Ik gebruik ze in de clanwar. Moet je mijn replays voortaan bekijken in de wars. Ik gebruik er 2 icm wizards en reuzen. Ik vind ze erg goed maar ze moeten wel juist worden ingezet anders gaan ze net zoals draken alle kanten op.westergas schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 14:35:
Vraagje...gebruikt hier iemand wel eens pekka's? Heb nu pas mijn 2e barrak op LVL9 dus niet direct van toepassing maar vroeg me af of het in de toekomst prioriteit heeft om naar lvl10 te gaan.
Ben nog niet aangevallen met pekka en zie ze met CW ook nooit voorbij komen.
Oke tnx, zal eens kijken. Ben TH7 en ga pas naar 8 als ik alles max heb, maar het kan geen kwaad om vast vooruit te denkenFrank_P schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 15:08:
[...]
Ik gebruik ze in de clanwar. Moet je mijn replays voortaan bekijken in de wars. Ik gebruik er 2 icm wizards en reuzen. Ik vind ze erg goed maar ze moeten wel juist worden ingezet anders gaan ze net zoals draken alle kanten op.
rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)
Afgelopen clanwars in mijn clan voor het eerst aangevallen met een GoWiWi, in combinatie met 2 draken. Tegenstander was een volledig uitgebouwde TH9, die een vrij stevige anti-Hogg basis had. Mijn normale strategie was dus onmogelijk en ik moest dus iets anders bedenken. Zonder enige ervaring met GoWiWi toch maar een leger gebouwd.
Uiteindelijk gestrand op 48%, waarbij mijn archerqueen druk bezig was om de TH te slopen. Die kwam alleen niet ver genoeg omdat er nog één X-boog stond te ploegen.
Jammer, maar uiteindelijk dus maar een haartje weg van 2 sterren bij mijn eerste GoWiWi.
Leuke clan trouwens, ben weer terug bij de familieclan. Laag niveautje gemiddeld (in de CW is mijn basis de sterkste), maar wel gezellig en no pressure. Ideaal om wat gas terug te nemen. 1 CW per week op de dag die mij ook nog het beste uitkomt, dus prima zo. Mogelijk na de zomer weer eens ergens anders kijken, maar voor nu is dit ideaal. Ik speel daardoor ook automatisch minder, zonder dat dat nog echt gevolgen heeft voor de voortgang van mijn basis. Tesla's nog twee niveau's, nog 2 boogtorens en nog 3 kannonen en dan nog wat airdefence en dan is mijn TH9 maxed.
Uiteindelijk gestrand op 48%, waarbij mijn archerqueen druk bezig was om de TH te slopen. Die kwam alleen niet ver genoeg omdat er nog één X-boog stond te ploegen.
Jammer, maar uiteindelijk dus maar een haartje weg van 2 sterren bij mijn eerste GoWiWi.
Leuke clan trouwens, ben weer terug bij de familieclan. Laag niveautje gemiddeld (in de CW is mijn basis de sterkste), maar wel gezellig en no pressure. Ideaal om wat gas terug te nemen. 1 CW per week op de dag die mij ook nog het beste uitkomt, dus prima zo. Mogelijk na de zomer weer eens ergens anders kijken, maar voor nu is dit ideaal. Ik speel daardoor ook automatisch minder, zonder dat dat nog echt gevolgen heeft voor de voortgang van mijn basis. Tesla's nog twee niveau's, nog 2 boogtorens en nog 3 kannonen en dan nog wat airdefence en dan is mijn TH9 maxed.

[ Voor 39% gewijzigd door Hoppa! op 12-06-2014 08:45 ]
Ik heb sinds gisteravond draken. Ben ook TH7.westergas schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 15:48:
[...]
Oke tnx, zal eens kijken. Ben TH7 en ga pas naar 8 als ik alles max heb, maar het kan geen kwaad om vast vooruit te denken
Mijn draken zijn 0 sterren uiteraard. Eerst kijken hoe die zich verhouden.
Die upgraden kost al 2 mio aan elixir. Daarna wel een keer kijken voor PEKKA.
Eerst hogriders krijgen door duistere kazerne te upgraden naar lvl 2.
Kloten elixir....
Ach, als je straks wat verder bent dan vraag je je af wat je in vredesnaam toch met al dat elixer moet. Ik maak nu vaak zat mee dat mijn storages vol zitten en ik het aan de straatstenen niet kwijt kom omdat de upgrades in het lab zo gruwelijk lang duren.Roodey schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 10:14:
[...]
Ik heb sinds gisteravond draken. Ben ook TH7.
Mijn draken zijn 0 sterren uiteraard. Eerst kijken hoe die zich verhouden.
Die upgraden kost al 2 mio aan elixir. Daarna wel een keer kijken voor PEKKA.
Eerst hogriders krijgen door duistere kazerne te upgraden naar lvl 2.
Kloten elixir....
Zie foto hierboven, daar zat het ook al weer bijna vol. Gelukkig kon ik vandaag weer een upgrade (ballonnen lvl 5) aanzetten in het lab. En tegen de tijd dat dat klaar is heb ik weer ruim voldoende voor ballonnen lvl 6. Elixer is eigenlijk nooit een probleem in de fase waar ik nu zit. Straks als ik naar TH 10 ga, zal dat wel weer veranderen. Dan moeten al die trainingskampen a dik 6 miljoen weer geupgrade.
Naar mijn weten is GoWiWi (maxed out) dé sterkste aanval strategie die bestaat in CoC. Als het je eerste keer is om ermee aan te vallen is het natuurlijk even wennen!Hoppa! schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 08:37:
Afgelopen clanwars in mijn clan voor het eerst aangevallen met een GoWiWi, in combinatie met 2 draken. Tegenstander was een volledig uitgebouwde TH9, die een vrij stevige anti-Hogg basis had. Mijn normale strategie was dus onmogelijk en ik moest dus iets anders bedenken. Zonder enige ervaring met GoWiWi toch maar een leger gebouwd.
[afbeelding]
Base ziet er goed uit, plannen voor TH10 of blijf je nog lekker TH9?
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Iemand die weet hoeveel DE er max gejat kan worden...
Heb bijna 70K, ben TH9, iemand een formule of wat?
Heb over 11 uur 75K nodig, maar wordt er max 2000 gejat of 5000, that's the question.
Heb over 11 uur 75K nodig, maar wordt er max 2000 gejat of 5000, that's the question.
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
5% en 75% uit de drills.CLB schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 13:42:
Dat wordt ook gezegd bij normale storages, maar daar zit ook een max aan.
Of ik 3 miljoen heb of 8 miljoen, vijanden kunnen 'maar' 300k / 350k / 400k jatten
5% van 70K zou 3500 zijn, ben benieuwd of dat klopt...
Of ik 3 miljoen heb of 8 miljoen, vijanden kunnen 'maar' 300k / 350k / 400k jatten
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Anoniem: 379932
Meest domme vraag ooit Maar waar zit in Android in godsnaam de exit knop om het spel af te sluiten?
For example, when you are defending:CLB schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 13:44:
Dat wordt ook gezegd bij normale storages, maar daar zit ook een max aan.
At Town Hall level 8, you will have a 6% loot percentage and 2000 Dark Elixir loot cap
At Town Hall level 9, you will have a 5% loot percentage and 2500 Dark Elixir loot cap
At Town Hall level 10, you will have a 4% loot percentage and 3000 Dark Elixir loot cap
Niet, voor je verslaving.Anoniem: 379932 schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 13:45:
Meest domme vraag ooit Maar waar zit in Android in godsnaam de exit knop om het spel af te sluiten?
[ Voor 15% gewijzigd door Famous op 12-06-2014 14:12 ]
de back knop op je toestel.Anoniem: 379932 schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 13:45:
PSN: Europhea
Dat klopt wel, denk ik. Eerste keer is altijd even wennen. Ik ga het ook niet vaak doen, veel te duur qua DE, dat is niet lucratief in de CW. Bovendien zijn mijn witch en Golem nog steeds level 1.Famous schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 13:14:
[...]
Naar mijn weten is GoWiWi (maxed out) dé sterkste aanval strategie die bestaat in CoC. Als het je eerste keer is om ermee aan te vallen is het natuurlijk even wennen!
Leuk om af en toe te proberen. Ik had er ook nog wat draken bij. Erg zonde dat het net niet lukte om die 2 sterren te pakken. Een maxed out GoWiWi moet ook goed werken tegen Inferno's. Laat die skeletjes maar lekker opbranden!
Thnx. Vorige week omgebouwd en nog wat muurtjes ge-upgrade om de 4 compartimenten te scheiden met lvl 8. Zondag gaat de voorlaatste archer naar 10, dan nog 1 te gaan en verder alleen goedkopere upgrades (onder 5 miljoen) dus die gaan vrijwel vanzelf qua sparen. Muren doe ik niets meer aan, maar naar TH 10 wil ik pas als ik echt bijna alles aan defences max heb. Dat gaat nog wel een paar weken duren, schat ik zo. Bovendien wil ik eigenlijk King en Queen beide op 10 hebben. Koning gaat nu naar 9, Queen zit nog op 5.Base ziet er goed uit, plannen voor TH10 of blijf je nog lekker TH9?
Maar goed, niets zo veranderlijk als mijn CoC doelen, dus kan best dat ik over twee weken als alle archers en canons 10 zijn al naar TH 10 wil. En dat ik de rest dan gewoon doe door 1 bouwer te reserveren voor grote updates, terwijl de rest de nieuwe structures aanpakt.
Ik wilde eerst ook een maxed TH9 hebben voordat ik naar 10 zou gaan.
Maar die inferno's maken een dorp echt zo veel sterker!
Dus toch maar naar 10 gegaan
Maar die inferno's maken een dorp echt zo veel sterker!
Dus toch maar naar 10 gegaan
"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!
Ff swipen en je softwarematige komen ervoor. (van boven naar beneden of van rechts naar lins)Anoniem: 379932 schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 14:09:
[...]
Ik heb geen fysieke back knop. En de softwarematige isniet zichtbaar.
Dan back.
Heb ik ook met 4.4.3
Sterker nog, als je de eerste keer CoC opstart geven ze je dat ook als tip in het blauw, en je moet dan zelfs nog op OK drukken om verder te gaan
[ Voor 26% gewijzigd door cypher21 op 12-06-2014 14:11 ]
Level één Golem is het inderdaad niet echt waard, net als een level één Pekka. Als die maxed is dan zijn het wel leuke dingen maar inderdaad kost een GoWiWi veel resources. Je ziet ze dan ook vaak bij de top die (bijna) alles al helemaal max hebben.Hoppa! schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 14:05:
[...]
Dat klopt wel, denk ik. Eerste keer is altijd even wennen. Ik ga het ook niet vaak doen, veel te duur qua DE, dat is niet lucratief in de CW. Bovendien zijn mijn witch en Golem nog steeds level 1.
Leuk om af en toe te proberen. Ik had er ook nog wat draken bij. Erg zonde dat het net niet lukte om die 2 sterren te pakken. Een maxed out GoWiWi moet ook goed werken tegen Inferno's. Laat die skeletjes maar lekker opbranden!
[...]
Thnx. Vorige week omgebouwd en nog wat muurtjes ge-upgrade om de 4 compartimenten te scheiden met lvl 8. Zondag gaat de voorlaatste archer naar 10, dan nog 1 te gaan en verder alleen goedkopere upgrades (onder 5 miljoen) dus die gaan vrijwel vanzelf qua sparen. Muren doe ik niets meer aan, maar naar TH 10 wil ik pas als ik echt bijna alles aan defences max heb. Dat gaat nog wel een paar weken duren, schat ik zo. Bovendien wil ik eigenlijk King en Queen beide op 10 hebben. Koning gaat nu naar 9, Queen zit nog op 5.
Maar goed, niets zo veranderlijk als mijn CoC doelen, dus kan best dat ik over twee weken als alle archers en canons 10 zijn al naar TH 10 wil. En dat ik de rest dan gewoon doe door 1 bouwer te reserveren voor grote updates, terwijl de rest de nieuwe structures aanpakt.
Over TH10 twijfel ik ook nog, schijnt dat de buiten helemaal niet zo slecht zijn. Voordat ik naar TH10 ga wil ik eerst mijn Tesla's op level 7 hebben dus dat duurt nog wel even. In de tussen tijd (vanaf vanavond) gaat de rest van mij gold in mijn muren. Vier tesla's betekend één bouwer vrij voor walls
Uiteraard moet ik ook nog mijn hoggs naar level 5 gooien maar dat komt vanzelf wel, duurt lang zat die tesla's. King en Queen zijn nu beide level 11 en zet mijn king of queen zo aan naar 12, wil beide op 15 hebben voor TH10.
Nog drie dingen dus en dan neem ik TH10 in overweging.
[ Voor 6% gewijzigd door Famous op 12-06-2014 14:14 ]
Thanks. Heb me zelden zo stom gevoeldcypher21 schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 14:10:
[...]
Ff swipen en je softwarematige komen ervoor. (van boven naar beneden of van rechts naar lins)
Dan back.
Heb ik ook met 4.4.3

Ach ja, ik vind die Tesla's niet zo boeiend voor TH 10. Het gaat me met name om de duurdere upgrades, die wil ik gedaan hebben voor ik de stap zet. Juist de goedkopere upgrades met lange bouwtijd zijn makkelijker te combineren met de nieuwe projecten die TH 10 met zich meebrengt. Ik vrees dat als archtowers niet op 10 zijn op het moment van overstappen, dat het dan nog heel lang gaat duren voor je daar een keer aan toekomt. En ze zien er zo vet uit op 10.Famous schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 14:11:
[...]
Over TH10 twijfel ik ook nog, schijnt dat de buiten helemaal niet zo slecht zijn. Voordat ik naar TH10 ga wil ik eerst mijn Tesla's op level 7 hebben dus dat duurt nog wel even. In de tussen tijd (vanaf vanavond) gaat de rest van mij gold in mijn muren. Vier tesla's betekend één bouwer vrij voor walls
Uiteraard moet ik ook nog mijn hoggs naar level 5 gooien maar dat komt vanzelf wel, duurt lang zat die tesla's. King en Queen zijn nu beide level 11 en zet mijn king of queen zo aan naar 12, wil beide op 15 hebben voor TH10.
Vandaar dus sowieso eerst kanonnen en archertowers. En af en toe zet ik een AA aan. Op dit moment boeit het me ook niet echt, speel toch te weinig om snel die inferno's te hebben staan op TH10.
Ik moet wel zeggen dat afkicken de eerste dagen best zwaar was. Maar ben nu op het punt dat ik overdag eigenlijk niet meer aanval (vrijdag uitgezonderd) en alleen 's avonds even wat dorpjes platgooi. Met zo nu en dan wat lange bouwtijden werkt dat prima. Alleen komende zondag komen alle 4 mijn bouwers vrij en dan heb ik te weinig resources om iedereen zinnig aan het werk te houden. Kan er max 2 aan de defences zetten. Archtower en een AA, denk ik. So be it.
Tesla's zijn wel het sterkst + het is altijd maar gokken waar ze staan. Als er dan zo'n level 7 ding uit de grond popt dan is het wel even lekker frituren met die hap. Gezien ik ook mijn muren wil doen vind ik het juist een heerlijke combo.Hoppa! schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 14:47:
[...]
Ach ja, ik vind die Tesla's niet zo boeiend voor TH 10. Het gaat me met name om de duurdere upgrades, die wil ik gedaan hebben voor ik de stap zet. Juist de goedkopere upgrades met lange bouwtijd zijn makkelijker te combineren met de nieuwe projecten die TH 10 met zich meebrengt. Ik vrees dat als archtowers niet op 10 zijn op het moment van overstappen, dat het dan nog heel lang gaat duren voor je daar een keer aan toekomt. En ze zien er zo vet uit op 10.
Vandaar dus sowieso eerst kanonnen en archertowers. En af en toe zet ik een AA aan. Op dit moment boeit het me ook niet echt, speel toch te weinig om snel die inferno's te hebben staan op TH10.
Ik moet wel zeggen dat afkicken de eerste dagen best zwaar was. Maar ben nu op het punt dat ik overdag eigenlijk niet meer aanval (vrijdag uitgezonderd) en alleen 's avonds even wat dorpjes platgooi. Met zo nu en dan wat lange bouwtijden werkt dat prima. Alleen komende zondag komen alle 4 mijn bouwers vrij en dan heb ik te weinig resources om iedereen zinnig aan het werk te houden. Kan er max 2 aan de defences zetten. Archtower en een AA, denk ik. So be it.
Over de archertowers neem ik aan dat je level 11 bedoelt? Level 10 is nog met de gouden randjes
Zelf speel ik ook gigantisch minder. In plaatst van de 25+ aanvallen op een dag ben ik blij als ik er nu 7 heb. Merk vooral dat ik niet meer zoveel Dark Elixer binnen haal ondanks dat beide drills level 6 zijn. Weekenden ook amper tijd gehad dus kon het ook niet echt recht trekken, ach alle vijf de bouwers zijn nog aan het werk dat scheelt.
Ik heb veel gekken dingen gezien rond de 2000 cups maar deze slaan toch wel echt alles..
Een TH6 die boven de 2000 cups zit en hierdoor ook nog het hoogste staat in zijn clan.

Een TH8 heeft mij (geprobeerd) aan te vallen met een compleet leger welke redelijk faalde maar hij kreeg wel 10 cups omdat hij mijn TH gepakt had. Ik heb hem net gerevenged en krijg maar 4 cups terug, zelfs met 100%? Normaal als ik iemand revenge krijg ik meestel tussen de 35 en 55 cups en nu maar 4...
Een TH6 die boven de 2000 cups zit en hierdoor ook nog het hoogste staat in zijn clan.

Een TH8 heeft mij (geprobeerd) aan te vallen met een compleet leger welke redelijk faalde maar hij kreeg wel 10 cups omdat hij mijn TH gepakt had. Ik heb hem net gerevenged en krijg maar 4 cups terug, zelfs met 100%? Normaal als ik iemand revenge krijg ik meestel tussen de 35 en 55 cups en nu maar 4...

Anoniem: 264553
Voor een th10 is dat 6.6k. ben er genoeg tegengekomen. 3k uit de storage en 1.2k uit elke maxed pomp.CLB schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 13:42:
Hetzelfde geld voor th9, alleen kan er mag 2.5k uit de storage gestolen worden (door th9 of lager). Met 2 drills zit je dan op 4.9k.
Wtf is een GoWiWi?Hoppa! schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 08:37:
Afgelopen clanwars in mijn clan voor het eerst aangevallen met een GoWiWi, in combinatie met 2 draken.
Combinatie van Golems, Witches en Wizards.
Dan was ie in de tussentijd alweer aardig in cups gezakt voor jij je revenge aanval deed.Famous schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 16:51:
Ik heb veel gekken dingen gezien rond de 2000 cups maar deze slaan toch wel echt alles..
[afbeelding]
[afbeelding]
Die buit maakte iig weer een hoop goed gok ik
Ja dit dacht ik ook, maar het viel dus wel mee, hij zat rond de 1500 cups en ik op het moment van revenge op 1800. Buit maakte het inderdaad prima gezien hij enkel mijn TH had gepakt 
Had net een revenge waar ik 0 hele cups kon pakken. Meneer was weer gezakt naar brons 1 maar nog wel actief..
Had net een revenge waar ik 0 hele cups kon pakken. Meneer was weer gezakt naar brons 1 maar nog wel actief..
11e war op een rij gewonnen met vriendenteampje "For The Sheep!" - we twijfelen nog. Zoeken nog 3 actieve leden voor 15v15 maar dat lijkt niet echt te lukken met alle global kids. Misschien een keer laten assimileren
.
De meeste mensen deugen!
Met mijn tweede dorp in een kleine clan van vrienden en familie hard op weg naar onze 28e overwinning

Had weer een SUPER aanval zeg, nouja buit was prima maar weer domme acties van zowel mijn wallies als archers.
Bombers pakte weer twee keer achter elkaar een muur naast een opening en mijn archers waren zo dom om op een muurtje te knallen ook direct naast een opening. Nadat die muur, naast de opening, kapot was lopen ze niet verder, nee! Wij gaan lekker op een ander muurtje knallen in plaats van zijn TH die in bereik staat!

en daarna;
Bombers pakte weer twee keer achter elkaar een muur naast een opening en mijn archers waren zo dom om op een muurtje te knallen ook direct naast een opening. Nadat die muur, naast de opening, kapot was lopen ze niet verder, nee! Wij gaan lekker op een ander muurtje knallen in plaats van zijn TH die in bereik staat!

en daarna;

Haha, wat een actie ja. Soms zie je ze voor targets kiezen en vraag je je af of ze het leven als strijder wel begrijpen ;-)
Hier gaat het overigens best aardig:
Over 2,5 uur is mijn 2e mortar op level 6 klaar.
Over 6,5 uur zijn mijn wizzies op level 5
En momenteel focus op muurtjes allemaal naar paars krijgen. Heb er nog ongeveer 40-50 te gaan
Uiteraard na de muurtjes nog veel upgrade werk te gaan (nog 1 mortar naar 6, alle boogtorens naar 9, alle kanonnen naar 10, alle wizztowers naar 5 en teslas allemaal op 3 krijgen). Oh en alle AA nog even naar level 5 uppen.
Kortom... money money money
Hier gaat het overigens best aardig:
Over 2,5 uur is mijn 2e mortar op level 6 klaar.
Over 6,5 uur zijn mijn wizzies op level 5
En momenteel focus op muurtjes allemaal naar paars krijgen. Heb er nog ongeveer 40-50 te gaan
Uiteraard na de muurtjes nog veel upgrade werk te gaan (nog 1 mortar naar 6, alle boogtorens naar 9, alle kanonnen naar 10, alle wizztowers naar 5 en teslas allemaal op 3 krijgen). Oh en alle AA nog even naar level 5 uppen.
Kortom... money money money

[ Voor 67% gewijzigd door Sleehond op 15-06-2014 11:06 ]
Meh muur heb je op hoger level niet heel veel meer aan.
Muur a een beetje in dubio. Met hoggs en draken en etc heb je geen last van muren en is allee zo'n zonde.
Ik zit nog altijd met elixir tekort
.
Muur a een beetje in dubio. Met hoggs en draken en etc heb je geen last van muren en is allee zo'n zonde.
Ik zit nog altijd met elixir tekort
Absoluut relatief, relatief absoluut.
Aan muren heb je zeker watalaintje schreef op zondag 15 juni 2014 @ 11:39:
Ik zit nog altijd met elixir tekort.
1. Het schrikt af, bij iemand met muren lvl 5 denk ik veel meer 'die heb ik' dan iemand met muren lvl 7/8.
2. Het houdt reuzen lekker lang bezig
En nog wel wat dingen.
Maar inderdaad, het is geen anti hog/dragon wapen.
Muren heb je juist wel veel aan. Oke, er komt een periode (qua cups) dat je door hoggs wordt aangevallen maar daarna komen juist veel GoWiWi aanvallen en dan ben je wel blij als je goede muren hebt!alaintje schreef op zondag 15 juni 2014 @ 11:39:
Ben vandaag ook begonnen met TH10. Ben met de laatste unit upgrade bezig, maar dan ik niks meer upgraden, alleen nog twee gebouwen, kazernes. Zit al een tijdje tegen de 8.000.000 elixer. Jammer dat je je clanleden geen voorraden kan schenken.
TS eens lezen...
Even terugkomen op mijn muren verhaal. Ben idd van mening er juist wel veel aan te hebben in mijn level range (level 69). Als ik ga aanvallen en ik kom een tegenstander tegen met enkel paarse muren, skipp ik zelf persoonlijk door en zoek ik iemand met roze muren en soms met geluk zelfs nog de gouden muren.
Lees ook veel op de COC forums dat men er toch van overtuigd is dat muren ondergewaardeerd worden door mensen. Ik lees zelfs op de COC forums dat er sommigen van overtuigd zijn eerder muren te uppen dan de defense buildings (daar twijfel ik over of ik het daar mee eens ben).
Maar goed, ik ga verder met alles naar paars uppen, met nog 40-50 te gaan is het einde in zicht. Het geeft mij wel een fijn gevoel :-) Daarna wat gouden kanonnen erbij etc. en het oogt wel wat!
Lees ook veel op de COC forums dat men er toch van overtuigd is dat muren ondergewaardeerd worden door mensen. Ik lees zelfs op de COC forums dat er sommigen van overtuigd zijn eerder muren te uppen dan de defense buildings (daar twijfel ik over of ik het daar mee eens ben).
Maar goed, ik ga verder met alles naar paars uppen, met nog 40-50 te gaan is het einde in zicht. Het geeft mij wel een fijn gevoel :-) Daarna wat gouden kanonnen erbij etc. en het oogt wel wat!
Klopt... Ze worden alleen maar duurder, maar het % HP dat je er op vooruit gaat wordt steeds kleiner..alaintje schreef op zondag 15 juni 2014 @ 11:39:
Signature
Nee hoor, lvl9 = 1000hp erbij, lvl10 = 1500hp
Het level van je account maakt niets uit, alles gaat op de cupsSleehond schreef op zondag 15 juni 2014 @ 14:44:
Even terugkomen op mijn muren verhaal. Ben idd van mening er juist wel veel aan te hebben in mijn level range (level 69). Als ik ga aanvallen en ik kom een tegenstander tegen met enkel paarse muren, skipp ik zelf persoonlijk door en zoek ik iemand met roze muren en soms met geluk zelfs nog de gouden muren.
Zijn er buiten de 1000 vereiste trofeeën nog andere voorwaarden waaraan je moet voldoen voordat je [Tweakers3] kan joinen? Het leek me leuk om met mijn b-account lid te worden, maar ik ben geweigerd. Nu kan ik niet meer opnieuw joinen want er staat dat ik geband ben uit de clan.
Daar moet eerst 24 uur overheen gaan voordat je weer een request kan doen.
Eerlijkheid dient mij te zeggen dat ik geen fan ben van secondary accounts. Ja, het is Tweakers3, maar dat wil niet zeggen dat we inactief zijn (verre van). Als je dus op dat account sporadisch voor de leuk inlogt kan je beter een andere clan opzoeken
.
B-account wil niet zeggen dat iemand er sporadisch gebruik van maakt 
M'n main heeft level 90 bereikt, hiermee ben ik veel actief en val veel aan. Maar het is nogal saai om telkens moeten wachten tot m'n builders iets af hebben. Vandaar dat ik een b-account aangemaakt heb. Hier kan ik lekker veel tijd insteken. Het voordeel van een b-account is ook dat de speler meer ervaring heeft in het spel en dus minder fouten maakt. De grootste fout die ik gemaakt heb met mijn main is TH10 rushen
daar heb ik nu ongelofelijk veel spijt van
M'n main heeft level 90 bereikt, hiermee ben ik veel actief en val veel aan. Maar het is nogal saai om telkens moeten wachten tot m'n builders iets af hebben. Vandaar dat ik een b-account aangemaakt heb. Hier kan ik lekker veel tijd insteken. Het voordeel van een b-account is ook dat de speler meer ervaring heeft in het spel en dus minder fouten maakt. De grootste fout die ik gemaakt heb met mijn main is TH10 rushen
Waarom maak je van je TH10 niet je sub account dan?Skadic schreef op maandag 16 juni 2014 @ 10:05:
M'n main heeft level 90 bereikt, hiermee ben ik veel actief en val veel aan. Maar het is nogal saai om telkens moeten wachten tot m'n builders iets af hebben. Vandaar dat ik een b-account aangemaakt heb. Hier kan ik lekker veel tijd insteken. Het voordeel van een b-account is ook dat de speler meer ervaring heeft in het spel en dus minder fouten maakt. De grootste fout die ik gemaakt heb met mijn main is TH10 rushendaar heb ik nu ongelofelijk veel spijt van
Mooi, dan ben je gewoon welkom. Ik heb trouwens geen request gezien vanochtend.Skadic schreef op maandag 16 juni 2014 @ 10:05:
M'n main heeft level 90 bereikt, hiermee ben ik veel actief en val veel aan. Maar het is nogal saai om telkens moeten wachten tot m'n builders iets af hebben. Vandaar dat ik een b-account aangemaakt heb. Hier kan ik lekker veel tijd insteken. Het voordeel van een b-account is ook dat de speler meer ervaring heeft in het spel en dus minder fouten maakt. De grootste fout die ik gemaakt heb met mijn main is TH10 rushendaar heb ik nu ongelofelijk veel spijt van
Waarom ben ik uit tweakers3 getrapt? En waarom word dit niet gewoon verteld?
Edit: Ik heb niet eens een waarschuwing gehad?
[ Voor 24% gewijzigd door harmz op 16-06-2014 13:02 ]
Kan je wellicht juist beter in de TWK3 topic vragen, er is juist een scheiding gemaakt om dit niet meer in het centrale topic te horen te krijgen.harmz schreef op maandag 16 juni 2014 @ 13:00:
Waarom ben ik uit tweakers3 getrapt? En waarom word dit niet gewoon verteld?
Ik heb inmiddels al antwoord via de chat gehad. Ik was schijnbaar inactief, en het is allemaal mijn schuld. Ik wist niks af van een tweakers3 topic. En ben daar dan ook "gewaarschuwd". Maar ik wil niks meer te maken hebben met tweakers 3.Famous schreef op maandag 16 juni 2014 @ 13:41:
[...]
Kan je wellicht juist beter in de TWK3 topic vragen, er is juist een scheiding gemaakt om dit niet meer in het centrale topic te horen te krijgen.
In Tweakers2 is nog plek ;-)harmz schreef op maandag 16 juni 2014 @ 13:55:
[...]
Ik heb inmiddels al antwoord via de chat gehad. Ik was schijnbaar inactief, en het is allemaal mijn schuld. Ik wist niks af van een tweakers3 topic. En ben daar dan ook "gewaarschuwd". Maar ik wil niks meer te maken hebben met tweakers 3.
Clash of Clans - MISSeR :: #Y0JU9R98 ::
Tweakers1 als je bij de échte wil horen natuurlijk
@ Harmz
Het is waarschijnlijk dus een miscommunicatie geweest. Maar je reageerde er niet op of hebt het gemist.
Maar om de leiding uit te maken voor een stelletje "hitlers" is natuurlijk ook weer wat overdreven.
Maar goed ik hoop dat je ergens anders een goed plekje kunt vinden.
Het is waarschijnlijk dus een miscommunicatie geweest. Maar je reageerde er niet op of hebt het gemist.
Maar om de leiding uit te maken voor een stelletje "hitlers" is natuurlijk ook weer wat overdreven.
Maar goed ik hoop dat je ergens anders een goed plekje kunt vinden.
Haha, ik heb helaas niet voldoende trophies, probeerde bewust laag te blijven...
@dn072, De regels worden tussendoor veranderd, ik word "gewaarschuwd" in een topic waar ik niks vanaf weet. En het is nogsteeds allemaal mijn fout.
Prima als je het ergens niet mee eens bent, maar dat kun je dan wél op een normale manier laten merken...
@dn072, De regels worden tussendoor veranderd, ik word "gewaarschuwd" in een topic waar ik niks vanaf weet. En het is nogsteeds allemaal mijn fout.
Prima als je het ergens niet mee eens bent, maar dat kun je dan wél op een normale manier laten merken...
[ Voor 96% gewijzigd door BM op 16-06-2014 16:22 ]
Je reactie heeft er erg de schijn over dat je nog een jong persoon bent. Tip voor de toekomst; maak je niet zo druk. Fouten maken is menselijk. Het is zowel jouw fout omdat je bent niet actief bent in spel/forum/chat(?), als de TW3 leiders fout door je niet goed te informeren.
Om nu met caps te gaan schreeuwen en te gaan schelden met hitler is nergens voor nodig.
Om nu met caps te gaan schreeuwen en te gaan schelden met hitler is nergens voor nodig.
Laten we dit lekker gaan bespreken in het Tweakers 3 topic. Hoewel ik wel even kwijt wil, Harmz, met hitler gaan schelden is wel heel erg raar. Sowieso moet je een discussie volwassen houden.
Vinden jullie het waard om op TH7 alle tesla towers lvl 3 te hebben? Ik heb namelijk al mijn defences gemaxed behalve tesla towers en muren voor TH7, maar ik vind dat atm tesla towers een beetje te veel kosten en te weinig op leveren.
Maar ik weet heus wel, dat je ze niet moet onderschatten, omdat ze max lvl meer damage doen dan een Xbow lvl 4. Alleen op TH7 haal ik nog niet zoveel geld binnen dus misschien is het verstandiger om nog even te wachten met tesla towers upgraden.
Vinden jullie het waard om op TH7 alle tesla towers lvl 3 te hebben? Ik heb namelijk al mijn defences gemaxed behalve tesla towers en muren voor TH7, maar ik vind dat atm tesla towers een beetje te veel kosten en te weinig op leveren.
Maar ik weet heus wel, dat je ze niet moet onderschatten, omdat ze max lvl meer damage doen dan een Xbow lvl 4. Alleen op TH7 haal ik nog niet zoveel geld binnen dus misschien is het verstandiger om nog even te wachten met tesla towers upgraden.
[ Voor 10% gewijzigd door Brogala op 16-06-2014 15:38 ]
Ik zou ze nu upgraden want op TH8 krijg je er weer eentje bij die ook weer 3 niveaus omhoog moetenBrogala schreef op maandag 16 juni 2014 @ 15:38:
Laten we dit lekker gaan bespreken in het Tweakers 3 topic. Hoewel ik wel even kwijt wil, Harmz, met hitler gaan schelden is wel heel erg raar. Sowieso moet je een discussie volwassen houden.
Gewoon uppen idd. Belangrijkste is om je troepen en kampen maxed te hebben. En een lab dat niks doen is erg zonde. Met het offensief van een th8 of 9 kan je pas echt een beetje meedoen met cw.Brogala schreef op maandag 16 juni 2014 @ 15:38:
Ik ben 22 dus niet zo heel jong. Ik ben best actief binnen tweakers en binnen clash of clans. Ik houd dan ook altijd dit topic in de gaten. De chat van COC is onduidelijk en onhandig terug te lezen. Dus dat doe ik dan ook niet.Renzzie schreef op maandag 16 juni 2014 @ 15:20:
Je reactie heeft er erg de schijn over dat je nog een jong persoon bent. Tip voor de toekomst; maak je niet zo druk. Fouten maken is menselijk. Het is zowel jouw fout omdat je bent niet actief bent in spel/forum/chat(?), als de TW3 leiders fout door je niet goed te informeren.
Schreeuwen met caps is niet netjes. Maar ik geef aan dat het zo overkomt hoe TWK3 communiceert. De leiders hanteren het principe mijn wil is wet. En dat ik dan de vergelijking maak met hitler is dan niet raar. En is mijn goed recht.
Hadden ze beter gecommuniceerd was er niks aan de hand. Maar dit kan echt niet!
Ook heb ik mij wel verontschuldigt voor het minder online zijn. Maar zijn de leiders van geen kwaad bewust.
[ Voor 9% gewijzigd door harmz op 16-06-2014 16:00 ]
Dit is het algemene CoC topic, dus ga er hier nou niet op door. Jij voelt je genaaid, de leiding heeft z'n excuus aangeboden voor het kicken en je mocht gewoon terug komen. Dat je daar dan zo raar en kinderachtig op reageert, is jammer. Er kan gegooid blijven worden met verwijten, maar daar heeft niemand iets aan!harmz schreef op maandag 16 juni 2014 @ 15:55:
[...]
Ik ben 22 dus niet zo heel jong. Ik ben best actief binnen tweakers en binnen clash of clans. Ik houd dan ook altijd dit topic in de gaten. De chat van COC is onduidelijk en onhandig terug te lezen. Dus dat doe ik dan ook niet.
Schreeuwen met caps is niet netjes. Maar ik geef aan dat het zo overkomt hoe TWK3 communiceert. De leiders hanteren het principe mijn wil is wet. En dat ik dan de vergelijking maak met hitler is dan niet raar. En is mijn goed recht.
Hadden ze beter gecommuniceerd was er niks aan de hand. Maar dit kan echt niet!
Ook heb ik mij wel verontschuldigt voor het minder online zijn. Maar zijn de leiders van geen kwaad bewust.
Om nog op het Tesla verhaal hierboven door te gaan, ik zou inderdaad ook voor het upgraden van de tesla gaan. Dit geeft je toch een verrassingselement in je base. Het blijft toch gissen waar de tesla zit en als ie een hoge damage heeft is dat alleen maar mooi!
PSN: Curvaa_
Ok, bedankt! Dan ga ik nog even aan de slag met de teslas 
Ben ook bezig met mijnen upgraden, ik heb het druk met proefwerken dus dan moet je het vooral van de mijnen hebben
Ben ook bezig met mijnen upgraden, ik heb het druk met proefwerken dus dan moet je het vooral van de mijnen hebben
Anoniem: 270044
Voor alle Tweakers in de eerste Tweakers clan:
Ik stop bij deze met clash of clans. Te weinig speeltijd helaas en als dan alle upgrades tussen de 4 en 8 mil kosten en een TH10 aanval gemiddeld 150k oplevert gaat de lol ervan af. En dan die stomme overpowered lvl2/3 infernotowers welke ik 24/7 tegenkom ben ik ook helemaal zat
Ik heb me erg vermaakt in Tweakers1, door weer en wind.
Succes jullie allemaal, en wellicht als supercell TH10 weer wat leuker maakt kom ik wellicht ooit nog eens kijken.
gr Michiel (Anne)
Ik stop bij deze met clash of clans. Te weinig speeltijd helaas en als dan alle upgrades tussen de 4 en 8 mil kosten en een TH10 aanval gemiddeld 150k oplevert gaat de lol ervan af. En dan die stomme overpowered lvl2/3 infernotowers welke ik 24/7 tegenkom ben ik ook helemaal zat
Succes jullie allemaal, en wellicht als supercell TH10 weer wat leuker maakt kom ik wellicht ooit nog eens kijken.
gr Michiel (Anne)
Jammer Michiel (Anne)! De tijd dat ik in TWK1 zat was je altijd erg goede en sterke speler, ze zullen je daar zeker gaan missen. Overigens hoorde ik je toen volgens mij al regelmatig roepen dat TH10 erg saai was i.v.m. de lange en dure upgrades en dat was bijna een jaar geledenAnoniem: 270044 schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 10:25:
gr Michiel (Anne)
Je hebt het nog lang weten te rekken! Succes met alle vrije tijd die je nu weer hebt
En wellicht kun je je accountje nog verpatsen aan de hoogste bieder, denk dat er wel animo voor is
Gr. Rhayan
Anoniem: 270044
Haha, nee als ik ooit weer verder ga, dan wil ik verder met wat ik heb achtergelatenDyStiC schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 10:31:
[...]
En wellicht kun je je accountje nog verpatsen aan de hoogste bieder, denk dat er wel animo voor is![]()
Gr. Rhayan
Ik moet eerlijkheidshalve bekennen dat ik na anderhalf jaar het spel vaarwel heb gezegd. De sleur kwam er toch wel in met aanvallen, de wars en daarbij ook nog een gebrek aan tijd hebben me aan het denken gezet.
Tijd voor de offline-wereld, vaarwel Clash of Clans
Tijd voor de offline-wereld, vaarwel Clash of Clans
Er valt nog aardig wat te verdienen met een account 
http://www.ebay.com/sch/i...+clans&_sacat=0&_from=R40
Lol, je kunt zelfs hog donaties kopen!MeltedForest schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 10:52:
Er valt nog aardig wat te verdienen met een account
5 lvl1 hogs voor $ 1

Michiel (Anne)
We gaan je missen! Was gezellig, tot snel (we hope)
Jeroen
----------
We gaan je missen! Was gezellig, tot snel (we hope)
Jeroen
----------
Anoniem: 270044 schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 10:25:
gr Michiel (Anne)
jeroenedig.nl
Nogmaals jammer dat je weggaat zoals gisteren aangegeven.Anoniem: 270044 schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 10:25:
gr Michiel (Anne)
Verder denk ik dat het nog wel even duurt voordat er echt wat gaat veranderen on TH10, ze hebben nog niet eens een nieuwe troop van Dark Elixer waarover ze al maanden speculeren.
Voor goede loot moet je welicht wat hoger gaan zitten in cups (zie er genoeg in YT filmpjes) maar als je maar 30 minuten per dag speelt is het lastig om te klimmen in cups.
Wellicht tot snel
Ik begin nu pas de voordelen in te zien van de juiste offset in de walls (geen directe kruispunten, altijd 1 vrije steen tussen de splitsingen etc.) - holy smack dan komen ze ineens veel minder ver!
Wel is de 2 healers - 1 miljoen Giants strat populair
....
Wel is de 2 healers - 1 miljoen Giants strat populair

De meeste mensen deugen!
Also know as funneling
Sinds gisteravond zit ik op th9. Meteen beide xbows, lab en dark elixer drill aangezet. Vanmiddag is mijn 5e bouwer klaar en kan ik de overige nieuwe defenses bouwen en dan maar is mijn dorp omgooien
.
EhCassius schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 22:22:
Ik begin nu pas de voordelen in te zien van de juiste offset in de walls (geen directe kruispunten, altijd 1 vrije steen tussen de splitsingen etc.) - holy smack dan komen ze ineens veel minder ver!
Wel is de 2 healers - 1 miljoen Giants strat populair....
Ik zei het toch net?
Je moet X in je muren voorkomen, aangezien 1 kapot muurtje dan gelijk 3 ruimtes open kan breken (er vanuit gaand dat de troops al in 1 v/d 4 ruimtes zijn
Dat vind ik eigenlijk wel slim. De wbs gaan naar die kruispunten, en worden door de wiz tower gepakt. En een T splitsing is beter dan een X'ing.
Heb je een pic van hoe jij het dan zou doen? Ergens moeten je muren bij elkaar komen lijkt mij, anders wordt het wel heel uitnodigend voor gobs. Of je moet gewoon je funnel zo maken dat het een walk-of-death wordt.
Heb je een pic van hoe jij het dan zou doen? Ergens moeten je muren bij elkaar komen lijkt mij, anders wordt het wel heel uitnodigend voor gobs. Of je moet gewoon je funnel zo maken dat het een walk-of-death wordt.
Ik bedoel dus ook T splitsingen, maar altijd met een extra muurtje ertussen en niet twee T splitsingen naast elkaar maken. Precies zoals in het plaatje
Wat een vies verslavend spel. Speel sinds een paar dagen. 4 x munten gekocht ivm bouwers Enzo. Nu mijn geduld testen. Aanvallen gaat steeds beter en verdedigen ook. Zit nu bij the Dutch challenge maar ga overstappen naar Tweakers als ik een goede basis heb. Nu het topic doorlezen.
Ik ga ervan uit dat je ze al gekocht hebt maar de eerste drie hoef je sowieso niet te kopen die heb je snel en makkelijk bij elkaar. De vierde krijg je nu rond TH7 en dat is even afwegen of je het die paar euro's waard vind.Versteegrob schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 15:18:
Wat een vies verslavend spel. Speel sinds een paar dagen. 4 x munten gekocht ivm bouwers Enzo. Nu mijn geduld testen. Aanvallen gaat steeds beter en verdedigen ook. Zit nu bij the Dutch challenge maar ga overstappen naar Tweakers als ik een goede basis heb. Nu het topic doorlezen.
Tip; Neem die paar euro verlies en stop met spelen
Wheheh paar euro verlies ja. Nu is het meer wachten. Zit nu in de clan Tweakers.net
Hopelijk snel mijn eerste war. OP lijkt niet bijgewerkt te zijn. Bij Tweakers.net zitten nu 19 leden ipv 6 wat in de OP staat.
Hopelijk snel mijn eerste war. OP lijkt niet bijgewerkt te zijn. Bij Tweakers.net zitten nu 19 leden ipv 6 wat in de OP staat.
[ Voor 36% gewijzigd door Wackmack op 20-06-2014 15:29 ]
Ik heb de 3e en 4e ook gekocht.Versteegrob schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 15:18:
De 5e vind ik te duur voor een spel.
Mijn gems die ik heb verdiend heb ik besteed aan het afwikkelen van sommige bouwen, BK, etc.
* Roodey is ongeduldig persoon....
Naar mijn weten is Tweakers.net niet zo actief met de CW dacht dat ze 1 keer per maand ongeveer een CW startte maar kan het ook mis hebben. Daarnaast is het een relaxte rustige clan, wellicht is hierom ook de TS niet bijgewerkt.Versteegrob schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 15:24:
Wheheh paar euro verlies ja. Nu is het meer wachten. Zit nu in de clan Tweakers.net
Jammer om te horen. Zoek echt een actieve clan. Ben de laatste dagen maximaal aan het aanvallen. Hopelijk kan ik in de andere clan van Tweakers komen. Vroeger ook veel nukezone gedaan in een goede clan.
Vraagje, mijn stadhuis gaat morgen naar level 5. Als dit gebeurt is wat upgraden jullie dan eerst, kanon/mortier/boogschutter/resource of nieuwe verdediging gebouwen kopen?
Vraagje, mijn stadhuis gaat morgen naar level 5. Als dit gebeurt is wat upgraden jullie dan eerst, kanon/mortier/boogschutter/resource of nieuwe verdediging gebouwen kopen?
Je kan bij Tweakers3 joinen als je echt meer activiteit in wars wil, anders misschien eerst even vragen bij je huidige clan hoe actief ze zijn met wars.
Wij zijn actief, doen 2x per week wars en willen graag actieve mensen hebben die ook open staan om beter te worden.
Als je wil joinen moet je ingame even zoeken op [Tweakers3] en request doen met je tweakersnaam ( Versteegrob ) dus zodat we weten dat jij het bent.
Wij zijn actief, doen 2x per week wars en willen graag actieve mensen hebben die ook open staan om beter te worden.
Als je wil joinen moet je ingame even zoeken op [Tweakers3] en request doen met je tweakersnaam ( Versteegrob ) dus zodat we weten dat jij het bent.
Rikkie_pc uit [tweakers3] hier!Versteegrob schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 15:41:
Jammer om te horen. Zoek echt een actieve clan. Ben de laatste dagen maximaal aan het aanvallen. Hopelijk kan ik in de andere clan van Tweakers komen. Vroeger ook veel nukezone gedaan in een goede clan.
Ik zou eerst je muurtjes bouwen en upgraden totdat ze net zo sterk zijn als de rest. Daarna mortieren en wizz torens.
rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)
Eerst nieuwe verdediging kopen en die naar het huidig level brengen, dit is makkelijk en snel gedaan. Daarna geef ik zelf altijd prio aan splash damage (wiz tower en mortar) omdat die veel mobs tegelijk kunnen pakken. Mensen vallen vooral aan met archers en die lopen uiteindelijke samen in een groepje ergens naar toe.
Wat je niet links moet laten liggen zijn de muren, momenteel ben ik mijn tesla's naar level 7 aan het brengen en die upgrades duren best lang. Mooi moment om tegelijk een deel van mijn muren naar lava te brengen (level 9). Ik speel echter niet meer zoveel als ik deed dus gaat stuk langzamer dan ik gewend ben
Wat je niet links moet laten liggen zijn de muren, momenteel ben ik mijn tesla's naar level 7 aan het brengen en die upgrades duren best lang. Mooi moment om tegelijk een deel van mijn muren naar lava te brengen (level 9). Ik speel echter niet meer zoveel als ik deed dus gaat stuk langzamer dan ik gewend ben

Top! Heb alleen te weinig trofeeën. Heb er nu 700 dus nog even doorvechten. Daarna kom ik graag joinen.Frank_P schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 15:48:
Je kan bij Tweakers3 joinen als je echt meer activiteit in wars wil, anders misschien eerst even vragen bij je huidige clan hoe actief ze zijn met wars.
Duidelijk. Heb qua muren alles level 3 dus best redelijk? Stadhuis is over 40 uur klaar.westergas schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 15:52:
[...]
Rikkie_pc uit [tweakers3] hier!
Ik zou eerst je muurtjes bouwen en upgraden totdat ze net zo sterk zijn als de rest. Daarna mortieren en wizz torens.
Zijn hier veel mensen met 5 bouwers? Heb er nu 4 maar twijfel over de 5e. What to do?
[ Voor 26% gewijzigd door Wackmack op 20-06-2014 16:32 ]
Je komt zeker nog wel in een fase dat je er 5 kunt gebruiken, maar dat is vooral afhankelijk van hoeveel tijd je besteed aan het spel.Versteegrob schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 15:58:
[...]
Top! Heb alleen te weinig trofeeën. Heb er nu 700 dus nog even doorvechten. Daarna kom ik graag joinen.
[...]
Duidelijk. Heb qua muren alles level 3 dus best redelijk? Stadhuis is over 40 uur klaar.
Zijn hier veel mensen met 5 bouwers? Heb er nu 4 maar twijfel over de 5e. What to do?
Zelf heb ik drukke en minder drukke fases. Als ik prive druk ben kan ik makkelijk uit de voeten met 3 bouwers, maar als ik genoeg tijd heb om te farmen wens ik zelfs soms een 5e bouwer.
5 bouwers kan handig zijn als je net bent begonnen, maar na een bepaald TH level, zo rond 8 is het lastig ze allemaal bezig te houden. Of je moet meerdere uren per dag spelen.
Ik heb er nu 4, en op zich genoeg gems voor een 5e maar de 5e bouwer heb ik zeker niet nodig. Mag al blij zijn als ik er 3 bezig kan houden, zit zelf op TH9.
Ik heb er nu 4, en op zich genoeg gems voor een 5e maar de 5e bouwer heb ik zeker niet nodig. Mag al blij zijn als ik er 3 bezig kan houden, zit zelf op TH9.
Of juist makkelijkerFlyEragon schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 16:52:
5 bouwers kan handig zijn als je net bent begonnen, maar na een bepaald TH level, zo rond 8 is het lastig ze allemaal bezig te houden. Of je moet meerdere uren per dag spelen.
Maar jij speelt ook 24 uur per dagFamous schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 17:21:
[...]
Of juist makkelijkerOke ze zijn wat duurder maar de upgrades duren ook een stuk langer. Ik houd makkelijk al mijn 5 bouwers aan het werk (zie afbeelding hierboven ook).
Moet zeggen op th8 ben ik super blij met 5 bouwers en hoop dat ritme op 9 straks door te zetten...
25 als het even mee zitSteevo_S schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 17:30:
[...]
Maar jij speelt ook 24 uur per dag![]()
Moet zeggen op th8 ben ik super blij met 5 bouwers en hoop dat ritme op 9 straks door te zetten...
Als je lager wilt gaan in cups, moet je dan bewust verliezen of zijn er andere manieren?
Gewoon een van de heroes spawnen en meteen stoppen of anders een barb/goblinVersteegrob schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 17:44:
Als je lager wilt gaan in cups, moet je dan bewust verliezen of zijn er andere manieren?
Heroes op TH4? 
Ik ben er recent (per ongeluk) wat kwijtgeraakt om even snel een achievement te halen. Moest 250 buildershutten slopen, en heb vrijwel de rest genegeerd(tenzij er echt wat te halen viel), en daarna op naar het volgende gevecht! Had nog 5 gems nodig voor een nieuwe buildershut, vandaar.
Als er nog ruimte is, ik denk dat ik ook eens naar [tweakers3] ga, heb wel zin in wat clan wars. Ik zit nu in tweakers.net.
Ik ben er recent (per ongeluk) wat kwijtgeraakt om even snel een achievement te halen. Moest 250 buildershutten slopen, en heb vrijwel de rest genegeerd(tenzij er echt wat te halen viel), en daarna op naar het volgende gevecht! Had nog 5 gems nodig voor een nieuwe buildershut, vandaar.
Als er nog ruimte is, ik denk dat ik ook eens naar [tweakers3] ga, heb wel zin in wat clan wars. Ik zit nu in tweakers.net.
Je bent welkom rty. Stuur als je zover bent maar een request met je Username.
Nette doelstelling. Hoge level muren hebben vooral een afschrikeffect. Maar level9 muren zijn legos. Level 10 is pas lavaFamous schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 15:56:
Ennuh, onlangs besloten om voor de 5e bouwer te gaan op mijn mini account. Dus ff snel een avondje pushen. Van goud1 naar meester gegaan binnen 6 uur (nog voor de forced break). 1000 gems bonus en een gratis bouwer
Klopt, was even verward door het beetje vuur wat in de hoekjes eruit komt.Anoniem: 264553 schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 18:54:
[...]
Nette doelstelling. Hoge level muren hebben vooral een afschrikeffect. Maar level9 muren zijn legos. Level 10 is pas lava
Ennuh, onlangs besloten om voor de 5e bouwer te gaan op mijn mini account. Dus ff snel een avondje pushen. Van goud1 naar meester gegaan binnen 6 uur (nog voor de forced break). 1000 gems bonus en een gratis bouwer
Hoe gaat het nu? Zou was ik ook met het spel nukezone. Om de 4 uur inloggen dus ook in de nacht.Famous schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 08:37:
[...]
De reden dat ik voor jou koos is omdat jij ook co-leader wilde zijn en dit meerdere keren heb aangegeven. Koempert gaf aan een "normaal" lid te willen worden en CLB gaf aan dat hij weg wilde. Om deze reden heb ik hun ook eerst member gemaakt zodat jij "vers" kon starten.
Het gaat mij niet erom dat ik niet achter de clan sta want heb 6 a 7 maanden een geweldige tijd gehad maar ik merk aan mezelf dat ik zelfs wat langer op blijf om nog een aanval kunnen te doen en dat is zelfs opgelopen dat ik om 3 uur 's nachts nog een aanval ga doen. Als ik ergens met vrienden ben start ik ook nog even snel CoC op om een aanval te kunnen doen. Dit is echt het tegen overgestelde van hoe ik voorheen was en hier baal ik van.
Ik wilde niet snel weg nu er 20 members waren want enkele komen nog terug en verder ging het prima. Het spel heeft mij gewoon hooked en daar wil ik asap vanaf.
Wat is een level/skill of wat dan ook vereiste voor die clan? Ben zelf niet goed ofzo namelijk, heb wel mijn castle nu eindelijk.
Ik ben (level? iig dat blauwe sterretje) 16 met 816 trophy's nu in zilver 3.
Ik ben (level? iig dat blauwe sterretje) 16 met 816 trophy's nu in zilver 3.