http://www.formule1.nl/ni...onica-stopt-met-olav-mol/AtlAntA schreef op zondag 09 juni 2013 @ 19:53:
Ik dacht dat Olav Mol het race commentaar zou gaan doen??
Olav Mol heeft zijn kaarten overspeelt lijkt het.
||| F1-aeroblog || Battlelog |||
Heerlijke voorbeschouwing van de BBC.. Eddie Jordon die Bernie Ecclestone gewoon ff vasgrijpt en wat vragen stelt.. iets wat je ook alleen kan doen als je Eddie bent
[ Voor 33% gewijzigd door SerealKiller op 09-06-2013 19:57 ]
War is the only proper school of the surgeon.
Of veronica dacht met de F1 een cash cow te hebben wat tegenvalt.fynrd1 schreef op zondag 09 juni 2013 @ 19:55:
Olav Mol heeft zijn kaarten overspeelt lijkt het.
Fikse teleurstelling voor mij in ieder geval. Nou ja het is nu ff niet anders.. Go Canada! ;-)
Wie goed doet, die goed ontmoet.
Mja, overspeeld zou ik niet zo snel zeggen: hij gaf zelf aan dat hij niet de motivatie heeft om vanuit Nederland verslaggeving te doen van een race ver weg.
VDG +4, goed bezig
I have no special talent. I am only passionately curious.
van der Garde netjes van 21 -> 17
[ Voor 3% gewijzigd door DDX op 09-06-2013 20:05 ]
Leuke pirouette van Sutil
"When once you have tasted flight, you will forever walk the earth with your eyes turned skyward, for there you have been, and there you will always long to return"
~Leonardo Da Vinci~
Jammer dat Vettel weer zo snel weg kan rijden. Bottas en co maken het leuk.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
HEBT die Albers niet op school gezeten. Altijd hebt ipv heeft.
Ubero: #2, Euler: #1, GOT: #1, Des: #1, Zeta: #1, Eon: #3, OGR-24: #3, OGR-25: #7,
LM: #7, AP: #5, DF: #19, D2OL: #37, SOB: #50, TSC: #63, RC5: #96
Guido in de pits? Nog niet duidelijk wrm
Volgens mij heeft GvdG problemen om de banden heel te houden. Is eigenlijk elke race zo heb ik de indruk
You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.
Daar heeft hij het hele seizoen al last van. Net zoals in Monaco rijdt hij in een handjevol ronden z'n banden compleet aan gort.u_nix_we_all schreef op zondag 09 juni 2013 @ 20:20:
Volgens mij heeft GvdG problemen om de banden heel te houden. Is eigenlijk elke race zo heb ik de indruk
Albers HEBT se lagere sgool niej afgemaakt, dus hei is niej al te choet in needurlants he!stappel_ schreef op zondag 09 juni 2013 @ 20:15:
HEBT die Albers niet op school gezeten. Altijd hebt ipv heeft.
Behoorlijke irritatie factor idd..
Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.
Doe je nu Harrie Witkamp na van Ome Henk?Destruction schreef op zondag 09 juni 2013 @ 20:23:
[...]
Albers HEBT se lagere sgool niej afgemaakt, dus hei is niej al te choet in needurlants he!
![]()
Behoorlijke irritatie factor idd..
erg vroege pitstop, wss banden aan gortBadeend schreef op zondag 09 juni 2013 @ 20:29:
Ik kijk even de andere kant op en VDG zit ineens weer 3.8 seconden achter Pic
VDG kwam voor PIC uit de stops..........
Nee, net reed ie voor Pic nadat Pic zijn pitstop had gemaakt, maar nu rijdt ie wederom rond als een natte krant...
Niet gezien, maar dan heb ik ook geen idee
Misschien staat vdG op de harde trekdroppen ? Hij is wel veel langzamer idd
You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.
Canada is net als Monaco niet heel erg representatief als circuit, maar Mercedes komt wel veel beter mee dan voorheen (als in, voor hun test).
30Drie Web Design & IT Consultancy | Raven Consultancy Services
Mediumu_nix_we_all schreef op zondag 09 juni 2013 @ 20:32:
Misschien staat vdG op de harde trekdroppen ? Hij is wel veel langzamer idd
medium=hard , supersoft=zacht , alles is relatief etc ...
laten we de namen van de F1 organisatie aanhouden........u_nix_we_all schreef op zondag 09 juni 2013 @ 20:33:
[...]
medium=hard , supersoft=zacht , alles is relatief etc ...
Medium dus zoals 90% van het veld
no excuses...
Canada s zowiezo altijd een erg koele race. Waardoor teams met normaa veel slijtage het hier wat beter doen.MrSleeves schreef op zondag 09 juni 2013 @ 20:32:
Canada is net als Monaco niet heel erg representatief als circuit, maar Mercedes komt wel veel beter mee dan voorheen (als in, voor hun test).
How do you save a random generator ?
Vettel wil de laatste 2-3 ronden nog even de snelste racetijd neerzetten en dan plempt ie hem vol in de Wall of Champions
Dat zeg ik: niet heel erg representatief.enchion schreef op zondag 09 juni 2013 @ 20:39:
[...]
Canada s zowiezo altijd een erg koele race. Waardoor teams met normaa veel slijtage het hier wat beter doen.
Het helpt hun case echter niet.
why may I ask?Boktor schreef op zondag 09 juni 2013 @ 20:43:
Rosberg solliciteert naar een stop and go
volgens mij veranderde hij meerdere keren 2 keer van lijn bij zijn gevecht met Webber.
race lijn en er niet voorbij?Badeend schreef op zondag 09 juni 2013 @ 20:45:
Omdat hij Webber tot twee keer toe bijna het gras opduwt
en zien we een beetje actie, gaan we gelijk miepen
[ Voor 12% gewijzigd door ricardo246 op 09-06-2013 20:47 ]
Raikkonen solliciteert naar een drive-through..Boktor schreef op zondag 09 juni 2013 @ 20:43:
Rosberg solliciteert naar een stop and go
ja hoor, webber zat er niet langs, 1 wiel er tussen betekend niet dat ROS alles moet opgeven, webber kon ook iets slimmer zijn......
VDG krijg iig dt. (alhoewel dat niet echt straf is)
[ Voor 50% gewijzigd door DDX op 09-06-2013 20:52 ]
En Van der Garde ook..MrSleeves schreef op zondag 09 juni 2013 @ 20:49:
[...]
Raikkonen solliciteert naar een drive-through..
Ik denk dat je gelijk hebt.ricardo246 schreef op zondag 09 juni 2013 @ 20:50:
[...]
ja hoor, webber zat er niet langs, 1 wiel er tussen betekend niet dat ROS alles moet opgeven, webber kon ook iets slimmer zijn......
Goed bezig Guido! Gooi de safety car er maar in!
[ Voor 4% gewijzigd door JeroenTheStig op 09-06-2013 20:52 ]
Die kan dat stoeltje echt op z'n buik schrijven op deze manier... Al races lang behoorlijk trager dan Pic en dan ook deze actie, dat gaat hem niet worden.
eens, hij scoort idd niet, en dit was erg onhandig, die blauwe vlaggen en lampen zijn er niet voor niks. Spiegelen VDG!Badeend schreef op zondag 09 juni 2013 @ 20:52:
Die kan dat stoeltje echt op z'n buik schrijven op deze manier... Al races lang behoorlijk trager dan Pic en dan ook deze actie, dat gaat hem niet worden.
Stop & go dus....terecht
[ Voor 3% gewijzigd door ricardo246 op 09-06-2013 20:55 ]
10 seconden penalty. Kan hij mooi even uitrusten.ricardo246 schreef op zondag 09 juni 2013 @ 20:54:
[...]
eens, hij scoort idd niet, en dit was erg onhandig, die blauwe vlaggen en lampen zijn er niet voor niks. Spiegelen VDG!
Hahaha, geweldig commentaar can Couthard.. Millions of research and development, Webber loses his frontwing and sets his fastest lap.. Guess the R&D can be offset to an angy ozzy
Vreemd dat Raikkonen wel Vettel 3 seconden mag ophouden..Boktor schreef op zondag 09 juni 2013 @ 20:55:
[...]
10 seconden penalty. Kan hij mooi even uitrusten.
Was Edwards die het zeiSerealKiller schreef op zondag 09 juni 2013 @ 20:55:
Hahaha, geweldig commentaar can Couthard.. Millions of research and development, Webber loses his frontwing and sets his fastest lap.. Guess the R&D can be offset to an angy ozzy
Hebben ze bij sport 1 nog een beetje vertrouwen in onze landgenoot?
Ja maar Kimi Raikkonen weet wat hij doet, Guido niet.MrSleeves schreef op zondag 09 juni 2013 @ 20:56:
[...]
Vreemd dat Raikkonen wel Vettel 3 seconden mag ophouden..
edit:
sorry voor de dubbele post
[ Voor 8% gewijzigd door JeroenTheStig op 09-06-2013 20:58 ]
[...]
Was Edwards die het zei
[/quote]
Oops
moest in ieder geval wel lachen..
Was Edwards die het zei
[/quote]
Oops
Dan nog, hij hield Vettel zeker een sector op; scheelde 3 seconden dat rondje.Boktor schreef op zondag 09 juni 2013 @ 20:57:
[...]
Ja maar Kimi Raikkonen weet wat hij doet, Guido niet.
edit:
Die Nederlander heeft de verkeerde Red Bull schade toegebracht.
nog 23 ronden te gaan, ik denk dat Vettel Guido nog minstens 4 keer tegenkomt.Dupje schreef op zondag 09 juni 2013 @ 21:04:
Die Nederlander heeft de verkeerde Red Bull schade toegebracht.
Haha, weer een incident.Boktor schreef op zondag 09 juni 2013 @ 21:04:
[...]
nog 23 ronden te gaan, ik denk dat Vettel Guido nog minstens 4 keer tegenkomt.
Kijk je geheel toevallig een andere race? Af en toe is het een beetje saai, maar door de race heen is er toch wel aardig wat actie.
Voor VdG een race om te vergeten..
Ik wed dat ie hem nog minstens 20 keer tegenkomtBoktor schreef op zondag 09 juni 2013 @ 21:04:
[...]
nog 23 ronden te gaan, ik denk dat Vettel Guido nog minstens 4 keer tegenkomt.
Jammer dat hij moet stoppen nu. Hij zorgt toch voor de nodige actie en een hoop schade en zooi op de baan.
Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.
Beetje bonte inhaalacties/te scherp mensen voorbij laten gaan is in ieder geval spannender om naar te kijken dan een saaie optocht dat we dit jaar al meer hebben gezien.
Eerlijk gezegd, ik wacht nog steeds op een SC periode.
Eerlijk gezegd, ik wacht nog steeds op een SC periode.
Het is sowieso een erg SC loos seizoen, alleen in Monaco kwam die in actie.
Geen wonder dat er weinig SC's zijn dit seizoen. De coureurs rijden op 70% van hun kunnen, anders vliegt het Pirelli-trekdrop om hun oren.MegaTronics schreef op zondag 09 juni 2013 @ 21:14:
Het is sowieso een erg SC loos seizoen, alleen in Monaco kwam die in actie.
Hmmm, nu heb ik zin in trekdrop.
[ Voor 4% gewijzigd door MegaTronics op 09-06-2013 21:17 ]
Di Resta heeft wel 57 ronden gedaan met 1 set banden.Boktor schreef op zondag 09 juni 2013 @ 21:15:
[...]
Geen wonder dat er weinig SC's zijn dit seizoen. De coureurs rijden op 70% van hun kunnen, anders vliegt het Pirelli-trekdrop om hun oren.
Let me drive....
Sutil under investigation, ignoring blue flaggs
Raikkonen is er wel echt goed mee weggekomen.ricardo246 schreef op zondag 09 juni 2013 @ 21:22:
Sutil under investigation, ignoring blue flaggs
Sutil hield totaal 1 seconden op (rondetijd van Hamilton) tegen 3 van Raikkonen bij Vettel.
[ Voor 18% gewijzigd door MrSleeves op 09-06-2013 21:24 ]
Het gaat om het aantal blauwe vlaggen, niet om de secondes. Vanaf drie vlaggen kan je op je kloten krijgen. Bij Raikkonen waren er nog geen twee blauwe vlaggen geweest.
Hopelijk crasht die op een dag eens vanop P1 door dat soort geintjesDDX schreef op zondag 09 juni 2013 @ 21:20:
En Vettel is weer eens gewaarschuwd om niet voor de snelste ronde te gaan, alsof dat nut heeft.
De wall of champions in...ctrlaltdelbe schreef op zondag 09 juni 2013 @ 21:30:
[...]
Hopelijk crasht die op een dag eens vanop P1 door dat soort geintjes
Dan heeft de raceleiding liggen slapen, want het was een hele sector.Grootstyr schreef op zondag 09 juni 2013 @ 21:28:
Het gaat om het aantal blauwe vlaggen, niet om de secondes. Vanaf drie vlaggen kan je op je kloten krijgen. Bij Raikkonen waren er nog geen twee blauwe vlaggen geweest.
Heeft'ie nog 16 seconden om naar de finish te strompelen..
Zeker, had er wel een crash voor nodig tijdens kwalificatie.
Die heeft zich mooi herpakt, inderdaad. Heeft waarschijnlijk een hele race met de billen toe geraced, want als hij nu zou gecrashed zijn, zou het wel heel heet worden onder zijn schoenen.Dupje schreef op zondag 09 juni 2013 @ 21:35:
Mooie race van Massa, toch?
Volgens mij mis je de grap in zijn postMrSleeves schreef op zondag 09 juni 2013 @ 20:59:
[...]
Dan nog, hij hield Vettel zeker een sector op; scheelde 3 seconden dat rondje.
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Ik zie het niet..
Buiten de top 5 iedereen op minstens een rondje gezet, snel en kort circuit zeg
Laat hem toch gewoon met rustnero355 schreef op zondag 09 juni 2013 @ 21:39:
[...]
Volgens mij mis je de grap in zijn postHij is best leuk namelijk
Yeah Alonso toch nog een mooi podium gepakt, jammer dat Vettel een treedje hoger staat
||| F1-aeroblog || Battlelog |||
Heeft sport1 nu eigenlijk wel iemand op lokatie ? Een interviewtje met vdG zou nu wel interressant zijn
Zal wel niet. Mol was de enige; althans, voor de camera.
Nee, waarom denk je dat ze een terugblik deden op de eerste races. Ze hebben niks anders om het voorprogramma mee te vullen...u_nix_we_all schreef op zondag 09 juni 2013 @ 21:45:
Heeft sport1 nu eigenlijk wel iemand op lokatie ? Een interviewtje met vdG zou nu wel interressant zijn
Ronduit bedroevend wat ze laten zien voor die 15 knaken per maand. Dat ik naar BBC in SD-kwaliteit zit te kijken, terwijl ik een Sport-1 HD-abbo heb, zegt genoeg....soulcrusher schreef op zondag 09 juni 2013 @ 21:46:
[...]
Nee, waarom denk je dat ze een terugblik deden op de eerste races. Ze hebben niks anders om het voorprogramma mee te vullen...
[ Voor 13% gewijzigd door JeroenTheStig op 09-06-2013 21:49 ]
Tja, voor 15 euro kan je nieteens een opblaasboot kopen om naar canada te varen 
Die Eddie is het publiek wel weer lekker op aan het naaien... en dan die saaie coureurs
Die Eddie is het publiek wel weer lekker op aan het naaien... en dan die saaie coureurs
[ Voor 35% gewijzigd door KeRsTmAnNeKe op 09-06-2013 21:50 ]
Het is dat ik het al heb opgezegd omdat ik het het geld niet waard vond, maar anders had dit ook zeker de druppel geweest. Dit is echt niet invulling waarvoor ik wat eerder de tv aanzet,Boktor schreef op zondag 09 juni 2013 @ 21:47:
[...]
Ronduit bedroevend wat ze laten zien voor die 15 knaken per maand.
Dat is inderdaad wat door m'n gedachten schoot toen ik die post typte
Good old times..
Voor degenen die zich het niet meer herinneren Harrie Witkamp - Nederlandse les (Ome Henk)
[ Voor 22% gewijzigd door Destruction op 09-06-2013 22:00 ]
Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.
Sport1 gekeken zonder commentaar. Alleen het race geluid. Heerlijk!
Voor Canada begrippen een rustige maar zeer vermakelijke race!
Voor Canada begrippen een rustige maar zeer vermakelijke race!
Wie goed doet, die goed ontmoet.
Ik heb gister ook een stukje gekeken van de kwalificatie zonder commentaar. Het was toch best wel een beetje saai. Zeker als ik het nu vergelijk met het commentaar van de BBC. Het zou echt een uitkomst zijn om het commentaar een beetje zachter te zetten, zodat het racegeluid wat meer opvalt
“Some guys need too much concentration just to drive the cars.”
Aldus Mark Webber over Guido van der Garde.
Aldus Mark Webber over Guido van der Garde.
Ai, da's echt laag bij de grond van Markie. Beetje gefrustreerd?
Geef hem eens ongelijk. VDG maakte twee enorme blunders vandaag.ctrlaltdelbe schreef op zondag 09 juni 2013 @ 22:08:
VdG wordt gelapt en hij stuurt gewoon in. Dit soort blunders zijn best uitzonderlijk.ctrlaltdelbe schreef op zondag 09 juni 2013 @ 22:08:
VDG maakt zich zo niet populair, maarja. Het blijft mij verbazen hoe mclaren dit jaar presteert, keer op keer halverwege het veld of zelf nog verder naar achteren. Ook button's interview aan het einde van de race gaf wel aan dat het niet lekker loopt daar bij ze. Perez zal er volgend jaar ook wel zitten ivm z'n rijke sponsor, maar Button? ik weet niet of hij wel zo happig is op nog een jaar bij mclaren, teveel problemen met het team en zijn teamgenoot.
[ Voor 7% gewijzigd door Fietsbel op 09-06-2013 22:14 ]
39
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
Voor racerij niet zijnde F1, zie het algemeen race topic.
Dit topic is bovendien niet bedoeld voor een uitgebreide discussie over het hoe en wat met betrekking tot het al dan niet kunnen bekijken van de verslaglegging van een race, al dan niet live. Inmiddels is wel duidelijk hoe dat zit. Berichtgeving daaromtrent dus graag beperken tot nieuwigheden die niet reeds besproken zijn en/of eenvoudig terug te vinden zijn op bijvoorbeeld websites van aanbieders.
Voor racerij niet zijnde F1, zie het algemeen race topic.
Dit topic is bovendien niet bedoeld voor een uitgebreide discussie over het hoe en wat met betrekking tot het al dan niet kunnen bekijken van de verslaglegging van een race, al dan niet live. Inmiddels is wel duidelijk hoe dat zit. Berichtgeving daaromtrent dus graag beperken tot nieuwigheden die niet reeds besproken zijn en/of eenvoudig terug te vinden zijn op bijvoorbeeld websites van aanbieders.