4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Ik denk dat niemand er meer vroeg voor opstaat....ik ga er morgen (weer) niet voor opstaan om de grote Vettel show te bekijken, ik zie denk ik net de laatste 5 ronden en anders lees ik wel een samenvattingJvS schreef op zaterdag 12 oktober 2013 @ 10:14:
Iedereen is laaiend enthousiast over de kwalificatie?
I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!
Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.
Ben ik helemaal met je eens, het feit dat het voor de eerste plaats niet spannend was betekend nog niet dat daarachter niets gebeurdeFiresphere schreef op zaterdag 12 oktober 2013 @ 10:59:
Ik vond de race in Korea anders zeer vermakelijk, ondanks dat het qua "wie gaat er winnen" weinig nieuws te melden was.
All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.
Als het later op de dag is wil ik wel kijken (voor de race sta ik wel op), maar hoe minder Vettel hoe beter
[ Voor 11% gewijzigd door TommyGun op 12-10-2013 11:45 ]
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
Veel gebeurd!
Misschien dat ze Webber de laatste aantal GP`s de goeie auto gegeven hebben omdat Vettel toch bijna geen punten meer nodig heeft. (als afscheid)MegaTronics schreef op zaterdag 12 oktober 2013 @ 11:06:
Het zou pas leuk worden als Webber morgen eens een keer geen poepstart heeft en dat hij voor Vettel kan blijven. Maar ja, Webber en starten........
Zou wel leuker zijn voor het wedstrijd-beeld imho.
How do you save a random generator ?
... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV
I have no special talent. I am only passionately curious.
Go Webber!!
Lijkt me wel.ricardo246 schreef op zondag 13 oktober 2013 @ 07:54:
Is Vettel zijn Kers system nu gefixed voor de race?
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Wou zeggen, topic is weer net zo stil als gisterochtend.
Terwijl dit juist de betere racetijden zijn, je hebt daarna nog wat aan je dag
Al wakker sinds 6:05. Heb Cars 2 al gezien
30Drie Web Design & IT Consultancy | Raven Consultancy Services
See you in the Galaxies Far, Far Away ....
OmgMrSleeves schreef op zondag 13 oktober 2013 @ 07:55:
[...]
Al wakker sinds 6:05. Heb Cars 2 al gezien(2 kinderen die niet uitslapen)
Race begint nu btw
[ Voor 5% gewijzigd door Blitzdoctor op 13-10-2013 07:56 ]
zo ongeveer nuCthulhu schreef op zondag 13 oktober 2013 @ 07:55:
Hoe laat begint de race?
Nu zo ongeveerCthulhu schreef op zondag 13 oktober 2013 @ 07:55:
Hoe laat begint de race?
If the thickness of a pizza is A, and its radius is Z, and pi is just PI, then its volume is V = PIZZA
See you in the Galaxies Far, Far Away ....
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
If the thickness of a pizza is A, and its radius is Z, and pi is just PI, then its volume is V = PIZZA
+1Saffie_time schreef op zondag 13 oktober 2013 @ 07:58:
Saffie_time is blij dat de BBC er weer live bij is en niet naar de RTL+ hoeft te kijken.
En vriendin moet werken. Is al om 7:00 de deur uit..
Bernie handpoppen, headcams op hun hoofd, complete formule1-auto's op hun hoofd. Echt geweldig
Belangrijke reden om op te staan, zou voor RTL+ waarschijnlijk niet gaan kijken.Saffie_time schreef op zondag 13 oktober 2013 @ 07:58:
Saffie_time is blij dat de BBC er weer live bij is en niet naar de RTL+ hoeft te kijken.
Go Webber, ik hoop dat hij hem laat staan in bocht 1 en niet wijkt voor Vettel
If you choose to criticise you choose your enemies
Verwijderd
Wat is de winnende strategie, en wat word de mclaren strategie?
Heerlijk weer de beeb vandaag
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
Daar kon Vettel anders geen ruk aan doen.Phusebox schreef op zondag 13 oktober 2013 @ 08:06:
Vettel rijdt Hamilton uit de race en komt er uiteraard weer mee weg.
Wat heb je toch weer een mooie kijk op de zaak zelfs voor de replay. Misschien dat die nu je mening wel doet veranderen.Phusebox schreef op zondag 13 oktober 2013 @ 08:06:
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Dat kan je serieus niet menen.. Hamilton ging zelf opzij, omdat Webber dat deed.Phusebox schreef op zondag 13 oktober 2013 @ 08:06:
Ik zie niet hoe Vettel hier tussen Grosjean en Lewis zijn auto in het niets hat kunnen oplossen...Phusebox schreef op zondag 13 oktober 2013 @ 08:06:
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Waarschijnlijk net als ik heel erg moe van het eeuwige negatieve gedoe van Phusebox.AzzKickah schreef op zondag 13 oktober 2013 @ 08:10:
Jongens, we happen weer veel te erg.
Wel heel erg zonde voor Hamilton, nu al 80 seconden achterstand is niet iets waar je blij van word... Ach, hij kan wel altijd lekker inhalen dus daar kunnen we dan wel weer wat acties op verwachten
EDIT: nog meer problemen voor Lewis
[ Voor 11% gewijzigd door Arjan90 op 13-10-2013 08:12 ]
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
Romain is wel echt gegroeid de afgelopen races. Fijn om te zien. Vorig jaar was echt een ramp.Saffie_time schreef op zondag 13 oktober 2013 @ 08:12:
Ik had wel verwacht dat de Red Bulls zouden weglopen maar voor de verandering een keer niet!
En Vettel niet op p1 en meteen foutjes.
Foutjes ook.DDX schreef op zondag 13 oktober 2013 @ 08:13:
Vettel heeft er niet z'n gebruikelijke snelheid inzitten ?
Is er iets met zijn auto?
Vanwege KERS problemen hebben ze de TC maar uitgeschakeldDDX schreef op zondag 13 oktober 2013 @ 08:13:
Vettel heeft er niet z'n gebruikelijke snelheid inzitten ?
Strategy A... hopelijk zegt hij, nee "strategy M"..Phydomir schreef op zondag 13 oktober 2013 @ 08:16:
"Fernando is faster then you. Do you understand?"
HahahahaMrSleeves schreef op zondag 13 oktober 2013 @ 08:17:
[...]
Strategy A... hopelijk zegt hij, nee "strategy M"..
Echt heel gek.
Of negeert ze eindelijk eens..Phusebox schreef op zondag 13 oktober 2013 @ 08:19:
Duidelijk geen team orders.
Denk dat die band wat schade achter heeft opgeleverd.Arjan90 schreef op zondag 13 oktober 2013 @ 08:19:
Lewis eruit... Helaas, ben wel benieuwd wat er aan de hand is. Schade bij de ophanging? Dezelfde auto deed het gisterochtend prima!
Lijkt me niet slim. Zetten ze weer een of andere gare Italiaan erin voor de laatste races.
Waarom? De baan is vrij en er hangt geel. Zo min mogelijk SC juist, is nergens voor nodig. De regie heeft de crash volledig gemist. Geen onboards natuurlijk.Phusebox schreef op zondag 13 oktober 2013 @ 08:06:
Vettel rijdt Hamilton uit de race en komt er uiteraard weer mee weg. Oh nee bad call on my part.
Echt onverantwoord ook dat er geen SC is.
Die maffe voorvleugels maken gehakt van die prutpirelli's. Dit was maar een miniscuul tikje.
Die thermische camera heb ik nou wel gezien eigenlijk.
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Waarom?Saffie_time schreef op zondag 13 oktober 2013 @ 08:22:
Ik zie Massa geen stoeltje meer hebben volgende seizoen. Laat hem maar lekker afscheidraces rijden.
Mercedes laat Rosberg te vroeg gaan
[ Voor 8% gewijzigd door Arjan90 op 13-10-2013 08:24 ]
Ik denk dat hij terug gaat naar Sauber. Hulkenberg naar Renault en dan is alles wel zo'n beetje vergeven.Saffie_time schreef op zondag 13 oktober 2013 @ 08:25:
Na zijn rentree is hij nooit meer op het nivo gekomen van ervoor (voor mijn gevoel) en er is geen team dat nog geen "goede tweede rijder" heeft.
Ik vind er trouwens niet veel van, maar het valt wel op dat sinds de discussie over TC Vettel nu opeens langzaam rijdt en worstelt met grip. Ongetwijfeld toevallig omdat hij nu onder druk staat, maar de timing had beter gekund
[ Voor 4% gewijzigd door Arjan90 op 13-10-2013 08:29 ]
Naar Lotus bedoel je van Hulkenberg?Phydomir schreef op zondag 13 oktober 2013 @ 08:27:
[...]
Ik denk dat hij terug gaat naar Sauber. Hulkenberg naar Renault en dan is alles wel zo'n beetje vergeven.
Lotus ja. Ze heten al een tijdje geen Renault meer natuurlijk. hehe
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Wat zal die man nog spierpijn krijgen van het glimlachen.Ryur schreef op zondag 13 oktober 2013 @ 08:38:
Hij laat wel zien dat hij waardig is voor een Red Bull stoeltje!
Misschien moet z'n helm wel verbreed worden aan de onderkant.
Mooi toch, allemaal dankzij RIC
Ik zit hier met plezier te kijken hoor
Door een domme strategie te rijden die je aan het einde niks oplevert?Ryur schreef op zondag 13 oktober 2013 @ 08:38:
Hij laat wel zien dat hij waardig is voor een Red Bull stoeltje!
Als je zo ver naar achter start heb je niets te verliezen.Phusebox schreef op zondag 13 oktober 2013 @ 08:40:
[...]
Door een domme strategie te rijden die je aan het einde niks oplevert?
[ Voor 39% gewijzigd door Blitzdoctor op 13-10-2013 08:43 ]
Webber rijdt in de snelle auto vandaag. Vettel mag overduidelijk Webber niet inhalen.Arjan90 schreef op zondag 13 oktober 2013 @ 08:29:
Ik vind er trouwens niet veel van, maar het valt wel op dat sinds de discussie over TC Vettel nu opeens langzaam rijdt en worstelt met grip. Ongetwijfeld toevallig omdat hij nu onder druk staat, maar de timing had beter gekund
How do you save a random generator ?
Ach, onzin.enchion schreef op zondag 13 oktober 2013 @ 08:48:
[...]
Webber rijdt in de snelle auto vandaag. Vettel mag overduidelijk Webber niet inhalen.
En terecht voor RIC. Als daar grind lag had hij nooit kunnen inhalen.AzzKickah schreef op zondag 13 oktober 2013 @ 08:56:
Die wedstrijdleiding krijgt volgens mij echt zo'n harde p*k van straffen uitdelen he... Damn.
Die witte lijnen liggen er niet voor niets.AzzKickah schreef op zondag 13 oktober 2013 @ 08:56:
Die wedstrijdleiding krijgt volgens mij echt zo'n harde p*k van straffen uitdelen he... Damn.
Dit topic is gesloten.
![]()
Voor racerij niet zijnde F1, zie het algemeen race topic.
Dit topic is bovendien niet bedoeld voor een uitgebreide discussie over het hoe en wat met betrekking tot het al dan niet kunnen bekijken van de verslaglegging van een race, al dan niet live. Inmiddels is wel duidelijk hoe dat zit. Berichtgeving daaromtrent dus graag beperken tot nieuwigheden die niet reeds besproken zijn en/of eenvoudig terug te vinden zijn op bijvoorbeeld websites van aanbieders.