Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[F1] Seizoen 2013 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 37 ... 83 Laatste
Acties:
  • 256.771 views

Onderwerpen

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 21-11 22:38
Het is niet overal Nederland, volgepakt met Nimby's. :P

Veronica schijnt vier reclameblokken te hebben tijdens de race, beetje het RTL7 format. Volgens mij een probeersel om te kijken of de Reclame Code Commissie (oid) erop hapt om zo later hetzelfde bij voetbal te doen.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

• Nilsinho
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 02-12-2021

Nilsinho

Ook bekend als een lui varken.

http://www.formule1.nl/ni...-voor-veronica-en-sport1/
Veronica kondigde eerder deze week aan dat Olav Mol het liveverslag zou doen van de Grand Prix van Canada. Dat gaat niet door. Sterker nog er is een eind gekomen aan de samenwerking tussen beide partijen.

Eenmalig zou Olav Mol vanuit de studio in Amsterdam commentaar geven. Canada is de eerste race die dit seizoen op het open net wordt uitgezonden. De beslissing om Mol het commentaar te laten doen, was een noodgreep van Veronica. Even daarvoor had de zender namelijk besloten Olav Mol niet langer op locatie te sturen om verslag te doen. Tegenvallende kijkcijfers leidde tot die beslissing.

Hoewel er nog geen duidelijkheid was over hoe de samenwerking na de Grand Prix van Canada zou worden ingevuld, communiceerde Veronica al wel naar de buitenwereld dat Mol tijdens de race eenmalig vaste commentator Ronald van Dam zou vervangen. Daarmee heeft de zender zich lelijk in de voet geschoten, want nu moeten ze de fans nogmaals teleurstellen.

Budget

Via een persbericht laat Veronica weten dat er een einde is gekomen aan de samenwerking met de populaire Formule 1-verslaggever.

“De uitzendingen van de afgelopen weken zijn op inhoudelijk en commercieel vlak geëvalueerd en de conclusie van Veronica en Sport1 is dat het in de huidige economische omstandigheden niet langer verantwoord is om reportages ter plekke te produceren. Door het stopzetten van de reportages op locatie zijn de zenders genoodzaakt te kijken naar een andere rol voor Olav Mol bij de uitzendingen van de Formule 1 op Veronica en Sport1.”,
luidt de verklaring in het persbericht. Simpel gezegd komt het er op neer: dat de kijkcijfers tegen vallen en het budget op is.

Zendermanager van Veronica, Mark Bruitsman, licht namens de twee zenders toe: “We hebben de afgelopen periode ook gekeken naar de mogelijkheden voor een samenwerking met Olav Mol op de langere termijn. Echter, na twee weken onderhandelen bleek dat niet te gaan lukken. Olav heeft aangegeven dit seizoen geen commentaar te willen doen vanuit Nederland. Wij respecteren zijn standpunt en betreuren het feit dat we daarmee afscheid van hem moeten nemen.”

Studio-commentaar

Hiermee lijken de zenders Mol de zwarte piet toe te willen spelen, terwijl de commentator vanaf het begin duidelijk is geweest over zijn wensen. “Van begin af aan heb ik gezegd niet meer vanuit de studio commentaar te willen doen. Ik kan dat niet meer opbrengen.” Mol betreurt de gang van zaken
enorm en noemt de fans als grote verliezers.
Yeeeuy, BBC dus maar. Enige waar ik naar uitkeek dit jaar, de races dat we niet naar van Dam hoefden te luisteren maar naar Olav. Echt jammer.

• Señor Sjon
Ik vind die hate tegen Van Dam wel apart. Eerst mocht je geen negatief woord over Mol zeggen, maar nu er een ander zit, is het free fight no rules?

• Frank-NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Die reportages van Mol die ik op Sport1 heb gezien voor de race voegden inderdaad niets toe. Ik weet niet wat er op Veronica werd uitgezonden tijdens de samenvatting maar ik zal het niet missen.

Persoonlijk vind ik Van Dam nog steeds prima, zelfs met Coronel ernaast ging het best leuk :)

Als de BBC uitzendt kijk ik wel de interviews daar want die mis ik wel op Sport1.

Verwijderd

Wie doet het commentaar op Veronica nu dan? Wordt dat dan Van Dam?

• Destruction
  • Registratie: Juni 2000
  • Nu online

Destruction

(ex-)Automonteur

De kijkcijfers vallen tegen... Lol, misschien ligt dat wel aan van Dam met zijn dumbass commentaar.. Het idee van ex-coureurs erbij is leuk, maar als je inderdaad mensen hebt die de hele tijd over hun eigen momenten praten, schiet dat ook niet op.. Ik ben geen Mol fan, maar het feit dat hij nu weg is bevestigt voor mij het volgende..

Jammer maar helaas Sport1. Jullie hebben gefaald.

[ Voor 12% gewijzigd door Destruction op 07-06-2013 10:28 ]

Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.

• KeRsTmAnNeKe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10:40
Misschien ook het gebrek aan een fatsoenlijk programma eromheen. Heb de eerste race voor niks kunnen kijken, maar als je betaald verwacht je wel wat meer 'show' dan een gratis zender... Nu hoef je niet direct niveau BBC/Sky te halen, maar ze proberen het nieteens. Voorprogramma van RTL enkele jaren terug was al stukken beter.

• AzzKickah
  • Laatst online: 21-11 18:52

AzzKickah

06-CENSORED

Noooo :'(

Damn, ik verheugde me gewoon op een race met Olav als commentator. En dan ook nog Canada, die lekker 's avonds is.

Wat een tegenvaller :(

• Destruction
  • Nu online

Destruction

(ex-)Automonteur

KeRsTmAnNeKe schreef op vrijdag 07 juni 2013 @ 10:31:
Misschien ook het gebrek aan een fatsoenlijk programma eromheen. Heb de eerste race voor niks kunnen kijken, maar als je betaald verwacht je wel wat meer 'show' dan een gratis zender... Nu hoef je niet direct niveau BBC/Sky te halen, maar ze proberen het nieteens. Voorprogramma van RTL enkele jaren terug was al stukken beter.
Dat dus. Het programma eromheen, het commentaar, alles faalt.

Dan denk ik inderdaad terug aan de jaren met RTL5 waar er een uitgebreide voor- en nabeschouwing was en we naast Olav ook nog Jack Plooij op locatie hadden. Ook toen werden we al gek van de reclames, maar dat hele programma zat verder perfect in elkaar.

[ Voor 6% gewijzigd door Destruction op 07-06-2013 10:35 ]

Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.

• MrSleeves
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 13-10 22:03

MrSleeves

You'll thank me later.

Destruction schreef op vrijdag 07 juni 2013 @ 10:34:
[...]

Dan denk ik inderdaad terug aan de jaren met RTL5 waar er een uitgebreide voor- en nabeschouwing was en we naast Olav ook nog Jack Plooij op locatie hadden. Ook toen werden we al gek van de reclames, maar dat hele programma zat verder perfect in elkaar.
Eigenlijk nog daarvoor met Allard Kalf (verder niet uit te staan, maar als pit reporter best okee) op locatie.

Maargoed, heb m'n 3 maanden aanbieding van €5/maand opgezegd voor a.s. maandag. Maar de race kijk ik waarschijnlijk toch op de BBC.

En wellicht is het wel goed nieuws: als Mol nergens aan vast zit, kan hij ook commentaar doen op het door hem opgerichte grandprixradio.nl. RTL+ aan + zijn commentaar.. lijkt me prima.

30Drie Web Design & IT Consultancy | Raven Consultancy Services

• Señor Sjon
Reclames zijn alleen maar erger geworden. Het werd voor mij pas erg toen er geen ontwikkeling meer zat in de items. Elke keer herhalen, elke keer vrij oppervlakkig. Tel daarbij allerlei studiomeuk op met Ruud niet te Vermijden. ;) Maar dat is al 10+ jaar aan de gang.

Wat had Sport1 trouwens verwacht? Dat F1-fans voor die paar uur per maand 15 euro gingen betalen? De overige sporten willen de meeste autosport fans niet eens, dus waarom betalen. Pluspakketten van TV zijn ook het snelste wegbezuinigd in deze tijden.

Ook RTL7 maakt er een beetje een potje van met wel/niet/wel/niet live uitzenden van andere races (DTM/GP2/Indy/WTCC).

• WoKo
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 18-11 13:44
Wat ik vooral jammer vind van sport1 is dat er voor de rest weinig/ geen autosport te zien is. Geen GP2, formule renault oid. Ze hebben 2 kanalen waar geen ene moer te zien is. Koop samenvattingen in van de engelsen oid en laat dat zien. Zo profileer je jezelf meer als een autosport kanaal. Nu is het alleen F1 en meer niet.

• Frank-NL
  • Niet online
Dat is niet helemaal waar. Ze zenden ook MotoGP uit. Alle wedstrijden van alle klasse zelfs.

• FabianNL
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 14:44
Senor Sjon schreef op vrijdag 07 juni 2013 @ 10:42:
Wat had Sport1 trouwens verwacht? Dat F1-fans voor die paar uur per maand 15 euro gingen betalen? De overige sporten willen de meeste autosport fans niet eens, dus waarom betalen. Pluspakketten van TV zijn ook het snelste wegbezuinigd in deze tijden.
Nee, dat verwacht Sport1 niet, daarom is er ook Sport1 Go Formule 1, 100 euro per jaar voor alle races, vond ik nog wel redelijk (al is het veel geld, als het eerst altijd gratis was...).

Wel echt balen dat Olav Mol weg is, vond hem altijd al goed (al was ie de laatste jaren minder dan "vroeger"), maar zeker in vergelijking met Van Dam...

[ Voor 4% gewijzigd door FabianNL op 07-06-2013 10:54 ]

• WoKo
Frank-NL schreef op vrijdag 07 juni 2013 @ 10:53:
Dat is niet helemaal waar. Ze zenden ook MotoGP uit. Alle wedstrijden van alle klasse zelfs.
Klopt, maar als ik doordeweeks aan het zappen was en bij Sport1 aankwam was het alleen voetbal, tennis en golf. op de extra zenders geen uitzending. Laat dan herhalingen zien van afgelopen races (MotoGP of F1) of van andere auto/motor races.

• MrSleeves

MrSleeves

You'll thank me later.

Ik had er na de presentatie in Amsterdam ook wel wat meer van verwacht. Toen werd het echt gepresenteerd als een heel programma met voorbeschouwing e.d. (Mol werd toen ook gepresenteerd als degene op locatie). Maar veel meer dan wat het eerder op RTL7/SBS6 was, maar dan zonder reclame is het niet.

• Señor Sjon
FabianNL schreef op vrijdag 07 juni 2013 @ 10:53:
[...]

Nee, dat verwacht Sport1 niet, daarom is er ook Sport1 Go Formule 1, 100 euro per jaar voor alle races, vond ik nog wel redelijk (al is het veel geld, als het eerst altijd gratis was...).

Wel echt balen dat Olav Mol weg is, vond hem altijd al goed (al was ie de laatste jaren minder dan "vroeger"), maar zeker in vergelijking met Van Dam...
Of nul euro en BBC+RTL Dan is voor mij de keuze makkelijk, die 100 euro ga ik wel 2x uit eten ofzo. Toch leuker dan een Pirelli show.

• Dj-sannieboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Hier Sport 1 na de race van Monaco opgezegd, aangezien de eerste 3 maanden voor 5 euro per maand voorbij is en komende race zowel op BBC, RTL Duitsland en Veronica te zien is. Ik kijk de rest van het seizoen wel op RTL Duitsland en BBC. Had véél meer verwacht van Sport1, jammer.

[ Voor 11% gewijzigd door Dj-sannieboy op 07-06-2013 11:40 ]

Verwijderd

Ik snap ook echt niet hoe Sport1 hier zo hard mee heeft kunnen falen. Ze hebben toch prima vooraf een analyse kunnen doen met betrekking tot de kijkcijfers en dan de conclusie kunnen trekken dat de doelgroep het extra geld er niet voor over heeft. Zeker zo lang er nog alternatieven op de BBC en RTL zijn.

Vooraf had ik wel m'n twijfels over kijken op de Duitser, dan toch liever Nederlands of Engels, maar in de praktijk went dat heel snel en hebben de Duitsers kwalitatief een prima programma. In ieder geval beter dan wat de Nederlandse zenders ooit voor elkaar hebben gekregen.

Heel eerlijk: Als het niet 'gratis' (ik betaal immers genoeg voor het zenderpakket waar BBC in HD en RTL in zit) is kijk ik geen F1. Ik kijk het al ruim 30 jaar en ben naar een aantal races geweest, maar de laatste paar jaar hebben alle wijzigingen in de regels me al minder enthousiast gemaakt. Als ik het nu niet zou hebben zou ik daar niet eens zo gek veel mee zitten.

Als Sport1 echt een goed programma neerzet dan wil ik daar best voor betalen, maar eigenlijk is het dezelfde meuk als die we al jaren op RTL7 kregen. Daar heb ik echt geen extra geld voor over helaas. Mol was in mijn boek echt niet heilig, de laatste jaren werd het zeker minder met hem. Maar van Dam slaat echt alles, zo slecht is bijna niet voorstelbaar. En dan coureurs erbij is ook leuk, maar die verrekte Hollanders kunnen alleen over zichzelf praten en daar zit ik echt niet op te wachten.

• Señor Sjon
Ik vind het wel apart dat men uitgaat van de kijkcijfers van 18.00 Veronica. De liefhebber heeft dan de race al live gezien. Die gaat niet twee uur na afloop weer een samenvatting kijken. Wat hadden ze verwacht?

• Jurgen
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 05-11 10:23
Senor Sjon schreef op vrijdag 07 juni 2013 @ 12:00:
Ik vind het wel apart dat men uitgaat van de kijkcijfers van 18.00 Veronica. De liefhebber heeft dan de race al live gezien. Die gaat niet twee uur na afloop weer een samenvatting kijken. Wat hadden ze verwacht?
Ik mag anders graag nog 's avonds de bbc samenvatting kijken, ondanks dat ik de race live gezien heb

• Señor Sjon
Volgens mij is een BBC-uitzending ook van een iets andere orde dan een Veronica uitzending. Sowieso is die zender geen schim van wat het ooit was.

• Bee.nl
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

Bee.nl

zoemt

Verwijderd schreef op vrijdag 07 juni 2013 @ 11:55:
Mol was in mijn boek echt niet heilig, de laatste jaren werd het zeker minder met hem. Maar van Dam slaat echt alles, zo slecht is bijna niet voorstelbaar. En dan coureurs erbij is ook leuk, maar die verrekte Hollanders kunnen alleen over zichzelf praten en daar zit ik echt niet op te wachten.
Mol is zeker niet heilig, maar wel iemand met hart voor de sport die er met passie en enthousiasme over kon vertellen. De laatste jaren maakte hij inderdaad meer foutjes, maar dat is m.i. deels te wijten aan de bezuinigingen waardoor hij niet meer vanaf locatie maar vanuit de studio commentaar moest geven.

Sport1 heeft de kijkcijfers vakkundig verder om zeep geholpen door een slechter programma aan te bieden dan RTL/SBS hiervoor had, en het is nog betaald ook. Olav wilde weer terug naar een stukje kwaliteit, maar moet wijken voor het wanbeleid van de zender(s). Jammer, want ik had me eigenlijk verheugd op Mol bij de GP van Canada.

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Bee.nl schreef op vrijdag 07 juni 2013 @ 12:20:
Sport1 heeft de kijkcijfers vakkundig verder om zeep geholpen door een slechter programma aan te bieden dan RTL/SBS hiervoor had,
die mening deel ik niet; sport1 biedt veel meer dan rtl/sbs ooit hebben gedaan:
- interactieve camera
- background informatie
- analyse van situaties middels simulatie / computer
- aanvullende toepassingen voor mobiel/tablet

voor de F1 fan kan dat alleen maar een positieve ervaring zijn.

Neemt niet weg, dat ik Olaf wel een gemis vindt

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13:53

Martinspire

Awesomeness

Ik vind het wel een rare actie. Dus omdat de kijkcijfers laag zijn, doen ze geen uitzending met Olaf Mol, de man waar ze nog geen uitzending mee gedaan hebben. Imo een rare redenatie.

Maar goed, dit was te verwachten nadat Veronica F1 ging uitzenden: die zender is gewoon al klein. Gezien alle andere dure sporten (voetbal, schaatsen, tennis en wielrennen) ook al bij de NOS te zien zijn, had ik daar nog wel iets van gehoopt, maar helaas.

Ik hoop dat ze volgend jaar toch echt wat anders gaan doen, zowel in Nederland als in Engeland. Ik kan me niet voorstellen dat Bernie de huidige oplossing fijn vindt. Er kijken nu echt miljoenen mensen minder volgens mij.

Martinspire - PC, PS5, XSX

• Bee.nl
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

Bee.nl

zoemt

himlims_ schreef op vrijdag 07 juni 2013 @ 12:25:
[...]

- interactieve camera
- background informatie

Op zich leuke toevoegingen, maar het probleem is dat het zo schort in de basis van het programma: de verslaggeving. Goed commentaar is (voor mij) veel waardevoller dan extra's. Ze hadden het geld op een betere manier kunnen besteden ipv de man op locatie (Olav) maar buiten te gooien.

• MrSleeves

MrSleeves

You'll thank me later.

himlims_ schreef op vrijdag 07 juni 2013 @ 12:25:
[...]

- interactieve camera
- background informatie

Die interactieve camera zijn twee extra zenders, één on-board en één met wat statistiekjes. Zeker die laatste keek ik niet echt naar. Hadden ze beter pitlane voor kunnen doen.

Background informaties stelde ook niet veel voor volgens mij. Nu heb ik niet echt voorbeschouwingen zitten kijken, omdat de keren dat ik keek het gewoon een samenvatting van de kwalificatie was.

Die analyses heb ik ook niet gezien. Da's mee Sky dacht ik.

En de toepassingen voor mobiel/tablet: als dat Sport1GO is: leuk, maar daar moet je extra voor betalen. En de livetiming stelde niet veel voor: ik gebruik F1LT (gratis, die programmeur: _/-\o_ ).

Ik heb het idee dat Sport1 vooral probeert te cashen met een zo laag mogelijke investering naast wat ze moeten betalen aan Bernie.

[ Voor 5% gewijzigd door MrSleeves op 07-06-2013 12:54 ]

• MegaTronics
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-12-2021

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Neem dan de Red Button van Sky, dat is pas goed uitgewerkt.

Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.

Verwijderd

Senor Sjon schreef op vrijdag 07 juni 2013 @ 12:00:
Die vraag stel ik mezelf ook. Aan de andere kant, de prijs van de F1 rechten zal ook wel weer ieder jaar stijgen. Dat is voor Nederlandse zenders toch minder makkelijk te verantwoorden dat bijv. RTL in Duitsland waar er 80 miljoen potentiële kijkers zijn ipv 16 of 17 miljoen.

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21-11 01:06

TommyGun

Stik er maar in!

Olav

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

• AzzKickah
  • Laatst online: 21-11 18:52

AzzKickah

06-CENSORED

+1

Dat on-board kanaal, ja dat is wel geinig, vette beelden. Maar ik heb geen 2 TV's naast elkaar. En ik wil toch ook graag meekrijgen wat er in de rest van het veld gebeurd, en het commentaar is er ook niet bij op dat on-board kanaal.

Dus ja, ik flits er soms eventjes heen, maar hij is toch nooit bij de auto die jij net wilt volgen en je mist de rest.

• Roamor
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 07 juni 2013 @ 13:58:
[...]

Die vraag stel ik mezelf ook. Aan de andere kant, de prijs van de F1 rechten zal ook wel weer ieder jaar stijgen. Dat is voor Nederlandse zenders toch minder makkelijk te verantwoorden dat bijv. RTL in Duitsland waar er 80 miljoen potentiële kijkers zijn ipv 16 of 17 miljoen.
Waarom benaderd Bernie niet gewoon Youtube; ben je meteen van een hoop gezeik af. DTM en andere series doen dat ook al. Kun je zelf nog een commentaartrack kiezen ook. Youtube gaat al met abonnementen werken, dus waarom niet?

• WoKo
Roamor schreef op vrijdag 07 juni 2013 @ 14:58:
[...]

Waarom benaderd Bernie niet gewoon Youtube; ben je meteen van een hoop gezeik af. DTM en andere series doen dat ook al. Kun je zelf nog een commentaartrack kiezen ook. Youtube gaat al met abonnementen werken, dus waarom niet?
Ik denk dat je de oplossing hebt gevonden :D

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-11 15:08

Damian

Insane Obtrusion

Ik kan Olav zijn beslissing echt wel begrijpen. Er staat natuurlijk dat veronica de stekker eruit heeft getrokken, maar ik gok dat het omgekeerd is. Olav wil gewoon het werk doen wat ie altijd deed, en dat is verslag doen van de race op locatie, live. Niet dat wat ie nu doet, nabeschouwing en wat filmpjes vooraf inspreken. Dat Veronica/Sport 1 nu zegt dat ze hem niet meer kunnen betalen omdat de kijkcijfers tegen vallen is alleen maar koren op de molen van Olav, die ziet ook wel dat de huidige formule gewoon niet werkt met retard Van Dam en zijn vriendjes.

Ik heb echt een godsgruwelijke hekel om naar een duitse zender te kijken, dus ik houd Sport 1 er voorlopig wel op voor de races die BBC niet uitzend.

Hoop dat Olav nog iets gaat doen waar we wat aan hebben, of dat Veronica/Sport 1 eens een keer naar hun kijkers luisteren!

[ Voor 6% gewijzigd door Damian op 07-06-2013 16:06 ]

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

• DDX
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 16:54

DDX

MegaTronics schreef op vrijdag 07 juni 2013 @ 12:58:
Neem dan de Red Button van Sky, dat is pas goed uitgewerkt.
1 op 1 copy van wat bbc vroeger ook had

https://www.strava.com/athletes/2323035

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23-10 13:43
Drijfnat in Canada op dit moment. oOo Hello Jenson!

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-11 15:08

Damian

Insane Obtrusion

Olav Mol ‏@Olav_Mol
Ik ben op mn best op de circuits, ik had t zooo graag gedaan om de fans te geven waar ze recht op hebben; inside info en liefde voor F1
zegt genoeg ;)

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

• SerealKiller
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14:20

SerealKiller

Fas est et ab hoste doceri

Wat ik ook niet goed begrijp is dat JIJ als Nederlander geen account bij Sky of BBC kan aanmaken om naar hun content te kijken. ( ja ok via een proxy) maar BBC en Sky kunnen gewoon de wereldmarkt aanspreken met hun goede content.

Zal wel niet mogen met rechten enzo, content mag alles in jouw land uitgezonden worden.. toch jammer.. wanneer begrijpen de grote bedrijven dat de wereld niet echt meer op te delen is in vakjes.

War is the only proper school of the surgeon.

• Señor Sjon
Om populair te worden doen ze dat wel via bv. Eurosport. Later melken ze het per land uit. MotoGP heeft dezelfde route genomen. Over een paar jaar komt het wel terug als er geen sponsor meer over is.

• MrSleeves

MrSleeves

You'll thank me later.

Had Sport1 per 10 juni opgezegd, trekken ze bij Ziggo nu al de stekker er uit. Lekker is dat.

• SerealKiller

SerealKiller

MrSleeves schreef op vrijdag 07 juni 2013 @ 20:49:
Had Sport1 per 10 juni opgezegd, trekken ze bij Ziggo nu al de stekker er uit. Lekker is dat.
via internet op de stream kijken? sport 1 go of zo iets?

• Roamor
  • Niet online
*knip*

TV kan qua grenzen nog een hoop leren van internet; als ik bereid ben voor Engelse content te betalen; waarom zou men dat dan willen tegenwerken? Komt uiteindelijk toch bij de F1 terecht.

[ Voor 38% gewijzigd door gambieter op 07-06-2013 23:45 . Reden: gequote post verwijderd ]

• fynrd1
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20-11 11:14

fynrd1

Fooled by Randomness

Roamor schreef op vrijdag 07 juni 2013 @ 20:59:
[...]

Zonder onderbouwing iemands post afkraken is zoveel beter?

TV kan qua grenzen nog een hoop leren van internet; als ik bereid ben voor Engelse content te betalen; waarom zou men dat dan willen tegenwerken? Komt uiteindelijk toch bij de F1 terecht.
Hoeveel mensen denk je dat hier bijvoorbeeld in Nederland bereid zijn m te betalen voor zulk content, waar ze daarnaast ook nog eens achter een computertje moeten zitten? Veel willen al niet eens ervoor betalen laat staan ook nog eens achter een computer kijken. Live content op youtube? Liever niet, kwaliteit van beeld en geluid gaan er flink op achteruit.

||| F1-aeroblog || Battlelog |||

• MrSleeves

MrSleeves

You'll thank me later.

SerealKiller schreef op vrijdag 07 juni 2013 @ 20:51:
[...]

via internet op de stream kijken? sport 1 go of zo iets?
Sport1go is ook niet gratis en dit weekend wordt het ook uitgezonden op de BBC.
Het is alleen een beetje vreemd dat je per 10 juni opzegt en per 7 juni de zenders niet meer te kijken zijn.

• SerealKiller

SerealKiller

fynrd1 schreef op vrijdag 07 juni 2013 @ 21:06:
[...]

Hoeveel mensen denk je dat hier bijvoorbeeld in Nederland bereid zijn m te betalen voor zulk content, waar ze daarnaast ook nog eens achter een computertje moeten zitten? Veel willen al niet eens ervoor betalen laat staan ook nog eens achter een computer kijken. Live content op youtube? Liever niet, kwaliteit van beeld en geluid gaan er flink op achteruit.
-Ik stream vaker HD direct naar mijn TV - zonder kwaliteit verlies. Dus je hoeft niet achter je PC te zitten.

-Ik zou zeker betalen voor een goede stream met goede content aangezien ik geen TV abonnement(en) heb.

-Youtube.. streamt prima HD content waar je rustig naar kan kijken. Als YT betaalde content gaat aanbieden kan ik me ook voorstellen dat ze de kwaliteit nog verder opschroeven.
MrSleeves schreef op vrijdag 07 juni 2013 @ 21:21:
[...]

Sport1go is ook niet gratis en dit weekend wordt het ook uitgezonden op de BBC.
Het is alleen een beetje vreemd dat je per 10 juni opzegt en per 7 juni de zenders niet meer te kijken zijn.
Ik dacht dat je met een sport 1 account via Ziggo ook toegang krijgt tot de online content. Misschien anders Ziggo of Sport 1 even contacten?

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

SerealKiller schreef op vrijdag 07 juni 2013 @ 21:37:
[...]

-Ik stream vaker HD direct naar mijn TV - zonder kwaliteit verlies. Dus je hoeft niet achter je PC te zitten.

-Ik zou zeker betalen voor een goede stream met goede content aangezien ik geen TV abonnement(en) heb.

-Youtube.. streamt prima HD content waar je rustig naar kan kijken. Als YT betaalde content gaat aanbieden kan ik me ook voorstellen dat ze de kwaliteit nog verder opschroeven.

[...]

Ik dacht dat je met een sport 1 account via Ziggo ook toegang krijgt tot de online content. Misschien anders Ziggo of Sport 1 even contacten?
Nou daar heb je het al, iemand zonder tv.

• SerealKiller

SerealKiller

fynrd1 schreef op vrijdag 07 juni 2013 @ 22:06:
[...]

Nou daar heb je het al, iemand zonder tv.
Het spijt me zeer, maar probeer je nu te trollen ofzo? Je ben behoorlijk goed in het plaatsen van reacties zonder enige onderbouwing.

Maar om toch ( tegen beter weten in) op te reageren.

Ik kijk geen TV omdat de meeste content mij niet interesseert, mochten er toch programma's zijn die mij interessant lijken kijk ik deze op de verschillende uitzending gemist sites. Deze hebben ook nog als voordeel bijna reclame vrij te zijn.

Nieuwe series of films download ik zelf of kijk deze via bijvoorbeeld HBO GO.

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

*knip* troll + flame

[ Voor 97% gewijzigd door gambieter op 07-06-2013 22:53 ]

• Destruction
  • Nu online

Destruction

(ex-)Automonteur

*knip*

* Destruction heeft ook gewoon nog analoge TV. Reden? De TV brengt hier op een dag meer uren door terwijl-ie uit staat dan andersom.. We kijken echt nauwelijks/niet TV. Waarom dan allerlei dure abbo's nemen.

* Destruction heeft inderdaad geen Sport1 whatsoever.. Ik heb getwijfeld, maar ik wil een degelijk programma en een race voorzien van iemand die weet waar hij over praat, en vooral ook weet wanneer hij zijn bek moet houden. Ik betaal niet voor een gare organisatie met dito commentator. Als Sport1 ook mijn centen wil zullen ze iets aan hun beleid/programma moeten doen.

[ Voor 13% gewijzigd door gambieter op 07-06-2013 22:57 . Reden: trolls moet je negeren ]

• Koenoe
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16:53
Of sport wordt gewoon uitgezonden zonder al dit commerciële gezeik. Levert niet genoeg geld op? Dan maar een stapje terug. Wel zo leuk en zo eerlijk. Wat extra bieden en daarvoor ook nog betaald willen worden? Ook prima, maar dan moet het wel (veel) beter zijn en/of iets toevoegen.

Dus persoonlijk worden en iemand een schooier noemen omdat die sport wil kijken zonder hiervoor te hoeven betalen (als dit al het geval is)? Mensen kijken naar de sport, voor de sport. Niet voor de reclame. Dat wordt nog wel eens vergeten. Elk ander excuus (dat het zonder niet kan) gaat helemaal nergens over. Kan een sport niet meer bestaan zonder reclame, dan heeft het allang geen doel (behalve geld verdienen dan) meer en kan het opgeheven worden.

[ Voor 30% gewijzigd door gambieter op 07-06-2013 22:55 ]

Want op grond van het oordeel dat je velt, zal er over je geoordeeld worden, en met de maat waarmee je meet, zal jou de maat genomen worden.

• Alain
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Koenoe schreef op vrijdag 07 juni 2013 @ 22:34:
Kan een sport niet meer bestaan zonder reclame, dan heeft het allang geen doel (behalve geld verdienen dan) meer en kan het opgeheven worden.
Dan kun je voetbal per diect opheffen ...

Doe allemaal niet zo moeilijk. F1 brengt in nederland geen fuck op, dus zul je moeten betalen. Geen zin om te betalen? Kijk de samenvatting. PUNT

You don't have to be crazy to do this job, but it helps ....

• SerealKiller

SerealKiller

Sorry, maar ik vind jou toch wel echt te ver gaan. Ik had gehoopt op een normale discussie over het aanbieden van online content. Ik heb geprobeerd een online account te krijgen bij Sky.. Dit was niet mogelijk vanwege mij land. Vandaar mijn initiële vraag/opmerking dat men niet live streaming kan van andere providers vanwege landselectie.

Welke site is het dan die deze service aanbiedt, dan wil ik daar best even naar kijken.

En voor mij is daarmee de kous af, en hoop ik dat we in verdere discussies elkaar normaal met respect kunnen beantwoorden.

[ Voor 35% gewijzigd door gambieter op 07-06-2013 22:56 ]

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

*knip*

Fok! heeft ook weer een nieuw artikel gepost: Bijzondere F1 bolides http://frontpage.fok.nl/s...re-formule-1-bolides.html

[ Voor 82% gewijzigd door gambieter op 07-06-2013 22:58 . Reden: niet happen ]

39

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Mensen, niet happen. Als je een troll of flame ziet, plaats dan een TR en negeer het verder, zo blijft het hier ook gezellig :)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• SerealKiller

SerealKiller

Back on topic :) Mijn vriendin werkt op dit moment op de GP in Canada (werkt als bediening in de Box van Lotus) en de mensen daar waren al weddenschappen aan het houden hoeveel er zullen crashen in de "Wall of Champions.

Iemand van jullie een een schatting? En vooral wie? :P

• Destruction
  • Nu online

Destruction

(ex-)Automonteur

SerealKiller schreef op vrijdag 07 juni 2013 @ 23:04:
Back on topic :) Mijn vriendin werkt op dit moment op de GP in Canada (werkt als bediening in de Box van Lotus) en de mensen daar waren al weddenschappen aan het houden hoeveel er zullen crashen in de "Wall of Champions.

Iemand van jullie een een schatting? En vooral wie? :P
Niet eens gepolst of je niet mee kon? De kans is natuurlijk uberklein, maar het zou mij wel grapig lijken om eens met Kimi te kunnen babbelen over z'n grootste vriend Perez :+

• Alain
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Massa :P

Maar iedereen kan daar crashen. Het zijn enkele centimeters speling en een klein foutje kan fataal zijn. :)

You don't have to be crazy to do this job, but it helps ....

• SerealKiller

SerealKiller

Destruction schreef op vrijdag 07 juni 2013 @ 23:11:
[...]

Niet eens gepolst of je niet mee kon? De kans is natuurlijk uberklein, maar het zou mij wel grapig lijken om eens met Kimi te kunnen babbelen over z'n grootste vriend Perez :+
.
hahaha, ik heb 3 GP's ook gewerkt als bediening. ( je staat wel ff te shaken als je Schumacher en Barricello een drankje/hapje aanbiedt) maar het is echt werken als een beest. 5 a 6 uur opstaan en s'avonds rond 1 a 2 in je bedje. Maar het is echt wel de moeite waard om een mee te maken. Alleen je krijgt niet zoveel van alles mee, omdat je keihard aan het werk bent natuurlijk.

Je loopt daar ook standaard met oordopjes in, omdat je best dicht bij de pits staat, dus dat lawaai is niet normaal.. Soms wel vervelend voor gasten, die roepen je maar je hoort niks :P

Zo ziet de box er van Lotus op dit moment uit
Afbeeldingslocatie: http://img534.imageshack.us/img534/1702/67458730.jpg

[ Voor 7% gewijzigd door SerealKiller op 07-06-2013 23:31 ]

• SerealKiller

SerealKiller

AlainS schreef op vrijdag 07 juni 2013 @ 23:14:
[...]

Maar iedereen kan daar crashen. Het zijn enkele centimeters speling en een klein foutje kan fataal zijn. :)
Leuke quote van Eddy Irvine

Eddie Irvine says: "Montreal always provides incident-packed racing because it doesn't have 15,000 acres of sand traps on either side of the track. You see a lot of mistakes and several cars sliding into the Wall of Champions. I've never hit that wall, so maybe that's the reason I was never champion! Maybe I wasn't pushing hard enough. It's about making the challenge as hard as possible, and Formula 1 has done everything it can to make the challenges as easy as possible. Nowadays, if you f*ck up, you usually just drive across a sand trap and go back on. When you make a mistake, you should be hitting a wall

http://uk.askmen.com/spor...ormula-1-in-montreal.html

Wel leuk om straks in de gaten te houden wie het dichtste langs die muur durft te gaan :)

• HaterFrame
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 11:46

HaterFrame

Well... Poo came out!

Bee.nl schreef op vrijdag 07 juni 2013 @ 12:43:
[...]
Op zich leuke toevoegingen, maar het probleem is dat het zo schort in de basis van het programma: de verslaggeving. Goed commentaar is (voor mij) veel waardevoller dan extra's. Ze hadden het geld op een betere manier kunnen besteden ipv de man op locatie (Olav) maar buiten te gooien.
Idd, commentaar maakt de show. En dat is nu hele stukken minder.
Daarnaast was de voorbeschouwing pakweg 2/3 jaar geleden vele malen interessanter. De pitwalk, de leuke feitjes en de vrije trainingen en kwalificatie. Je zat zo al rap anderhalf uur naar de TV te kijken voordat de race begon.

Erg jammer dat men van dat format is afgestapt.

I am the great Cornholio!

• SnowDude
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20-11 12:50
MetaFrame schreef op zaterdag 08 juni 2013 @ 00:22:
[...]

Idd, commentaar maakt de show. En dat is nu hele stukken minder.
Daarnaast was de voorbeschouwing pakweg 2/3 jaar geleden vele malen interessanter. De pitwalk, de leuke feitjes en de vrije trainingen en kwalificatie. Je zat zo al rap anderhalf uur naar de TV te kijken voordat de race begon.

Erg jammer dat men van dat format is afgestapt.
Tja, het probleem is gewoon dat dat niet te betalen is voor die 100 F1 fans in dat mini landje van ons. Live verslaggeving op lokatie is rete duur, en dat is gewoon niet rendabel nadat je al een vermogen aan Bernie hebt betaald.

All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.

• MrSleeves

MrSleeves

You'll thank me later.

SnowDude schreef op zaterdag 08 juni 2013 @ 10:17:
[...]

Tja, het probleem is gewoon dat dat niet te betalen is voor die 100 F1 fans in dat mini landje van ons. Live verslaggeving op lokatie is rete duur, en dat is gewoon niet rendabel nadat je al een vermogen aan Bernie hebt betaald.
Tenzij je alleen geluid doorstuurt en niet de beelden. Zal een stuk schelen lijkt me.

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

En het regent weer :)

• TommyGun

TommyGun

Stik er maar in!

20:00 Grand Prix van Canada Kwalificatie

Live stream is ook nog dicht... de kwali is om 19.00u hoor Sport1 ?!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

TommyGun schreef op zaterdag 08 juni 2013 @ 18:43:
20:00 Grand Prix van Canada Kwalificatie

Live stream is ook nog dicht... de kwali is om 19.00u hoor Sport1 ?!
Over 15min ;) http://www.formula1.com/default.html

• TommyGun

TommyGun

Stik er maar in!

Dat zeg ik?

EDIT; site is aangepast, stream is nu te bekijken.

[ Voor 71% gewijzigd door TommyGun op 08-06-2013 18:48 ]

• Ryur
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 14:03
TommyGun schreef op zaterdag 08 juni 2013 @ 18:46:
Dat zeg ik?

EDIT; site is aangepast, stream is nu te bekijken.
Ik wilde net zeggen, op exact 15 min gaat de stream open.
Wilde bij Monaco op 17 min kijken, deed nog niet. :)

• DDX

DDX

En het regent weer :)

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

• DDX

DDX

Allemaal gegokt voor slicks maar komen nu binnen voor inters :)

• ctrlaltdelbe
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 20-11 13:58
Massa :+

• DDX

DDX

AlainS schreef op vrijdag 07 juni 2013 @ 23:14:
[...]

Ergens anders, maar was wel de eerste :)

• aerofreak
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 15:20

aerofreak

Steve Jobs

Massa :')

Bottas lekker bezig trouwens :)

[ Voor 66% gewijzigd door aerofreak op 08-06-2013 19:43 ]

"When once you have tasted flight, you will forever walk the earth with your eyes turned skyward, for there you have been, and there you will always long to return"
~Leonardo Da Vinci~

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

Lekker voor zijn nek 5.7G hehe

• DDX

DDX

Leuke sprint straks wie er nog over de start/finish kan komen.

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

hehe dit wordt leuk:D

• DDX

DDX

En dan als voorste je motor laten afslaan :)

• llevering
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-11 21:44
Vette sprint race komt eraan :D

• DDX

DDX

Hier gaat iemand crashen omdat z'n banden niet warm genoeg zijn.

• DDX

DDX

Prutser die button.

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Button of McLaren? Ze hadden vooraan moeten staan.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• DDX

DDX

Tja geen idee wie er schuldig is, maar Button liet een enorm gat vallen en miste het daardoot op 1 a 2 seconde.
En dan ook nog eens niet vooraan staan bij de 'start'

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Erg nice van Bottas! maar waarom staat Vettel "ergens" of was dat ook de pits?

39

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

DDX schreef op zaterdag 08 juni 2013 @ 20:04:
Tja geen idee wie er schuldig is, maar Button liet een enorm gat vallen en miste het daardoot op 1 a 2 seconde.
En dan ook nog eens niet vooraan staan bij de 'start'
Heeft niks met Button te maken, het team heeft juist het overzicht over wat wel of niet mogelijk is.

• MrSleeves

MrSleeves

You'll thank me later.

Fietsbel schreef op zaterdag 08 juni 2013 @ 20:09:
Ik dacht even: hij is slim en zet 'm direct in de pits stil, maar iedereen stopt daar..

• enchion
  • Niet online
Fietsbel schreef op zaterdag 08 juni 2013 @ 20:09:
is begin van pitlane

How do you save a random generator ?

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Ah! vandaar. Er was namelijk direct reclame bij de duitsers dus kon niet zien waar de rest parkeerde :P

39

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18-11 13:07
Wordt deze race nu ineens wel live uitgezonden op Veronica? Ik snap er niets meer van al dat gezeik met dan weer wel en dan weer niet live, kan ook nergens duidelijk vinden wanneer welke race nou live of niet live uitgezonden wordt... Dacht dat het wel in de TS zou staan hier maar kan het daar ook niet vinden of ik moet wel heel blind zijn :+

Mijn iRacing profiel

• Bart-Willem
  • Niet online

Bart-Willem

De non-carnavaleur

Veronica of niet: ik kijk mooi via BBC. :P

Volvotips.com

• NickThissen
Bart-Willem schreef op zondag 09 juni 2013 @ 17:42:
Nja, ik kan pas vanaf ~20:45 kijken en hoopte dus eigenlijk dat er vanavond alleen een samenvatting kwam. Kan alleen een samenvatting vinden op BBC3 ergens midden in de nacht... Gaat em niet worden dus :X

Mijn iRacing profiel

• beOnt
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09:03
Bart-Willem schreef op zondag 09 juni 2013 @ 17:42:
In Belgie zenden ze F1 uit op Vier, BBC en 2 franse zenders.
BBC is spijtig genoeg niet in HD hier, maar liever dat dan die nutteloze commentaar op vier...

Jammer dat de BBC niet elke wedstrijd uitzendt...

• MegaTronics

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

NickThissen schreef op zondag 09 juni 2013 @ 17:45:
[...]

Nja, ik kan pas vanaf ~20:45 kijken en hoopte dus eigenlijk dat er vanavond alleen een samenvatting kwam. Kan alleen een samenvatting vinden op BBC3 ergens midden in de nacht... Gaat em niet worden dus :X
Je kunt altijd nog gaan time shiften.

• NickThissen
MegaTronics schreef op zondag 09 juni 2013 @ 17:57:
[...]

Je kunt altijd nog gaan time shiften.
Opnemen op recorder en later afspelen bedoel je? Heb zo'n ding niet...

Mijn iRacing profiel

• MegaTronics

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Yep, dat bedoel ik.

/me Ook handig voor een sanitaire stop tijdens de race,

[ Voor 62% gewijzigd door MegaTronics op 09-06-2013 18:02 ]

• KeRsTmAnNeKe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10:40
NickThissen schreef op zondag 09 juni 2013 @ 17:32:
Wordt deze race nu ineens wel live uitgezonden op Veronica? Ik snap er niets meer van al dat gezeik met dan weer wel en dan weer niet live, kan ook nergens duidelijk vinden wanneer welke race nou live of niet live uitgezonden wordt... Dacht dat het wel in de TS zou staan hier maar kan het daar ook niet vinden of ik moet wel heel blind zijn :+
Veronica zend de 'amerikaanse' races live uit, dus de races die qua tijdzone ongeveer in het tijdvak van de samenvatting vallen.
beOnt schreef op zondag 09 juni 2013 @ 17:50:
[...]

In Belgie zenden ze F1 uit op Vier, BBC en 2 franse zenders.
BBC is spijtig genoeg niet in HD hier, maar liever dat dan die nutteloze commentaar op vier...

Jammer dat de BBC niet elke wedstrijd uitzendt...
BBC zend wel elke race uit, alleen niet live ;)

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

NickThissen schreef op zondag 09 juni 2013 @ 18:00:
[...]

Opnemen op recorder en later afspelen bedoel je? Heb zo'n ding niet...
Anders ff een torrentje afwachten. :)

• MrSleeves

MrSleeves

You'll thank me later.

MegaTronics schreef op zondag 09 juni 2013 @ 18:01:
Yep, dat bedoel ik.

/me Ook handig voor een sanitaire stop tijdens de race,
Dan moet je livetiming ook wel netjes timeshiften.. :)

• Jeroen797
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 20-11 10:30
Hier een sport 1 kijker die voor het eerst eens naar het extra kanaal (on board cam) zit te kijken. Kwam er wel eens snel langs maar dan keek je altijd vanuit de standaard camera bovenop de auto wat ik niet zo'n grote toegevoegde waarde vond hebben. Nu valt mij op dat Bottas echt een helmcam heeft waarmee je live echt met hem mee kan rijden. Was dit eerder ook al?

• u_nix_we_all
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
MrSleeves schreef op zondag 09 juni 2013 @ 19:07:
[...]

Dan moet je livetiming ook wel netjes timeshiften.. :)
Speaking off ...
F1LT heeft een update ( 2.1.0) , nog snel even updaten, veel nieuwe features in de tracker .....

Edit @ hieronder vvvv

Ja, dat dacht hij zelf ook :+

[ Voor 9% gewijzigd door u_nix_we_all op 09-06-2013 19:55 ]

You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 17:19
Ik dacht dat Olav Mol het race commentaar zou gaan doen??

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Pagina: 1 ... 37 ... 83 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor racerij niet zijnde F1, zie het algemeen race topic.

Dit topic is bovendien niet bedoeld voor een uitgebreide discussie over het hoe en wat met betrekking tot het al dan niet kunnen bekijken van de verslaglegging van een race, al dan niet live. Inmiddels is wel duidelijk hoe dat zit. Berichtgeving daaromtrent dus graag beperken tot nieuwigheden die niet reeds besproken zijn en/of eenvoudig terug te vinden zijn op bijvoorbeeld websites van aanbieders.