"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
In de F1 zijn vreemdere dingen gebeurd.Pierre61 schreef op zondag 22 september 2013 @ 14:13:
Dat zou toch niet waar zijn
Kan ook weer een grijs gebied zijn, is niet de eerste keer bij RBR.
Alonso had trouwens wel een superstart..
30Drie Web Design & IT Consultancy | Raven Consultancy Services
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV
Schijnt dat de pijnstiller grofweg een uur effectief zal zijn....MrSleeves schreef op zondag 22 september 2013 @ 14:24:
Ik dacht even dat Raikkonen het opgaf.. maar het is een gewone pitstop..
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
leuk voor de historische beelden en hen die de film gaan kijken
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Mij valt meer het gebruik van vele engelse woorden door Albers op. Ergerlijk gewoon.Damian schreef op zondag 22 september 2013 @ 14:40:
Waarom is het elke keer Checo en niet Sergio. Ik weet dat het zijn bijnaam is, maar dan nog. Ik hoor alleen van dam dat elke keer zeggen... Interresant doen.
Ik doe het beeld van RTL Duitsland met het geluid van de Sky stream.Gh0stw4lk3r schreef op zondag 22 september 2013 @ 14:46:
Ben "blij" dat ik alles op RTL duitsland bekijk, versta toch de helft niet, hoef ik mij ook niet te ergeren
Kon het duits toch niet verdragen...
Race is opzich wel intressant, welliswaar niet het gevecht om 1e plaats maar dat maakt niet uit.
loopt ook nog eens exact gelijk met de tv hier
[ Voor 27% gewijzigd door Gh0stw4lk3r op 22-09-2013 14:49 ]
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Object-oriented programming offers a sustainable way to write spaghetti code | Hoe vleugels wel werken.
Beetje jammer idd..Phusebox schreef op zondag 22 september 2013 @ 14:51:
Dat we tegenwoordig blij zijn met een SC zegt toch genoeg.
Goh, dat ik het nog 's met jou eens zou zijn.
Ricciardo rechtdoor bij ingang tunnel onder tribune. Kaboem.Fietsbel schreef op zondag 22 september 2013 @ 14:53:
Wat gebeurde er?
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Ja dacht ik ook. Ligt er ook aan hoe lang dit nog duurt en of er nog een SC zal komen. Bent wel flexibeler zo.MrSleeves schreef op zondag 22 september 2013 @ 15:02:
Lijkt me erg ambitieus..
SC's duren echt veeeeeeel te lang zo.
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Omdat die de pits in gingenMrSleeves schreef op zondag 22 september 2013 @ 15:04:
Het heeft Alonso en Grosjean wel 2 plaatsen gekost
Ik reageerde op Phusebox; nu pitten een doorrijden tot het einde. Die keuze heeft ze 2 plaatsen gekost. Ze hadden ook niet kunnen pitten, net als de top 4, en dan met plaatsbehoud,
Ah ok, niet gezienMrSleeves schreef op zondag 22 september 2013 @ 15:08:
[...]
Ik reageerde op Phusebox; nu pitten een doorrijden tot het einde. Die keuze heeft ze 2 plaatsen gekost. Ze hadden ook niet kunnen pitten, net als de top 4, en dan met plaatsbehoud,
Wat een ergerlijk slecht commentaar vandaag...
Object-oriented programming offers a sustainable way to write spaghetti code | Hoe vleugels wel werken.
Ja maar weet je wel hoe warm het daar is?masterslave schreef op zondag 22 september 2013 @ 15:14:
Die Renault engineer die net aan Grosjean z'n auto bezig was zat gewoon in z'n korte broek in de pitstraat. Volgens mij mag dat niet zonder brandvertragend overall en helm, benieuwd of hier nog iets uit voortkomt.
What a fine day for Science! | Specs
yes.Harmsen schreef op zondag 22 september 2013 @ 15:18:
Heeft van der Garde Bottas weer ingehaald?
I have no special talent. I am only passionately curious.
Want?Speedpete schreef op zondag 22 september 2013 @ 15:17:
Hmm... nog een SC zou wel welkom zijn...
Met dank aan dhr Rosberg die voor alle anderen de race verknalt met zijn wanhoopspoging.Metalrick schreef op zondag 22 september 2013 @ 15:18:
Zou Vettel proberen een 30sec gat te maken zodat hij nog over kan naar supersoft? Dit gaat wel extreem hard zo.
Weg gat, terug spanning.
[ Voor 8% gewijzigd door Blitzdoctor op 22-09-2013 15:20 ]
Heb je de vorige SC gemist? Dat gat was na 10 seconden alweer een half rondje bij wijze van spreken.
Ik zie niet hoe Vettel bij een 2e SC niet nog een keer gewoon een gat trekt.
Iets meer dan 20 seconden zou wel genoeg moeten zijn.Metalrick schreef op zondag 22 september 2013 @ 15:18:
Zou Vettel proberen een 30sec gat te maken zodat hij nog over kan naar supersoft? Dit gaat wel extreem hard zo.
Hij moet toch een keer stoppen... nog een SC = 5 rondjes, nog 15 ofzo te gaan... eer dat hij het gat heeft zijn de banden al op.AzzKickah schreef op zondag 22 september 2013 @ 15:20:
Ik zie niet hoe Vettel bij een 2e SC niet nog een keer gewoon een gat trekt.
Verwijderd
Stream 12 doet het hier prima.AzzKickah schreef op zondag 22 september 2013 @ 15:21:
Doet bij jullie de stream ook niet meer?Nu moet ik tegen dat Duitse geschwatsch aanluisteren.
ondertusssen ligt hij wel 2e :-)Blitzdoctor schreef op zondag 22 september 2013 @ 15:22:
Rosberg houdt iedereen op lijkt het wel. En je kan ook echt niks op deze baan, alleen dom achter elkaar rijden...
D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6
en waarom kan webber dan niet meer doen.............Yonni schreef op zondag 22 september 2013 @ 15:27:
Ik snap echt niets meer van Vettel, in 5-6 rondjes gewoon weer een gat van 10+ seconden.
vraag ik me ook af.....webber moet toch ook een klap sneller dan de rest zijn....ricardo246 schreef op zondag 22 september 2013 @ 15:28:
[...]
en waarom kan webber dan niet meer doen.............
Hij heeft die laatste stint wel echt als een oma rondgereden. Hij moet niet aan de kant gaan nee dat verwacht ik niet. Hij is wel de reden dat de hele race saai is en blijft.NickThissen schreef op zondag 22 september 2013 @ 15:33:
Wat doet Rosberg fout dan? Moet hij mensen voorbij laten zodat de race spannender wordt?
Ja want hij heeft een probleem, veel onderstuur. Maar hij gaat natuurlijk niet mensen voorbij laten, hij lag gewoon 2e, niet alsof hij al buiten de punten rijdt en het toch niet meer uit maakt.Phusebox schreef op zondag 22 september 2013 @ 15:34:
[...]
Hij heeft die laatste stint wel echt als een oma rondgereden. Hij moet niet aan de kant gaan nee dat verwacht ik niet. Hij is wel de reden dat de hele race saai is en blijft.
En Alonso rijdt ook als een oma, want er is alweer een gat..
[ Voor 50% gewijzigd door MrSleeves op 22-09-2013 15:37 ]
ze waren niet groen genoegMrSleeves schreef op zondag 22 september 2013 @ 15:36:
Daarbij reed hij groene tijden..
Ja Vettel had sowieso wel gewonnen maar dan had hij tenminste nog wat mensen moeten inhalen. Dat gat is logisch gezien de leeftijd van de banden.MrSleeves schreef op zondag 22 september 2013 @ 15:36:
Daarbij reed hij groene tijden..
En Alonso rijdt ook als een oma, want er is alweer een gat..
Maar het gaat minder hard dan vs Rosberg op gelijke banen
[ Voor 7% gewijzigd door Phusebox op 22-09-2013 15:43 ]
[ Voor 6% gewijzigd door Ryur op 22-09-2013 15:51 ]
Eerste hoogtepuntje van deze race
Xbox
Ik doelde op mogelijke scAzzKickah schreef op zondag 22 september 2013 @ 15:52:
Ik had ook liever Button op 't podium gezien.
Maar had het Button ook meer gegund.
Edit: Huh.. toch? Of..?
[ Voor 27% gewijzigd door AzzKickah op 22-09-2013 15:55 ]
Echt álles faalt hier vandaag. HTPC wil niet meer internetten waar ie gisteren nog perfect deed, stream doet niet meer, LT doet niet meer. Top.
Edit: oh m'n hele telefoon zit vast. Ook prima.
[ Voor 13% gewijzigd door AzzKickah op 22-09-2013 15:57 ]
LT loopt nu ook echt vast jaAzzKickah schreef op zondag 22 september 2013 @ 15:56:
LT zit vast hier.
Echt álles faalt hier vandaag. HTPC wil niet meer internetten waar ie gisteren nog perfect deed, stream doet niet meer, LT doet niet meer. Top.
Ik gun het Kimi, met een lastige rug toch podium!
[ Voor 7% gewijzigd door Ryur op 22-09-2013 15:57 ]
Xbox
Dit topic is gesloten.
![]()
Voor racerij niet zijnde F1, zie het algemeen race topic.
Dit topic is bovendien niet bedoeld voor een uitgebreide discussie over het hoe en wat met betrekking tot het al dan niet kunnen bekijken van de verslaglegging van een race, al dan niet live. Inmiddels is wel duidelijk hoe dat zit. Berichtgeving daaromtrent dus graag beperken tot nieuwigheden die niet reeds besproken zijn en/of eenvoudig terug te vinden zijn op bijvoorbeeld websites van aanbieders.