Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StecaGrid
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 07-10 13:52
Verwijderd schreef op zaterdag 21 juni 2014 @ 18:18:
Wat is een level/skill of wat dan ook vereiste voor die clan? Ben zelf niet goed ofzo namelijk, heb wel mijn castle nu eindelijk.

Ik ben (level? iig dat blauwe sterretje) 16 met 816 trophy's nu in zilver 3.
1000 trophies voor Tweakers 3. Voorderest groei je nu enorm snel en met een clan krijg je natuurlijk veel tips.
Let op dat je zoekt op [Tweakers met een [ ervoor. Vermeld je Tweakers naam ook even bij het verzoek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

Kijk even in de diverse topics en topicstarts per clan en vergelijk.

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 20:43
In de clan Tweakers.net ben je welkom! Dat is zonder haakjes ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Misha op 21-06-2014 21:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EWK schreef op zaterdag 21 juni 2014 @ 19:59:
Kijk even in de diverse topics en topicstarts per clan en vergelijk.
Ik doelde op die laatste: Thanks voor de antwoorden!
Zit er in inmiddels.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 21-06-2014 22:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 07-10 14:00
Als jij stadhuis 4 bent en je valt een stadhuis 6 aan dan krijg je 150% van de beschikbare loot. Val je een stadhuis 7 aan zelfs 200%.
Hoe kan je zien welk stadhuis de vijand heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steevo_S
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 22-08 10:16
http://clashofclans.wikia.com/wiki/Town_Hall

Hier vind je alles wat je nodig hebt :)

Clash of Clans - MISSeR :: #Y0JU9R98 ::

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Thnx, gelijk even een foto maken :)

Kwam een leuk interview tegen, spel werkt aardig verslavend :+
Clash of Clans-kampioen gaf 250 dollar per week uit

Bij wijze van alternatief kerstverhaal laten we je kennismaken met George Yao, de man die zichzelf bijna ruïneerde door Clash of Clans, maar toch op tijd weer tot zinnen kwam.
Clash of Clans-speler George Yao stond lange tijd bovenaan de ranglijsten van de game onder de naam Jorge Yao, maar daar heeft hij flink wat offers voor moeten maken. In een interview met The New York Times vertelt Yao over de zes maanden waarin hij bovenaan de lijsten stond, een periode die hem 250 dollar per week heeft gekost. Het biedt een interessante kijk op hoe ver sommige succesvolle spelers van freemiumgames bereid zijn te gaan.

Het behouden van zijn positie was hard werk. Voor Yao waren er amper momenten dat hij de game niet speelde: op een bepaald punt wikkelde hij vijf iPads in plasticfolie, zodat hij onder de douche kon blijven doorspelen en meerdere accounts van Clash of Clans in de gaten kon houden.

ICS Clash of Clans update terreur iOSYao was de eerste speler met meer dan 4.000 trofeeën in Clash of Clans, maar dat lukte alleen door zichzelf bij blunders streng te straffen. Als hij één van deze trofeeën verloor speelde hij in het hele weekend, 48 uur lang, Clash of Clans om de verloren buit weer terug te krijgen. Tijdens deze weekenden probeerde hij zo lang mogelijk online te blijven. Hij bestelde maaltijden en nam zijn iPad mee naar het toilet. Als hij doordeweeks moest werken liet hij een clan-genoot hem aanvallen zodat hij met een goed getimed schild voor 12 uur lang niet belaagd kon worden door andere spelers.
Het begon allemaal in januari 2013. Toen wist Yao een plekje bovenaan de ranglijsten te bereiken in Clash of Clans, een positie die hij van januari tot juni wist te behouden. Bijzonder, want eerder lukte het andere spelers steeds maar een paar dagen om de toppositie vast te houden, voordat ze door een ander van de troon werden gestoten. Yao werd uiteindelijk een beroemdheid onder Clash of Clans-spelers, al helemaal toen hij werd geïnterviewd door YouTube-kanaal Flammy. Op Twitter heeft Yao nu meer dan 85.000 volgers en hij is geregeld door fans van de game benaderd die hem in het echt tegenkwamen.

Maar Yao was flink wat geld kwijt om bovenaan de ranglijsten te blijven. Hij spendeerde iedere week gemiddeld 250 dollar aan edelstenen in de game en tegen de tijd dat hij drie maanden bovenaan stond had hij 3.000 dollar in het spel gestoken. Toen Yao bang was dat hij niet meer kon concurreren met rijkere spelers besloot een clangenoot om zijn sponsor te worden. In ruil daarvoor zorgde Yao ervoor dat het game-account van zijn sponsor actief bleef.

Het interview van The New York Times legt op nog meer manieren uit hoe Yao al zijn tijd en geld in de game stak om de meest succesvolle Clash of Clans-speler te blijven. Daarmee biedt het artikel een interessante kijk op hoe ver de meest succesvolle freemium-spelers bereid zijn om te gaan.
http://www.iphoneclub.nl/...-250-dollar-per-week-uit/

[ Voor 97% gewijzigd door Wackmack op 23-06-2014 12:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Real
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 22:27
In hoeverre is activiteit op Tweakers forum noodzakelijk om in één van de clans te komen?
Ik gebruik deze website met name om dingen op te zoeken en wat rond te neuzen, maar heb vrijwel nooit de behoefte (en tijd) om me actief te mengen in de topics.

Wél speel ik actief CoC (jaartje of 2 nu ongeveer denk ik). En mijn huidige clan Billionaires (en eerste clan, hoezoe loyaliteit ;)) loopt wat terug qua activiteit. Hoewel ik een tijd terug tot Leader gebombardeerd ben heb ik niet de tijd en zin om weer back on top te komen. Daarnaast lijkt een NL'se clan mij ook wel wat.

Specs van mijn accout:
Lvl 101, Crystal II, met TH9 vrijwel maxed. (tesla's bijna klaar met upgraden, air defence moet nog, queen lvl 15, kin lvl 11 en natuurlijk nog de nodige muurtjes).
Ik speel met name in de avond uurtjes en in de weekenden wat vaker.

Kortom, is er ergens behoefte aan een goede speler die in het spel redelijk actief is maar op het forum dus wat minder?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Hoe vaak vallen jullie dagelijks aan? Afgelopen vrijdag stuk of 15 aanvallen gepleegd. Merk dat je iedere 30min prima kan aanvallen alleen mijn 5 bouwers zijn steeds aan het werk. Heb nu TH5 en op dit niveau kan ik iedere keer wel 100K pakken aan resource. Nog geen tekort gehad aan resource.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Real
Ligt natuurlijk aan de vrije je tijd die je hebt, maar afgezien daar van hangt het bij mij voornamelijk af van hoe lang het duurt voordat ik weer een heel leger heb. King/Queen en de spells duren soms twee uur voordat ze weer helemaal beschikbaar zijn.

Aan de andere kant met 200-300k Gold en Elixer tikt het wel lekker aan. Miljoen per dag binnenharken lukt wel als het een beetje mee zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
@ B-Real: altijd welkom in [Tweakers], klinkt als een goede speler :)
We spelen twee CW's in de week, voor de rest beetje chatten, doneren en it's fine.

@ Versteegrob: ligt eraan natuurlijk, soms wat vaker, soms alleen 's avonds.
100k klinkt ook niet echt veel, maar het is al maanden geleden dat ik ook TH5 had :p

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steevo_S
B-Real schreef op maandag 23 juni 2014 @ 13:50:
In hoeverre is activiteit op Tweakers forum noodzakelijk om in één van de clans te komen?
Ik gebruik deze website met name om dingen op te zoeken en wat rond te neuzen, maar heb vrijwel nooit de behoefte (en tijd) om me actief te mengen in de topics.

Wél speel ik actief CoC (jaartje of 2 nu ongeveer denk ik). En mijn huidige clan Billionaires (en eerste clan, hoezoe loyaliteit ;)) loopt wat terug qua activiteit. Hoewel ik een tijd terug tot Leader gebombardeerd ben heb ik niet de tijd en zin om weer back on top te komen. Daarnaast lijkt een NL'se clan mij ook wel wat.

Specs van mijn accout:
Lvl 101, Crystal II, met TH9 vrijwel maxed. (tesla's bijna klaar met upgraden, air defence moet nog, queen lvl 15, kin lvl 11 en natuurlijk nog de nodige muurtjes).
Ik speel met name in de avond uurtjes en in de weekenden wat vaker.

Kortom, is er ergens behoefte aan een goede speler die in het spel redelijk actief is maar op het forum dus wat minder?
Wij zijn actief en de meeste die nu op TH8 zitten gaan in de komende periode naar TH9, we doen nu weinig tot niks aan CW vanwege de vakantie periode die eraan komt. Donaties zijn altijd goed en snel en verder vrij relax.

[Tweakers2] vergeet de [ ] niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Real
@CLB/Steevo_S, ik heb uiteraard niet alles teruggelezen. Maar wat is precies het verschil tussen de drie verschillende Tweaker clans? Is dit ingedeeld naar lvl's van de spelers?

Ik vind het opzich niet erg om spelers die nog niet zover op weg te helpen met advies en goede troepen. Alleen is het andersom voor mij wel handig dat ik minstens archers/wizards lvl5+ krijg, dat dat soms wat langer duurt vind ik helemaal niet erg. Kortom, het liefst wel een clan met een aantal TH8/TH9 spelers.

Clanwars vind ik een mooie toevoeging aan het spel (levert vaak leuke bonussen op) en 2x in de week lukt qua tijd meestal wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steevo_S
B-Real schreef op maandag 23 juni 2014 @ 14:28:
@CLB/Steevo_S, ik heb uiteraard niet alles teruggelezen. Maar wat is precies het verschil tussen de drie verschillende Tweaker clans? Is dit ingedeeld naar lvl's van de spelers?

Ik vind het opzich niet erg om spelers die nog niet zover op weg te helpen met advies en goede troepen. Alleen is het andersom voor mij wel handig dat ik minstens archers/wizards lvl5+ krijg, dat dat soms wat langer duurt vind ik helemaal niet erg. Kortom, het liefst wel een clan met een aantal TH8/TH9 spelers.

Clanwars vind ik een mooie toevoeging aan het spel (levert vaak leuke bonussen op) en 2x in de week lukt qua tijd meestal wel
Verschil is meer op welk moment ze zijn gestart. Tweakers1 focused meer op CW en is wat kleiner qua leden (ook de oudste), Tweakers2 is minder qua cw en meer leden, Tweakers 3 ken ik zelf niet zo heel goed maar is na de tijd gestart toen 1 en 2 vol zaten en er vrij veel animo was.

Donaties is min. lvl4 en als je vraagt om specifieke troepen krijg je die ook (er worden bijv. geen reuzen weg gegeven ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodey
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-10 15:39
Steevo_S schreef op maandag 23 juni 2014 @ 14:37:
[...]

Donaties is min. lvl4 en als je vraagt om specifieke troepen krijg je die ook (er worden bijv. geen reuzen weg gegeven ;) )
Why not?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Curva
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 09-10 13:00
Verdedigend stellen reuzen niks voor! Ze worden zo weggevaagd door archers of wizzards.

PSN: Curvaa_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodey
Curva schreef op maandag 23 juni 2014 @ 15:16:
Verdedigend stellen reuzen niks voor! Ze worden zo weggevaagd door archers of wizzards.
Eens, maar ik request vaak vlak voordat ik ga aanvallen. Dat doe ik vaak op een tijdstip dat er wel mensen online zijn. Dan kan ik reuzen wel gebruiken, vandaar mijn vraag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steevo_S
Als je om reuzen vraagt krijg je ze, maar als er een standaard text staat worden ze nooit gegeven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Real
Dank Steevo voor de toelichting. Ik ga er over nadenken, wat "mijn" clan verlaten na twee jaar valt eigenlijk toch ook niet mee. Maar wat ik er tot nu toe van zie zijn de Tweaker clans prima vervangers en moet ik de overstap binnenkort maar eens wagen :)

Giants in je kasteel is niet optimaal nee, zelfs niet om mee aan te vallen imo.
Ze werken met name goed in grote groepen plus een healer of twee. Heb ik heel wat resources mee gewonnen :)

Nu doe ik hetzelfde, maar dan met lvl 5 hogs en wat healing spells :*)
Het enige wat die tegenhoud zijn die akelige inferno towers waardoor de healing spells niet werken en de hogs in no time in bacon veranderen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-09 05:36
[...]

Verschil is meer op welk moment ze zijn gestart. Tweakers1 focused meer op CW en is wat kleiner qua leden (ook de oudste), Tweakers2 is minder qua cw en meer leden, Tweakers 3 ken ik zelf niet zo heel goed maar is na de tijd gestart toen 1 en 2 vol zaten en er vrij veel animo was.

Wij (Tweakers) doen gewoon 2 CW's per week hoor dus niet meer erop gericht dan andere clans naar mijn weten. Grote verschillen zijn er niet meer behalve met Tweakers.net, die zijn juist niet van de van CW's. Er zijn verschillende clans omdat Tweakers snel vol raakte en hierop volgend ook Tweakers2. Tweakers heeft sinds kort wel de regels dat level 60 inclusief lvl 5 boog het minimum is om te joinen gezien we als clan ook willen blijven groeien. Ik denk dat Tweakers de hoogste members heeft en dus ook de hoogste troops (niet nagekeken) om te kunnen doneren.

Ben een tijdje geleden even uit de clan geweest gezien ik er al een jaar in zit (bijna dan). Een paar verschillende clans gehad, zowel Nederlandse als Engelse maar ik was snel weer terug bij de Tweakers clan, kan er niet aan tippen. :)

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

[...]

Dat blijft toch wel een hardnekkig imago he? Twee cw's per week vind ik niet 'focussen' op cw. Al weet ik niet wat Tweak2 en Tweak3 doen. Als zij maar eens per twee maand een cw doen, dan is het ter vergelijking wel weer focussen misschien ;).

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rty
  • Registratie: November 2011
  • Niet online

rty

Even de topics doorkijkend lijkt dit het verschil te zijn.

[tweakers]
minimaal Stadhuis level 7 hebben, level 60 zijn en level 4 boogschutters hebben. Om volwassen gedrag te waarborgen moet je ook minimaal 18 jaar zijn.

[tweakers2]
lvl4 units en om de nabij 1200 cups

[tweakers3]
1000 trophies

tweakers.net
600 trophies

Bij tweakers 1 t/m 3 moet je actief zijn in de clan wars. 1 en 3 hebben 2 clan wars/week, 2 staat op het moment op pauze. In tweakers.net heb je geen clan wars.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodey
Zijn er spelers die Boom Beach doen van Supercell?
Bevalt dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-10 23:22

mvds

Totally awesome!

Roodey schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 11:21:
Zijn er spelers die Boom Beach doen van Supercell?
Bevalt dit?
Ja, ik speel het. Ach, het is wel aardig. Ik vind het minder tijdrovend dan CoC. Upgrades duren minder lang. Persoonlijk vind ik in CoC meer uitdaging zitten. Al zijn veel van de aspecten wel vergelijkbaar hoor. Grondstoffen verzamelen, stadje bouwen, onderzoek doen, andere stadjes aanvallen.

Geen clans, geen interactie met andere mensen. Leuk voor tussendoor, maar minder fun dan CoC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodey
mvds schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 11:26:
[...]

Ja, ik speel het. Ach, het is wel aardig. Ik vind het minder tijdrovend dan CoC. Upgrades duren minder lang. Persoonlijk vind ik in CoC meer uitdaging zitten. Al zijn veel van de aspecten wel vergelijkbaar hoor. Grondstoffen verzamelen, stadje bouwen, onderzoek doen, andere stadjes aanvallen.

Geen clans, geen interactie met andere mensen. Leuk voor tussendoor, maar minder fun dan CoC.
Oke, bedankt voor de respons. Zal het eens aanzien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Handige update die er aan komt

YouTube: Clash of Clans - New Update Coming!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 10-10 12:29
Is dit een troll? Die update is er allang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Bartske schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 16:38:
[...]

Is dit een troll? Die update is er allang.
Nee hoor, kan allang zoals je zelf aangeeft. Meneer is nieuw in het spel ;).
Video is ook al 1,5 maand geleden op YT gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBrennan
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 07-01 16:39
Van Boom Beach vond ik vooral dat echt iedereen op den duur dezelfde layout heeft. Het wordt dan ook moeilijk om wat leuke wins te halen. Ik had het toen verwijderd en ben weer met CoC gaan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdouble
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 05:46
Boom Beach wordt wel steeds leuker en moeilijker als je verder komt, ben nu lvl 30, soms is het een aardige puzzel, ook met wat te upgraden. CoC is leuker, maar het is ook een ander type spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 20:43
rty schreef op maandag 23 juni 2014 @ 19:32:

Bij tweakers 1 t/m 3 moet je actief zijn in de clan wars. 1 en 3 hebben 2 clan wars/week, 2 staat op het moment op pauze. In tweakers.net heb je geen clan wars.
We hebben wel gratis baco's, bier, bitterballen, kaasstengels en troepen *O*

Weet iemand hoe vaak je een gembox krijgt? Verschijnt de volgende pas weer als de huidige hebt weggehaald, of spawnen ze er ook gewoon naast?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Maximaal één, asap weghalen dus

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brogala
  • Registratie: Maart 2014
  • Niet online
Af en toe vraag ik me af of sommige mensen CoC niet te serieus nemen :p

[ Voor 25% gewijzigd door Brogala op 25-06-2014 21:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoppa!
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 27-07 09:14
Eergisteren mijn update naar th10 aangezet. Heb nog niet alles max, maar scheelt niet veel. Tegen de tijd dat mijn th klaar is moeten alleen mijn AA en Tesla's nog 1 stapje om de max van th9 te bereiken. Dat zijn vrij lange en goedkope updates en gaan dus goed samen met het nieuwe bouwspul van th10.

Mooi om straks in de cw ook Inferno's te hebben. Helpt toch goed tegen dat hogg tuig!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goed bezig, alleen jammer dat je dan geen TH8 meer kunt platwalsen voor loot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Misha schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 20:37:
[...]

We hebben wel gratis baco's, bier, bitterballen, kaasstengels en troepen *O*

Weet iemand hoe vaak je een gembox krijgt? Verschijnt de volgende pas weer als de huidige hebt weggehaald, of spawnen ze er ook gewoon naast?
Blijkbaar heb jij nooit kennis gemaakt met Tweakers :+ Dat gaat tenminste helemaal goed daar :9~

Je kan maximaal één gembox hebben. Heb je er al een staan en ze willen een nieuwe droppen in je dorp heb je kans dat je dus over geslagen wordt. Eens per week word er een gedropt maar het verschilt per account. Ik heb op mijn main namelijk al 12 gemboxes gehad en op mijn noobie "pas" 10. Beide worden vrijwel direct verwijderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-10 08:15

westergas

rikkie_pc

Famous schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 02:23:
[...]
Eens per week word er een gedropt maar het verschilt per account.
Bij mij max 1 per maand. Die dingen zijn zo zeldzaam ik zie ze bijna nooit.

rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Real
Ik houd echt niet bij hoeveel gemboxen ik heb gehad. Ik heb gems genoeg gespaard dus vind het wel prima.
Ik haal ze overigens wel gelijk weg, boompjes spaar ik wel :P

Ik ben sinds een paar dagen overgestapt van hog aanvallen naar balloon aanvallen. Valt niet mee om daar een fijne strategie uit te krijgen, heb al aardig wat resources laten liggen daardoor :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Hoppa! schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 22:38:
Eergisteren mijn update naar th10 aangezet. Heb nog niet alles max, maar scheelt niet veel. Tegen de tijd dat mijn th klaar is moeten alleen mijn AA en Tesla's nog 1 stapje om de max van th9 te bereiken. Dat zijn vrij lange en goedkope updates en gaan dus goed samen met het nieuwe bouwspul van th10.

Mooi om straks in de cw ook Inferno's te hebben. Helpt toch goed tegen dat hogg tuig!!!
Blijft het dan nog wel leuk op TH10, straks heb je alles maxed, en dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
B-Real schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 11:15:
Ik houd echt niet bij hoeveel gemboxen ik heb gehad. Ik heb gems genoeg gespaard dus vind het wel prima.
Ik haal ze overigens wel gelijk weg, boompjes spaar ik wel :P

Ik ben sinds een paar dagen overgestapt van hog aanvallen naar balloon aanvallen. Valt niet mee om daar een fijne strategie uit te krijgen, heb al aardig wat resources laten liggen daardoor :(
Toevallig even gekeken op mijn noobie account er daar lag er weer één _/-\o_

Balloons moet je inderdaad goed onder controle krijgen. Welke troop gebruik je erbij? Ik vond ze samen met minions (zeker lever 5) wel erg sterk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Versteegrob schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 12:29:
Goud kan nog wel een tijdje hoor, muurtjes zijn aardig expensive :+
Vind alleen de stap van 9 naar 10 veel te duur, kost 2 miljoen extra t.o.v 8 naar 9.

[ Voor 14% gewijzigd door CLB op 26-06-2014 12:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Nog twee gebouwen, dan heb ik alle gebouwen van th10 gemaxed. Maja, tegen die tijd komt er weer een nieuwe update. De volgende is al aanstaande met als hint:
Yay!!! It's time The first sneak peek coming soon! You will be SHOCKED!

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 26-06-2014 13:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Real
[...]

Vraag ik mij ook wel eens af. Maar "straks" duurt echt wel een aantal maandjes hoor :D
In de tussentijd komt er vast wel weer een update met nieuwe goodies.

Anyway, ongemerkt speel ik dit spel al veel te lang en zal ik het ook nog wel even blijven spelen :)
Famous schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 12:36:
[...]

Toevallig even gekeken op mijn noobie account er daar lag er weer één _/-\o_

Balloons moet je inderdaad goed onder controle krijgen. Welke troop gebruik je erbij? Ik vond ze samen met minions (zeker lever 5) wel erg sterk.
Ik had laatst een tesla die verbouwt werd even verplaatst naar de bovenhoek van de map. De tesla stond eerst in het midden van mijn basis en verrek precies daar popte zo'n box omhoog :*)

Ik gebruik 36 balloons (lvl 6) en 20 minions (lvl2). Heb een beetje verzaakt om m'n minions te verbeteren, vond de king/queen belangrijker. Maarrrr daar wordt aan gewerkt natuurlijk :)

Heb alleen het idee dat die balonnen zo snel uit de lucht geschoten worden, zelfs met een rage spell :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Loons zijn dan ook pas bruikbaar als ze lvl6 zijn. Lvl5 gaat nog wel als je tegen zwakke th8 moet, maar lagere levels stellen echt niks voor.

Edit: lees net dat je lvl6 loons had. Maja, ik gebruik dus veel minder loons. Is een kwestie van efficient omgaan met je troepen. Bijv, 1 enkele loon kan een maxed boogtoren kapot maken mits die niet gedekt staat. Gebruik je minions als schild voor ballonen als je tegen anti air and boogtoren gaat bijvoorbeeld. Een exposed anti air gewoon simpelweg kapot maken met minions ipv loons etc.

Btw, heal spells werken ook aardig met ballonen, mits er geen infernos zijn. En je gebruikt trouwens wel bizar veel ballonen in je aanval. Duurt een eeuwigheid voordat je leger klaar is. Ik gebruik ietsjes minder en kan bijna twee keer per uur aanvallen. Ik gebruik trouwens ook zo min mogelijk spreuken, die duren anders ook een eeuwigheid.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/ShPtxpJ.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/qvgu8wU.jpg

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 26-06-2014 14:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Yay!!! It's time The first sneak peek coming soon! You will be SHOCKED!
Afbeeldingslocatie: https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xfp1/t1.0-9/p526x296/10489836_838904446133880_5002864567193191361_n.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

En verder;
You asked for it, we obliged! You can now copy your current village layout to your Clan War base with one button, yay!!!

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Real
@Jchan, qua balloon/minions verhouding is het inderdaad nog even aftasten. Maar ik heb expres voor wat meer balloons gekozen omdat mijn minions wat achterlopen qua ontwikkeling.

Dat het allemaal lang duurt voordat ik een heel leger bij elkaar heb kan ik niet zo meezitten. Ik heb toch niet de tijd om elk half of uur aan te vallen. Eens per twee uur is wat mij betreft voldoende ;)

Maar ik zal eens een poging wagen om de verhouding wat te veranderen :)
You asked for it, we obliged! You can now copy your current village layout to your Clan War base with one button, yay!!!
Nu al een goede update, dat mis ik echt sinds ik vorige week mijn hele layout heb omgegooid en er toen achter kwam dat die dus niet te kopiëren was :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Alleen bijna niemand gebruikt toch dezelfde layout als tijdens een CW?

Vraagje, werd net aangevallen door een TH8 en ik ben TH5. Had 750K goud maar hij heeft 89K kunnen pakken. Wat zijn ook alweer de percentages? Dacht TH8 vs TH5 pakt maximaal 25%, klopt dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
http://forum.supercell.ne...hanges-To-The-Loot-System

Daar kan je alles lezen over het nieuwe loot systeem die ze hebben aangepast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Die zocht ik, thnx.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Wat is ook alweer de site waar je kan berekenen hoeveel een aanval kost qua goud en elixer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-10 08:15

westergas

rikkie_pc

rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:03
Versteegrob schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 15:00:
Alleen bijna niemand gebruikt toch dezelfde layout als tijdens een CW?

Vraagje, werd net aangevallen door een TH8 en ik ben TH5. Had 750K goud maar hij heeft 89K kunnen pakken. Wat zijn ook alweer de percentages? Dacht TH8 vs TH5 pakt maximaal 25%, klopt dit?
Ik gebruik wel dezelfde layout, switch alleen mijn lab / TH als ik veel resources heb.

Heb inmiddels de binnenring van mijn base geupgrade naar zwarte muren, dit heeft echt belachelijk veel tijd gekost en blijkbaar krijg je geen XP voor wall upgrades? (Zal binnenkort base ff posten)

Speel de laatste vrijwel niet maar blijf door mijn verdediging toch steeds in Crystal I :)
Met oog op de aankomende patch, zal ik maar eens een poging om al mijn tesla's te maxen, momenteel 2/4.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Mijn basis ook maar weer eens aangepast en nu geen inspiratie opgedaan van CoCbuilder.com en dat kon ik wel merken. In het begin (vanaf het midden) ging het erg goed alleen op het einde wat minder :+
Tot nu toe pas één keer goed aangevallen en die had maar een klein beetje elixer dus ben benieuwd hoe die verder stand houd.

Afbeeldingslocatie: http://i62.tinypic.com/a1nxn8.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
Mijn base; ik wissel vaak alleen TH en lab regelmatig om resources te stacken.
Xbows staan normaal allemaal naar beneden gericht.

Afbeeldingslocatie: http://i58.tinypic.com/2qb54k9.jpg

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoppa!
Afbeeldingslocatie: http://photos2.pix.ie/26/D6/26D6F653263448CE96AE332E9F9F9464-0000346850-0003596746-00800L-37F96664C3184DDBBCEEDFB193D55ACE.png

Mijn base nu. Laatste Boogtoren lvl 11 is straks klaar, dan zet ik weer een kanonnetje aan naar lvl 11. Die moet ik nog drie. Inmiddels mijn TH aan het ombouwen naar lvl 10 en dan maar eens aan de Inferno's. Ik wilde eigenlijk alle defences eerst maxen, maar voor de CW zijn die Inferno's toch wel fijn. Basis is bovendien verder sterk genoeg voor een level 10 TH.

Laatste 25 aanvallen maar 3x serieus, de rest TH slopers en wat archers voor de (vrijwel altijd lege) pompjes en mijntjes. Van de 3 serieuze aanvallers was er 1x een lvl 5 hogg leger dat met 5 heelspreuken de hele zooi plat wist te gooien. De andere twee aanvallen kwamen niet verder dan 80k goud en 80k elixer. Prima dus. Kennelijk schrikt de basis voldoende af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
Op gold 2 waarschijnlijk wel, crystal and up is elke base zonder inferno's free loot :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoppa!
Bospa01 schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 19:20:
Op gold 2 waarschijnlijk wel, crystal and up is elke base zonder inferno's free loot :)
Daarom zit ik daar ook niet. Sowieso is het op TH9 beter toeven rond de 1750/1800 cups.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Hoppa! schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 19:27:
[...]

Daarom zit ik daar ook niet. Sowieso is het op TH9 beter toeven rond de 1750/1800 cups.
Heb een tijdje ronde de 2100+ gezeten en vond hier zeker betere buiten en bijna alles was minimaal 1000 DE. De basissen waren echter wel beter en vergde wat meer denk werk maar prima uit te houden! Vaak zat hadden ze mij geprobeerd aan te vallen maar één keer was die maar goed gelukt (was met mijn oude basis).

Zet dadelijk mijn laatste Tesla aan naar level 6, wat kost dat veel tijd zeg (zaten nog op 2 en 3 :D ) maar dan heb je ook wat. Hierna doe ik ze trouwens meteen naar level 7 en na de update naar 8. Heb momenteel 22 level 9 muren dus dat ging nog aardig de goede kant op :) De enkele aanvallen die ik momenteel per dag doe schiet alleen niet op om muren te blijven doen. Heb dan ook maar een barrack aangezet gezien mijn elixer :+

TH10 wacht ik nog wel even mee, ik wil sowieso al mijn defense max hebben en een minimaal 75 tot 100 level 9 muurtjes. :)

Die hoggs duren trouwens ook lang zat..

Afbeeldingslocatie: http://i58.tinypic.com/2d7c0if.jpg

[ Voor 4% gewijzigd door Famous op 28-06-2014 19:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Die elixer tanks zo vol...pfff bij mij zijn ze bijna altijd leeg...

Th6 pas

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdouble
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 05:46
Grappig, bij mij zijn die tanks ook altijd vol, was de reden om naar TH10 te gaan, morgenochtend is het zover. Gelijk het lab upgraden en een infernotoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Wii4all schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 21:11:
Die elixer tanks zo vol...pfff bij mij zijn ze bijna altijd leeg...

Th6 pas
Ja? Ben TH5 en heb altijd max goud/elixer. Nu naar TH6 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mdouble schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 22:24:
Grappig, bij mij zijn die tanks ook altijd vol, was de reden om naar TH10 te gaan, morgenochtend is het zover. Gelijk het lab upgraden en een infernotoren.
Netjes. Begin van TH10 is altijd een beetje pittig. Maar als je infernos er staan en je kampen maxed zijn, dan wordt het een stuk beter.

Heb vandaag m'n laatste defense upgrade aangezet. Als die klaar is, is mijn TH10 defense af! Totdat de nieuwe teslas uit zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brogala
  • Niet online
Ik heb alles wat ik gebruik ook al gemaxed voor TH9, maar nu upgrade ik gewoon dingen die ik niet gebruik (healer naar lvl 3 bijv.).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Brogala schreef op zondag 29 juni 2014 @ 09:38:
Ik heb alles wat ik gebruik ook al gemaxed voor TH9, maar nu upgrade ik gewoon dingen die ik niet gebruik (healer naar lvl 3 bijv.).
Healer level 4 is sowieso lekker, redelijk wat hitpoints ook :).
Ik upgrade het altijd in de volgorde Giants -> Archers -> Healer. Ofja deed want ik heb ze max nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Real
Ik zit al tijden in Crystal II, bevalt prima. Leuke bonus als je een aanval wint en er zijn ook genoeg goede tegenstanders te vinden met voldoende resources.
Ik wordt maar weinig écht aangevallen (hooguit 1x per week), de rest pakt alleen mijn TH.

Ik moet alleen een builder of twee vrij hebben, ik heb inmiddels 5.2 miljoen gold en aan het eind van de middag komt er 750k bij van een war. Zoveel goud trekt natuurlijk wel aanvallers aan helaas :D
Helaas duurt het nog een dag voordat er één vrij komt.

@ Elixer, daar heb ik eigenlijk ook altijd genoeg van gehad. Ik val nu veel aan met hogs zodat elixer sparen lekker snel gaat. Wanneer ik een paar miljoen elixer heb ga ik over op het gebruiken van veel draken. Tussendoor probeer ik de balloons onder de knie te krijgen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 10-10 00:00

MeltedForest

Lenny-t

Och als je teveel goud hebt dan bouw je toch een paar muurtjes :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steevo_S
Gaat weer een leuke update worden.

Pekka lvl5
Jump spell lvl3 (actie radius word kleiner maar troepen worden nu naar de ring toe getrokken in plaats van dat ze er vlak naast staan en dan weg lopen)
Tesla lvl8
Valkyrie lvl5

En er komt waarschijnlijk nog meer...

Hopen dat sommige updates nu al op th9 beschikbaar zijn en minder lang duren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Real
MeltedForest schreef op zondag 29 juni 2014 @ 14:49:
Och als je teveel goud hebt dan bouw je toch een paar muurtjes :+
Ik heb nog wel wat dingen om te upgraden, alleen geen builders vrij op dit moment. Duurt nog een dag :D
Altijd een beetje tricky als je veel goud opgespaard hebt :)
Steevo_S schreef op zondag 29 juni 2014 @ 15:01:
Gaat weer een leuke update worden.

Pekka lvl5
Jump spell lvl3 (actie radius word kleiner maar troepen worden nu naar de ring toe getrokken in plaats van dat ze er vlak naast staan en dan weg lopen)
Tesla lvl8
Valkyrie lvl5

En er komt waarschijnlijk nog meer...

Hopen dat sommige updates nu al op th9 beschikbaar zijn en minder lang duren...
Ik word nog niet bijzonder enthousiast.
Pekka's gebruik ik nooit, maar moet eerlijk zeggen dat ik de lvl 4 ook nog nooit uit geprobeerd heb.
Jump spell nog nooit gebruikt, daar hebben we hogs voor :)
Tesla, altijd leuk. Heb binnen nu en een paar dagen al m'n tesla's op max lvl en kan dus weer opnieuw beginnen :D
Valkyrie, nog nooit gebruikt. Er zijn betere troopen.

Conclusie: weer een goede update, maar ik sta er niet op te springen tot nu toe. Afwachten wat er nog meer gaat komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoppa!
B-Real schreef op zondag 29 juni 2014 @ 16:11:
[...]

Valkyrie, nog nooit gebruikt. Er zijn betere troopen.
Er zijn andere troepen. Maar Valkyrie heeft absoluut zijn meerwaarde in het spel. Met name het feit dat ze enorme splash damage doen voegt echt iets toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Real
Hoppa! schreef op zondag 29 juni 2014 @ 16:26:
[...]

Er zijn andere troepen. Maar Valkyrie heeft absoluut zijn meerwaarde in het spel. Met name het feit dat ze enorme splash damage doen voegt echt iets toe.
Helemaal mee eens, elke unit heeft zo zijn meerwaarde. Zeker als ze eenmaal van een hoog level zijn is eigenlijk elke unit wel een aanwinst voor een spel.
De vraag is echter of je ze ook allemaal nuttig kunt gebruiken in je leger of dat een andere unit en/of een combinatie van units misschien niet beter zijn?

Ik zie eigenlijk maar weinig mensen Valkyrie's gebruiken, Heksen (of Golems voor de grote jongens) daarentegen weer veel meer.

Maar goed, iedereen heeft ook zo zijn eigen strategieën natuurlijk. In mijn strategie komt de Valkyrie niet voor in elk geval :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoppa!
B-Real schreef op zondag 29 juni 2014 @ 17:03:
[...]

Helemaal mee eens, elke unit heeft zo zijn meerwaarde. Zeker als ze eenmaal van een hoog level zijn is eigenlijk elke unit wel een aanwinst voor een spel.
De vraag is echter of je ze ook allemaal nuttig kunt gebruiken in je leger of dat een andere unit en/of een combinatie van units misschien niet beter zijn?

Ik zie eigenlijk maar weinig mensen Valkyrie's gebruiken, Heksen (of Golems voor de grote jongens) daarentegen weer veel meer.

Maar goed, iedereen heeft ook zo zijn eigen strategieën natuurlijk. In mijn strategie komt de Valkyrie niet voor in elk geval :)
Ik maak ze soms. Maar vind de trainingstijd te lang voor de meerwaarde die ze bieden.

Tijdje terug werd ik trouwens aangevallen door een full Valkyrie leger. Lvl4, en foetsie was mijn basis. Was erg indrukwekkend om te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brogala
  • Niet online
Mwah, ze zijn inderdaad erg duur, kosten lang om te trainen. Dan gebruik ik liever hogs. Alleen bij sommige bases zijn ze handig, maar dan moet er (voor mij dan) wel erg veel loot beschikbaar zijn :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steevo_S
En nog een sneak peek... live replay komt beschikbaar :)

Meekijken terwijl je clan genoot aanvalt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
https://www.facebook.com/...63.447775968580065&type=1

Hier een foto erbij, heel relax!

Ze brengen goede nuttige updates uit. Wat een verschil met BF4:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Tsjaa wat heb je aan live kijken, je kunt het toch niet aansturen, beetje nutteloos imho.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thile
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 09-10 16:38
Wel weer 'n topclan waar we van gewonnen hebben. De nr 3 haalde 2 sterren bij mij (38)...
Edit: verkeerde topic 8)7

[ Voor 13% gewijzigd door Thile op 30-06-2014 14:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
YouTube: Clash of Clans - Hero Changes! (Developer Interview)

Video over de grote update

Hero's kan je niet meer luren, ze blijven binnen de basis staan.

[ Voor 18% gewijzigd door Wackmack op 01-07-2014 14:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Ik hoorde het net via een clanmember in de chat..
Filmpje nog niet gekeken maar dan worden de heroes dus belangrijker in het midden dan een CC, zeker de Queen die lekker van afstand kan raggen.

Zal zo het filmpje eens bekijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet nog niet precies wat ik ervan moet vinden. Defense wordt sowieso verbeterd, maar als actieve speler speelt dat niet zo'n grote rol voor mij. Die damage and health nerf op hoge lvl heroes en dat rage spells nu minder effect op ze hebben, is wel een zware domper voor mij. Helemaal nu ik net mijn queen op lvl30 heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
Famous schreef op zondag 29 juni 2014 @ 13:52:
[...]

Healer level 4 is sowieso lekker, redelijk wat hitpoints ook :).
Ik upgrade het altijd in de volgorde Giants -> Archers -> Healer. Ofja deed want ik heb ze max nu.
Hetzelfde maar gebruik archers/giants dus helemaal niet, mijn tip is ook om de max lvl van beide te skippen je elixer te gebruiken voor het maxen van je wizards of dark elixer drills.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Bospa01 schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 20:31:
[...]

Hetzelfde maar gebruik archers/giants dus helemaal niet, mijn tip is ook om de max lvl van beide te skippen je elixer te gebruiken voor het maxen van je wizards of dark elixer drills.
Zijn al max ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 20:20
Ik doe qua upgraden van troepen altijd de volgorde:

Giant (nu 5), Boog (nu 5), Wizz (nu 5)

Nu heb ik daarna goblins naar 5 gedaan, healer naar 3 gedaan en nu staat draak naar 2 aan.
Misschien nadat draak 2 klaar is maar eens wb's 5 aanzetten, toch handig als ze flink knallen... :D !

Merk immers dat ik toch tegen veel paarse muren minimaal begin op te lopen, mijn inziens is wb 5 dan toch best usefull... :)

[ Voor 18% gewijzigd door Sleehond op 01-07-2014 21:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
New A.I - New strategy - New hope

http://forum.supercell.ne...A-I-New-strategy-New-hope

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Update: Hero Changes
Finally! An update packed with battle improvements, balancing and content is here! Prepare for the comeback of melee-attacking masters, and intense hero-on-hero battles inside of enemy villages!

Bored Builders? Lazy Laboratory?

✔ P.E.K.K.A level 5 is here to prove its battle prowess: http://supr.cl/PEKKAlvl5

✔ Jump Spell level 3 is here to empower future Jump experts.

✔ Hidden Tesla level 8 will shock your enemies.

✔ Bomb level 6 packs a bit more punch into those pint-sized explosives.

Epic Battle Rebalancing - Show Your Skills and Triumph!

✔ Heroes version 2.0 are here with readjusted strengths, smarter defending, and stronger abilities! Read below for more info.

✔ The Jump Spell has been overhauled and is now amazingly effective! Read below for more info.

✔ Valkyries are now moving like no troop ever has before. Read below for more info.

✔ Inferno Tower multi-mode is now slower at burning through big hordes of attacking troops.

✔ Troops now work together to break through walls, targeting similar wall pieces instead of lots of different ones.

✔ Hog Riders now take increased damage from Giant Bombs.

✔ Training cost of P.E.K.K.A has been reduced.

✔ Hidden Tesla build times have been reduced.

Interface Improvements

✔ Can't stand the suspense of ongoing Clan War attacks? Tap them to watch a live replay of the battle as it happens!

✔ Re-arm your traps and reload all of your defenses easily by tapping your Town Hall.

✔ Clan mail messages can now be twice as long.

✔ You can now copy your current village layout to your Clan War base with one button.

✔ Interrupted War Base edits in progress are now properly recovered.

✔ The settings menu has been redesigned with dedicated News and More sections, separate from your Inbox.

Heroes: The New Battle Specialists

The time has come for a smarter, more strategic brand of heroes. Rather than being foolish, hulking brutes, the King and Queen are now much smarter on defense, have distinct strengths and weaknesses, and their abilities are more important than ever.

Check Chief Pat's official interview with Jonas from the development team: http://supr.cl/herochanges

✔ The heroes have gotten sick and tired of being lured out and squashed in the edges of the map. Now, they only attack targets in a limited territory around their platform and will retreat if they get drawn away too far.

✔ Both heroes now get a damage increase and recover health when activating an ability. Use the damage boost to get an edge over defending heroes, or the healing to save them from the clutches of defeat!

✔ Hero abilities now improve much more significantly with each new ability level and summon more supporting troops than before. The best way to make your hero stronger when attacking is to increase their ability level!

✔ Hitpoints and damage for the Queen and hitpoints for the King have been slightly increased at lower levels. However, hero hitpoints and damage have been decreased at higher levels in order to balance heroes on defense and allow for stronger abilities.

✔ The effect of Rage Spells on Heroes has been reduced to put more emphasis on the skillful use of hero abilities. For the Queen and later levels of the King, bonus damage from hero abilities will far exceed bonus damage from Rage Spells. As before, Rage Spell bonus damage and hero ability bonus damage will not stack (the greater of the two takes precedent).

✔ Heroes now specialize in a certain role:

Barbarian King: The Tank Specialist

✔ His damage has been reduced, but he now can heal himself greatly when using his Iron Fist ability.

✔ The Barbarian horde summoned by Iron Fist has doubled in size to cause even more mayhem!

✔ Use Iron Fist at the right time to help the King take more damage than he ever could before!

Archer Queen: The Damage Specialist

✔ Her hitpoints have been reduced in later levels, but the Queen now gains a tremendous damage boost while her Royal Cloak ability is active.

✔ The duration of Royal Cloak has been greatly increased in lower levels to help make sure the Queen has enough time to land her most powerful of shots.

✔ Use Royal Cloak at the right time to help the Queen hit important targets harder than she ever could before!

Jump Spell: Control the Battle Flow

The Jump Spell used to only affect troops it landed on, often leading to disappointing results. Now, the Jump Spell influences all troops in the battle. Masters of the Jump Spell will be able to direct their melee troops like never before!

✔ All troops you deploy can take advantage a Jump Spell, even if the troops are not directly hit by the spell.

✔ Casting a Jump Spell will now cause troops to redirect themselves immediately if it opens up a more advantageous route close by.

✔ The Jump Spell area has been slightly reduced to allow for more precise control of the spell.

Video: http://supr.cl/NewJumpSpell

Valkyrie: The Wild Whirlwind

The Valkyrie rarely used to put her area-damage to any good use. Now, that has changed in a big way, and you might be shocked by her effectiveness in battle.

✔ Valkyries now charge around and position between pairs of buildings to find the best spots to attack.

See her in action: http://supr.cl/ValkyrieSneakPeek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodey
Update geïnstalleerd. Nu 45 minuten onderhoud op de servers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/17FE0n2.jpg

Update van 50mb, valt mee. Zijn er eigenlijk cijfers hoeveel mensen dit spel nu spelen? Zie 50.000.000 downloads staan :o

[ Voor 104% gewijzigd door Wackmack op 03-07-2014 09:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brogala
  • Niet online
Ik kan 'joinen'. Echter kan ik geen replays zien :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Killforyou
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 02-07-2023
Update geinstalleerd, ben benieuwd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Het kunnen healen van de heroes is opzich fijn gezien je het een beetje zo kan doen dat ze amper tijd nodig hebben om zichzelf weer te healen na een aanval het niet kunnen luren echter is wel zéér irritant zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Wat wordt nu denk je de beste tactiek?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Mijn eerste aanval zojuist had ik eerst de omliggende gebouwen kapot gemaakt voordat ik mijn Giants inzetten, hierna direct ~11 Giants (let op ik ben TH9 dus stuk meer ruimte) met 5 bombers en nog wat archers erachter aan gevolgd door mijn twee heroes (gezien ze nu toch kunnen healen). Toen zijn King bijna dood was zette ik de rest van de Giants en bombers in en de rest van de archers gespreid achter de Giants. Dit werkte prima maar hoe ik het ga oplossen wanneer er een Queen is... Denk voorlopig dat ik die nog maar oversla.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
Killforyou schreef op donderdag 03 juli 2014 @ 09:59:
Update geinstalleerd, ben benieuwd..
Idd, had de patch ook niet nu al verwacht :)
Ben benieuwd of valkyries nu idd ook bruikbaar zijn geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoppa!
Voor het eerst eigenlijk dat ik ronduit geïrriteerd ben over een update. Ik snap het nut niet van deze keuze, het maakt het vergaren van resources alleen veel moeilijker. Ja, defence is het wat toevoeging, maar eerlijk gezegd is dat voor Farmers niet echt boeiend. Zeker niet als je een high level th9 basis hebt met een th buiten de muren...... Mijn BK en AQ komen in defence echt vrijwel nooit in actie. Voor de update niet, en nu al helemaal niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Ben ik met je eens, ben benieuwd hoe dat in de praktijk is, eens een paar aanvallen aankijken.
Momenteel nog schild tot eind van de middag en geen tijd dus vind alles prima, maar 't lijkt me niks.

Anders maar cold turkey stoppen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Laatst online: 10-10 12:29
Hoppa! schreef op donderdag 03 juli 2014 @ 12:01:
Voor het eerst eigenlijk dat ik ronduit geïrriteerd ben over een update. Ik snap het nut niet van deze keuze, het maakt het vergaren van resources alleen veel moeilijker. Ja, defence is het wat toevoeging, maar eerlijk gezegd is dat voor Farmers niet echt boeiend. Zeker niet als je een high level th9 basis hebt met een th buiten de muren...... Mijn BK en AQ komen in defence echt vrijwel nooit in actie. Voor de update niet, en nu al helemaal niet meer.
Ik vind het juist wel een toevoeging, de manier waarop het luren nu werkte klopte gewoon niet. De king/queen zouden heroes moeten voorstellen, maar worden nu in de praktijk makkelijk afgeslacht aan het begin van de battle. Maar we moeten kijken hoe het uitwerkt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Bartske schreef op donderdag 03 juli 2014 @ 12:13:
[...]

Ik vind het juist wel een toevoeging, de manier waarop het luren nu werkte klopte gewoon niet. De king/queen zouden heroes moeten voorstellen, maar worden nu in de praktijk makkelijk afgeslacht aan het begin van de battle. Maar we moeten kijken hoe het uitwerkt :)
Eens, is toch veels te makkelijk hoe het nu werkt. Iedereen die een beetje nadenkt werkt zo. Nu moet je echt nadenken over een tactiek. Met muurbrekers level 5 heb je zo een snelle voorraad goud/elixer binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Hoppa! schreef op donderdag 03 juli 2014 @ 12:01:
De aanvallers worden juist heel erg gestraft met deze update en als compensatie zijn de inferno's heel iets minder sterk maar die moeten dan wel op multi target staan. Denk dat alleen master+ league continu inferno bases aanvalt dus het grote gros heeft hier amper wat aan.

Hogg leger; is nu nog kwetsbaarder; Ze pakken meer damage van giant bombs + heroes blijven lekker in hun gebied hangen.
Ballions; De Queen blijf in haar gebied maar knalt met range wel lekker alles.
Ander leger; Heroes blijven lekker in het gebied hangen.

Met deze update heb ik wel weer direct mijn base aangepast.
1. Lekkere funneling voor de hoggs
2. Balloons zullen mede door tesla's beetje afgeleid worden van AA en beide x-bows op air & ground.
3. Heroes dekken precies de storages en CC is bijna niet te luren.

Nu moeten enkel die tesla's eens opschieten, wat zit daar ongelijk veel tijd in en de rest van je basis ligt maar stil :( Ja enkel een barrack met de 5e bouwer om wat elixer weg te sluizen..

Afbeeldingslocatie: http://i62.tinypic.com/24zd2ev.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoppa!
Famous schreef op donderdag 03 juli 2014 @ 12:49:
[...]

Nu moeten enkel die tesla's eens opschieten, wat zit daar ongelijk veel tijd in en de rest van je basis ligt maar stil :( Ja enkel een barrack met de 5e bouwer om wat elixer weg te sluizen..

[afbeelding]
Ik heb nu alle defence max, behalve Tesla's (twee op 5 en twee op 6) en de AA (ook twee op 5 en twee op 6). Voor het overige alles max en nog 5 dagen te gaan tot TH10. Dan ben ik een stuk verder als ik eigenlijk had verwacht toen ik mijn TH naar 10 knalde.

Nu komt er nog 1 bouwer vrij die ik aan de queen zet (naar 7) en dan komen er op moment dat mijn TH klaar is in één klap 3 bouwers vrij om de nieuwe projecten op te pakken. Al 6 miljoen in kas, dus tegen die tijd genoeg om een Inferno en X-bow aan te knallen. Of misschien wachten met de X-bow en even doorsparen voor de 2e inferno terwijl de overgebleven bouwers de andere nieuwe structures aanpakken.

Hoe dan ook, misschien geen max TH 9 op het moment van upgrade, maar goed zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Hoppa! schreef op donderdag 03 juli 2014 @ 13:27:
[...]

Ik heb nu alle defence max, behalve Tesla's (twee op 5 en twee op 6) en de AA (ook twee op 5 en twee op 6). Voor het overige alles max en nog 5 dagen te gaan tot TH10. Dan ben ik een stuk verder als ik eigenlijk had verwacht toen ik mijn TH naar 10 knalde.

Nu komt er nog 1 bouwer vrij die ik aan de queen zet (naar 7) en dan komen er op moment dat mijn TH klaar is in één klap 3 bouwers vrij om de nieuwe projecten op te pakken. Al 6 miljoen in kas, dus tegen die tijd genoeg om een Inferno en X-bow aan te knallen. Of misschien wachten met de X-bow en even doorsparen voor de 2e inferno terwijl de overgebleven bouwers de andere nieuwe structures aanpakken.

Hoe dan ook, misschien geen max TH 9 op het moment van upgrade, maar goed zat.
Goed zat inderdaad :)
Ik had mijn tesla's nog op level 2 en ze zijn momenteel allemaal bezig naar level 6 (vannacht is de eerste klaar _/-\o_ ) en dat duurt aardig lang gezien ik ook een deel level 9 muurtjes wilde bouwen. Ik gooi ze nog wel direct door naar level 7 dan zijn we er tenminste vanaf. Hierna weer verder om de heroes op level 15 te krijgen (momenteel 11/12) en de rest van de defense. Als alles dan max is wil ik sowieso nog een zooi level 9 muren en daarnaast twijfel ik om überhaupt wel naar TH10 te gaan.. Level 10 muren kriebelen ook :9~

Pagina: 1 ... 39 ... 102 Laatste