[F1] Seizoen 2013 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 83 Laatste
Acties:
  • 256.444 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 21:22

fynrd1

Fooled by Randomness

mphilipp schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 17:46:
[...]

Volgens mij heeft Alonso toch echt heel het jaar goed meegedaan... Het scheelde niet veel en had misschien niet veel met de kwaliteiten van de auto te maken. Hoewel ik denk dat ie minder slecht was als zij zelf wilden doen geloven. Als Vettel niet zo gruwelijk veel geluk had gehad met die aanrijding had Alonso misschien WK geweest. Dan is het toch niet echt een hele slechte auto.
Je vergeet dat de 2 grote updates halverwege het seizoen Ferrari weer in het zadel bracht. Ze hadden alleen geen antwoord op de laatste twee updates van Mclaren en RedBull aan het einde van het seizoen. Hun beeld van de wagen is vanaf het begin van het jaar meer dan realistisch geweest. Midseason waren ze het snelst, al was de marge niet zo groot.

||| F1-aeroblog || Battlelog |||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 03-09 23:47

mphilipp

Romanes eunt domus

Ik vergeet niets. Ik kijk naar de resultaten en im Endeffekt hebben ze het niet heel erg slecht gedaan. Er zijn teams die graag zo'n slechte auto gewild hadden ;)

Maar goed, the proof of the pudding enzo. We gaan het zien na een race of wat wie zijn winterhuiswerk het beste heeft gedaan. En dan nog moeten ze het vol zien te houden. De rebound van Red Bull was ook erg goed nl.

A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harrie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23:06

Harrie

NederVlaming

Streskip schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 00:58:
Had zoiets eerder verwacht tegen een topteam, aangezien Caterham geen gevaar voor Lotus zou moeten zijn. Ik ga er even vanuit dat het gewoon mag, zou het ook jammer vinden als dat niet zo zou zijn, dat uitlaten gezever gaat wel ver -O-

Ik zou willen dat ze nog zo lekker klonken als in 2011... :9~
[video]

En dan klinkt die Caterham nog het lekkerst :Y)
Dat geluid was echt heftig. Ik was onderweg naar Spa, en de eerste vrijdag training was al begonnen, en dan dit geluid van verderop in het dal :P Dat was al kippenvel in de auto er naar toe!

Ik ga eens zien of ik nog wat eigen filmpjes kan vinden.
Deze had ik ooit al eens geupload naar youtube: YouTube: Vrije training 2, spa francorchamps
Net nog eentje: YouTube: F1 practice session - Spa 2011
(beeld kwaliteit van mijn toenmalige gsm was echt brak, maar vooral het geluid was indrukwekkend!

[ Voor 21% gewijzigd door Harrie op 07-02-2013 20:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyritZz
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 29-08 11:46
soulcrusher schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 18:26:
[...]

Alonso heeft idd echt heel goed meegedaan. Maar als je alleen naar de kwalificaties kijkt dan was het goed zichtbaar dat de Ferrari geen topper was, dikwijls stond die achter beide Bulls én Mclarens gekwalificeerd.

Nu maar hopen dat Alonso ook dit jaar in vorm is en dat de Ferrari beter met de top mee kan doen (ook in handen van Massa). Dan kan het wel eens heel spannend gaan worden dit jaar :Y
Het verschil tussen qualy en race-pace bij Ferrari was ook deels te verklaren door het mindere DRS systeem van Ferrari wat in qualy onbeperkt gebruikt mocht worden. Daar hebben ze dit jaar ook geen last meer van.

Verder betekent de 1.17 van gisteren nog niet zo heel veel; het ziet er allemaal beter uit dan een jaar geleden en thats it. Laten we niet vergeten dat de tijd van Button op een hardere bandencompound was, en er die dag ook nog eens minder rubber op de baan lag.

I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CreativeS
  • Registratie: Juli 2010
  • Niet online
Oeps...

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/BVmHGtwsbhrw5hh6SgWrazZG/full.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:55

AzzKickah

06-CENSORED

Fikkie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-09 01:24

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

Olielek...doet met denken aan de Peugeot die op de grid explodeerde. Olielek zei Peugeot...de drijfstang lag onderhand op de tribune... :+ Door zo'n gat loopt de olie inderdaad wel hard weg ;)

A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 08-09 22:55

TommyGun

Stik er maar in!

Guys,

Ik twijfel tussen 2 bronze plekken voor de Nurburgring; T5b en T10b; iemand advies?

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Felyrion
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19:51

Felyrion

goodgoan!

TommyGun schreef op vrijdag 08 februari 2013 @ 19:23:
Guys,

Ik twijfel tussen 2 bronze plekken voor de Nurburgring; T5b en T10b; iemand advies?
Ik zou persoonlijk voor 5 kiezen. Daar ziet net wat meer actie qua aanremmen, insturen etc.
Bij 10 komen ze al vrij hard voorbij zonder dat er nog wat gebeurt over het algemeen.

Vorige keer zat ik zelf daar bij het 8/9 vak, en toen leek me 5 ook erg leuk. Maar het is ook wel een stukje voorkeur natuurlijk... bij 10 heb je een wat leuker geluid vanwege het hard optrekken.

Even zoeken of ik nog kan vinden waar de TV schermen horen te staan.
edit: tegenover 10a stond die toen, niet zichtbaar voor 10b

Zal zo even twee plaatjes uploaden. Wat je niet op de kaartjes ziet, maar wat wel zo is: tussen 10b en 5a zitten wat struiken/bosjes. Je kunt niet vrij naar de overkant kijken. Dat is wel jammer.

edit2:
plaatjes, vanuit 8, klik voor groter:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/K1DVRIwxPbdlWJrsGAxRAxca/medium.jpg

dit is 5:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/dZ6ECy6HQab7LNnUjmieP6j0/medium.jpg

[ Voor 32% gewijzigd door Felyrion op 08-02-2013 20:23 ]

sleep: a completely inadequate substitute for caffeine

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

We hebben daar jaren geleden (alleen) op de kwalificatie-dag op tribune 11 gezeten. Dat koste toen alleen voor de zaterdag zo'n € 75,- pp maar die mogelijkheid zie ik nu niet in het overzicht staan? Blijkbaar was dat een zilveren locatie en dat komt ook wel logisch over. Je ziet de auto's zowat uit de pits komen en kunt ze al redelijk lang volgen alvorens ze even later voor je langs komen scheuren en je getrakteerd wordt op het overweldigende geluid uit de uitlaten die je recht aanstralen als ze daar het snelste gedeelte op draaien en de gaskraan helemaal openzetten. GEWELDIG!!

Mocht je daar misschien toch terecht gaan komen dan kun je het beste wat verder naar rechts (vanaf de baan gezien) gaan zitten. Dan beleef je het geluid in de meest overweldigende vorm al zal het misschien niet meer zo klinken als in de tijd dat Christijan Albers nog in die opvallende Spyker zijn rondjes mocht rijden.

[ Voor 0% gewijzigd door hardware-lover op 09-02-2013 00:32 . Reden: typo ]

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun

TommyGun

Stik er maar in!

Bedankt voor de info! T8 is ook mooi zo te zien maar ik wil graag een scherm 'hebben' dus dan ontkom je niet aan 5 of 10. Maar die schermen zijn toch ook wel zichtbaar voor 10b?

Afbeeldingslocatie: http://www.budgetticket.nl/fotos/lmaps/91-nurburgring-race-circuit.jpg

T11 is helaas stukken duurder...
http://shop.derticketserv...37217304daa7f1bdffe910dce
Klik vervolgens op het plaatje met de stoelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.O. Box
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
vergis je niet in de plaatjes van die schermen... ik voel me nu nog steeds genaaid over een race op de A1 ring, nu 15 jaar geleden (kan er nog boos om worden :().... op alle plattegronden stond een videoscherm... en het scherm stond ook keurig op de aangegeven plek... alleen hadden ze hem 45 graden gedraaid, zodat de hoofdtribune het scherm kon zien, maar wij op de tribune naast de hoofdtribune (laatste bocht) net niet... zo hadden ze het scherm niet afgebeeld op de plattegrond... als extra frustratie kwam daar nog bij dat de hoofdtribune half leeg was vanwege het kloteweer... de race is gewoon nauwelijks te volgen zonder scherm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Waarom wil iedereen altijd op een tribune zitten :? Rondlopen is veel leuker :)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedpete
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-07 00:10

Speedpete

was barman

Paar jaar geleden op de tribune vòòr T8 gezeten en dat was een geweldige plek, scherm bij 10 was overigens net te zien van daar, maar zoals hiervoor aangegeven willen die posities wel schuiven. Als je graag een scherm wilt regel dan een kangaroo-tv...

Object-oriented programming offers a sustainable way to write spaghetti code | Hoe vleugels wel werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

Ferrari heeft trouwens vandaag 'officiëel' ontkend dat Alonso geblesseerd is. Men vraagt zich nl af waarom hij niet bij de shakedown is en vrolijk aan het fietsen is in de bergen. Het gerucht gaat dat ie zijn ribben gekneusd heeft en dus niet kan rijden. Ferrari ontkent dit nu ten stelligste. Dus is het waar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Destruction
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 22:56

Destruction

(ex-)Automonteur

Ik kan de bron niet meer vinden, maar ik las dat hij zich wilde concentreren op persoonlijke training..

In other news:
Brawn: 'Schumacher blijft één van ons, maar dan anders'
Het Formule 1-team van Mercedes mag dan inmiddels officieel Nico Rosberg en Lewis Hamilton hebben gepresenteerd als coureurs, Michael Schumacher is toch niet helemaal uit beeld bij de Duitse autofabrikant.

Toen zijn vertrek bij het Formule 1-team van Mercedes werd aangekondigd, werd al direct aangenomen dat Michael Schumacher betrokken zou blijven bij de Duitse autofabrikant. Teambaas Ross Brawn hintte destijds al in die richting en dat blijkt inmiddels terecht.

"Schumacher blijft inderdaad lid van de Mercedes-familie", legt Ross Brawn, eveneens één van de grondleggers van Schumachers successen bij Ferrari, uit. "Hij gaat als ambassadeur aan de slag voor Mercedes en zal in die functie onder andere commerciële activiteiten op zich nemen. Dat richt zich met name op de straatauto's van het merk."

De succesvolste F1-coureur zou nog altijd begaan zijn met het merk waar hij zijn laatste Formule 1-races mee reed. "Hij hoopt heel erg dat we het goed gaan doen, maar hij zal zich niet met ons raceteam bezig gaan houden", aldus Brawn. "Hij gaat overwegend helpen met het ontwikkelen van sportwagens en dat is iets waar hij heel veel voldoening uit kan halen."

Na zijn eerdere vertrek uit de Formule 1 bleef Schumacher ook al op de loonlijst van Ferrari staan, waar hij een adviserende rol bekleedde. Een herhaling van zetten bij Mercedes is volgens Brawn echter uitgesloten: "Michael heeft nu eenvoudigweg andere interesses."
GPupdate.net

Ford Transit 2.2TDCi '08 & Citroën C1 1.0 12v '08 | Yamaha XJ900S Diversion '01 | Gravity is a myth, earth sucks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Felyrion

Felyrion

goodgoan!

TommyGun schreef op vrijdag 08 februari 2013 @ 23:48:
Bedankt voor de info! T8 is ook mooi zo te zien maar ik wil graag een scherm 'hebben' dus dan ontkom je niet aan 5 of 10. Maar die schermen zijn toch ook wel zichtbaar voor 10b?
Ah, inderdaad, tegenover 10b zit dus ook nog een scherm, die konden wij toen net niet zien. Dan komt het gewoon neer op wat je het liefste ziet :)

We konden vanuit 8/9 trouwens nog prima het scherm in de gaten houden hoor, als je een beetje fatsoenlijke ogen hebt. Persoonlijk vind ik het leuk om er één te kunnen zien omdat je dan het verloop van de race iets beter kunt volgen, maar uiteindelijk kijk ik er zelf niet zo veel naar.

Al met al zou ik nu voor 5 gaan. Je kunt binnen dat vak ook nog aardig heen en weer lopen en een keer een andere positie kiezen.

Het leuke van 8/9 was dat je er vrij kon rondlopen en langs dat hek kon kijken zoals te zien op een foto hierboven. Die tribunes zijn nou niet bepaald ruim ingedeeld ;) 9 is een vrij toegankelijk betonnen trap ding, veel meer ruimte.. en met onze kaartjes voor 8 vrij begaanbaar.
(aangenomen dat er niks veranderd is)
nero355 schreef op zaterdag 09 februari 2013 @ 00:21:
Waarom wil iedereen altijd op een tribune zitten :? Rondlopen is veel leuker :)
Klopt, maar op de nurburgring is het spul opgedeeld in segmenten. Er zijn maar weinig plekken waar je buiten de vakken nog wat meekrijgt van het spektakel. Dan zit je dus "vast" in je eigen vak. Binnen dit vak kun je natuurlijk gewoon rondlopen. Bij de tribune's heb je vaste gereserveerde stoeltjes, bij die betonnen trappen kun je gewoon gaan zitten.

[ Voor 63% gewijzigd door Felyrion op 09-02-2013 02:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streskip
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19:53
seninha schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 19:46:
[...]

Afgelopen jaar klonk de Caterham ook het hardst.
Dat was ook 1 van de dingen die me gelijk opviel toe we in Austin waren. _/-\o_
'toen we in Austin waren'. Tsssss. Gezonde jaloezie staat te springen hier 8)
Harrie schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 20:28:
[...]

Dat geluid was echt heftig. Ik was onderweg naar Spa, en de eerste vrijdag training was al begonnen, en dan dit geluid van verderop in het dal :P Dat was al kippenvel in de auto er naar toe!

Ik ga eens zien of ik nog wat eigen filmpjes kan vinden.
Deze had ik ooit al eens geupload naar youtube: YouTube: Vrije training 2, spa francorchamps
Net nog eentje: YouTube: F1 practice session - Spa 2011
(beeld kwaliteit van mijn toenmalige gsm was echt brak, maar vooral het geluid was indrukwekkend!
Dat geloof ik graag, ben een jaartje geleden wezen mtb'en in Malmedy tijdens een track day, dat geluid in zo'n dal inderdaad _/-\o_ ! Oorgasmes! Zou graag nog eens met de F1 erheen willen... (maar eerst eerst FIA WEC @ Spa :9~)

Geluid op je filmpje klinkt echt hard ook, kan wel oor bescherming gebruiken daar denk ik? Op het 2e filmpje hoor je er 1tje nog ff goed zoeken naar grip >:)

[ Voor 62% gewijzigd door Streskip op 09-02-2013 02:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Felyrion schreef op zaterdag 09 februari 2013 @ 02:12:
Klopt, maar op de nurburgring is het spul opgedeeld in segmenten. Er zijn maar weinig plekken waar je buiten de vakken nog wat meekrijgt van het spektakel. Dan zit je dus "vast" in je eigen vak. Binnen dit vak kun je natuurlijk gewoon rondlopen. Bij de tribune's heb je vaste gereserveerde stoeltjes, bij die betonnen trappen kun je gewoon gaan zitten.
Hmm... dat klinkt als de MotoGP @ Assen TT : Waar de tribunes waren mocht ik niet eens langs lopen => Werd gedwongen om te lopen :|

Er is ook geen gedeelte dat wel open is voor iedereen ?? Op Assen heb je een soort neppe duinen die gewoon voor iedereen toegestaan zijn dus aan die kant ben ik de rest van de dag gebleven :)

Wat dat betreft zijn Zandvoort en Circuit Zolder ideaal en veel leuker ook nog, omdat je gewoon een paddock kaart kan kopen voor een normaal bedrag en zo dus echt OVERAL mag komen !!

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streskip
nero355 schreef op zaterdag 09 februari 2013 @ 05:28:
[...]

Hmm... dat klinkt als de MotoGP @ Assen TT : Waar de tribunes waren mocht ik niet eens langs lopen => Werd gedwongen om te lopen :|

Er is ook geen gedeelte dat wel open is voor iedereen ?? Op Assen heb je een soort neppe duinen die gewoon voor iedereen toegestaan zijn dus aan die kant ben ik de rest van de dag gebleven :)

Wat dat betreft zijn Zandvoort en Circuit Zolder ideaal en veel leuker ook nog, omdat je gewoon een paddock kaart kan kopen voor een normaal bedrag en zo dus echt OVERAL mag komen !!
Enige reden dat je naar de MotoGP in Assen moet gaan, zijn de campings. Op donderdag aankomen (woensdag kan ook) en dan zuipen tot je er bij neervalt. Als de race begint lekker naar huis :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-09 01:24

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Streskip schreef op zaterdag 09 februari 2013 @ 06:12:
[...]

Enige reden dat je naar de MotoGP in Assen moet gaan, zijn de campings. Op donderdag aankomen (woensdag kan ook) en dan zuipen tot je er bij neervalt. Als de race begint lekker naar huis :)
Niks zo gaar als die campings IMO. Pak daar altijd lekker een hotelletje en sinds een paar jaar standaard op de TT World tribune. Kwalificaties, races en hop naar huis. Je krijgt inderdaad een stuk minder mee van de race zelf dan op TV, maar dat geluid en de snelheid komen op TV echt niet zo over.. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AquaSheep
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 00:41
Een klein beetje offtopic, maar schijnbaar kun je ook een V8 F1 motor gebruiken als benzinepomp 8)7
The Bloodhound SuperSonic Car is a rocket-powered land missle
The rocket has such a voracious thirst, about nine gallons per second of liquid hydrogen peroxide fuel, that the pump borrowed from a cruise missile needs the 2.4-liter Cossie V8 engine running at 18,000 rpm to deliver sufficient flow.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• V3g3ta
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-09 18:30

V3g3ta

Fueled by Games!

Lol.....

PS5 DE, PS4 Pro, PS3 SS, PS VIta Slim PSN: BSGathena

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Felyrion

Felyrion

goodgoan!

Té droog :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 10-09 19:34
Olav mol inmiddels in gesprek met sport1: @ThiesK ik ook, geen idee nog. we praten inmiddels.

[url="bron"]https://twitter.com/Olav_Mol[/url]

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streskip
AtlAntA schreef op zondag 10 februari 2013 @ 03:00:
Olav mol inmiddels in gesprek met sport1: @ThiesK ik ook, geen idee nog. we praten inmiddels.

Haha je url is bron :9
Bron

Zou het érg fijn vinden als Olav naar Sport1 komt, maar Allardje dan? Ga hem wel missen in de paddock..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

AtlAntA schreef op zondag 10 februari 2013 @ 03:00:

Wat cool, dan ga ik toch af en toe toch even sport 1 kijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

En wie is die Thijs dan? Het feit dat ze met die twee praten betekent dat ze de presentatorenploeg nog niet helemaal rond hebben dus. Ook dat zal in het kader van onderhandelingsposities en gages wel tot het laatst mogelijk moment duren schat ik zo. Ik verwacht daar niet volgende week al uitsluitsel over.

Als het maar een beetje fatsoenlijk gebeurt; 1 of 2 man ter plekke die elkaar aanvullen zodat ze geen dingen missen als ze even naar de pitstop van X kijken, terwijl Y de leiding overneemt ofzo. Ik snap wel dat ze niet zo'n 'dreamteam' als BBC of Sky neer kunnen zetten, maar zo minimaal als RTL was natuurlijk erg pauper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Streskip schreef op zondag 10 februari 2013 @ 04:42:
[...]

Haha je url is bron :9
Bron

Zou het érg fijn vinden als Olav naar Sport1 komt, maar Allardje dan? Ga hem wel missen in de paddock..
Alsjeblieft niet Kalff. Hoe die vent praat alleen al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:02

BM

Moderator Spielerij
Mol als commentator met Kalff in de pits werkte voorheen altijd prima, en dat zie ik graag terugkomen. Zal alleen wel niet gebeuren.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CreativeS
  • Niet online
Kan je je weer gaan ergeren aan de foute posities van de coureurs (staat gewoon correct in beeld), als de coureurs überhaupt al goed benoemd worden. De weetjes waar je gewoon helemaal niets aan hebt. Zeker niet als er net een leuke actie bezig is op de baan. Zijn scherpte van weleer is hij inmiddels wel kwijt.

In tegenstelling tot Olav Mol zie ik Allard Kalff wel graag op Sport1 voorbij komen...

Maar dat is natuurlijk een persoonlijke mening...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• V3g3ta

V3g3ta

Fueled by Games!

Mol heeft zijn beste tijd gehad en is daar al enkele jaren overheen. Kalff is uiterst irritant.
Dus ik hoop dat beide niet verschijnen op Sport 1. Laat ze nu maar eens met wat frisse en nieuwe commentators komen, die zullen er heus wel zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Laatst online: 20:03

Niellie41

[object Object]

Van mij mogen beiden naar Sport1, dan hebben we er geen last meer van op de andere zenders :+

[ Voor 3% gewijzigd door Niellie41 op 10-02-2013 15:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CreativeS
  • Niet online
Niellie41 schreef op zondag 10 februari 2013 @ 15:30:Van mij mogen beiden naar Sport1, dan hebben we er geen last meer van op de andere zenders :+
Had je toch al niet op andere zenders? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Creative S schreef op zondag 10 februari 2013 @ 15:44:
[...]
Had je toch al niet op andere zenders? :+
Ik bedoelde meer, dat we Allard dan niet meer bij Dakar, Le Mans, Indycars en andere series als commentator/presentator hebben.
Hij is echt verschrikkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harrie
  • Laatst online: 23:06

Harrie

NederVlaming

Streskip schreef op zaterdag 09 februari 2013 @ 02:25:
[...]

[...]

Dat geloof ik graag, ben een jaartje geleden wezen mtb'en in Malmedy tijdens een track day, dat geluid in zo'n dal inderdaad _/-\o_ ! Oorgasmes! Zou graag nog eens met de F1 erheen willen... (maar eerst eerst FIA WEC @ Spa :9~)

Geluid op je filmpje klinkt echt hard ook, kan wel oor bescherming gebruiken daar denk ik? Op het 2e filmpje hoor je er 1tje nog ff goed zoeken naar grip >:)
Ja inderdaad, oordoppen kan je zeker wel gebruiken.
Helemaal als je nog wat dichter bij de track staat. Hier stond ik bij de uitgang van de pitstraat, waar veel proefstarten gemaakt werden.

http://youtu.be/xddozcswy6I

dan ineens ook maar eentje met een paar (niet zo goede) practise starts:
http://youtu.be/ToY9QkNUGqU

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seninha
  • Laatst online: 27-07 11:06

seninha

god's right foot

Streskip schreef op zaterdag 09 februari 2013 @ 02:25:
[...]

[...]
Kan ik begrijpen.
Was voor mij ook 10 jaar geleden dat ik er live bij was dus heb echt genoten :)

[YouTube: http://youtu.be/QhEADM3fNbY]

iRacing Profile Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun

TommyGun

Stik er maar in!

Felyrion schreef op zaterdag 09 februari 2013 @ 02:12:
[...]

Ah, inderdaad, tegenover 10b zit dus ook nog een scherm, die konden wij toen net niet zien. Dan komt het gewoon neer op wat je het liefste ziet :)

We konden vanuit 8/9 trouwens nog prima het scherm in de gaten houden hoor, als je een beetje fatsoenlijke ogen hebt. Persoonlijk vind ik het leuk om er één te kunnen zien omdat je dan het verloop van de race iets beter kunt volgen, maar uiteindelijk kijk ik er zelf niet zo veel naar.

Al met al zou ik nu voor 5 gaan. Je kunt binnen dat vak ook nog aardig heen en weer lopen en een keer een andere positie kiezen.

Het leuke van 8/9 was dat je er vrij kon rondlopen en langs dat hek kon kijken zoals te zien op een foto hierboven. Die tribunes zijn nou niet bepaald ruim ingedeeld ;) 9 is een vrij toegankelijk betonnen trap ding, veel meer ruimte.. en met onze kaartjes voor 8 vrij begaanbaar.
(aangenomen dat er niks veranderd is)

[...]

Bedankt nogmaals voor de informatie.

Slot vraag; als je kaartjes koopt voor bepaalde stoelen (via de officiële site), zit je dan ook vast aan die plaatsnummers? Hoe doen alle andere sites dat want over het algemeen krijg je toch gewoon kaarten voor een vak / deel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Felyrion

Felyrion

goodgoan!

TommyGun schreef op zondag 10 februari 2013 @ 19:40:
[...]

Bedankt nogmaals voor de informatie.

Slot vraag; als je kaartjes koopt voor bepaalde stoelen (via de officiële site), zit je dan ook vast aan die plaatsnummers? Hoe doen alle andere sites dat want over het algemeen krijg je toch gewoon kaarten voor een vak / deel?
Ligt er volgens mij gewoon aan waar je je kaartje voor koopt.
Bij tribunes met stoeltjes zit je over het algemeen aan je plek vast. Bij die trappen mag je vaak gaan zitten waar je wilt. Ligt er natuurlijk ook een beetje aan de drukte.. vaak is de training en kwalificatie niet zo druk bezocht als de race, dus kun je gewoon een plekje zoeken.

Kaartjes die ik heb gekocht waren altijd stoelgebonden, behalve zoals bij zandvoort als je de kaartjes koopt voor de "duinplekken". Maar die kaartjes zijn volgens mij meestal geklassificeerd als staanplaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rimave
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19:25
Ik lees nu net dat espn ook f1 races uit gaat zenden. In elk geval de eerste in 3D.
Ziggo heeft ESPN America. Is dat dezelfde zender als ESPN?

The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

rimave schreef op zondag 10 februari 2013 @ 23:36:
Ik lees nu net dat espn ook f1 races uit gaat zenden. In elk geval de eerste in 3D.
In het kort, nee.
Het is een speciale zender van ESPN voor landen buiten de VS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In de TS staat nog een klein foutje; Regelements wijzigingen zou Reglementswijzigingen moeten zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streskip
Niellie41 schreef op zondag 10 februari 2013 @ 15:48:
[...]

Ik bedoelde meer, dat we Allard dan niet meer bij Dakar, Le Mans, Indycars en andere series als commentator/presentator hebben.
Hij is echt verschrikkelijk.
De hele Dakar was een aanfluiting, dat hoeven ze van mij ook niet meer uit te zenden als je geen reet te zien krijgt. :-( Bij Petit Le Mans vond ik het commentaar van Allard ook niks en Le Mans zelf weet ik niet, ik was daar toen zelf :+ De gene die er ook altijd naast zit, die man weet écht zoveel dat hou je haast niet voor mogelijk. Altijd als er iets gebeurt begint ie zijn zin met 'hoooow' :9 Maar Allard in de F1 is gewoon een goede match, Allard kent een hoop mensen ook 'redelijk goed', of heeft in ieder geval een streepje voor bij sommige coureurs. Dat iemand vervelend praat, tja, aan die zeikstem van me ex kon ik ook wennen.

Het commentaar bij de Daytona was dan wel weer heel goed van beide....
Harrie schreef op zondag 10 februari 2013 @ 15:51:
[...]

Ja inderdaad, oordoppen kan je zeker wel gebruiken.
Helemaal als je nog wat dichter bij de track staat. Hier stond ik bij de uitgang van de pitstraat, waar veel proefstarten gemaakt werden.

http://youtu.be/xddozcswy6I

dan ineens ook maar eentje met een paar (niet zo goede) practise starts:
http://youtu.be/ToY9QkNUGqU
:9~ _/-\o_ Moet dat toch een keer gaan doen dan..
seninha schreef op zondag 10 februari 2013 @ 16:57:
[...]

Kan ik begrijpen.
Was voor mij ook 10 jaar geleden dat ik er live bij was dus heb echt genoten :)

[video]
Best druk al voor een vrije training, in Amerika. Wel vet hoor daar. Heb je nog in de buurt van het rechte stuk gestaan? Dat hoogte verschil...

Is het al zeker dat ze naar New Jersey gaan?
Verwijderd schreef op maandag 11 februari 2013 @ 02:29:
In de TS staat nog een klein foutje; Regelements wijzigingen zou Reglementswijzigingen moeten zijn :)
Das op ze Rotterdams jonge

:+
Niellie41 schreef op zondag 10 februari 2013 @ 23:45:
[...]

In het kort, nee.
Het is een speciale zender van ESPN voor landen buiten de VS.
Ik heb die zender maar het zal me benieuwen als daar iets 'motorisch' komt.

[ Voor 86% gewijzigd door Streskip op 11-02-2013 03:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Ja heel af en toe. Heb de Star Mazda serie wel eens gezien op ESPN America en het wekelijkse programma NASCAR Now komt er ook op.

Op MotorsTV luister ik altijd naar Engels commentaar want meestal is dat RLM. Miljoen keer beter dan het Nederlands.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jurgen
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 05-09 20:22
rimave schreef op zondag 10 februari 2013 @ 23:36:
heb je hier een bron van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeRsTmAnNeKe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:14
Ik weet ook niet of Allard in de F1 nog net zoveel voor elkaar gaat krijgen. Destijds reden er coureurs rond waar hij ook tegen geracet had, beetje de Herbert generatie... maar die mannen zijn allemaal al lang (op Rubens en Schumi na) vertrokken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 11-09 13:32
Ik hoop juist op vernieuwing. Allard is niet om aan te horen, de ergernis bereikte bij A1GP een hoogtepunt. Team dit, team dat. Alsof je bij een voetbalwedstrijd elke keer het NL elftal, het Duitse elftal hoort als een speler aangespeeld wordt.

Laatst nog eens Hongarije 1998 teruggekeken. Grappig is dat Olav toen ook al redelijk wat miste (zeg maar de hele Ferrari tactiek met extra stop), maar dat een zelfde stuk met Engels commentaar de mensen wel scherp waren op wat Schumacher aan het doen was. Voor Olav is het goed dat ze niet meer hoeven te tanken, dat hield ie helemaal niet meer bij.

Vroeger wel genoten van het commentaar hoor, maar sinds je zelf op internet ook F1 volgt en de diverse sites/fora, dan weet je wel beter. Dan ga je er ook ergeren aan dat het commentaar eigenlijk continu op beginnersniveau blijft. Wat meer inside commentaar is moeilijker te volgen voor beginners, maar houden wel de kijker vast.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnowDude
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-09 15:09
pfff, ga je een weekje op wintersport en dan wordt er in eens een Nederlandse coureur bekend gemaakt :D Ik zal de TS even gaan aanpassen.

All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11-09 16:18

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Overigens wel een geinig lijstje:

http://www.gpupdate.net/n...welke-tijd-op-welke-band/

Onze nederlandse trots was de langzaamste van allemaal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnowDude
Hij rijd 2 tienden lanzamer dan Pic, maar wel op medium banden ipv soft. Volgens Pirelli zijn de mediums onveveer 5 tienden langzamer per ronde. Dus zo slecht is dat niet. Maar goed, zonder info over tank inhoud zegen deze tijden niet alles. Zeker de top teams zullen nog wel verstoppertje spelen.

Wat ik opvallender vind is dat Hamilton 2 tienden langzamer is dan Rosberg, maar ik denk dat hij nog even moet wennen.

[ Voor 51% gewijzigd door SnowDude op 11-02-2013 11:43 ]

All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun

TommyGun

Stik er maar in!

Felyrion schreef op zondag 10 februari 2013 @ 23:00:
[...]

Ligt er volgens mij gewoon aan waar je je kaartje voor koopt.
Bij tribunes met stoeltjes zit je over het algemeen aan je plek vast. Bij die trappen mag je vaak gaan zitten waar je wilt. Ligt er natuurlijk ook een beetje aan de drukte.. vaak is de training en kwalificatie niet zo druk bezocht als de race, dus kun je gewoon een plekje zoeken.

Kaartjes die ik heb gekocht waren altijd stoelgebonden, behalve zoals bij zandvoort als je de kaartjes koopt voor de "duinplekken". Maar die kaartjes zijn volgens mij meestal geklassificeerd als staanplaatsen.
Onder trappen versta je die betonnen 'banken'? Want als ik zo kijk (foto's/filmpjes) dan zijn al die bronze 'tribunes' simpelweg van die betonnen banken (terwijl je op de officiele site dus echt rij- en stoelnummers hebt). Even los daarvan; we overwegen te kiezen voor T5b maar ik twijfel nog over de video walls. Op de 2013 afbeeldingen zie ik namelijk nog maar 2 (anders geplaatste) schermen; https://www.selectmotorra...1_Germany-Nurburgring.jpg en http://www.bookf1.com/f1-germany/tickets.htm

De vraag is dus eigenlijk of dit veranderd is maar dat is waarschijnlijk niet eenvoudig te achterhalen. Ik vond wel dit 2011 filmpje van T5b (maar dan geheel links ipv in het midden van de Ford Kurve) en daar staan de schermen ook weer anders dan op de afbeelding die ik eerder (http://www.budgetticket.n...burgring-race-circuit.jpg) postte; YouTube: Formel 1 Nürburgring 2011 - Runde 1 und 2 - Ford Kurve

EDIT: maar even een mailtje de deur uit gedaan, hopelijk komt er wat terug.

[ Voor 4% gewijzigd door TommyGun op 11-02-2013 12:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilsinho
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 02-12-2021

Nilsinho

Ook bekend als een lui varken.

MikeyMan schreef op maandag 11 februari 2013 @ 11:30:
Overigens wel een geinig lijstje:

http://www.gpupdate.net/n...welke-tijd-op-welke-band/

Onze nederlandse trots was de langzaamste van allemaal :)
Wel op de mediums en op een minder schone baan. Pic is 2 tienden sneller op de zachte band, dus ik betwijfel in hoeverre Pic echt sneller is dan Giedo....
Tussen Bottas (Medium) en Maldonado (Zacht) zit acht tienden....

[ Voor 7% gewijzigd door Nilsinho op 11-02-2013 14:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

http://www.bbc.co.uk/sport/0/formula1/21417831 opmerkelijk hoe hij tegen mercedes aankijkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSleeves
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 24-08 23:48

MrSleeves

You'll thank me later.

Ik vind het wel een heel theoretisch verhaal. Daarbij besteedt hij maar één regel aan de verschillende banden en de verschillende dagen.
Ik denk dat de volgende test meer zegt dan de huidige.

30Drie Web Design & IT Consultancy | Raven Consultancy Services

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

MrSleeves schreef op dinsdag 12 februari 2013 @ 08:33:
Ik vind het wel een heel theoretisch verhaal. Daarbij besteedt hij maar één regel aan de verschillende banden en de verschillende dagen.
Ik denk dat de volgende test meer zegt dan de huidige.
Hij zegt dat zelf ook. Vergeet echter niet dat hij wel praat vanuit zijn ervaring. Hij heeft er jarenlang midden in gezeten, dus hij (en de strategie mensen van de teams) weten waar ze op moeten letten.
Het blijft koffiedik kijken, maar zijn slimste verhaal komt natuurlijk uit de long runs. Want daar kunnen ze moeilijk teveel brandstof voor meenemen. Dus dat is de equalizer. Nog steeds niet het volledige verhaal. Zijn opmerking over Hamilton is ook interessant, maar hij vergeet (of noemt het niet) één ding: Lewis heeft een ongelukje gehad op de eerste dag na een handvol ronden. Zijn tests zijn dus ernstig in de soep gelopen, dus hebben ze op zijn andere dag dingen anders moeten doen. Grote kans dat ie dus hele andere tijden had kunnen laten zien. Je weet inderdaad niet wat ze testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tallguy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

Tallguy

There is no place like 127.0.0

Nu we een kleine maand voor de start van het seizoen zitten vraag ik me af wat nu de laatste conclusies zijn mbt het kijken van F1. Als ik de laatste postings hier zo mag geloven is het enige alternatief (voor kabelaars zoals Ziggo) om een Sport1 pakket erbij te nemen?
De Belg zend al een jaar of wat niet meer commercieel uit. De BBC zeld vlgs mij niet elke race uit. De Duitse RTL...mwoah...ben ik niet zo'n voorstander van. RTL7 is uiteraard niet meer van toepassing.
Blijft dan echt alleen Sport1 nog over? En zijn de toezeggingen ook écht waar dat Sport1 ze ook daadwerkelijk gaat uitzenden (ipv die (voor mij) waardeloze voetbal wedstrijden)?

Wat mij betreft mag Mol dan ook wel wegblijven. Tijd voor een jeudig iemand die wél de juiste informatie doorgeeft aan de kijkers.

specs | 3360wP met SE3000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnowDude
Van mij mag Mol best terug komen, maar dan wel met commentaar vanaf het circuit en niet vanuit de studio, maar dat geld imho voor elke commentator. Zet er een jonger persoon naast, liefst met veel ervaring in de racerij en zorg dat die het vak van commentator leert zodat Mol over een paar jaar met pensioen kan.

Leten we eerlijk wezen, in Nederland hebben we een hoop F1 fans te danken aan Mol.

En helaas hebben wij geen Martin Brundle, David Coulthard en een Eddy Jordan. Want ik zie een Verstappen of een Albers dat echt niet doen. Lammers is wat dat betreft wel een optie, tijdens Le Mans vond ik het wel fijn om naar hem te luisteren, maar ik denk dat hij te lang uit de F1 is om echt wat toe te voegen.

[ Voor 39% gewijzigd door SnowDude op 12-02-2013 11:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

Tallguy schreef op dinsdag 12 februari 2013 @ 11:01:
Nu we een kleine maand voor de start van het seizoen zitten vraag ik me af wat nu de laatste conclusies zijn mbt het kijken van F1. Als ik de laatste postings hier zo mag geloven is het enige alternatief (voor kabelaars zoals Ziggo) om een Sport1 pakket erbij te nemen?
De Belg zend al een jaar of wat niet meer commercieel uit. De BBC zeld vlgs mij niet elke race uit. De Duitse RTL...mwoah...ben ik niet zo'n voorstander van. RTL7 is uiteraard niet meer van toepassing.
Blijft dan echt alleen Sport1 nog over? En zijn de toezeggingen ook écht waar dat Sport1 ze ook daadwerkelijk gaat uitzenden (ipv die (voor mij) waardeloze voetbal wedstrijden)?

Wat mij betreft mag Mol dan ook wel wegblijven. Tijd voor een jeudig iemand die wél de juiste informatie doorgeeft aan de kijkers.
Elke training, kwalificatie en race live in HD, aangezien ze maar één HD kanaal hebben.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-09 12:50

Damian

Insane Obtrusion

Ik ga toch ook maar voor Sport1. Hoop dat ze nog wel met iets van een F1 pakket gaan komen. Zou wel zo slim zijn...

Kan trouwens op de site van Sport1 nog nergens iets vinden over Formule 1, erg vreemd..

[ Voor 28% gewijzigd door Damian op 12-02-2013 11:17 ]

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clavat
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 10-09 04:10
Ik ben ook aan het afwegen.
Of dan toch maar een Sport1 pakket alleen voor de F1.
Of maar achteraf kijken.

Maar ik denk niet dat Sport1 met een F1 pakket gaat komen,
Vooral omdat ze meer voetbal gericht zijn.

Ik ben wel benieuwd wat ze met Olaf doen dan.
En ind dat hij dan maar fysiek aanwezig is tijdens de races.
Dan is hij beter in zijn element.

PSN: McMillan0984

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

F1 vriendjes opzoeken en samen een Sport1 abo nemen en gezellig bij elkaar kijken.

Wat Olav betreft: van mij mag het, zolang ie maar op het circuit is en een sidekick heeft. In je eentje is het niet te doen. Dat zouden wij ook niet kunnen. Met zijn 2en in de commentaarbox en een man in de pitlane, dat is het mooiste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnowDude
Ik wacht nog even tot het echte programma van Sport1 bekend wordt, maar ik denk wel dat ik daar voor ga. Nou heb ik wel makkelijk praten wat via mijn werkgever heb ik 50% korting op Sport1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reneger
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11-09 16:01

Reneger

Wie? IK?

Ik hoop dat Sport1 kijken via interwebs aan gaat bieden. Biedt meer mogelijkheden, plus: Laptop aan tv, klaar is Reneger.

Plus, je kan dan ook makkelijker ergens anders kijken. Als je maar internet hebt, ben je gered. En ik denk, als ze het aan gaan bieden, het goedkoper zal zijn dan een compleet Sport1 pakket. (Tenminste, mag ik hopen!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyritZz
Wel leuk hoe hij er tegenaan kijkt, maar ben het er niet mee eens :). Verder zegt het ook niet zo heel veel, de auto's waar in Jerez mee wordt gereden missen de belangrijkste updates waarmee geracet gaat worden. Verwacht van bijna alle teams nog compleet nieuwe voorvleugels, achtervleugels en bij sommige teams ook nog aanpassingen aan bodemplaat + een DDRS systeem.

De tests in Barcelona zullen een beter beeld geven hoewel ook hier teams hun echte snelheid kunnen maskeren door extra fuel mee te nemen.

I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

Reneger schreef op dinsdag 12 februari 2013 @ 12:21:
Ik hoop dat Sport1 kijken via interwebs aan gaat bieden. Biedt meer mogelijkheden, plus: Laptop aan tv, klaar is Reneger.

Plus, je kan dan ook makkelijker ergens anders kijken. Als je maar internet hebt, ben je gered. En ik denk, als ze het aan gaan bieden, het goedkoper zal zijn dan een compleet Sport1 pakket. (Tenminste, mag ik hopen!)
Dan kan je net zo goed een gratis stream pakken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• master_viper
  • Laatst online: 10-09 12:35

master_viper

Attack Of The Bunnies!!!

fynrd1 schreef op dinsdag 12 februari 2013 @ 14:41:
[...]

Zijn die er überhaupt dan? Legaal?

-= Very annoying forum person =-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

master_viper schreef op dinsdag 12 februari 2013 @ 14:46:
[...]

Nee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeth
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 11-09 12:06
fynrd1 schreef op dinsdag 12 februari 2013 @ 14:41:
[...]

Daarnaast heb ik dat soort streams op de Ipad nooit aan de praat gekregen.

Vincere Per Belli

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ResuCigam
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 11-09 03:47

ResuCigam

BOFH

Als ik voor zeg 5 euro online bij Sport1 kan kijken dan hebben ze een klant, ik ga er niet speciaal een abonnement voor afsluiten.

We do what we must because we can.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

master_viper schreef op dinsdag 12 februari 2013 @ 14:46:
[...]
Ja. Nee. En van belabberde qualiteyt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de twijfelaars mbt Sport1, er is ook een optie om 1 wedstrijd te kopen, hopelijk gaat dit ook voor de Grand Prixs gelden. Je kunt dan rustig alles op BBC/RTL.DE kijken en de overige los kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reneger
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11-09 16:01

Reneger

Wie? IK?

@HoCr: Ik zit bij Tele2, ik heb daar wel de optie om de eredivisie live wedstrijden per stuk te kopen, sport1 heb ik dat niet gezien. Vandaar, als ik ze kan kopen en kan afspelen op een computer/tablet, ben ik er in principe ook.

Iets meer werk, maar lijkt me een stuk goedkoper.

Misschien is het gewoon nog even afwachten tot S1 met meer info komt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

Voor een losse voetbalwedstrijd betaal je via internet zo uit het hoofd rond de 6 euro, een race gaat dan denk ik in dezelfde prijsklasse vallen. De beeldkwaliteit is niet om over naar huis te schrijven. Ze mogen wel een voorbeeld nemen aan de NFL, die streamt naar Nederland in HD (gratis nog wel). Een internet abbo bij sport 1 kost 12 euro, je hebt als voordeel dat je alles kan zien wat je maar wil en kan terug kijken wanneer je maar wilt. Voor de gene die het gewoon kunnen ontvangen via de kabel en satelliet maar toch zo krenterig doen over die paar euro vind ik gewoon vreemd. Of dan lees je berichten dat ze wel willen betalen voor een apart Formule 1 pakket? Kom eens met sterke argumenten waarom jullie hier niet voor willen betalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSleeves

MrSleeves

You'll thank me later.

Bij Ziggo meestal 6,95, maar of ze F1 ook gaan doen, geen idee:
https://www.ziggo.nl/#entertainment/tv-op-bestelling/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
fynrd1 schreef op dinsdag 12 februari 2013 @ 15:50:
Voor een losse voetbalwedstrijd betaal je via internet zo uit het hoofd rond de 6 euro, een race gaat dan denk ik in dezelfde prijsklasse vallen. De beeldkwaliteit is niet om over naar huis te schrijven. Ze mogen wel een voorbeeld nemen aan de NFL, die streamt naar Nederland in HD (gratis nog wel). Een internet abbo bij sport 1 kost 12 euro, je hebt als voordeel dat je alles kan zien wat je maar wil en kan terug kijken wanneer je maar wilt. Voor de gene die het gewoon kunnen ontvangen via de kabel en satelliet maar toch zo krenterig doen over die paar euro vind ik gewoon vreemd. Of dan lees je berichten dat ze wel willen betalen voor een apart Formule 1 pakket? Kom eens met sterke argumenten waarom jullie hier niet voor willen betalen?
TV abo is iets van 15 euro, dus aan een internetabo alleen heb je niet zoveel.

Heeft iemand al een opzegschema? :P
Anders zoek ik wel naar een cursus Duits.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• V3g3ta

V3g3ta

Fueled by Games!

Wat me ook bijgebleven is van Kalff is dat hij nogal negatief was over vrouwen in de racerij.
Hoogtepunt was toen hij Danica Patrick helemaal afkraakt tijdens een indycar race, puur omdat ze een vrouw is. Dat soort dingen vind ik gewoon niet kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyritZz
Senor Sjon schreef op dinsdag 12 februari 2013 @ 16:33:
[...]

Sport 1 GO heeft ook een strippenkaart, 10 wedstrijden voor 25 euro. Als die ook voor F1 geldig gaat zijn ben je voor 25 euro klaar. De andere helft kun je dan gewoon bij BBC kijken.

Als ik hierboven echter lees dat de kwaliteit niet geweldig is... gecombineerd met het feit dat op de Sport 1 GO website staat dat online streams 'uitverkocht' kunnen zijn dan pas ik er voor. Ik download de wedstrijden wel in HD kwaliteit achteraf en kijk met wat vertraging de boel wel terug.

15 euro p/m vind ik gewoon te veel. Dat is gemiddeld 18 euro per wedstrijd die ik er wil gaan kijken ;w
(15 euro * 12 maanden / 10 wedstrijden want ik vind de BBC waarschijnlijk toch beter qua commentaar)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Je hoeft natuurlijk niet 12 maanden te nemen. Gecombineerd met het uitzendschema van BBC en Veronica kan je, rekening houdend met opzegtermijnen, wellicht met de helft af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSleeves

MrSleeves

You'll thank me later.

Senor Sjon schreef op dinsdag 12 februari 2013 @ 16:33:
[...]

Als je Ziggo hebt, moet je tussen 10 en 15 maart de Sport1 aanbieding nemen. En die na 3 maanden opzeggen. Kost 15 euro.
De rest moet je dan doen met RTL+ en BBC (en Veronica). RTL+ commentaar kan je hopelijk vervangen met BBC Radio.
fynrd1 schreef op dinsdag 12 februari 2013 @ 15:50:
Voor de gene die het gewoon kunnen ontvangen via de kabel en satelliet maar toch zo krenterig doen over die paar euro vind ik gewoon vreemd. Of dan lees je berichten dat ze wel willen betalen voor een apart Formule 1 pakket? Kom eens met sterke argumenten waarom jullie hier niet voor willen betalen?
Ik vind niet dat het iets met krenterigheid te maken heeft. In de afgelopen 20 jaar heb ik niet voor F1 hoeven te betalen. Nu moeten er een paar hele rijke mensen er nog rijker van worden; als je het dan over krenterigheid hebt, zouden ze de kosten voor TV-rechten wel wat omlaag mogen brengen.

Nu weet je namelijk zeker dat er in NL geen fans bijkomen: ze kunnen namelijk wel 3 races zien (BBC niet meegeteld).

Tevens zou een duur abonnement (120 euro voor 10 races) me zo ongeveer verplichten een race te kijken. Soms kan het echter niet en gooi ik dus 12 euro weg.

[ Voor 48% gewijzigd door MrSleeves op 12-02-2013 20:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

V3g3ta schreef op dinsdag 12 februari 2013 @ 16:37:
Wat me ook bijgebleven is van Kalff is dat hij nogal negatief was over vrouwen in de racerij.
Hoogtepunt was toen hij Danica Patrick helemaal afkraakt tijdens een indycar race, puur omdat ze een vrouw is. Dat soort dingen vind ik gewoon niet kunnen.
Ik erger me daar nu al jaren aan, zijn commentaar op vrouwelijke F1 rijders... :+

Nou, met Danica heeft ie wel een punt. Mevrouw heeft al 2x in de Sports Illustrated Swimsuit Edition gestaan met haar fraaie lijf en in de racerij heeft ze vooralsnog geen potten, maar vooral auto's gebroken. Ja, ze heeft één race gewonnen. Maar ik geloof niet dat het een groot racewonder is. Voor een vrouw misschien wel, maar al mens niet.

Het kenmerkt de racewereld wel natuurlijk. Is niet goed te praten, maar auto's is toch iets voor mannen zeg maar. Dus vrouwen krijgen haast geen kans, maar als ze een lekker kontje hebben weer wél. Kijk maar naar Suzie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

MrSleeves schreef op dinsdag 12 februari 2013 @ 20:02:
[...]
Als je Ziggo hebt, moet je tussen 10 en 15 maart de Sport1 aanbieding nemen. En die na 3 maanden opzeggen. Kost 15 euro.
Of gewoon houden en aan het eind van het seizoen opzeggen. Misschien is het wel de moeite waard.

We moeten in Nederland een beetje af van het geneuzel over dat alles maar gratis uit de kabel komt. In andere landen zijn ze al jarenlang gewend dat ze abo's moeten nemen voor reclameloze zenders. Als je het de moeite waard vindt, moet je er maar voor betalen. In de UK moet je ook best een bak geld neertellen voor Sky Sports, maar daar krijg je imho dan ook best wat voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSleeves

MrSleeves

You'll thank me later.

mphilipp schreef op dinsdag 12 februari 2013 @ 20:06:
[...]

Of gewoon houden en aan het eind van het seizoen opzeggen. Misschien is het wel de moeite waard.
Vast wel, blijft 12 euro per race, áls ik die al kan zien. Hopelijk kan het on-demand voor 6,95/race (vraag me af of je dan ook meerdere kanalen krijgt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tallguy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

Tallguy

There is no place like 127.0.0

Ik heb ze dat vanmidddag gevraagd. Nu reactie maar afwachten.

specs | 3360wP met SE3000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

MrSleeves schreef op dinsdag 12 februari 2013 @ 20:02:
[...]

De rest moet je dan doen met RTL+ en BBC (en Veronica). RTL+ commentaar kan je hopelijk vervangen met BBC Radio.

[...]

Ik vind niet dat het iets met krenterigheid te maken heeft. In de afgelopen 20 jaar heb ik niet voor F1 hoeven te betalen. Nu moeten er een paar hele rijke mensen er nog rijker van worden; als je het dan over krenterigheid hebt, zouden ze de kosten voor TV-rechten wel wat omlaag mogen brengen.

Nu weet je namelijk zeker dat er in NL geen fans bijkomen: ze kunnen namelijk wel 3 races zien (BBC niet meegeteld).

Tevens zou een duur abonnement (120 euro voor 10 races) me zo ongeveer verplichten een race te kijken. Soms kan het echter niet en gooi ik dus 12 euro weg.
Welke rijke mensen? Gratis tv? En 19 complete raceweekenden live. Ik durf erom te wedden dat sport1 hierdoor Formule1 wereldwijd het goedkoopst aanbied.

[ Voor 4% gewijzigd door fynrd1 op 12-02-2013 20:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Uhm, Duitse RTL? Er zijn tig zenders die uitzenden. Alle vrije trainingen zou ik toch niet (kunnen) volgen. En tot 2012 ook gewoon BBC. Jaar op jaar is de F1 niet zo veranderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSleeves

MrSleeves

You'll thank me later.

fynrd1 schreef op dinsdag 12 februari 2013 @ 20:20:
[...]

Welke rijke mensen? Gratis tv? En 19 complete raceweekenden live. Ik durf erom te wedden dat sport1 hierdoor Formule1 wereldwijd het goedkoopst aanbied.
Kom op, serieus? Wat dacht je van Bernie en CVC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-12-2021

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

http://www.sport1.nl/formule-1-launch-event.html

Misschien interessant voor de Tweakers.

[ Voor 32% gewijzigd door MegaTronics op 12-02-2013 21:02 ]

Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

Met leuke activiteiten waar iedere F1 liefhebber de vingers bij aflikt! Ehhh...wat kan dat zijn: tieten knijpen bij échte pitspoezen of is het toch weer het oud hollandsche bandenwisselspelletje? ;)

Ik krijg toch weer visioenen van SBS6 als ik dat zo hoor :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:55

AzzKickah

06-CENSORED

mphilipp schreef op dinsdag 12 februari 2013 @ 21:49:
[...]

Met leuke activiteiten waar iedere F1 liefhebber de vingers bij aflikt! Ehhh...wat kan dat zijn: tieten knijpen bij échte pitspoezen of is het toch weer het oud hollandsche bandenwisselspelletje? ;)

Ik krijg toch weer visioenen van SBS6 als ik dat zo hoor :+
Hmm ik dacht meer aan racen in zo'n echte simulator of in een echte F1-wagen mogen zitten.

Tietenknijpen vind ik echter ook prima d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

MrSleeves schreef op dinsdag 12 februari 2013 @ 20:30:
[...]

Kom op, serieus? Wat dacht je van Bernie en CVC?
Dan moet je volledig stoppen met geld uitgeven O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

AzzKickah schreef op dinsdag 12 februari 2013 @ 22:12:
[...]
Hmm ik dacht meer aan racen in zo'n echte simulator of in een echte F1-wagen mogen zitten.
Ik denk dat ze niet verder komen dat die 'simulators' die je wel eens op beurzen ziet. Een mockup F1 wagen met een monitor voor je neus. Misschien schudt ie een beetje, maar een echte sim is een beetje duâh...
En een echte F1 wagen is alleen voor de mannen met een Barbie figuurtje (en dan bedoel ik niet Klaus). Ik heb in Indianapolis in een Indycar gezeten, maar ik geloof nooit dat het een echte was. Als ik er in pas klopt er iets niet... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnowDude
mphilipp schreef op woensdag 13 februari 2013 @ 00:06:
[...]

En een echte F1 wagen is alleen voor de mannen met een Barbie figuurtje (en dan bedoel ik niet Klaus). Ik heb in Indianapolis in een Indycar gezeten, maar ik geloof nooit dat het een echte was. Als ik er in pas klopt er iets niet... ;)
De cockpit is de laatste jaren wel wat ruimer geworden. Nou weet ik niet hoe groot jij bent, maar het is echt een mythe dat alleen dwergen in een F1 auto passen. Mark Webber is ook 1.85 lang. Het ligt ook heel erg aan de stoel die in de auto zit, in een brede stoel pas ik met mijn 95 kilo ook nog wel, maar als ze het stoeltje van Alonso in de auto laten zitten dan wordt dat een heel ander verhaal

Door de headrest aan beide kanden lijkt de cockit ook veel smaller dan hij is, maar daaronder is het een stuk breder.

Meer info over stoelen en head rests:
http://scarbsf1.com/blog1/2013/01/16/in-detail-f1-seats/
http://scarbsf1.com/blog1...il-f1-cockpit-head-rests/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• V3g3ta

V3g3ta

Fueled by Games!

<knip>

Dit wekt irritaties, en is niet de bedoeling, houd daar mee op.

[ Voor 88% gewijzigd door Ramzzz op 17-02-2013 20:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

SnowDude schreef op woensdag 13 februari 2013 @ 00:34:
[...]
De cockpit is de laatste jaren wel wat ruimer geworden. Nou weet ik niet hoe groot jij bent, maar het is echt een mythe dat alleen dwergen in een F1 auto passen. Mark Webber is ook 1.85 lang.
Daarom is ie ook even groot als ie op het podium staat, hij op 3 en Alonso op 1... Webber geldt als een 'reus' in F1 land. Het zijn doorgaans niet al te grote en zwaar gebouwde mannen. Geen wetmatigheid, maar toch. Ik kan met nog een Nigel Mansell herinneren die niet in de McLaren paste. Nou was Nigel er breed geschouderd (want judoka), maar het geeft wel aan dat die dingen niet overmatig groot worden gebouwd. Als het niet groter hoeft, doen ze het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Volgens mij liep Wurz ooit een zitje mis, omdat de auto al gemaakt was en hij niet in het ontwerp paste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyritZz
Iets recenter; Ze hebben bij Hulkenberg de zolen van z'n schoenen gedeeltelijk weg moeten snijden omdat hij anders met z'n voeten te krap zat in de Sauber.
Senor Sjon schreef op dinsdag 12 februari 2013 @ 16:57:
Je hoeft natuurlijk niet 12 maanden te nemen. Gecombineerd met het uitzendschema van BBC en Veronica kan je, rekening houdend met opzegtermijnen, wellicht met de helft af.
Sport 1 is (in ieder geval bij mijn kabelprovider) een jaarabonnement; je zit er dus sowieso een jaar aan vast. Ik vind rond de 15 a 18 euro per wedstrijd gewoon te veel geld, punt. Al dat voetbal en tennis wat ze uitzenden bij Sport 1 kan me gestolen worden dus ik zou het puur en alleen voor de Formule 1 aanschaffen.

Als ze bij Sport 1 met een breed aanbod aan autosport zouden komen zou ik het bedrag er wel voor over hebben. IndyCar, WRC, goede Dakar coverage, LMS etc vind ik allemaal tof om te zien en dan is het bedrag per wedstrijd ineens een stuk lager.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Bij UPC is het opzegbaar met een opzegtermijn van één maand. Sport1 is zender van de maand, maar ik kijk er echt niet naar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

XyritZz schreef op woensdag 13 februari 2013 @ 09:17:
Als ze bij Sport 1 met een breed aanbod aan autosport zouden komen zou ik het bedrag er wel voor over hebben. IndyCar, WRC, goede Dakar coverage, LMS etc vind ik allemaal tof om te zien en dan is het bedrag per wedstrijd ineens een stuk lager.
Gelukkig is er nog MotorsTV. Die heeft alles behalve F1 en Indycars.
Pagina: 1 ... 5 ... 83 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor racerij niet zijnde F1, zie het algemeen race topic.

Dit topic is bovendien niet bedoeld voor een uitgebreide discussie over het hoe en wat met betrekking tot het al dan niet kunnen bekijken van de verslaglegging van een race, al dan niet live. Inmiddels is wel duidelijk hoe dat zit. Berichtgeving daaromtrent dus graag beperken tot nieuwigheden die niet reeds besproken zijn en/of eenvoudig terug te vinden zijn op bijvoorbeeld websites van aanbieders.