Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-09 05:36
batsenbv. schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 16:27:
[...]

Maar je begrijpt wat ik bedoel, neem aan dat je vaak online bent terwijl je eigenlijk aan het werk bent of op school bent ;)
Bedoelde dat CoC mijn leven druk maakt ;)

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoppa!
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 27-07 09:14
Morgen begint Tweakers1 [Tweakers] weer een nieuwe Clanwar. We zitten op dit moment op 29 leden, dus met nog 1 lid spelen we morgen 30 tegen 30! En dat zouden we erg leuk vinden.

Heb je interesse en ben je minimaal level 60, heb je een TH 8 (of een hele stevige TH 7 basis) en je archers op level 5? Dan zijn wij op zoek naar jou!!

Ask not what Tweakers can do for you, but what you can do for [Tweakers]!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodey
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 15:39
Hoppa! schreef op vrijdag 30 mei 2014 @ 13:55:
Morgen begint Tweakers1 [Tweakers] weer een nieuwe Clanwar. We zitten op dit moment op 29 leden, dus met nog 1 lid spelen we morgen 30 tegen 30! En dat zouden we erg leuk vinden.

Heb je interesse en ben je minimaal level 60, heb je een TH 8 (of een hele stevige TH 7 basis) en je archers op level 5? Dan zijn wij op zoek naar jou!!

Ask not what Tweakers can do for you, but what you can do for [Tweakers]!
TH7 en archers op 5 = not possible ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoppa!
Roodey schreef op vrijdag 30 mei 2014 @ 14:01:
[...]

TH7 en archers op 5 = not possible ;)
Details, details, details. Sterke TH 7 spelers zijn ook welkom... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tellavist
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 16-07 14:42
CLB schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 17:10:
Jammer genoeg pompjes lvl nada...
[afbeelding]
"tellavist let niet goed op"

[ Voor 29% gewijzigd door tellavist op 31-05-2014 11:57 ]

Een handtekening?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SimpelenLeuk
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 15-08 23:09
Het is alweer een paar maanden oud, maar opzicht een gezond artikel om eens door te lezen :

http://www.nytimes.com/20...ted=1&ref=technology&_r=0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
But come Monday, he needed a shield so he could go to work. So he would rise before dawn and spend hours trying to get the game’s server to pit him against another elite player in his clan, who could then attack his village just enough to trigger a shield, which — assuming he had timed everything right — would last just long enough to get him through the workday without being attacked.
En dat heeft de hele top verneukt. Het is onmogelijk om als normale speler #1 te worden gezien ze allemaal dit soort trucjes gebruiken, naast het gemmen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoppa!
Famous schreef op zaterdag 31 mei 2014 @ 19:52:
[...]

En dat heeft de hele top verneukt. Het is onmogelijk om als normale speler #1 te worden gezien ze allemaal dit soort trucjes gebruiken, naast het gemmen.
Zoals in elk spel, al gaat het meestal aan de hand van harde cheats.

En ach, ook als hij dit niet had gedaan zijn er altijd andere fulltimers zonder leven die gewoon 24/7 online blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Al die gems kopen, gekken werk.
Hij bleef gems kopen om goud en elixer lvl hoog te houden zeker?

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-10 08:15

westergas

rikkie_pc

Vandaag eerste tesla aan gezet. Constructie duurt nog 1 dag en 10 uur maar in de CW staat ie al actief.
Dat wou ik even kwijt (joepie) *O*

rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Wii4all schreef op zaterdag 31 mei 2014 @ 22:02:
Al die gems kopen, gekken werk.
Hij bleef gems kopen om goud en elixer lvl hoog te houden zeker?
Gems kocht hij wel maar werd volgens mij ook gesponsord dus of die zelf ook geld heeft uitgegeven weet ik niet, wellicht in het begin.
Het erge hieraan is dat het dus mogelijk is om met de top af te spreken als je mij tegen komt val mij dan alleen aan tot 40% zodat ik een 12 uur shield heb. Vervolgens is hij tot na zijn werk niet aangevallen waardoor hij dus cups krijgt omdat die eerste aanval maar 40% was (20+ cups) en vervolgens niet verliest omdat hij niet aangevallen is.

Zo kan je dus nooit van je #1 plek worden afgestoten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 16:12
Ik kan vanaf volgende week een nieuwe telefoon krijgen, neem je dan je huidige CoC mee, of moet je opnieuw beginnen?

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 07-10 14:16
Dan moet je je devices linken. Meer info kun je hier vinden: http://clashofclans.wikia.com/wiki/Device_Linking_Guide

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Close call tot de laatste minuut, maar onze Anne roste nog twee sterren :)
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/3CqSZNJiZzsz49Vzie5sAXJy/full.png
Er gaan ook wat leden weg om te clanhoppen, minder actief te spelen enzovoort...
Oftewel, als je op zoek bent naar een leuke, gezellige, actieve clan die 2 CW's / week speelt --> [Tweakers]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodey
Heb ik een layout met TH buiten de muren. Komt er een dwaas langs die veel sloopt om mijn depots te bereiken. Vergeet hij mijn TH te slopen en scoort maar 37%. Hierdoor geen schild.
Mag er dan nog een andere gast langs komen om mijn goud te pakken.
Had er veel in zitten omdat mijn bouwers allemaal aan het werk zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurricane
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 15:06

Hurricane

Alles is anders dan het lijkt!

Is hij ook al bij jou langs geweest :-) Bij mij ook 37% en geen th. Ik had het geluk dat de volgende wel alleen mijn th pakte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodey
Dat geluk had ik dus niet...
2x 150K goud weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdouble
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13:11
Vraagje tussendoor; stel je wilt je clan-war setup dorp kwijt en je normale dorp setup er voor in de plaats, is dat mogelijk of moet je alles handmatig aanpassen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
mdouble schreef op maandag 02 juni 2014 @ 19:56:
Vraagje tussendoor; stel je wilt je clan-war setup dorp kwijt en je normale dorp setup er voor in de plaats, is dat mogelijk of moet je alles handmatig aanpassen ?
Dat laatste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoppa!
CLB schreef op maandag 02 juni 2014 @ 09:43:
Close call tot de laatste minuut, maar onze Anne roste nog twee sterren :)
[afbeelding]
Er gaan ook wat leden weg om te clanhoppen, minder actief te spelen enzovoort...
Oftewel, als je op zoek bent naar een leuke, gezellige, actieve clan die 2 CW's / week speelt --> [Tweakers]
Legendarische war dit. Prachtig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoppa!
Veel loot in mijn opslag en geen bouwers. Conclusie: schilden uitzitten. Om niet helemaal af te hoeven kicken ben ik maar begonnen aan de singeplayer campaign. Tot nog toe een eitje, maar ik kom nu bij de laatste twee levels. Als ik die heb gehad moet ik alleen nog wat hele vroege singleplayers verbeteren. De loot is daar meestal wel weg, maar de sterren niet compleet.

Eigenlijk is het me tot nu toe allemaal vrij eenvoudig gelukt met minimale legers. Al moest ik zojuist wel bijna mijn voltallige reguliere aanvalsleger inzetten.

De voorlaatste base ziet er echter wel indrukwekkend uit. Daar ga ik toch maar even een tutorial van kijken. Ik weet niet of dat met een reguliere giants healer combo gaat werken. En om er nou 40 hoggs op los te laten vind ik een beetje sund van de DE.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

laatste goblin missies = heel veel reuzen, healing spells en een healer/draak (of twee).

Heb de laatste gedaan met 30 reuzen, 4 wall breakers, 2 goblins en 2 draken + 2 healing spells en 1 woedespreuk. Alles op TH8, max troeplvl zonder clankasteeltroepen. Is een tutorial van op youtube (die doet het volgens mij met 34 reuzen en clankasteeltroepen, maar dat is dus niet nodig)

bovenaan beginnen in het midden. Wallbreakers, dan goblins om big bomb te activeren. Vervolgens reuzen en direct daarna barbking. Af en toe healing spell, woedespreuk volgens mij niet echt noodzakelijk. Wanneer airdefense is neergehaald kunnen de draken aan de slag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoppa!
Ik ga nu die voorlaatste ook proberen in die combo. Ik heb er nog eens goed naar gekeken en wil het toch op eigen kracht doen, zonder tutorial. Dan maar een keer falen, is toch leuker.

Eerst de AA uitschakelen met reuzen. Die gaan dan eerst op de boogtorens en wiztoren rechts in het veld af, daarna door het midden (waar ongetwijfeld traps liggen). Reusje of tien en wat barbs om de traps te laten knallen. Dan met wallies door de muur, AA uitschakelen en wat draken. Helaas zijn mijn draken nog maar level 2, maar met 5 moet het wel lukken denk ik. Wat healspells mee voor de zekerheid en ik schat mijn kansen op zo'n 95%.

[ Voor 6% gewijzigd door Hoppa! op 03-06-2014 12:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Laatst online: 12:29
Hoppa! schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 12:43:
Ik ga nu die voorlaatste ook proberen in die combo. Ik heb er nog eens goed naar gekeken en wil het toch op eigen kracht doen, zonder tutorial. Dan maar een keer falen, is toch leuker.

Eerst de AA uitschakelen met reuzen. Die gaan dan eerst op de boogtorens en wiztoren rechts in het veld af, daarna door het midden (waar ongetwijfeld traps liggen). Reusje of tien en wat barbs om de traps te laten knallen. Dan met wallies door de muur, AA uitschakelen en wat draken. Helaas zijn mijn draken nog maar level 2, maar met 5 moet het wel lukken denk ik. Wat healspells mee voor de zekerheid en ik schat mijn kansen op zo'n 95%.
Dat is de goede strategie: zo is het mij ook gelukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoppa!
Jammer alleen dat mijn King in de revisie is, maar Queen kan de draken ondersteunen om evt. Tesla's uit te schakelen links in het veld. Komt goed, lvl 6 reuzen en boogjes.

Ik hoop wel dat er nog wat singleplayer maps bijkomen. Leuke manier om snel veel goud te verzamelen. Zeker de latere levels zijn erg, erg lucratief.

Minpunt is dat ik nog een paar van de eerste moet om aan mijn 150 sterren te komen. Nahja, paar reusjes er op en knallen maar.

Edit: voorlaatste was geen probleem. Nu de laatste nog, maar die oogt eenvoudiger. 25 reuzen en een stuk of 5 draken moet het doen.

[ Voor 57% gewijzigd door Hoppa! op 03-06-2014 15:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 00:00

MeltedForest

Lenny-t

Bij een paar van de eerste heb je nog geen air def, dus gewoon 1 ballonnetje erop en je device wegleggen :+
Of bedoel je niet zover in een van de eerste?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoppa!
MeltedForest schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 16:23:
Bij een paar van de eerste heb je nog geen air def, dus gewoon 1 ballonnetje erop en je device wegleggen :+
Of bedoel je niet zover in een van de eerste?
Nee, wel iets verder. Wel in de categorie 'reuzen nodig' en even nadenken. Daarbij, mijn ballonnen zijn pas lvl 3, dus een archtower is hem al zo de baas.....

[ Voor 10% gewijzigd door Hoppa! op 03-06-2014 17:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Eigenlijk zo iemand die express in cups daalt iets van een boete moeten betalen in de zin van elixer of goud.

vandaag ook iemand met een barbarenkoning die 1 ding kapot maakt en vervolgens opgeeft.
Hij krijgt min 25 cups en ik plus, maar verder niks...

sloeg echt nergens op.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Is toch prima, doe ik ook regelmatig, werkt best.

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steevo_S
  • Laatst online: 22-08 10:16
En dan wraak nemen op zijn dark elixir tank met bliksem of zijn ressources pakken ;-)

[ Voor 3% gewijzigd door Steevo_S op 04-06-2014 21:29 ]

Clash of Clans - MISSeR :: #Y0JU9R98 ::

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest

MeltedForest

Lenny-t

Wii4all schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 21:06:
Eigenlijk zo iemand die express in cups daalt iets van een boete moeten betalen in de zin van elixer of goud.

vandaag ook iemand met een barbarenkoning die 1 ding kapot maakt en vervolgens opgeeft.
Hij krijgt min 25 cups en ik plus, maar verder niks...

sloeg echt nergens op.
Jij wordt er toch ook niet minder van? Ik zie het probleem niet :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodey
Mooi dat je over cups begint. Zelf ben ik afgelopen tijd flink gestegen in cups.
Van 1000 naar 1350. Echter kwam ik vervolgens alleen maar actieve, defensieve tegenstander tegen.
Oftewel lege pompjes en goed verdedigde depots.
Inmiddels heb ik me laten zakken tot 1200-1250. En ik merk gelijk dat de farmopbrengsten weer flink beter worden. Gisteren heb ik met 10 barbaren en 8 archers 160K gepakt.
Bijkomend voordeel van een lagere cuprank is dat er ook minder goede tegenstanders over de vloer komen.
Nadeel is wel dat er minder DE beschikbaar is. Maar goed, keuzes ;) Met mijn TH7 nog niet veel DE nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
MeltedForest schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 08:08:
[...]

Jij wordt er toch ook niet minder van? Ik zie het probleem niet :+
dat is juist het probleem eigenlijk zou je bijv. bij een succesvolle verdediging ook een soort van bonus moeten krijgen.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Volgens Supercell zijn dat cupjes...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas

westergas

rikkie_pc

Roodey schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 08:33:
Mooi dat je over cups begint. Zelf ben ik afgelopen tijd flink gestegen in cups.
Van 1000 naar 1350. Echter kwam ik vervolgens alleen maar actieve, defensieve tegenstander tegen.
Oftewel lege pompjes en goed verdedigde depots.
Inmiddels heb ik me laten zakken tot 1200-1250. En ik merk gelijk dat de farmopbrengsten weer flink beter worden. Gisteren heb ik met 10 barbaren en 8 archers 160K gepakt.
Bijkomend voordeel van een lagere cuprank is dat er ook minder goede tegenstanders over de vloer komen.
Nadeel is wel dat er minder DE beschikbaar is. Maar goed, keuzes ;) Met mijn TH7 nog niet veel DE nodig.
+1
Zit nu net in Gold III en behalve dat zo'n gouden schildje leuk staat bevalt het me totaal niet. Er valt, net zoals je al aangeeft, niets leuks te raiden -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoppa!
westergas schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 09:34:
[...]

+1
Zit nu net in Gold III en behalve dat zo'n gouden schildje leuk staat bevalt het me totaal niet. Er valt, net zoals je al aangeeft, niets leuks te raiden -O-
Ligt aan de kracht van je troepen. Ik bivakeer zo tussen de 1650 en 1750 met een TH9 en heb regelmatig goede loots. Inderdaad wel minder inactieve dorpjes met lege pompen, maar wel volle kluizen.... :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodey
Hoppa! schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 09:51:
[...]

Ligt aan de kracht van je troepen. Ik bivakeer zo tussen de 1650 en 1750 met een TH9 en heb regelmatig goede loots. Inderdaad wel minder inactieve dorpjes met lege pompen, maar wel volle kluizen.... :9
Eens, maar met TH7 heb je max 4* troepen. Daarmee kom je niet elke basis door.
Als je met TH9 op 1200 cups hangt is de tegenstand ook niet leuk qua troepen die je dan kunt hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest

MeltedForest

Lenny-t

Ik zat met TH7 rond 1200 cups, maar sinds afgelopen maandag TH8. Gelijk over met de mooie loot, ik kom nu al die TH7 en TH6 dorpen tegen waar ik een enorme loot penalty op heb. Ben nu langzaam richting 1300-1400 aan het stijgen om te kijken of daar wat beters te krijgen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Met TH8 zat ik tussen de 1200 en 1400 meen ik me te herinneren, ging prima ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas

westergas

rikkie_pc

Rond 1200 is wel goed voor TH7. Ik zit met TH7 (alle troops ****) op 1400 voor goede loot te hoog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StecaGrid
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 07-10 13:52
Ik merk steeds vaker dat mijn telefoon voor loopt op het spel.
Ik krijg een melding dat iets klaar is en dan open ik het spel en blijkt dat ik nog 6 min moet wachten.
Herkennen jullie dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Dat loopt niet voor, dat is gewoon een ingebouwde modus, net zoals je agenda 5 minuten van te voren oppopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Hier heb ik geen last van, als ik een melding krijg en open direct het spel is het ook klaar. Wellicht verschil tussen Android en iPhone?

Ik ben ondertussen gestegen boven de 2000 cups door zowat enkel revenge te doen. Net nog revenge gedaan op een TH7 welke mij 51 cups gaf :D Normaal aanvallen doe ik bijna niet meer. Als ik t doe kom ik nog steeds goede bassisen tegen die ik kan hebben, maar nu met 21k/21k/50 loot bonus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoppa!
Dan hoop ik dat mijn afscheidsgoblins je goed van pas komen, Famous!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salv
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 07-10 09:25
CLB schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 11:24:
Dat loopt niet voor, dat is gewoon een ingebouwde modus, net zoals je agenda 5 minuten van te voren oppopt.
Bij android is dit wel een bekend probleem / bug welke ze maar niet willen oplossen. Ik heb hierdoor de notificaties ook uit staat op mijn toestel. Het is zelfs zo erg dat ik 8x een notificatie krijg dat mijn kanon klaar zou zijn terwijl deze nog een uur zou moeten of net pas is aangezet, dus hier is wel iets vreemds mee.

Hattrick: Iduna United PSN; AeroBite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodey
rik11 schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 11:21:
Ik merk steeds vaker dat mijn telefoon voor loopt op het spel.
Ik krijg een melding dat iets klaar is en dan open ik het spel en blijkt dat ik nog 6 min moet wachten.
Herkennen jullie dit?
Inderdaad vaak rond de 5 minuten.
Alle devices zijn Android.

Zo erg als @salv het heeft, heb ik het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
iPhone for the win!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas

westergas

rikkie_pc

Dat kan nog een leuke discussie worden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodey
Nah... jaren gehad. Never going back ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoppa!
Misschien is het wel de bedoeling van Supercell dat je van te voren gewaarschuwd wordt, maar is de iPhone gewoon te traag om dat tijdig te verwerken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Curva
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 09-10 13:00
Ik heb juist het gevoel dat mijn updates langer duren dan gepland. Ik had een keer een bouwer om 22.00 uur aangezet en elke update duurde 2 á 3 dagen, maar na anderhalve week was het al tegen half 11. En ik was gewoon telkens voor 10 uur met CoC bezig..

Zelfde geldt nu voor mijn TH. Ik ben er van overtuigd dat ik die heb aangezet voor 15.00. Ik dacht eerlijk gezegd 14.45. Maar nu is ie pas om 15.10 klaar.

Opzich scheelt het allemaal niet zo heel veel, maar soms is het wel vervelend, als je precies weg moet ofzo haha

PSN: Curvaa_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Hoppa! schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 12:37:
Misschien is het wel de bedoeling van Supercell dat je van te voren gewaarschuwd wordt, maar is de iPhone gewoon te traag om dat tijdig te verwerken?
Als je het forum leest is dit dus niet het geval :+
Hier juist van Android naar iPhone overgestapt. Was nu weer aan het twijfelen maar iOs8 is toch wel weer heerlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dieselb0y
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 12:32
Curva schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 12:50:
Ik heb juist het gevoel dat mijn updates langer duren dan gepland. Ik had een keer een bouwer om 22.00 uur aangezet en elke update duurde 2 á 3 dagen, maar na anderhalve week was het al tegen half 11. En ik was gewoon telkens voor 10 uur met CoC bezig..

Zelfde geldt nu voor mijn TH. Ik ben er van overtuigd dat ik die heb aangezet voor 15.00. Ik dacht eerlijk gezegd 14.45. Maar nu is ie pas om 15.10 klaar.

Opzich scheelt het allemaal niet zo heel veel, maar soms is het wel vervelend, als je precies weg moet ofzo haha
Dit probleem heb je op alle apparaten. Het ligt aan de game en de makers zijn ervan op de hoogte, er is veel gezeik over op het forum maar het schijnt dat supercel er een voordeel uit kan halen (financieel).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
dieselb0y schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 13:04:
[...]

Dit probleem heb je op alle apparaten. Het ligt aan de game en de makers zijn ervan op de hoogte, er is veel gezeik over op het forum maar het schijnt dat supercel er een voordeel uit kan halen (financieel).
Als de tijd op loopt dan gaan mensen voor het slapen nog even snel gems gebruiker om de resources op te maken dus dat is logisch dat het een voordeel oplevert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Had er net weer een voor het plakboek:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/FJMPBCSQTMm8ldzH0nCqXKVD/full.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Laatst online: 12:29
CLB schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 13:23:
[afbeelding]
Toch wel ff z'n th gerost met 1 minion nadat je die airdef plat had gekregen?

Maar waarschijnlijk is dat een dorpje van iemand die dacht: ik stop ermee, hier hebben jullie makkelijk mn loot :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Hij had het dorp 100% ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
CLB schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 13:23:
[afbeelding]
Hier ook een.
Met clanwar notabene...
En hij is nog actief ook 8)7
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/32105065/Screenshot_2014-06-05-13-47-25.png

[ Voor 16% gewijzigd door cypher21 op 05-06-2014 13:55 ]

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Toch wens ik je succes om 100% te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
drie sterren zijn al gehaald zoals je rechtsonderin ziet ;)
paar reuzen voor afleiding, zooi boogjes en tovenaars voor de vernietiging en goblins op de onderste helft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennisvalk
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 09-10 12:50
Hij was uit z'n clan gezet, maar deed nog wel mee met de war. Dan maar jouw oude clan een oor aannaaien door niet aan te vallen en je warbase helemaal open te gooien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Dat is een aardige gekke flaw dan, als je je CW-dorp nog kunt ombouwen als je uit een clan bent...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
Idd.
Maar toch ff gechecked en klopt dat hij niet meer in die clan zit maar in een ander.
Misschien tijdens voorbereidingsdag zijn warbase geedit, daarna weggegaan oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dn072
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 26-09 15:18
Wij hebben ook een leuke.
We staan momenteel dik voor 100+ vs 30 ofzo.

Krijg ik een join verzoek van hun #9. Heeft ie zijn clan verlaten en wilt ie bij ons haha
Maar nee toch maar niet. "Die Fuhrer" ex members hoeven wij niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
lol hij was zo onder de indruk van de blitzkrieg ;)

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBrennan
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 07-01 16:39
Hey, ho, let's go! :p

Als hun nr1 op onze nr10 al faalt... Ik snap niet hoe ze 8 wars hebben gewonnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoppa!
Zo, doordat ik de komende tijd minder wil spelen en geen tijd heb voor de komende CW's, heb ik de Tweakers clans verlaten. Tijdelijk onderdak gevonden bij een clan die van de laatste 10 CW's er maar 1 heeft gewonnen. Nipt.

Ik denk dat ik daar maar eens geen grote hogg-legers voor ga bouwen......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StecaGrid
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 07-10 13:52
dn072 schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 15:20:
Wij hebben ook een leuke.
We staan momenteel dik voor 100+ vs 30 ofzo.

Krijg ik een join verzoek van hun #9. Heeft ie zijn clan verlaten en wilt ie bij ons haha
Maar nee toch maar niet. "Die Fuhrer" ex members hoeven wij niet.
Wij willen geen deserteurs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
JBrennan schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 15:25:
Hey, ho, let's go! :p

Als hun nr1 op onze nr10 al faalt... Ik snap niet hoe ze 8 wars hebben gewonnen.
Dit hadden wij ook met onze vorige war :+ Erg leuk om tegen je te hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thaam
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 04-10 10:14
Beste Tweakers, ik ben (gezien jullie ratings) behoorlijk beginner. Misschien is dit een stomme vraag:
Nu bouw ik mijn dorp altijd zo strategisch mogelijk. Inmiddels zit ik bij een clan en dien ik ook mijn dorp te verbouwen voor een CW op de voorbereidingsdag. Is het niet mogelijk om mijn huidige dorp te kopieeren en ook te gebruiken bij mijn CW?
Nu is het zo dat als ik mijn dorp aanpas ik het ook moet aanpassen bij de voorbereidingsdag. Dat is dus elke keer dubbel op. Wat heeft het voor zin om dat eigenlijk gescheiden te hebben? Je gebruikt toch de sterkste opstelling voor PVP en CW
Ik hoop dat jullie het begrijpen. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Je kunt je dorp niet kopiëren en hetzelfde dorp gebruiken is ook niet altijd aan te raden.

Zo kun je bij de CW bijvoorbeeld je storages buiten de muren zetten, maar in het reguliere spel wil je dat niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoppa!
Thaam schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 15:45:
Wat heeft het voor zin om dat eigenlijk gescheiden te hebben? Je gebruikt toch de sterkste opstelling voor PVP en CW
De roep om 2 verschillende dorpen, door heeeeeeeeel veel spelers, is door Supercell beantwoord een aantal weken geleden. Helaas zijn ze de copy-paste functie daarbij vergeten.

Ik heb twee totaal verschillende dorpen. Ik hang voor het farmen (met TH buiten de muren, uiteraard) zo rond de 1700 cups en kom daar vooral standaard aanvallers tegen die met wat reusjes en boogjes lopen te klungelen. Daar heb ik mijn basis op gemaakt.

In de CW echter word ik, als iemand het al probeert, meestal aangevallen door dikke hogg-legers, wat een ander soort verdediging vergt. Ik ben dus heel blij met de optie om 2 verschillende layouts te kunnen maken. Daarbij wil je in de CW juist je TH beschermen, waar in het reguliere spel vooral de storages beschermd dienen te worden.

[ Voor 8% gewijzigd door Hoppa! op 05-06-2014 15:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Gaat weer lekker zeg met die update.
We zijn nu een uur verder (zolang de oorspronkelijke update zou duren) en nog steeds geeft hij 30 minuten aan :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steevo_S
  • Laatst online: 22-08 10:16
Oefff afkick verschijnselen :O

Clash of Clans - MISSeR :: #Y0JU9R98 ::

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
afkick verschijnselen? Heb mijn telefoon god****mme al vier keer tegen de muur gegooid! :(

Mocht je het ook willen doen, een kleine tip; Het werkt niet :'(

[ Voor 12% gewijzigd door Famous op 06-06-2014 17:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas

westergas

rikkie_pc

Paar minuten nog(??)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Nog steeds ja :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• two
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 09:43

two

Ik zie steevo al met z'n iPhone bij dat programma van RTL binnenkomen :9

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zowee. Die paar minuten voelt als een kwartier.. oh wacht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
mimang schreef op vrijdag 06 juni 2014 @ 18:13:
[...]

Ik zie steevo al met z'n iPhone bij dat programma van RTL binnenkomen :9
Ik zie dat Steevo niet zo snel doen hoor :+

edit; weer online.

[ Voor 3% gewijzigd door Famous op 06-06-2014 18:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Wij hebben weer een super tegenstander..

Afbeeldingslocatie: http://i59.tinypic.com/2m4awp4.jpg

Ze luren niet, droppen maar gewoon wat troops en hopen maar op sterren. De wat hogere vallen onze TH8 aan en pakken gewoon 0 sterren :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4Real
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-09-2024
We blijvrn met 9 man in de clan. Niemand wil er bij, dus.... mocht iemand nog zoekende zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
4Real schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 17:39:
We blijvrn met 9 man in de clan. Niemand wil er bij, dus.... mocht iemand nog zoekende zijn.
Who de fuck is "wij"?
Join Tweakers1 zou ik zeggen! Lekker relax nu en "maar" twee CW's per week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4Real
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-09-2024
Famous schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 17:42:
[...]

Who de fuck is "wij"?
Join Tweakers1 zou ik zeggen! Lekker relax nu en "maar" twee CW's per week.
Wij zijn de awesome clan die de UT domineert.... maar passen er nog negen man in een Tweakers clan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
4Real schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 18:16:
[...]

Wij zijn de awesome clan die de UT domineert.... maar passen er nog negen man in een Tweakers clan?
Zekers passen er 9 mensen in Tweakers1! Er waren enkele verschuivingen geweest waardoor een paar mensen zijn weggegaan maar hierdoor hebben wij nu een stabiele sterke clan.
Enige voorwaarden is dat de negen mensen ook een Tweakersaccount hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 14:57

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Bij Tweakers.net is ook nog voldoende ruimte voor CoC spelers :)
Rustige clan, af en toe een CW.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rty
  • Registratie: November 2011
  • Niet online

rty

Wat voor eisen heeft tweakers.net en waarom heeft het geen topic? Ik had even gekeken tweakers 1 t/m 3 hebben eisen. Ik doe niet lang genoeg mee om aan enige eisen te voldoen. :P

Om even het niveau aan te geven. Ik speel het nu bijna 4 dagen en heb al mijn 2de 12 uur schild gekregen door een aanval. Nadat mijn newbie 3 dagen schild is afgelopen laten ze me niet met rust.
Ga ook als een gek omhoog in tropheen, meer dan 500 nu. Er zijn er veel die het leuk vinden om met 1 mannetje aan te vallen en verder niets. 8)7

[ Voor 2% gewijzigd door rty op 10-06-2014 19:13 . Reden: ? ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickrsd
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11:39

Nickrsd

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

ik heb nu al een tijdje 4 bouwers. en weer 900 juwelen..
een vijfde bouwer zie ik het nut denk niet van in omdat alles zo duur is, en tijd in beslag neemt..
vaak moet ik nog flink sparen om een upgrade uit te voeren, zal later lvl nog meer zijn..? ben nu TH7.

ik wilde met die juwelen de barbking kopen, is dat vertandig? of gewoon afblijven van die juwelen en doorsparen voor de 5de bouwer voor straks?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurricane
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 15:06

Hurricane

Alles is anders dan het lijkt!

Hou er rekening mee dat straks upgrades langer duren. Ik zou nu graag een extra bouwer willen hebben omdat ik niets kan doen op dit moment. Een upgrade van een tesla duurt bij mij nu 12 dagen om een voorbeeld te geven en ik ben nu th8.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Nickrsd schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 20:25:
een vijfde bouwer zie ik het nut denk niet van in omdat alles zo duur is, en tijd in beslag neemt..
vaak moet ik nog flink sparen om een upgrade uit te voeren, zal later lvl nog meer zijn..? ben nu TH7.

ik wilde met die juwelen de barbking kopen, is dat vertandig? of gewoon afblijven van die juwelen en doorsparen voor de 5de bouwer voor straks?
Afblijven maar als je ze gaat gebruiken, gebruik ze dan om barracks te boosten (als je even twee uur de tijd hebt). Dit kost je een keer 40 gems maar die heb je ook zo terug.
Als je wat verder in het spel bent zijn er nog flink wat gems te behalen vooral nu met CW erbij en de Gembox.
rty schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 19:12:
Om even het niveau aan te geven. Ik speel het nu bijna 4 dagen en heb al mijn 2de 12 uur schild gekregen door een aanval. Nadat mijn newbie 3 dagen schild is afgelopen laten ze me niet met rust.
Ga ook als een gek omhoog in tropheen, meer dan 500 nu. Er zijn er veel die het leuk vinden om met 1 mannetje aan te vallen en verder niets. 8)7
Dat wordt nog wel veel meer, dat je aangevallen wordt.
Mensen die met enkel één troop aanvallen willen zakken in cups. Door enkel één troop in te zetten zakken ze snel in cups (maximale) en dit kost maximaal 100 elixer per keer.

[ Voor 29% gewijzigd door Famous op 10-06-2014 20:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodey
Nickrsd schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 20:25:

Ik heb 400 gems ingezet om de BK te kopen.
3e en 4e bouwer gekocht. Te ongeduldig. Ben ook TH7.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickrsd
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11:39

Nickrsd

oke, maar als straks upgrade idd 10/12 dagen gaan duren, is het misschien wel makkelijk een 5de bouwer.. maargoed dan zou ik nog 1000 gems moeten sparen.. dat duurt een eeuwigheid lijk me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 14:57

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

rty schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 19:12:
Wat voor eisen heeft tweakers.net en waarom heeft het geen topic? Ik had even gekeken tweakers 1 t/m 3 hebben eisen. Ik doe niet lang genoeg mee om aan enige eisen te voldoen. :P

Geen eisen, tweakers.net is open voor iedereen :)
Je kunt er terecht om rustig te groeien en voor clan ondersteuning.

Ik ben net TH7, nu alles aan het upgraden. Eerst maar eens sterker worden voordat ik aan clanwars begin.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Gaat prima
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/K2IJYfpjOlz4lCijsnYEvvkU/full.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 09:15

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

Tja, met Gems kan ik ook tig keer per dag aanvallen met zulke troepen :-(

Wel een beetje sneu voor je dat je 98% en 99% heb gehaald :+

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Waarom met gems? Zit toch gewoon 20m+ tussen elke keer dus lijkt mij zonder gems ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Haha niks sneu hoor, cupjes hoef ik niet en inderdaad niks gems, die gebruiken we hier nagenoeg nooit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas

westergas

rikkie_pc

Vraagje...gebruikt hier iemand wel eens pekka's? Heb nu pas mijn 2e barrak op LVL9 dus niet direct van toepassing maar vroeg me af of het in de toekomst prioriteit heeft om naar lvl10 te gaan.

Ben nog niet aangevallen met pekka en zie ze met CW ook nooit voorbij komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Op level 4 zijn ze wel echt sterk (3 kan ook wel). Om ze voor dit level te gebruiken raad ik wel af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
ik heb de barakken geupgrade voor de extra ruimte om troepen in te trainen. Niet voor de pekkas :)
Die dingen gaan zelden door muren heen en daardoor zeer onvoorspelbaar vind ik

Pagina: 1 ... 37 ... 102 Laatste