Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[F1] Seizoen 2013 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 67 ... 83 Laatste
Acties:
  • 256.763 views

Onderwerpen

• Yonni
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 30-09 13:58
Misschien heeft Hulkenberg wel een voor contract getekend, waarin staat dat mocht Alonso dit jaar nog weggaan bij Ferrari hij die optie zal lichten en daar aan de slag gaat ipv bij Lotus.

Zomaar een gedachtespinsel, maar zou wel verklaren waarom hij er nog zo stil over is.

D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6

• fynrd1
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 09:39

fynrd1

Fooled by Randomness

Thejudge13:
Red Bull test the RB10

If you live near Barcelona and own a long lens, you may want to get down to Idiada over the next few days. Red Bull will be testing their aero design for the RB10 – hook nose and all.

The car is of course not the complete RB10 as it will be when launched. For a start it will be using the current V8 Renault engine which itself requires a very different attachment system to the chassis than will the new V6.

This test will be a very technical test, and will examine closely the wake created by the new aero design that is the front of the car. Managing the wake is key to all other aero design, and is where McLaren got is so wrong this year.
Wie woont in de buurt? :P

||| F1-aeroblog || Battlelog |||

• AzzKickah
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10:12

AzzKickah

06-CENSORED

Phydomir schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 07:51:
Als je ziet hoe Hulkenberg het nu doet heeft hij wel een plekje bij Lotus verdiend. Hij rijd de laatste tijd zeer constant en doet leuk vooraan mee.
Niks ten nadele van Hulkenberg, maar dat is ook net sinds 2 wedstrijden. Daarvoor kon ook hij geen potten breken met die Sauber.

Neemt niet weg dat ik de Hulk graag bij een goed team zie en hem veel succes gun d:)b

• McBoom
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18-11 06:59

McBoom

Broem

[YouTube: http://youtu.be/431h20gvm3M]
Ik vind het best lekker klinken :)

The ramblings of an idiot

• Catorce
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 12-11 00:47
Klinkt meer als een verkouden stofzuiger, tbh...

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Of een motorfiets

PSN: Shiver23

• qrious
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 30-09-2016
AzzKickah schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 19:50:
[...]

Niks ten nadele van Hulkenberg, maar dat is ook net sinds 2 wedstrijden. Daarvoor kon ook hij geen potten breken met die Sauber.

Neemt niet weg dat ik de Hulk graag bij een goed team zie en hem veel succes gun d:)b
eens, begin van dit seizoen vond ik em matig rijden, maar denk dat dat ook deels door het materiaal komt. ben benieuwd hoe hij het komend jaar gaat doen

They say that nobody is perfect. Then they tell you practice makes perfect. I wish they'd make up their minds.

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13:59

Damian

Insane Obtrusion

hmm, vind het niet bijzonder klinken inderdaad. Wellicht dat het onder load wat beter klinkt, maargoed. Als ze net zo snel of sneller zullen zijn met deze motor vind ik het prima...

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Ze kunnen beter een gat in die uitlaat rammen, komt er tenminste nog wat lawaai van af.

• Bart-Willem
  • Niet online

Bart-Willem

De non-carnavaleur

De bladblazers hier buiten klinken ongeveer hetzelfde. :')

Volvotips.com

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

Achja scheelt weer wat lawaai dagen.. De grond trilde volgens mij al niet meer sinds de v8.

• MegaTronics
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-12-2021

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Lijkt op volle toeren wel wat op het luchtalarm. :p

* MegaTronics noteert voor 4 november om 12:00 'De jappen komen!!!!!!' op de kalender.:p

[ Voor 49% gewijzigd door MegaTronics op 18-10-2013 18:45 ]

Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.

• SnowDude
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-11 20:12
fynrd1 schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 17:08:
Achja scheelt weer wat lawaai dagen.. De grond trilde volgens mij al niet meer sinds de v8.
Ik vond die v8 nog wel aardig klinken bij kemmel op spa

Ik zal wel een van de weinigen zijn die kwijlt van die turbo :9~ wat een heerlijk geluid _/-\o_

Als je echt eens een motor wil voelen lopen moet je eens naar deze jongens gaan kijken: YouTube: 10000 horses Top Fuel Dragster Warm Up .. Sydney Australia WSID
Ik heb ooit het genot gehad om op 10 meter van de startlijn te staan, je voelt echt elke cilinder ontsteken.

All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.

• Den_S85
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13:38
Het lijkt wel wat op een kruimeldief. Misschien hebben ze bij Honda het verkeerde filmpje online gegooid?

In de tijd van de V10's voelde je het gewoon in je maag bij het terugschakelen, dat was de tijd dat je nog echt kippenvel op je armen kreeg van F1.

Edit: Een V8 klinkt ook nog steeds helemaal geweldig trouwens, maar toch.. V10's _/-\o_

[ Voor 15% gewijzigd door Den_S85 op 18-10-2013 20:51 ]

• nero355
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

McBoom schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 12:42:
[video]
Ik vind het best lekker klinken :)
Verschilt niet veel met dit :

:P

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

• DDX
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 15:07

DDX

Haha dat spel heb ik echt uren gespeeld.
Samen met dat motorrace spelletje :)

[ Voor 28% gewijzigd door DDX op 18-10-2013 21:55 ]

https://www.strava.com/athletes/2323035

• XyritZz
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 04-11 15:39
fynrd1 schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 17:08:
Water in m'n flesje trilde in ieder geval wel :). Moet wel zeggen dat ik na afloop van m'n eerste live F1 ervaring mezelf toch afvroeg hoe het zou klinken als die V10's er nog in zouden liggen.

Wat dat betreft jammer dat de F1 mee gaat in heel dat downsizing.

I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

XyritZz schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 09:19:
[...]

Water in m'n flesje trilde in ieder geval wel :). Moet wel zeggen dat ik na afloop van m'n eerste live F1 ervaring mezelf toch afvroeg hoe het zou klinken als die V10's er nog in zouden liggen.

Wat dat betreft jammer dat de F1 mee gaat in heel dat downsizing.
Ik was het zelf vergeten hoor, totdat ik twee jaar geleden na een demo van Vettel de Boss GP mocht aanschouwen. Niet alleen de grond, maar ook je lichaam en alles wat maar kan trillen, trilde mee. Voor de tv kijker uiteraard niet zo boeiend, maar het is wel één van de meest indrukwekkende dingen mocht je een keer instaat zijn om het live mee te maken. :*)

• Saffie_time
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14:52

Saffie_time

Why use this? 42!

Op radio1 was er van de week een stukje over F1 en daar was sprake dat meneer Boekhoorn graag een groot aandeel in Williams wilde gaan kopen. Als dat zo is dan gok ik dat schoonzoon (GvdG) ook wel van stoeltje zal wisselen...

If the thickness of a pizza is A, and its radius is Z, and pi is just PI, then its volume is V = PIZZA

• Ryur
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 18-11 21:17
Saffie_time schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 22:47:
Op radio1 was er van de week een stukje over F1 en daar was sprake dat meneer Boekhoorn graag een groot aandeel in Williams wilde gaan kopen. Als dat zo is dan gok ik dat schoonzoon (GvdG) ook wel van stoeltje zal wisselen...
Ik heb al gehoord dat de aandelen al verhandeld waren (heb helaas geen bron meer).
En dat Williams het komende raceweekend bekend wilt maken.

Ook al is het geen topteam, is het wel een slimme beslissing van VDG. Ben benieuwd wie veld moet ruimen van Williams. Bottas zit echt potentie in, maar misschien geen geld. Maldonado verwacht ik NIKS van, maar wel geld.

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 14:48
En Kyvat (wie?) naar Torro Rosso... Van GP3 naar F1. Het moet niet gekker worden.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

• Catorce
It's all about the money...

Bottas en VdG zou wel mooi zijn, weg met Maldonado!

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

TB1989 schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 23:18:

Ain't gonna happen :)

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

• Destruction
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 15:12

Destruction

(ex-)Automonteur

VdG naar Williams vraag ik me inderdaad af, maar het schijnt dat Maldonado zijn zitje voor volgend jaar geheel niet zeker is, mogelijk wegvallende sponsoring..

Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.

• XyritZz
TB1989 schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 23:18:

Maldonado weg bij Williams zie ik wel gebeuren. Maldonado is de bagger auto van Williams beu en wil zichzelf een stap omhoog kopen met z'n geld, aan de andere kant gaan er geruchten dat de overheid in Venezuela de staatssteun aan topsporters beu is en de geldkraan dicht gaan draaien.

Wie dat stoeltje bij Williams op gaat vullen durf ik niet te zeggen, met de Mercedes motoren zijn ze volgend jaar misschien wel gevoelig om een Mercedes talent in die auto te knikkeren. Zou overigens wel tof zijn als vdG daar zou kunnen gaan racen, af en toe maken ze toch een behoorlijke auto daar waarmee leuke dingen mogelijk zijn.

I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)

• DexterBelgium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 31-08 19:17
https://twitter.com/NobleF1/status/392372282863017984
Jon Noble @NobleF1
Shock move by Toro Rosso as Daniil Kvyat gets 2014 drive. Full story soon.
9:30 PM - 21 Oct 2013
Hierboven al gemeld, blijkbaar, maar toch interessant omwille van de bevestiging.

http://www.autosport.com/news/report.php/id/110785

[ Voor 26% gewijzigd door DexterBelgium op 22-10-2013 09:23 ]

T'all ya fine dandies, prancing about with yer head full of eyeballs, come and get me I say

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

XyritZz schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 09:17:
[...]

Maldonado weg bij Williams zie ik wel gebeuren. Maldonado is de bagger auto van Williams beu en wil zichzelf een stap omhoog kopen met z'n geld, aan de andere kant gaan er geruchten dat de overheid in Venezuela de staatssteun aan topsporters beu is en de geldkraan dicht gaan draaien.

Wie dat stoeltje bij Williams op gaat vullen durf ik niet te zeggen, met de Mercedes motoren zijn ze volgend jaar misschien wel gevoelig om een Mercedes talent in die auto te knikkeren. Zou overigens wel tof zijn als vdG daar zou kunnen gaan racen, af en toe maken ze toch een behoorlijke auto daar waarmee leuke dingen mogelijk zijn.
Dit verhaal bedoel je?
http://www.f1today.net/en...ence-at-williams--reports

Echter is alles wat daar staat klink klare onzin :P

• XyritZz
Vergne mocht daar ook nog een jaar blijven toch? Dat betekent dat Da Costa naast de boot pist. Toch wel een verrassing.
fsfikke schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 10:13:
[...]

Dit verhaal bedoel je?

Zou kunnen dat ik het daar gelezen heb; maar ik heb sowieso op meerdere sites geruchten gelezen dat Maldonado op zoek was naar een beter stoeltje. Denk alleen niet dat hem dat zomaar gaat lukken.

Wel leuk dat silly season 2014 ook al begonnen is met alle geruchten over de McLaren-Honda lineup. Zou wel een shock zijn als zowel Perez als Button daar aan de kant worden geschoven.

• MrSleeves
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 13-10 22:03

MrSleeves

You'll thank me later.

fsfikke schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 10:13:
[...]

Dit verhaal bedoel je?

Heb je inside information? :>

30Drie Web Design & IT Consultancy | Raven Consultancy Services

• XyritZz
MrSleeves schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 10:54:
[...]

Heb je inside information? :>
Gezien z'n beroep zou ik zeggen "Ja" ;)

Verwijderd

Vergne mag in principe blijven, maar het zou me niet verbazen als ze hem na Brazilië alsnog bedanken en de laan uit sturen voor Da Costa,

Wanneer wisten Alguersuari en Buemi dat ze onverwacht op moesten hoepelen? Ook na het seizoen pas?

• MrSleeves

MrSleeves

You'll thank me later.

XyritZz schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 11:06:
[...]

Gezien z'n beroep zou ik zeggen "Ja" ;)
Weet ik, daarom vraag ik het ook... :P

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Als die wedstrijd dit weekend wordt afgelast, ga ik mooi niet kijken!! :( :( !!

En Massa naar Williams voor 5 jaar (bevestiging moet nog komen, maar hij volgt opeens wel Williams op Twitter deze week. 1+1= ....? )

[ Voor 46% gewijzigd door AzzKickah op 24-10-2013 14:52 ]

• Tleilaxu
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online
AzzKickah schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 14:51:
wut? :+

• Sijhtam
  • Registratie: December 2005
  • Nu online
Indian Grand Prix: Court hears bid to cancel Sunday's race

Blijkbaar wil iemand of een groep niet dat de race doorgaat.

[ Voor 11% gewijzigd door Sijhtam op 24-10-2013 15:31 ]

huidige opstelling

• Firesphere
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 18-11 21:56

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Gaat ze toch niet lukken. Dus.

I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!

• BreadFan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Dan worden zowel Vettel als RBR zonder te racen wereldkampioen. Niet dat dat nog heel erg spannend was maar toch.

Anyway, gaat 'ie wel door, gaat 'ie niet door... we hebben weer wat spanning in de F1! :+

• IkWilbert
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 14:37

IkWilbert

Het is mij!

Das ook lastig kijken als het niet doorgaat :> ;)

I intend to live forever. So far, so good.

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 12:49

Pierre

Van nature lui!

BreadFan schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 15:51:
Dan worden zowel Vettel als RBR zonder te racen wereldkampioen. Niet dat dat nog heel erg spannend was maar toch.

Anyway, gaat 'ie wel door, gaat 'ie niet door... we hebben weer wat spanning in de F1! :+
Krijgt die punten dan bij niet rijden :)

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

• Ryur
Pierre61 schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 16:07:
[...]

Krijgt die punten dan bij niet rijden :)
Nee ;) maar betekend wel dat nr 2 (Kimi? of Alonso?) niet genoeg punten meer theoretisch zou kunnen halen om Vettel in te halen ;)

Alonso dus.
Alonso staat 90 punten achter Vettel. Dus als Vettel geen race meer rijdt, en Alonso wint de komende 4 (4 * 25 = 100), wordt hij nog kampioen.
Mja, theoretisch :P Ik zie het niet gebeuren.

[ Voor 26% gewijzigd door Ryur op 24-10-2013 16:10 ]

• Pierre

Pierre

Van nature lui!

Ryur schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 16:08:
[...]

Nee ;) maar betekend wel dat nr 2 (Kimi? of Alonso?) niet genoeg punten meer theoretisch zou kunnen halen om Vettel in te halen ;)
Inderdaad, ik geloof nooit dat die niet door gaat, dan lopen ze volgens mij een hele hoop poen mis.

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

• MrSleeves

MrSleeves

You'll thank me later.

Ryur schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 16:08:
[...]

Alonso dus.
Alonso staat 90 punten achter Vettel. Dus als Vettel geen race meer rijdt, en Alonso wint de komende 4 (4 * 25 = 100), wordt hij nog kampioen.
Mja, theoretisch :P Ik zie het niet gebeuren.
Maar als India niet doorgaat, zjin er nog maar 3 races en kan Alonso maar 75 punten halen en komt dus 16 tekort.

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 15:40

Player1S

Probably out in the dark

En Massa naar Williams voor 5 jaar (bevestiging moet nog komen, maar hij volgt opeens wel Williams op Twitter deze week. 1+1= ....? )
5 jaar? Dat is er minimaal 6 te veel :N
Williams wat doe je jezelf aan zeg

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

IkWilbert schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 16:06:
[...]

Das ook lastig kijken als het niet doorgaat :> ;)
Nee hehe. Dat was een poging van mij om grappig te zijn :P :+

• enchion
  • Niet online
L1nt schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 16:31:
[...]
5 jaar? Dat is er minimaal 6 te veel :N
Williams wat doe je jezelf aan zeg
Doe niet zo overdreven/populistisch.

Massa hoort nog steeds bij de snelle helft van de grid, hij is niet 1 van de 5 snelsten maar daar heeft Ferrari Alonso voor.

Ik hoop dat Massa op een leuke plek terecht komt, vind het een prima rijder voor op een F1 grid. (verdiend het 10x zo hard als die pay-boys die er tussen zitten)

How do you save a random generator ?

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Lol, ik heb in Monza Massa nog gesproken, drie keer raden in welke pit dat was ;)

Ik denk dat Williams met iemand als Massa in de FW36 zeker wat stappen naar voren kan maken :)

[ Voor 41% gewijzigd door fsfikke op 25-10-2013 03:12 ]

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

fsfikke schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 03:02:
Lol, ik heb in Monza Massa nog gesproken, drie keer raden in welke pit dat was ;)

Ik denk dat Williams met iemand als Massa in de FW36 zeker wat stappen naar voren kan maken :)
Massa is ook helemaal niet zo slecht als het publiek denkt. Hij is uit het niets een soort van zondebok geworden. Ik denk dat zijn slechte prestaties in de afgelopen jaren meer te maken hebben met een auto die niet bij zijn rijstijl past. Ferrari heeft niet voor niets zolang achter hem gestaan, het geloof moest toch ergens op gebaseert zijn. Ik heb een tijdje terug een goed artikel gelezen over hem, en er kwam toch ook wel uit naarvoren dat hij complete periodes sneller was dan raikkonen en zo nu en dan ook schumacher. Bij raikkonen ging het destijds ook hard achteruit toen schumacher zich ging bemoeien met de ontwikkeling van de wagen. Ditzelfde hebben we ook in de motogp gezien de laatste jaren, dus het zegt imo niks over de kwaliteiten van de coureurs.

• creapYYY
  • Laatst online: 16-11 17:59
fynrd1 schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 07:14:
[...]

Massa is ook helemaal niet zo slecht als het publiek denkt. Hij is uit het niets een soort van zondebok geworden. Ik denk dat zijn slechte prestaties in de afgelopen jaren meer te maken hebben met een auto die niet bij zijn rijstijl past. Ferrari heeft niet voor niets zolang achter hem gestaan, het geloof moest toch ergens op gebaseert zijn. Ik heb een tijdje terug een goed artikel gelezen over hem, en er kwam toch ook wel uit naarvoren dat hij complete periodes sneller was dan raikkonen en zo nu en dan ook schumacher. Bij raikkonen ging het destijds ook hard achteruit toen schumacher zich ging bemoeien met de ontwikkeling van de wagen. Ditzelfde hebben we ook in de motogp gezien de laatste jaren, dus het zegt imo niks over de kwaliteiten van de coureurs.
Ik heb Massa nooit slecht gevonden. Als het waar is dat hij bij Williams gaat rijden hoop ik dat het team met het oog op de nieuwe reglementen en wijzigingen weer naar middenmoot (hoop hoger) kan groeien. 2015 gaat hopelijk een leuk seizoen worden! Voornaamste waar ik erg nieuwsgierig naar ben is de toekomstige line up van McLaren :>

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 15:40

Player1S

Probably out in the dark

Ik heb het altijd al een zwaar overgewaardeerde rijder gevonden die al minstens 3 jaar een goed stoeltje bij Ferrari bezet houd waar een talentje in had kunnen zitten.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

• XyritZz
L1nt schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 10:10:
Ik heb het altijd al een zwaar overgewaardeerde rijder gevonden die al minstens 3 jaar een goed stoeltje bij Ferrari bezet houd waar een talentje in had kunnen zitten.
Semi eens :).

Massa was te slecht bezig en dat heeft Ferrari een aantal serieuze kansen op het constructeurskampioenschap gekost.

Aan de andere kant is het wellicht diezelfde Massa geweest die Alonso een paar keer zo lang in de titelstrijd heeft gehouden. Ik kan me namelijk geen enkele coureur indenken die een groter Ferrari hart heeft dan Massa, zonder morren altijd aan de kant gegaan voor Alonso en nooit publiekelijk kritiek gegeven op het team.

Ik ben benieuwd wat hij bij een ander team kan laten zien, ik ben er van overtuigd dat hij met een auto die goed bij hem past nog een hele kluif is voor welk jong talent dan ook.

• Hoogie2004
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 10:03

Hoogie2004

Whohooooo

XyritZz schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 10:40:
[...]

Aan de andere kant is het wellicht diezelfde Massa geweest die Alonso een paar keer zo lang in de titelstrijd heeft gehouden. Ik kan me namelijk geen enkele coureur indenken die een groter Ferrari hart heeft dan Massa, zonder morren altijd aan de kant gegaan voor Alonso en nooit publiekelijk kritiek gegeven op het team.

Ik ben benieuwd wat hij bij een ander team kan laten zien, ik ben er van overtuigd dat hij met een auto die goed bij hem past nog een hele kluif is voor welk jong talent dan ook.
Andersom nam Massa bijna geen punten weg bij de concurrentie, als Alonso wint, moet Massa 2 of 3 zijn, om zo punten weg te halen bij de rest. Dat kan Alonso ook wel een kampioenschap hebben gekost.

My iRacing profile | Strava

• zimbab
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09-06-2021

zimbab

Personal Jesus

XyritZz schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 10:40:
Ik kan me namelijk geen enkele coureur indenken die een groter Ferrari hart heeft dan Massa, zonder morren altijd aan de kant gegaan voor Alonso en nooit publiekelijk kritiek gegeven op het team.
Ik vraag me af of dat zo blijft als hij eenmaal ergens anders zit.....

• SnowDude
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-11 20:12
Wat gebeurde er met die auto van maldonado? ik heb alleen maar beeld, geen geluid

All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.

• Humma Kavula
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

Wielmoer rechtsvoor schoot los waarna het wiel aanliep en de band/wiel door de wrijving *plop* zei.

Wear Sunscreen!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Humma Kavula schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 11:46:
Wielmoer rechtsvoor schoot los waarna het wiel aanliep en de band/wiel door de wrijving *plop* zei.
Is dat nou niet al de 3e keer dan dat Maldonado een wiel verliest dit jaar?

• XyritZz
zimbab schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 11:36:
[...]

Ik vraag me af of dat zo blijft als hij eenmaal ergens anders zit.....
Dat vraag ik me ook af, viel me van Barrichello gigantisch tegen dat hij zo negatief was over z'n periode bij Ferrari nadat hij er weg was.

Het was zeker in die tijd gewoon algemeen bekend dat je bij Ferrari naast Schumacher een droomsalaris kreeg maar ook wel overduidelijk tweede rijder was. Om dan eerst je zakken te vullen en dan achteraf te gaan klagen is ook een beetje hypocriet.

• zimbab
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09-06-2021

zimbab

Personal Jesus

XyritZz schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 12:17:
Het was zeker in die tijd gewoon algemeen bekend dat je bij Ferrari naast Schumacher een droomsalaris kreeg maar ook wel overduidelijk tweede rijder was.
Wat dat betreft ben ik erg benieuwd naar volgend jaar. Dat is dan voor het eerst sinds tijden dat er twee toppers bij Ferrari zitten.

Sowieso hebben we dat weinig gezien de laatste jaren...alleen Hamilton en Rosberg nu (hoewel ik Rosberg toch nog niet echt tot de absolute top reken) en Hamilton en Alonso destijds bij McLaren. Dat was natuurlijk wijsheid achteraf, want Hamilton was nog een rookie, maar wat was dat een vermakelijk jaar zeg! Voor Ron Dennis wel veel koppijn. :D

• XyritZz
zimbab schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 13:11:
[...]

Wat dat betreft ben ik erg benieuwd naar volgend jaar. Dat is dan voor het eerst sinds tijden dat er twee toppers bij Ferrari zitten.

Sowieso hebben we dat weinig gezien de laatste jaren...alleen Hamilton en Rosberg nu (hoewel ik Rosberg toch nog niet echt tot de absolute top reken) en Hamilton en Alonso destijds bij McLaren. Dat was natuurlijk wijsheid achteraf, want Hamilton was nog een rookie, maar wat was dat een vermakelijk jaar zeg! Voor Ron Dennis wel veel koppijn. :D
Ben er ook zeer benieuwd naar; vergeet overigens Massa / Raikkonen niet. Die werden ook gewoon gelijk behandeld bij Ferrari en zijn toch ook een poos zeer gewaagd geweest aan elkaar. Verschil is alleen dat zowel Massa als Raikkonen die interne strijd gewoon negeerden en zo hard mogelijk reden op de baan waar andere coureurs (zoals bijv. Alonso) daar veel minder goed tegen lijken te kunnen en ook echt die strijd naast de baan op gaan zoeken.

Als Alonso de betere van de twee blijkt te zijn dan zie ik het allemaal wel goed komen, als Raikkonen beter is verwacht ik vuurwerk en na volgend jaar een vertrekkende Alonso.

• MrSleeves

MrSleeves

You'll thank me later.

Zit Lotus toch even te slapen in Q1. Grosjean is niet blij zo te horen..

Wel gedurfd op hard, maar alleen Vettel kan dat blijkbaar aan.

[ Voor 31% gewijzigd door MrSleeves op 26-10-2013 10:54 ]

• seninha
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11:43

seninha

god's right foot

Begrijpelijk. Er is ook weinig te zien als die afgelast wordt 8)7

Gelukkig draaien ze nu lekker hun rondjes. :)

iRacing Profile Flickr

• MrSleeves

MrSleeves

You'll thank me later.

Samenvatting: Vettel deklasseert het hele veld.. 0.7 sec los.

En nu speelt hij voor monteur.. even de remmen koelen..

• enchion
  • Niet online
Massa weer slecht, kan ook alleen maar voor slechte rijders qualificeren zoals Raikkonen en Alonso.

• Catorce
Zo, daar wordt de rest even op een achterstand gezet zeg... Wow

Ach, ik ben al gelukkig als Hamilton niet op pole staat :9

• DexterBelgium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 31-08 19:17
Rare quali: zo goed als iedereen op soft in q1, helft van het veld op prime in q3. Wat lotus precies aan het denken was, I dunno...

Vettel pole, maar vraag me serieus af of dat nu gewoon is dat hij zo gebrand is op die poles dat hij zelfs de strategie eronder laat lijden, of dat hij zo zeker is dat ze zelfs met een suboptimale strategie er wel geraken... kan morgen nog interessant worden, maar zal verwarrend zijn met de twee verschillende races in de race.

T'all ya fine dandies, prancing about with yer head full of eyeballs, come and get me I say

• MrSleeves

MrSleeves

You'll thank me later.

DexterBelgium schreef op zaterdag 26 oktober 2013 @ 11:50:
Rare quali: zo goed als iedereen op soft in q1, helft van het veld op prime in q3. Wat lotus precies aan het denken was, I dunno...
Zoals Jordan zei: zodra je er niet meer vanuit gaat dat je pole kan halen, dan kan je een andere strategie bedenken. Voor Jordan was het ook al duidelijk dat Vettel pole gingen halen. De marge is wel bizar, maar hij was ook de enige die in Q1 wegkwam met hard (gewoon praktisch dezelfde tijd rijden als Alonso, terwijl die band een seconde trager is).
Vettel pole, maar vraag me serieus af of dat nu gewoon is dat hij zo gebrand is op die poles dat hij zelfs de strategie eronder laat lijden, of dat hij zo zeker is dat ze zelfs met een suboptimale strategie er wel geraken... kan morgen nog interessant worden, maar zal verwarrend zijn met de twee verschillende races in de race.
Ik denk dat Vettel verder komt met die banden dan de rest. Sowieso kunnen ze die banden weer wat beter krijgen door ze op een bepaalde manier af te laten koelen.
Vettel kreeg ook een fan in z'n handen om de remmen nog even te koelen in parc ferme. https://twitter.com/InfinitiGP/status/394051510058745856

[ Voor 3% gewijzigd door MrSleeves op 26-10-2013 13:51 ]

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Misschien moeten ze op dit circuit maar eens curbstones naast de z.g. curbstones gaan leggen want er wordt op dit circuit eigenlijk net zoveel buiten als binnen de baan gereden. Ik vind het helemaal niks zo terwijl de layout eigenlijk veelbelovend is.

Testing, one, two ...

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

hardware-lover schreef op zaterdag 26 oktober 2013 @ 15:29:
Misschien moeten ze op dit circuit maar eens curbstones naast de z.g. curbstones gaan leggen want er wordt op dit circuit eigenlijk net zoveel buiten als binnen de baan gereden. Ik vind het helemaal niks zo terwijl de layout eigenlijk veelbelovend is.
Dat mogen ze wel in de qualifying, maar niet tijdens de race, werd op Sky F1 gezegd.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

gambieter schreef op zaterdag 26 oktober 2013 @ 15:34:
[...]
Dat mogen ze wel in de qualifying, maar niet tijdens de race, werd op Sky F1 gezegd.
Ook zo'n logische beslissing? :F Ben benieuwd hoe ze dat in de race eerlijk kunnen gaan beoordelen

Bij de Redbull lijkt het niet veel uit te maken, wel of niet op de curbstones rijden, die auto rijd zo strak, terwijl de Ferrari als een dolle stuitert op dezelfde stukken. Je kon het goed horen aan het motorgeluid tijdens de cockpit beelden.

Testing, one, two ...

• Hoogie2004
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 10:03

Hoogie2004

Whohooooo

Ik vind, 2 wielen op het zwart, anders ongeldig... Mja, ik ben geen steward. Als je met alle vier de banden op of over de curbstone zit, zou de ronde niet mogen tellen.

My iRacing profile | Strava

• tlpeter
  • Registratie: Oktober 2005
  • Nu online
Gewoon een meter grind naast de curbstones.
Is het probleem meteen opgelost en als je er dan naast gaat is het niet meteen over maar net erg genoeg.

• DDX

DDX

Problemen met versnellingsbak van Vettel.

• DDX

DDX

Charlie Whiting nu op sky met uitleg over wat ze precies wel en niet mogen.

Verwijderd

http://www.bbc.co.uk/sport/0/formula1/24690717

Man man man. Het moet niet gekker worden worden met die banden dat een leverancier nu al gaat aangeven hoeveel ronden je mag doen met een setje banden.

• Firesphere
  • Laatst online: 18-11 21:56

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Verwijderd schreef op zondag 27 oktober 2013 @ 10:01:
http://www.bbc.co.uk/sport/0/formula1/24690717

Man man man. Het moet niet gekker worden worden met die banden dat een leverancier nu al gaat aangeven hoeveel ronden je mag doen met een setje banden.
Het bizarre is dat de waarschuwing door de FIA niet wordt gesteund, maar als teams de limiet overschrijden en er gaat iets mis, moeten ze zich verantwoorden waarom ze een "gevaarlijke configuratie" hebben gebruikt?! WTF!

I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!

• Dadona
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 10-11 03:15
Nou, kom maar op met het Moto GP scenario. Daarbij wisselde de aanstaande kampioen een ronde te laat van motor (omwille van de banden) en kreeg om die reden een zwarte vlag.

De CSL/OT kroeg !

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Caterhams foetsie???

• enchion
  • Niet online
Weer slechte start van Massa idd, IGN wat doet die gast op de baan. :(

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

VDG :( he bah

• Ryur
What an idiot!

VDG in pit :( En wss stoppen, super lang in de pit

jep, VDG gestopt :(

[ Voor 88% gewijzigd door Ryur op 27-10-2013 10:39 ]

• JeroenTheStig
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13:30
Heb ik iets gemist? Waarom is Vettel nu al binnen geweest?

• Ryur
Boktor schreef op zondag 27 oktober 2013 @ 10:38:
Soft -> Medium :)
Soft houdt het bij RB 3/4 rondes maar uit

• soulcrusher
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 09-11 23:14
Banden zijn nu al op

iRacing Profiel

Verwijderd

Strategie, zo snel mogelijk van de options af.

Nette start van The Hulk en Massa.

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Als je dat niet weet heb je sinds de kwalificatie gisteren redelijk onder een steen gelegen imho :X

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Aan de herhaling te zien reed VDG achter Chilton, dus wie is de idioot? :D :p

Of was dat zijn teamgenoot die eerst eruit ging?

[ Voor 25% gewijzigd door gambieter op 27-10-2013 10:42 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• Gé Brander
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-11 18:45

Gé Brander

MS SQL Server

gambieter schreef op zondag 27 oktober 2013 @ 10:40:
Aan de herhaling te zien reed VDG achter Chilton, dus wie is de idioot? :D :p

Of was dat zijn teamgenoot die eerst eruit ging?
Volgens mij was de situatie vergelijkbaar met vorige race. Te weinig ruimte...

Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!

• JeroenTheStig
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13:30
AzzKickah schreef op zondag 27 oktober 2013 @ 10:39:
[...]

Als je dat niet weet heb je sinds de kwalificatie gisteren redelijk onder een steen gelegen imho :X
Ik hou mij ook bezig met andere zaken dan formule1, dus hou je geflame maar voor je.

• Ryur
Vreemde race. Wel leuk!

• Señor Sjon
WTF jump start na 13 ronden terwijl het elektronisch geregeld wordt? Al had ie er één, na een halfuur kom je daar niet meer mee aan.

• Blitzdoctor
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 18-11 16:26

Blitzdoctor

Al belt u met een banaan...

Nou, Vettel moet echt moeite doen om in te halen...

En raar van die jumpstart idd.

[ Voor 25% gewijzigd door Blitzdoctor op 27-10-2013 10:54 ]

... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV

• Pierre

Pierre

Van nature lui!

Blitzdoctor schreef op zondag 27 oktober 2013 @ 10:54:
Nou, Vettel moet echt moeite doen om in te halen..
Vind je hij knalt er voorbij of ze stil staan

• Señor Sjon
Sarcasmeradar stuk? :P

Ze gebruiken de hele baan en then some, waarom zou een jumpstart nog uitmaken. :p

• Dadona
Afbeeldingslocatie: http://media-cache-ak0.pinimg.com/736x/c7/22/2a/c7222a0102a5d3d5867198b7bc06cda4.jpg

De CSL/OT kroeg !

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 07:21
Ligt het aan mij of is het een beetje saai tot nu toe?

Wie goed doet, die goed ontmoet.

• soulcrusher
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 09-11 23:14
Vettel en Webber zijn free to race als het zover komt. Ben benieuwd hoe dat zal verlopen :P

iRacing Profiel

Verwijderd

met een beetje mazzel 2 kapotte red bulls :)

• Blitzdoctor
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 18-11 16:26

Blitzdoctor

Al belt u met een banaan...

Hopelijk rijdt ie Vettel er af. Alleen moet Alonso dan alsnog 2e worden om Vettel geen kampioen te laten worden :(

... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV

• max
  • Niet online

max

a.k.a. Bezwaarbaard

Ze gaan dus echt bijna rechtdoor over die chicane..... :/

Bald by design, beard by choice.

Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.

• Dadona
Er is niets om vrij voor te racen. Webber komt gewoon netjes achter Vettel terecht.

De CSL/OT kroeg !

Pagina: 1 ... 67 ... 83 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor racerij niet zijnde F1, zie het algemeen race topic.

Dit topic is bovendien niet bedoeld voor een uitgebreide discussie over het hoe en wat met betrekking tot het al dan niet kunnen bekijken van de verslaglegging van een race, al dan niet live. Inmiddels is wel duidelijk hoe dat zit. Berichtgeving daaromtrent dus graag beperken tot nieuwigheden die niet reeds besproken zijn en/of eenvoudig terug te vinden zijn op bijvoorbeeld websites van aanbieders.