Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[F1] Seizoen 2013 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 62 ... 83 Laatste
Acties:
  • 256.765 views

Onderwerpen

• SnowDude
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-11 20:12
Cubic X schreef op maandag 30 september 2013 @ 18:32:
[...]

Nee joh, die mensen van RBR gaan echt niet de reputatie van het merk (dus niet alleen de F1, ook het merk 'Redbull') op het spel zetten voor een sport. Ik denk dat alles gewoon legaal is en Vettel gewoon zo goed is dit jaar.
Zoals boven ook al aangegeven: elk team cheat, alleen de mate waarin verschilt. Er gaan al 2 jaar geruchten dat de RB traction control zou hebben maar dat nog niemand heeft kunnen bewijzen hoe ze dat doen.

Vergeet niet dat de ECU wel standaard is, maar dit niet betekend dat de teams de ECU niet mogen en kunnen programmeren.

All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09:11

Martinspire

Awesomeness

Ben ik de enige die denkt dat Traction Control best makkelijk te controleren is en dan ook al lang zou worden ontdekt? Lijkt me eerder dat ze iets anders hebben bedacht dan dat.

Martinspire - PC, PS5, XSX

• Tleilaxu
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online
AzzKickah schreef op maandag 30 september 2013 @ 19:59:
[...]

Ha :D Dat denk ik niet.
Als ze kunnen 'cheaten' waarbij, indien ze gesnapt worden, ze het ook maar enigszins kunnen uitleggen als 'anders geinterpreteerde regels', dan doen ze dat direct en zonder twijfelen.

Stel dat ze nu een vorm van Traction Control op de auto van Vettel hebben. Die hebben al complete draaiboeken en verklaringen en argumenten klaar liggen om zich te verdedigen waarom het geen cheaten zou zijn.

En als het dan toch cheaten is, dan zeggen ze 'goh ja sorry wij hadden echt niet gedacht dat dit niet mocht'. Niks aan de hand voor de naam Red Bull.
Precies, zie de flexibele voorvleugel in 2011(?)

• AzzKickah
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-11 10:12

AzzKickah

06-CENSORED

Nou, een soort van engine mapping dan:

http://f1today.net/nl/nie...ser-na-via-engine-mapping

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

AzzKickah schreef op maandag 30 september 2013 @ 19:59:
[...]

En als het dan toch cheaten is, dan zeggen ze 'goh ja sorry wij hadden echt niet gedacht dat dit niet mocht'. Niks aan de hand voor de naam Red Bull.
Ik denk het ook, wat pas ergere gevolgen heeft zijn grapjes zoals wat Renault F1 met Piquet deed. Dat levert Lotus nu nog problemen op qua sponsoren.

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

• SnowDude
Als RB iets heeft gevonden dat mooi in het grijze gebied valt, kan ik er alleen maar respect voor hebben.

All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.

• fynrd1
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 23:47

fynrd1

Fooled by Randomness

Cubic X schreef op maandag 30 september 2013 @ 18:32:
[...]

Nee joh, die mensen van RBR gaan echt niet de reputatie van het merk (dus niet alleen de F1, ook het merk 'Redbull') op het spel zetten voor een sport. Ik denk dat alles gewoon legaal is en Vettel gewoon zo goed is dit jaar.
Een opsomming wat ik zo uit mijn hoofd op kan noemen, BAR, McLaren, Williams, Benetton, RedBull, Ferrari. Dit de afgelopen 20 jaar.

||| F1-aeroblog || Battlelog |||

• SnowDude
Het wordt een extreme regenreace: http://www.nu.nl/sport/35...-prix-van-zuid-korea.html

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

• fynrd1
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 23:47

fynrd1

Fooled by Randomness

||| F1-aeroblog || Battlelog |||

• SnowDude
Ik ben eerder bang voor een hele race achter de SC

• ProudElm
  • Registratie: Juni 2003
  • Nu online
oh nee, liever niet.. :( Beetje regen is leuk, mag soms best hard ook wel... Maar niet alleen maar SC rijden.. :(

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Daar zeg je wat.
Ik zit inderdaad ook al een paar jaar te wachten op het moment dat ze op full wets gaan rijden. Dat is tot op heden nog elke keer een SC geworden namelijk.

Mietjes.

• SnowDude
Ik weet wel dat ik zondag mijn recorder even 2 uur extra laat op nemen anders heb ik net zelfde als toen met Canada

• Ryur
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 18-11 21:17
SnowDude schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 16:21:
Ik weet wel dat ik zondag mijn recorder even 2 uur extra laat op nemen anders heb ik net zelfde als toen met Canada
Als het goed is gebeurd dat niet meer ;).
Volgens mijn zijn de regels aangepast dat het niet meer zo erg kan worden als toen met Canada.

• Dadona
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 10-11 03:15
Als het gegarandeerd lang en hard gaat regenen (zonder een rode vlag) en je denkt dat de FIA er werkelijk een lange optocht in gaat gooien dan kun je overwegen om met minder brandstof te gaan rijden. De hoeveelheid gelijkstellen als wat je erin zou gooien om de hele race in brandstofbesparende mode te rijden. Het is een extreme gok, maar voor een team wat verder achterin één om misschien te overwegen.

De CSL/OT kroeg !

• Cubic X
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-09 11:57

• ge-flopt
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10:26
Ik heb begrepen dat Veronica een paar races live uit zou zenden. Weet iemand daar meer van, of heet Veronica alleen de samenvattingen?

• MrSleeves
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 13-10 22:03

MrSleeves

You'll thank me later.

ge-flopt schreef op zaterdag 05 oktober 2013 @ 01:02:
Ik heb begrepen dat Veronica een paar races live uit zou zenden. Weet iemand daar meer van, of heet Veronica alleen de samenvattingen?
Alleen degene in de Amerika's waarschijnlijk, omdat die dan primetime worden uitgezonden. Amerika en Brazilië..

Overigens hadden ze ook wel een muurtje bij die pituitgang mogen zetten. Nu hebben ze de uitgang helemaal aan de buitenkant van de bocht, maar als er één vanaf het rechte stuk gewoon rechtdoor gaat, kan die best nog iemand omver kegelen..

30Drie Web Design & IT Consultancy | Raven Consultancy Services

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10:14
En het heeft me toch veel geregend de afgelopen twee dagen in Zuid-Korea...

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

• Kw4kje
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 26-09 22:16
Inderdaad, kwam met bakken uit de hemel.

• mat.hi.as
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 03:01
Zend de BBC het nu rechtstreeks uit of niet? Ze hebben 1:15 voor de kwalificatie uitgetrokken, en twee uur voor de race. Bij beide is het commentaar (van tvgids.nl) zoiets als: "rechtstreeks verslag van de hoogtepunt van *". Is het nou een liveverslag, of de hoogtepunten? :P

• MrSleeves

MrSleeves

You'll thank me later.

Nee, niet live. Wel een erg uitgebreide samenvatting..

Het is Korea, dus kwalificatie is al geweest en race is morgenochtend om 8:00.

[ Voor 43% gewijzigd door MrSleeves op 05-10-2013 08:54 ]

• Cubic X
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-09 11:57
Dit wordt de eerste F1 race in 5 jaar die ik niet live ga kijken....ik ga echt niet in het weekend om 7:45 opstaan om te zien hoe Vettel weer met tien vingers in de neus gaat winnen. Jammer, maar dit seizoen is wat betreft spanning wel voorbij.

• Destruction
  • Registratie: Juni 2000
  • Nu online

Destruction

(ex-)Automonteur

Cubic X schreef op zaterdag 05 oktober 2013 @ 10:18:
Dit wordt de eerste F1 race in 5 jaar die ik niet live ga kijken....ik ga echt niet in het weekend om 7:45 opstaan om te zien hoe Vettel weer met tien vingers in de neus gaat winnen. Jammer, maar dit seizoen is wat betreft spanning wel voorbij.
Wat betrefd spanning vooraan zeker.. Dominantie maakt de sport net zo goed kapot, en net zoals ik destijds niet vrolijk werd van het Schumacher tijdperk, zo word ik nu ziek van meneer Vingertje die alles maar wint.. :|

Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.

• VFRRijder
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 07:02
Rustig hier :). Niet echt boeiende kwali en zal inderdaad wel weer een vingertje worden :(

• Bart-Willem
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

Bart-Willem

De non-carnavaleur

Destruction schreef op zaterdag 05 oktober 2013 @ 11:40:
[...]

Wat betrefd spanning vooraan zeker.. Dominantie maakt de sport net zo goed kapot, en net zoals ik destijds niet vrolijk werd van het Schumacher tijdperk, zo word ik nu ziek van meneer Vingertje die alles maar wint.. :|
Idem. :/ En ik zie ook eenzelfde "valse bescheidenheid": met meer dan 2 tienden verschil op pole komen en dan roepen "dat het zeer spannend was". Die spanning hebben wij niet mogen zien, of bedoelt meneer dat het voor hemzelf spannend was omdat 'ie liever op 3 tienden verschil zou willen staan? :/

Volvotips.com

• mat.hi.as
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 03:01
Als die dat had gewild, had hij zijn laatste rondje wel afgemaakt :P. Maar inderdaad, het was weer weinig spannend.

• enchion
  • Niet online
Ik vind 2 tiende anders niet erg veel verschil, nu doet hij dat wel consequent waardoor het toch weinig verrassend wordt, maar toch.

How do you save a random generator ?

• DDX
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 10:13

DDX

Geen gridwalk van Martin dit weekend :(

https://www.strava.com/athletes/2323035

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Meer mensen waarvan de F1LT app zegt dat je username/password niet klopt? :(

• MrSleeves

MrSleeves

You'll thank me later.

Ik nu net ook. Afgesloten en opnieuw gestart en toen deed hij het

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Helpt hier niet. Shit man.

• MrSleeves

MrSleeves

You'll thank me later.

Best wel ja.. weet het anders ook niet.. Ik had mazzel blijkbaar.

• Saffie_time
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19-11 14:52

Saffie_time

Why use this? 42!

Tijd voor regen!!!

If the thickness of a pizza is A, and its radius is Z, and pi is just PI, then its volume is V = PIZZA

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

Phydomir

Dennis

Zal waarschijnlijk de hele race droog blijven. Ik maak me vast op voor een niet zo boeiende race. Hopelijk heb ik het mis.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

• MrSleeves

MrSleeves

You'll thank me later.

Volgens de Duitsers 10% kans, helaas niet dus.

• Saffie_time

Saffie_time

Why use this? 42!

I know maar ja, hopen tegen beter weten in kan nooit kwaad ;)

Guido laat toch weer zien aardig te kunnen rijden. Naar P15 na 1 ronde, lukt hem toch vaak om goed te starten.

[ Voor 48% gewijzigd door Saffie_time op 06-10-2013 08:07 ]

If the thickness of a pizza is A, and its radius is Z, and pi is just PI, then its volume is V = PIZZA

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

VDG gewoon weer een dikke topstart. Lag even 15e voor Vergne, Bottas en Sutil

• Phusebox
En toen was het weer een saaie optocht van lelijke auto's.

• MrSleeves

MrSleeves

You'll thank me later.

Van der Garde's start was niet zo geweldig, meer z'n eerste ronde.
Maar Maldonado, wat doet hij op de 9e plek?

• Arjan90
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 19-11 08:57
Ik erger me alweer aan het commentaar, blegh. De hele tijd praten over een chaos in de derde bocht, dat viel an sich best wel mee volgens mij. Ze moesten gewoon voor elkaar uitwijken omdat Massa een remfout maakte (lekker om je zo in de kijker te spelen ;+ ach, het valt wel op). Tuurlijk ging er wel wat kapot links en rechts maar ik vond het niet zo dramatisch dat je het opeens een chaos moet noemen... Commentaar in de categorie "die doldrieste Mexicaan"

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

• Saffie_time

Saffie_time

Why use this? 42!

Kwestie van definitie, eerste ronde hoort ook nog wel een beetje bij start voor mijn gevoel.

• Blitzdoctor
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 18-11 16:26

Blitzdoctor

Al belt u met een banaan...

Vdg, bianchi under investigation

... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Daag topstart.

• Saffie_time

Saffie_time

Why use this? 42!

:(
en drive trough vanaf P12

• MrSleeves

MrSleeves

You'll thank me later.

Arjan90 schreef op zondag 06 oktober 2013 @ 08:18:
Ik erger me alweer aan het commentaar, blegh. De hele tijd praten over een chaos in de derde bocht, dat viel an sich best wel mee volgens mij. Ze moesten gewoon voor elkaar uitwijken omdat Massa een remfout maakte (lekker om je zo in de kijker te spelen ;+ ach, het valt wel op). Tuurlijk ging er wel wat kapot links en rechts maar ik vond het niet zo dramatisch dat je het opeens een chaos moet noemen... Commentaar in de categorie "die doldrieste Mexicaan"
Goed om te weten dat Sport1 me niet veel zou brengen. Commentaar is een beetje zoals RTL+. Niet om aan te horen.. ;)

• Phusebox
Ik vind het echt knap hoe iemand als Alonso nog gemotiveerd kan blijven. Wéér tweede in het kampioenschap (voorlopig) en een auto die steeds verder terugzakt.

Niet echt netjes van flappie daar.

• Phydomir
  • Nu online

Phydomir

Dennis

MrSleeves schreef op zondag 06 oktober 2013 @ 08:21:
[...]

Goed om te weten dat Sport1 me niet veel zou brengen. Commentaar is een beetje zoals RTL+. Niet om aan te horen.. ;)
Tis vrij enrstig op de Duitser ja. Alsof ze commentaar leveren van een begrafenis.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

• Phusebox
Phydomir schreef op zondag 06 oktober 2013 @ 08:24:
[...]

Tis vrij enrstig op de Duitser ja. Alsof ze commentaar leveren van een begrafenis.
Een begrafenis is spannender.

• Saffie_time

Saffie_time

Why use this? 42!

Enige vorm van enthousiasme is de de Duitsers inderdaad erg moeilijk ja!

• Phusebox
Phydomir schreef op zondag 06 oktober 2013 @ 08:24:
[...]

Aangezien de sport stervende is vind ik dat eigenlijk ook wel toepasselijk.

• Phydomir
  • Nu online

Phydomir

Dennis

Phusebox schreef op zondag 06 oktober 2013 @ 08:29:
[...]

Aangezien de sport stervende is vind ik dat eigenlijk ook wel toepasselijk.
Volgens mij roep je dat al jaren. Maar toch, hier zit je dan, half 9 op een zondag ochtend.

• Phusebox
Phydomir schreef op zondag 06 oktober 2013 @ 08:30:
[...]

Volgens mij roep je dat al jaren. Maar toch, hier zit je dan, half 9 op een zondag ochtend.
Tja ik heb niks beters te doen met mijn leven. Hopen is menselijk toch?

• Phydomir
  • Nu online

Phydomir

Dennis

Phusebox schreef op zondag 06 oktober 2013 @ 08:31:
[...]

Tja ik heb niks beters te doen met mijn leven. Hopen is menselijk toch?
Heb voor de "zomerstop" toch genoeg leuke races gezien. Helaas is het hele seizoen verkloot toen ze de banden hebben veranderd. Daarvoor zaten Ferrari en Renault er veel beter bij t.o.v. Vettel.

• DDX

DDX

Vettel pakt (in iedere race) in eerste ronde 2 seconde, maar loopt niet echt uit daarna ?

• MrSleeves

MrSleeves

You'll thank me later.

Alonso gaat het zwaar krijgen. Hulkenberg rijdt weg, en hij krijgt RAI en WEB achter zich aan.
DDX schreef op zondag 06 oktober 2013 @ 08:33:
Vettel pakt (in iedere race) in eerste ronde 2 seconde, maar loopt niet echt uit daarna ?
Consolideren. Team vroeg hem om op de stintlengte te letten.

[ Voor 58% gewijzigd door MrSleeves op 06-10-2013 08:34 ]

• Phusebox
Banden sparen. Schijn spanning.

• Saffie_time

Saffie_time

Why use this? 42!

Kwestie van banden sparen...
Tis niet nodig om ze op te branden als je buiten DRS zit.

• Bart-Willem
  • Niet online

Bart-Willem

De non-carnavaleur

Deed me meteen weer denken aan het verhaal van die Minardi afgelopen week. :X

Verder een saaie race. :/ Jammer dat VdG een drive-through gehad heeft. :(

Volvotips.com

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Beetje een poeprace weer.

• DDX

DDX

Gelukkig tijdens ontbijt, heb je tenminste nog wat aan de rest van de dag :)

• Saffie_time

Saffie_time

Why use this? 42!

Maar er komt nog regen :+

*Blijft hopen*

• Phusebox
3 pitstops? Gezien de banden. Je kunt tegenwoordig alleen maar hopen dat er iets stuk gaat ergens.

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

VDG loopt wel in. Dat dan weer wel.

• MrSleeves

MrSleeves

You'll thank me later.

RTL+: Nico Herculesberg... really?

• Ryur
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 18-11 21:17
Zo koffie. Race is zo saai!

• Phydomir
  • Nu online

Phydomir

Dennis

Perez geen DT. Weer lekker consequent...

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Snap niet dat je naar die Duitsers kunt luisteren. Ik moest het noodgedwongen 1 race afgelopen April en ik werd er echt gek van. Die lui houden echt nog geen 5 seconden hun mond. En dat dan 2 uur lang.

• Blitzdoctor
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 18-11 16:26

Blitzdoctor

Al belt u met een banaan...

Auto 4 en 16 investigated after race. Wie zijn dat? Van dam en doornbos doen alsof het niet in beeld staat....

... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Massa + Maldonado.

• Saffie_time

Saffie_time

Why use this? 42!

Toch wel triest dat een Ferarri niet aan een Sauber voorbij komt...

• MrSleeves

MrSleeves

You'll thank me later.

Hulkenberg bewijst Alonso, Raikkonen en Webber geen dienst.
Maar komop, Alonso zou er toch wel eens voorbij moeten..
Saffie_time schreef op zondag 06 oktober 2013 @ 08:44:
Toch wel triest dat een Ferarri niet aan een Sauber voorbij komt...
Jawel, Massa en Guiterez.. :D

[ Voor 48% gewijzigd door MrSleeves op 06-10-2013 08:46 ]

• DDX

DDX

Lukt Massa anders wel ;)

• Phydomir
  • Nu online

Phydomir

Dennis

Alonso mist gewoon bakken met tractie t.o.v. Hulkenberg.

• MrSleeves

MrSleeves

You'll thank me later.

Of motivatie..

Hamilton's banden zijn een beetje op lijkt het..

[ Voor 65% gewijzigd door MrSleeves op 06-10-2013 08:48 ]

• Phydomir
  • Nu online

Phydomir

Dennis

Ik denk niet dat hij nu denkt: "Heb eigenlijk niet zo'n zin. Ik blijf hier wel lekker mijn rondjes rijden achter Hulkenberg tot de finish". Zo werkt de gedachte van een F1 coureur niet.

• Speedpete
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-11 12:28

Speedpete

was barman

DDX schreef op zondag 06 oktober 2013 @ 08:36:
Gelukkig tijdens ontbijt, heb je tenminste nog wat aan de rest van de dag :)
Zojuist een donders spannend moment! Blijft altijd een hele ervaring of het eitje mooi zacht of net te hard gekookt is.

:o

Object-oriented programming offers a sustainable way to write spaghetti code | Hoe vleugels wel werken.

• MrSleeves

MrSleeves

You'll thank me later.

Phydomir schreef op zondag 06 oktober 2013 @ 08:48:
[...]

Ik denk niet dat hij nu denkt: "Heb eigenlijk niet zo'n zin. Ik blijf hier wel lekker mijn rondjes rijden achter Hulkenberg tot de finish". Zo werkt de gedachte van een F1 coureur niet.
Nee, maar toch kan motivatie toch wel een rol spelen.

• DDX

DDX

Waarom ze perse Hamilton een 2 stop willen laten maken, maar ondertussen wel de tijd verliezen op de baan van een pitstop.

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Waarom gaat Lewis nou niet naar binnen dan??

• MrSleeves

MrSleeves

You'll thank me later.

Rosberg heeft een flexwing.. :+

^^ vraag ik me ook af..

[ Voor 31% gewijzigd door MrSleeves op 06-10-2013 08:53 ]

• Saffie_time

Saffie_time

Why use this? 42!

Vuurwerk op de baan!

• Phydomir
  • Nu online

Phydomir

Dennis

Toch wel een spannende race, de vonken vliegen er vanaf!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 09:01
Ik geloof niet dat Di Resta volgend jaar een stoeltje heeft...

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

• Phydomir
  • Nu online

Phydomir

Dennis

Rosberg heb mazzel dat die vleugel is blijven zitten en niet onder zijn voorwielen is gekomen.

• Phusebox
Ik zou gewoon naar binnen rijden als ik Hamilton was. En ongeplande pitstop had minder tijd gekost.

• MrSleeves

MrSleeves

You'll thank me later.

Phusebox schreef op zondag 06 oktober 2013 @ 08:55:
Ik zou gewoon naar binnen rijden als ik Hamilton was. En ongeplande pitstop had minder tijd gekost.
Inderdaad. Meer dan 15 seconden verliezen in 4 ronden..

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 09:01
Dat probleem heeft Mercedes vaker. Liever op rotte banden rijden dan een extra stop.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

• Phydomir
  • Nu online

Phydomir

Dennis

Jay!! SC

• tlpeter
  • Registratie: Oktober 2005
  • Nu online
Yes safety car.

• tlpeter
  • Nu online
Hamilton heeft effe mazzel zeg.

• Saffie_time

Saffie_time

Why use this? 42!

VDG mag dan unlappen...

• Phusebox
Waarom gaat die auto van Vettel nou nooit eens stuk. Formule 1 is door al haar regeltjes gewoon te betrouwbaar geworden.

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Huh wat weird met die band van Perez :?

• MrSleeves

MrSleeves

You'll thank me later.

Phusebox schreef op zondag 06 oktober 2013 @ 09:00:
Waarom gaat die auto van Vettel nou nooit eens stuk. Formule 1 is door al haar regeltjes gewoon te betrouwbaar geworden.
Die banden niet zo..

• Phydomir
  • Nu online

Phydomir

Dennis

AzzKickah schreef op zondag 06 oktober 2013 @ 09:00:
Leek wel alsof alleen de toplaag eraf was.

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Ja precies. Wat raar.

• tlpeter
  • Nu online
Hij verremde zich de bocht ervoor.
Waarschijnlijk gewoon weinig rubber en het loopvlak kapot geremt.

• Phusebox
AzzKickah schreef op zondag 06 oktober 2013 @ 09:00:
Loopvlak eraf. 'Binnenband' bleef Nnog even heel.

Pagina: 1 ... 62 ... 83 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor racerij niet zijnde F1, zie het algemeen race topic.

Dit topic is bovendien niet bedoeld voor een uitgebreide discussie over het hoe en wat met betrekking tot het al dan niet kunnen bekijken van de verslaglegging van een race, al dan niet live. Inmiddels is wel duidelijk hoe dat zit. Berichtgeving daaromtrent dus graag beperken tot nieuwigheden die niet reeds besproken zijn en/of eenvoudig terug te vinden zijn op bijvoorbeeld websites van aanbieders.