Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[F1] Seizoen 2013 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 61 ... 83 Laatste
Acties:
  • 256.765 views

Onderwerpen

• Ryur
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 18-11 21:17
Waarom nou bij Mark & niet bij die Duitser?!

• AzzKickah
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-11 10:12

AzzKickah

06-CENSORED

Mwaaahhhh Duitsers hou je b*k nou eens!! :(

Echt he.

[ Voor 12% gewijzigd door AzzKickah op 22-09-2013 16:03 ]

Verwijderd

Eindelijk weer eens vuur uit een motor!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Vettel had nog wel een stopje kunnen maken.

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10:14
Ach ja hopelijk volgend jaar beter

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

• Noel
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17-11 15:08
Taxi Alonso. Altijd leuk. :)

Server: Xeon X3430 21TB RAID 5 | Game: 5900X, 6900XT, dual FS2735 | Mobile: Lenovo X1 Carbon, Thinkpad T440s, Moto G7 Plus

• Blitzdoctor
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 18-11 16:26

Blitzdoctor

Al belt u met een banaan...

Lol Webber

... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV

• BM
  • Laatst online: 10:01

BM

Moderator Spielerij
Hopelijk zorgen de regelveranderingen volgend jaar dat Red Bull een paar stappen achteruit doet. Nog 4 jaar een dominerend Red Bull trek ik niet.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

• Ryur
Mark bij Alonso. Schitterend!

Verwijderd

Mooi laatste gedeelte van de race hoor. Goede gevechten rond plaats 8 t/m 2.

• Speedpete
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-11 12:28

Speedpete

was barman

BM schreef op zondag 22 september 2013 @ 16:06:
Hopelijk zorgen de regelveranderingen volgend jaar dat Red Bull een paar stappen achteruit doet. Nog 4 jaar een dominerend Red Bull trek ik niet.
Ik denk dat de kijkersaantallen dan flink af gaan nemen...

Object-oriented programming offers a sustainable way to write spaghetti code | Hoe vleugels wel werken.

• Blitzdoctor

Blitzdoctor

Räikkönen lacht :|
Zeker high van de pijnstillers :P

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 19-11 23:06

Quad

Doof

Wat gebeurde er?

Ik zie dat Giedo vd Garde 16e is geworden, wederom voor zijn teammaat, proficiat! d:)b

[ Voor 22% gewijzigd door Quad op 22-09-2013 16:15 ]

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️
nggyu nglyd

• Blitzdoctor

Blitzdoctor

Webber mocht met alonso meerijden na zijn plof.

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 19-11 23:06

Quad

Doof

Ik zie het, even opgezocht op Sport1:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/cAqknYA.png

_O_

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️
nggyu nglyd

• Blitzdoctor

Blitzdoctor

Valt nog mee dat alonso fatsoenlijk linksaf kon, hij ziet niks :P

• Ryur
Blitzdoctor schreef op zondag 22 september 2013 @ 16:17:
Valt nog mee dat alonso fatsoenlijk linksaf kon, hij ziet niks :P
Goede driver! Maarja, hij krijgt er wss wel een waarschuwing voor.
Wel zeer lachwekkend, en je ziet ook hoe goede vrienden dat zijn!

• fynrd1
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11:14

fynrd1

Fooled by Randomness

De presentatrice van sky f1 italia.. O+

||| F1-aeroblog || Battlelog |||

• Michel242186
  • Registratie: September 2003
  • Nu online
en Vettel weer uitgejoeld tijdens zijn zegje op het podium...vind ik wel grappig.

• Ryur
fynrd1 schreef op zondag 22 september 2013 @ 16:29:
De presentatrice van sky f1 italia.. O+
PICS? :D

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• Chilly_Willy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10-10 14:59
Quad schreef op zondag 22 september 2013 @ 16:16:
Ik zie het, even opgezocht op Sport1:

[afbeelding]

_O_
Kon die het terugdoen voor de lift die hij in 2011 kreeg.
Afbeeldingslocatie: http://www.formula1.com/wi/gi/597x478/3_Lp/manual/2011de-alonsowebber-01.jpg

Coïtus ergo sum

• Gé Brander
  • Laatst online: 14-11 18:45

Gé Brander

MS SQL Server

Michel242186 schreef op zondag 22 september 2013 @ 16:30:
en Vettel weer uitgejoeld tijdens zijn zegje op het podium...vind ik wel grappig.
Al eerder langsgeweest. Bijzonder sneu gedrag. Maakt me niet uit tegen wie ze het doen. Heel jammer dat het vaker gebeurd. Onsportief.

Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

Gé Brander schreef op zondag 22 september 2013 @ 16:42:
[...]

Al eerder langsgeweest. Bijzonder sneu gedrag. Maakt me niet uit tegen wie ze het doen. Heel jammer dat het vaker gebeurd. Onsportief.
Ach, er gebeuren ergere dingen in de wereld. Daarnaast, negen van de tien in dit topic vertonen met enige regelmaat ook flink onsportief gedrag wat soms weleens neigt naar racisme. Dus ja..

• Gé Brander

Gé Brander

MS SQL Server

fynrd1 schreef op zondag 22 september 2013 @ 16:47:
[...]
Ach, er gebeuren ergere dingen in de wereld. Daarnaast, negen van de tien in dit topic vertonen met enige regelmaat ook flink onsportief gedrag wat soms weleens neigt naar racisme. Dus ja..
De eeuwige dooddoener, er gebeuren ergere dingen in de wereld. Dan kunnen we dus nergens meer wat van vinden...

Ik vind het gewoon bijzonder jammer dat F1 begint af te glijden naar voetbal nivo. Qua supporters dan. Boe roepen is gewoon bijzonder onsportief, en nogmaals, als dit naar ieder ander coureur zou gebeuren zou ik dit ook geschreven hebben.

Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

Gé Brander schreef op zondag 22 september 2013 @ 16:50:
[...]

De eeuwige dooddoener, er gebeuren ergere dingen in de wereld. Dan kunnen we dus nergens meer wat van vinden...

Ik vind het gewoon bijzonder jammer dat F1 begint af te glijden naar voetbal nivo. Qua supporters dan. Boe roepen is gewoon bijzonder onsportief, en nogmaals, als dit naar ieder ander coureur zou gebeuren zou ik dit ook geschreven hebben.
Ja.. Formule 1 is alleen voor de elite.. :z

• Gé Brander

Gé Brander

MS SQL Server

fynrd1 schreef op zondag 22 september 2013 @ 16:57:
[...]
Ja.. Formule 1 is alleen voor de elite.. :z
Ach als je dat er in wilt lezen... Doe dat dan vooral.

Ik meld alleen maar dat ik het bijzonder onsportief gedrag vind wat je vooral ook bij voetbal ziet. Met jouw opmerking (wat ik dus niet gezegd heb) insinueer je zelf dat voetbal voor plebs is en F1 voor de elite.

Maar dat waren niet mijn woorden...

Verwijderd

Dat je het grappig vindt en dit posted zegt helaas genoeg.

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

Gé Brander schreef op zondag 22 september 2013 @ 17:09:
[...]

Ach als je dat er in wilt lezen... Doe dat dan vooral.

Ik meld alleen maar dat ik het bijzonder onsportief gedrag vind wat je vooral ook bij voetbal ziet. Met jouw opmerking (wat ik dus niet gezegd heb) insinueer je zelf dat voetbal voor plebs is en F1 voor de elite.

Maar dat waren niet mijn woorden...
Ik zie gewoon menselijk gedrag, op competitief niveau is dat gedrag alles behalve charmant. Je beweert dat het niveau van de gemiddelde f1 fan afglijd naar die van een voetbal supporter. Ik kan me nog goed herrineren hoe simpel en onsportief de fans in de jaren 90 waren, of in de afgelopen 13 jaar.. Oh wacht.. Dat schenen destijds ook mensen te zijn. :+

• Noel
"Mark Webber has been given a reprimand because he "went onto the track without the permission of marshals" at the end of the race."

Sad.

Server: Xeon X3430 21TB RAID 5 | Game: 5900X, 6900XT, dual FS2735 | Mobile: Lenovo X1 Carbon, Thinkpad T440s, Moto G7 Plus

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Hoezo 'went onto the track'?

• ricardo246
  • Laatst online: 09:50

ricardo246

Life's what you make it!

Hij kreeg een lift van Alonso........ wel opletten he ;-)

I have no special talent. I am only passionately curious.

• HarryDeCowboy
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 15-11 03:35
webber en alonso hebben beiden een reprimande gekregen voor de lift op het einde.

dit betekent dus een 10 plaatsen grid-penalty voor volgende race in korea.
werkelijk waar belachelijk dit. dit is simpelweg een vriendschappelijk gebaar welke coureurs al decennia lang doen. nooit bestraft ook.

ps.; mijn shift toetsen zijn kapoet dus vandaar het gebrek aan hoofdletters e.d.

edit; een 10 place grid-penalty voor webber dus, gezien het zijn 3e reprimande van het seizoen is.

[ Voor 11% gewijzigd door HarryDeCowboy op 22-09-2013 19:00 ]

• Gé Brander

Gé Brander

MS SQL Server

fynrd1 schreef op zondag 22 september 2013 @ 17:34:
[...]
Ik zie gewoon menselijk gedrag, op competitief niveau is dat gedrag alles behalve charmant. Je beweert dat het niveau van de gemiddelde f1 fan afglijd naar die van een voetbal supporter. Ik kan me nog goed herrineren hoe simpel en onsportief de fans in de jaren 90 waren, of in de afgelopen 13 jaar.. Oh wacht.. Dat schenen destijds ook mensen te zijn. :+
Ik zal de laatste zijn die zal ontkennen dat het menselijk gedrag is. En inderdaad helemaal niet charmant. Maar de afgelopen jaren (ik kijk sinds halverwege de jaren 80) heb ik dit niet drie races achter elkaar meegemaakt omdat er iemand wint die nu toevallig een heel goede auto heeft en ook goed kan rijden.

Ik herinner mij inderdaad de keren dat ene MS gewonnen had omdat er iemand anders van het gas ging om hem vlak voor de finish voor te laten. Dat is pas onsportief en als er dan boe geroepen wordt kan ik dat helemaal begrijpen. Maar omdat iemand op dit moment oppermachtig is en niet voor Ferrari rijdt om dan te gaan boeroepen, dat is gewoon te sneu voor woorden en de sport niet waardig.

• c0ne
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 19-03-2020

c0ne

It's m3!

Gé Brander schreef op zondag 22 september 2013 @ 19:00:
[...]

Ik zal de laatste zijn die zal ontkennen dat het menselijk gedrag is. En inderdaad helemaal niet charmant. Maar de afgelopen jaren (ik kijk sinds halverwege de jaren 80) heb ik dit niet drie races achter elkaar meegemaakt omdat er iemand wint die nu toevallig een heel goede auto heeft en ook goed kan rijden.

Ik herinner mij inderdaad de keren dat ene MS gewonnen had omdat er iemand anders van het gas ging om hem vlak voor de finish voor te laten. Dat is pas onsportief en als er dan boe geroepen wordt kan ik dat helemaal begrijpen. Maar omdat iemand op dit moment oppermachtig is en niet voor Ferrari rijdt om dan te gaan boeroepen, dat is gewoon te sneu voor woorden en de sport niet waardig.
Ik zie inderdaad ook liever gevechten om P1 en vind het ook saai dat altijd dezelfde wint. Aan de andere kant is de combinatie Vettel / RBR gewoon oppermachtig en dat hoort er ook bij. Die jongen kan gewoon 1,5 uur perfectie leveren en het is aan de rest van de teams om Vettel van zijn troon te stoten.

Why is it when your wife or girlfriend gets pregnant, all her friends rub her belly and say "congratulations!", But nobody rubs your dick and says "Good Job"?

• Gé Brander

Gé Brander

MS SQL Server

c0ne schreef op zondag 22 september 2013 @ 19:18:
[...]
Ik zie inderdaad ook liever gevechten om P1 en vind het ook saai dat altijd dezelfde wint. Aan de andere kant is de combinatie Vettel / RBR gewoon oppermachtig en dat hoort er ook bij. Die jongen kan gewoon 1,5 uur perfectie leveren en het is aan de rest van de teams om Vettel van zijn troon te stoten.
Het grootste "probleem" is dat er "teveel" goede rijders zijn. Veel kampioenen die allemaal als een dolle kunnen rijden. Het is de consistentie van Red Bull en de kwaliteiten van Vettel die de spanning uit het kampioenschap halen.

Als er één, maximaal twee andere rijders waren die consequest goed zouden scoren dan was het al een heel stuk minder voorspelbaar. Nu worden de punten die overblijven erg verdeeld over de vele andere kampioenwaardigen en dat geeft Vettel de mogelijkheid zijn voorsprong steeds verder uit te bouwen.

• MrSleeves
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 13-10 22:03

MrSleeves

You'll thank me later.

Gé Brander schreef op zondag 22 september 2013 @ 19:00:
[...]

Dat heb ik de vorige keer ook gezegd. Dat was begrijpelijk en op Indianapolis gewoon logisch (maar dat was tegen de F1 als geheel.

Vorige keer was het zogenaamd omdat het Monza was, maar dat excuus lijkt nu niet te tellen.
Gelukkig ziet Vettel het boe roepen als een drijfveer om nog harder te rijden. Net als dat vingertje; hoe harder er tegen geroepen werd, hoe meer hij het blijft doen..

Overigens vind ik de straf van Webber wel een beetje kansloos. De straf komt weliswaar wel voort uit verschillende reprimandes, maar toch onnodig. Dit was voorheen nooit een probleem.

[ Voor 7% gewijzigd door MrSleeves op 22-09-2013 20:26 ]

30Drie Web Design & IT Consultancy | Raven Consultancy Services

• DDX
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 11:58

DDX

Ook grappig achterop auto van Vettel :

Afbeeldingslocatie: http://i44.tinypic.com/24lu3pl.jpg

https://www.strava.com/athletes/2323035

• agentorangina
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20-08-2024
Camera beelden van Webber

Dat is toch niet erg safe, het had slechter kunnen aflopen.

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

MrSleeves schreef op zondag 22 september 2013 @ 20:24:
Overigens vind ik de straf van Webber wel een beetje kansloos. De straf komt weliswaar wel voort uit verschillende reprimandes, maar toch onnodig. Dit was voorheen nooit een probleem.
Met de beelden erbij vind ik het wel begrijpelijk, dit was gewoon dom van Webber en Alonso, blinde bocht etc.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• c0ne
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 19-03-2020

c0ne

It's m3!

agentorangina schreef op maandag 23 september 2013 @ 00:27:

'T gaat inderdaad wel heel nonchalant :w "Heeej ik wil meeeheee".

Why is it when your wife or girlfriend gets pregnant, all her friends rub her belly and say "congratulations!", But nobody rubs your dick and says "Good Job"?

• Noel
Dacht eerst dat het meer om het meerijden zelf ging. Maar met die beelden er bij is het wel duidelijk. Niet bepaald slim.

Also, waarschijnlijk die dude van Renault die aan Grosjeans wagen aan het prutsen was in korte broek en t-shirt:
In a separate incident Lotus were also reprimanded because a team personnel member was not wearing a helmet during a pit stop for Romain Grosjean.

[ Voor 53% gewijzigd door Noel op 23-09-2013 03:53 ]

• MrSleeves

MrSleeves

You'll thank me later.

agentorangina schreef op maandag 23 september 2013 @ 00:27:

Okee, I stand corrected.

• XyritZz
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 04-11 15:39
Gé Brander schreef op zondag 22 september 2013 @ 16:42:
[...]

Het is geen haat richting de dominantie van een coureur, maar het is haat richting de persoon zelf. Dit is pas zo erg geworden sinds Multi 21, en Vettel heeft zich hiermee gewoon zeer onpopulair gemaakt bij een groot deel van de F1 fans.
DDX schreef op zondag 22 september 2013 @ 22:14:
Ook grappig achterop auto van Vettel :

[afbeelding]
Die tekst staat op alle auto's van Red Bull, inderdaad leuk gedaan :).

I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)

• Damian
  • Registratie: Maart 2001

Damian

Insane Obtrusion

Mehehe, alsof dat Webber nog ene moer kan schelen :D

En Vettel is gewoon een arrogant mannetje. Er is niets charmant of charismatisch aan hem. Toen Button races aan het winnen was, bleef hij gewoon normaal doen. Schumacher vond ik ook niet fijn dat ie zo veel won, maar nog steeds minder annoying dan Vettel. Overige wereldkampioenen eigenlijk idem.

[ Voor 74% gewijzigd door Damian op 23-09-2013 09:34 ]

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

• frankivo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 02-06 13:53
Damian schreef op maandag 23 september 2013 @ 09:31:
Mehehe, alsof dat Webber nog ene moer kan schelen :D

En Vettel is gewoon een arrogant mannetje. Er is niets charmant of charismatisch aan hem. Toen Button races aan het winnen was, bleef hij gewoon normaal doen. Schumacher vond ik ook niet fijn dat ie zo veel won, maar nog steeds minder annoying dan Vettel. Overige wereldkampioenen eigenlijk idem.
Ik ben geen Vettel fan, maar wat doet hij wat niet normaal is?

iRacing Profiel

• sanderb
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10:04
Damian schreef op maandag 23 september 2013 @ 09:31:
En Vettel is gewoon een arrogant mannetje. Er is niets charmant of charismatisch aan hem.
Heb je hem wel eens in programma's buiten de F1 gezien waar hij te gast was? Ik vind hem daar juist een hele sympathieke jongen.
Dat vingertje kun je irritant vinden, maar dat hoort er volgens mij ook gewoon bij.
Al die mannen in de F1 zijn extreem gedreven. Zonder die eigenschap kom je daar uberhaupt niet terecht.

Wat dat betreft vind ik het altijd geniaal als er een F1 coureur bij Top Gear zijn ronde mag zetten in de reasonably priced car. Stuk voor stuk zijn ze bloedje fanatiek en willen ze beter zijn dan de ander. Het ziet er altijd uit alsof daar meer op het spel staat dan bij een willekeurige GP.
Ook daar vond ik Vettel een sympathiek mannetje met humor.

" A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools. " - Douglas Noel Adams

• Gé Brander

Gé Brander

MS SQL Server

XyritZz schreef op maandag 23 september 2013 @ 09:02:
[...]
Het is geen haat richting de dominantie van een coureur, maar het is haat richting de persoon zelf. Dit is pas zo erg geworden sinds Multi 21, en Vettel heeft zich hiermee gewoon zeer onpopulair gemaakt bij een groot deel van de F1 fans.
En dan vergeten we de Webber actie ervoor (welk jaar? maar het was in Silverstone), dat is wel goed maar als Vettel het doet is het fout. Ik ben geen fan van een specifiek coureur, ik heb genoten van de gevechten aan het eind van de race achter Vettel. Dat is de reden dat ik kijk, niet omdat ik van iemand een fan ben.

Haat... Niemand hier kent Vettel persoonlijk, dus haat is bijzonder misplaatst. Maar om dan maar boe te roepen omdat hij met zijn team weer een knappe prestatie heeft neergezet is gewoon niet zoals we F1 moeten willen.

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

Hoge bomen vangen veel wind.. Vettel is een magistrale coureur, één van de beste ooit. Men kan het niet verkroppen dat zo'n Duitse "snotaap" aan zo'n indrukwekkende reeks bezig is en doen het al jaren af op de "geniale" Newey. Ik zou het nog anders willen stellen, het is een feit dat Newey ronduit onbetrouwbare wagens ontwerpt, ze zijn radicaal en kunnen snel zijn, maar hebben in een periode waarin de Formule 1 wagens aardig duurzaam zijn een aardige uitval rate. Dit heeft bij Mclaren aardig wat kampioenschappen gekocht en Vettel ook bijna onnodig.

• Tleilaxu
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online
fynrd1 schreef op maandag 23 september 2013 @ 13:02:
Hoge bomen vangen veel wind.. Vettel is een magistrale coureur, één van de beste ooit. Men kan het niet verkroppen dat zo'n Duitse "snotaap" aan zo'n indrukwekkende reeks bezig is en doen het al jaren af op de "geniale" Newey. Ik zou het nog anders willen stellen, het is een feit dat Newey ronduit onbetrouwbare wagens ontwerpt, ze zijn radicaal en kunnen snel zijn, maar hebben in een periode waarin de Formule 1 wagens aardig duurzaam zijn een aardige uitval rate. Dit heeft bij Mclaren aardig wat kampioenschappen gekocht en Vettel ook bijna onnodig.
Inderdaad, Newey bouwt waardeloze auto's :')

Newey-designed cars have won the following Formula One World Constructors' Championships:
1992 – Williams FW14B
1993 – Williams FW15C
1994 – Williams FW16
1996 – Williams FW18
1997 – Williams FW19
1998 – McLaren MP4/13
2010 – Red Bull RB6
2011 – Red Bull RB7
2012 – Red Bull RB8

http://en.wikipedia.org/wiki/Adrian_Newey

[ Voor 22% gewijzigd door Tleilaxu op 23-09-2013 13:11 ]

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

Tleilaxu schreef op maandag 23 september 2013 @ 13:10:
[...]

Inderdaad, Newey bouwt waardeloze auto's :')
Zeg ik ergens waardeloos?

• Dadona
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 10-11 03:15
Ik ben wel benieuwd hoe het kan dat Webber iedere keer in de minst betrouwbare van de twee auto's zit. Hoewel Vettel geregeld hetzelfde probleem heeft is de ernst daarvan altijd minder. Denk aan KERS (moest Webber meerdere keren uitzetten), het short shiften (begon bij Webber eerder en heftiger), .. en die bak die eraan ging door drukverlies (?) bij Webber. Zou het deels een eigenschap zijn en wel één die uitvergroot raakt bij Webber omdat hij in de drukte zit (hete lucht, meer anticiperen, ..) ?

De CSL/OT kroeg !

• agentorangina
Dit is wel grappig:

F1-Minus-Vettel-Kampioenschap

Trekt alles wat meer in perspectief: Vettel is een extreem getalenteerde coureur en heeft een fantastische auto. Maar als we hem niet hadden was er iemand anders waar we boe tegen konden roepen.

Het klopt dat de marges tussen de coureurs dan wat kleiner liggen (en het niet enkel pole-finish races zouden zijn) Maar om het enkel op Red Bull te schuiven dat het extreem saai is... Het is eerder dat de andere teams gewoon te veel laten liggen en niet constant zijn.

Volgend jaar beter hoop ik, maar Vettel verdient dit kampioenschap volledig. In de achterhoede is er ook nog genoeg aan de hand en gelukkig weet de tv regisseur ook dat na een rondje Vettel in de camera's men het wel gezien heeft.

• Gé Brander

Gé Brander

MS SQL Server

agentorangina schreef op maandag 23 september 2013 @ 13:32:
Het klopt dat de marges tussen de coureurs dan wat kleiner liggen (en het niet enkel pole-finish races zouden zijn) Maar om het enkel op Red Bull te schuiven dat het extreem saai is... Het is eerder dat de andere teams gewoon te veel laten liggen en niet constant zijn.
Gé Brander in "[F1] Seizoen 2013"
Er is niet constant 1 coureur die het tegen Vettel opneemt. Het zijn er teveel die wisselend achter Vettel aanschuiven. Dat zorgt ervoor dat de andere veel minder punten hebben omdat ze het "verdelen" onderling.

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 11:48

Player1S

Probably out in the dark

HarryDeCowboy schreef op zondag 22 september 2013 @ 18:59:
webber en alonso hebben beiden een reprimande gekregen voor de lift op het einde.

dit betekent dus een 10 plaatsen grid-penalty voor volgende race in korea.
werkelijk waar belachelijk dit. dit is simpelweg een vriendschappelijk gebaar welke coureurs al decennia lang doen. nooit bestraft ook.

ps.; mijn shift toetsen zijn kapoet dus vandaar het gebrek aan hoofdletters e.d.

edit; een 10 place grid-penalty voor webber dus, gezien het zijn 3e reprimande van het seizoen is.
schandalig, onacceptabel, belachelijk, te zot voor woorden, idioot besluit, nekschot voor diegene die de straf uitdeelde en nog veel meer negatieve reacties.....bah bah bah bah. :N

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

• Dadona
Heb je de video gezien van de actie L1nt?

De CSL/OT kroeg !

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 09:01
Dadona schreef op maandag 23 september 2013 @ 13:11:
Ik ben wel benieuwd hoe het kan dat Webber iedere keer in de minst betrouwbare van de twee auto's zit. Hoewel Vettel geregeld hetzelfde probleem heeft is de ernst daarvan altijd minder. Denk aan KERS (moest Webber meerdere keren uitzetten), het short shiften (begon bij Webber eerder en heftiger), .. en die bak die eraan ging door drukverlies (?) bij Webber. Zou het deels een eigenschap zijn en wel één die uitvergroot raakt bij Webber omdat hij in de drukte zit (hete lucht, meer anticiperen, ..) ?
Newey is altijd erg marginaal met de koeling. Vettel rijdt het langste in de open lucht, terwijl Webber vaker in vuile lucht rijdt die warmer is. Dat is de theorie die ik vanochtend onder de douche had.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

sanderb schreef op maandag 23 september 2013 @ 11:48:
[...]

Heb je hem wel eens in programma's buiten de F1 gezien waar hij te gast was? Ik vind hem daar juist een hele sympathieke jongen.
Dat vingertje kun je irritant vinden, maar dat hoort er volgens mij ook gewoon bij.
Al die mannen in de F1 zijn extreem gedreven. Zonder die eigenschap kom je daar uberhaupt niet terecht.

Wat dat betreft vind ik het altijd geniaal als er een F1 coureur bij Top Gear zijn ronde mag zetten in de reasonably priced car. Stuk voor stuk zijn ze bloedje fanatiek en willen ze beter zijn dan de ander. Het ziet er altijd uit alsof daar meer op het spel staat dan bij een willekeurige GP.
Ook daar vond ik Vettel een sympathiek mannetje met humor.
nailed it!

Vettel is een talent, misschien wel meer dan dat. Weet dat volgende nodige kritiek zal krijgen "Ik vind Vettel beter dan senna/schumacher etc."
kwaliteit, die goser heeft zo'n beetje alles gedomineerd voordat hij in de F1 kwam. De BMW heeft hij 19/21 races gewonnen?
Hij rijdt heel gedreven, daar waar ik senna roekenloos vond, lijkt vettel heel bedacht van zijn kunnen en die van de auto
buiten de track is het een hele sympatieke gast, die alles behalve naast zijn schoenen loopt (schumi)

ben geen vettel fan, verre van, maar je 'moet' zijn kwaliteit kunnen waarderen als je f1 kijkt

just my 2ct

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Precies. Ik vind Vettel ook een erg goede coureur, en idd bij bijv. Top Gear is het gewoon een relaxte sympathieke gast. Maar dat ie al 4 jaar alles wint vind ik ook geen donder aan.

Maar daarom ga ik geen boe zitten roepen naar de TV als Vettel op het hoogste treedje van het podium staat. Of z'n vingertje weer opsteekt. Natuurlijk doe je dat. Ik zelf zou denk ik beide armen in de lucht doen. Hij doet z'n vingertje.

Dan eerder boe naar Massa, omdat ie er al jaren niks meer van bakt :P

• frankivo
  • Laatst online: 02-06 13:53
L1nt schreef op maandag 23 september 2013 @ 15:00:
[...]

schandalig, onacceptabel, belachelijk, te zot voor woorden, idioot besluit, nekschot voor diegene die de straf uitdeelde en nog veel meer negatieve reacties.....bah bah bah bah. :N
Dadona schreef op maandag 23 september 2013 @ 15:02:
Heb je de video gezien van de actie L1nt?
Inderdaad. Met slechts een waarschuwing is hij nog mild gestraft ook.

iRacing Profiel

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09:11

Martinspire

Awesomeness

Mja ik vind het ook wel raar dat Webber die lift wilde, want hij hoeft helemaal niet op het podium te zijn. Er is vast wel iemand met een scooter die hem kan brengen. Dit is gewoon niet handig. Sure er zal weinig gebeuren, maar echt veilig is het ook niet en ik snap dat ze daar dan wel iets tegenover willen zetten.

Misschien dat een soort bezemwagen (zoals bij Dakar) een betere oplossing is. Kan een leuk automerk wel sponsoren denk ik.

Qua race vond ik hem niet echt bijzonder. Er zaten wel wat acties in, maar wederom weer veel ronden zonder actie. Ik hoop dan eigenlijk ook dat ze het aantal ronden gewoon wat omlaag brengen. Het is niet echt interessant meer om het zo lang te rekken. De afgelopen race had ook best met 40 ronden of misschien zelfs minder kunnen doen. Dan hou je de spanning er beter in imo.

Martinspire - PC, PS5, XSX

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Martinspire schreef op maandag 23 september 2013 @ 16:16:

Qua race vond ik hem niet echt bijzonder. Er zaten wel wat acties in, maar wederom weer veel ronden zonder actie. Ik hoop dan eigenlijk ook dat ze het aantal ronden gewoon wat omlaag brengen. Het is niet echt interessant meer om het zo lang te rekken. De afgelopen race had ook best met 40 ronden of misschien zelfs minder kunnen doen. Dan hou je de spanning er beter in imo.
Nee, dat kan niet, want dan kom je niet aan de 300km.

Een race-afstand moet altijd minimaal 300km en de duur max. 2 uur zijn.

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

AzzKickah schreef op maandag 23 september 2013 @ 16:20:
[...]

Ja duh, dat snap ik ook wel, maar maak de race 200km, dan blijft ie veel boeiender om te kijken imo.

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Martinspire schreef op maandag 23 september 2013 @ 16:20:
[...]
Ja duh, dat snap ik ook wel, maar maak de race 200km, dan blijft ie veel boeiender om te kijken imo.
Nee, dat kan niet.

Ze gaan toch niet de reglementen op de schop gooien omdat er 1 wedstrijd tussen zit die de 2 uur aantikt? 8)7

• MrSleeves

MrSleeves

You'll thank me later.

AzzKickah schreef op maandag 23 september 2013 @ 16:20:
[...]

Da's Monaco ook niet.. feit is wel dat deze GP altijd wel erg dicht of over de 2 uur duurt.

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

AzzKickah schreef op maandag 23 september 2013 @ 16:24:
[...]

Nee, dat kan niet.

Ze gaan toch niet de reglementen op de schop gooien omdat er 1 wedstrijd tussen zit die de 2 uur aantikt? 8)7
*zucht*
Ik heb het ook niet over deze race specifiek. Ik heb het over alle races die wel ingekort mogen worden. Er zit eigenlijk elke race wel een ronde of 15 tot 30 die gewoon geen jota aan zijn. Dat mag van mij wel veranderen. Verder zie je de coureurs 50% van de race hun banden moeten sparen, wat imo de spanning er ook wel uithaalt.

Dat is niet wat nu ineens is gekomen. Ik klaag er al jaren over dat het wel wat anders mag.

[ Voor 7% gewijzigd door Martinspire op 23-09-2013 17:25 ]

• MrSleeves

MrSleeves

You'll thank me later.

Minder ronden lossen dat probleem niet op, je hebt alleen een pitstop minder, maar verder zoeken de teams dan gewoon het limiet op o.b.v. de nieuwe afstand.

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Martinspire schreef op maandag 23 september 2013 @ 17:15:
[...]
*zucht*
Ik heb het ook niet over deze race specifiek. Ik heb het over alle races die wel ingekort mogen worden. Er zit eigenlijk elke race wel een ronde of 15 tot 30 die gewoon geen jota aan zijn. Dat mag van mij wel veranderen. Verder zie je de coureurs 50% van de race hun banden moeten sparen, wat imo de spanning er ook wel uithaalt.

Dat is niet wat nu ineens is gekomen. Ik klaag er al jaren over dat het wel wat anders mag.
Je bent eigenlijk misschien meer liefhebber van het GP2 format? Ik kan me in alles wel vinden wat met autosport te maken heeft, iedere klasse heeft wel zijn charme, ook de F1 met zijn hele circus rondom de races.

Testing, one, two ...

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

[...]
*zucht*

zucht terug :?

Dat ligt niet aan de lengte van de races, dat moet jij toch ook snappen. Come on.
En de banden zijn kut ja. Ik vind ook dat ze altijd op de limiet zouden moeten rijden. Wat maakt het uit dat het maar 1 stop per race is met goeie banden? Mij niks. Als dat spannendere races oplevert met meer 1-on-1 gevechten op de baan.

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

_O- Ik vind dit wel leuk zo !! Waar moet ik tekenen zodat ze dit invoeren ?? /Ferrari fan mode :+

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

• Señor Sjon
Monza duurt ~1 uur en 15 minuten. Ook maar inkorten? In feite zouden ze voor Singapore dezelfde afstand moeten laten gelden als Monaco. Dat zou dan 3.340x78=260km betekenen.

Overigens:
Wikipedia: Circuit de Monaco
1:14.439 Michael Schumacher, Ferrari, 2004
1:16.577 Sebastian Vettel, Red Bull Racing-Renault, 2013
Oftewel, doe mij de 2004 auto's maar. ;)

• DexterBelgium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 31-08 19:17
nero355 schreef op maandag 23 september 2013 @ 23:20:
[...]

_O- Ik vind dit wel leuk zo !! Waar moet ik tekenen zodat ze dit invoeren ?? /Ferrari fan mode :+
Meest merkwaardige vaststelling uit die thread: Webber verslaat op zijn eentje (en met een mediocre seizoen) McLaren.

Alle respect voor McLaren en Button (ben absoluut niet convinced over Sergio), maar dat is toch wel erg dramatisch...

T'all ya fine dandies, prancing about with yer head full of eyeballs, come and get me I say

• XyritZz
DexterBelgium schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 16:55:
[...]

Meest merkwaardige vaststelling uit die thread: Webber verslaat op zijn eentje (en met een mediocre seizoen) McLaren.

Alle respect voor McLaren en Button (ben absoluut niet convinced over Sergio), maar dat is toch wel erg dramatisch...
Ben zeer benieuwd waar die volgend jaar gaan staan, ze kunnen er voordeel van hebben dat ze de overstap naar pull-rod front suspension hebben gemaakt want met die lagere neuzen zullen volgend jaar steeds meer teams dat willen gaan doen verwacht ik.

Aan de andere kant zullen ze minimale support krijgen vanuit Mercedes, terwijl het komend seizoen toch wel belangrijk is met die compleet nieuwe motoren om daar op een juiste manier gebruik van te maken.

Wat dat betreft wordt 2014 een spannend seizoen; de nieuwe motoren moeten het langer uithouden, de nadruk komt minder op aerodynamica te liggen en KERS wordt ERS en krijgt een grotere rol terwijl dat op dit moment volgens mij nog steeds het meest storingsgevoelige onderdeel is van Red Bull. Wellicht volgend jaar dus meer kansen voor Mercedes en Ferrari :).

I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)

• Dadona
KERS wordt ERS
Er komen toch twee vormen van KERS? De huidige en daarnaast komt er een nieuwe bij die direct inwerkt op de turbo om zo de turbo lag te verminderen/voorkomen.

De CSL/OT kroeg !

• ATS
  • Laatst online: 29-10 18:37

ATS

Diep triest. Zowel het uitjoelen (bijzonder onsportief, wat je ook van Vettel vindt, hij laat heel vaak zien dat hij een heel, heel goede coureur is) als het grappig vinden. :N
[...]
*zucht*

Als je er 15-30 ronden uit haalt, waarom denk je dan dat de saaie ronden zullen zijn?

[ Voor 46% gewijzigd door ATS op 25-09-2013 09:36 ]

My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant

• XyritZz
Dadona schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 17:33:
[...]
Er komen toch twee vormen van KERS? De huidige en daarnaast komt er een nieuwe bij die direct inwerkt op de turbo om zo de turbo lag te verminderen/voorkomen.
Ja, KERS wordt aangevuld met nog een ander systeem en het geheel wordt hernoemd naar ERS.

De K in KERS staat voor Kinetic, en het systeem is zo genoemd omdat het kinetische energie tijdens het remmen opslaat om dit later te hergebruiken. Het systeem dat er volgend jaar bij komt gaat inderdaad ergens rond de motor of uitlaten z'n werk doen, en vangt geen kinetische energie op maar iets als warmte energie.

Pin me er niet op vast, want natuurkunde is voor mij lang geleden maar volgens mij is dat de reden dat ze de K in de naam van het systeem laten vervallen.

• MrSleeves

MrSleeves

You'll thank me later.

Dadona schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 17:33:
[...]
Volgens mij was het KERS en TERS (resp. kynetic en thermal), maar dan is de afkorting misschien net anders.
En ze moeten geloof ik op die ERS'en de pits in en uitrijden.
ATS schreef op woensdag 25 september 2013 @ 09:23:
[...]

Diep triest. Zowel het uitjoelen (bijzonder onsportief, wat je ook van Vettel vindt, hij laat heel vaak zien dat hij een heel, heel goede coureur is) als het grappig vinden. :N
Enige grappige vind ik dat het uitjoelen bij Vettel precies de verkeerde uitwerking heeft: hij wordt er alleen maar fanatieker van. Straks is hij nog terleurgesteld als hij niet uitgejoeld wordt.

Zelfde als die vinger: iedereen maakt zich er druk om, dus blijft hij het doen.

[ Voor 39% gewijzigd door MrSleeves op 25-09-2013 11:04 ]

• SnowDude
  • Laatst online: 18-11 20:12
MrSleeves schreef op woensdag 25 september 2013 @ 11:02:
[...]
En ze moeten geloof ik op die ERS'en de pits in en uitrijden.
[...]
Dit is geschrapt (voorlopig)

All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

http://f1today.net/nl/nie...-frisse-start-bij-ferrari

Interessant.

Volgens mij heeft Raikkonen het hélemaal gehad met 'die lui' van Lotus.

• ctrlaltdelbe
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 19-11 11:53
AzzKickah schreef op woensdag 25 september 2013 @ 11:44:
http://f1today.net/nl/nie...-frisse-start-bij-ferrari

Interessant.

Volgens mij heeft Raikkonen het hélemaal gehad met 'die lui' van Lotus.
Ach. Geen slecht plan. Hoeven beide partijen zich niet meer aan elkaar te ergeren en krijgt een rookie de kans om zich al dan niet in de kijker te rijden. Iedereen is ook gebaat bij een Raikönnen die er in 2014 helemaal klaar voor is.

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 11:57

Niellie41

[object Object]

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/BVAVmLwCEAEcOBj.jpg
:F

Ze hebben het gelukkig nu wel goed.

[ Voor 54% gewijzigd door Niellie41 op 25-09-2013 16:07 ]

• Gh0stw4lk3r
  • Registratie: Juli 2001
  • Nu online
Wat leuk voor die oude man dat hij met zo'n grootheid op de foto mag ;)

• Solictice
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 19-11 09:15
Afbeeldingslocatie: https://scontent-a-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-frc3/q71/s720x720/1238379_10153269908920494_1835051448_n.jpg

Toch wel grappig

[ Voor 60% gewijzigd door Solictice op 25-09-2013 21:35 ]

• agentorangina
Mooie plaat! maar goed, een foutje is snel gemaakt, hij ziet er niet uit als Daniel Bruhl.

• Destruction
  • Registratie: Juni 2000
  • Nu online

Destruction

(ex-)Automonteur

Sirotkin stuurt Sauber over circuit Sochi

Ik citeer:
Rusland mag trots zijn op dit geweldige circuit.
Gast, er ligt een strookje asfalt van 700m... wat nou circuit?! 8)7

Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.

• DDX
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 11:58

DDX

Net aflevering Sky F1 Legends met Edde Ervine gekeken, erg leuk hoe hij het over ferrari verleden had en huidge f1.
Zoiezo aanrader die serie :)

https://www.strava.com/athletes/2323035

• Noel

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

Destruction schreef op zondag 29 september 2013 @ 03:38:
Sirotkin stuurt Sauber over circuit Sochi

Ik citeer:

[...]

Gast, er ligt een strookje asfalt van 700m... wat nou circuit?! 8)7
Dus?

• Tleilaxu
  • Niet online
MrSleeves schreef op woensdag 25 september 2013 @ 11:02:
[...]

Enige grappige vind ik dat het uitjoelen bij Vettel precies de verkeerde uitwerking heeft: hij wordt er alleen maar fanatieker van. Straks is hij nog terleurgesteld als hij niet uitgejoeld wordt.
Daar geloof ik niks van. Het lijkt me voor een sportman altijd leuker om toegejuicht te worden dan uitgefloten.

• Yonni
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 30-09 13:58
Whahaha, die foto van die vinger _O-

Heerlijke gast ook die Seb. Jammer dat hij zo ver vooraan rijdt met z'n stiertje. Verder is het zo'n toffe gast, wat mij betreft super aanwinst binnen het paddock qua persoontje.

D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

AzzKickah schreef op zondag 22 september 2013 @ 14:11:
Ik heb er een hekel aan als andere mensen het zeggen, maar je zou bijna denken dat ze cheaten daar. :X
http://f1today.net/nl/nie...tempo-vettel-in-singapore

Ik zet er ook mijn vraagtekens bij.
Ben heel erg benieuwd of ze nou zitten te cheaten bij RBR...

• u_nix_we_all
  • Niet online
(jarig!)
Lichtjes off-topic:
Ik heb zaterdag Rush gezien in de bioscoop ! Aanrader, geweldige shots en sounds van de auto's uit die tijd. Beste racefilm sinds 1973 IMHO !

You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.

• SnowDude
  • Laatst online: 18-11 20:12
AzzKickah schreef op maandag 30 september 2013 @ 11:29:
[...]

Eerlijk gezegd ben ik wel met hem eens. Ik zat in Pouhon in Spa en daar vond ik ook dat de auto van Vettel significant anders klonk, ook ten opzichte van Webber.

All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

[...]

Elk team in F1 cheat, de vraag is alleen hoe erg ;)

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

• MrSleeves

MrSleeves

You'll thank me later.

SnowDude schreef op maandag 30 september 2013 @ 11:38:
[...]

Eerlijk gezegd ben ik wel met hem eens. Ik zat in Pouhon in Spa en daar vond ik ook dat de auto van Vettel significant anders klonk, ook ten opzichte van Webber.
Of misschien houdt hij het gas erop.

Zo deed Schumacher het t.o.v. Herbert:
YouTube: Schumacher's driving style explainded

Ik heb ook geen idee hoe ze/Vettel het doet. Een echte traction control gaat wel opvallen lijkt mij.

• Tomba
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19-11 22:14

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

gambieter schreef op zondag 22 september 2013 @ 14:42:
Vanavond op BBC2 om 20.00u NL tijd: Hunt vs Lauda, F1's greatest rivalry.

leuk voor de historische beelden en hen die de film gaan kijken :)
Bedankt nog voor de tip, had van mij meer beelden van de races zelf bij gemogen maar vond het wel grappig hoe het zowel de manager van McLaren als die van Ferrari nog zo hoog zat ;0

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

• Señor Sjon
Nou, Frijns is ook wakker geworden. :P
http://www.f1today.net/nl...-met-manager-werner-heinz

Die manager is natuurlijk alleen met Hulkenberg bezig, daar heeft ie niets aan.

• Tleilaxu
  • Niet online
Senor Sjon schreef op maandag 30 september 2013 @ 17:03:
Nou, Frijns is ook wakker geworden. :P
http://www.f1today.net/nl...-met-manager-werner-heinz

Die manager is natuurlijk alleen met Hulkenberg bezig, daar heeft ie niets aan.
Nou ja, het managen van een formule 1 coureur lijkt me nou ook niet echt een fulltime baan.
Zijn prioriteit lag natuurlijk bij Hülkenberg, maar kan me niet voorstellen dat je niet nog een andere coureur er naast zou kunnen doen?

• Cubic X
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-09 11:57
[...]

Nee joh, die mensen van RBR gaan echt niet de reputatie van het merk (dus niet alleen de F1, ook het merk 'Redbull') op het spel zetten voor een sport. Ik denk dat alles gewoon legaal is en Vettel gewoon zo goed is dit jaar.

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Cubic X schreef op maandag 30 september 2013 @ 18:32:
[...]

Nee joh, die mensen van RBR gaan echt niet de reputatie van het merk (dus niet alleen de F1, ook het merk 'Redbull') op het spel zetten voor een sport. Ik denk dat alles gewoon legaal is en Vettel gewoon zo goed is dit jaar.
Ha :D Dat denk ik niet.
Als ze kunnen 'cheaten' waarbij, indien ze gesnapt worden, ze het ook maar enigszins kunnen uitleggen als 'anders geinterpreteerde regels', dan doen ze dat direct en zonder twijfelen.

Stel dat ze nu een vorm van Traction Control op de auto van Vettel hebben. Die hebben al complete draaiboeken en verklaringen en argumenten klaar liggen om zich te verdedigen waarom het geen cheaten zou zijn.

En als het dan toch cheaten is, dan zeggen ze 'goh ja sorry wij hadden echt niet gedacht dat dit niet mocht'. Niks aan de hand voor de naam Red Bull.
Pagina: 1 ... 61 ... 83 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor racerij niet zijnde F1, zie het algemeen race topic.

Dit topic is bovendien niet bedoeld voor een uitgebreide discussie over het hoe en wat met betrekking tot het al dan niet kunnen bekijken van de verslaglegging van een race, al dan niet live. Inmiddels is wel duidelijk hoe dat zit. Berichtgeving daaromtrent dus graag beperken tot nieuwigheden die niet reeds besproken zijn en/of eenvoudig terug te vinden zijn op bijvoorbeeld websites van aanbieders.