Dacht ook zoiets te horen jaSagaris schreef op zondag 14 april 2013 @ 08:42:
Hahaha, tijdens de gridwalk feliciteert DC Paul Hembery van Pirelli met het winnen van de race.
PSN: McMillan0984
Het is vooral voor de gear ratio's, zodat je wat extra snelheid hebt op het rechte stuk.Sagaris schreef op zondag 14 april 2013 @ 08:19:
Lijkt me juist heel logisch om hem uit de pitstraat te laten starten. Zit je tenminste niet in the middle of the pack bij de eerste bocht. Voorbij komt hij er toch wel, dan maar met zo min mogelijkj risico.
Verder humor van Rosberg: de zachte band, het gaat niet om hoeveel ronden je ermee kan rijden, maar hoeveel bochten..
30Drie Web Design & IT Consultancy | Raven Consultancy Services
Da's toch een veel mooier accent dan dat zachte-g gewouwel van Verstappen.
The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.
Ik hoop dat Lewis weet te winnen, gevolgd door Kimi. Zou mooi zijn voor het kampioenschap!
The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.
Is het wel, maar jij kan het niet ontvangen denk ik ?rimave schreef op zondag 14 april 2013 @ 08:58:
Wel jammer dat de F1 op BBC1 geen HD is.
(Bitrate van sky is factor 2 van bbc trouwens)
[ Voor 10% gewijzigd door DDX op 14-04-2013 09:00 ]
BBC HD kanaal op Ziggo is nu een loze zender met de melding 'BBC HD is gestopt met uitzenden' of iets in die trend.DDX schreef op zondag 14 april 2013 @ 09:04:
bbc hd is bbc2 hd geworden (zelfde frequentie op schotel), dus als je provider al geen bbc 1 hd had lijkt me de kans klein dat je die opeens wel krijgt ?
Maar dat Mark Webber na nog geen ronde de supersoft wisselt voor premiums is toch wel een teken aan de wand? Het is dit weekend een straf om op de supersofts te rijden. En Pirelli blijft maar ontkennen dat de banden te snel af zijn.DDX schreef op zondag 14 april 2013 @ 09:20:
Op zich is dat het probleem niet, maar de Q3 waar sommige geen tijd hebben gezet om vandaag vrije keus te hebben.
En zoals ze op Sky net ook zeggen, DRS lijkt te goed te werken op deze baan.
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
/agree. Als ze maar 6/7 rondes erop kunnen rijden, en niet noemenswaardig sneller zijn, is het gewoon klote om op die banden te rijdenBoktor schreef op zondag 14 april 2013 @ 09:23:
[...]
Maar dat Mark Webber na nog geen ronde de supersoft wisselt voor premiums is toch wel een teken aan de wand? Het is dit weekend een straf om op de supersofts te rijden. En Pirelli blijft maar ontkennen dat de banden te snel af zijn.
Ja, vreemd dat een rookie minder commentaar krijgt dan een ervaren rot bij het maken van zo'n fout. En vreemd dat de omstandigheden niet hetzelfde zijn en het veel drukker was op de baan...Senor Sjon schreef op zondag 14 april 2013 @ 09:25:
Grappig dat Gutierrez niet zo veel flak krijg van het BBC commentaar duo dan Schumacher vorig jaar in Spanje. Ongeluk is praktisch hetzelfde, alleen Sutil was niet aan het weaven. Ben benieuwd of hij dezelfde straf krijgt als MS vorig jaar. ER zijn in ieder geval veel minder herhalinen van gemaakt.
Het calimerohoedje zit te strak
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Ja, zichzelf..
Voorwiel van Webber was niet eens goed voorbij de achterwiel van de STR.
[ Voor 18% gewijzigd door MrSleeves op 14-04-2013 09:31 ]
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
I have no special talent. I am only passionately curious.
Er waren direct herhalingen te zien ?gambieter schreef op zondag 14 april 2013 @ 09:31:
Fout van Webber. Fout van Raikkonen of van Perez? Herhaling please.
(of waren dat eigen beelden van Sky?)
LOLsh4dow schreef op zondag 14 april 2013 @ 09:34:
Waaah Webber gooit een wiel naar Vettel
[ Voor 62% gewijzigd door MrSleeves op 14-04-2013 09:34 ]
Zou die nog een straf krijgen (of Red Bull) voor doorrijden daar waar ze hadden moeten parkeren?
karma is a bitchsh4dow schreef op zondag 14 april 2013 @ 09:34:
Waaah Webber gooit een wiel naar Vettel
Als ze die gearbox nog hadden kunnen fixen, volgens mij niet. Dat dat wiel loskomt, is een heel ander verhaalgambieter schreef op zondag 14 april 2013 @ 09:34:
Tjeez, Webber
Zou die nog een straf krijgen (of Red Bull) voor doorrijden daar waar ze hadden moeten parkeren?
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Met het penaltysysteem van vorig jaar:
Gutierrez raakt Sutil (grid penalty)
Webber raakt de TR die spint, penalty Webber (avoidable accident)
Webber verliest een wiel die niet goed vast zat na een pitstop. Penalty RedBull (unsafe 'release')
Kimi vs Perez, Kimi zijn eigen schuld, geen straf
[ Voor 6% gewijzigd door Señor Sjon op 14-04-2013 09:37 ]
Als ze consequent zijn wel. Goede test voor de stewardsSenor Sjon schreef op zondag 14 april 2013 @ 09:36:
Nou even resumerend
Met het penaltysysteem van vorig jaar:
Gutierrez raakt Sutil (grid penalty)
Webber raakt de TR die spin, penalty Webber (avoidable accident)
Webber verliest een wiel die niet goed vast zat na een pitstop. Penalty RedBull (unsafe 'release')
Kimi vs Perez, Kimi zijn eigen schuld, geen straf
Ja, ze wilden er wel zeker van zijn dat Webber het einde niet zou halenmat.hi.as schreef op zondag 14 april 2013 @ 09:35:
Als ze die gearbox nog hadden kunnen fixen, volgens mij niet. Dat dat wiel loskomt, is een heel ander verhaal
nee dus.gambieter schreef op zondag 14 april 2013 @ 09:38:
[...]
Als ze consequent zijn wel. Goede test voor de stewards
button moet nog naar zachtmat.hi.as schreef op zondag 14 april 2013 @ 09:42:
Als het zo doorgaat. wint Button met een stop minder. De rest ongeveer 15 rondjes op de medium, hij gaat er al 22 rondjes mee door
Dat weet je toch nog niet? Een aantal van de incidenten wordt pas na de race bekeken.
@Sagaris, Kimi deed een Vetteltje, oftewel, mekkeren als je zelf iets fout doet.
Button moet nog naar binnen en strafrondes rijden op die Chokotoffs.
Sorry smiley miste, bedoel dat ze nooit consequent zijn.gambieter schreef op zondag 14 april 2013 @ 09:42:
[...]
Dat weet je toch nog niet? Een aantal van de incidenten wordt pas na de race bekeken.
[ Voor 8% gewijzigd door DDX op 14-04-2013 09:47 ]
Button's strategie kan wel eens verstierd worden door de DRS button
[ Voor 88% gewijzigd door gambieter op 14-04-2013 09:46 ]
Maar in tegenstelling tot Vettel mag Kimi van mij klagen wat ie wil. whatthehellhesdoing?!Senor Sjon schreef op zondag 14 april 2013 @ 09:44:
En daar ging weer de oneven Mercedes... it is jinxed.
@Sagaris, Kimi deed een Vetteltje, oftewel, mekkeren als je zelf iets fout doet.
Button moet nog naar binnen en strafrondes rijden op die Chokotoffs.
Minder stoppen waarschijnlijk. Vettel rijdt door terwijl Hulkenberg nu stopt (stopten tegelijktijdig).mat.hi.as schreef op zondag 14 april 2013 @ 09:54:
BBC hier.
Maar wat is nu de bedoeling van RB. Hoe gaan ze nu proberen te winnen?
Maar ik denk niet dat ze dat redden., waarschijnlijk gaan ze voor plek 2.
So much voor die € 12,50 per maand voor Sport1.
How do you save a random generator ?
Btw BBC
Denk het wel, want hij gaat nu wel snel.. Ik denk dat hij nu tot ronde 51 ofzo doorrijdt.mat.hi.as schreef op zondag 14 april 2013 @ 09:58:
Vettel komt nu binnen, en verloor duidelijk ten opzichte van Alsonso en Hamilton. Zo wordt hij zelfs geen 2e
ik heb de live timing app voor de ipad, 30 euri, maar vindt het wel waard, ik loop met de app trouwens voor wat er op tv gebeurd, zo'n 5 secondenRyur schreef op zondag 14 april 2013 @ 10:01:
Volgen jullie ook de LiveTiming? Wel leuk om te volgen, helaas zit er zo'n 30 sec vertraging tussen TV & wat daar gebeurd!
Btw BBC
Niemand van de coureurs verdedigt tegen een snellere auto, want stel je voor dat je banden de geest geven.
Als er ingehaald wordt is het in de veelste lange DRS zone en kan de inhalende auto gewoon weer invoegen voor de remzone.
Waar is de Formule 1 gebleven?
Wel groot verschil in tactiek tussen Button en Vettel..AzzKickah schreef op zondag 14 april 2013 @ 10:04:
Button gewoon nog stééds niet binnen geweest.
Via de browser is hij gratis. Ik zit nu ook BBC te kijken via Ziggo Live op mijn iPad, dus daarom kan ik de app er niet naast houdenricardo246 schreef op zondag 14 april 2013 @ 10:02:
[...]
ik heb de live timing app voor de ipad, 30 euri, maar vindt het wel waard, ik loop met de app trouwens voor wat er op tv gebeurd, zo'n 5 seconden
[ Voor 10% gewijzigd door MrSleeves op 14-04-2013 10:06 ]
Button is al binnen geweest volgens live timingAzzKickah schreef op zondag 14 april 2013 @ 10:04:
Button gewoon nog stééds niet binnen geweest.
Je hebt gelijk, ik doe scheelricardo246 schreef op zondag 14 april 2013 @ 10:06:
[...]
Button is al binnen geweest volgens live timing
Wat ik dus eigenlijk bedoelde is dat hij nog niet voor de 2e keer is binnen geweest, maar dat is helemaal niet zo wonderlijk.
Dat met die banden heb ik al wel vaker gezien, en dat met die positiewinst en -verlies al veul vaker.rimave schreef op zondag 14 april 2013 @ 10:12:
Mooi dat ze nu ook linksonder in beeld af en toe de banden laten zien die ze al gehad hebben en de positiewinst of -verlies
Nou iddDDX schreef op zondag 14 april 2013 @ 10:13:
Of ze beslissen na de race even de resultaten.
Maar als de geel pas bij de bocht wordt gevlagd, dan zie je die misschien niet eens als je 'm open doet.Sagaris schreef op zondag 14 april 2013 @ 10:16:
Maar DRS opent toch niet automatissch? Dat is toch een handmatige handeling van de coureur? Die weet toch zelf ook dat je geen DRS mag gebruiken tijdens geel.
Waarschijnlijk wat eerder. Verser rubber is meer beter.rimave schreef op zondag 14 april 2013 @ 10:16:
Ze gaan Vettel vast 1 of 2 rondes voor het einde binnenhalen voor softs.
Dit topic is gesloten.
![]()
Voor racerij niet zijnde F1, zie het algemeen race topic.
Dit topic is bovendien niet bedoeld voor een uitgebreide discussie over het hoe en wat met betrekking tot het al dan niet kunnen bekijken van de verslaglegging van een race, al dan niet live. Inmiddels is wel duidelijk hoe dat zit. Berichtgeving daaromtrent dus graag beperken tot nieuwigheden die niet reeds besproken zijn en/of eenvoudig terug te vinden zijn op bijvoorbeeld websites van aanbieders.