Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperKneus
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09-10 15:58
CLB schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 16:42:
Ik verblijf in volledige anonimiteit voor een tijdje...
Vanwege doneren en schild uitzitten legertje van 8 draken rondvliegen, schild afgelopen, even zoeken: BAM
[afbeelding]
Neem die aanval wel ff op aub. Deze wil ik wel ff terug zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willian40
  • Registratie: Maart 2013
  • Niet online
Misha schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 17:12:
[...]

Ik hoorde van iemand die nog in de clan zit dat ik bestempeld werd als een 'tweakers1 zeikerd'. Ik snap niet waar dat vandaan kwam.

Ik heb die oproep helemaal niet gezien. Ik check niet continu de clan chat en ik scroll ook niet terug om alles te lezen. Voor dergelijke berichten heeft Clash of Clans een DM-systeem. Dat is veel effectiever. Ik kan niet op iets reageren dat ik niet gezien heb.

Tevens vind ik het wat maf om direct te kicken als je 1 CW (mijn eerste in tweakers2 nota bene) niet meedoet. Een waarschuwing is een stukje netter en strookt ook een stuk meer met dat je zegt dat het 'op prijs wordt gesteld'.

Maar het maakt me verder ook niet uit. Ik vermoed dat binnenkort in tweakers2 vast ook het gezeik gaat beginnen doordat sommigen erg fanatiek zijn (is je goed recht) en mensen die gewoon een spelletje gezellig willen spelen (hun goed recht) een doorn in hun oog zijn. Uiteindelijk is het aan de clan leider om te bepalen in welke richting een clan zich beweegt (weer zijn goed recht).

Vandaar dat ik maar een eigen Tweakers clan ben gestart: voor wie gewoon gezellig een spelletje wil spelen, misschien 2/3 keer per maand een CW wil doen en niet direct gekickt wil worden omdat hij niet zo fanatiek is als een ander, die mag de clan Tweakers.net joinen :)
Die omroep hebben we niet 1x in de chat gedaan er is minimaal op 3 verschillende tijdstippen het aangegeven. Het staat je natuurlijk vrij een nieuwe clan te maken, maar ik vindt het niet meer dan logisch dat iemand gekickt wordt als er meerdere keren in de chat gevraagd wordt, of je gaat/kan aanvallen voor de cw en degene in kwestie(In dit geval jij) laat niks van zich laat horen. Als jij niet vaak actief bent hadden we jou een dm kunnen sturen maar dat leek niet nodig(Zoals hierboven aangegeven doneerde je/vroeg regelmatig om donaties en je had dus genoeg tijd om een van de 3/4 x een bericht van de chat door te lezen) We hebben het ook op de tijdstippen gevraagd toen jij om donatietroepen vroeg.

Op het forum (1-10 pagina's terug) heb ik aangegeven dat we het beleid niet al te streng willen houden zoals tweakers 1 en ook minder vaak een cw doen (1 i.p.v. 2/3). Dat houdt in dat iedereen aan de cw's probeert deel te nemen(Mits er niet te moeilijke targets zijn). Sommige spelers, doneren lvl 5 wizzards/draken etcetera, het is dan naar mijn mening niet te veel gevraagd om aan te vallen. Al gaat het fout, kunnen we de betreffende speler tips geven om het beter aan te pakken zodat die speler een betere aanval doet. We zouden er géén probleem van maken als we vaak cw's winnen maar dat is niet zo! De laatste 2 hebben we verloren, al had 90% aangevallen, hadden zeker de cw voor de laatste cw gewonnen kunnen hebben. Het is een groepsspel, er wordt veel uitgegeven aan donatietroepen en dergelijke. Wij houden ''slechts'' 1 cw per week(Dus nog 6 dagen over om te doen wat je zelf wilt.)

We hopen dat je er begrip voor hebt dat wij deze norm hanteren. Als wij accepteren dat het niet verplicht is om aan te vallen, zul je zien dat er veel minder aangevallen wordt en heeft het ook geen zin meer om cw's te starten. ;w

Ik heb geen idee of er ook andere redenen spelen, daar voor moet je bij de leiding zijn, maar volgens mij was dit de hoofdreden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

Update uit [Tweakers] Bij ons is er, zoals een aantal weten, een wisseling geweest van de wacht en zijn we nu aan het kijken hoe we verder gaan. Bij ons doen we voorlopig slechts 2 keer per week een cw.
Een starten wel op zaterdag rond 10.00 uur, zodat iedereen de hele zondag en zelfs maandagochtend heeft om aan te vallen. De andere starten we op dinsdags, zelfde tijd. Woensdags plus donderdagochtend kan er dan aangevallen worden.

De sfeer is nu een stuk relaxter dan eerder en zelfs Fam is weer terug. Het (tijdelijk) stoppen van de clanwars zal daar zeker aan hebben bijgedragen.
We hopen dan ook dat, nu de rust is teruggekeerd en het beleid aangepast, er weer wat Tweakers terug zullen komen.

Zeer binnenkort komt Hoppa! met meer nieuws.

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:02

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

EWK schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 18:19:
Update uit [Tweakers] Bij ons is er, zoals een aantal weten, een wisseling geweest van de wacht en zijn we nu aan het kijken hoe we verder gaan. Bij ons doen we voorlopig slechts 2 keer per week een cw.
Een starten wel op zaterdag rond 10.00 uur, zodat iedereen de hele zondag en zelfs maandagochtend heeft om aan te vallen. De andere starten we op dinsdags, zelfde tijd. Woensdags plus donderdagochtend kan er dan aangevallen worden.

De sfeer is nu een stuk relaxter dan eerder en zelfs Fam is weer terug. Het (tijdelijk) stoppen van de clanwars zal daar zeker aan hebben bijgedragen.
We hopen dan ook dat, nu de rust is teruggekeerd en het beleid aangepast, er weer wat Tweakers terug zullen komen.

Zeer binnenkort komt Hoppa! met meer nieuws.
Wat zijn we toch weer bloedserieus bezig :+
Ik moet je wel gelijk geven dat het wel heel irritant is als je NET achter staat en de helft te beroert is aan te vallen, daar kan ik ook niet tegen.

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-09 05:36
kuusj98 schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 18:32:
[...]

Wat zijn we toch weer bloedserieus bezig :+
Ik moet je wel gelijk geven dat het wel heel irritant is als je NET achter staat en de helft te beroert is aan te vallen, daar kan ik ook niet tegen.
Verkeerde gequoted? :+

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj

Kuusj

Oeps... Ik was me al aan het afvragen of ik nu de goede had. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoppa!
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 27-07 09:14
Goed, een 4e clan voor Tweakers dus.
Dus nu hebben we er ook een rustoord bij voor voormalig actieve Clashers. Ik vind het wel wat hebben, zo'n 'Huize Avondrood'.... ;)

Geintje natuurlijk, maar het is wel een beetje veel, 4 clans. Of zit het hem er in dat de overige clans misschien te gelijksoortige profielen hebben? Hoe dan ook, wij hebben bij [Tweakers] nu de lijn wel duidelijk.

Ikzelf (God of War), SimpelenLeuk (Simple), EWK (EWK) en Bartske (Bart) hebben wat op papier gezet over hoe wij de clan zien. Dit stuk zal ik binnenkort in de OP zetten. Bij ons staan plezier in het spel en gezelligheid hoog in het vaandel. Dit willen wij combineren met een competetieve insteek die twee keer per week tot uiting komt in een CW. Op dinsdag en op zaterdag preparation day en de dag daarna WAR!

Vooralsnog zal ik leider zijn, EWK co-leider en Simple en Barts zullen oudste zijn. Daar kan eventueel nog wel iemand bij als wij dat nodig vinden, of als die roep vanuit de clan komt. Kicken bij inactiviteit of wanprestaties willen we eigenlijk helemaal voorkomen en gebeurt sowieso alleen als wij het daar unaniem over eens zijn en dan alleen na goed overleg met de betreffende user.

Geen aardverschuivingen ten opzichte van de oude situatie, maar misschien wel net even een andere mindset. We willen dat iedereen op zijn eigen niveau kan spelen en leren. Fouten maken is goed als je luistert naar adviezen. Misschien hadden we daar in de oude situatie net iets te weinig geduld voor of te hoge verwachtingen. Hoe dan ook, ik heet iedereen die zich kan vinden in onze filosofie van harte welkom!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank_P
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 18:15
Kan iemand van tweakers3 de startpost ook updaten met members?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Campo di Casa
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20:15
Misha schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 17:12:
[...]

Ik hoorde van iemand die nog in de clan zit dat ik bestempeld werd als een 'tweakers1 zeikerd'. Ik snap niet waar dat vandaan kwam.

Ik heb die oproep helemaal niet gezien. Ik check niet continu de clan chat en ik scroll ook niet terug om alles te lezen. Voor dergelijke berichten heeft Clash of Clans een DM-systeem. Dat is veel effectiever. Ik kan niet op iets reageren dat ik niet gezien heb.

Tevens vind ik het wat maf om direct te kicken als je 1 CW (mijn eerste in tweakers2 nota bene) niet meedoet. Een waarschuwing is een stukje netter en strookt ook een stuk meer met dat je zegt dat het 'op prijs wordt gesteld'.

Maar het maakt me verder ook niet uit. Ik vermoed dat binnenkort in tweakers2 vast ook het gezeik gaat beginnen doordat sommigen erg fanatiek zijn (is je goed recht) en mensen die gewoon een spelletje gezellig willen spelen (hun goed recht) een doorn in hun oog zijn. Uiteindelijk is het aan de clan leider om te bepalen in welke richting een clan zich beweegt (weer zijn goed recht).

Vandaar dat ik maar een eigen Tweakers clan ben gestart: voor wie gewoon gezellig een spelletje wil spelen, misschien 2/3 keer per maand een CW wil doen en niet direct gekickt wil worden omdat hij niet zo fanatiek is als een ander, die mag de clan Tweakers.net joinen :)
*zucht*... met hoge uitzondering zal ik eens een keertje reageren. Ten eerste noemde ik jou geen Tweakers 1 zeikerd, maar tw1 jankert. Niet persoonlijk, ken je tenslotte verder helemaal niet, maar blader eens door dit 137 bladzijde dik topic en de helft zal waarschijnlijk gaan over gejank van gasten uit tw1 die het way to serieus nemen, elkaar kicken alsof het allemaal machts geile pikkies zijn, en het lijkt wel alsof er om de 2 weken geswitcht wordt van 'leiders'. Dat is ook een reden dat ik dit forum nog maar hoogst zelden lees. En ja, als ik dan merk dat er iemand switcht van tw1 naar tw2 ben ik wel zo simpel om meteen die persoon in de gaten te houden. En dan is er niet veel nodig voor mij om een klein schopje te geven. in jouw geval begreep ik dat je om units vroeg voor de cw maar er niks mee deed. Tel hierbij bovenste verhaal, dat ik wat ruimte wou vrij maken, en dat ik een slechte nachtrust heb gehad... sorry, maar nu was jij diegene...

We hebben bij tw2 vanaf het begin een relaxte clan. Hoogst zelden is er iemand ontevreden. Maar vaak lost dit zich vanzelf op. Dat wil ik dan ook graag zo houden. ik speel dit spel om te chillen, en ben lang niet zo serieus bezig als het meredeel in de clan of in dit forum. En als we dan ook nog eens alles moeten gaan communiceren over hoe en wat tijdens een CW etc, dan haak ik af. zoals ik al zei; ik doe het voor mn plezier. niet om te babysitten op een groep gasten die samen een spelletje willen spelen. iedereen met een beetje verstand snapt dat je niet 1000 units kan vragen, en vervolgens maar 50 doneert. of dat je loopt te mekkeren als je eens een 5-tal boogjes lvl2 krijgt van een beginner. ik liep ook niet te drammen toen ik al die shit in mijn CK kreeg van alle beginnende spelers terwijl ik me ziek liep te doneren met lvl6 units. dus voor al die gasten die nog lopen te janken over wat ze in hun CK krijgen en hun niet aan staat qua lvl... shut the fuck up! Want andere spelers moesten die troep van jou ook weer weg zien te krijgen....

Wat het fanatieke deel betreft van de clan; ook dat deel moet rekening houden met de casual-players. net als het casual deel dat moet beseffen dat er een paar fanatiek zijn en graag een cw willen winnen. komt nog eens bij dat we bij tw2 nog best relaxt bezig zijn. we starten de tw2 ook met dit als reden, maar 1x per week op, en doen dat telkens in het weekend zodat je het meeste tijd hebt om 2x aan te vallen. wat je na de CW doet, dat moet je allemaal zelf weten. daar heeft het fanatieke deel weer geen reet over te zeggen. zolang je maar plezier in het spelletje heb en met gezond verstand vraagt om donaties en donaties geeft.

en of jij of wie dan ook het hier niet mee eens is... boeiend!
Ik ga weer lekker mijn spelletje spelen, en het forum weer zoveel mogelijk vermijden. wees vrij om te reageren, maar doe het niet voor mij. bespaar dan de moeite en ga lekker een paar dorppies slopen in CoC. want daarvoor spelen we dit spel toch? niet om in een forum rond te hangen en te janken dat het allemaal niet eerlijk is... ;)

Clash on! :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoppa!
housekamp schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 19:37:
[...]

*zucht*... met hoge uitzondering zal ik eens een keertje reageren. Ten eerste noemde ik jou geen Tweakers 1 zeikerd, maar tw1 jankert. Niet persoonlijk, ken je tenslotte verder helemaal niet, maar blader eens door dit 137 bladzijde dik topic en de helft zal waarschijnlijk gaan over gejank van gasten uit tw1 die het way to serieus nemen, elkaar kicken alsof het allemaal machts geile pikkies zijn, en het lijkt wel alsof er om de 2 weken geswitcht wordt van 'leider'.
Zeg mag het wat minder? Kennelijk heb je maar 1 kant van de verhalen meegekregen en ben je niet in staat om ook maar enigszins te begrijpen wat er in onze clan heeft gespeeld. Ik zou het dan ook op prijs stellen als je je daar niet mee bemoeit en je op je eigen clan richt.

Dank alvast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• two
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 23:24

two

Helemaal gelijk. Ik kan me vinden in jou verhaal!

@hoppa één kant of beide kanten van het verhaal weten; gezeik is gezeik.

[ Voor 85% gewijzigd door two op 21-05-2014 20:05 ]

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23:22

mvds

Totally awesome!

[...]
*zucht*... met hoge uitzondering zal ik eens een keertje reageren.
Had het maar niet gedaan, het was net rustig en ontopic....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoppa!
mimang schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 20:04:
[...]

@hoppa één kant of beide kanten van het verhaal weten; gezeik is gezeik.
Dat klopt. En zo is er ook genoeg gezeik over Tweakers2 geweest. Alleen beoordelen jullie dat anders, omdat je allebei de kanten van het verhaal weet en het doorgaans door een heel klein aantal mensen wordt veroorzaakt. Dat was in [Tweakers] niet anders. En om dan te gaan schelden zoals Housekamp doet en een karikatuur te maken van onze clan is gewoon een beetje zieligheid om zijn eigen straatje schoon te vegen.

Daar reageer ik op, bovendien vind ik het onkies om je met andere clans te bemoeien, zeker als je de moeite niet neemt om de ins-en-outs te weten.

Bovendien slaat zijn 'analyse' over leiderschapswisselingen ook nergens op, ook een teken dat hij maar wat roept zonder te weten waar hij over praat.

[ Voor 9% gewijzigd door Hoppa! op 21-05-2014 20:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rob_erwt
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 18:47

rob_erwt

What does this button do?

Mjah, tis maar wat je relaxed noemt... Mensen eruit schoppen omdat ze 1 CW niet mee hebben gedaan, vind ik persoonlijk niet zo relaxed. Iedereen roept steeds 'ik doe het voor mijn plezier' en 'we zijn een relaxte clan' maar dat komt in dit soort acties niet bijzonder terug.

Schijnbaar heb ik dan een ander idee bij relaxed. Dat kan, is prima, maar dan is de kans groot dat ik een volgende keer eruit gezet wordt, want ik heb ook niet altijd tijd (of zelfs zin) om mee te doen met een CW. Ik denk dat ik dat dan ook niet afwacht en er ook uitstap voor nu. Misschien een tijdje zonder clan farmen of anders bij de nieuwe clan kijken. :)

In ieder geval bedankt [tweakers2], voor alle donaties en alle tips en trucs. :) En zorg ervoor dat er minder gedoe komt dan in 1 en 3 :P

Never underestimate the power of stupid people in large groups

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• two

two

rob_erwt schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 20:28:
[...]

Mjah, tis maar wat je relaxed noemt... Mensen eruit schoppen omdat ze 1 CW niet mee hebben gedaan, vind ik persoonlijk niet zo relaxed. Iedereen roept steeds 'ik doe het voor mijn plezier' en 'we zijn een relaxte clan' maar dat komt in dit soort acties niet bijzonder terug.

Schijnbaar heb ik dan een ander idee bij relaxed. Dat kan, is prima, maar dan is de kans groot dat ik een volgende keer eruit gezet wordt, want ik heb ook niet altijd tijd (of zelfs zin) om mee te doen met een CW. Ik denk dat ik dat dan ook niet afwacht en er ook uitstap voor nu. Misschien een tijdje zonder clan farmen of anders bij de nieuwe clan kijken. :)

In ieder geval bedankt [tweakers2], voor alle donaties en alle tips en trucs. :) En zorg ervoor dat er minder gedoe komt dan in 1 en 3 :P
Ik denk dat dan idd het beste is. :) Want anderen willen graag joinen, en als je dan niet 2x per week een aanval wilt doen, tsja dan zit je zelfs bij tweakers2 verkeerd denk ik.

Het ga je goed!!

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Denk dat het van clan tot clan gaat, nu is het bij Tweakers1 lekker rustig en is alles op een rijtje. De drama is nu bij Tweakers2 geland :+

Wellicht voor mensen die nog wat tips zoeken of wat dan ook; deze meneer heeft genoeg tips voor iedereen en ook leuke filmpjes (zoals een base ZONDER defense master halen :+); YouTube: Ed Sheeran - I See Fire (Kygo Remix)

Verkeerde link, goede is; YouTube: PlayClashOfClans

[ Voor 13% gewijzigd door Famous op 21-05-2014 20:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steevo_S
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 22-08 10:16
rob_erwt schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 20:28:
[...]

Jammer om je weg zien te gaan! Hopen dat je van gedachte verandert en veel plezier nog!

Clash of Clans - MISSeR :: #Y0JU9R98 ::

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 07-10 14:16
[...]

*zucht*... met hoge uitzondering zal ik eens een keertje reageren. Ten eerste noemde ik jou geen Tweakers 1 zeikerd, maar tw1 jankert. Niet persoonlijk, ken je tenslotte verder helemaal niet, maar blader eens door dit 137 bladzijde dik topic en de helft zal waarschijnlijk gaan over gejank van gasten uit tw1 die het way to serieus nemen, elkaar kicken alsof het allemaal machts geile pikkies zijn, en het lijkt wel alsof er om de 2 weken geswitcht wordt van 'leiders'
Dan stel ik voor dat je het zelf nog eens gaat doorlezen om te kijken wat mijn aandeel daar in is :)

Maar no hard feelings hoor, zoals ik al zei: het is jullie goed recht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
SuperKneus schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 17:23:
Neem die aanval wel ff op aub. Deze wil ik wel ff terug zien
Is nu helaas m'n 5e aanval dus kan hem niet meer replayen... En if so, hoe had ik dat gedaan, emulator?

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
CLB schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 21:05:
[...]

Is nu helaas m'n 5e aanval dus kan hem niet meer replayen... En if so, hoe had ik dat gedaan, emulator?
Google Play: Screencast Video Recorder Demo :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Ja zulke apps werken voor geen meter, en zoals ik zei helaas niet meer in de replay-lijst :)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj

Kuusj

Wat een heen-en-weer gehuil zeg, "als jij dat doet mag ik het ook terugdoen, bleh, bleh, bleh" d:)b
Drink eens wat koffie of thee, dan heb je net die 5 minuten extra die sommigen van jullie nodig hebben om te bezinnen.

Er wordt nogal wat aftands gedaan naar mensen die iets minder serieus doen, en alle commentaar die de "minder-serieuzen" word afgedaan met allemaal mooie praatjes, jullie zitten niet in de politiek :')

Laat het kinderachtige gedrag tot halt komen want anders heeft dit topic ook niet veel nut meer, het gaat immers om "[iOS/Android] Clash of Clans" en niet om: "ik vind dat jij slecht bent dus ik flikker je eruit- topic". ;)

Speelt iemand hier actief met 2 accounts? Ik heb mn account op de iPad met de Nexus verbonden en op de PC een nieuwe gemaakt, alleen kijk ik vrijwel nooit naar mn 2de account waardoor deze vrij weinig nut heeft...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• two

two

Famous schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 20:41:
Denk dat het van clan tot clan gaat, nu is het bij Tweakers1 lekker rustig en is alles op een rijtje. De drama is nu bij Tweakers2 geland :+

Wellicht voor mensen die nog wat tips zoeken of wat dan ook; deze meneer heeft genoeg tips voor iedereen en ook leuke filmpjes (zoals een base ZONDER defense master halen :+); YouTube: Ed Sheeran - I See Fire (Kygo Remix)

Verkeerde link, goede is; YouTube: PlayClashOfClans
Bullshit, als je onze clanchat lees dan is er niets aan de hand. :)

Er is gezeik bij tweakers1 geweest, en hier op het forum, maar niet in tweakers2.

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
kuusj98 schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 22:23:
Wat een heen-en-weer gehuil zeg, "als jij dat doet mag ik het ook terugdoen, bleh, bleh, bleh" d:)b
Drink eens wat koffie of thee, dan heb je net die 5 minuten extra die sommigen van jullie nodig hebben om te bezinnen.

Er wordt nogal wat aftands gedaan naar mensen die iets minder serieus doen, en alle commentaar die de "minder-serieuzen" word afgedaan met allemaal mooie praatjes, jullie zitten niet in de politiek :')

Laat het kinderachtige gedrag tot halt komen want anders heeft dit topic ook niet veel nut meer, het gaat immers om "[iOS/Android] Clash of Clans" en niet om: "ik vind dat jij slecht bent dus ik flikker je eruit- topic". ;)

Speelt iemand hier actief met 2 accounts? Ik heb mn account op de iPad met de Nexus verbonden en op de PC een nieuwe gemaakt, alleen kijk ik vrijwel nooit naar mn 2de account waardoor deze vrij weinig nut heeft...
Si!

@minang; Ehh, bij Tweakers1 was er nooit gezeik in de chat dus dat zegt niets :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• two

two

Waarom maakt tweakers2 niet gewoon een topic? Voor alleen Tweakers2?

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
mimang schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 22:30:
Waarom maakt tweakers2 niet gewoon een topic? Voor alleen Tweakers2?
Kan je zelf ook doen hé :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• two

two

Famous schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 22:39:
[...]

Kan je zelf ook doen hé :)
Ik zit niet alleen in een clan hè. Wij overleggen namelijk in Tweakers2. ;)

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

Nvm

[ Voor 100% gewijzigd door EWK op 21-05-2014 22:56 ]

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
mimang schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 22:40:
[...]

Overleggen op een forum wat niet eens 50% leest _/-\o_

Weer nieuwe base gemaakt, benieuwd hoe die het doet :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Modbreak:Ik denk dat de situatie wel genoeg besproken (soms op een wat minder nette manier) en ik zou het niet erg vinden als verschillende clans hun eigen topic aan maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steevo_S
Ik lees veel over 2 of meerdere accounts, heeft dit nut? Ik heb nu met 1 al mijn handen vol :O

*serieuze vraag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Steevo_S schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 23:51:
Ik lees veel over 2 of meerdere accounts, heeft dit nut? Ik heb nu met 1 al mijn handen vol :O

*serieuze vraag...
Ligt eraan wat je wil, ik heb mijn 2e gestart omdat de upgrades wat langer gingen duren. Speel(de) echter zoveel dat ik zelfs bouwers te kort kom :+

Nu ik wat rustiger aan doe met mijn main en ik iets meer op de PC zit voor andere dingen ben ik wel wat actiever op mijn noobie. Dit is echter gewoon wat klikken en hier en daar wat aanvallentjes. Naast dit doe ik (wanneer ingedeeld) mee aan de war :).

Voordeel? Ik zie er geen een, behalve als je in dezelfde clan zit en jezelf vol kan gooien precies met wat je wil. Door de ervaring die ik al had ging het tot TH6 echter wel gemakkelijk om al die noob basissen aan te pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Hoppa! schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 19:13:
Vooralsnog zal ik leider zijn, EWK co-leider en Simple en Barts zullen oudste zijn. Daar kan eventueel nog wel iemand bij als wij dat nodig vinden, of als die roep vanuit de clan komt.
Toen ik leader was, en nog steeds, vond ik vier mensen voor de "leiding" meer dan voldoende. Nu is het echter zo dat er twee requests open staan enige tijd maar niemand van de leiding online is om te accepteren. Wellicht is er nog iemand van de oude garde die in de avond/begin nacht online is die hier eventueel voor kan zorgen?

Als er teveel gechat wordt verdwijnen de requests namelijk en moet diegene eerst opnieuw joinen, als die dit nog doet.

Net voor de eerste keer met een jump spell aangevallen, best grappig! Gebruikte voor de eerste muren eerst bombers en daarna de jump spell zodat de giants over de muren knallen. Enige minpuntje hieraan was dat er drie a vier giants naar de linkerkant sprongen en de rest naar rechts. De healer ging gelukkig achter de overige giants aan, maar hierdoor verloor ik er wel snel vier. Naast dit dat bombers niet springen :'( Als golems echter wel springen dan lijkt het me een uber sterke setup!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoppa!
Geen slecht idee Famous. Wie zijn er op dat tijdstip geregeld online?

Al moeten we niet te veel op incidenten reageren natuurlijk, mar we willen ook geen nieuwe spelers mislopen.. .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Koempert
  • Laatst online: 12-06-2021

De Koempert

BuYaKasha!!

[...]

Niet te geloven, wat ben jij een zielig figuur zeg. Machtsgeil? Daarom geven we de leiding uit handen zonder klachten over ons functioneren of wat dan ook? Die hele leiderschap heeft ons nooit wat geboeid, wij hadden gewoon een filosofie die we wilden proberen.

Misha is dé meest relaxte gast die ooit in Tweakers1 heeft gezeten, maar zat inmiddelsnal net zo lang in Tweakers3.

Wat ben jij chill en relaxed man! Zo kom je ook over, een hele vriendelijke en degelijke jongen. Houdt toch op man. Stel jezelf niet zo boven een ander en behandel mensen, helemaal degenen die je niet eens kent, gewoon met respect. Ik vond jou vanaf het begin al vreselijk uit de hoogte doen met je "Wij zijn zo relaxed", maar heb je ook gewoon normaal behandeld via DMs. Nu ga je gewoon te ver en dat gemekker over "relax zijn" komt nu natuurlijk lachwekkend over.
mimang schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 22:40:
[...]

Housekamp kloontje? Waar haal jij vandaan dat er bij ons niet overlegd wordt? Na elke CW praatten de 4 leaders bij ons met elkaar en stemden of iemand moest blijven of niet en waarom. Ik heb als leider nooit een beslissing in m'n eentje gemaakt en Famous ook niet.

Even aan heel Tweakers2: Voordat je post, ga heel even bij jezelf na of je oprecht weet waar je het over hebt. Het scheelt al gauw de helft van de posts van jullie kant. Er wordt iemand gekickt bij Tweakers1 die niet presteert, komt 3 pagina's vullen met gehuil waarom ie gekickt is, en er zou onrust zijn in Tweakers1? Er is nooit sprake geweest van onrust in Tweakers1, er is onrust op het forum maar mensen hun beklag doen omdat ze om wat voor reden dan ook niet geschikt worden bevonden.
Met al dat geprovoceer van jullie kant maak je alleen maar kenbaar dat je de definitie van het woord "relax" nog niet helemaal begrepen hebt.

[ Voor 66% gewijzigd door De Koempert op 22-05-2014 07:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steevo_S
De Koempert schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 07:33:
[...]

Niet te geloven, wat ben jij een zielig figuur zeg. Machtsgeil? Daarom geven we de leiding uit handen zonder klachten over ons functioneren of wat dan ook? Die hele leiderschap heeft ons nooit wat geboeid, wij hadden gewoon een filosofie die we wilden proberen.

Misha is dé meest relaxte gast die ooit in Tweakers1 heeft gezeten, maar zat inmiddelsnal net zo lang in Tweakers3.

Wat ben jij chill en relaxed man! Zo kom je ook over, een hele vriendelijke en degelijke jongen. Houdt toch op man. Stel jezelf niet zo boven een ander en behandel mensen, helemaal degenen die je niet eens kent, gewoon met respect. Ik vond jou vanaf het begin al vreselijk uit de hoogte doen met je "Wij zijn zo relaxed", maar heb je ook gewoon normaal behandeld via DMs. Nu ga je gewoon te ver en dat gemekker over "relax zijn" komt nu natuurlijk lachwekkend over.

[...]

Housekamp kloontje? Waar haal jij vandaan dat er bij ons niet overlegd wordt? Na elke CW praatten de 4 leaders bij ons met elkaar en stemden of iemand moest blijven of niet en waarom. Ik heb als leider nooit een beslissing in m'n eentje gemaakt en Famous ook niet.

Even aan heel Tweakers2: Voordat je post, ga heel even bij jezelf na of je oprecht weet waar je het over hebt. Het scheelt al gauw de helft van de posts van jullie kant. Er wordt iemand gekickt bij Tweakers1 die niet presteert, komt 3 pagina's vullen met gehuil waarom ie gekickt is, en er zou onrust zijn in Tweakers1? Er is nooit sprake geweest van onrust in Tweakers1, er is onrust op het forum maar mensen hun beklag doen omdat ze om wat voor reden dan ook niet geschikt worden bevonden.
Met al dat geprovoceer van jullie kant maak je alleen maar kenbaar dat je de definitie van het woord "relax" nog niet helemaal begrepen hebt.
Modbreak gemist?

@famous jou 2de account is op je telefoon of op de pc?

Wat ik nu vaak heb als ik 2 dagen zonder bouwer zit dat ik de laatste dag pas ga aanvallen voor loot in plaats van dezelfde avond... Zal wel luiheid zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:16
Denk dat alle posts hier sowieso veel over de tweakers clans zeggen ;)
Het is een leuk en vooral erg simpel spelletje, zeker als je het simpel houd in je clan.

Ik speel al ontzettend lang in dezelfde clan, maar een actieve, meer fanatieke NL clan heb ik altijd als optie gezien. LOndertussen zie ik mijn huidige clan steeds meer mensen richting master groeien :)

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoppa!
Gropah schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 23:28:
[modbreak]Ik denk dat de situatie wel genoeg besproken (soms op een wat minder nette manier) en ik zou het niet erg vinden als verschillende clans hun eigen topic aan maken.[/]
Heel goed plan!

\[iOS/Android] Clash of clans! [Tweakers] The Number One Clan

Het is een eerste opzetje, maar dan hoeven we in ieder geval het gezeik niet meer te lezen van anderen.... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
@Steevo; Mijn tweede account heb ik voa Bluestacks op mijn Pc draaien. Ik had in het weekend een verse installatie van windows gedaan en de "nieuwe" Bluestacks gedownload. Ik moet nu af en toe kiezen om een sponsored app te downloaden maar het werkt een stuk beter nu! Tevens kan je nu standaard uitzoomen.

@Bospa; Lijkt me logisch dat je de mensen ziet groeien in een actieve clan. Wat het zegt over de Tweakers clan snap ik alleen niet gezien er meer geluid komt van andere clans dan vanuit Tweakers1 zelf..

@Hoppa!; Ik zag vannacht helemaal niemand online. Dit kan je ook gewoon even een weekje aankijken, hoeft niet ala minute gesloten te worden :)!

In de trant van; Fammy wilde minderen, kon ik vannacht echt niet slapen. Naast dat ik wat interessante programma's over Hitler heb gekeken had ik ook in twee uur twee miljoen aan resources binnen gehaald. Zit je tight aan resources ga tussen 2 en 4 even knallen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

Fam, meestal ben ik s nacht toch echt aan het slapen. Misschien werd het een aantal even te veel omdat ze te veel speelden, ook s nachts.
Dus als iemand s nachts wil joinen, moet ie maar even een paar uurtjes wachten hoor.

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Prima hoor, enkel kwam de eerste request rond half 11/11 uur. Als er dan enkele online zijn kan het met de chat hard gaan.

Maar over de clan zelf bespreken in het nieuwe forum :) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoppa!
Precies Fam. We hebben nu een eigen topic!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Mindere altijd aan een update.. Twee uur geleden ben ik flink aangevallen echter heeft meneer 0,0 resources gepakt en maar 17%. Toch wel erg benieuwd naar de replay maar die worden gewist :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 23:13
Als ik de mogelijkheid heb zal ik voor tw2 ook even een topic maken.
vind het wel fijn een plek te hebben waar we ook goede base kunnen delen voor verschillende th levels en tips wbt aanvallen tijdens de cw of überhaupt op gewone momenten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodey
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 23:56
Persoonlijk vind ik het jammer dat er meerdere topics komen. Sinds ik 2 maandjes CoC speel volg ik dit topic dagelijks. Ik lees hier altijd leuke raids en tips. Lekker centraal op 1 plek.
Moet ik nu dagelijks 2, 3, 4 of zelfs 5 topics door om alles te lezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 20:49
Roodey schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 09:23:
Persoonlijk vind ik het jammer dat er meerdere topics komen. Sinds ik 2 maandjes CoC speel volg ik dit topic dagelijks. Ik lees hier altijd leuke raids en tips. Lekker centraal op 1 plek.
Moet ik nu dagelijks 2, 3, 4 of zelfs 5 topics door om alles te lezen?
Ik vind het ook jammer, maar als je de afgelopen pagina's leest was het haast onvermijdelijk. Maar zie het zo, het algemene topic gaat algemeen over CoC en kun je praten over het spel, de updates, troepen etc en in de aparte clan topics gaat het alleen maar over een clan. Dus als je bij 1 tweakersclan zit hoef je maar 2 topics in de gaten te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Je moet niets natuurlijk!
Daarnaast denk ik dat dit topic wel actief blijft alleen zonder clan geneuzel.

Iemand trouwens enig idee wat de update van zonet was?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steevo_S
Famous schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 09:27:
Je moet niets natuurlijk!
Daarnaast denk ik dat dit topic wel actief blijft alleen zonder clan geneuzel.

Iemand trouwens enig idee wat de update van zonet was?
Hoop dat ze die XP balk eens gefixed hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
Steevo_S schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 09:28:
[...]

Hoop dat ze die XP balk eens gefixed hebben...
Bij mij niet iig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steevo_S
Inderdaad.... nog steeds hetzelfde :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Xp bar bugg zit er inderdaad nog in.

Zowel op het forum als op Facebook staat niets. Normaal zijn ze hier wel snel mee. Hoop persoonlijk dat ze de matchmaking wat getweaked hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hortz
  • Laatst online: 20:09
Ik ben steeds druk bezig met Clash of Clans. Maar kan het aan mij liggen of zijn de Tweakers clans bijna onvindbaar? Ik zit op android als het wat uitmaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steevo_S
Zoek eens op "[Tweakers" dan krijg je ze alle 3 en kan je kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hortz
  • Laatst online: 20:09
Aah, Het verschil zat in de haakjes [].
Ik heb me aangemeld! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CartmanMMA
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 12-08 15:42

CartmanMMA

Fallus Giganticus

Dus omdat een aantal mensen (van alle clans) zo nodig hier hun vuile was moesten buiten hangen worden anderen die dit topic volgen voor tips & trucs benadeeld en moeten ze straks meerdere topics doorspitten voor goede tips etc.

Voor mij is dit echt een dieptepunt hier pfff ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 23:13
Is het ook, maar zit je te wachten op al die vuile was? De reden is gewoon dat we allemaal lekkere competitief zijn en je daardoor ook modder gegooi krijgt.

Dan is op een gegeven moment het verstandiger om gewoon losse topics te hebben.
Desnoods vanuit de TS in dit topic gelinkt naar de andere 3 a 4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CartmanMMA
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 12-08 15:42

CartmanMMA

Fallus Giganticus

Volgens mij kunnen we gewoon met z'n allen overgaan tot de orde van de dag in dit topic. Maargoed, blijkbaar blijkt dit niet te kunnen en moeten mensen toch laten zien wie de grootste heeft...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBrennan
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 07-01 16:39
Fratti schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 10:00:
Dus omdat een aantal mensen (van alle clans) zo nodig hier hun vuile was moesten buiten hangen worden anderen die dit topic volgen voor tips & trucs benadeeld en moeten ze straks meerdere topics doorspitten voor goede tips etc.

Voor mij is dit echt een dieptepunt hier pfff ....
Nee, omdat er 4 clans zijn er dus 4 CW/clan discussies dwars door elkaar heen lopen. Daarom een aparte topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

Steevo_S schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 09:29:
[...]

Inderdaad.... nog steeds hetzelfde :(
Hij zei wel, downloading content.
Maar wat ie precies gedownload heeft is me een raadsel.

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Koempert

De Koempert

BuYaKasha!!

JBrennan schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 10:09:
[...]

Nee, omdat er 4 clans zijn er dus 4 CW/clan discussies dwars door elkaar heen lopen. Daarom een aparte topic.
Tja ach, als er wat minder provocatie en geneuzel over relax zijn was had dit allemaal niet gehoeven. Ik vind een eigen topic in ieder geval een vooruitgang. Lekker je eigen ding doen, als iemand wat te zeuren heeft kan dat bij zijn eigen clan (aangezien anderen er blijkbaar last van hebben). Tevens denk ik dat er een duidelijk geval van in group out group bias plaats vindt, waardoor mensen hun eigen clan het beste vinden en meer op 1 lijn liggen met mensen uit hun eigen clan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steevo_S
Nog meer tabs open op het werk :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds
  • Laatst online: 23:22

mvds

Totally awesome!

Steevo_S schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 11:41:
Nog meer tabs open op het werk :'(
Druk eens op het kruisje rechts bovenin
/probleem

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Ik mijn tocht naar de 1250 trophies voor de 450 edelstenen bonus om zo een extra bouwer te regelen hanteer ik nu de volgende taktiek.

Ik heb nu 1224 trophies.
Kies elke keer een dorp uit waarvan ik denk dat ik 50% kan slopen zodat ik een trophy of 8 a 9 krijg.
Dat werkt wel goed, gaat wel langzaam maar toch.

Paar dagen terug koos ik dorpen waarvan ik alles wilde slopen, maar als je dan snel af ging dan kostte het meteen 25 trophies. Kon je weer opnieuw beginnen zeg maar.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyEragon
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 09-10 17:23

FlyEragon

Alien Monkeys

Wii4all schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 12:42:
Ik mijn tocht naar de 1250 trophies voor de 450 edelstenen bonus om zo een extra bouwer te regelen hanteer ik nu de volgende taktiek
...
Kan je beter alleen aanvallen bij mensen die hun TH buiten hebben staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
FlyEragon schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 12:59:
[...]

Kan je beter alleen aanvallen bij mensen die hun TH buiten hebben staan.
Die kom je maar amper tegen in mijn divisie..

Meestal is dat juist het gebouw waar alle muren omheen staan etc

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Hoelang zoek je naar een base?
Sinds de CW update staan er zeker meer TH verstopt, maar je vindt ze zeker nog wel.
Als je maar 8 tot 10 cups krijgt van 50% dan is enkel een TH plat leggen een beter idee. Het is én sneller én goedkoper.

Welk TH level ben jijzelf?

@hierboven; zoals je ziet blijft dit gewoon een centraal topic voor alle tips, vragen, alles non-clan related.
Mocht jou leader beslissen een eigen topic aan te maken lijkt me dat niet voor niets ;) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Famous schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 13:23:
Hoelang zoek je naar een base?
Sinds de CW update staan er zeker meer TH verstopt, maar je vindt ze zeker nog wel.
Als je maar 8 tot 10 cups krijgt van 50% dan is enkel een TH plat leggen een beter idee. Het is én sneller én goedkoper.

Welk TH level ben jijzelf?

@hierboven; zoals je ziet blijft dit gewoon een centraal topic voor alle tips, vragen, alles non-clan related.
Mocht jou leader beslissen een eigen topic aan te maken lijkt me dat niet voor niets ;) .
gemiddeld zoek ik wel 10 keer naar een base denk ik.

Ik krijg allemaal mensen met paarse muren eerst ;) die sla ik over. (ook omdat ze vaak een goede verdediging hebben)

lvl5 hij wordt momenteel geupgrade naar lvl6

[ Voor 12% gewijzigd door Wii4all op 22-05-2014 13:27 ]

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DyStiC
  • Laatst online: 21:04

DyStiC

'Atta way, baby!

Wii4all schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 13:26:
[...]
gemiddeld zoek ik wel 10 keer naar een base denk ik.
Je zegt het alsof 10 keer veel is. Dat is het echt niet ;)
Goed/langer zoeken verdient zichzelf snel terug. Ik 'next' regelmatig meer dan 100x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoppa!
DyStiC schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 13:44:
[...]

Je zegt het alsof 10 keer veel is. Dat is het echt niet ;)
Goed/langer zoeken verdient zichzelf snel terug. Ik 'next' regelmatig meer dan 100x
100x niet, maar ik val pas aan als ik minimaal 200k goud kan binnenhalen. Soms kost het me 50 of 60k om zo'n tegenstander te vinden.... En dan denk ik ook wel eens: had ik nu die van 170k maar aangevallen.....

Maar ja, een enkele keer tref je dan 500k goud na 6x skippen en is het weer prima in balans.

Elixer en DE kijk ik eigenlijk niet meer echt naar bij het selecteren van mijn tegenstander. DE probeer ik in ieder geval mijn aanvalskosten er uit te halen (reguliere aanval kost bij mij 200 DE) en verder interesseert het me niet zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
DE kijk ik nu sowieso niet naar, zit elke keer bijna aan me max.
Elixer kijk ik nog wel naar gezien ik nog een paar dingen kan uppen in mijn lab en natuurlijk wel mijn kosten eruit wil halen.
Gold boven de 250k+ en elixer boven de 150k+ vind ik prima. Mocht het té lang duren om die verhouding te vinden dan wordt het 200k/150k+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennisvalk
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 09-10 12:50
Een snelle 150k gold neem ik altijd mee, doorzoeken naar 200k gold wat 50k gold heeft gekost ben je per saldo gelijk (kost me nu 1000 gold per next).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steevo_S
@TW1 en @TW3 nu alles weer wat kalmer is en als we weer een beetje gelijk op gaan met leden, misschien weer tijd voor een cuprush (good old times ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• two

two

Steevo_S schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 15:06:
@TW1 en @TW3 nu alles weer wat kalmer is en als we weer een beetje gelijk op gaan met leden, misschien weer tijd voor een cuprush (good old times ;))
Ik zie het wel zitten!

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
Ik ben voor! Alleen moeten we bij tweakers1 eerst nog wat meer leden aantrekken :) Dat is ook leukere rivaliteit dan de rivaliteit die de afgelopen dagen overheerste.

[ Voor 10% gewijzigd door Bartske op 22-05-2014 15:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Wellicht een leuk idee alleen dan moeten we even kijken wanneer. We hoeven niet persé op gelijke members te zitten want dat had TWK3 vorige keer ook niet :). Wel leuker natuurlijk.

Mocht dit doorgaan dan zie ik het liefst even geen CW gezien dat redelijk wat tijd kost en ik in die tijd liever 100 cups extra pak :D

* gaat snel zijn minions uppen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoppa!
Bartske schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 15:09:
[...]

Ik ben voor! Alleen moeten we bij tweakers1 eerst nog wat meer leden aantrekken :)
We hadden het er net over in ons topic. Of althans, ik was aan het overwegen om binnenkort een solo cuprush te doen (wil Masterdivisie bereiken en heb er nu de tools voor, offensief althans). EWK is al met een solo cuprush begonnen...

Voordat we echter weer volle bak ergens inknallen, wil ik eigenlijk eerst terug naar 30 leden. Het gaat nu hartstikke goed met de sfeer en er komen ook weer wat mensen binnendruppelen, dus erg lang zal dat niet duren.

Misschien over een weekje of 2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steevo_S
Hoppa! schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 15:12:
[...]

We hadden het er net over in ons topic. Of althans, ik was aan het overwegen om binnenkort een solo cuprush te doen (wil Masterdivisie bereiken en heb er nu de tools voor, offensief althans). EWK is al met een solo cuprush begonnen...

Voordat we echter weer volle bak ergens inknallen, wil ik eigenlijk eerst terug naar 30 leden. Het gaat nu hartstikke goed met de sfeer en er komen ook weer wat mensen binnendruppelen, dus erg lang zal dat niet duren.

Sure, dan hebben alle clans tijd om het te coordineren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Hoppa! schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 15:12:
[...]

Vind ik nog wel redelijk vroeg. Ik zat zelf meer aan 16 juni te denken ongeveer.
Hebben we nog tijd om wat te upgraden en zal het qua members wellicht wat beter verdeeld zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoppa!
Famous schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 15:15:
[...]

Vind ik nog wel redelijk vroeg. Ik zat zelf meer aan 16 juni te denken ongeveer.
Hebben we nog tijd om wat te upgraden en zal het qua members wellicht wat beter verdeeld zijn.
Kan ook, maar rond die tijd ben ik er in ieder geval niet actief bij, ivm vakantie. En dat zou ik kei jammer vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

Voor mij hoeft het voorlopig niet.

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Hoppa! schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 15:21:
[...]

Kan ook, maar rond die tijd ben ik er in ieder geval niet actief bij, ivm vakantie. En dat zou ik kei jammer vinden.
Na de zomervakantie dan? Ik ben 5 augustus weer terug in Nederland.
Ligt er achter nog aan of ik dan nog wel actief speel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoppa!
EWK schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 15:31:
Voor mij hoeft het voorlopig niet.
Ik wil er in ieder geval niet te snel mee starten en ook niet tijdens de vakantieperiode.

Conclusie wat mij betreft, we kijken na augustus wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

Of eerder als indien er behoefte is, maar die heb ik nu nog niet.

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
EWK schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 15:42:
Of eerder als indien er behoefte is, maar die heb ik nu nog niet.
Maar jij bent dan ook gewoon een egoïst door zelf te gaan solo rushen ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoppa!
Daar heeft hij anders in vijfvoud toestemming voor gevraagd hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Koempert

De Koempert

BuYaKasha!!

Niet aan mij?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoppa!
Nee. Maar jij hebt dan ook niets meer te vertellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brogala
  • Registratie: Maart 2014
  • Niet online
Wat denken jullie, al je TH9 hebt, is het dan beter om 4 storages te hebben of 3? Heb op dit moment 3 maar wil eigenlijk archers lvl 6, daarom dacht ik na over 4 elixer storages. Toen bedacht ik echter ook dat het misschien juist handig is om 4 ipv 3 storages te hebben omdat de aanvaller dan minder gold/elixer krijgt per gold storage die hij sloopt.

_geschreven op telefoon_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoppa!
Uiteindelijk heb je er gewoon 4 nodig om je archers naar lvl6 te brengen, voor Elixer.

En wil je je X-bows naar lvl 3 doen, heb je ook 4 kluizen nodig. Dus ik zie niet in waarom je het niet zou doen?

[ Voor 48% gewijzigd door Hoppa! op 22-05-2014 16:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Koempert

De Koempert

BuYaKasha!!

Hoppa! schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 16:38:
Uiteindelijk heb je er gewoon 4 nodig om je archers naar lvl6 te brengen, voor Elixer.

En wil je je X-bows naar lvl 3 doen, heb je ook 4 kluizen nodig. Dus ik zie niet in waarom je het niet zou doen?
Minder te beschermen ;) Ik heb ze ook nog steeds niet nodig gehad, maar had niks anders om te upgraden, anders had ik ze niet gebouwd. Al moet ik wel zeggen dat als iemand je basis niet helemaal doorkomt, maar bijv wel 1 storage, dan haalt ie uit die storage natuurlijk minder als je 4 storages hebt ipv 3.

[ Voor 16% gewijzigd door De Koempert op 22-05-2014 16:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Gewoon uppen, je moet je resources toch ergens kwijt?
Tevens zijn er redelijk wat upgrades waarvoor je je 4 storages nodig hebt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoppa!
En meer Hitpoints in de Clanwars!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brogala
  • Registratie: Maart 2014
  • Niet online
Hoppa! schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 16:38:

Ja, maar zo goed ben ik nog niet.

Afbeeldingslocatie: http://i62.tinypic.com/15ewln7.png

Hmm, de reacties zijn een beetje verschillend. Maar ik denk dat ik alleen maar voor 4de elixer storage ga.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Wat ik nog erger vind, je bent een Tweaker en zit niet in de Tweakers clan :+ !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Foei!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoppa!
Famous schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 17:04:
Wat ik nog erger vind, je bent een Tweaker en zit niet in de Tweakers clan :+ !
Inderdaad. Kom eens snel bij ons!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 07-10 14:16
Tweakers.net is natuurlijk de enige echte clan! :)F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• two