Hij was er allang voorbij. Dus hij schoot gewoon naast de baan nadat hij er al voorbij was!Phusebox schreef op zondag 13 oktober 2013 @ 08:56:
[...]
En terecht voor RIC. Als daar grind lag had hij nooit kunnen inhalen.
Haha en dan zeggen ze dat ik met scheve ogen kijk.Ryur schreef op zondag 13 oktober 2013 @ 08:57:
[...]
Hij was er allang voorbij. Dus hij schoot gewoon naast de baan nadat hij er al voorbij was!
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Eens. Bij Sport 1 zijn ze het er ook niet over eens dat hij een DT verdient maar hij kon alleen maar inhalen doordat hij zo laat remde, anders had hij het niet gered of was hij ernaast geëindigd. Misschien is het een twijfelgeval, maar dan zou ik hem ook in het nadeel van Ric rekenen.
EDIT: Massa rijdt in ieder geval ergens te snel
[ Voor 12% gewijzigd door Arjan90 op 13-10-2013 08:58 ]
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
Drive-through regen hier. Nu Massa under investigation. VDG under investigation na de race. Come on, gewoon een start-incident.
Hij was er allang voorbij doordat hij veel te hard de bocht in ging.Ryur schreef op zondag 13 oktober 2013 @ 08:57:
[...]
Hij was er allang voorbij. Dus hij schoot gewoon naast de baan nadat hij er al voorbij was!
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Iedere crash krijgt zo'n onderzoek. Wil niet zeggen dat er ook iets mee gebeurd.AzzKickah schreef op zondag 13 oktober 2013 @ 08:58:
VDG under investigation na de race. Come on, gewoon een start-incident.
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Remmen? Voor de 130R?Arjan90 schreef op zondag 13 oktober 2013 @ 08:57:
Eens. Bij Sport 1 zijn ze het er ook niet over eens dat hij een DT verdient maar hij kon alleen maar inhalen doordat hij zo laat remde, anders had hij het niet gered of was hij ernaast geëindigd. Misschien is het een twijfelgeval, maar dan zou ik hem ook in het nadeel van Ric rekenen.
Na eem inhaalactie zeker wel, anders was RIC wel binnen de lijnen gebleven
Een SC kan de race nog leuk maken, maar ja, ijdele hoop.
Of wachten op die ene lockup van Vettel die de band weer doet delamineren.
Heeft iemand eigenlijk beelden gezien van Guido wat er nu echt gebeurd is?
If the thickness of a pizza is A, and its radius is Z, and pi is just PI, then its volume is V = PIZZA
Nope.Saffie_time schreef op zondag 13 oktober 2013 @ 09:05:
Heeft iemand eigenlijk beelden gezien van Guido wat er nu echt gebeurd is?
Briljante opmerking naar Vettel: Go and get him!
If the thickness of a pizza is A, and its radius is Z, and pi is just PI, then its volume is V = PIZZA
Die race engineer.. that's Grosjean ahead, go and get him..
30Drie Web Design & IT Consultancy | Raven Consultancy Services
Red Bull is wel goed in het in scène zetten van een "spannende" race. Nu gaat de TC weer aan en gaan ze Grosjean even inhalen.
Heb je een onzingenerator op je PC geïnstalleerd?Phusebox schreef op zondag 13 oktober 2013 @ 09:07:
Red Bull is wel goed in het in scène zetten van een "spannende" race. Nu gaat de TC weer aan en gaan ze Grosjean even inhalen.
Het is ook onzin dat ze nu opeens wel sneller kunnen ondanks de nieuwe banden.MrSleeves schreef op zondag 13 oktober 2013 @ 09:08:
[...]
Heb je een onzingenerator op je PC geïnstalleerd?
Wat een aanfluiting weer voor de Formule 1.
[ Voor 8% gewijzigd door Phusebox op 13-10-2013 09:10 ]
Webber is momenteel consistent 7 tienden sneller per ronde dan GRO en VET. Wie zegt dat ie uberhaupt nog moet stoppen?
Job done, tering wat gaat dat ding snel.
Dankzij.. en dat heet banden sparen.. heb je gezien hoe lang hij op die banden hebt gereden t.o.v. de rest..Phusebox schreef op zondag 13 oktober 2013 @ 09:09:
[...]
Het is ook onzin dat ze nu opeens wel sneller kunnen ondanks de nieuwe banden.
Je bedoeld dankzij de nieuwe banden?Phusebox schreef op zondag 13 oktober 2013 @ 09:09:
[...]
Het is ook onzin dat ze nu opeens wel sneller kunnen ondanks de nieuwe banden.
Zoveel sluik-teamorders van RedBull heb ik dit seizoen nog niet gehoord.
Ongeveer tien keer gehoord dat Sebastian moet uitkijken voor Mark.
How do you save a random generator ?
Logisch toch. Mark moet zo naar binnen en zit dan met verse banden zo'n 7s achter Seb.enchion schreef op zondag 13 oktober 2013 @ 09:11:
Zoveel sluik-teamorders van RedBull heb ik dit seizoen nog niet gehoord.
Ik bedoel ondanks het gegeven dat ze nieuwe banden hebben gaan ze nog sneller dan te verwachten was gezien de pace gedurende de rest van de race.
Nou idd. Even zonder de KERSTC geprobeerd en dan gaat Vettel toch niet zo lekker.Phusebox schreef op zondag 13 oktober 2013 @ 09:07:
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Maar waarom zou je in het begin alles op alles zetten als je weet dat je door strategie en banden sparen op het einde er toch wel voorbij kan? Het is toch geen verassing dat Red Bull op pure pace sneller is dan de Lotus?Phusebox schreef op zondag 13 oktober 2013 @ 09:12:
[...]
Ik bedoel ondanks het gegeven dat ze nieuwe banden hebben gaan ze nog sneller dan te verwachten was gezien de pace gedurende de rest van de race.
Wat een absolute crap race weer. Red Bull regisseert de races gewoon zoals zij willen. Volgens mij kunnen ze nog sneller maar het mag niet opvallen hè.
Vettel gaat gewoon winnen hoor. Webber had volgens mij wel zonder die laatste stop gekund.
Vettel liep 7 tienden per ronde in, 10 rondjes, 7 seconden. Webber had 11 seconden voorsprong, dus een buffertje van 4. Zou ie dat dan echt niet gered hebben?
Vettel liep 7 tienden per ronde in, 10 rondjes, 7 seconden. Webber had 11 seconden voorsprong, dus een buffertje van 4. Zou ie dat dan echt niet gered hebben?
Je mag er niets zomaar vanuit gaan dat het 0.7 per ronde blijft. Als die banden eenmaal op zijn gaat het echt heel hard. Zie Riciardo na een ronde of 20.AzzKickah schreef op zondag 13 oktober 2013 @ 09:16:
Vettel gaat gewoon winnen hoor. Webber had volgens mij wel zonder die laatste stop gekund.
Om het oude gezegde maar weer eens erbij te halen: Erop is 1 maar er voorbij is heel iets anders 
(vrij naar een vergeten commentator)
(vrij naar een vergeten commentator)
En dan krijg je weer zon ongeluk á la Korea en dan wint Grosjean alsnogVerwijderd schreef op zondag 13 oktober 2013 @ 09:18:
Ik hoop zo op een Webber-Vettel in de laatste ronden. Multi 12 ftw
Webber verliest nu tijd op Vettel. Medium banden hebben ook het beste gehad.
Nu alleen nog Alonso uit de race beuken en Vettel is kampioen.
Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.
Zal wel utigezet zijn ;-)Verwijderd schreef op zondag 13 oktober 2013 @ 09:23:
Webber geen DRS?
Leek er wel op ja. Maar met 4 ronden pakt ie Vettel niet meer. Het gat is al 7 seconden.
Teamorders van Renault..
Vreemd dat Vettel meteen voorbij Grosjean kon maar Webber met nieuwe banden niet. Wellicht dat Webber gebruikte mediums heeft?Senor Sjon schreef op zondag 13 oktober 2013 @ 09:23:
Leek er wel op ja. Maar met 4 ronden pakt ie Vettel niet meer. Het gat is al 7 seconden.
Torro Rosso blok. Handig voor Webber
Aaargh fuck red Bull. Echt niet verdient.
Sow he dat waren nogal eens grote Cohonas!
Want?Phusebox schreef op zondag 13 oktober 2013 @ 09:28:
Aaargh fuck red Bull. Echt niet verdient.
Raikonen... Wow...
Kimi
Server: Xeon X3430 21TB RAID 5 | Game: 5900X, 6900XT, dual FS2735 | Mobile: Lenovo X1 Carbon, Thinkpad T440s, Moto G7 Plus
Want hij is een eikel. Heeft een onzingenerator tegen RB.
Ja ik krijg beetje genoeg van hem
[ Voor 8% gewijzigd door Ryur op 13-10-2013 09:29 ]
Beleef je er nu nog lol aan Phusebox? Of is het een soort zelfkastijding?
"The problem with internet quotes is that you can't always depend on their accuracy" ~Abraham Lincoln, 1864.
Nee hoor. Net als ik wacht hij op de ondergang van RedBullDevster schreef op zondag 13 oktober 2013 @ 09:28:
Beleef je er nu nog lol aan Phusebox? Of is het een soort zelfkastijding?
Nogmaals, waarom? Omdat je het iemand gunt is geen reden. Over 53 ronden was Webber gewoon sneller.Phusebox schreef op zondag 13 oktober 2013 @ 09:31:
Grosjean had minimaal een tweede plek verdient. Webber gun ik het normaal wel maar in deze situatie was het echt Grosjean die het verdiende om tweede te worden.
Grosjean net als Rosberg direct na de pitwall gestopt. Was dat niet verboden tegenwoordig?
Netjes van GUT trouwens. Zijn eerste punten.
"The problem with internet quotes is that you can't always depend on their accuracy" ~Abraham Lincoln, 1864.
Dan had GRO sneller moeten rijden of Lotus hem een betere auto moeten geven.Phusebox schreef op zondag 13 oktober 2013 @ 09:31:
Grosjean had minimaal een tweede plek verdient. Webber gun ik het normaal wel maar in deze situatie was het echt Grosjean die het verdiende om tweede te worden.
Yes boys
Suaber begint wel aanmerkelijk beter te worden de laatste aantal races. (wel leuk om te zien, hoop btw echt dat Hulkenberg er volgend jaar ook bij zit)
How do you save a random generator ?
Ach ja gelukkig kijken jullie altijd alleen maar naar cijfertjes.
Jammer, Vetter flikkert bijna van zijn auto
Volgens Sky had Hulkenberg al ergens getekend voor volgend jaar. Het zou dan om Lotus gaan.
Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.
Dat zou wat zijn, een been breken bij het uit de auto stappen...
Waarom had Grosjean het dan verdiend?Phusebox schreef op zondag 13 oktober 2013 @ 09:34:
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Leg het dan eens uit.Phusebox schreef op zondag 13 oktober 2013 @ 09:34:
Webber heeft de hele race niet verder dan 1/1,5s achter Grosjean gereden? Het was niet alsof hij veel langzamer was en met heel veel mazzel 2e is geworden.
Jou negatieve kijk op alles lijkt jou zicht op de zaken nogal te vertroebelen.
Als hij een RB jasje kan vinden wel anders mocht het niet
Ze blijven er wel beetje vaag over, ze weten het al maar mogen het nog niet zeggen ofzo.MegaTronics schreef op zondag 13 oktober 2013 @ 09:35:
Volgens Sky had Hulkenberg al ergens getekend voor volgend jaar. Het zou dan om Lotus gaan.
Webber had gewoon mazzel dat hij in een Red Bull was gestapt voor de start. Sommige botsauto's zijn altijd net wat sneller.Phydomir schreef op zondag 13 oktober 2013 @ 09:36:
[...]
Leg het dan eens uit.
Webber heeft de hele race niet verder dan 1/1,5s achter Grosjean gereden? Het was niet alsof hij veel langzamer was en met heel veel mazzel 2e is geworden.
Jou negatieve kijk op alles lijkt jou zicht op de zaken nogal te vertroebelen.
Gunnen is niks rationeels.
Jouw overigens
Mensen, ik begrijp dat Phusebox niet de meest geliefde poster is, maar gaan we nu daadwerkelijk discussieren over zijn opmerking dat Grosjean een 2e plek had verdiend? Ik vind dat hij de overwinning wel verdiend had, de ballen en het keurige sturen aan het begin van de race, foutloos rijden, dan verdien je wel een overwinning.
Iedereen roept wel eens dat rijder A iets had verdiend en rijder B niet. Waarom? Gevoel.
Overigens begin ik de hegemonie van Red Bull + Vettel een beetje zat te worden...
Iedereen roept wel eens dat rijder A iets had verdiend en rijder B niet. Waarom? Gevoel.
Overigens begin ik de hegemonie van Red Bull + Vettel een beetje zat te worden...
[ Voor 9% gewijzigd door Speedpete op 13-10-2013 09:41 ]
Object-oriented programming offers a sustainable way to write spaghetti code | Hoe vleugels wel werken.
En toch nog ff z'n andere shirt laten zien nuSaffie_time schreef op zondag 13 oktober 2013 @ 09:38:
[...]
Als hij een RB jasje kan vinden wel anders mocht het niet
Wel een mooi gebaar van RB om iemand van Renault daar te laten staan in plaats van weer iemand van hun eigen team.
Schitterend dat hij nog wees naar Renault logo!Saffie_time schreef op zondag 13 oktober 2013 @ 09:41:
[...]
Wel een mooi gebaar van RB om iemand van Renault daar te laten staan in plaats van weer iemand van hun eigen team.
Phydomir schreef op zondag 13 oktober 2013 @ 09:41:
[...]
Als je niet met goede argumenten kunt komen kan je het altijd nog op iemands grammatica gooien.
Snap niet waarom ik zelf nog op je reageer...
U zei?
Pot meet kettle.
Beetje een goedmakertje. Hoorde gisteren op de BBC dat RBR eigenlijk met een Infinity rebranded Renault motor zou willen rijden. Iets wat uiteraard niet in goede aarde viel bij Renault.Saffie_time schreef op zondag 13 oktober 2013 @ 09:41:
[...]
ROFL Webber die het publiek van champagne voorziet...
Mooi gebaar of damage control?Saffie_time schreef op zondag 13 oktober 2013 @ 09:41:
[...]
Renault heeft niet zo heel veel meer met Lotus.
Object-oriented programming offers a sustainable way to write spaghetti code | Hoe vleugels wel werken.
Schitterend die blouse van Jordan!
Hij heeft iedere verslaggeving (Sky/BBC is die van) een roze blouse aan.
En soms heeft DC ook aan!
Hij heeft iedere verslaggeving (Sky/BBC is die van) een roze blouse aan.
En soms heeft DC ook aan!
[ Voor 60% gewijzigd door Ryur op 13-10-2013 09:47 ]
Had ie die vorig jaar niet ook aan?Ryur schreef op zondag 13 oktober 2013 @ 09:45:
Schitterend die blouse van Jordan!
Damage control. Renault steekt een stokje voor het compleet rebadgen als Infinity. Ze krijgen naar hun gevoel veel te weinig exposure voor hun aandeel in het RB succes. RB wilde het rebadgen gebruiken om de motor verder te kunnen ontwikkelen, los van de Renault lijn. En dat mag niet van de FIA, want die wil geen verschillen tussen de motoren. Zolang dat blijft, zal F1 alleen nog maar over aero en banden gaan.
Voorbeschouwing MotoGP is op BBC2 al begonnen. Dat tranentrekkende podiumgedoe kan ik niet aanzien.
[ Voor 8% gewijzigd door Señor Sjon op 13-10-2013 09:48 ]
Dat ging niet om je grammatica maar gewoon om dat het niet klopte. Maar ik zal het daar maar bij laten want een discussie heeft verder niet echt veel zin.
Haha, nou moet ik wel even lachen. Jij maakt aan de lopende band grammaticale fouten, d/t-fouten, etc. etc., en nu ga jij iemand anders wijzen op een fout?Phusebox schreef op zondag 13 oktober 2013 @ 09:38:
[...]
Webber had gewoon mazzel dat hij in een Red Bull was gestapt voor de start. Sommige botsauto's zijn altijd net wat sneller.
Gunnen is niks rationeels.
Jouw overigens
True maar het was meer frustratie en het feit dat hij hetzelfde, onterecht, deed. Het feit dat mensen het hier leuk vinden om op mij persoonlijk in te hakken heb ik ook wel gehad.Boktor schreef op zondag 13 oktober 2013 @ 09:58:
[...]
Haha, nou moet ik wel even lachen. Jij maakt aan de lopende band grammaticale fouten, d/t-fouten, etc. etc., en nu ga jij iemand anders wijzen op een fout?![]()
Bovendien mag men mij best op die fouten wijzen hoor. Graag zelfs, heb ik er tenminste nog wat aan.
Hoe belachelijk mijn mening ook is in iemand anders zijn ogen wil dat niet zeggen dat ik niet evenveel recht heb om mijn mening te geven. Elke race komt het gunnen of verdienen wel ter sprake maar goed, ik mag dat natuurlijk niet zeggen zonder dat er vijf man over me heen vallen.
En daar laat ik het bij.
[ Voor 6% gewijzigd door Phusebox op 14-10-2013 12:56 ]
Wie niet? Alles wat Red Bull doet is slecht. BoehoeRyur schreef op zondag 13 oktober 2013 @ 09:28:
[...]
Want hij is een eikel. Heeft een onzingenerator tegen RB.
Ja ik krijg beetje genoeg van hem
Infiniti is het luxemerk van Nissan, en Nissan zit in een alliantie met Renault. Beslissingen met betrekking tot (de naamgeving van) de motor gaan dus sowieso via Renault. Als ze bij Renault vinden dat ze te weinig exposure krijgen hadden ze bij het concern in de eerste plaats Infiniti geen titelsponsor moeten laten worden. Daar hoeft Red Bull verder geen sympathieke gebaren voor te gaan maken.Senor Sjon schreef op zondag 13 oktober 2013 @ 09:47:
[...]
Damage control. Renault steekt een stokje voor het compleet rebadgen als Infinity. Ze krijgen naar hun gevoel veel te weinig exposure voor hun aandeel in het RB succes. RB wilde het rebadgen gebruiken om de motor verder te kunnen ontwikkelen, los van de Renault lijn. En dat mag niet van de FIA, want die wil geen verschillen tussen de motoren. Zolang dat blijft, zal F1 alleen nog maar over aero en banden gaan.
Voorbeschouwing MotoGP is op BBC2 al begonnen. Dat tranentrekkende podiumgedoe kan ik niet aanzien.
[ Voor 5% gewijzigd door Piggen op 13-10-2013 11:57 ]
Ik heb de race gemist vandaag, maar volgens mij niet zo heel veel gemist of wel?
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
Nou, eigenlijk wel. Het was weer eens een best spannende race.Damian schreef op zondag 13 oktober 2013 @ 13:56:
Ik heb de race gemist vandaag, maar volgens mij niet zo heel veel gemist of wel?
Alleen Guido was er vrij snel uit:
The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.
Geen idee wat er precies is gebeurd (ze zouden eens een replay laten zien van uitvallers
) maar hier zegt VdG dat ie tussen Marussia's in zat: http://www.gpupdate.net/n...-bianchi-in-eerste-ronde/
Geen idee hoe je dan vervolgens iemands achterkant raakt, maar misschien dat we het nog ergens anders te zien krijgen.
Verder een magere race. Er was even wat actie op de baan door het treintje achter Hulkenberg (overigens ook puike race weer van hem). Verder wel wat inhaalacties, maar meeste kwam door DRS dus dat vind ik niet echt bijzonder. Ik blijf het jammer vinden dat er eigenlijk maar 3 of 4 punten zijn op deze baan waar je een inhaalpoging kunt doen, want dat maakt het geheel al snel saai. Veel bochten (net als op Silverstone bv) waar je er niet bij kunt komen, laat staan met 2 man kunt rijden.
En dat men jaloers is op Vettel is al langer aan de gang. Ik snap dat je wel weer een andere winnaar wilt zien, maar feit blijft dat hij gewoon de snelste auto voor zijn rijstijl heeft. Webber kan zich maar moeilijk aanpassen naar een andere rijstijl en heeft daar nu weinig mee.
Ik vind het trouwens wel opvallend dat Raikkonen dit weekend niet meer kon laten zien, maar mogelijk ligt Grojean (ook weer prima race) op dit moment beter bij de auto. Of ze geven Raikkonen geen nieuwe hardware meer omdat ie toch weg gaat.
Geen idee hoe je dan vervolgens iemands achterkant raakt, maar misschien dat we het nog ergens anders te zien krijgen.
Verder een magere race. Er was even wat actie op de baan door het treintje achter Hulkenberg (overigens ook puike race weer van hem). Verder wel wat inhaalacties, maar meeste kwam door DRS dus dat vind ik niet echt bijzonder. Ik blijf het jammer vinden dat er eigenlijk maar 3 of 4 punten zijn op deze baan waar je een inhaalpoging kunt doen, want dat maakt het geheel al snel saai. Veel bochten (net als op Silverstone bv) waar je er niet bij kunt komen, laat staan met 2 man kunt rijden.
En dat men jaloers is op Vettel is al langer aan de gang. Ik snap dat je wel weer een andere winnaar wilt zien, maar feit blijft dat hij gewoon de snelste auto voor zijn rijstijl heeft. Webber kan zich maar moeilijk aanpassen naar een andere rijstijl en heeft daar nu weinig mee.
Ik vind het trouwens wel opvallend dat Raikkonen dit weekend niet meer kon laten zien, maar mogelijk ligt Grojean (ook weer prima race) op dit moment beter bij de auto. Of ze geven Raikkonen geen nieuwe hardware meer omdat ie toch weg gaat.
Zo misschien?Martinspire schreef op zondag 13 oktober 2013 @ 17:07:
Geen idee wat er precies is gebeurd (ze zouden eens een replay laten zien van uitvallers) maar hier zegt VdG dat ie tussen Marussia's in zat: http://www.gpupdate.net/n...-bianchi-in-eerste-ronde/
[knip]
Van der Garde over het incident: ,,Ik had een redelijk tot goede start, maar kwam in de ‘squeeze’ tussen Jules Bianchi en Max Chilton. De ruimte voor mij werd steeds kleiner, waardoor ik eerder op de rem trapte in een poging eruit te komen. Mijn voorvleugel werd echter alsnog geraakt door Bianchi, waardoor ik rechtuit ging en mijn race voorbij was.”
Testing, one, two ...
Verwijderd
Dat komt omdat je je mening altijd als een feit presenteert. Stel je eens wat bescheidener op en sta open voor andermans mening.Phusebox schreef op zondag 13 oktober 2013 @ 10:08:
[...]
True maar het was meer frustratie en het feit dat hij hetzelfde, onterecht, deed. Het feit dat mensen het hier leuk vinden om op mij persoonlijk in te hakken heb ik ook wel gehad.
Bovendien mag men mij best op die fouten wijzen hoor. Graag zelfs, heb ik er tenminste nog wat aan.
Hoe belachelijk mijn mening ook is in iemand anders zijn ogen wil dat niet zeggen dat ik niet evenveel recht heb om mijn mening te geven. Elke race komt het gunnen of verdienen wel ter sprake maar goed, ik mag dat natuurlijk niet zeggen zonder dat er vijf man over me heen vallen.
En daar last ik het bij.
Ik ken er nog wel twee die alles behalve bescheiden en onderbouwend zijn. Daar ben jij er één van overigensVerwijderd schreef op zondag 13 oktober 2013 @ 18:07:
[...]
Dat komt omdat je je mening altijd als een feit presenteert. Stel je eens wat bescheidener op en sta open voor andermans mening.
||| F1-aeroblog || Battlelog |||
En jij de ander?fynrd1 schreef op zondag 13 oktober 2013 @ 19:09:
[...]
Ik ken er nog wel twee die alles behalve bescheiden en onderbouwend zijn. Daar ben jij er één van overigens
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
||| F1-aeroblog || Battlelog |||
Verwijderd
Tenzij je het sarcastisch bedoelt begrijp ik niet zo goed waar je het over hebt.fynrd1 schreef op zondag 13 oktober 2013 @ 19:09:
[...]
Ik ken er nog wel twee die alles behalve bescheiden en onderbouwend zijn. Daar ben jij er één van overigens
Phusebox schreef op zondag 13 oktober 2013 @ 10:08:
[...]
True maar het was meer frustratie en het feit dat hij hetzelfde, onterecht, deed. Het feit dat mensen het hier leuk vinden om op mij persoonlijk in te hakken heb ik ook wel gehad.
En daar last ik het bij.
offtopic:
Als er allerlei mensen op je posts reageren zou je ook eens bij jezelf te rade kunnen gaan. Misschien ben je gewoon een pessimist, misschien heb je echt zo'n kutleven, maar in bijna al je topics kom je overdreven negatief over. Of het nu om een computerspel gaat, of een telefoon, of in dit geval sport, je bent altijd (ongenuanceerd) negatief.
Als er allerlei mensen op je posts reageren zou je ook eens bij jezelf te rade kunnen gaan. Misschien ben je gewoon een pessimist, misschien heb je echt zo'n kutleven, maar in bijna al je topics kom je overdreven negatief over. Of het nu om een computerspel gaat, of een telefoon, of in dit geval sport, je bent altijd (ongenuanceerd) negatief.
Die jongens van Renault Sport F1 'horen' ook wel bij het team hoor. Elk team heeft gewoon een groepje van de motorfabrikant rondlopen. Als een team van motorleverancier wisselt, wisselen ze soms ook nog mee zodat ze bij hetzelfde team blijven.Saffie_time schreef op zondag 13 oktober 2013 @ 09:41:
[...]
Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl
Interessante nieuwtjes:
Ben benieuwd of Alonso dit gaat doen. Het lijkt me dat ie qua team nog steeds wel beter bij Ferrari past, maar ik vraag me af of ie daar wel wil blijven als ie geen slaafje naast zich heeft rijden. Al hebben we in 2014 in ieder geval een leuk jaar met Alonso en Raikkonen in 1 teamHonda wil Alonso bij McLaren
Het Japanse Honda, vanaf 2015 motorleverancier van McLaren, ziet Fernando Alonso graag terugkeren naar de Britse renstal.
Teambaas Martin Whitmarsh heeft dat bevestigd in een reactie op speculaties dat de Spanjaard het bij Ferrari niet langer naar zijn zin zou hebben.
De tweevoudig wereldkampioen, die bij Ferrari volgend seizoen te maken krijgt met Kimi Räikkönen als teamgenoot, heeft echter een doorlopend contract. Alonso kwam in 2007 al eens uit voor McLaren. „Het was een fout van ons om hem toen te laten gaan”, aldus Whitmarsh.
Ik hoop het voor hem. Hulkenberg in een snelle auto lijkt me erg interessant. En Grojean doet het (eindelijk) ook steeds beter. Soms nog wel in de schaduw van Raikkonen, maar al met al wel sterk verbeterd dit seizoen.Boullier ziet het zitten: "Hülkenberg is onze keuze"
Volgens Lotus-teambaas Eric Boullier is Nico Hülkenberg de eerste keuze van het team voor volgend jaar. De Duitser maakt momenteel indruk met de Sauber en maakt een goede kans om volgend jaar naast Romain Grosjean te gaan rijden.
Lotus moet ook nog de motorleverancier voor volgend jaar bekend maken en hoewel dat zeer waarschijnlijk Renault zal zijn, wordt er even niks naar buiten gebracht, zo lang het financiële plaatje niet op orde is. "Het gaat de goede kant op, maar totdat alles ondertekend en bevestigd is, houden we even een slag om de arm", zei Boullier tegenover Sporting Life. "Het valt allemaal spoedig op zijn plaats en als dat zo is, maken we alles bekend. Ook de motorleverancier."
Over Hülkenberg zei Boullier: "Ik zou hem graag bij ons team hebben. Hij is onze eerste keuze."
Grosjean lijkt ondertussen zeker van contractverlenging. "Hij doet het uitstekend", aldus zijn teambaas. "Hij rijdt op het gewenste niveau. Hij doet wat we van hem verwachtten. Ik moet nog wel schriftelijke bevestiging van het team krijgen. Romain heeft een contract met daarin een optie. Dat moeten we in de komende dagen even uitzoeken."
Als je ziet hoe Hulkenberg het nu doet heeft hij wel een plekje bij Lotus verdiend. Hij rijd de laatste tijd zeer constant en doet leuk vooraan mee. Nu hopen voor hem dat Lotus volgend jaar nog zo'n stabiel team is als dit jaar. Als je de geluiden hoort waarom Kimi daar perse weg zou willen lijkt het alsof er daar een bom op ontploffen staat qua financiën.
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
Voor racerij niet zijnde F1, zie het algemeen race topic.
Dit topic is bovendien niet bedoeld voor een uitgebreide discussie over het hoe en wat met betrekking tot het al dan niet kunnen bekijken van de verslaglegging van een race, al dan niet live. Inmiddels is wel duidelijk hoe dat zit. Berichtgeving daaromtrent dus graag beperken tot nieuwigheden die niet reeds besproken zijn en/of eenvoudig terug te vinden zijn op bijvoorbeeld websites van aanbieders.
Voor racerij niet zijnde F1, zie het algemeen race topic.
Dit topic is bovendien niet bedoeld voor een uitgebreide discussie over het hoe en wat met betrekking tot het al dan niet kunnen bekijken van de verslaglegging van een race, al dan niet live. Inmiddels is wel duidelijk hoe dat zit. Berichtgeving daaromtrent dus graag beperken tot nieuwigheden die niet reeds besproken zijn en/of eenvoudig terug te vinden zijn op bijvoorbeeld websites van aanbieders.