Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Volgens mij herinner je je het niet helemaal juistKenhas schreef op woensdag 17 juli 2013 @ 13:04:
[...]
Training is inderdaad puur om die specifiek taak te leren maar je leert ook om op bepaalde zaken te letten die niets met dat wiel te maken hebben.
Als monteurs maar zoveel zien als de camera mensen, hoe komt het dan dat verschillende monteurs dat wiel wel konden ontwijken en die cameraman niet ?
Disclaimer voor wat volgt : kan zijn dat ik het me niet helemaal juist herinner![]()
De camera man was volgens mij een lotus aan het filmen die op hetzelfde moment was binnengekomen. Op het moment dat het wiel loskwam, stond hij met zijn camera in de richting van de lotus met de Red Bull op de achtergrond. De monteurs van lotus hebben het wiel allemaal kunnen ontwijken. De cameraman niet. Dus de bewering dat ze evenveel zien, klopt gewoonweg niet.
De mannen van lotus kunnen al doorhebben dat er iets niet klopt door de gebaren van de monteur van red bull (als ze die kant opkijken) omdat ze getraind zijn zelf die gebaren te maken.
De Lotus was net weggereden, en de cameraman filmt dat waardoor die met z'n rug naar de Red Bull staat. De monteurs van Lotus kunnen het wiel ontwijken, want voor degene die in de gevarenzone stonden kwam het wiel van rechts aan stuiteren.
Aangezien de cameraman er met z'n rug naartoe stond heeft hij dat ding nooit aan zien komen. Dat is ook het punt dat ik wilde maken; een monteur die de krik vast heeft staat ook met z'n rug naar de pitboxes van de andere teams gericht en loopt dus net zoveel gevaar als een cameraman in deze situatie.
Een helm had hem de hersenschudding wellicht kunnen besparen, maar de verdere verwondingen niet.
I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)
Nee, want jij weet inderdaad precies wat er is getest, met welke fuel load iedereen heeft gereden, welke banden etc.Cubic X schreef op woensdag 17 juli 2013 @ 20:06:
Frijns dus zevende aan het einde van de testdag...niet echt om over naar huis te schrijven. Die zien we (voorlopig?) niet in de F1.
Testtijden zeggen helemaal niets, voor de zoveelste keer.
72 ronden is wel zeer netjes,
Verwijderd
Toch wel apart hoe iedereen dat altijd zegt terwijl tegelijkertijd men roept dat testdagen de enige mogelijkheid is voor nieuwe coureurs om zich te bewijzen en een zetel in de F1 te krijgen.masterslave schreef op woensdag 17 juli 2013 @ 20:31:
[...]
Testtijden zeggen helemaal niets, voor de zoveelste keer.
Het valt mij alleen op dat als Frijns of van der Garde een rondetijd neerzetten dat 95% van de tijd reden is om negatieve reacties neer te zetten. Rijdt elke willekeurige andere coureur dezelfde tijd ontvangen ze daarvoor een compliment.
Dat negatieve gezeur over Nederlandse coureurs moet eens ophouden. Verder ga ik er ook over door,
[ Voor 14% gewijzigd door Den_S85 op 17-07-2013 21:50 ]
Nederlanders gonna Nederland gok ik.masterslave schreef op woensdag 17 juli 2013 @ 21:49:
Je kunt je alleen bewijzen aan het team waarvoor je rijdt en concurrerende teambazen, die hebben kennis van zaken.
Het valt mij alleen op dat als Frijns of van der Garde een rondetijd neerzetten dat 95% van de tijd reden is om negatieve reacties neer te zetten. Rijdt elke willekeurige andere coureur dezelfde tijd ontvangen ze daarvoor een compliment.
Dat negatieve gezeur over Nederlandse coureurs moet eens ophouden. Verder ga ik er ook over door,
I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!
Het is juist een prima tijd: de teams die normaal gesproken voor Sauber staan heeft hij voor zich moeten dulden, en die knakker van Ferrari was beduidend langzamer zelfs. Plus dat Frijns kennelijk vooral op de harde banden heeft rond zitten rijden, dus dan is 7e heel erg netjes vind ik.Cubic X schreef op woensdag 17 juli 2013 @ 20:06:
Frijns dus zevende aan het einde van de testdag...niet echt om over naar huis te schrijven. Die zien we (voorlopig?) niet in de F1.
Is mogelijk dat ik het me niet helemaal juist herinner. Herinner me dat de camera man de lotus aan het filmen was die zijn box verliet, terwijl op dat moment, op de achtergrond, ook de Red Bull zijn box verliet met het wiel los.Volgens mij herinner je je het niet helemaal juist .
De Lotus was net weggereden, en de cameraman filmt dat waardoor die met z'n rug naar de Red Bull staat. De monteurs van Lotus kunnen het wiel ontwijken, want voor degene die in de gevarenzone stonden kwam het wiel van rechts aan stuiteren.
Vind niet direct een filmpje terug (maar moet zeggen dat ik nu ook zo hard niet gezocht heb ;-) )
2x Marstek Venus E 5.12 v153 - CT003 V117 - BMS 212 en 215
Het is ook gewoon een prima tijd; vergelijkbaar met de rondetijden van VT2 in Silverstone is gewoon keurig en god knows wat Frijns allemaal aan het testen is. De meeste teams reden met ontiegelijk veel sensoren op de auto, die zo groot zijn dat de gemiddelde mens er het liefst z'n tuin mee aan zou gaan harken.Bart-Willem schreef op woensdag 17 juli 2013 @ 23:26:
[...]
Het is juist een prima tijd: de teams die normaal gesproken voor Sauber staan heeft hij voor zich moeten dulden, en die knakker van Ferrari was beduidend langzamer zelfs. Plus dat Frijns kennelijk vooral op de harde banden heeft rond zitten rijden, dus dan is 7e heel erg netjes vind ik.
Je gaat mij niet vertellen dat het team het leuk vind als je met zulke sensorrekken op je auto even maximaal gaat pushen.
I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)
Time for some timed laps for @RFrijns #YDT @SilverstoneUK #pushpush
en daarna...
Sauber F1 Team@OfficialSF1Team2m
Pushing hard, involuntary stop in the gravel for @RFrijns #YDT
balen!
I intend to live forever. So far, so good.
http://www.f1today.net/nl...-andere-bandenleverancier
||| F1-aeroblog || Battlelog |||
Groot gelijk hebben ze; Pirelli zit in een prachtige positie. Bandenfabrikanten zitten er überhaupt al niet om te springen om F1 te gaan doen en elke dag dat de FIA wacht met het verlengen van het contract krijgt Pirelli meer en meer macht omdat de voorbereidingstijd simpelweg te kort aan het worden is voor een nieuwe leverancier.fynrd1 schreef op vrijdag 19 juli 2013 @ 15:46:
Eindelijk trekken ze hun mond open bij Pirelli, hopelijk houden ze zich aan hun woord als het erop aankomt.
http://www.f1today.net/nl...-andere-bandenleverancier
Zelfs Michelin of Bridgestone kunnen in geval van nood niet meer 'zomaar' met hun oude F1-compound mee gaan doen, want de krachten op de banden veranderen gigantisch met de nieuwe turbo motoren.
Pirelli maakt geen slechte reclame voor zichzelf, ze worden door de FIA zo ongeveer gedwongen slechte reclame voor zichzelf te maken.Verwijderd schreef op vrijdag 19 juli 2013 @ 16:06:
Prachtige positie? Negatieve reclame bestaat echt hoorEn dat doen ze nu al 2 jaar.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!
Verwijderd
Trouwens, zelfs al zit je bovenop het F1 nieuws
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
[ Voor 8% gewijzigd door Kenhas op 22-07-2013 12:29 ]
Met een race in New Jersey, Rusland en deze erbij op de 2014 kalender word het wel heel veel. Ben benieuwd welke races er geschrapt gaan worden?
In de VS rijden ze bijna wekelijks volgens mij. De F1 zou iets soortgelijks kunnen doen wat dat betreft, en een pauze van 2 of 3 weken als er verder gereisd moet worden.
Als de ver-weg races dan gebundeld worden, zoals nu in het begin van het seizoen, moet 21 races prima te doen zijn...
Nadeel blijft dan voor de mensen die er daadwerkelijk werken, en dus veel van huis zijn, maar dat is natuurlijk een keus die je maakt in zo' n beroep.
[ Voor 89% gewijzigd door Hoogie2004 op 23-07-2013 14:43 ]
Brawn heeft vorig jaar in een interview eens aangegeven dat bij een verdere uitbreiding van de kalender ze extra personeel aan gaan nemen zodat er per auto twee teams zijn om mee te reizen met het team die elkaar dan af kunnen wisselen.Hoogie2004 schreef op dinsdag 23 juli 2013 @ 14:41:
Hoe meer races hoe beter
In de VS rijden ze bijna wekelijks volgens mij. De F1 zou iets soortgelijks kunnen doen wat dat betreft, en een pauze van 2 of 3 weken als er verder gereisd moet worden.
Als de ver-weg races dan gebundeld worden, zoals nu in het begin van het seizoen, moet 21 races prima te doen zijn...
Nadeel blijft dan voor de mensen die er daadwerkelijk werken, en dus veel van huis zijn, maar dat is natuurlijk een keus die je maakt in zo' n beroep.
Klopt.XyritZz schreef op dinsdag 23 juli 2013 @ 14:56:
[...]
Brawn heeft vorig jaar in een interview eens aangegeven dat bij een verdere uitbreiding van de kalender ze extra personeel aan gaan nemen zodat er per auto twee teams zijn om mee te reizen met het team die elkaar dan af kunnen wisselen.
Ik doelde meer op dat een kalender-wijziging wat dat betreft ook zou helpen. De races meer bij elkaar houden, dus Spa, Silverstone en Duitsland bij elkaar. Hongarije, Monza, Barcelona bij elkaar bijv, Australie, China, Maleisie bij elkaar (dat is al). en die dat vlak bij elkaar, met daarna een extra tussenweek. Zo krijg je een kalender die een langere winterperiode toelaat, en toch 25 of meer races kan huisvesten.
Ze gaan nu ook 2x naar Amerika, eigenlijk te gek voor woorden. Canada, USA (2x) en Brazilie kunnen prima achter elkaar, in 4 of 5 weken.
Dat kan dan nog steeds, alleen wordt die voorafgegaan door 2x USA en Canada danFiresphere schreef op dinsdag 23 juli 2013 @ 15:01:
Nee, Brazilie moet gewoon de laatste zijn, dat hoort zo.
Dat zijn ze lang niet altijd geweest, ze zijn ook vaak aan het begin van het seizoen geweestFiresphere schreef op dinsdag 23 juli 2013 @ 15:01:
Nee, Brazilie moet gewoon de laatste zijn, dat hoort zo.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Mijn opmerking was ook meer bedoeld als reactie dat het personeel dan veel van huis is; dat is dus niet het geval omdat bij verdere uitbreiding van de kalender de teams qua personeel ook weer groter zullen worden en ze per saldo dus eerder meer dan minder thuis zullen zijn.Hoogie2004 schreef op dinsdag 23 juli 2013 @ 15:00:
[...]
Klopt.
Ik doelde meer op dat een kalender-wijziging wat dat betreft ook zou helpen. De races meer bij elkaar houden, dus Spa, Silverstone en Duitsland bij elkaar. Hongarije, Monza, Barcelona bij elkaar bijv, Australie, China, Maleisie bij elkaar (dat is al). en die dat vlak bij elkaar, met daarna een extra tussenweek. Zo krijg je een kalender die een langere winterperiode toelaat, en toch 25 of meer races kan huisvesten.
Ze gaan nu ook 2x naar Amerika, eigenlijk te gek voor woorden. Canada, USA (2x) en Brazilie kunnen prima achter elkaar, in 4 of 5 weken.
Ik vind het één van de mooiste banen op de kalender, meer zeer vaak erg spannende races met veel actie op de baan en een gezonde kans op een plensbui. Interlagos samen met Spa, Monza, Gilles Villeneuve en Suzuka vormen wat mij betreft het hart van de F1. De mooiste races van het jaar.Martinspire schreef op dinsdag 23 juli 2013 @ 15:16:
Brazilië mogen ze van mij wel afschaffen. Wat een poepbaan. Enige reden dat die spannend is geweest de laatste jaren is vanwege de laatste race. Dan liever een baan waar het racen zelf ook nog boeiend is om naar te kijken.
Met beetje plannen kun je idd een behoorlijk gevulde kalender maken. Maar dan moet je ook idd niet ergens in mei naar de VS gaan om vervolgens paar rondes in Europa te doen om daarna weer richting de VS en Canada te gaan om daarna Japan, weetikwaar en dan pas Brazilie aan te doen.Hoogie2004 schreef op dinsdag 23 juli 2013 @ 15:00:
[...]
Klopt.
Aan zulke opmerkingen kun je vrij exact zien hoe lang iemand F1 volgtgambieter schreef op dinsdag 23 juli 2013 @ 15:10:
[...]
Dat zijn ze lang niet altijd geweest, ze zijn ook vaak aan het begin van het seizoen geweest. Australie was net andersom, als ik me goed herinner.
Voor mij is het nog steeds opener: Brazilie, sluiter: Australie.
Voor de nog ouderen onder ons zal zelfs Zuid-Afrika in Januari de opener zijn
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Japan als seizoensafsluiter vergeten?L1nt schreef op dinsdag 23 juli 2013 @ 15:30:
Aan zulke opmerkingen kun je vrij exact zien hoe lang iemand F1 volgt![]()
Voor mij is het nog steeds opener: Brazilie, sluiter: Australie.
Voor de nog ouderen onder ons zal zelfs Zuid-Afrika in Januari de opener zijn
[/oude l*l]
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Overigens doelde ik niet alleen op Indycar (waar binnenkort de teams ook weer mogen ontwikkelen geloof ik) maar ook op de diverse Nascar series. Ja de ontwikkeling is misschien minder intens als in de F1, maar in de F1 is het team dat de ontwikkeling doet niet hetzelfde team als dat naar de races gaat.
Wel een gaaf 'oud' circuit de Red Bull ring, lekker veel rechte stukken met haakse bochten waardoor je inhaalmogelijkheden krijgt. Nu alleen hopen dat Herman Tilcke er verder van af blijft.pjlgt schreef op dinsdag 23 juli 2013 @ 14:11:
Nog een nieuwe race op de kalender voor 2014.
Met een race in New Jersey, Rusland en deze erbij op de 2014 kalender word het wel heel veel. Ben benieuwd welke races er geschrapt gaan worden?
Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.
Was de eerste waar hij aan mocht zitten, (1995).MegaTronics schreef op dinsdag 23 juli 2013 @ 18:38:
[...]
Wel een gaaf 'oud' circuit de Red Bull ring, lekker veel rechte stukken met haakse bochten waardoor je inhaalmogelijkheden krijgt. Nu alleen hopen dat Herman Tilcke er verder van af blijft.
Wikipedia: Hermann Tilke
How do you save a random generator ?
Met alle respect, maar de A1-ring vond ik een baan waar ook in het droge meestal de leukere wedstrijden plaatsvonden. Zelfs zonder hulpmiddelen werd daar voor mijn gevoel altijd meer ingehaald dan elders. Hopelijk zijn ze wat conservatief met de DRS zones, anders haal je snel alle spanning uit deze baan.enchion schreef op dinsdag 23 juli 2013 @ 19:07:
[...]
Was de eerste waar hij aan mocht zitten, (1995).
Waar zelfs Verstappen vooraan meekwam:
[ Voor 9% gewijzigd door Roamor op 23-07-2013 19:28 ]
Daarom zei ik ook dat die er nu van af moet blijven.enchion schreef op dinsdag 23 juli 2013 @ 19:07:
[...]
Was de eerste waar hij aan mocht zitten, (1995).
Kun je alvast bekijken hoe het ook al weer was daar in Oostenrijk.
[ Voor 17% gewijzigd door MegaTronics op 23-07-2013 20:13 ]
Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.
D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6
Kimi kan Lotus naar zijn hand zetten, bij RBR zal hij toch hoe dan ook Vettel's bitch moeten spelen.. Dat gaat hij niet doen, wat veel gezeik opleverd en vervolgens zegt Kimi: Fuck you, F1..
@smvs: Hij is grappig ja
Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.
Hoe zie je dat voor je dan? 2 RB's die voor de titel gaan? Niet.Yonni schreef op woensdag 24 juli 2013 @ 00:06:
Geruchten gaan dat na Hongarije bekend wordt dat Kimi naar RBR komt en Ricciardo naar Lotus. Ik hoop het van harte, Sebastian en Kimi in de RBR. Met volgend jaar hopelijk ook een betere Ferrari en McLaren die weer on track zijn. Dan de Mercedesjes minder problemen. Dan wordt het opeens druk aan de kop.
In mijn herinnering vond ik het al een k*t baan, maar dit filmpje bevestigd het alleen maar. SufMegaTronics schreef op dinsdag 23 juli 2013 @ 20:05:
[...]
Daarom zei ik ook dat die er nu van af moet blijven.
[video]
Kun je alvast bekijken hoe het ook al weer was daar in Oostenrijk.
http://www.gpshop.hu/uzletunk.php ?himlims_ schreef op woensdag 24 juli 2013 @ 13:06:
in budapest zit een F1 store - kun je tickets met reductie bemachtigen, iemand enig idee waar de fuck die store zit??
[ Voor 12% gewijzigd door himlims_ op 24-07-2013 13:48 ]
Mee eens, het lijkt nog saaier dan het was.pjlgt schreef op woensdag 24 juli 2013 @ 08:34:
[...]
In mijn herinnering vond ik het al een k*t baan, maar dit filmpje bevestigd het alleen maar. Suf
Enige circuit zonder chicanes, dus de gemiddelde snelheid zal wel hoog liggen. Ik ben content met de terugkeer.Bart-Willem schreef op woensdag 24 juli 2013 @ 13:21:
[...]
Mee eens, het lijkt nog saaier dan het was.Wel een heel snel circuit volgens mij?
Met DRS, Kers en de Pirelli's is dit echt een garantie voor een leuke race
In 2003 deden ze 1:24 over de race. Ter vergelijking: Monza ging toen in 1:14 (vorig jaar was Monza 1:19)Roamor schreef op woensdag 24 juli 2013 @ 14:02:
[...]
Enige circuit zonder chicanes, dus de gemiddelde snelheid zal wel hoog liggen. Ik ben content met de terugkeer.
Dus redelijk snel.
[ Voor 7% gewijzigd door MrSleeves op 24-07-2013 14:15 ]
30Drie Web Design & IT Consultancy | Raven Consultancy Services
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Niet echt onverwacht, hij reed daar al gratis want hij had al geen sponsoren daarom kreeg hij ook telkens een paar dagen voor de race te horen of hij mocht rijden. Kenlijk heeft Hilmer nu wel een coureur gevonden die kan betalen voor het stoeltje. Wel zuur voor hem want hij deed het redelijk de vorige jaren en dit jaar heeft ook wat leuke resultaten neergezet maar ja de racerij draait tegenwoordig maar om een ding en dat is geld.Pierre61 schreef op woensdag 24 juli 2013 @ 17:27:
Lees net dat Robin Frijns klaar is in de GP2, geen geld meer toch jammer
Zonde, want hij is een echt talent en ook een racer. Sneu dat Hilmer hem in Engeland met een kapotte auto op pad stuurde (ophanging zat los na de 1e pitstop en ze zijn er pas na race 2 achter gekomen). Hoe komt die Daniel de Jong aan het geld en het zitje? RTL7 sponsort hem wel, maar is veel meer lowkey dan Frijns.
Rijke papa, iets anders kan ik niet bedenken.Senor Sjon schreef op woensdag 24 juli 2013 @ 20:27:
Hoe komt die Daniel de Jong aan het geld en het zitje? RTL7 sponsort hem wel, maar is veel meer lowkey dan Frijns.
Henk de Jong
Geschat vermogen: 36 miljoen
Herkomst vermogen: Verpakkingen
Aldus http://www.quotenet.nl/Miljonairs/Henk-de-Jong
Tegenwoordig? Tot zover ik weet is de Formule 1 en andere prof-takken in de autosport geen wekelijkse hobby club.ADDG schreef op woensdag 24 juli 2013 @ 17:33:
[...]
maar ja de racerij draait tegenwoordig maar om een ding en dat is geld.
In Monaco welfynrd1 schreef op donderdag 25 juli 2013 @ 13:05:
[...]
Tegenwoordig? Tot zover ik weet is de Formule 1 en andere prof-takken in de autosport geen wekelijkse hobby club.
Ik krijg bij Frijns soms een beetje een Schumacher gevoel. Ik vind (met de nadruk op ik), dat hij toch een beetje onterecht WSR 3.5 winnaar is geworden door zijn do or die actie op zijn directe concurrent, waardoor deze geen kampioen meer kon worden. Die do or die acties herhaalt ie nu ook nog met regelmaat en volgens mij is hij eigenlijk nog steeds niet F1 waardig. Nu zijn dat er wel meer en dus zou het me erg plezieren mocht hij tijdens een F1 race de kans krijgen om mijn ongelijk te bewijzen. Hopelijk kan ie dat al heel binnenkort laten zien; http://www.sportdome.nl/N...op-voor-Robin-Frijns.htmlSenor Sjon schreef op woensdag 24 juli 2013 @ 20:27:
Tsja, de mindere races van de Nurburgring hebben hun tol geëist. Hij had niet van 3 naar 6 moeten droppen (hoewel onbestraft ingehaald door de pitsingang) en de crash in race 2.
Zonde, want hij is een echt talent en ook een racer. Sneu dat Hilmer hem in Engeland met een kapotte auto op pad stuurde (ophanging zat los na de 1e pitstop en ze zijn er pas na race 2 achter gekomen). Hoe komt die Daniel de Jong aan het geld en het zitje? RTL7 sponsort hem wel, maar is veel meer lowkey dan Frijns.
Testing, one, two ...
http://www.gpupdate.net/n...et-seizoen-af-bij-sauber/hardware-lover schreef op donderdag 25 juli 2013 @ 15:44:
[...]
Hopelijk kan ie dat al heel binnenkort laten zien; http://www.sportdome.nl/N...op-voor-Robin-Frijns.html
M'n Oma is een site aan het haken.
Huh wtf, die bedoel ik inderdaad. MehhNielsNL schreef op donderdag 25 juli 2013 @ 18:14:
Van der Garde sluit seizoenshelft af als dj bedoel je denk ik...
http://www.gpupdate.net/n...engt-eerbetoon-aan-senna/
Dat is karmahardware-lover schreef op donderdag 25 juli 2013 @ 15:44:
[...]
Ik krijg bij Frijns soms een beetje een Schumacher gevoel. Ik vind (met de nadruk op ik), dat hij toch een beetje onterecht WSR 3.5 winnaar is geworden door zijn do or die actie op zijn directe concurrent, waardoor deze geen kampioen meer kon worden. Die do or die acties herhaalt ie nu ook nog met regelmaat en volgens mij is hij eigenlijk nog steeds niet F1 waardig. Nu zijn dat er wel meer en dus zou het me erg plezieren mocht hij tijdens een F1 race de kans krijgen om mijn ongelijk te bewijzen. Hopelijk kan ie dat al heel binnenkort laten zien; http://www.sportdome.nl/N...op-voor-Robin-Frijns.html
Een Da Costa die vorig seizoen nog gelauwerd werd, maakt ook niet zoveel meer klaar. Die heeft ook grote hoogtes en diepe dalen.
http://www.gpupdate.net/n...-gevaarlijk-pitsincident/
Ze hebben schijnbaar ook een minimumlengte van de pitstop besproken
[ Voor 18% gewijzigd door Hoogie2004 op 26-07-2013 07:56 ]
Geen probleem dus. Meestal is er toch maar om de twee weken een wedstrijdVoor een incident dat tijdens de race plaatsvindt, zal de straf in het volgende weekend worden gegeven
Pitstop laten uitvoeren door maximum drie man die dan alle vier de wielen moeten doen. Eén wiel per keer. Dus één persoon met wheel gun, één persoon neemt wiel weg, derde persoon plaatst wiel. En zo de wagen rond. De persoon met de wheel gun moet dan, na het laatste wiel te hebben vastgedraaid, op een knop drukken, op minimum twee meter van de auto. Pas dan kan de auto terug gezakt worden en kan de piloot vertrekken
Is maar iets dat nu opeens door mijn hoofd schiet. Weet niet of zoiets haalbaar zou zijn. Zou nog wel spectaculair zijn, een mecanicien die duikt naar die knop en zo.
Verwijderd
Want een snoekduik naar een knop, dat is amusement waarvoor we de tv aanzetten.Kenhas schreef op vrijdag 26 juli 2013 @ 09:43:
Is maar iets dat nu opeens door mijn hoofd schiet. Weet niet of zoiets haalbaar zou zijn. Zou nog wel spectaculair zijn, een mecanicien die duikt naar die knop en zo.
Nog een idee "Killer-Pitstop" dat er pitstops worden gehouden door kerels waar we stroomstoten aan kunnen geven, liefst nog als kijker, voor de tv. Of dat doen we alleen in Spa, en in Jerez moeten ze een pitstop doen in een bak met Pythons in (zogenaamd) ijswater.
Verwijderd
Als je zelf goed Duits verstaat dan is het zeer goed te doen en is een alternatief niet eens nodig.
Vind het een beetje een rare actie.Hoogie2004 schreef op vrijdag 26 juli 2013 @ 07:55:
Eindelijk fatsoenlijke straffen op mislukte pitstops. 50.000 dollar ofzo is geen straf voor de grote teams. 10 plekken op de grid is een prima straf imho:
http://www.gpupdate.net/n...-gevaarlijk-pitsincident/
Ze hebben schijnbaar ook een minimumlengte van de pitstop besproken
Teams verkloten niet bewust de pitstop. Ze winnen er ook niks mee.
Dat het fout gaat is op zichzelf al een straf want het kost veel tijd.
Dat het gevaarlijk is is natuurlijk een feit maar het is geen bewuste actie.
Bedankt voor je snelle reactie! Kom er alleen net achter dat ik geen RTL heb met Vodafone.Verwijderd schreef op vrijdag 26 juli 2013 @ 12:36:
Ja RTL zendt het altijd uit en hebben best een goed programma, zeker vergelijkbaar met wat de BBC doet, al is het natuurlijk allemaal typisch Duits.
Als je zelf goed Duits verstaat dan is het zeer goed te doen en is een alternatief niet eens nodig.
Verwijderd
Of je maakt gebruik van Sport1Go?Mastasidaz schreef op vrijdag 26 juli 2013 @ 12:45:
[...]
Bedankt voor je snelle reactie! Kom er alleen net achter dat ik geen RTL heb met Vodafone.Dat wordt maar weer Sport1 aanvragen, hopelijk kunnen ze het een beetje snel regelen. Heb tot nu toe nog geen 1 goede ervaring met de hepldesk gehad sinds ik bij Vodafone zit
Via je PC naar de trainingen + kwalificaties kijken
Dat zegt niks, het gaat om de racesimulaties. Mercedes gaat het zwaar krijgen, hun racepace is vergelijkbaar met die van Force India
[ Voor 17% gewijzigd door fynrd1 op 26-07-2013 15:50 ]
Lewis tegen Hamilton
Mess with the best, die like the rest
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Hier is het lekker weer, maar ook ik ga even de qualifying kijken! Zin an. Ik hoop op mijn favorieten; Raikkonen, Alonso, Vettel. Hopelijk een keer een slechte kwalificatie voor Mercedes, ben die gasten wel zat op de eerste startrijQuad schreef op zaterdag 27 juli 2013 @ 13:39:
14:00 kwalificatie F1 GP Hongarije, buiten is het nu pokkeweer dus heerlijk vanaf de bank de kwalificatie kijken.
Pfft werd nog wel even heel spannend hoor! Hamilton poleposition en Vettel slechts 4 honderdsten van een seconde erachter..
[ Voor 39% gewijzigd door Quad op 27-07-2013 15:04 ]
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
"Well Done Lewis that's P1"
"Was that pole ?"
"We're as surprised as you mate"
En Grosjean doet het ook erg goed
[ Voor 66% gewijzigd door DDX op 27-07-2013 15:08 ]
Mastasidaz -> Ben juist wel blij dat het bij Sport 1 zit. Nu zenden ze ook alles uit en race zonder reclame. Alleen commentaar mag wel beter, met Coronel een tijdje terug was het goed te doen.
Beetje jammer dat je net dat ene eruit piktVerwijderd schreef op vrijdag 26 juli 2013 @ 12:16:
[...]
Want een snoekduik naar een knop, dat is amusement waarvoor we de tv aanzetten.
Nog een idee "Killer-Pitstop" dat er pitstops worden gehouden door kerels waar we stroomstoten aan kunnen geven, liefst nog als kijker, voor de tv. Of dat doen we alleen in Spa, en in Jerez moeten ze een pitstop doen in een bak met Pythons in (zogenaamd) ijswater.
Spa is wel op BBCBart-Willem schreef op zondag 28 juli 2013 @ 13:41:
Hmpf F1 weer op Sky en niet op BBC, ik had gehoopt dat het nu weer op BBC was.
En dat vind ik de belangrijkste wedstrijd!
Op geen enkele andere zender problemen, toevallig nog iemand of...?
*edit* en weer terug, geen paniek
[ Voor 9% gewijzigd door Sipio op 28-07-2013 13:48 ]
Dit topic is gesloten.
![]()
Voor racerij niet zijnde F1, zie het algemeen race topic.
Dit topic is bovendien niet bedoeld voor een uitgebreide discussie over het hoe en wat met betrekking tot het al dan niet kunnen bekijken van de verslaglegging van een race, al dan niet live. Inmiddels is wel duidelijk hoe dat zit. Berichtgeving daaromtrent dus graag beperken tot nieuwigheden die niet reeds besproken zijn en/of eenvoudig terug te vinden zijn op bijvoorbeeld websites van aanbieders.