Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.
Ik geloof dat het meer de vraag is of we kimi nog gaan zien de rest van het jaar. Hij was het hele jaar nog niet betaaldhardware-lover schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 23:54:
Jullie weten dat er dit weekeinde weer een GP verreden gaat worden?
F1 nieuws dan maar?
http://www.nieuwsblad.be/sportwereld/cnt/dmf20131101_016
http://www.f1journaal.be/...ebber-stopt-na-abu-dhabi/
http://www.formula1.com/news/headlines/2013/11/15185.html (alhoewel, nieuws?)
http://www.autosport.com/news/report.php/id/111042
Met nog 3 races te gaan heeft Red Bull nu al meer punten dan vorig jaar.
Mercedes is trouwens enorm gegroeid als team: vorig jaar 142 punten, nu 313 tot nog toe!
Ik hoop echt dat ze in Maranello en in Woking hun zaken in orde hebben voor 2014.
[ Voor 42% gewijzigd door Dupje op 02-11-2013 14:18 ]
Je geeft zelf het antwoord op je vraag al met je 2 opmerkingen die volgen ;-)
Hattrick: Thorgal Eagles
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Mee eens, het konijnen incidentje op Twitter vatte ik eerst nog luchtig op, maar het wordt langzaam aan duidelijk hoe de vork echt in de steel zit. Kimi is net als Vettel gewoon toe aan vakantieTB1989 schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 13:51:
Is toch eigenlijk te schandalig voor woorden dat dit gebeurt? Waarom zou hij eigenlijk nog voor ze racen? Eventuele premies die, met behoorlijke vertraging, alsnog uitbetaald gaan worden?
||| F1-aeroblog || Battlelog |||
Tja, dat Twitterbericht. Dan ben je ontzettend sneu en onprofessioneel bezig als team, laat ik het daar bij houden.fynrd1 schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 15:13:
[...]
Mee eens, het konijnen incidentje op Twitter vatte ik eerst nog luchtig op, maar het wordt langzaam aan duidelijk hoe de vork echt in de steel zit. Kimi is net als Vettel gewoon toe aan vakantie
PSN: Shiver23
Als hij morgen start, vind ik dat toch wel van respect naar het team getuigen; maar waarschijnlijk niet naar de teamleiding...
30Drie Web Design & IT Consultancy | Raven Consultancy Services
[ Voor 12% gewijzigd door gambieter op 02-11-2013 23:15 . Reden: link gecorrigeerd ]
Het gevaar bij Alonso en Webber zat hem niet zo zeer in de lift die gegeven werd, maar in de plek waar Alonso op de baan stopte en hoe Webber vervolgens op de wagen klom. Direct na een zo goed als blinde bocht.ge-flopt schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 22:58:
Om even terug te komen op de taxi rit van Webber door Alonso. Het kan nog gekker en gevaarlijker!
[video]
Dat is hier helemaal niet hel geval, overzicht naar alle kanten.
Vincere Per Belli
Wel erg leuk inderdaad
"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."
If the thickness of a pizza is A, and its radius is Z, and pi is just PI, then its volume is V = PIZZA
Jammer van Kimi btw
If the thickness of a pizza is A, and its radius is Z, and pi is just PI, then its volume is V = PIZZA
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Contractueel verplicht te starten?Saffie_time schreef op zondag 03 november 2013 @ 14:04:
En Kim er al uit...
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Bos Stern Service Onafhankelijke automotive dienstverlening; diagnose, codering, retrofit, sleutelservice, ECU en tuning. Projecten
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Nog niet in beeld geweest.Hari-Bo schreef op zondag 03 november 2013 @ 14:07:
Wat is er gebeurd met Kimi, of is het een bewuste actie?
Zou wel iets voor hem zijn, geen geld --> ik start wel en zet hem na 100 meter aan de kant...
Edit
Was dus een tik op het voorwiel van een Catheram
[ Voor 9% gewijzigd door Saffie_time op 03-11-2013 14:10 ]
Klopt rechtervoorwiel iets met stuurstang.Arfman schreef op zondag 03 november 2013 @ 14:07:
Clash mt Pic volgens Sky.
Bos Stern Service Onafhankelijke automotive dienstverlening; diagnose, codering, retrofit, sleutelservice, ECU en tuning. Projecten
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Niet direct alle hoop opgeven, Vettel moet deze race Pastor Maldonado nog minimaal 2 keer op een ronde zetten.gambieter schreef op zondag 03 november 2013 @ 14:11:
Zo jammer dat Webber niet in staat is om een fatsoenlijke start te maken, en dat Rosberg een schildpad is. Het enige wat Vettel kan stoppen op zo'n manier is mechanische pech of pitstopproblemen. Jammer, weer een GP die vanaf de star verpest is qua spanning voor de winst.
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Omdat ze er niet bij in de buurt komen...Senor Sjon schreef op zondag 03 november 2013 @ 14:15:
Waarom rijdt niet één iemand in de eerste bocht Vettel eraf? Take one for the rest.
[ Voor 51% gewijzigd door MrSleeves op 03-11-2013 14:16 ]
Je hebt elke SC hervatting gemist dit jaar? Vettel reed dan gewoon weg.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Object-oriented programming offers a sustainable way to write spaghetti code | Hoe vleugels wel werken.
Vraag me af waarom ze Webber zo vroeg binnen haalde. Vettel loopt gewoon 1.5 sec per ronde weg. Dan kan Webber toch ook wel wat harder.. wachten tot Rosberg binnen is geweest en dan even knallen...
Jup, tegen dat de race gedaan is is ie waarschijnlijk al op het vliegtuig
Ik geef hem groot gelijk. Waarom zou je achter blijven bij een team waar je niet lekker mee ligt?wsitedesign schreef op zondag 03 november 2013 @ 14:31:
[...]
Jup, tegen dat de race gedaan is is ie waarschijnlijk al op het vliegtuig
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Object-oriented programming offers a sustainable way to write spaghetti code | Hoe vleugels wel werken.
Zonsondergang. Is avond daarAzzKickah schreef op zondag 03 november 2013 @ 14:35:
Hey wat cool die zonsverduistering(?) !
Ja dat weet ik
Hij bedoelt die hap eruit aan de onderkant van de ondergaande zon
How do you save a random generator ?
Ach je hebt echt wel ergens stiekem beeld aan staanenchion schreef op zondag 03 november 2013 @ 14:43:
Vandaag volg ik de race uitsluitend op GOT, ben benieuwd of ik iets mis.
Wtf 6 naakte dames naast de baan!enchion schreef op zondag 03 november 2013 @ 14:43:
Vandaag volg ik de race uitsluitend op GOT, ben benieuwd of ik iets mis.
Wie goed doet, die goed ontmoet.
dus ik zag ze niet alleen :-)
I have no special talent. I am only passionately curious.
What a fine day for Science! | Specs
Nee echt niet deze keer.AzzKickah schreef op zondag 03 november 2013 @ 14:44:
[...]
Ach je hebt echt wel ergens stiekem beeld aan staan
6 dames in Abu Dhabi kan niet echt schokkend zijn imho.
Wel leuk dat Vettel zn motor opgeblazen is, maar hij zal ondanks dat toch wel winnen denk ik.
How do you save a random generator ?
[ Voor 7% gewijzigd door Saffie_time op 03-11-2013 14:49 ]
Ze hadden het erover op SkySportsRyur schreef op zondag 03 november 2013 @ 14:48:
[...]
Denk het niet. PIC is nr1 dus
Gewoon racen van VDG
What a fine day for Science! | Specs
Ff nagezocht, inderdaad een gedeeltelijk zonsverduistering die kant op.AzzKickah schreef op zondag 03 november 2013 @ 14:35:
Hey wat cool die zonsverduistering(?) !
Vincere Per Belli
Coolpeeth schreef op zondag 03 november 2013 @ 14:50:
[...]
Ff nagezocht, inderdaad een gedeeltelijk zonsverduistering die kant op.
Wat werd er gezegd?
MwahahaAtlAntA schreef op zondag 03 november 2013 @ 14:44:
Wtf 6 naakte dames naast de baan!
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Wel benieuwd naar wat dan draaiboek zou zijn!
Mja, wat als je banden ECHT op zijn. Dan moet je wel?
Best onveilig vind ik die tunnel hoor.
[ Voor 52% gewijzigd door Ryur op 03-11-2013 15:00 ]
hier kon sutil niets aan doen....gambieter schreef op zondag 03 november 2013 @ 15:00:
Maldonado weer... (en Sutil). Wat blijft dat toch een gevaar op wielen.
DT HUL, terecht
[ Voor 4% gewijzigd door ricardo246 op 03-11-2013 15:03 ]
Wie goed doet, die goed ontmoet.
volgens mij zijn ze nooit de snelste, maar deze dt had wel sneller gegeven kunnen worden...AtlAntA schreef op zondag 03 november 2013 @ 15:05:
Ligt het aan mij of is race control de laatste paar races erg traag?
Nee heb ik ookAtlAntA schreef op zondag 03 november 2013 @ 15:05:
Ligt het aan mij of is race control de laatste paar races erg traag?
Liggen net zoals wij te slapen!
[ Voor 7% gewijzigd door Ryur op 03-11-2013 15:06 ]
Hmm watte?Ryur schreef op zondag 03 november 2013 @ 15:06:
[...]
Nee heb ik ook
Liggen net zoals wij te slapen!
ssst, ik sliep net en droomde over spa 2008, Hamilton en raikonen......
Onrealistisch spel dan..Gh0stw4lk3r schreef op zondag 03 november 2013 @ 15:21:
ik ga zo maar lekker zelf op de PS3 f1 2013 spelen, zit meer spektakel in dan op de tv...
Inhalen was wel buiten de baan..
Hopelijk kan Massa hem aanvallen. Zou wel cool zijn, en verdiend..
DT als ze eerlijk zijn!wsitedesign schreef op zondag 03 november 2013 @ 15:27:
Ah, under investigation... Wat zou het worden?
Dit topic is gesloten.
![]()
Voor racerij niet zijnde F1, zie het algemeen race topic.
Dit topic is bovendien niet bedoeld voor een uitgebreide discussie over het hoe en wat met betrekking tot het al dan niet kunnen bekijken van de verslaglegging van een race, al dan niet live. Inmiddels is wel duidelijk hoe dat zit. Berichtgeving daaromtrent dus graag beperken tot nieuwigheden die niet reeds besproken zijn en/of eenvoudig terug te vinden zijn op bijvoorbeeld websites van aanbieders.