[F1] Seizoen 2013 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 22 ... 83 Laatste
Acties:
  • 256.627 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siggy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-05 12:07

siggy

Wait.... what?

Ik vind dat we hier lekker heel veel met dubbele standaarden werken....

"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 08:25

Quad

Doof

siggy schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 10:26:
Ik vind dat de rijders onderling het maar moeten oplossen, hierover verder gaan heeft ook weinig (= geen) nut.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online
siggy schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 10:26:
Want?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siggy
  • Laatst online: 27-05 12:07

siggy

Wait.... what?

Als Webber het had gedaan (en hij heeft dit al meer dan 1x gedaan) dan zijn de reacties exact het omgekeerde.

"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnowDude
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-10 12:33
siggy schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 10:45:
[...]

Als Webber het had gedaan (en hij heeft dit al meer dan 1x gedaan) dan zijn de reacties exact het omgekeerde.
Ik denk dat veel mensen meer moeite hebben met de schijnheilige reactie van Vettel achteraf. Als Vettel een vent was geweest en had geroepen dat hij niet naar team orders wil luisteren dan had ik er nog een beetje repect, en wees dan ook een vent en zeg dat van te voren tegen je team maat. Maar steek hem geen dolk in zijn rug door hem in te halen als hij in opdracht van het team de auto spaart.

All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
  • Nu online
siggy schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 10:45:
[...]

Ik ben benieuwd waar je mijn reactie kunt vinden waarin ik hetzelfde kunstje van Webber (Silverstone 2011..) toejuich.

Die is namelijk niet te vinden. Ook dat was een grote streek en even verwerpelijk. Dat ik hier Vettel afzijk, wil niet zeggen dat Webber geheel van ongeschonden blazoen is.

Als je dubbele standaarden verwijt, vind ik niet dat je in algemeenheden ('de reacties') kunt praten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• backupdevice
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07:51

backupdevice

No Risk , Full Push

Requiem19 schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 10:53:
[...]

Ik ben benieuwd waar je mijn reactie kunt vinden waarin ik hetzelfde kunstje van Webber (Silverstone 2011..) toejuich.

Die is namelijk niet te vinden. Ook dat was een grote streek en even verwerpelijk. Dat ik hier Vettel afzijk, wil niet zeggen dat Webber geheel van ongeschonden blazoen is.

Als je dubbele standaarden verwijt, vind ik niet dat je in algemeenheden ('de reacties') kunt praten.
Webber Silverstone 2011 is iets anders. Er werd toen eerst in het team aangegeven dat er geen nummer 1 driver was, maar de nieuwe vleugel die die race .200 sneller was als de oude ging naar Vettel. Daarom was Webber boos.

"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jiriki
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20-10 21:00
Ach, Vettel laat zijn ware aard gewoon zien. Hij is nu eenmaal niet de meest talentvolle coureur van het veld, maar heeft de beste auto en veruit het rijkste team. Wanneer je dan wilt winnen zul je constant moeten zijn en zoveel mogelijk punten bij elkaar sprokkelen, de punten die je nu kwijtraakt kan je aan einde van het seizoen wel eens missen.

Wanneer Vettel een man was geweest, had hij meteen tegen het team gezegd dat hij dat niet ging doen en dat ze Webber dat maar door moesten geven. Op zijn minst had hij kunnen zeggen dat de radio defect was en dat hij ze niet kon verstaan, dan hadden ze Webber kunnen laten weten dat Vettel niet op de hoogte was van de afspraak en de bespreking voor de race alweer was vergeten.

Dit is een soort kleuter die niet tegen zijn verlies kan, eerst doen alsof je meespeelt maar wanneer niemand kijkt toch snel iets anders doen.

"Yes," said the skull. "Quit while you're a head, that's what I say." -- (Terry Pratchett, Soul Music)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSleeves
  • Laatst online: 13-10 22:03

MrSleeves

You'll thank me later.

Jiriki schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 11:15:
Ach, Vettel laat zijn ware aard gewoon zien. Hij is nu eenmaal niet de meest talentvolle coureur van het veld, maar heeft de beste auto en veruit het rijkste team. Wanneer je dan wilt winnen zul je constant moeten zijn en zoveel mogelijk punten bij elkaar sprokkelen, de punten die je nu kwijtraakt kan je aan einde van het seizoen wel eens missen.
Vettel is ook zeker niet de minst talentvolle coureur van het veld. Samen met Hamilton en Alonso wordt hij toch wel tot de top gerekend.

Overigens is RBR zeker niet het rijkste team. Ferrari zit er nog een heel eind voor (ook moeilijk in te halen aangezien ze vanwege de historische waarde al geld krijgen). En McLaren is ook rijker.
http://www.forbes.com/sit...-ones-most-valuable-team/
Wanneer Vettel een man was geweest, had hij meteen tegen het team gezegd dat hij dat niet ging doen en dat ze Webber dat maar door moesten geven. Op zijn minst had hij kunnen zeggen dat de radio defect was en dat hij ze niet kon verstaan, dan hadden ze Webber kunnen laten weten dat Vettel niet op de hoogte was van de afspraak en de bespreking voor de race alweer was vergeten.

Dit is een soort kleuter die niet tegen zijn verlies kan, eerst doen alsof je meespeelt maar wanneer niemand kijkt toch snel iets anders doen.
Helemaal mee eens. RBR had de order niet moeten geven. Vettel had aan moeten geven er niet naar te luisteren of het "niet gehoord te hebben". Ik vond het excuus ook slap; alsof het per ongeluk ging.

30Drie Web Design & IT Consultancy | Raven Consultancy Services

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 08:11

fynrd1

Fooled by Randomness

Jiriki schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 11:15:

Geen talent? Wat moet hij volgens jou bewijzen dat hij dat wel is?

||| F1-aeroblog || Battlelog |||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danielson
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08:22

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23-10 13:43
Even iets anders, wat je daar ziet is tijdens de race op een van de Sport1 Extra zenders te zien. Just so people know. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSleeves

MrSleeves

You'll thank me later.

Niet op Sport1 TV.. Daar heb je alleen standaard feed, cockpit view en highlights (aan die laatste heb je niets).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jiriki
MrSleeves schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 11:59:
[...]
Vettel is ook zeker niet de minst talentvolle coureur van het veld. Samen met Hamilton en Alonso wordt hij toch wel tot de top gerekend.

Overigens is RBR zeker niet het rijkste team. Ferrari zit er nog een heel eind voor (ook moeilijk in te halen aangezien ze vanwege de historische waarde al geld krijgen). En McLaren is ook rijker.
http://www.forbes.com/sit...-ones-most-valuable-team/
Zeker niet de minste, maar Alonso en Hamilton worden vaak tot de meest talentvolle coureurs ooit gerekend, Vettel zit daar toch net achter. Vind hij niet leuk, maar overwinningen zijn niet de enige graadmeter voor talent.

Red Bull is nog niet het meeste geld waard, ze zijn wel het team dat het meeste cash geld in hun team steekt. De gegevens van Ferrari kan ik zo niet vinden, maar over 2011 was het voor enkele van de top teams:
Red Bulll £211m
McLaren £160m
Mercedes £125m

Enorm veel geld dus...

"Yes," said the skull. "Quit while you're a head, that's what I say." -- (Terry Pratchett, Soul Music)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah
  • Laatst online: 22:28

AzzKickah

06-CENSORED

Ik vind dat Mark het erg netjes verwoordde tijdens de podium interviews.

"In the end Seb made his own decisions today and will have protection as usual and that's the way it goes."
"We know he's a quick pedaler, but eh, I was disappointed with the outcome of today's race and eh in the end the team did a good job."

Als je zag hoe ontzettend boos Webber was in dat hokje waar Vettel dat flesje water leegzoog omdat ie zich geen houding wist te geven, vind ik deze antwoorden erg netjes en beheerst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-10 16:02

Mystikal

It never hurts to help!

Webber vertrekt aan het einde van het seizoen. Volgens mij was dat nog niet bekend hier? Ik las het op nu.nl

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Mystikal schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 13:30:
Webber vertrekt aan het einde van het seizoen. Volgens mij was dat nog niet bekend hier? Ik las het op nu.nl
Dat is pure speculatie van Bild. Zou wel kunnen natuurlijk, maar Webber heeft de afgelopen jaren altijd maar telkens voor 1 jaar bijgetekend bij RBR.

Dus ja wie weet gaat ie na dit seizoen weg. Hij heeft tenslotte een contract voor alleen dit jaar. Net zoals de afgelopen jaren sinds 2009.

Zie ook deze: http://www.gpupdate.net/n...g-vertrek-van-webber-uit/

[ Voor 9% gewijzigd door AzzKickah op 28-03-2013 14:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

Jiriki schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 13:14:
[...]

Zeker niet de minste, maar Alonso en Hamilton worden vaak tot de meest talentvolle coureurs ooit gerekend, Vettel zit daar toch net achter. Vind hij niet leuk, maar overwinningen zijn niet de enige graadmeter voor talent.

Red Bull is nog niet het meeste geld waard, ze zijn wel het team dat het meeste cash geld in hun team steekt. De gegevens van Ferrari kan ik zo niet vinden, maar over 2011 was het voor enkele van de top teams:
Red Bulll £211m
McLaren £160m
Mercedes £125m

Enorm veel geld dus...
Hamilton kan ontzettend hard rijden, op andere eigenschappen vind ik hem flink tekort schieten. Ik vind zelf, alonso en kimi de twee beste coureurs in het veld. Kimi heeft de pech gehad jaren lang in dat onbetrouwbare hok gereden te hebben. Alonso heeft de pech gehad 3 jaar lang in een te langzame Ferrari gereden te hebben. Beide coureurs op foutjes betrappen is bijna niet te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ATS
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 29-10 18:37

ATS

fynrd1 schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 13:50:
Alonso heeft de pech gehad 3 jaar lang in een te langzame Ferrari gereden te hebben. Beide coureurs op foutjes betrappen is bijna niet te doen.
Ik zou zeggen dat doorrijden met die voorvleugel afgelopen race toch wel een "foutje" genoemd mag worden 8)7

My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyritZz
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 27-10 13:33
ATS schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 14:00:
[...]

Ik zou zeggen dat doorrijden met die voorvleugel afgelopen race toch wel een "foutje" genoemd mag worden 8)7
Dat ding er af rijden zou je als fout of als race incident kunnen zien; aangezien het bij de start altijd hectisch is neig ik naar raceindicent.

Het doorrijden met de kapotte vleugel is geen fout van Alonso maar van Ferrari. Alonso ziet dat hele ding niet van waar hij zit dus hij moet vertrouwen op z'n gevoel en op het team dat veel beter kan zien wat er precies mis is.

Geloof me; als de baan droog was geweest dan waren ze binnen gekomen. Nu wilden ze het rekken tot de switch naar slicks wat achteraf een foute keuze is geweest.

I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

[...]

Dat reken ik persoonlijk meer Ferrari aan dan Alonso.
Het team had hem direct binnen moeten halen. Een behoorlijk faal van Ferrari in dit geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 07:58

Niellie41

[object Object]

Ik denk dat hij gaat volgend jaar voor Porsche rijden in LMP1 klasse op Le Mans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

[...]

Wat je een fout kan noemen, Pat Fry en Tomabasisz weten als geen ander hoeveel load elke pion kan hebben. Ze zagen jammer genoeg dat ze nog competitief waren, anders was hij direct naar binnen gegaan. Ze hebben gegokt en verloren. Het zog achter de wagen van Webber resulteerde uiteindelijk in het afbreken van de vleugel. Nou jammer dan het was het proberen waard, anders had Alonso moeten strijden voor 1 of 2 puntjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

fynrd1 schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 14:25:
[...]

...anders had Alonso moeten strijden voor 1 of 2 puntjes.
Hoeveel kwam ie er ook alweer tekort in 2012?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

AzzKickah schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 14:27:
[...]

Hoeveel kwam ie er ook alweer tekort in 2012?
Ja dus? Met dat blok en bak kan die misschien later in het seizoen wel 10 puntjes meer pakken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

fynrd1 schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 14:31:
[...]

Ja dus? Met dat blok en bak kan die misschien later in het seizoen wel 10 puntjes meer pakken ;)
Haha ja OK :P Maar nu in het begin van het seizoen toch die 2 puntjes meepakken lijkt mij belangrijker :)

Anyhow, toch best wel redelijk stom van Ferrari dat ze 'm niet binnen hebben gehaald.

Kan ook niet wachten tot de volgende race :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

AzzKickah schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 14:32:
[...]

Haha ja OK :P Maar nu in het begin van het seizoen toch die 2 puntjes meepakken lijkt mij belangrijker :)

Anyhow, toch best wel redelijk stom van Ferrari dat ze 'm niet binnen hebben gehaald.

Kan ook niet wachten tot de volgende race :D
Het is allemaal achteraf stom, maar kijk eens naar het tijdsbestek waarin ze moesten evalueren, vaststellen en beslissen en waarschijnlijk ook overeenkomen met elkaar. Begrijp me niet verkeerd hoor, ik was ook flink pissig, ik had zelfs zin om weer mijn bed in te kruipen. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 22:50
Niellie41 schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 14:13:
[...]

Ik denk dat hij gaat volgend jaar voor Porsche rijden in LMP1 klasse op Le Mans.
Het zou mij niks verbazen als Webber iets van management van de Formule 1 gaat doen, misschien zelfs wel die ouwe zak opvolgen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hakkow
  • Laatst online: 27-10 10:20
Kan er niets over vinden..? Heb je een linkje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Hakkow schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 14:57:
[...]

Kan er niets over vinden..? Heb je een linkje?
Pure speculatie.

AzzKickah in "[F1] Seizoen 2013"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSleeves

MrSleeves

You'll thank me later.

Ryur schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 14:57:
[...]

Het zou mij niks verbazen als Webber iets van management van de Formule 1 gaat doen, misschien zelfs wel die ouwe zak opvolgen!
Behalve dat het pure speculatie is, zie ik hem dat niet doen. Management in de F1 is veel politiek en diplomatie en dat gaat denk ik niet werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• V3g3ta
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-09 18:30

V3g3ta

Fueled by Games!

Webber zie ik volgend jaar niet meer bij Red Bull racen en bij een ander team ook niet, maar het kan best.
Ik denk dat hij overstapt naar de V8 Supercars.

PS5 DE, PS4 Pro, PS3 SS, PS VIta Slim PSN: BSGathena

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ayrton
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 04-08 11:21
MrSleeves schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 13:00:
Niet op Sport1 TV.. Daar heb je alleen standaard feed, cockpit view en highlights (aan die laatste heb je niets).
Nee hoor.. De highlights feed was een stuk anders dan in Australie. Dus het youtube filmpje erboven is wel van Sport 1!

The yellow helmet has gone now. All that remains are the tyre tracks on the asphalt. A void in our hearts and the memories...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AquaSheep
  • Laatst online: 27-10 10:50
Wow, de eerste vrouwelijke F1 race coureur in lange tijd kan misschien een Nederlandse zijn.
Het Nederlandse racetalent Beitske Visser is toegetreden tot het Red Bull Junior Team, zo kan RaceXpress.nl melden. De snelle jongedame rijdt in de kleuren van de energiedrankengigant in de ADAC Formel Masters voor Motopark Academy.
http://www.racexpress.nl/index.php?nav=Artikel&nid=48549

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alain
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
V3g3ta schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 19:15:
Webber zie ik volgend jaar niet meer bij Red Bull racen
Mja, dat denk ik elk jaar. Webber is een soort Massa, maar dan met het lef om ook publiekelijk zijn team aan te spreken. Dat overtuigd van lef, maar hij weet evengoed als de rest van de wereld dat hij speelgoed is.

Ik las dat Vettel in de fabriek ook zijn excuses heeft gemaakt. En dat hij directeur geworden is bij Infiniti.

Als Webber nog steeds denkt dat hij niet in dienst van Vettel rijdt, is er echt iets mis in dat koppie. ;)

You don't have to be crazy to do this job, but it helps ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
  • Laatst online: 23-10 13:43
MrSleeves schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 13:00:
Ayrton schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 21:42:
[...]

Nee hoor.. De highlights feed was een stuk anders dan in Australie. Dus het youtube filmpje erboven is wel van Sport 1!
Woops, was alweer vergeten dat ik dit gezegd had. Klopt wat Ayrton zegt, in Maleisië was het het scherm uit het filmpje, in Australië heb ik er helaas niet op gekeken. De telemetrie van de FIA werkte toch niet in Aus? Misschien dat het daarom verschillend was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoKo
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20-10 15:01
AquaSheep schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 22:21:
Wow, de eerste vrouwelijke F1 race coureur in lange tijd kan misschien een Nederlandse zijn.

[...]
http://www.racexpress.nl/index.php?nav=Artikel&nid=48549
Laten we het hopen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dadona
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 10-10 09:53
Vreemd verhaal ten aanzien van de gebroken rug. Niet geconstateerd en de volgende dag 'gewoon' racen (en race3 winnen).
Maar eerste F1 race coureur... Tsja, dat is uiteraard nog afwachten, maar daarnaast, ze zat al bij Lotus. Of is dat weer een ander Lotus dan de Lotus F1?

De CSL/OT kroeg !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Laatst online: 20:48

Wom

Voor de liefhebbers:

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=YwXMKsDa1LU]

Kwam deze race tegen op mijn harde schijf die ik van collega (die hier dus als Ayrton te boek staat hoor ik het :+ ) geshared gekregen heb, dus maar even geupload op Youtube. Enjoy 8)

[ Voor 21% gewijzigd door Wom op 29-03-2013 14:41 ]

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

Wom schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 13:58:
Voor de liefhebbers:

[video]

Kwam deze race tegen op mijn harde schijf die ik van collega (die hier dus als Ayrton te boek staat hoor ik het :+ ) geshared gekregen heb, dus maar even geupload op Youtube. Enjoy 8)
Wat een mooie overwinning zeg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean
  • Laatst online: 19-10 22:39

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Wom schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 13:58:
Voor de liefhebbers:

[video]

Ten eerste: wat was Hockenheim toch een fantastisch circuit!

Ten tweede: gave race

Ten derde: Verstappen in de grindbak... :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarWing
  • Nu online

StarWing

Huh ?!?

ten vierde, geen uitloopstroken, maar grind godver !!
ten vijfde, vroegâh wat het idd beter, dit zijn imho de mooiste generatie F1 wagens ooit gemaakt
ten zesde, V10 :love:

Page intentionally left blank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBoom
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06:49

McBoom

Broem

Ten zevende: ligt het aan mij of zaten er toen meer camerapositiets op de auto's?

En om op het eerste punt terug te komen: Hockenheim is vakkundig gecastreerd, toen was het één van mijn favoriete banen, maar tegenwoordig is het niet meer dan een generieke baan. :(

The ramblings of an idiot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeRsTmAnNeKe
  • Laatst online: 08:17
Mooie brede en lage achtervleugels en normale voorvleugels... beter dan die gedrochten nu.

Wel mooi ook dat toen alle vleugels afgedekt werden, van doeken tot speciaal op maat gemaakte bakken die eroverheen gingen.

Mooi ook al die namen weer eens te zien :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 06:49
Zijn dat dezelfde Trulli en De La Rosa als vorig jaar? :o Nooit geweten dat die zo goed vooraan mee konden rijden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeRsTmAnNeKe
Trulli is al langer weg, maar idd, dezelfde De la Rosa, teamgenoot van verstappen toen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koenoe
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 07:32
Knettergek die gast met dat stuk plastic om (57:34). Gewoon oversteken...

[ Voor 5% gewijzigd door Koenoe op 30-03-2013 12:10 ]

Want op grond van het oordeel dat je velt, zal er over je geoordeeld worden, en met de maat waarmee je meet, zal jou de maat genomen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 06-08 19:20
Mooi ook om te zien het respect wat Hakkinnen en Coulthard tonen. Het was de eerste overwinning van Barrichello ooit. Zeker een mooie race, had alles in zich (inclusief nutcase op de baan :|). Mooi ook om Verstappen vooraan te zien meerijden. Mensen die grindbakopmerkingen maken :N
Kan me nog een heldenrace van Verstappen op Canada herinneren, ik meen hetzelfde jaar. Werd 'ie 5e in een Arrows op een kletsnatte baan waar hij gewoon 1 van de snelste op de baan was. Gave tijd :)

[ Voor 3% gewijzigd door Mr_Size op 30-03-2013 12:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 08:08

HaterFrame

Well... Poo came out!

Mr_Size schreef op zaterdag 30 maart 2013 @ 12:40:
Mooi ook om te zien het respect wat Hakkinnen en Coulthard tonen. Het was de eerste overwinning van Barrichello ooit. Zeker een mooie race, had alles in zich (inclusief nutcase op de baan :|). Mooi ook om Verstappen vooraan te zien meerijden. Mensen die grindbakopmerkingen maken :N
Kan me nog een heldenrace van Verstappen op Canada herinneren, ik meen hetzelfde jaar. Werd 'ie 5e in een Arrows op een kletsnatte baan waar hij gewoon 1 van de snelste op de baan was. Gave tijd :)
Yep, en dat jaar was hij geloof ik ook nog in gevecht met Mika in Maleisië in een dikke regenbui.

I am the great Cornholio!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Dat was een jaar later, maar erg leuk inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeRsTmAnNeKe
Ook grappig dat ze het over 'young Jenson Button' hebben, wat nu zo'n beetje de meest ervaren coureur in het veld is.

Lekker middenveld ook, met Jordan, Arrows, Benetton, BAR, Jaguar, Sauber en achteraan heb je Prost die wat aankloot en Minardi, maar dat was gewoon een mooi team. Grappig ook dat die brakke Jaguars nu vooraan rijden ;p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koenoe
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 07:32
Zat zelf ook al gefacineerd te kijken naar de snelheid van de Arrows in die race. Bekend was dat ze een van de hoogste topsnelheden hadden en ze het vaak goed deden op highspeed banen (duh).

Want op grond van het oordeel dat je velt, zal er over je geoordeeld worden, en met de maat waarmee je meet, zal jou de maat genomen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 06:57

Pierre

Van nature lui!

Leuke 1 April grap _/-\o_

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen797
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 07:07
Hahaha erg leuk verzonnen, het zou toch wat zijn :+

Ik was door mijn leesvoer heen, dus heb van de week maar eens de biografie van Michael Schumacher gekocht (Michael Schumacher The Edge Of Greatnes door James Allen). Ben benieuwt of hier nog tweakers rondlopen die nog aanraders hebben op het gebied van boeken over Formule 1 (coureurs)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Den_S85
  • Laatst online: 21:21
There will be a new F1 team on the grid in 2014, AUTOSPORT can reveal.

Dupont F1 claims to have the funding in place to match its ambitious aims of challenging the established race winners.

The team has been carrying out a stealth recruitment campaign of top technical personnel over the past six months. AUTOSPORT has learned that about 20 staff are already on board and the team is expanding fast with a full design team expected to be in place by October 2013.

The project is spearheaded by Vincent Dupont, a 50-year-old French businessman and entrepreneur from the cosmetics and luxury brand industry.

AUTOSPORT understands that Dupont F1 is in the final stages of negotiation with a major supercar manufacturer to become a partner in the team. It also has the backing of a significant telecoms company.

The driver line-up is expected to feature an ex-world champion and a promising rookie.

Dupont F1 intends to register as a French team, but it is currently evaluating locations for a suitable UK base.

Presentation of the Dupont F1 team is due to take place online at www.dupontf1.com at 11.55am (BST) today (Monday 1 April).
Nog een 1 april grap van autosport.com, wel erg doorzichtig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AquaSheep
  • Laatst online: 27-10 10:50
Het is een viral marketing actie van de vrouw van Alexander Wurz. Als je de eigenaar van de domein naam van dupontf1.com opzoekt, dan krijg je Julia Wurz te lezen. Niet toevallig heeft zij een boek (SuperEgo) geschreven over een F1 teambaas genaamd Vincent Dupont.

Ik vind deze eigenlijk leuker:
LOTUS F1 TEAM CONFIRM LAUNCH OF 2013 WORLD SIMULATOR GP CHAMPIONSHIP™
en een gerelateerd artikel daaraan:
Q&A: JUSTIN THYME, HEAD OF ULTRA SIMULATION
WITHOUT THE CONSTRAINTS OF REALITY, ANYTHING COULD BE POSSIBLE?
Indeed. You could include improbable scenarios such as good weather in Belgium, Sebastian Vettel obeying team orders or Kimi breaking his in car radio through over use.

[ Voor 52% gewijzigd door AquaSheep op 01-04-2013 17:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeRsTmAnNeKe
Jeroen797 schreef op maandag 01 april 2013 @ 14:27:
[...]

Hahaha erg leuk verzonnen, het zou toch wat zijn :+

Ik was door mijn leesvoer heen, dus heb van de week maar eens de biografie van Michael Schumacher gekocht (Michael Schumacher The Edge Of Greatnes door James Allen). Ben benieuwt of hier nog tweakers rondlopen die nog aanraders hebben op het gebied van boeken over Formule 1 (coureurs)?
Vond de boeken van Koen Vergeer altijd wel leuk om te lezen, volgens mij heeft ie 2 Le Mans boeken en 1 Formule 1 boek.

Wat ook leuk is, http://www.amazon.com/Mec...nes-Formula/dp/0752827839
Boek van Steve Matchett, niet vanuit de kant van een coureur, maar een technieker binnen het team, afgelopen zomer gelezen, wel engels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_ByteMaster
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 30-11-2021
Koenoe schreef op maandag 01 april 2013 @ 07:00:
Zat zelf ook al gefacineerd te kijken naar de snelheid van de Arrows in die race. Bekend was dat ze een van de hoogste topsnelheden hadden en ze het vaak goed deden op highspeed banen (duh).
Je kan tegen het einde zien dat ons Jos de snelste was bij de speed trap: 350 km/h.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinnyb
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-09-2024
MetaFrame schreef op zaterdag 30 maart 2013 @ 13:22:
[...]

Yep, en dat jaar was hij geloof ik ook nog in gevecht met Mika in Maleisië in een dikke regenbui.
Eens, de beste 2 jaren van Jos, 2000 en 2001. Mooie tijden!

If you let them fuck you, there will be no foreplay. Rest assured, they'll screw you complete, 'till your ass is blue and grey!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ram0n
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03-07 13:05

Ram0n

Bierbrouwende nerd

De trailer voor de film Rush staat online. Geregisseerd door Ron Howard en gaat over de strijd tussen James Hunt en Niki Lauda, erg benieuwd naar :)

Update:
Embeddable versie gevonden:

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=yYiZbWyYey0]

[ Voor 17% gewijzigd door Ram0n op 08-04-2013 14:50 ]

Eigenaar/brouwer Milky Road Brewery

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Ram0n schreef op maandag 08 april 2013 @ 14:48:
De trailer voor de film Rush staat online. Geregisseerd door Ron Howard en gaat over de strijd tussen James Hunt en Niki Lauda, erg benieuwd naar :)

Update:
Embeddable versie gevonden:

[video]
De beelden die tot nu toe zijn vrijgegeven zijn wel een beetje erg 'Driver'-achtig, maar dat zal er wel bij horen.
Ze moeten natuurlijk ook wat mainstream publiek naar de bios trekken.
Maar ik heb wel er wel vertrouwen in dat Ron Howard er een authentieke film van weet te maken die bij de autosport liefhebbers ook in de smaak valt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alternative
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 10-04-2022
Geen stal orders meer voor redbull
http://www.ad.nl/ad/nl/10...or-Vettel-en-Webber.dhtml

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-10 16:02

Mystikal

It never hurts to help!

De voorsprong van Vettel is inmiddels groot genoeg... |:( 8)7

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnowDude
Als of iemand dat nu nog geloofd

All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gé Brander
  • Laatst online: 15-10 13:07

Gé Brander

MS SQL Server

SnowDude schreef op woensdag 10 april 2013 @ 15:16:
Als of iemand dat nu nog geloofd
Waarom niet? Er zijn twee coureurs in dat team met een historie zich er toch niet aan te houden... Kan je ze net zo goed niet geven.

Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 06:57

Pierre

Van nature lui!

Dan hoop ik toch een keer dat hij hem keihard naait en gewoon een keer die duitser van de baan rost.

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gé Brander

Gé Brander

MS SQL Server

Pierre61 schreef op woensdag 10 april 2013 @ 15:24:
[...]

Dan hoop ik toch een keer dat hij hem keihard naait en gewoon een keer die duitser van de baan rost.
Jongens kom op, hou toch op met die haat. Webber is niet veel beter dan "die duitser".

Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonni
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 30-09 13:58
Let the fight begin, nice 8-).

D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jiriki
Leuke opmerking, maar niet de eerste keer dat ze dit zeggen. Er is geen nummer één, ze mogen onderling vechten, noem het maar op en Red Bull heeft het eerder beweerd maar nog nooit waargemaakt.

Of willen ze nu zeggen dat ze de coureurs niet meer gaan waarschuwen dan hun banden bijna op zijn of dat de motor nog een race of twee mee moet? Dan denk ik niet dat RB het einde van het seizoen gaat halen met hun spullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Nooit meer stalorders? Begrijp ik, Vettel heeft er toch schijt aan:

http://www.gpupdate.net/n...-mark-verdiende-het-niet/

Wat een on-diplomatiek gezwets van die kerel zeg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeRsTmAnNeKe
Wel redelijk eerlijk... hij had hoe dan ook voor de overwinning gegaan, of Mark het nu wel of niet verdiende in zijn ogen.

En wanneer 'verdien' je een overwinning... ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnowDude
KeRsTmAnNeKe schreef op donderdag 11 april 2013 @ 12:34:
Wel redelijk eerlijk... hij had hoe dan ook voor de overwinning gegaan, of Mark het nu wel of niet verdiende in zijn ogen.

En wanneer 'verdien' je een overwinning... ?
Eerlijk? Ik vind het een kansloze en respectloze actie van hem. Hij laat wel weer zien dat hij nog niet de veters mag strikken van Schumacher

[ Voor 9% gewijzigd door SnowDude op 11-04-2013 13:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Er is een reclame die ik nu even niet kan vinden, waar je kinderen ziet die verteld wordt dat ze twee snoepjes krijgen als ze het snoepje voor hun neus niet opeten. Daar doet Vettel me aan denken: korte-termijn denken, egocentrisch etc. Ik hoop dat Webber de boodschap oppikt en de deur gewoon keihard dichtgooit bij elke volgende keer.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedFox
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07:40

RedFox

Heb je een OV ofzo?

Ik snap al dat geklaag hier niet hoor. Willen we nu echt naar een optocht gaan zitten kijken? Vond de actie van Vettel geweldig, racen met die bak!

You are not special. You are not a beautiful or unique snowflake. You're the same decaying organic matter as everything else.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSleeves

MrSleeves

You'll thank me later.

gambieter schreef op donderdag 11 april 2013 @ 13:14:
Er is een reclame die ik nu even niet kan vinden, waar je kinderen ziet die verteld wordt dat ze twee snoepjes krijgen als ze het snoepje voor hun neus niet opeten. Daar doet Vettel me aan denken: korte-termijn denken, egocentrisch etc. Ik hoop dat Webber de boodschap oppikt en de deur gewoon keihard dichtgooit bij elke volgende keer.
Nee, Webber moet gewoon doorrijden de volgende keer. En deur dichtgooien, als in van de baan rossen? Zou erg zwak zijn imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

MrSleeves schreef op donderdag 11 april 2013 @ 13:25:
Nee, Webber moet gewoon doorrijden de volgende keer. En deur dichtgooien, als in van de baan rossen? Zou erg zwak zijn imo.
Nee, deur dichtgooien. Dan kan Vettel kiezen of hij op de baan wil blijven, de achterliggende auto moet maar zorgen er voorbij te komen. En verder gewoon zijn eigen race rijden, geen hulp voor Vettel maar doen wat optimaal is voor de eigen strategie. Als Vettel geen teamgenoot wil hebben, dan hem deze ook niet geven.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSleeves

MrSleeves

You'll thank me later.

Volgens mij is dat bij Webber nooit anders geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dadona
Wat een flapdrol is die Vettel met die laatste reactie, maar nog erger, wat een waardeloze leiding in dat team. Je weet dat je nu pas echt ellende gaat krijgen.
RedFox schreef op donderdag 11 april 2013 @ 13:18:
Ik snap al dat geklaag hier niet hoor. Willen we nu echt naar een optocht gaan zitten kijken? Vond de actie van Vettel geweldig, racen met die bak!
Daar gaat het niet om. Jij gaat feitelijk erop in dat je geen teamorders wil, prima. Maar de hele ellende ging erom dat er een teamorder is uitgegeven en dat een rijder die negeert.

De CSL/OT kroeg !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Hmm. Die persconferentie wil ik wel eens even de complete beelden van zien (en horen).
Ben erg benieuwd op welke toon Vettel die dingen gezegd heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

MrSleeves schreef op donderdag 11 april 2013 @ 13:34:
Volgens mij is dat bij Webber nooit anders geweest.
Webber heeft zich niet altijd, maar wel vaak ingehouden en niet op Vettel gejaagd na teamorders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyritZz
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 27-10 13:33
AzzKickah schreef op donderdag 11 april 2013 @ 16:25:
Hmm. Die persconferentie wil ik wel eens even de complete beelden van zien (en horen).
Ben erg benieuwd op welke toon Vettel die dingen gezegd heeft.
Ongeveer op dezelfde toon als de Nederlandse vertalingen; als het een negatief bericht was geworden door een nuanceverschil in vertalingen dan had Button er ook geen "Ik ben verbaasd door de uitspraken van Vettel"-reactie op gegeven.

Vettel is hier overigens erg dom bezig naar mijn mening, het kost hem een teamgenoot en reken maar dat andere teams dit ook zien. Ik zou me nog wel 2x achter de oren krabben als Ferrari teamleiding voordat ik zo'n mannetje binnen zou halen als opvolger van Alonso na 2016.

I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

XyritZz schreef op donderdag 11 april 2013 @ 16:54:
Vettel is hier overigens erg dom bezig naar mijn mening, het kost hem een teamgenoot en reken maar dat andere teams dit ook zien. Ik zou me nog wel 2x achter de oren krabben als Ferrari teamleiding voordat ik zo'n mannetje binnen zou halen als opvolger van Alonso na 2016.
Alonso doet dat een stuk beter met Massa, en die is nu ook een stuk nuttiger voor Ferrari geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

MikeyMan schreef op donderdag 11 april 2013 @ 12:08:
Nooit meer stalorders? Begrijp ik, Vettel heeft er toch schijt aan:

http://www.gpupdate.net/n...-mark-verdiende-het-niet/

Wat een on-diplomatiek gezwets van die kerel zeg...
Hier nog een. Wat een eikel zeg. Mag hopen dat hij er in de eerste bocht uit vliegt. Beetje collegialiteit mag toch wel hoor.
http://www.telegraaf.nl/t...talorder_aan_laars__.html

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gé Brander

Gé Brander

MS SQL Server

Microkid schreef op donderdag 11 april 2013 @ 17:10:
[...]

Hier nog een. Wat een eikel zeg. Mag hopen dat hij er in de eerste bocht uit vliegt. Beetje collegialiteit mag toch wel hoor.
http://www.telegraaf.nl/t...talorder_aan_laars__.html
Je praat hier over collegialiteit, maar dat gaat toch twee kanten op?
Ik respecteer hem als racer en heb een professionele verhouding, maar er zijn in het verleden meer dan eens situaties geweest waarin hij het team kon helpen en het niet deed
Ik ben niet pro Webber of pro Vettel. Ik observeer alleen dat ze beiden niet al te betrouwbaar zijn.

[ Voor 7% gewijzigd door Gé Brander op 11-04-2013 17:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSleeves

MrSleeves

You'll thank me later.

gambieter schreef op donderdag 11 april 2013 @ 16:29:
[...]

Webber heeft zich niet altijd, maar wel vaak ingehouden en niet op Vettel gejaagd na teamorders.
Ik kan me die situaties niet voor de geest halen. Zelfs vorig jaar tijdens de laatste race deed hij geen moeite; al verwachtte Vettel dat ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

MrSleeves schreef op donderdag 11 april 2013 @ 17:29:
Ik kan me die situaties niet voor de geest halen. Zelfs vorig jaar tijdens de laatste race deed hij geen moeite; al verwachtte Vettel dat ook niet.
Dit artikel geeft een mooi overzicht: http://www.bbc.co.uk/sport/0/formula1/22105955.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vettel moet gewoon weer die oude kerel inhalen als hij in de weg zit. Webber is geen championship contender, en zou zijn plaats na de voorgaande seizoenen moeten weten.
Hij heeft Vettel nog nooit geholpen, en roept altijd dat hij dat ook nooit zou doen, dus wat is nu eigenlijk het probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Ik probeer objectief te blijven maar als ik dat artikel lees, moet ik toch toegeven dat ik me (wederom) wel behoorlijk goed kan vinden in Webber's kant van het verhaal en zijn comments.

Ook dat Vettel nu zegt dat hij het gewoon weer zou doen, kost 'm punten bij mij. Het enige wat ik wel kan begrijpen is dat Vettel zegt 'Ik ben een racer en ik wil winnen'. Maar zo simpel ligt het niet in de wereld van de F1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Verwijderd schreef op donderdag 11 april 2013 @ 17:56:
dus wat is nu eigenlijk het probleem?
Van een tegenstander verwacht je de inhaalactie, van een teamgenoot die een teamorder heeft gekregen niet. Het gaat erom dat Vettel achterbaks was, Webber spaarde zijn banden zoals opgedragen door het team. Als Vettel een kerel was geweest had hij het team verteld "f*ck off, ik ga hem inhalen" en dan wist Webber ook waar hij aan toe was.

Dit soort gedrag is als samen naar een klant toe gaan, jij bent aangewezen om de onderhandelingen af te ronden en opeens zit je collega daar zijn naam op de commissiecheque te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanderb
  • Nu online
Dat artikel begint met 2010 en eindigt in 2012 met een gefrustreerde Webber over 2010..
Daar geeft Webber dus toe in Brazilie 2012 de teamorders te negeren vanwege de situatie in 2010.

Dat zal zijn waar Vettel op doelt met Webber die hem niet geholpen heeft in het verleden.

Wat dit laat zien is dat F1 coureurs niet goed om kunnen gaan met teamorders.. Ze zitten daar vanwege hun winnaarsmentaliteit.
Feit is dat dit soort jongens als Vettel niet te beteugelen zijn met teamorders. Dat weet Red Bull ook inmiddels en ze kunnen dan ook niet anders dan het laten gaan en hopen dat het goed gaat.
Het alternatief is een snelle constante coureur zoeken zonder deze mentaliteit. Succes daarmee..
Coulthard was zo'n goede eeuwige tweede rijder, massa laat zich ook zo zien. Toch zijn dat niet de jongens die ooit de faam van een Schumacher kunnen krijgen.
Een betere optie is de nummer 2 van het team direct de opdracht geven dat hij voor de nummer 1 rijdt, behalve als hij bij race X, Y punten voorsprong heeft vanwege het falen of pech van nummer 1.

" A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools. " - Douglas Noel Adams

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

sanderb schreef op donderdag 11 april 2013 @ 18:42:
Dat artikel begint met 2010 en eindigt in 2012 met een gefrustreerde Webber over 2010..
Daar geeft Webber dus toe in Brazilie 2012 de teamorders te negeren vanwege de situatie in 2010.

Dat zal zijn waar Vettel op doelt met Webber die hem niet geholpen heeft in het verleden.
Tja, maar Vettel (en Marko) heeft wel een plaat voor zijn kop als hij dan niet de voorgaande situaties, van voorvleugel tot aan stalorders niet meeneemt. Het is als een beroepspester klaagt over die ene klap die hij een keer terugkreeg na vele voorvallen. Ik denk dat mbt de stand Vettel-Webber Vettel nog flink wat klappen tegoed heeft. Maar dergelijke alfa-mannetjes zullen dat inderdaad niet zien.

Eigenlijk is die Vettel in deze discussie net een vrouw, herinnert zich alleen de voorvallen waar de ander beschuldigd kan worden. "Zelfs al was dit mijn fout, dan nog is het jouw fout" :+

[ Voor 10% gewijzigd door gambieter op 11-04-2013 18:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dadona
sanderb schreef op donderdag 11 april 2013 @ 18:42:
[...]
Feit is dat dit soort jongens als Vettel niet te beteugelen zijn met teamorders. Dat weet Red Bull ook inmiddels en ze kunnen dan ook niet anders dan het laten gaan en hopen dat het goed gaat.
Dat zie ik toch anders. Red Bull laat zich nu in die rol drukken. De uitspraak van Vettel zegt genoeg, ach wat gaan ze dan doen... Op de bank, in het meest extreme geval. Uiteindelijk zijn de coureurs maar wat mannetjes, enkele personen in een groter team.
Doe je daar niets aan dan gaat het in je team voor veel grotere problemen zorgen. Je team als in de mensen die aan de auto's werken, je krijgt eilandjes, .. Ik snap dat die echte klootzak af en toe de held is, de echte winnaar, .. maar ook die moet zijn oorlogen goed uitkiezen.

De CSL/OT kroeg !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanderb
  • Nu online
gambieter schreef op donderdag 11 april 2013 @ 18:56:
[...]
Eigenlijk is die Vettel in deze discussie net een vrouw, herinnert zich alleen de voorvallen waar de ander beschuldigd kan worden. "Zelfs al was dit mijn fout, dan nog is het jouw fout" :+
>:)
Het toont ook aan dat de afgelopen keer geen incident was. Ja, Vettel zat fout.In dat artikel staat nog een ander opvallend punt:
Webber kreeg eerder orders rustig aan te doen, omdat ze wisten dat Vettel niet rustig zou blijven en vol zou gaan racen ook als dat er voor zorgt dat zijn auto aan gort gaat.

Als je weet dat dat mannetje zo in elkaar zit, maar je wel blij bent met hem en hij wereldtitels binnenhaalt, dan moet je die hele onzin gewoon achterwege laten en accepteren dat het fout kan gaan.
Of Webber duidelijk maken dat hij gewoon de 2e man is.

Persoonlijk vind ik dat Vettel gewoon door die boordradio had moeten roepen dat hij er voorbij gaat en niet mee doet aan teamorders. Dit achteraf gedoe is niemand bij gebaat. Ik vind echter ook dat RB had kunnen weten dat dit mis ging en nog beter tegen Webber had kunnen zeggen: laat hem maar gaan.. Als je erachteraan gaat haal jij het wellicht niet.
Dadona schreef op donderdag 11 april 2013 @ 19:33:
[...]
De uitspraak van Vettel zegt genoeg, ach wat gaan ze dan doen... Op de bank, in het meest extreme geval. Uiteindelijk zijn de coureurs maar wat mannetjes, enkele personen in een groter team.
Op de bank? Dan zit hij 2 weken later in de auto van de concurrent. Het is autosport, maar onderschat de coureur ook niet. Ik denk dat Vettel heel goed weet dat hij inderdaad dit gewoon kan flkken en zeggen. RB zal hem echt niet eruit flikkeren.

[ Voor 18% gewijzigd door sanderb op 11-04-2013 19:42 ]

" A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools. " - Douglas Noel Adams

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dadona
Het is niet eens achteraf. Het is laf. Simpel. Heb dan de ballen om te zeggen dat je gewoon voor de eerste plek gaat. Maar wat dan ook, kom niet met het laffe, domme excuus dat je het zou hebben begrepen.

Edit..:
Natuurlijk bestaat de mogelijkheid dat hij overstapt. Maar je zegt nu, onderschat de coureur niet, maar de auto mag jij ook weer niet onderschatten. ;) Uiteindelijk kan Vettel doen wat hij wil, krijgt hij een trapauto dan komt hij ook nergens.
Maar bovenal, het gaat erom dat je niet de speelbal gaat worden van een coureur.

[ Voor 44% gewijzigd door Dadona op 11-04-2013 19:47 ]

De CSL/OT kroeg !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSleeves

MrSleeves

You'll thank me later.

gambieter schreef op donderdag 11 april 2013 @ 18:56:
[...]

Tja, maar Vettel (en Marko) heeft wel een plaat voor zijn kop als hij dan niet de voorgaande situaties, van voorvleugel tot aan stalorders niet meeneemt.
Alsof Vettel die voorvleugel persoonlijk heeft afgenomen. Wat dat betreft kan Webber dan alleen bij Red Bull zelf gaan klagen.

Van dat BBC artikel valt op dat Webber hem twee keer niet heeft aangevallen (Canada 2010 en Japan 2010 al kan ik me dat niet herinneren ze finishten op minder dan een seconde), maar dat is het ook wel. I.i.g. geen "Sebastian is faster than you" meldingen.
En vorig jaar Brazilië was zeker geen teamspirit van Webber (zie dat artikel); hem eerst in de muur drukken, Alonso voorbij laten en daarna wel het gevecht met hem aangaan (een Massa had Alonso alle ruimte gegeven).

Ik denk dat Webber (heel begrijpelijk) gewoon heel gefrustreerd is door het feit dat hij bij een topteam rijdt met een betere coureur naast hem.

[ Voor 7% gewijzigd door MrSleeves op 11-04-2013 21:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

MrSleeves schreef op donderdag 11 april 2013 @ 21:30:
Alsof Vettel die voorvleugel persoonlijk heeft afgenomen. Wat dat betreft kan Webber dan alleen bij Red Bull zelf gaan klagen.
Kom nou. Vettel is echt wel via suikeroompje Mateschitz en beschermheer Marko dat gaan regelen. Zoals al in dat artikel staat van een ex-teambaas: een vleugel afpakken doe je niet. Als je die vleugel voor een specifieke rijder hebt, dan geef je hem niet aan de ander.
Van dat BBC artikel valt op dat Webber hem twee keer niet heeft aangevallen (Canada 2010 en Japan 2010 al kan ik me dat niet herinneren ze finishten op minder dan een seconde), maar dat is het ook wel. I.i.g. geen "Sebastian is faster than you" meldingen.
Nee, Webber deed wat het team eiste, iets wat Vettel niet heeft gedaan. Noch in Turkije 2010 (met die domme actie van Vettel) noch in Maleisie.
En vorig jaar Brazilië was zeker geen teamspirit van Webber (zie dat artikel); hem eerst in de muur drukken, Alonso voorbij laten en daarna wel het gevecht met hem aangaan (een Massa had Alonso alle ruimte gegeven).
Alonso zal een DRS-passeren zijn geweest, die houd je niet makkelijk tegen.
Ik denk dat Webber (heel begrijpelijk) gewoon heel gefrustreerd is door het feit dat hij bij een topteam rijdt met een betere coureur naast hem.
Ik zou eerder zeggen dat Vettel gefrustreerd is als Webber voor hem rijdt, dat kan zijn ego niet aan. Zie ook de belachelijke opmerkingen tijdens Maleisie dat hij teamorders wilde dat Webber opzij ging. Dan wil hij natuurlijk wel teamorders.

Niemand zegt dat Webber alleen braaf is en Vettel alleen stout. Maar deze keer zat Vettel gewoon fout en verdient wmb gewoon alle problemen die dit gaat geven. Maar goed, jij vind van niet, daar gaan we het niet over eens worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albino71
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

MrSleeves schreef op donderdag 11 april 2013 @ 21:30:
Ben ik te achterdochtig als ik verwacht dat Vettel frusti is wanneer Webber met minder materiaal sneller dreigt te zijn?

Te koop....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 27-08 22:26
albino71 schreef op donderdag 11 april 2013 @ 21:53:
[...]

Ben ik te achterdochtig als ik verwacht dat Vettel frusti is wanneer Webber met minder materiaal sneller dreigt te zijn?
Hoezo minder materiaal? Natuurlijk hebben ze zo hun eigen engineers en dergelijke, maar ik denk niet dat ze Webber in een significant mindere auto laten rijden daar? Webber is nu eenmaal duidelijk de mindere coureur, wat niet wegneemt dat hij wel erg goed is. Anders had hij het nooit zo lang volgehouden daar (alhoewel, hij is een erg goede vriend van Mateschitz...).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albino71
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

F1 is niet geheel onbekend met dit fenomeen, dus waarom zou dat niet kunnen spelen.

Maar goed, ik ben het eigenlijk wel met je eens.
Webber moet iets gemener worden (niet teveel!), dan maakt hij kans.
Vettel iets minder, dan wordt de gunfactor wat beter voor hem.
Oh ja, en wat minder een verwent kind dat niet krijgt wat hem toekomt.
Nu zie ik hem liever verliezen met dat vervelende vingertje van 'm...

Wat ik wel een beetje mis bij Vettel zijn echt van die akties waar de rijderskwaliteit vanaf druipt.
Ik moet zeggen dat ik wel eens wat minuten mis de laatste jaren. Ben iets minder fanatiek qua volgen.

Anyhoooo..
Ik verwacht dat het niet gaat gebeuren, maar Kimi FTW! :Y

Te koop....

Pagina: 1 ... 22 ... 83 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor racerij niet zijnde F1, zie het algemeen race topic.

Dit topic is bovendien niet bedoeld voor een uitgebreide discussie over het hoe en wat met betrekking tot het al dan niet kunnen bekijken van de verslaglegging van een race, al dan niet live. Inmiddels is wel duidelijk hoe dat zit. Berichtgeving daaromtrent dus graag beperken tot nieuwigheden die niet reeds besproken zijn en/of eenvoudig terug te vinden zijn op bijvoorbeeld websites van aanbieders.