[F1] Seizoen 2013 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 23 ... 83 Laatste
Acties:
  • 256.627 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSleeves
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 13-10 22:03

MrSleeves

You'll thank me later.

gambieter schreef op donderdag 11 april 2013 @ 21:45:
[...]

Kom nou. Vettel is echt wel via suikeroompje Mateschitz en beschermheer Marko dat gaan regelen. Zoals al in dat artikel staat van een ex-teambaas: een vleugel afpakken doe je niet. Als je die vleugel voor een specifieke rijder hebt, dan geef je hem niet aan de ander.
Ik dacht dat Mateschitz en Webber wel goed contact hadden.
Ik zou eerder zeggen dat Vettel gefrustreerd is als Webber voor hem rijdt, dat kan zijn ego niet aan. Zie ook de belachelijke opmerkingen tijdens Maleisie dat hij teamorders wilde dat Webber opzij ging. Dan wil hij natuurlijk wel teamorders.

Niemand zegt dat Webber alleen braaf is en Vettel alleen stout. Maar deze keer zat Vettel gewoon fout en verdient wmb gewoon alle problemen die dit gaat geven. Maar goed, jij vind van niet, daar gaan we het niet over eens worden :)
Ik vind dat Webber iets minder moet miepen en iets harder moet rijden (en vooral sneller starten), zodat het gemiep niet nodig is.

30Drie Web Design & IT Consultancy | Raven Consultancy Services

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

ik ga ook even miepen :P 3 weken niks....., het lijkt wel een zomerstop, gelukkig is er dit weekend er weer eentje eeeeeeeeeeeennnnnnnnnnn ook live vanaf de BBC :)

[ Voor 9% gewijzigd door Fietsbel op 11-04-2013 22:54 ]

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

MrSleeves schreef op donderdag 11 april 2013 @ 22:40:
Ik vind dat Webber iets minder moet miepen en iets harder moet rijden (en vooral sneller starten), zodat het gemiep niet nodig is.
Webber heeft vaker technische problemen gehad bij de start, KERS, software etc. Hij was in Maleisie sneller maar was gevraagd door het team om banden en benzine te sparen.

Maar verder zijn we het min of meer eens. Webber moet niet braaf meer zijn en Vettel moet weten dat hij maar beter echt sneller en er goed voorbij moet zijn omdat hij geen centimeter van Webber meer krijgt. Dat is waar hij om gevraagd heeft met zijn kortetermijnsdenken. Laat de volgende Turkije schuiver maar komen, en als Vettel het WK mist doordat hij en Webber een keer eraf knallen, dan zal ik al glimlachend iets mompelen over een boontje en een loontje ;)

Webber miepte trouwens niet, zijn klacht was volkomen terecht omdat je dergelijke achterbakse acties niet van je teamgenoot verwacht tegen de teamorders in. Vettel miepte tijdens de race dat hij er voorbij wilde en na de race dat hij het niet begrepen had, en nu dat hij niet begrijpt wat het probleem is.

[ Voor 26% gewijzigd door gambieter op 11-04-2013 23:13 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alain
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Stel nou eens dat het echt waar is wat Vettel zegt. Hij begreep de teamorder niet en in zijn hoofd zit/zat WINNEN.
gambieter schreef op donderdag 11 april 2013 @ 23:06:
Webber heeft vaker technische problemen gehad bij de start, KERS, software etc.
Die poepstarts heeft hij ook zonder problemen gemaakt. Dat hij vaak pech heeft ben ik met je eens, maar hij is niet erg goed in zijn starts.

You don't have to be crazy to do this job, but it helps ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

AlainS schreef op donderdag 11 april 2013 @ 23:47:
Stel nou eens dat het echt waar is wat Vettel zegt. Hij begreep de teamorder niet en in zijn hoofd zit/zat WINNEN.
Die jongens moeten van alles in de cockpit kunnen doen, instellen etc, en dit zou hij nou net niet begrijpen? Dat is dan dom blondje spelen ;)

Plus hij zegt toch dat hij het weer zou doen?

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alain
  • Niet online
gambieter schreef op donderdag 11 april 2013 @ 23:51:
Plus hij zegt toch dat hij het weer zou doen?
Nu deed hij het onder omstandigheden die niet eerlijk waren (Webber was verteld dat hij het rustig aan moest doen). Volgens mij zegt Vettel alleen dat hij de omstandigheden niet begreep, maar de volgende keer even hard in de aanval gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dadona
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 10-10 09:53
En dus...ga je maar gerust door waar je mee bezig was. Vast geen belangrijke boodschap en toevallig net die boodschap die je eigenlijk ook niet had willen begrijpen. Yeah, yeah...I know what I'm doing. Maar natuurlijk. :+

De CSL/OT kroeg !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 17:47

Hoogie2004

Whohooooo

Indrukwekkende eerste training van Mercedes :)

Het zegt nog niet zo heel veel, maar ik gun het Mercedes echt ontzettend. Ik hoop dat ze dit weekend heel sterk uit de bus kunnen komen.

[ Voor 60% gewijzigd door Hoogie2004 op 12-04-2013 07:26 ]

My iRacing profile | Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 27-08 22:26
Zeker! Red Bull zit er zoals altijd de afgelopen jaren weer goed bij. Bij hen zie je niet zo snel een flinke terugval tov Ferrari, McLaren etc. Ben benieuwd wanneer die komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenTheStig
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15:40
TB1989 schreef op vrijdag 12 april 2013 @ 07:50:
Zeker! Red Bull zit er zoals altijd de afgelopen jaren weer goed bij. Bij hen zie je niet zo snel een flinke terugval tov Ferrari, McLaren etc. Ben benieuwd wanneer die komt.
Van mij kan die terugval van Red Bull niet snel genoeg zijn. Al is het alleen maar de auto van Vettel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
Boktor schreef op vrijdag 12 april 2013 @ 08:20:
[...]

Van mij kan die terugval van Red Bull niet snel genoeg zijn. Al is het alleen maar de auto van Vettel.
Afbeeldingslocatie: http://www.troll.me/images/dawson-crying/you-mad.jpg

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenTheStig
  • Laatst online: 15:40
Afbeeldingslocatie: http://troll.me/images/victory-baby/hell-yeah-son-thumb.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyritZz
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 27-10 13:33
gambieter schreef op donderdag 11 april 2013 @ 16:56:
[...]

Alonso doet dat een stuk beter met Massa, en die is nu ook een stuk nuttiger voor Ferrari geworden.
Zoals Massa nu presteert hebben ze het beste duo van de Formule 1. Rosberg/Hamilton is qua pure snelheid misschien wel beter maar het is nog maar afwachten of de volgende teamorder nog wel zo lekker valt bij Rosberg en of de relatie tussen de coureurs goed blijft.

Massa heeft echt een Ferrari hart, en heeft alles over voor het team. Eén van de weinige coureurs die er gewoon trots op is voor zijn team te rijden, ook al is het in de rol van tweede coureur. Ik hoop er daarom stiekem op dat er nog een seizoen komt waarin Alonso door veel pech ruim achter Massa in het kampioenschap komt te staan.

Hij verdient nog wel een seizoen met maximale steun van het team.

I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Massa met goed materiaal is wel een goede coureur. Hij mist imho echter de echte snelheid / constantheid / mentale weerbaarheid om kampioen te worden.
Het jaar dat hij 2e geworden is in het kampioenschap, was dat met een van de beste wagens van het veld. Wat ik wel jammer vind is dat hij in dat seizoen (en eigenlijk altijd) van voren moest beginnen voor een echt goed resultaat, heb van hem te weinig races gezien waarin hij na tegenslag / slechte startpositie nog een echt goed resultaat haalde.

Wie weet lukt het dit jaar beter, hij lijkt echt op dreef en in Maleisie ging hij ook erg lekker :) Alonso's geluk moet ook een keer op zijn.

Zelfde geld voor het geluk van Vettel, dat begint bijna belachelijk te worden (Safety Cars op exact het juiste moment, wegkomen bij grote ongevallen, als er een redbull stuk gaat is het die van Webber etc...)

#Edit:
2e vrije training, ontzettend veel bandenslijtage, met name bij de zachte band... De RedBulls hebben er zeer veel moeite mee.

[ Voor 8% gewijzigd door Hoogie2004 op 12-04-2013 09:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSleeves

MrSleeves

You'll thank me later.

XyritZz schreef op vrijdag 12 april 2013 @ 09:12:
[...]

Massa heeft echt een Ferrari hart, en heeft alles over voor het team. Eén van de weinige coureurs die er gewoon trots op is voor zijn team te rijden, ook al is het in de rol van tweede coureur. Ik hoop er daarom stiekem op dat er nog een seizoen komt waarin Alonso door veel pech ruim achter Massa in het kampioenschap komt te staan.
Hoppa!

Als hij zich voor Alonso kwalificeert is het 3-0 dit jaar en 5 op rij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ResuCigam
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 29-10 12:14

ResuCigam

BOFH

Wat zou ik de uitslag van de 2e training graag als start opstelling zien zeg :)

We do what we must because we can.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Alonso vind Massa in deze vorm moeilijk te kloppen:
http://www.f1today.net/nl...e-kloppen-in-kwalificatie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSleeves

MrSleeves

You'll thank me later.

Bij autosport is het iets cynischer: http://www.autosport.com/news/report.php/id/106644

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Ze hebben daar de strekking van de antwoorden idd totaal verkeerd opgevat.
Hilarisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• u_nix_we_all
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Massa is best wel goed in quali, 1 snel rondje kan hij heel erg goed, beetje wat Trulli ook had. In racepace hangt het er bij Massa helemaal vanaf, als alles goed gaat is hij snel, maar als er maar iets tegenzit is hij nergens. Dat is waar Alonso heel erg sterk in is, ook bij tegenslag maximaliseren. IMHO dan he ;)

Edit: PS: straks op BBC herhaling van FP1 en FP2 (12:50 uur)

[ Voor 5% gewijzigd door u_nix_we_all op 12-04-2013 12:32 ]

You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Zamorano schreef op vrijdag 12 april 2013 @ 12:09:
Ze hebben daar de strekking van de antwoorden idd totaal verkeerd opgevat.
Hilarisch.
Dat is inderdaad humor :D :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah
  • Registratie: Juni 2001

AzzKickah

06-CENSORED

Stile. Zucht. Glimlachje. "Hell what. Yes. Whatever. Next question."

Hahahaha :D Geweldige vent. Hoop zo dat ie wint zondag!

Webber in interview met BBC voor FP1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• u_nix_we_all
  • Niet online
AzzKickah schreef op vrijdag 12 april 2013 @ 13:26:

Hahahaha :D Geweldige vent. Hoop zo dat ie wint zondag!

Webber in interview met BBC voor FP1.
Prachtig.....

- BBC: Helmut Marko said there will be no more team orders ?
- MW: ......(stil)..... iets over Marko ....

Wat zei hij nou precies ? Hij dacht er duidelijk anders over iig :>

You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Ja was dat niet die vraag waar ie dat antwoord wat ik net postte op gaf? Maar toen zei die niet iets over Marko.
Die meid vroeg of hij nu inderdaad gelooft en in de veronderstelling is dat er geen teamorders meer zijn binnen Red Bull. En toen gaf hij die reactie :D

[ Voor 8% gewijzigd door AzzKickah op 12-04-2013 13:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• u_nix_we_all
  • Niet online
Stilte. Zucht. Glimlachje. "Hell what.Helmut. Yes. Whatever. Next question."

Ik denk dat dat het was, ik weet dat hij het over HelmutMarko had. Met een blik van "wat weet die er nou van" _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

u_nix_we_all schreef op vrijdag 12 april 2013 @ 13:49:
[...]

Stilte. Zucht. Glimlachje. "Hell what.Helmut. Yes. Whatever. Next question."

Ik denk dat dat het was, ik weet dat hij het over HelmutMarko had. Met een blik van "wat weet die er nou van" _/-\o_
Ahhhh... Hmm dat zou kunnen.
En ik heb het nog wel een keer teruggespoeld om nog een keer smakelijk te kunnen lachen om die reactie van Webber. Zou zweren dat ie 'hell what' zei :P

Edit:
Je hebt gelijk :) Op 1:35 stelt die kerel van de BBC de vraag (ook al verkeerd onthouden dus, gaat lekker vandaag :+ ).
YouTube: F1 2013 - China Webber hints at Red Bull tensions

[ Voor 21% gewijzigd door AzzKickah op 12-04-2013 14:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Webber is echt mijn nieuwe media-held :+ Heerlijk ongenuanceerd. Eindelijk iemand die gewoon durft te zeggen wat er intern allemaal speelt, in plaats van het politiek gedoe, nep-excuses etc. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• u_nix_we_all
  • Niet online
AzzKickah schreef op vrijdag 12 april 2013 @ 13:59:
[...]

Ahhhh... Hmm dat zou kunnen.
En ik heb het nog wel een keer teruggespoeld om nog een keer smakelijk te kunnen lachen om die reactie van Webber. Zou zweren dat ie 'hell what' zei :P

Edit:
Je hebt gelijk :) Op 1:35 stelt die kerel van de BBC de vraag (ook al verkeerd onthouden dus, gaat lekker vandaag :+ ).
YouTube: F1 2013 - China Webber hints at Red Bull tensions
Ah, ik al moeilijk doen om virtueel naar de UK te verhuizen ;) om het daar te mogen zien, maar je hebt al een jijbuis filmpje gevonden. Ik begon al aan mezelf te twijfelen.

Was al pro Webber, prachtig hou hij zich netjes kan inhouden en tegelijk zijn baas te kakken zet 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyritZz
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 27-10 13:33
u_nix_we_all schreef op vrijdag 12 april 2013 @ 14:45:
[...]

Ah, ik al moeilijk doen om virtueel naar de UK te verhuizen ;) om het daar te mogen zien, maar je hebt al een jijbuis filmpje gevonden. Ik begon al aan mezelf te twijfelen.

Was al pro Webber, prachtig hou hij zich netjes kan inhouden en tegelijk zijn baas te kakken zet 8)
Mooie reactie inderdaad, maar versterkt bij mij het gevoel dat hij volgend jaar niet meer in de Red Bull zit. Als Massa zo blijft presteren kan Ferrari hem niet aan de kant zetten, dus dan zie ik Hulkenberg nog wel richting Red Bull gaan. Zou niet weten wie ze anders in die auto moeten zetten.

Buemi en de STR coureurs zijn niet goed genoeg; Da Costa te onervaren en Kimi zou mooi zijn maar ik vraag me af of dat gaat werken. Hij lijkt zo op z'n plek te zijn bij Lotus dat ik hem ondanks de aandacht van RB wel gewoon bij zie tekenen bij Lotus.

I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 29-10 23:39

Martinspire

Awesomeness

Ik vind Ricciardo en Vergne anders niet tegenvallen. Ook Alguersuari deed het niet verkeerd. Tuurlijk hadden ze wat fouten, maar het zijn dan ook jonge coureurs. De auto's waar ze in rijden zijn niet geweldig, maar ik zie ze vaak in de top 10 rondrijden.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Martinspire schreef op vrijdag 12 april 2013 @ 16:57:
Ik vind Ricciardo en Vergne anders niet tegenvallen. Ook Alguersuari deed het niet verkeerd. Tuurlijk hadden ze wat fouten, maar het zijn dan ook jonge coureurs. De auto's waar ze in rijden zijn niet geweldig, maar ik zie ze vaak in de top 10 rondrijden.
Eens. Ik vind Webber ook een mooi karakter om bij RB te hebben hoor, maar ik vraag me af of bovenstaande 3 coureurs het nu echt slechter zouden doen in een 'echte' Red Bull.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 29-10 23:39

Martinspire

Awesomeness

Zamorano schreef op vrijdag 12 april 2013 @ 17:05:
[...]

Eens. Ik vind Webber ook een mooi karakter om bij RB te hebben hoor, maar ik vraag me af of bovenstaande 3 coureurs het nu echt slechter zouden doen in een 'echte' Red Bull.
Mja ik denk dat ze het wel beter zullen doen. Webber is nou niet bepaald een talent gebleken, dus verbeteren doe je al snel. Verder is het jammer dat tijdens de races niet veel aandacht naar deze 3 mannen uit is gegaan want ze doen wel mooie dingen. Hebben ook onderling gevechten gehad zonder elkaar van de baan te rammen en weten ook prima met team orders om te gaan. Ze worden niet bang als er een Schumacher achter ze zit en lijken redelijk met de banden om te kunnen gaan. Het is jammer dat de vaart niet in de auto zit, maar in sommige races zag je ze wel verder naar voren komen.

Het is jammer dat de F1 aardig wat filmpjes heeft verwijderd op het net. Ik kan nu ook niet echt mooie gevechten van deze mannen vinden, maar ik let er tijdens de race wel wat vaker op nu.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heerlijke reactie van Webber, held.

Ricciardo lijkt me een goede vervanger, Alguersuari heb ik ook nog steeds hoog op mijn lijstje staan. Die lijkt me echter bij RB al volledig uit de picture.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

My god, wat is het geluid slecht op Sport1 :N Lijkt wel of je hem hoort door een Pocketline Swing zeg.

Nou hup de baan op met die hokken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Nu online
Damn.. de stream doet het niet meer.. Gelukkig zenden ze vandaag ook uit op BBC1 :)

Geen echte verassingen in de eerste sessie

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

gvd Webber wel weer he :(

Dan maar Hamilton op pole! Kom op!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tlpeter
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 16:43
Hmmm, zou Webber nu zijn commentaar terug betaald hebben gekregen ?
Het lijkt me niet maar het zou me ook niet verbazen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
  • Nu online
'RB voorkomt met tactische zet dat Webber in de buurt van Vettel komt op de grid, zodat hij hem er niet af kan rijden bij de start'

;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tleilaxu
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online
Mercedes zoals verwacht erg snel, ben benieuwd of ze de eerste twee plekken kunnen pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSleeves

MrSleeves

You'll thank me later.

tlpeter schreef op zaterdag 13 april 2013 @ 08:39:
Hmmm, zou Webber nu zijn commentaar terug betaald hebben gekregen ?
Het lijkt me niet maar het zou me ook niet verbazen.
Zou mij wel verbazen. Zo stom zijn ze niet.. I.i.g niet vanuit de leiding.

En wat heeft Hamilton een goede transfer gedaan. Zou hij dit hebben zien aankomen bij zowel McLaren als Mercedes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
  • Nu online
MrSleeves schreef op zaterdag 13 april 2013 @ 08:48:
[...]

Zou mij wel verbazen. Zo stom zijn ze niet.. I.i.g niet vanuit de leiding.

En wat heeft Hamilton een goede transfer gedaan. Zou hij dit hebben zien aankomen bij zowel McLaren als Mercedes?
Op zich begint Mercedes even goed als vorig seizoen. De vraag is echt of ze in het tweede deel van het jaar er nog zo bij staan.

Vorig jaar waren ze aan het einde van het seizoen meer dan 1 seconde te langzaam tov de top.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wasp
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13:55
Van Dam!!!!! |:( (Nuff said)

Ryzen 9 5900X, MSI Tomahawk MAX, 32GB RAM, Nvidia RTX 4070 Ti | Mijn livesets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Wat zei die?

Come on Hami op pole!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wasp
AzzKickah schreef op zaterdag 13 april 2013 @ 09:01:
Wat zei die?

Come on Hami op pole!
Nou, hij zei niets over de harde compound van Vettel en Button. Helemaal niets. Zucht.

[ Voor 14% gewijzigd door Wasp op 13-04-2013 09:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 14:17
Op BBC kijken is veeel beter :D

Mooie pole van Hamilton :)

Mercedes geen eerste startrij, Raikonen is 2e. Ja, tssk, wijzig je reactie maar, nu slaat dit nergens meer op :P

[ Voor 51% gewijzigd door mat.hi.as op 13-04-2013 09:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSleeves

MrSleeves

You'll thank me later.

Requiem19 schreef op zaterdag 13 april 2013 @ 08:50:
[...]

Op zich begint Mercedes even goed als vorig seizoen. De vraag is echt of ze in het tweede deel van het jaar er nog zo bij staan.

Vorig jaar waren ze aan het einde van het seizoen meer dan 1 seconde te langzaam tov de top.
McLaren staat er alleen veel slechter voor.

En Vettel en Webber staan toch niet zo ver van elkaar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
  • Nu online
MrSleeves schreef op zaterdag 13 april 2013 @ 09:05:
[...]

McLaren staat er alleen veel slechter voor.

En Vettel en Webber staan toch niet zo ver van elkaar..
Ik vraag me af hoe slecht Mclaren er echt voor staat; Button deed een 35.7 in Q2 en Hamilton een 35.2 in Q2. Vorig jaar was Hamilton in droge q-sessies zo'n 3-6 tiende sneller dan Button in dezelfde auto. En zeker in auto's die niet op rails rijden, was hij veel sterker dan Button.

Met Hamilton zou Mclaren zeker een paar tiende sneller vooraan staan.

Terug naar deze race; Vettel en Button op mediums; zou het gaan werken voor ze? Ik denk dat het een slimme zet is. De softs kunnen maximaal 5/6 rondes mee, terwijl de mediums 20 rondjes mee kunnen. Wordt sowieso een erg interessante race!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wasp
mat.hi.as schreef op zaterdag 13 april 2013 @ 09:04:
Op BBC kijken is veeel beter :D

Mooie pole van Hamilton :)

Mercedes geen eerste startrij, Raikonen is 2e. Ja, tssk, wijzig je reactie maar, nu slaat dit nergens meer op :P
Hahah sorry. ;) liep te slapen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• V3g3ta
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-09 18:30

V3g3ta

Fueled by Games!

Geweldige pace in die Mercedes, Nice P1 voor Hamilton! Jammer voor Webber, ik wil hem zo graag Vettel zien verslaan.

PS5 DE, PS4 Pro, PS3 SS, PS VIta Slim PSN: BSGathena

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
Requiem19 schreef op zaterdag 13 april 2013 @ 09:11:
[...]
Terug naar deze race; Vettel en Button op mediums; zou het gaan werken voor ze? Ik denk dat het een slimme zet is. De softs kunnen maximaal 5/6 rondes mee, terwijl de mediums 20 rondjes mee kunnen. Wordt sowieso een erg interessante race!
Ik denk ook wel dat iemand als Raikkonen er wat meer uit haalt dan de rest. Vettel verremde zich trouwens ook wel, zat al een mooie patch op zijn band. 56 rondjes wordt dan 2 keer stoppen (2x naar medium?) voor Vettel en Button?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
  • Nu online
mat.hi.as schreef op zaterdag 13 april 2013 @ 09:56:
[...]

Ik denk ook wel dat iemand als Raikkonen er wat meer uit haalt dan de rest. Vettel verremde zich trouwens ook wel, zat al een mooie patch op zijn band. 56 rondjes wordt dan 2 keer stoppen (2x naar medium?) voor Vettel en Button?
Op de BBC lieten Gary Anderson zien dat 3 stops theoretisch gezien het snelste is (als je alleen op de baan zou rijden). Maar de dynamiek van een race werkt toch altijd anders.

Button en Vettel kunnen de 1e stint langer buiten blijven dan alle mannen voor hen. Die moeten na 5/7 rondjes écht naar binnen. Als je dan je stop maakt, kom je precies terug in het middenveld en moet je langs de Force India's, Saubers, Toro Rosso's etc. Daar verlies je dan dus veel tijd mee.

Als Vettel en Button hier optimaal gebruik van maken, kunnen zij na hun 1e stop terugvallen voor deze groep. Alleen moeten ze aan het einde van de race nog naar de zachte band. En wat er dan gebeurt... een Vettel die met 5 rondjes te gaan aan de leiding ligt met de zachte band en achter hem een hongerig pak jagende auto's.

Kortom, veel ingrediënten voor een gave race!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
Heeft de middengroep niet ook gekwalificeerd op de gele band? Het kwam op mij over dat iedereen op de gele reed, behalve Vettel en Button in Q3. Ik heb er niet op gelet eerlijk gezegd, en ik kan zo snel geen lijstje vinden met de gekwalificeerde banden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
  • Nu online
mat.hi.as schreef op zaterdag 13 april 2013 @ 10:29:
Heeft de middengroep niet ook gekwalificeerd op de gele band? Het kwam op mij over dat iedereen op de gele reed, behalve Vettel en Button in Q3. Ik heb er niet op gelet eerlijk gezegd, en ik kan zo snel geen lijstje vinden met de gekwalificeerde banden.
Alleen de coureurs in Q3 moeten blijven rijden op de band waarop ze zich gekwalificeerd hebben.

Vanaf P10 mag je kiezen met welke band je de race start. Grote kans dat 95% van de mensen vanaf P10 op de medium starten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solictice
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 27-10 14:46

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
V3g3ta schreef op zaterdag 13 april 2013 @ 09:21:
Jammer voor Webber, ik wil hem zo graag Vettel zien verslaan.
Je weet best dat dat niet mag.

Als ik Webber was had ik al een tijdje gesoliciteerd bij de Aussie V8`s of bij Indycar ofzoiets(maw een kampioenschap waar het wat gezelliger is), snap niet dat hij daar blijft zitten lijkt me geen lol aan zo.

[ Voor 35% gewijzigd door enchion op 13-04-2013 11:59 ]

How do you save a random generator ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Dit is wel een heel duidelijke teamorder idd, ze mogen zich bij Red Bull kapotschamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre
  • Laatst online: 16:04

Pierre

Van nature lui!

Godver dan hebben ze wel zitten slapen daar bij RedBull, als die nou een lap aan zijn broek krijgt van de duitser dan roste ik hem mooi het gras in O-)

[ Voor 3% gewijzigd door Pierre op 13-04-2013 12:22 ]

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSleeves

MrSleeves

You'll thank me later.

Requiem19 schreef op zaterdag 13 april 2013 @ 10:36:
[...]

Alleen de coureurs in Q3 moeten blijven rijden op de band waarop ze zich gekwalificeerd hebben.

Vanaf P10 mag je kiezen met welke band je de race start. Grote kans dat 95% van de mensen vanaf P10 op de medium starten.
Niet helemaal. Vettel en Hülkenberg mogen ook nog kiezen, omdat ze geen tijd hebben gezet. Vettel had een probleem met de remmen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ctrlaltdelbe
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11:13
Wat een bende sukkels zijn het daar ook bij Red Bull...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aerofreak
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 14:00

aerofreak

Steve Jobs

Toch knap van Guido om voor een Red Bull te kwalificeren... 8)

"When once you have tasted flight, you will forever walk the earth with your eyes turned skyward, for there you have been, and there you will always long to return"
~Leonardo Da Vinci~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubic X
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-09 11:57
Dat is dus bewust om team orders te voorkomen....hoe debiel kan je zijn om 150ml in je tank te houden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart-Willem
  • Niet online

Bart-Willem

De non-carnavaleur

Inderdaad, 150ml lijkt me heel wat anders dan een "fuel pressure problem". Dit riekt naar een wraak-actie. :P

Volvotips.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://lh6.googleusercontent.com/-neHCx_JMNE4/UWkwbPN_4TI/AAAAAAAATYg/_Pqsgr97ajk/s469/FV0KEth.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSleeves

MrSleeves

You'll thank me later.

Cubic X schreef op zaterdag 13 april 2013 @ 12:58:
[...]

Dat is dus bewust om team orders te voorkomen....hoe debiel kan je zijn om 150ml in je tank te houden?
Het was Q2, hij was aan het einde van het rechte stuk dus bijna bij de pitstraat. Zou dus genoeg moeten zijn (die liter heb je pas nodig na Q3 of als je er eerder uitgaat natuurlijk.. en dat was bij Webber nu ook nog het geval).

Bij Vettel hebben ze het ook al eens te krap bemeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedster
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 30-07 09:39
Nikolas schreef op zaterdag 13 april 2013 @ 12:29:
[...]

Wat een bende sukkels zijn het daar ook bij Red Bull...
Die bende sukkels zijn maar 3 x wereldkampioen geworden....

never argue with a moderator, he will shut your account down.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ach, dat zegt niet altijd wat. Bekijk Ferrari maar eens. Die hebben ook al heel wat domme momenten gehad. Maleisië vrij recent bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
  • Nu online
Complotdenkers ;).

Bij Vettel gebeurde precies hetzelfde in Abu Dhabi, op een veel belangrijker moment. Eerder dom van RB dan met opzet. Komt wel lullig uit natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Requiem19 schreef op zaterdag 13 april 2013 @ 16:51:
Complotdenkers ;).

Bij Vettel gebeurde precies hetzelfde in Abu Dhabi, op een veel belangrijker moment. Eerder dom van RB dan met opzet. Komt wel lullig uit natuurlijk.
Waarom liegt Red Bull dan keihard over de oorzaak? Juist daarom lijkt het wel erg op opzet. Het blijft erg opzichtig en dom imho.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14:08

fynrd1

Fooled by Randomness

Verwijderd schreef op zaterdag 13 april 2013 @ 16:01:
Ach, dat zegt niet altijd wat. Bekijk Ferrari maar eens. Die hebben ook al heel wat domme momenten gehad. Maleisië vrij recent bijvoorbeeld.
Noem er nog 5 ;) Anders, stop met met dat domme getroll van jou 8)7

||| F1-aeroblog || Battlelog |||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSleeves

MrSleeves

You'll thank me later.

Roamor schreef op zaterdag 13 april 2013 @ 17:06:
[...]

Waarom liegt Red Bull dan keihard over de oorzaak? Juist daarom lijkt het wel erg op opzet. Het blijft erg opzichtig en dom imho.
waar liegen ze dan over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koenvh
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 29-10 23:53

Koenvh

Hier tekenen: ______

[ Voor 4% gewijzigd door Koenvh op 13-04-2013 17:49 ]

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12:55
MrSleeves schreef op zaterdag 13 april 2013 @ 14:38:
[...]

Het was Q2, hij was aan het einde van het rechte stuk dus bijna bij de pitstraat. Zou dus genoeg moeten zijn (die liter heb je pas nodig na Q3 of als je er eerder uitgaat natuurlijk.. en dat was bij Webber nu ook nog het geval).

Bij Vettel hebben ze het ook al eens te krap bemeten.
Te allen tijde moet er een sample uit te halen zijn van 1 liter. Als je langs de kant stopt, moet er ook nog een hoeveelheid extra zijn die voldoende zou zijn geweest om de pits te halen en dan nog steeds de 1 liter sample over te houden. Dit geldt alleen voor Q, niet voor de race.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnowDude
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-10 12:33
Senor Sjon schreef op zaterdag 13 april 2013 @ 17:50:
[...]

Te allen tijde moet er een sample uit te halen zijn van 1 liter. Als je langs de kant stopt, moet er ook nog een hoeveelheid extra zijn die voldoende zou zijn geweest om de pits te halen en dan nog steeds de 1 liter sample over te houden. Dit geldt alleen voor Q, niet voor de race.
Klopt, als hij wel de pits had gehaald en hij had een keuring gekregen, dan had hij ook achteraan mogen staan.

Weer een probleem met de fuel installatie: http://www.autosport.com/news/report.php/id/106716

All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• u_nix_we_all
  • Niet online
OP het moment dat hij uitviel wistten ze waarschijnlijk niet dat er te weinig brandstof is zat. Het enige wat je dan ziet is dat de druk wegvalt. Op dat moment kan het dus ook net zo goed een electronisch probleem, of iets met de brandstofpomp zijn.
Dus "geen fuel-pressure" is 100% correct, en niet gelogen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
  • Nu online
Roamor schreef op zaterdag 13 april 2013 @ 17:06:
[...]

Zie post hierboven waar het goed uitgelegd wordt.

én verplaats je in RB; hoe dom zouden ze zijn om over zoiets te liegen terwijl ze uiteraard weten dat het bekend wordt omdat de FIA moet verklaren waarom MW naar de achterkant van de grid geplaatst gaat worden?

Als je hem dan al wilt 'sabotteren', dan zouden ze het iets intelligenter aanpakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alain
  • Niet online
u_nix_we_all schreef op zaterdag 13 april 2013 @ 19:09:
[...]

OP het moment dat hij uitviel wistten ze waarschijnlijk niet dat er te weinig brandstof is zat.
Dat kunnen ze precies uitrekenen. Wanneer het om een lange stint gaat is dat lastig, maar met een one-lap-wonder is dat niet zo lastig. Ik houd het er vooralsnog op dat iemand zich verrekend heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSleeves

MrSleeves

You'll thank me later.

AlainS schreef op zaterdag 13 april 2013 @ 19:32:
[...]

Dat kunnen ze precies uitrekenen. Wanneer het om een lange stint gaat is dat lastig, maar met een one-lap-wonder is dat niet zo lastig. Ik houd het er vooralsnog op dat iemand zich verrekend heeft.
Als de installatie zegt dat er x kilo in zit, maar het is eigenlijk x-3 kilo, dan wordt het best lastig.
Requiem19 schreef op zaterdag 13 april 2013 @ 19:19:
[...]

Zie post hierboven waar het goed uitgelegd wordt.

én verplaats je in RB; hoe dom zouden ze zijn om over zoiets te liegen terwijl ze uiteraard weten dat het bekend wordt omdat de FIA moet verklaren waarom MW naar de achterkant van de grid geplaatst gaat worden?

Als je hem dan al wilt 'sabotteren', dan zouden ze het iets intelligenter aanpakken.
Webber zelf begon ook over "fuel pressure". Als ze echt zouden liegen, hielden ze dat verhaal wel in stand.

Zo vreemd is het ook niet; toen er getankt werd tijdens de race, ging dat ook geregeld mis.

Verder ben ik echt benieuwd naar de race en de verschillende strategieën. Vaak zie je toch dat iedereen hetzelfde doet: bv. vandaag tijdens de kwalificatie iedereen tegelijk naar buiten.

Wat ik me afvraag: je kan in Q3 toch ook op zacht een snelle tijd neerzetten, en dan nog op hard een ronde rijden, zodat je op hard kan starten..

[ Voor 13% gewijzigd door MrSleeves op 13-04-2013 20:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• u_nix_we_all
  • Niet online
MrSleeves schreef op zaterdag 13 april 2013 @ 19:55:
[...]

Wat ik me afvraag: je kan in Q3 toch ook op zacht een snelle tijd neerzetten, en dan nog op hard een ronde rijden, zodat je op hard kan starten..
e) At the start of the race each car which took part in Q3 must be fitted with the tyres with which the driver set his grid time. This will only be necessary if dry-weather tyres were used to set the grid time and if dry-weather are used at the start of the race.
bron

Dat gaat dus niet lukken :P

Oh ja ...
The Australian stopped on the circuit during Q2 when his car ran into fuel pressure problems, which the team put down to an issue with a fuel bowser.
van autopsort.com
Is een fuel bowser een onderdeel van de fuel rig ? Ik ken het woord niet :? alleen van scrapheap challenge

[ Voor 21% gewijzigd door u_nix_we_all op 13-04-2013 20:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSleeves

MrSleeves

You'll thank me later.

Duidelijk..
[...]

van autopsort.com
Is een fuel bowser een onderdeel van de fuel rig ? Ik ken het woord niet :? alleen van scrapheap challenge
Wikipedia: Fuel dispenser
Beetje hetzelfde als Hoover voor een stofzuiger..

@hieronder: had ik ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Ik ken bowser alleen van Mario.
Toen ik het woord voor de 3e keer tegen kwam in de tekst zag ik ook pas dat er geen browser stond maar bowser 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• u_nix_we_all
  • Niet online
Wiki:
Fuel dispensers are also known as bowsers (in Australia)

Ah, I see what they did there now :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alain
  • Niet online
MrSleeves schreef op zaterdag 13 april 2013 @ 19:55:
[...]

Als de installatie zegt dat er x kilo in zit, maar het is eigenlijk x-3 kilo, dan wordt het best lastig.
Je hebt geen meting nodig om te weten hoeveel brandstof er aan boord moet zijn voor 1 ronde. Dat is alleen handig bij langere stints.

Je bent in 1 ronde niet ineens 3 kilo brandstof "kwijt".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ResuCigam
  • Laatst online: 29-10 12:14

ResuCigam

BOFH

AlainS schreef op zaterdag 13 april 2013 @ 21:51:
[...]
Dit dus 8)

We do what we must because we can.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gé Brander
  • Laatst online: 15-10 13:07

Gé Brander

MS SQL Server

AlainS schreef op zaterdag 13 april 2013 @ 21:51:
[...]

Je hebt geen meting nodig om te weten hoeveel brandstof er aan boord moet zijn voor 1 ronde. Dat is alleen handig bij langere stints.
Klopt, maar als er tijdens tanken iets fout gaat waardoor er minder in gaat dan dat je denkt dat er in is gegaan dan lijkt het alsof:
Dus het zou zoiets kunnen zijn toch?

Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
  • Nu online
Ze tanken hem dus precies op 1 ronde af; maar de tankinstallatie doet er dus minder in dan ingesteld. Daar komen ze niet gelijk achter. Kennelijk zijn die kleine hoeveelheden lastig om precies te meten (?).

Zodra er echt bijna geen benzine meer in zit, gaat er kennelijk een lichtje knipperen op de pitwall, ze vragen hem immers via de radio om zoveel mogelijk benzine te sparen voor het fuel sample.

Dit is echt niet een heel merkwaardig probleem hoor... Het overkwam Hamilton in Barcelona in 2012 en Vettel in Abu Dhabi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDX
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 16:25

DDX

Ze hadden het wel door hoor, want via de radio riepen ze op dat hij zoveel mogleijk brandstof moest besparen.

https://www.strava.com/athletes/2323035

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
  • Nu online
Ze kwamen er dus iets te laat achter :).

HIer een goed artikel op autosport wat uitleg geeft over hoe dit mis kon gaan:

http://www.autosport.com/news/report.php/id/106737

Citaat uit het artikel:
Cross checking the fuel delivered into the car is hard it is once inside the fuel tank. The tank's complex shape and the lack of time before the car exits the pits mean that neither fuel level sensors nor load cells in the car's suspension can accurately confirm the weight of fuel
Thus, as Red Bull has demonstrated, any errors in the bowser's scales and pumps will go unnoticed until the main fuel tank fails to deliver fresh fuel to the collector tank.

This is what happened to Webber in China during qualifying. The bowser short-delivered fuel to the tune of 3kg. Telemetry from the car flagged up low fuel pressure going into the collector and the team asked him to stop to the car prevent damage to the fuel lump or engine.

Quite how a simple pump and scales can fail to give an accurate delivery twice in such a short period is puzzling. No doubt Red Bull will again need to look into its processes and the hardware inside its bowsers, to prevent another embarrassing short-fill at future races.

[ Voor 13% gewijzigd door Requiem19 op 13-04-2013 22:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• u_nix_we_all
  • Niet online
Ik dacht dat die fuel installaties allemaal voorgeschreven spul was, voor elk team hetzelfde, en verzegeld enzo ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
  • Nu online
u_nix_we_all schreef op zaterdag 13 april 2013 @ 22:19:
Ik dacht dat die fuel installaties allemaal voorgeschreven spul was, voor elk team hetzelfde, en verzegeld enzo ?
Nope:
Although teams will use a lot of resources belonging to their fuel and oil supplier, the bowser is not one of them. The bowsers are made by the teams themselves, albeit with electronics and fittings bought in from external sources.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Requiem19 schreef op zaterdag 13 april 2013 @ 19:19:

RB wil ook allereerst kampioen bij de constructeurs worden, en daar heb je twee rijders voor nodig die hoog scoren. De complottheorieen zijn wel grappig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
  • Nu online
gambieter schreef op zaterdag 13 april 2013 @ 22:36:
[...]

RB wil ook allereerst kampioen bij de constructeurs worden, en daar heb je twee rijders voor nodig die hoog scoren. De complottheorieen zijn wel grappig ;)
Als je sommige mensen op verschillende fora moet geloven interesseert RB dat geen ene flierefluit :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Requiem19 schreef op zaterdag 13 april 2013 @ 22:49:
Als je sommige mensen op verschillende fora moet geloven interesseert RB dat geen ene flierefluit :*)
De Dijk: Ze zeggen, ze zeggen, De mensen zeggen zoveel.

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
[...]

Als ik RB zou zijn (:+) dan zou ik liever constructeurskampioen willen worden dan wereldkampioen, al krijg je voor dat laatste wel meer publiciteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
[...]

Gelukkig zijn "sommige mensen" op "verschillende fora" geen betrouwbare bron, anders zou RB zomaar gek geworden zijn :+

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

DDX schreef op zaterdag 13 april 2013 @ 22:02:
Ze hadden het wel door hoor, want via de radio riepen ze op dat hij zoveel mogleijk brandstof moest besparen.
En toen het al mis was en Q2 bijna afgelopen was hoorde je nog een bericht over "Hebben we 'the bowser' al 100% zeker weten apart gezet ?!" :)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSleeves

MrSleeves

You'll thank me later.

De hufters bij Red Bull, nu moet hij zelfs uit de pitstraat starten: http://www.formula1.com/news/headlines/2013/4/14456.html
Nu heeft hij de kans om een inhaalrace te rijden en op het podium te eindigen (zoals Vettel in Abu Dhabi nadat ze zijn gear ratio's hadden aangepast).

Moet niet gekker worden daar..

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B64
  • Laatst online: 10:44

B64

Mja was wel te verwachten eigenlijk. Benieuwd hoe snel hij Van der Garde te pakken heeft...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSleeves

MrSleeves

You'll thank me later.

Als het meezit (voor Webber dan), zo rond het moment dat DRS gebruikt mag worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23-10 13:43
Lijkt me juist heel logisch om hem uit de pitstraat te laten starten. Zit je tenminste niet in the middle of the pack bij de eerste bocht. Voorbij komt hij er toch wel, dan maar met zo min mogelijkj risico.
Pagina: 1 ... 23 ... 83 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor racerij niet zijnde F1, zie het algemeen race topic.

Dit topic is bovendien niet bedoeld voor een uitgebreide discussie over het hoe en wat met betrekking tot het al dan niet kunnen bekijken van de verslaglegging van een race, al dan niet live. Inmiddels is wel duidelijk hoe dat zit. Berichtgeving daaromtrent dus graag beperken tot nieuwigheden die niet reeds besproken zijn en/of eenvoudig terug te vinden zijn op bijvoorbeeld websites van aanbieders.