All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.
Precies, zie de flexibele voorvleugel in 2011(?)AzzKickah schreef op maandag 30 september 2013 @ 19:59:
[...]
HaDat denk ik niet.
Als ze kunnen 'cheaten' waarbij, indien ze gesnapt worden, ze het ook maar enigszins kunnen uitleggen als 'anders geinterpreteerde regels', dan doen ze dat direct en zonder twijfelen.
Stel dat ze nu een vorm van Traction Control op de auto van Vettel hebben. Die hebben al complete draaiboeken en verklaringen en argumenten klaar liggen om zich te verdedigen waarom het geen cheaten zou zijn.
En als het dan toch cheaten is, dan zeggen ze 'goh ja sorry wij hadden echt niet gedacht dat dit niet mocht'. Niks aan de hand voor de naam Red Bull.
Ik denk het ook, wat pas ergere gevolgen heeft zijn grapjes zoals wat Renault F1 met Piquet deed. Dat levert Lotus nu nog problemen op qua sponsoren.AzzKickah schreef op maandag 30 september 2013 @ 19:59:
[...]
En als het dan toch cheaten is, dan zeggen ze 'goh ja sorry wij hadden echt niet gedacht dat dit niet mocht'. Niks aan de hand voor de naam Red Bull.
Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl
All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.
Een opsomming wat ik zo uit mijn hoofd op kan noemen, BAR, McLaren, Williams, Benetton, RedBull, Ferrari. Dit de afgelopen 20 jaar.Cubic X schreef op maandag 30 september 2013 @ 18:32:
[...]
Nee joh, die mensen van RBR gaan echt niet de reputatie van het merk (dus niet alleen de F1, ook het merk 'Redbull') op het spel zetten voor een sport. Ik denk dat alles gewoon legaal is en Vettel gewoon zo goed is dit jaar.
||| F1-aeroblog || Battlelog |||
Herhalinkje van 2010 wellicht.SnowDude schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 15:42:
Het wordt een extreme regenreace: http://www.nu.nl/sport/35...-prix-van-zuid-korea.html
LeukSnowDude schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 15:42:
Het wordt een extreme regenreace: http://www.nu.nl/sport/35...-prix-van-zuid-korea.html
||| F1-aeroblog || Battlelog |||
Ik zit inderdaad ook al een paar jaar te wachten op het moment dat ze op full wets gaan rijden. Dat is tot op heden nog elke keer een SC geworden namelijk.
Mietjes.
Als het goed is gebeurd dat niet meerSnowDude schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 16:21:
Ik weet wel dat ik zondag mijn recorder even 2 uur extra laat op nemen anders heb ik net zelfde als toen met Canada
Volgens mijn zijn de regels aangepast dat het niet meer zo erg kan worden als toen met Canada.
Of een gecancelde raceSnowDude schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 15:42:
Alleen degene in de Amerika's waarschijnlijk, omdat die dan primetime worden uitgezonden. Amerika en Brazilië..ge-flopt schreef op zaterdag 05 oktober 2013 @ 01:02:
Ik heb begrepen dat Veronica een paar races live uit zou zenden. Weet iemand daar meer van, of heet Veronica alleen de samenvattingen?
Overigens hadden ze ook wel een muurtje bij die pituitgang mogen zetten. Nu hebben ze de uitgang helemaal aan de buitenkant van de bocht, maar als er één vanaf het rechte stuk gewoon rechtdoor gaat, kan die best nog iemand omver kegelen..
30Drie Web Design & IT Consultancy | Raven Consultancy Services
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Het is Korea, dus kwalificatie is al geweest en race is morgenochtend om 8:00.
[ Voor 43% gewijzigd door MrSleeves op 05-10-2013 08:54 ]
Wat betrefd spanning vooraan zeker.. Dominantie maakt de sport net zo goed kapot, en net zoals ik destijds niet vrolijk werd van het Schumacher tijdperk, zo word ik nu ziek van meneer Vingertje die alles maar wint..Cubic X schreef op zaterdag 05 oktober 2013 @ 10:18:
Dit wordt de eerste F1 race in 5 jaar die ik niet live ga kijken....ik ga echt niet in het weekend om 7:45 opstaan om te zien hoe Vettel weer met tien vingers in de neus gaat winnen. Jammer, maar dit seizoen is wat betreft spanning wel voorbij.
Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.
Idem.Destruction schreef op zaterdag 05 oktober 2013 @ 11:40:
[...]
Wat betrefd spanning vooraan zeker.. Dominantie maakt de sport net zo goed kapot, en net zoals ik destijds niet vrolijk werd van het Schumacher tijdperk, zo word ik nu ziek van meneer Vingertje die alles maar wint..
How do you save a random generator ?
If the thickness of a pizza is A, and its radius is Z, and pi is just PI, then its volume is V = PIZZA
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Guido laat toch weer zien aardig te kunnen rijden. Naar P15 na 1 ronde, lukt hem toch vaak om goed te starten.
[ Voor 48% gewijzigd door Saffie_time op 06-10-2013 08:07 ]
If the thickness of a pizza is A, and its radius is Z, and pi is just PI, then its volume is V = PIZZA
Maar Maldonado, wat doet hij op de 9e plek?
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV
Blitzdoctor schreef op zondag 06 oktober 2013 @ 08:18:
Vdg, bianchi under investigation
en drive trough vanaf P12
Goed om te weten dat Sport1 me niet veel zou brengen. Commentaar is een beetje zoals RTL+. Niet om aan te horen..Arjan90 schreef op zondag 06 oktober 2013 @ 08:18:
Ik erger me alweer aan het commentaar, blegh. De hele tijd praten over een chaos in de derde bocht, dat viel an sich best wel mee volgens mij. Ze moesten gewoon voor elkaar uitwijken omdat Massa een remfout maakte (lekker om je zo in de kijker te spelen ;+ ach, het valt wel op). Tuurlijk ging er wel wat kapot links en rechts maar ik vond het niet zo dramatisch dat je het opeens een chaos moet noemen... Commentaar in de categorie "die doldrieste Mexicaan"
Niet echt netjes van flappie daar.
Tis vrij enrstig op de Duitser ja. Alsof ze commentaar leveren van een begrafenis.MrSleeves schreef op zondag 06 oktober 2013 @ 08:21:
[...]
Goed om te weten dat Sport1 me niet veel zou brengen. Commentaar is een beetje zoals RTL+. Niet om aan te horen..
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Een begrafenis is spannender.Phydomir schreef op zondag 06 oktober 2013 @ 08:24:
[...]
Tis vrij enrstig op de Duitser ja. Alsof ze commentaar leveren van een begrafenis.
Aangezien de sport stervende is vind ik dat eigenlijk ook wel toepasselijk.Phydomir schreef op zondag 06 oktober 2013 @ 08:24:
[...]
Tis vrij enrstig op de Duitser ja. Alsof ze commentaar leveren van een begrafenis.
Volgens mij roep je dat al jaren. Maar toch, hier zit je dan, half 9 op een zondag ochtend.Phusebox schreef op zondag 06 oktober 2013 @ 08:29:
[...]
Aangezien de sport stervende is vind ik dat eigenlijk ook wel toepasselijk.
Tja ik heb niks beters te doen met mijn leven. Hopen is menselijk toch?Phydomir schreef op zondag 06 oktober 2013 @ 08:30:
[...]
Volgens mij roep je dat al jaren. Maar toch, hier zit je dan, half 9 op een zondag ochtend.
Heb voor de "zomerstop" toch genoeg leuke races gezien. Helaas is het hele seizoen verkloot toen ze de banden hebben veranderd. Daarvoor zaten Ferrari en Renault er veel beter bij t.o.v. Vettel.Phusebox schreef op zondag 06 oktober 2013 @ 08:31:
[...]
Tja ik heb niks beters te doen met mijn leven. Hopen is menselijk toch?
Consolideren. Team vroeg hem om op de stintlengte te letten.DDX schreef op zondag 06 oktober 2013 @ 08:33:
Vettel pakt (in iedere race) in eerste ronde 2 seconde, maar loopt niet echt uit daarna ?
[ Voor 58% gewijzigd door MrSleeves op 06-10-2013 08:34 ]
Banden sparen. Schijn spanning.DDX schreef op zondag 06 oktober 2013 @ 08:33:
Vettel pakt (in iedere race) in eerste ronde 2 seconde, maar loopt niet echt uit daarna ?
Kwestie van banden sparen...DDX schreef op zondag 06 oktober 2013 @ 08:33:
Tis niet nodig om ze op te branden als je buiten DRS zit.
Deed me meteen weer denken aan het verhaal van die Minardi afgelopen week.DDX schreef op zondag 06 oktober 2013 @ 08:33:
Verder een saaie race.
*Blijft hopen*
... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV
Maar komop, Alonso zou er toch wel eens voorbij moeten..
Jawel, Massa en Guiterez..Saffie_time schreef op zondag 06 oktober 2013 @ 08:44:
Toch wel triest dat een Ferarri niet aan een Sauber voorbij komt...
[ Voor 48% gewijzigd door MrSleeves op 06-10-2013 08:46 ]
Hamilton's banden zijn een beetje op lijkt het..
[ Voor 65% gewijzigd door MrSleeves op 06-10-2013 08:48 ]
Ik denk niet dat hij nu denkt: "Heb eigenlijk niet zo'n zin. Ik blijf hier wel lekker mijn rondjes rijden achter Hulkenberg tot de finish". Zo werkt de gedachte van een F1 coureur niet.MrSleeves schreef op zondag 06 oktober 2013 @ 08:47:
Of motivatie..
Zojuist een donders spannend moment! Blijft altijd een hele ervaring of het eitje mooi zacht of net te hard gekookt is.DDX schreef op zondag 06 oktober 2013 @ 08:36:
Gelukkig tijdens ontbijt, heb je tenminste nog wat aan de rest van de dag
Object-oriented programming offers a sustainable way to write spaghetti code | Hoe vleugels wel werken.
Nee, maar toch kan motivatie toch wel een rol spelen.Phydomir schreef op zondag 06 oktober 2013 @ 08:48:
[...]
Ik denk niet dat hij nu denkt: "Heb eigenlijk niet zo'n zin. Ik blijf hier wel lekker mijn rondjes rijden achter Hulkenberg tot de finish". Zo werkt de gedachte van een F1 coureur niet.
^^ vraag ik me ook af..
[ Voor 31% gewijzigd door MrSleeves op 06-10-2013 08:53 ]
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Inderdaad. Meer dan 15 seconden verliezen in 4 ronden..Phusebox schreef op zondag 06 oktober 2013 @ 08:55:
Ik zou gewoon naar binnen rijden als ik Hamilton was. En ongeplande pitstop had minder tijd gekost.
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Die banden niet zo..Phusebox schreef op zondag 06 oktober 2013 @ 09:00:
Waarom gaat die auto van Vettel nou nooit eens stuk. Formule 1 is door al haar regeltjes gewoon te betrouwbaar geworden.
Leek wel alsof alleen de toplaag eraf was.
Waarschijnlijk gewoon weinig rubber en het loopvlak kapot geremt.
Loopvlak eraf. 'Binnenband' bleef Nnog even heel.
Dit topic is gesloten.
![]()
Voor racerij niet zijnde F1, zie het algemeen race topic.
Dit topic is bovendien niet bedoeld voor een uitgebreide discussie over het hoe en wat met betrekking tot het al dan niet kunnen bekijken van de verslaglegging van een race, al dan niet live. Inmiddels is wel duidelijk hoe dat zit. Berichtgeving daaromtrent dus graag beperken tot nieuwigheden die niet reeds besproken zijn en/of eenvoudig terug te vinden zijn op bijvoorbeeld websites van aanbieders.