xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
[ Voor 10% gewijzigd door sh4dow op 17-03-2013 07:40 ]
Moet je dat wel van tevoren doen en je decoder op tijd aanzetten.majoh schreef op zondag 17 maart 2013 @ 07:37:
Wel gartis op Ziggo de eerste. Online bestellen.
30Drie Web Design & IT Consultancy | Raven Consultancy Services
Staat er wel ja. Maar heb m toch echt om 7 pas aangezet en werkte goed.MrSleeves schreef op zondag 17 maart 2013 @ 07:39:
[...]
Moet je dat wel van tevoren doen en je decoder op tijd aanzetten.
Ah, ok dan is dat de reden. Niets besteld natuurlijk. Formel Eins blijft het dan!majoh schreef op zondag 17 maart 2013 @ 07:37:
Wel gartis op Ziggo de eerste. Online bestellen.
Basement Bios ---- Exo-S
Rijden...? Die moet je even uitleggen.Phusebox schreef op zondag 17 maart 2013 @ 07:45:
Aargh wat doet Alonso nou....
"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."
Hij gebruikte DRS waar het nog niet mocht. Tweede drs stuk.
Zou mooi zijn!
Basement Bios ---- Exo-S
Was al groen daarPhusebox schreef op zondag 17 maart 2013 @ 07:47:
[...]
Wellicht net een achterblijver ingehaald op het eerste rechte stuk? Dan mag je ook nog het tweede.Phusebox schreef op zondag 17 maart 2013 @ 07:47:
[...]
Maar het gaat regenen... hopelijk zet het door..
Geef ons mol maar terug :-)
Beetje regen zou het wel leuker maken
Meteen naar binnen dan maar!
[ Voor 55% gewijzigd door Master FX op 17-03-2013 07:53 ]
Stay safe
War is the only proper school of the surgeon.
Welke race kijk jij? Zie geen overduidelijke mazzel voor Vettel?Phusebox schreef op zondag 17 maart 2013 @ 07:52:
Vettel weer dikke mazzel.
-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-
Haha, zal eens een mailtje sturen of ze de stream ook aanbieden zonder commentaarsh4dow schreef op zondag 17 maart 2013 @ 07:55:
Als je het slechte commentaar voor lief neemt. Ik kijk nu via die stream maar ik twijfel nog..
In de zin dat Alonso moest vechten om langs Hamilton te komen en Vettel die positie min of meer cadeau krijgt door de stop van Hamilton.majoh schreef op zondag 17 maart 2013 @ 07:55:
[...]
Welke race kijk jij? Zie geen overduidelijke mazzel voor Vettel?
Gezamenlijke emailacties op zetten met de vraag of ze er geen sky commentaar onder kunnen zetten?SerealKiller schreef op zondag 17 maart 2013 @ 07:56:
[...]
Haha, zal eens een mailtje sturen of ze de stream ook aanbieden zonder commentaar
Basement Bios ---- Exo-S
Alsof t gescheeld had als Hamilton door zou rijden met flatspot.Sleepie schreef op zondag 17 maart 2013 @ 07:56:
[...]
In de zin dat Alonso moest vechten om langs Hamilton te komen en Vettel die positie min of meer cadeau krijgt door de stop van Hamilton.
Maar ja. Alonso en Sutil lekker bezig.
Man o man wat is dit klote. Ik zou met alle plezier reclame gaan kijken tijdens de race als Olav mol het commentaar zou doen.Clavat schreef op zondag 17 maart 2013 @ 07:36:
Nu merken we wel dat we De Mol missen als commentator.
Want nu is het echt verschrikkelijk. Door elkaar praten en niet kijken wat er gebeurd
2 man die echt erg veel missen en dan ook nog erg veel dingen als feit vertellen die gewoon fout zijn. Een beetje die lijstjes voor lezen. Ze weten met hun 2en een best vermakelijke race gewoon doodsaai te maken.
Ik ben echt zo kwaad..

Wie goed doet, die goed ontmoet.
Of de Mol terugMystikal schreef op zondag 17 maart 2013 @ 07:58:
[...]
Gezamenlijke emailacties op zetten met de vraag of ze er geen sky commentaar onder kunnen zetten?
PSN: McMillan0984
PS5 DE, PS4 Pro, PS3 SS, PS VIta Slim PSN: BSGathena
Toch erg slecht dat NL commentaar niet eens vd Garde volgt, vooral net nog de opmerking van "je zou m bijna vergeten"...Badeend schreef op zondag 17 maart 2013 @ 07:59:
Van der Garde zit op een 5-stop ofzo?
Vraag ik me ook af.. voor de voorbeschouwing, maar die heb ik niet gezien.. Misschien een aanpassing vanwege de kwalificatie. Maar ik had 'm ook wel als pitreporter verwacht.V3g3ta schreef op zondag 17 maart 2013 @ 08:01:
Waarom zit Mol eigenlijk op locatie?!
Om wat items voor Veronica te maken. Ik dacht dat hij pitreporter zou zijn voor Sport1 maar dat valt ook al weer tegen..V3g3ta schreef op zondag 17 maart 2013 @ 08:01:
Waarom zit Mol eigenlijk op locatie?!
Voorlopig is het nog niet genoeg,
Badeend schreef op zondag 17 maart 2013 @ 07:59:
Van der Garde zit op een 5-stop ofzo?
die wist het beter te brengen.
Een poll opzetten wie we als commentator wille hebben
[ Voor 7% gewijzigd door Alternative op 17-03-2013 08:03 ]
Was bij de intro op dat Sport1 Launch event ook wel duidelijk. Kreeg het grootste applaus.Alternative schreef op zondag 17 maart 2013 @ 08:02:
Jep mol terug.
die wist het beter te brengen.
Een poll opzetten wie we als commentator wille hebben het:pCommentaar
Overigens lijkt Hamilton wel een goede overstap te hebben gemaakt. Beide McLarens rijden (een eind) achter hem
[ Voor 15% gewijzigd door MrSleeves op 17-03-2013 08:04 ]
De Mol is ook een commentator pur sang, hij weet saaie momenten op te vullen en houdt redelijk goed bij waar iedereen rijdt. Nu heb je volgensmij mensen die veel verstand ervan hebben, maar niet echt goede commentaar skills hebben/MrSleeves schreef op zondag 17 maart 2013 @ 08:03:
[...]
Was bij de intro op dat Sport1 Launch event ook wel duidelijk. Kreeg het grootste applaus.
Van Dam ook. Die is algemeen commentator. Hij doet ook honkbal, voetbal (langs de lijn)... maar misschien is dat wel het probleem.SerealKiller schreef op zondag 17 maart 2013 @ 08:05:
[...]
De Mol is ook een commentator pur sang, hij weet saaie momenten op te vullen en houdt redelijk goed bij waar iedereen rijdt. Nu heb je volgensmij mensen die veel verstand ervan hebben, maar niet echt goede commentaar skills hebben/
[ Voor 61% gewijzigd door MrSleeves op 17-03-2013 08:06 ]
Stay safe
Het gaat tussen Kimi en Fernando denk ik.
[ Voor 32% gewijzigd door Sleepie op 17-03-2013 08:08 ]
Stay safe
Wow wat een megacrash!! Daar zijn wel 8 auto's bij elkaar omhoog gereden, dat wordt een rode vlag!Master FX schreef op zondag 17 maart 2013 @ 08:07:
Verdammt, Werbung und kein Splitscreen
geintje
Gelukkig kan het je ook het originele geluidsspoor kiezen. Dus zonder commentaar. Nu weet je ook zeker dat ze niet allebeide doodleuk door de team radio berichten heen lullen.MrSleeves schreef op zondag 17 maart 2013 @ 08:05:
Wel jammer hoor: Alsonso komt binnen en Van Dam praat gewoon door alsof het een achterblijver betreft.. "Dat weten we dan ook weer".. Hij is #DeMart niet.
[...]
Van Dam ook. Die is algemeen commentator. Hij doet ook honkbal, voetbal (langs de lijn)... maar misschien is dat wel het probleem.
Maar die van Dam is idd een dooddoener..
[ Voor 8% gewijzigd door bop op 17-03-2013 08:10 ]
doe niet aan signatures.. uhhh, arghhh
Olav Mol is een ook matige commentator op zijn best. Mist echt enorm veel en kan soms debiel enthousiast doen over niks.SerealKiller schreef op zondag 17 maart 2013 @ 08:05:
[...]
De Mol is ook een commentator pur sang, hij weet saaie momenten op te vullen en houdt redelijk goed bij waar iedereen rijdt. Nu heb je volgensmij mensen die veel verstand ervan hebben, maar niet echt goede commentaar skills hebben/
Saaie momenten waren er op rtl niet, omdat we dan naar één van de 40 reclame blokken zaten te kijken.
Je bent nu naar het commentaar op Sport1 aan het kijken/luisteren? Lijkt me toch van niet. Deze 2 hebben in de 1e 3 rondjes meer gemist dan Olav Mol zou doen over een hele race. En die deed het alleen.Tleilaxu schreef op zondag 17 maart 2013 @ 08:11:
[...]
Olav Mol is een ook matige commentator op zijn best. Mist echt enorm veel en kan soms debiel enthousiast doen over niks.
Saaie momenten waren er op rtl niet, omdat we dan naar één van de 40 reclame blokken zaten te kijken.
Dat is absolute onzin.AtlAntA schreef op zondag 17 maart 2013 @ 08:12:
[...]
Je bent nu naar het commentaar op Sport1 aan het kijken/luisteren? Lijkt me toch van niet. Deze 2 hebben in de 1e 3 rondjes meer gemist dan Olav Mol zou doen over een hele race. En die deed het alleen.
Ik zeg ook niet dat hij de beste commentator is voor F1, als je naar BBC of TSN kijkt heb je beter commentaar, of RTL, ook goed commentaar. Maar het beste wat we "hebben" in NL is Olav denk ik. Ik ben absoluut geen fan. Maar stel je voor, Olav met Doornbos ernaast.. dan krijg je wat meer diepgang. En vergeet ook niet dat Olav eigenlijk laatste tijd niet meer op locatie was, maar in een studiootje in z'n eentje.Tleilaxu schreef op zondag 17 maart 2013 @ 08:11:
[...]
Olav Mol is een ook matige commentator op zijn best. Mist echt enorm veel en kan soms debiel enthousiast doen over niks.
edit: En vroeger had je Allard die nog echt door de pit aan het rennen was. Dat was echt een gouden combi toen. Iemand uitgevallen... 5 minuten later had Allard hem aan de mic
[ Voor 10% gewijzigd door SerealKiller op 17-03-2013 08:17 ]
OT: Zou toch wat zijn als Sutil in de top6 zou finishen! Doet me afvragen hoe Hulkenberg het zou hebben gedaan.
Ja, want jij had een enorm onderbouwde post...
Ik zeg ook niet dat het huidige commentaar zo geweldig is, maar laten we alsjeblieft niet doen alsof Mol alles mee kreeg.
[ Voor 22% gewijzigd door Tleilaxu op 17-03-2013 08:19 ]
Dat zeg ik ook niet. Olav Mol miste ook erg veel. Maar hij zat er alleen. Deze 2 zitten naast elkaar en lullen een beetje over races in 2007 ipv over de huidige race. Dit is een erg spannende race maar het commentaar is erg duf..Tleilaxu schreef op zondag 17 maart 2013 @ 08:18:
[...]
Ja, want jij had een enorm onderbouwde post...
Ik zeg ook niet dat het huidige commentaar zo geweldig is, maar laten we alsjeblieft niet doen alsof Mol alles mee kreeg.
Ow en die Ronald van Dam die de bandenleverancier in de F1 tot 4(!) keer toe Michellin noemt...
"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."
Met Kimi die er ook goed bij zit gaat het een mooi seizoen worden zo te zien.
Wat denk je zelf ?Dutch3men schreef op zondag 17 maart 2013 @ 08:27:
Ik hoop maar dat ze gaan evalueren na de race met het hele team....
Lijkt me niet meer dan logisch eigenlijk..
Het kan daarna alleen maar beter worden toch ?
Geven die twee nu ergens live commentaar? BBC zendt toch helemaal niet uit nu?SerealKiller schreef op zondag 17 maart 2013 @ 08:27:
ben nu een live stream aan het kijken van TSN/BBC - commentaar van Ben Edwards and David Coulthard is echt prima. Ben lult alles bij elkaar, en die Coulthard legt alles heel simpel uit vanuit zijn race experience
Ik zoek me suf naar een e-mail adres van Sport1 om te proberen die wijzigingen in de goeie richting te drukken.Dr. Horrible schreef op zondag 17 maart 2013 @ 08:27:
Ik denk niet na deze race, Maleisie ligt er te kort op. Ik denk dat we pas na Maleisie wijzigingen gaan zien
Check je inboxMrSleeves schreef op zondag 17 maart 2013 @ 08:28:
[...]
Geven die twee nu ergens live commentaar? BBC zendt toch helemaal niet uit nu?
Ik ben ook benieuwd? Je kan hier toch gewoon melden waar dat uitgezonden wordt? Stream zoek ik dan zelf wel.
Idd. Ferrari lijkt de snelste auto te hebben in race-trim. De lotus zit er niet heel ver vanaf en verslaan hier Ferrari op taktiek. Red Bull mist pace als je het vergelijkt met de kwalificatie (maar die hebben volgens mij iets in de auto/ motor waardoor die auto extra hard gaat in kwalificatie volgens mij).Sleepie schreef op zondag 17 maart 2013 @ 08:27:
Toch wel opvallend dat de Ferrari in race-trim momenteel sneller lijkt te zijn dan de Red Bull.
Met Kimi die er ook goed bij zit gaat het een mooi seizoen worden zo te zien.
TSN - canadese zenderDr. Horrible schreef op zondag 17 maart 2013 @ 08:31:
[...]
Ik ben ook benieuwd? Je kan hier toch gewoon melden waar dat uitgezonden wordt? Stream zoek ik dan zelf wel.
je mag toch geen streams linken of wel?
[ Voor 7% gewijzigd door SerealKiller op 17-03-2013 08:32 ]
Alonso zoals verwacht, Vettel zal niet heel blij zijn met P3 denk ik en Massa gewoon netjes en foutloos naar P4
hahahaha nee iddPhusebox schreef op zondag 17 maart 2013 @ 08:34:
Die bavianenkont bovenop die Lotus ziet toch echt niet uit.
[ Voor 6% gewijzigd door SerealKiller op 17-03-2013 08:41 ]
Enneh.. geen cent van mij gaat naar Sport1. Ik was het toch al niet van plan, maar misschien dat de gratis race mij over de streep kon trekken.
Honda CB750 Hornet :: Yamaha Fazer FZ6 SA (2011 - 2023) | F1Pool.net
Check TSN, (canadese zender, die werkt samen met BBC)Sleepie schreef op zondag 17 maart 2013 @ 08:41:
Wordt Maleisie door de BBC uitgezonden?
Al die nutteloze feitjes gaan per minuut meer irriteren.
Nope. Die er na pas.Sleepie schreef op zondag 17 maart 2013 @ 08:41:
Wordt Maleisie door de BBC uitgezonden?
Al die nutteloze feitjes gaan per minuut meer irriteren.
wat een gedoe met die streams zeg..pff... je moet geluk hebben dat je een goede vind.. (thanks voor alle pm's) en had ik even een prachtige staaltje Windows irritatie. Blijkbaar had windows een update binnen gehaald.. en besloot windows ongevraagd, wat ik ook aan het doen ben.. de computer even opnieuw op te starten. Zit ik full screen op mijn gemak naar een stotterende link te kijken.. pats boem.. computer start opnieuw op. (en dat duurt wel even met dit ding)
zucht... heb dat ook wel eens gehad terwijl ik vol in een potje BF3 zat..
maargoed.. ik heb de laatste 11 rondjes ongeveer gezien.. wat een verschil tussen Raikonen en zijn team maatje. die heeft hij gewoon bijna op een rondje gezet. Kwaliteit verschil qua rijders? ze zouden qua auto toch aardig in de buurt moeten komen. Toch?
ik ga denk ik in ieder geval een torrent zoeken om het eerste deel van de race nog te kunnen zien.
Ook niet hoeven te vechten tegen de slaap, wat ik doorgaans best vaak heb bij een vroege race. Dat zegt ook wel iets over de spanning.
Dit topic is gesloten.
Voor racerij niet zijnde F1, zie het algemeen race topic.
Dit topic is bovendien niet bedoeld voor een uitgebreide discussie over het hoe en wat met betrekking tot het al dan niet kunnen bekijken van de verslaglegging van een race, al dan niet live. Inmiddels is wel duidelijk hoe dat zit. Berichtgeving daaromtrent dus graag beperken tot nieuwigheden die niet reeds besproken zijn en/of eenvoudig terug te vinden zijn op bijvoorbeeld websites van aanbieders.