Nu nagenoeg even oude banden... dag dag winst voor Webber.
[ Voor 14% gewijzigd door Speedpete op 27-10-2013 11:24 ]
Object-oriented programming offers a sustainable way to write spaghetti code | Hoe vleugels wel werken.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Tot dit punt vond ik het wel vermakelijk. Ben nu wel bang dat het in gaat kakken idd..gambieter schreef op zondag 27 oktober 2013 @ 11:27:
Webber mist de scherpte, Vettel niet. Saaie GP.
... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV
Het was overduidelijk dat Webber erachter zou komen. Vettel had die zachtere band er al op zitten. Webber moest die nog en vijf ronden of wat nog terug naar de hardere band. Het gat was al niet bijster groot. Simpel.soulcrusher schreef op zondag 27 oktober 2013 @ 11:20:
[...]
Nu wel ja, maar ze zitten wel op verschillende strategie hè
Overigens, los van dat Vettel een snelle auto heeft heb ik toch ook het idee dat hij vergeleken met Alonso meer een killer is. Naar mijn idee pakt Vettel ook eerder die kleine kans. Waar Alonso het naar mijn idee op wint is strategie en het kunnen weerstaan van druk.
[ Voor 25% gewijzigd door Dadona op 27-10-2013 11:32 ]
Verwijderd
Vettel is de enige die er nog zin in heeft.gambieter schreef op zondag 27 oktober 2013 @ 11:27:
Webber mist de scherpte, Vettel niet. Saaie GP.
WDC worden in een smoggat in India. Je zou bijna bewust crashen.
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
[ Voor 3% gewijzigd door DDX op 27-10-2013 11:34 ]
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Wie gaat nou complete parkeerplaatsoppervlaktes voor een bocht aanleggen om inhalen te bevorderen?! Pas de reglementen voor de auto's zodanig aan dat die gewoon kunnen inhalen!
Och ja hoor. Dag Webber. Pfffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff.
(Ja sorry, ik was voor Webber).
Hmm.. met 25 sec denk ik niet
[ Voor 23% gewijzigd door Ryur op 27-10-2013 11:38 ]
Zoals wat? Een ronde overslaan?Ryur schreef op zondag 27 oktober 2013 @ 11:38:
Oke, nu hoop ik dat Kimi nog wat leuks gaat uithalen
Hmm.. met 25 sec denk ik niet
Ik zie hem niet meer bij Vettel in de buurt komen. Helaas.
Edit: Ahh stiekeme edit
[ Voor 4% gewijzigd door AzzKickah op 27-10-2013 11:40 ]
Bald by design, beard by choice.
Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.
Wat zei ie?Ryur schreef op zondag 27 oktober 2013 @ 11:42:
Wat een held is Webber toch!
Wel mooi dat ie zo'n smile had, maar vraag me af waarom
Het leek een beetje zo van 'ach wtf het zal ook eens niet'
[ Voor 12% gewijzigd door AzzKickah op 27-10-2013 11:43 ]
Voor het eten thuis zijn maakt webber blij.AzzKickah schreef op zondag 27 oktober 2013 @ 11:42:
[...]
Wat zei ie?![]()
Wie goed doet, die goed ontmoet.
Vooral die grijns.AzzKickah schreef op zondag 27 oktober 2013 @ 11:42:
[...]
Wat zei ie?![]()
En hij gaat direct weg, heeft geen zin om de feestjes (Titel voor RB & titel voor SV) te wachten
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
HahaSenor Sjon schreef op zondag 27 oktober 2013 @ 11:44:
Omdat ie weet dat ie er bijna vanaf is. Elke keer zijn auto... En strategisch wordt ie ook genaaid. Protecting against SC. Alsof een gecrashte auto nog vindbaar is in de smog and asfaltvlakte. Ze rijden met die thermische camera's om het einde van het rechte stuk te kunnen zien.
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
| function indiaF1() { $ervaring = "g"; for($i=0; $i<100; $i++) { $ervaring .= "a"; } $ervaring .= "p"; echo $ervaring; } |
*zucht*
Object-oriented programming offers a sustainable way to write spaghetti code | Hoe vleugels wel werken.
Dat zijn indrukwekkende programmeerskillsSpeedpete schreef op zondag 27 oktober 2013 @ 11:54:
PHP:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 function indiaF1() { $ervaring = "g"; for($i=0; $i<100; $i++) { $ervaring .= "a"; } $ervaring .= "p"; echo $ervaring; }
*zucht*
Hetzelfde voor Alonso en Massa...AzzKickah schreef op zondag 27 oktober 2013 @ 11:56:
Waarom heeft Button zo'n poeprace dan? Zelfs Perez ligt 7e.
Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!
Tja en is India niet het land van de spetterende kleuren? Nu is alles lichtbruin..Frank-NL schreef op zondag 27 oktober 2013 @ 11:55:
Het meest droevige aan die nieuwe banen in 3e wereldlanden zijn die compleet lege tribunes tijdens de race.
Verwijderd
Tikje bij start, en vroege stop. Dacht ik.AzzKickah schreef op zondag 27 oktober 2013 @ 11:56:
Mjah Alonso had vroeg in de race en neuswissel dus daar is nog een verklaring voor. Maar Button heeft toch op zich niks geks bij de hakken gehad?
40 sec voor een neuswissel als verklaring. Nee, het gaat gewoon ruk voor Alonso vandaag.AzzKickah schreef op zondag 27 oktober 2013 @ 11:57:
[...]
Mjah Alonso had vroeg in de race en neuswissel dus daar is nog een verklaring voor. Maar Button heeft toch op zich niks geks bij de hakken gehad?
Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!
Zijn banden zijn gewoon op.AzzKickah schreef op zondag 27 oktober 2013 @ 12:00:
Dat was een beetje suf van Kimi om die plek zo snel aan Massa te verliezen...
Banden waren veeeeel ouderAzzKickah schreef op zondag 27 oktober 2013 @ 12:00:
Dat was een beetje suf van Kimi om die plek zo snel aan Massa te verliezen...
Beter:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
| function watchF1Race($aRaceName) { $quali = getQualification($aRaceName); if($quali[1]->name == 'Vettel') { if($quali[2]->time - $quali[1]->time > 0.5) { $watch = "NO"; } else { $watch = "MAYBE"; } } else { $watch = "YES"; } return $watch; } |
Niets ten nadele van Vettel, maar zo gaat het wel dit seizoen...
Wat dacht je van Alonso? Man man man...AzzKickah schreef op zondag 27 oktober 2013 @ 11:56:
Grosjean wel weer goed, en de banden van Kimi maken het nu even spannend.
Lekker WEC gaan kijken mensen, meer auto's, meer spanning, meer echt racen.
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Zeg, PHP werkt met Zero-indexingSpeedpete schreef op zondag 27 oktober 2013 @ 12:01:
[...]
Beter:
*knip*
Niets ten nadele van Vettel, maar zo gaat het wel dit seizoen...
Laaaaaaaaaaaaaame.
Volgens de man-page van de functie getQualification() klopt de code welRyur schreef op zondag 27 oktober 2013 @ 12:04:
[...]
Zeg, PHP werkt met Zero-indexingdus code klopt niet
Verrek...AzzKickah schreef op zondag 27 oktober 2013 @ 12:05:
Ik zie zojuist iemand wereldkampioen worden en het doet me eigenlijk helemaal compleet niks.
Laaaaaaaaaaaaaame.
[ Voor 32% gewijzigd door Speedpete op 27-10-2013 12:05 ]
LOL @ Kimi
Die heeft nieuwe softs gehaald en de FL van Vettel gestolen.
[ Voor 19% gewijzigd door Señor Sjon op 27-10-2013 12:07 ]
Dito. Maargoed ik ben anti VettelAzzKickah schreef op zondag 27 oktober 2013 @ 12:05:
Ik zie zojuist iemand wereldkampioen worden en het doet me eigenlijk helemaal compleet niks.
Laaaaaaaaaaaaaame.
Zelfs bij red Bull lijkt het alsof ze blij zijn omdat het moet.AzzKickah schreef op zondag 27 oktober 2013 @ 12:05:
Laaaaaaaaaaaaaame.
Ik zou het wel heel erg LOL vonden als de donuts en de weggegooide handschoenen ervoor zorgen dat hij te licht wordt bevonden bij het wegen
[ Voor 6% gewijzigd door gambieter op 27-10-2013 12:09 ]
Jammer dat het in India totaal niet opvalt in de smog.
[ Voor 7% gewijzigd door JeroenTheStig op 27-10-2013 12:14 ]
Een wheelie nog wel!Boktor schreef op zondag 27 oktober 2013 @ 12:09:
Vettel doet een wheelie, want het is spectaculair om de banden te zien roken.
World Series by Renault, WEC, WTCC... het zijn klassen die langzamerhand leuker zijn om te kijken dan F1.
Verwijderd
De enige die ooit een wheelie heeft gedaan met een red bull was webber een paar jaar geleden aan het einde van een recht stukBoktor schreef op zondag 27 oktober 2013 @ 12:09:
Vettel doet een wheelie, want het is spectaculair om de banden te zien roken.
Melbourne was datVerwijderd schreef op zondag 27 oktober 2013 @ 12:13:
[...]
De enige die ooit een wheelie heeft gedaan met een red bull was webber een paar jaar geleden aan het einde van een recht stuk
[ Voor 4% gewijzigd door AzzKickah op 27-10-2013 12:14 ]
Valencia was dat.
[ Voor 35% gewijzigd door Señor Sjon op 27-10-2013 12:14 ]
Valencia klapte ie op die groene auto(?) en maakte ie een complete backflip.
Verwijderd
Kudo's voor Vettel, fuck het protocol.
Neh die begon dus met achterop die andere auto te klappen. Dat noem ik geen wheelie
http://www.youtube.com/watch?v=nxJtpQoepac
[ Voor 51% gewijzigd door soulcrusher op 27-10-2013 12:16 ]
Hahah ja ook
Damn. Ze gaan écht iets moeten doen.
T'all ya fine dandies, prancing about with yer head full of eyeballs, come and get me I say
Doen ze leuk met z'n allen
Maar F1 heeft heel snel iemand met charisma nodig en niet het evensaaie Oostenrijkse volkslied.
Dat is ook wel een factor, sommige gevechten zijn nauwelijks in beeld gebracht. Anderzijds zijn veel van de posities die Vettel terugpakte door pitstops gekomen en zijn de acties die hij zelf moest doen - met name de laatste (en normaal gesproken moeilijkste) wel in beeld gebracht. Dat hij daar fluitend voorbij kwam is een combinatie van zijn snelheid en het bandensparen van anderen.DexterBelgium schreef op zondag 27 oktober 2013 @ 12:17:
En ik vraag me toch ook af of het ligt aan hoe het in beeld werd gebracht. Vettel is van laatste naar eerste gekard, en ik moet zeggen dak me van heel de race al niks meer kan herinneren.
Mijn broer is de enige reden dat ik nog F1 kijk. Gisteren na de qualy had ik gewoon geen zin om de race te kijken, de uitslag was toch al duidelijk, had veel meer zin om twee uur rondjes te draaien op de ijsbaan.Senor Sjon schreef op zondag 27 oktober 2013 @ 12:22:
Ik heb ook met een schuin oog gekeken en voor de rest wat op internet rondgehangen. F1 begint steeds meer opgesloten te raken in hun eigen wereld.
Ik kijk F1 echter samen met m'n broer en het is een momentje samen, daarom heb ik vandaag gekeken. Kijken vanwege het sportieve element is er eigenlijk al niet meer bij.
[ Voor 32% gewijzigd door Speedpete op 27-10-2013 12:25 ]
Christian zei net nog bij de BBC dat ze de atmosfeer in India zullen gaan missen. Dat snap ik, aangezien je zo'n grauwe lucht nergens anders ziet.
Ik kan bijna niet geloven dat F1 nieuwe fans trekt. Als ik nu als 8-9 jarig jochie F1 zou zien, dan ga ik wel verder met LEGO ofzo.
Zal wel wat "Engels" geld in zitten.AzzKickah schreef op zondag 27 oktober 2013 @ 12:37:
Ik snap niet zo goed waarom ze op de BBC zo voor het terugbrengen van dit circuit zijn.
How do you save a random generator ?
Offtopic, maar dat doet me hieraan denken.
YouTube: How to lose a head in advertising - Top Gear Christmas Special 2011 - BBC
Dit topic is gesloten.
![]()
Voor racerij niet zijnde F1, zie het algemeen race topic.
Dit topic is bovendien niet bedoeld voor een uitgebreide discussie over het hoe en wat met betrekking tot het al dan niet kunnen bekijken van de verslaglegging van een race, al dan niet live. Inmiddels is wel duidelijk hoe dat zit. Berichtgeving daaromtrent dus graag beperken tot nieuwigheden die niet reeds besproken zijn en/of eenvoudig terug te vinden zijn op bijvoorbeeld websites van aanbieders.