PS5 DE, PS4 Pro, PS3 SS, PS VIta Slim PSN: BSGathena
Klein beetje maar hoorV3g3ta schreef op zondag 17 maart 2013 @ 01:16:
Oef, McLaren.... dit doet pijn!
Of is plek 11 tot 16 nu vast voor de startvolgorde en 1-10 van Q2 rijden straks voor de pole positie in Q3 voor de race van morgen.
[ Voor 46% gewijzigd door Quad op 17-03-2013 01:21 ]
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
RTL? Ik dacht exact hetzelfde.V3g3ta schreef op zondag 17 maart 2013 @ 01:18:
Man, hou je mond tijdens onboard radio's!!
Met een opdrogende baan kan het zomaar eens degene die de beste timing heeft en als laatste nog een rondje kan rijden de pole gaat pakken. Wordt wel een spannende Q3 in ieder geval.Obversarix schreef op zondag 17 maart 2013 @ 01:18:
Mijn gok is dat, met dit weer, Rosberg daadwerkelijk Pole pakt
⏩ PVOutput☀️
Ze racen allemaal, en je theorie is juistQuad schreef op zondag 17 maart 2013 @ 01:20:
Gaan er maar 10 rijders racen morgen? Ik dacht altijd dat het er meer waren.
Of is plek 11 tot 16 nu vast voor de startvolgorde en 1-10 van Q2 rijden straks voor de pole positie in Q3 voor de race van morgen.
... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV
^^ dit!V3g3ta schreef op zondag 17 maart 2013 @ 01:18:
Man, hou je mond tijdens onboard radio's!!
En vertel niet wat we zelf ook zien! *ergert zich kapot*
Ohja en hou uberhaupt gewoon eens je mond!
[ Voor 9% gewijzigd door Wasp op 17-03-2013 01:23 ]
Ryzen 9 5900X, MSI Tomahawk MAX, 32GB RAM, Nvidia RTX 4070 Ti | Mijn livesets
Hmm kay, eerste keer dat ik nu live F1 kijkBlitzdoctor schreef op zondag 17 maart 2013 @ 01:22:
[...]
Ze racen allemaal, en je theorie is juist
Heb al een tijd Sport1 internetTV en ben dus blij dat F1 net als MotoGP ook op Sport1 te bewonderen is, hoe meer sport des te beter.
⏩ PVOutput☀️
Jongejongejonge...
Edit: sorry voor de onbedoelde dubbelpost.
Ik had het niet door
[ Voor 30% gewijzigd door Obversarix op 17-03-2013 01:26 ]
107% regel bijna nooit. Als de coureur/het team in een van de vrije trainingssessies binnen de 107% komt dan mag deze aan de grid deelnemen ook al hebben ze in quali niet de 107% gehaaldObversarix schreef op zondag 17 maart 2013 @ 01:25:
De regelementen worden anders zeer strak aangehouden
Dat is iets wat ik niet wist.soulcrusher schreef op zondag 17 maart 2013 @ 01:27:
[...]
107% regel bijna nooit. Als de coureur/het team in een van de vrije trainingssessies binnen de 107% komt dan mag deze aan de grid deelnemen ook al hebben ze in quali niet de 107% gehaald
SS-compound is nu geen slechte keus denk ik
Pic zal wel mogen rijden, gezien de tijd van VdG. Ik vroeg me alleen af of er al een uitspraak over geweest was.soulcrusher schreef op zondag 17 maart 2013 @ 01:27:
[...]
107% regel bijna nooit. Als de coureur/het team in een van de vrije trainingssessies binnen de 107% komt dan mag deze aan de grid deelnemen ook al hebben ze in quali niet de 107% gehaald
Button weer op de supersofts ,ik ben benieuwd.
En iedereen volgt. Als er een schaap over van Dam is ... of zoiets dan toch.
[ Voor 7% gewijzigd door Sleepie op 17-03-2013 01:29 ]
⏩ PVOutput☀️
39
Als Mercedes de betrouwbaarheid heeft doen ze meteen vooraan mee.
Waarschijnlijk van de remmen. Is vaak ook het eerste wat ze koelen als de wagen terugkomt in de pitbox.
Neemt niet weg dat het er mooi uit zag (wetende dat hij niet goed is voor de remmen inderdaad)Bee.nl schreef op zondag 17 maart 2013 @ 01:44:
[...]
Waarschijnlijk van de remmen. Is vaak ook het eerste wat ze koelen als de wagen terugkomt in de pitbox.

Hmm nice shot.
⏩ PVOutput☀️
Nee hoor, gewoon terugspoelen via de Sport1Go player, pause drukken en printscreentoets gebruiken.Obversarix schreef op zondag 17 maart 2013 @ 01:47:
Geweldige timing

⏩ PVOutput☀️
Ik heb de stream bekeken in 2800Kbps.
⏩ PVOutput☀️
Helaas maar 25 fps, het beeld is wat schokkerig. Resolutie weet ik zo niet maar lijkt me geen 720p. Dat mag nog wel wat beter. (zowel de fps als resolutie).AquaSheep schreef op zondag 17 maart 2013 @ 01:53:
Wat is de stream kwaliteit van de Sport1 go player? 480p of zelfs 720p?
Goed man!
⏩ PVOutput☀️
Ook 2800 kbps. Volgende keer eens testen met een andere PC. Ik heb 20 Mbps ADSL (dat haal ik ook) dus dat is voldoende. Youtube presteert het wel om scherp en vloeiend te zijn.Quad schreef op zondag 17 maart 2013 @ 02:03:
Ik weet niet wat voor verbinding je dan hebt, maar ik heb totaal geen schokken gehad. Scherp en vloeiend, behalve als je pauzeert.
Goed man!
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470
Testing, one, two ...
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470
1 Seconde...V3g3ta schreef op zondag 17 maart 2013 @ 03:19:
Mercedes en Ferrari zitten er erg kort op, saai gaat het denk ik niet worden.

-= Very annoying forum person =-
||| F1-aeroblog || Battlelog |||
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Goedemorgen allemaalPhusebox schreef op zondag 17 maart 2013 @ 06:46:
Mercedes is nog enigszins in de buurt maar ik denk dat Ferrari er beter voorstaat dan waar ze horen te staan met dank aan de weersomstandigheden. Hopen dat de updates in Europa van de andere teams beter werken dan bij RedBull.

Na de race hebben we denk ik een beter overzicht hoe de verschillende teams ervoor staan. 1 kwalificatie onder half-natte omstandigheden zegt niet zoveel.
Nou, ben benieuwd wat ze ervan bakken qua commentaar etc. bij Sport1. Iets meer samenspel in commentaar zou wel leuk zijn, dat doet BBC bijvoorbeeld altijd mooi. Daar is wel een verbeterpuntje te scoren voor Sport1 ten opzichte van RTL7.
En ben natuurlijk benieuwd naar waar de teams blijken te staan.. ik hoop dat het weer een spannend seizoen wordt
sleep: a completely inadequate substitute for caffeine
Ik denk dat ik bij F1LT blijf.
30Drie Web Design & IT Consultancy | Raven Consultancy Services
Ik heb deze losse race besteld via Sport1GO, ben zeer benieuwd of het bevalt..
Hulkenberg gaat niet van start? Als Ollie daar rondloopt zou die toch mooi kunnen vertellen over het hoe en waarom daarvan?
Je merkt wel vrijwel meteen dat wanneer Doornbos praat hij weet waar hij het over heeft, van Dam doet alleen maar herhalingen van eerdere uitspraken. Eens kijken wat Olav Mol gaat doen tijdens de race.
Lets Race!
Mol heeft de uitzending gestart. Een minuutje vertellen wat er er tot nu toe was gebeurd.Sleepie schreef op zondag 17 maart 2013 @ 06:58:
Iemand al iets van Olav Mol vernomen trouwens?
Hulkenberg gaat niet van start? Als Ollie daar rondloopt zou die toch mooi kunnen vertellen over het hoe en waarom daarvan?
Ah ok, tsja vroeg opstaan is niet mijn ding (wat wil je met mijn nickname), dus ik heb Ollie net gemist dan.
[ Voor 51% gewijzigd door Sleepie op 17-03-2013 07:00 ]
Net bij de intro (6:45)... een minuut ofzo..Sleepie schreef op zondag 17 maart 2013 @ 06:58:
Iemand al iets van Olav Mol vernomen trouwens?

[ Voor 71% gewijzigd door MrSleeves op 17-03-2013 07:02 ]
VdG 18de, da's heel netjes tot nu toe.
Laag niveau, missen dingen
"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."
52 rondjes op 1 band, ik kan het me niet voorstellen.Phusebox schreef op zondag 17 maart 2013 @ 07:12:
Ik hoor maar steeds 1 stopper, dat kan toch echt niet? Dan heeft Pirelli weer verzaakt.
Stay safe
||| F1-aeroblog || Battlelog |||
Nogal, verschillen zijn echt HEEL groot. Beetje ala Ferrari vorig jaar.
Hij reed 2 seconden per rondje langzamer dan Pic en is nu net de pit in gegaan.
Ik krijg steeds meer het idee dat onze 2 commentatoren naar hetzelfde beeld dan ik zitten te kijken en daar reageren op wat ze zien. Het voegt totaal niks toe helaas
[ Voor 46% gewijzigd door Sleepie op 17-03-2013 07:33 ]
-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-
Zo te zien heb je gelijk. Rondetijden zijn nu weer goed (en een stuk sneller dan de 2 auto's voor hem)Smarron schreef op zondag 17 maart 2013 @ 07:32:
Volgens mij een zachte of lekke band voor VdG.
Wel weer lekker kijken op de 100inch in 'soetjes service cinema'. (zie sig).
Basement Bios ---- Exo-S
War is the only proper school of the surgeon.
Kanaal 401 bij Ziggo. Maar niet gratis, wel een aanbieding van de eerste 3 maanden voor 5 euro/maand.Mystikal schreef op zondag 17 maart 2013 @ 07:35:
Bbc werkt niet en ik kan die sport 1 gratis 1e race niet vinden. Zit toch echt bij ziggo. Moest je die aanvragen? Kwam gisteren terug uit Houston, ben dus niet helemaal op de hoogte. Iemand die weet welk kanaal het zit? Regio Breda
Wel weer lekker kijken op de 100inch in 'soetjes service cinema'. (zie sig).
Want nu is het echt verschrikkelijk. Door elkaar praten en niet kijken wat er gebeurd
PSN: McMillan0984
Echt waardeloos gewoon.majoh schreef op zondag 17 maart 2013 @ 07:35:
Mooi commentaar dat ze niet eens doorhebben wat vd Garde doet...
Ook nog even zeggen waar Sutil mee bezig is.

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-
Dit topic is gesloten.
Voor racerij niet zijnde F1, zie het algemeen race topic.
Dit topic is bovendien niet bedoeld voor een uitgebreide discussie over het hoe en wat met betrekking tot het al dan niet kunnen bekijken van de verslaglegging van een race, al dan niet live. Inmiddels is wel duidelijk hoe dat zit. Berichtgeving daaromtrent dus graag beperken tot nieuwigheden die niet reeds besproken zijn en/of eenvoudig terug te vinden zijn op bijvoorbeeld websites van aanbieders.