou een speciale taktiek, of gewoon een beetje dom?
Clash of Clans - MISSeR :: #Y0JU9R98 ::
Waarom zou je hier wallies gebruikenSteevo_S schreef op maandag 26 mei 2014 @ 13:39:
Vroegahhh voor een paar updates van SC was dit een taktiek om de muurbrekers af te leiden (spiking) die liepen dan naar een los muurtje en lieten daar de bom los, nu werkt dat niet meer.
Tevens heb ik nog echt vaak dat wallies gewoon naar een muur lopen PRECIES naast een gat of gewoon los staande muur. Krijg er soms echt de schijt van, lijkt steeds vaker te gebeuren.
Verwijderd
Hun #1

Hun #13

En hun zwakste speler

Sja, wat kan ik ervan zeggen? Ik voel me gevleid dat SC denk dat we gelijkwaardige clans zijn..
Kan me voorstellen dat ze zo bovenaan staan.
Zou me ook inderdaad gevleid voelen... Maar daarnaast zou ik me echt bezeiken zeg haha.
Uhm; CC staat bij nummer 1 toch wel poep, ik neem mijn woorden terug

[ Voor 15% gewijzigd door Famous op 26-05-2014 15:49 ]
Mwa, 20 muurbrekers en 10 Giants en dat CC is gelured hoor.Famous schreef op maandag 26 mei 2014 @ 15:47:
Uhm; CC staat bij nummer 1 toch wel poep, ik neem mijn woorden terug
Betrap ik onze God nou op een spelfoutHoppa! schreef op maandag 26 mei 2014 @ 15:50:
[...]
Mwa, 20 muurbrekers en 10 Giants en dat CC is gelured hoor.
[ Voor 28% gewijzigd door De Koempert op 26-05-2014 15:57 ]
Si, maar dan heb je (denk ik) niet alles eruit gepakt. Of er moet een draak en twee wizzies in zitten.De Koempert schreef op maandag 26 mei 2014 @ 15:57:
20 muurbrekers en 10 giants? 2-3 hogs op die archertoren onderaan en je hebt em hoor. Desnoods gooi je ze rechtsonder, dan lopen ze helemaal naar binnen.
Verwijderd
Hoi!
Volgens mij was 400k/400k het max wat je aan loot kon krijgen voor een base. Dit staat mij iig bij.Bartske schreef op maandag 26 mei 2014 @ 16:14:
ben wel benieuwd hoeveel warloot je voor zo'n basis krijgt als je die war weet te winnen.
Verwijderd
500k/500k voor een volledige maxed basis.Bartske schreef op maandag 26 mei 2014 @ 16:14:
ben wel benieuwd hoeveel warloot je voor zo'n basis krijgt als je die war weet te winnen.
M'n hoogste war loot in een war staat op 995k.
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 26-05-2014 16:24 ]
Om te beginnen was ik uiteraard niet serieus.Verwijderd schreef op maandag 26 mei 2014 @ 16:01:
Je gebruikt de helft van je leger om cc te lokken, de andere helft om cc en heroes af te maken en dan wat??
FF los van de mate van upgrades en de indrukwekkende muren, vind ik het base-design niet super sterk. Zoals Koempert aangeeft is het CC redelijk makkelijk te luren, al denk ik wel dat die hoggs dan ook direct 2 maxed Tesla's op hun kloten krijgen.
Dat het vervolgens nog lastig aanvallen zal zijn en 100% vrijwel onmogelijk is, denk ik dat je met een lvl 4 drakenleger (en wat mazzel) toch wel 2 sterren kunt halen. Dat is, als je alles (!!) goed doet en de mazzel hebt dat je draken op tijd naar de TH vliegen.
Of bekijk ik het nu te optimistisch?
[ Voor 5% gewijzigd door Hoppa! op 26-05-2014 16:25 ]
Verwijderd
Ik was ook niet serieus hoorHoppa! schreef op maandag 26 mei 2014 @ 16:23:
[...]
Om te beginnen was ik uiteraard niet serieus.
FF los van de mate van upgrades en de indrukwekkende muren, vind ik het base-design niet super sterk. Zoals Koempert aangeeft is het CC redelijk makkelijk te luren. Dat het vervolgens nog lastig aanvallen zal zijn en 100% vrijwel onmogelijk is, denk ik dat je met een lvl 4 drakenleger (en wat mazzel) toch wel 2 sterren kunt halen. Dat is, als je alles (!!) goed doet en de mazzel hebt dat je draken op tijd naar de TH vliegen.
Maar zulke bases zijn vaak teasers. Het lijkt bijvoorbeeld makkelijk om met luchttroepen vanuit het zuiden te gaan, maar je kan er zeker van zijn dat het daar volgeplant staat met vallen en mijnen.
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 26-05-2014 16:28 ]
Denk dat dat erg tegen gaat vallen. Zijn AA's doen 320 damage per seconde en halen een draak snel neer dus. Één inferno staat sowieso op multi en die andere denk ik op single target; of te wel, draken gaan snel kapot. Als laatste knal; kom je bij zijn TH dan worden je draakjes even flink aangepakt door 4 wiz towers die gezamenlijk lekker veel splash damage doen van alle hoeken.Hoppa! schreef op maandag 26 mei 2014 @ 16:23:
[...]
Om te beginnen was ik uiteraard niet serieus.
FF los van de mate van upgrades en de indrukwekkende muren, vind ik het base-design niet super sterk. Zoals Koempert aangeeft is het CC redelijk makkelijk te luren, al denk ik wel dat die hoggs dan ook direct 2 maxed Tesla's op hun kloten krijgen.
Dat het vervolgens nog lastig aanvallen zal zijn en 100% vrijwel onmogelijk is, denk ik dat je met een lvl 4 drakenleger (en wat mazzel) toch wel 2 sterren kunt halen. Dat is, als je alles (!!) goed doet en de mazzel hebt dat je draken op tijd naar de TH vliegen.
Dadelijk eens onze war tegenstander bekijken.

Als ik wraak neem op deze gast win ik 54 cups als ik 3 sterren pak. Dussss hoe gaan we dit doen
Door de lucht ben ik het sterkst met mass dragons of balloons maar zijn x-bows staan wel op anti air ingesteld. Zijn anti air is niet max level en staat ver van elkaar dus denk dat een lucht aanval het beste is.
Z'n tesla's en waarschijnlijk ook bigbombs liggen ook in die compartimenten.
Dus als je eerst met wat reuzen een airdef killt moet je hopen dat, dat lukt.
Ik zou lekker drie goedkopere legers nemen en makkelijke tegenstanders rossen, but that's me.
"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!
En verder vind ik het gewoon leuk om wraak te nemen.
Zijn verdediging voor luchttroepen is wel aardig sterk, dus met draken e.d. ga je niet ver komen
[ Voor 21% gewijzigd door cypher21 op 28-05-2014 10:33 ]
Hoi!
Steam: Ryada.
[ Voor 32% gewijzigd door cypher21 op 28-05-2014 11:23 ]
Maar paar beginners tips: zoveel mogelijk aanvallen en voor de buit gaan en zo snel mogelijk dingen upgraden.
Eerst alles upgraden, dan pas een stadhuis level omhoog gaan
Op het moment zijn mijn goud en elixer stash continue vol. Geen idee hoe ik dat voor elkaar krijg maar dat is waar.cypher21 schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 11:35:
Als je wat verder komt, kost het je wel wat meer tijd hoor
Maar paar beginners tips: zoveel mogelijk aanvallen en voor de buit gaan en zo snel mogelijk dingen upgraden.
Eerst alles upgraden, dan pas een stadhuis level omhoog gaan
Stadhuis is nu lvl 4 d8 ik uit mn hoofd en kazerne op lvl 5.
3 x lvl 5 elixerpompen en goudmijnen. en dan een paar slechte turrets :3
maar dat is ongeveer wat ik op het moment heb.
Misschien heel domme vraag maar TH?Arunia schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 11:41:
Zorg voordat je verder je TH upgrade, eerst dat alles max is. Muurtjes etc, en gebouwen, maar ook je leger. Anders loop je op een gegeven moment tegen een muur aan.
Aha ik zal het spel eens op engels proberen te krijgen
Pff prutserdutchgio schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 11:43:
Aan het begin zit je opslag nog vol, later wil je het vol krijgen maar lukt dst maar niet
Ik heb m ook op nederlands, snap al die afkortingen die men hier noemt ook nietwambamNL schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 11:44:
[...]
Aha ik zal het spel eens op engels proberen te krijgen

@CLB
Schild ga ik niet kopen, en vaak kan ik 1 miljoen sparen, maar dan wordt je aangevallen en ben je het weer kwijt
[ Voor 19% gewijzigd door dutchgio op 28-05-2014 11:45 ]
Bij mij stond hij op nederlands standaard dus nooit geweten dat het in het engels kon haha.dutchgio schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 11:45:
[...]
Ik heb m ook op nederlands, snap al die afkortingen die men hier noemt ook niet![]()
Is eigenlijk ook niet nodig het spel op Engels te spelen. TH staat voor Town Hall that's it. Het belangrijkste wat er is, en wat veel mensen fout doen, eerst alles maxen voordat je TH een level verder gaat. Zorg ook dat je je legers volledig maxed heb voordat TH hoger gaat.wambamNL schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 11:45:
[...]
Bij mij stond hij op nederlands standaard dus nooit geweten dat het in het engels kon haha.
Kijk wat filmpjes op youtube etc om een aanvals stratergie te ontwikkelen. Na veel spelen krijg je meer ervaring en zal het allemaal vanzelf gaan.
Mocht je een druk leven hebben is dit spel niet wenselijk om aan te beginnen
Zo schattig, denkt aan 5min voldoende te hebben om dit spel te spelen. Geloof me het wordt als je wat verder komt best verslavend. Die pushberichten zal je ook snel weer uitzetten.wambamNL schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 11:23:
Waarom dat nou weer?
Je opent het wanneer je een push bericht krijgt en dan ben je voor een tijdje klaar die 5 minuten kan ik wel missen hoor
Wat tips.
- Gebruik geen gems om de boel te versnellen. Bewaar ze om een 3e, 4,e of 5e bouwer te kopen.
- Val zo goedkoop mogelijk aan (alleen barbaren en boogjes)
- Zoek naar dorpen die inactief zijn en waar alle elixer en goud in de mijnen en pompen zit. Deze mijnen en pompen staan vaak buiten het dorp en die kan je met wat boogjes makkelijk slopen.
- Fix dat Clancastle zo snel mogelijk en meld je aan bij een Clan. Hierdoor kan je troepen vragen en mee doen met Clanwars.
- Upgrade je TownHall pas als alle defence gebouwen geupgrade zijn.
Bedankt zal dat eens gaan doen.batsenbv. schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 12:01:
[...]
Is eigenlijk ook niet nodig het spel op Engels te spelen. TH staat voor Town Hall that's it. Het belangrijkste wat er is, en wat veel mensen fout doen, eerst alles maxen voordat je TH een level verder gaat. Zorg ook dat je je legers volledig maxed heb voordat TH hoger gaat.
Kijk wat filmpjes op youtube etc om een aanvals stratergie te ontwikkelen. Na veel spelen krijg je meer ervaring en zal het allemaal vanzelf gaan.
Mocht je een druk leven hebben is dit spel niet wenselijk om aan te beginnen![]()
thanksSuperKneus schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 12:10:
[...]
Zo schattig, denkt aan 5min voldoende te hebben om dit spel te spelen. Geloof me het wordt als je wat verder komt best verslavend. Die pushberichten zal je ook snel weer uitzetten.
Wat tips.
- Gebruik geen gems om de boel te versnellen. Bewaar ze om een 3e, 4,e of 5e bouwer te kopen.
- Val zo goedkoop mogelijk aan (alleen barbaren en boogjes)
- Zoek naar dorpen die inactief zijn en waar alle elixer en goud in de mijnen en pompen zit. Deze mijnen en pompen staan vaak buiten het dorp en die kan je met wat boogjes makkelijk slopen.
- Fix dat Clancastle zo snel mogelijk en meld je aan bij een Clan. Hierdoor kan je troepen vragen en mee doen met Clanwars.
- Upgrade je TownHall pas als alle defence gebouwen geupgrade zijn.
Dankjewel zal het even gaan lezen.
Ik heb een druk leven en gaat prima..batsenbv. schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 12:01:
[...]
Is eigenlijk ook niet nodig het spel op Engels te spelen. TH staat voor Town Hall that's it. Het belangrijkste wat er is, en wat veel mensen fout doen, eerst alles maxen voordat je TH een level verder gaat. Zorg ook dat je je legers volledig maxed heb voordat TH hoger gaat.
Mocht je een druk leven hebben is dit spel niet wenselijk om aan te beginnen![]()
Naast CoC heb ik af en toe nog beetje tijd voor vrienden, maar dat is niet vaak

Maar je begrijpt wat ik bedoel, neem aan dat je vaak online bent terwijl je eigenlijk aan het werk bent of op school bentFamous schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 13:40:
[...]
Ik heb een druk leven en gaat prima..
Naast CoC heb ik af en toe nog beetje tijd voor vrienden, maar dat is niet vaak

Jammer dat ze zo leeg zijn inderdaad
PSN: Curvaa_