Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Voordeel van Nederlander in de race. Luister ook liever naar VDG dan Frijns.Quad schreef op zondag 28 juli 2013 @ 13:48:
Haha inderdaad, leuk stukje entertainment en informatie!
Jammer dat Olaff niet de 'echte' stuur heeft gestolen
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
Olaf geeft voor de Europese races de voorbeschouwing op locatieDamian schreef op zondag 28 juli 2013 @ 13:53:
Leuk veel Olaf. Nu nog commentaar tijdens de race en we zij er weer. Ik dacht dat ie weg was bij Sport1 trouwens?
Vorige race was uitzondering door andere afspraken van hem
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Massa dus, Alonso reed er al voor.Quad schreef op zondag 28 juli 2013 @ 14:13:
Alonso dacht ik, die rijdt voor Massa.
Die houdt het niet lang meer vol op deze banden.
En terwijl ik het typ komt hij binnen
[ Voor 18% gewijzigd door Sleepie op 28-07-2013 14:17 ]
Maar de Sky stream hangt steeds dus dat synchroniseert niet zo lekker met de TV
Als het enige troost biedt: Je bent niet alleenAzzKickah schreef op zondag 28 juli 2013 @ 14:17:
Ik vind dat commentaar van Van Dam en Doornbos zoooo vervelend![]()
Maar de Sky stream hangt steeds dus dat synchroniseert niet zo lekker met de TV
Maar laten we het over de race hebben, commentaar op het commentaar is er al genoeg geweest.
Aan de sectortijden te zien, is de Lotus inderdaad zuiniger met de banden. Dat kan nog wel eens een belangrijk voordeel blijken te zijn voor Grosjean.
[ Voor 15% gewijzigd door Sleepie op 28-07-2013 14:20 ]
Who think you that the race wins? Ik hoop Hamilton maar ik ben bang voor Vettel
Waar Vettel al 31.8-31.9 reed in sector 1, kan Grosjean nu nog 31.4 halen.
Helaas, de eerste serie pit-stops heeft weinig verschil gemaakt.
[ Voor 20% gewijzigd door Sleepie op 28-07-2013 14:24 ]
[ Voor 17% gewijzigd door gambieter op 28-07-2013 14:26 ]
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
En heeft zijn vleugel kapot gereden tegen Button.
Server: Xeon X3430 21TB RAID 5 | Game: 5900X, 6900XT, dual FS2735 | Mobile: Lenovo X1 Carbon, Thinkpad T440s, Moto G7 Plus
Op mijn stream werd wel gezegt dat KERS niet (goed) werkt. En z'n auto word te heet, dus wellicht zijn die 2 gekoppeld.Noel schreef op zondag 28 juli 2013 @ 14:31:
Nah, geen kers probleem. Hij mag gewoon niet heel de tijd op 100% vermogen rijden.
En heeft zijn vleugel kapot gereden tegen Button.
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Ja problemen voor Vettel, die gaat nog wat plaatsen verliezen denk ik.
En dat is alleen maar goed voor de spanning in het WK
Alleen jammer dat Hamilton vooraan alles zijn richting op ziet komenSleepie schreef op zondag 28 juli 2013 @ 14:31:
[...]
Ja problemen voor Vettel, die gaat nog wat plaatsen verliezen denk ik.
En dat is alleen maar goed voor de spanning in het WK
Xbox
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Na alle gedoe en pech rijdt hij weer een sterke race en gewoon op P1, maar niemand die het in de gaten heeft lijkt het wel.
Ik kon er verder weinig van maken wat Button zei
Button zei iets in de trant van:AzzKickah schreef op zondag 28 juli 2013 @ 14:41:
Grosjean die dacht dat Button wel zou verdwijnen in het niets.
Ik kon er verder weinig van maken wat Button zei
I've got frontwing damage.... that lotus decided there wasn't enough room for both of us.
War is the only proper school of the surgeon.
Waar had Button heen gemoeten dan?Sleepie schreef op zondag 28 juli 2013 @ 14:41:
Daar valt over te discussieren denk ik. Button vond iig dat Grosjean te ver naar buiten kwam.
Erachter, dwz remmenAzzKickah schreef op zondag 28 juli 2013 @ 14:42:
Waar had Button heen gemoeten dan?
Ah, hoi broer
[ Voor 18% gewijzigd door Badeend op 28-07-2013 14:45 ]
Zegt niet zoveel. Het hele seizoen verkwanselt hij in de laatste 5 ronden tientallen seconden t.o.v. zijn teammaatBadeend schreef op zondag 28 juli 2013 @ 14:44:
VDG gaat tot nu toe ook goed btw! 10 seconden voor Pic en prima rondetijden.
edit:
Ah, hoi broer![]()
Haha waarom in dit geval?Damian schreef op zondag 28 juli 2013 @ 14:58:
Van Dam retard
... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV
Oh het was voor de actie op Button. Thanks Van Dam! Top!
[ Voor 26% gewijzigd door AzzKickah op 28-07-2013 15:02 ]
Ooow oooww ze raken elkaar! Grosjean en Massa.AzzKickah schreef op zondag 28 juli 2013 @ 15:00:
[...]
Haha waarom in dit geval?Ik zat niet op te letten
Doornbos is wel goed trouwens. Maar die Van Dam is echt erg.
Zeggen ze nu maar hij was bij bocht 4 buiten de baan gegaan. Volgens mij was Massa bij bocht 4 en Button bij bocht 7 of 8. Dus volgens mij is het het inhalen van Massa.Blitzdoctor schreef op zondag 28 juli 2013 @ 15:02:
Was voor button incident
En ja, inhalen met 4 wielen buiten de baan is niet toegestaan.
Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.
[ Voor 9% gewijzigd door Blitzdoctor op 28-07-2013 15:05 ]
Nee met 4.Blitzdoctor schreef op zondag 28 juli 2013 @ 15:04:
Wtf massa was 2 wielen buiten baan niet 4...
Curb telt niet mee he
Dit dus. De witte lijn ligt voor de curb niet erna.
"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."
Dat hoor ik ook al het hele seizoen van hem. sllllllllllAzzKickah schreef op zondag 28 juli 2013 @ 15:04:
Als ik nog 1 ding kwijt mag over die Van Dam.... Ik vind het zooo super mega-irritant dat ie elke keer zo'n slis-geluidje maakt tussen z'n zinnen door. Maakt het heel erg geacteert overkomen of zo. Brrrrr.
Dan moet hij blijkbaar weer ademhalen voor de volgende zin.
slllllll
Mjah met de binnenste wielen zat ie op de kerbs, dus buiten de witte lijn.... Dus heel strikt genomen..Blitzdoctor schreef op zondag 28 juli 2013 @ 15:04:
Wtf massa incident was 2 wielen buiten baan niet 4...
Zal wel zijn omdat het Grosjean is.
Zo zijn de regels.Cyleo schreef op zondag 28 juli 2013 @ 15:06:
Best wel onterechte drive-through voor Grosjean voor die inhaalactie.
Maar de actie met button zal het besluit wel makkelijker hebben gemaakt.
[ Voor 16% gewijzigd door Osxy op 28-07-2013 15:07 ]
"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."
Geef ze eens ongelijk als ze het proberen?Humma Kavula schreef op zondag 28 juli 2013 @ 15:07:
Durf te wedden dat Ferrari hier achter zit, alonso heeft zo weer meer punten.
Dat doet elk team gewoon
Xbox
Vettel welgambieter schreef op zondag 28 juli 2013 @ 15:20:
Ik ben even het overzicht kwijt. Moeten Vettel/Hamilton nog naar binnen maar Webber niet?
Hamilton niet
Webber wel
Alonso en Grosjean niet
Zijn feitelijke kennis, trouwens die van Doornbos ook, is wel uitstekend. Ik hoor al de hele middag, de Fransman, de Duitser, de Engelsman enz...Boktor schreef op zondag 28 juli 2013 @ 15:06:
[...]
Dat hoor ik ook al het hele seizoen van hem. sllllllllll
Dan moet hij blijkbaar weer ademhalen voor de volgende zin.
slllllll
Vincere Per Belli
Ja precies. Van die feitjes opnoemen die ie-der-een al weet, alleen om te laten zien dat hij het ook weet. Of zoiets. Bah.peeth schreef op zondag 28 juli 2013 @ 15:22:
[...]
Zijn feitelijke kennis, trouwens die van Doornbos ook, is wel uitstekend. Ik hoor al de hele middag, de Fransman, de Duitser, de Engelsman enz...
En van die Engelse termen er doorheen. Gisteren 28x 'track record'. Nu net 'tough cookie'. En zo nog veel meer. Alleen om 'stoer' te doen of zo. Heel gek.
[ Voor 16% gewijzigd door AzzKickah op 28-07-2013 15:25 ]
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Rosberg die zijn moter opblaasd
Mess with the best, die like the rest
30Drie Web Design & IT Consultancy | Raven Consultancy Services
Xbox
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Wel met 5 uitvallers...
Dat werd wel een keer weer tijd zeg
Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.
Maar toch, hij heeft hem uitgereden en volgens mij voor zijn teammaat
Met zo'n slechte auto, heeft het goed gedaan!
Dan nog heeft ie de Marussia's en z'n teamgenoot achter zicht. Meer kun je niet verwachten, prima resultaat dus
Xbox
Button doet dat ook. En veel anderen hebben ook zoiets wel eens gezegd.
Waar is RAI met zijn auto?
[ Voor 27% gewijzigd door Ryur op 28-07-2013 15:50 ]
Dat van Button was zeer terecht, die werd zowat het gras op gedwongen. Maar Vettel zat niet eens in de buurt van Raikkonen.MrSleeves schreef op zondag 28 juli 2013 @ 15:48:
[...]
Button doet dat ook. En veel anderen hebben ook zoiets wel eens gezegd.
Kimi: No you won`t
Fail 22: misschien, "Stop trying to get 2nd place at all cost since 3rd will improve your F1 championship position already" ???
Geweldige overwinning van Lewis btw.
Was ook een erg leuke race om naar te kijken.
[ Voor 18% gewijzigd door enchion op 28-07-2013 15:53 ]
How do you save a random generator ?
Had hij hem aan de kant gezet en is later gebracht ofzo?
Marshalls en duwen.Ryur schreef op zondag 28 juli 2013 @ 15:55:
Nu staat RAI's auto er wel. Waar was die?
Trouwens Duitse humor op RTL: Martin Brundle doet de interviews op het podium, zeggen de commentatoren achteraf iets als "Brundle heeft als rijder in 9 pogingen op de Hungaroring nooit het podium gehaald, is het hem als verslaggever toch gelukt"
[ Voor 35% gewijzigd door gambieter op 28-07-2013 16:05 ]
Ja over start fiinish bij pit exit gezet om nog een brandstof sample te hebben.Ryur schreef op zondag 28 juli 2013 @ 15:55:
Nu staat RAI's auto er wel. Waar was die?
Van der Garde ook wel aardig gereden deze race.
Jammer dat we nu weer een maand moeten wachten op de volgende race
[ Voor 10% gewijzigd door Cubic X op 28-07-2013 16:56 ]
Dit topic is gesloten.
![]()
Voor racerij niet zijnde F1, zie het algemeen race topic.
Dit topic is bovendien niet bedoeld voor een uitgebreide discussie over het hoe en wat met betrekking tot het al dan niet kunnen bekijken van de verslaglegging van een race, al dan niet live. Inmiddels is wel duidelijk hoe dat zit. Berichtgeving daaromtrent dus graag beperken tot nieuwigheden die niet reeds besproken zijn en/of eenvoudig terug te vinden zijn op bijvoorbeeld websites van aanbieders.