"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Spui

Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.
En als enige andere vergelijking heb ik
Bioscoop in Trier (Duitsland)
Bioscoop in Antwerpen (Dat mega ding)
Utopolis zoetermeer (waar een gemiddelde film kijker niet gezien wil worden.)
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Spui is wel moderner en heeft een IMAX-zaal.
Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.
City of Ember (2008) | ![]() |
IMDb: 6.5 | Genre: Adventure, Family, Fantasy | Runtime: 90min. | MPAA: PG Gisteren toevallig deze film op Netflix ontdekt. De sfeer trok me direct en deed mij denken aan de game "Bioshock". Verder wil ik niks verklappen eigenlijk. Mocht je deze film nog niet gezien hebben, zeker een aanrader! | |
![]() ![]() ![]() ![]() |
Ze hebben al wat met Gambit gedaan in de eerste Wolverine stand alone, al was dat geen succes. En voor X-men apocalypse staat Channing Tatum op de castlist als Gambit, alleen weet ik niet of dat nog steeds rumoured is of inmiddels al bevestigd. Ergens hoop ik dat het gewoon een rumour is, want dat zie ik echt niet voor me. Ach, wie weet, misschien verrast Channing Tatum mij wel.TepelStreeltje schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 13:32:
[...]
precies dit ja
Daar was ik al bang voor ja, nieuwe wolverine filmMisschien (en hopelijk) doen ze dan eindelijk es wat met Gambit!
|| Quiran Death Knight @ Defias Brotherhood ||
Gegroet!
Decennia schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 17:01:
spoiler:Scarlett Witch zat in XMen:DOFP? Of lees ik het verkeerd?
Safaci schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 17:04:
[...]
spoiler:Er is een scene met haar opgenomen. Echter, deze scene heeft het niet gered tot de final.
Dat zou je stiekem maar al te graag willen of nietMik! schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 14:36:
[...]
Ze hebben al wat met Gambit gedaan in de eerste Wolverine stand alone, al was dat geen succes. En voor X-men apocalypse staat Channing Tatum op de castlist als Gambit, alleen weet ik niet of dat nog steeds rumoured is of inmiddels al bevestigd. Ergens hoop ik dat het gewoon een rumour is, want dat zie ik echt niet voor me. Ach, wie weet, misschien verrast Channing Tatum mij wel.
Laten we het 'subtiel' zeggen:lanerios schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 14:02:
Is dat zoveel verschil? Ik ben zelf een paar keer naar Spui geweest, maar nog nooit naar Buitenhof
Spui: het bioscoop
Buitenhof: de bioscoop
Weet van alles een beetje en van een beetje alles!
Ghe gheTwhomp schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 08:42:
[...]
Laten we het 'subtiel' zeggen:
Nomen nescio
Over Scarlet Witch:Safaci schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 17:04:
[...]
spoiler:Er is een scene met haar opgenomen. Echter, deze scene heeft het niet gered tot de final.
I've been mad for fucking years, absolutely years, been over the edge for yonks.
Vinyl: Discogs
Was een tijdje geleden ook op TV. Is idd een erg leuke film voor mensen die van de BIOSHOCK sfeer houden.Nerflander schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 14:26:
City of Ember (2008) [afbeelding] IMDb: 6.5 | Genre: Adventure, Family, Fantasy | Runtime: 90min. | MPAA: PG Gisteren toevallig deze film op Netflix ontdekt. De sfeer trok me direct en deed mij denken aan de game "Bioshock". Verder wil ik niks verklappen eigenlijk.
Mocht je deze film nog niet gezien hebben, zeker een aanrader![afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] 7.5 / 10
I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning
Thanks voor de tip, ik ga m vanavond nog aanzetten:)Dinictus208 schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 09:53:
[...]
Was een tijdje geleden ook op TV. Is idd een erg leuke film voor mensen die van de BIOSHOCK sfeer houden.
Anna (2013) | ![]() |
IMDb: 6.4 | Genre: Drama, Thriller | Runtime: 99min. | MPAA: R Gisterenavond met de vrouw deze film zitten kijken. De film gaat over een kerel die mee kan kijken naar de herinneringen van anderen. Blijkt al vrij snel in de film dat hij ook nog iets van een trauma heeft. Hij word door zijn baas op de zaak van anna gezet. Een meisje met wat issues die niet meer wil eten. Dat eten blijkt al snel opgelost te zijn, maar er gebeuren behoorlijk vreemde dingen. De film is vermakelijk maar ik heb me behoorlijk zitten storen aan wat vreemde details die gewoon niet blijken te kloppen. Een van de voorbeeldjes is dat de auto's geen kentekenplaten hebben. Iets waarvan ik had verwacht dat dit aan het eind uitgelegd zou worden als: spoiler: Dat de hoofdrolspeler de hele tijd in een herinnering zit die hij zelf bedenkt. Op een gegeven moment verzint anna een herrinering en john weet dit omdat er een klok stil staat. Hij geeft ook aan anna aan dat dit soort kleine details het verzinnen van herrineringen verraad. Daarom had ik het idee dat John bekeken werd door een collega, en hij de hele film een herrinering aan het verzinnen was. Blijkt dus dat dit gewoon een vreemd "foutje" is in de film. Waarom, geen idee maar het heeft niets met het verhaal te maken! En hier stoor ik me aan! Ik vind het heerlijk om in dit soort films de detective uit te hangen. Neem Red Lights waar ik op de helft van de film door had dat deniro helemaal niet blind was etc. Maar dan moeten overige details wel kloppen:S Verder best vermakelijk maar absoluut niet wereldschokkend! | |
https://eu.diablo3.com/en/profile/admrobo-1762/hero/79407822 - Xbox gamertag: control1983
Vind de zalen bij Spui wel een stuk beter, en dan zijn de kaartjes bij Buitenhof nog standaard 1,50 duurder ook. Misschien om bepaald volk te weren, maar ik heb daar eigenlijk al jaren geen grote problemen meer gehad. Toen de bioscoop er net zat was dat wel anders.Twhomp schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 08:42:
[...]
Haha, neen 😄 Ik ben niet echt heel erg gecharmeerd van Channing TatumNotna schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 08:18:
[...]
Dat zou je stiekem maar al te graag willen of niet
X-Men: Days of Future Past (2014) | ![]() |
IMDb: 9.1 | Genre: Action, Adventure, Fantasy | Runtime: 131min. | MPAA: PG-13 Ik heb de film gisteren gezien en ik kan me niet echt vinden in de meeste reviews hier, tenminste niet in de hoge cijfers. Op bepaalde punten vond ik de film gewoon tegenvallen. Begrijp me niet verkeerd, ik vind het een goede film maar er had meer ingezeten. Het verhaal loopt lekker en is duidelijk maar is op sommige punten voor mijn smaak iets te voorspelbaar. spoiler: Aan het begin waarschuwde men Wolverine ervoor dat hij zich niet mag opwinden want dat kan de verbinding verstoren, dan weet je gewoon dat dit vroeg of laat gaat gebeuren. En yup precies wanneer Magneto hun bedriegt word die ene mutant die Magneto snel kan uitschakelen hierdoor uitgeschakeld. Is vind ik een te simpele oplossing De logica fouten stoorden me ook een klein beetje. (geen echte spoilers maar toch doe ik er tags om/ spoiler: In de strip is het Rachel Grey die haar krachten gebruikt om de geest van Kitty Pride terug te sturen. In de film is het Kitty Pride welke Wolverine terugstuurt. Kitty Pride heeft de krachten helemaal niet om dit te doen. Maar van de cinematische kant begrijp ik het wel. Rachel Grey is in nog geen enkele film voor gekomen en Wolverine is de meest succesvole figuur welke FOX heeft, dus dit stoorde me niet echt. In de scene in Vietnam zag je een mutant met diverse tattoos, zijn naam ontschiet me maar zijn kracht komt er op neer dat hij krachten krijgt van zijn tattoos. Op zijn oog heeft hij net als in de strip het symbool van de Phoenix welke hem een zwakke vorm van de phoenix krachten geeft (in de strip). Het is een beetje onlogisch dat hij deze heeft in de film aangezien de Phoenix onbekend is in deze era. De 2 bovenstaande dingen stoorden me slechts een klein beetje. De logica fout die me wel stoorde was (dit is dus wel een echte spoiler). spoiler: Xavier zit in een depressie omdat ze al zijn studenten weg gehaald hebben en naar Vietnam gestuurd hebben en daar zijn sommigen van hun gestorven. Hij is de sterkste telepaat van de planeet. Als hij niet wilde dat ze naar Vietnam gingen waarom heeft hij dan niet zijn krachten gebruikt om dat te stoppen? Ja ik begrijp dat ze een reden moeten hebben voor zijn depressie maar dit vond ik een vrij zwakke oplossing. De actie was goed maar voor een film met Sentinels laten ze het aan het einde vind ik toch afweten. De scene met Magneto en zijn helm was goed, de ontsnapping met Quicksilver was top. De vechtscenes tegen de Sentinels uit de toekomst vond ik zeer goed, vooral Blink. Maar aan het einde in het gevecht tegen de Sentinels uit het verleden laten ze het gewoon volledig afweten terwijl het juist zo eenvoudig zou moeten zijn om wat spektakel te krijgen bij dit gevecht. De film was goed maar voldeed niet aan mijn verwachtingen. ps. De discussie betreffende hoe deze film valt in de timeline. Dit (en First Class) is gewoon een reboot. De eerste drie films kun je als nooit gebeurt beschouwen. | |
edit:
De klauwen van Wolverine zijn ook vrij simpel.
Ze sturen hem terug naar een tijd waarin hij nog geen adamantium skelet heeft (volgens de eerste Wolverine film kreeg hij zijn adamantium skelet pas jaren later).
Als hij aan het einde van de film weer in zijn heden is dan is er geen reden voor hem om geen adamantium skelet te hebben want in de tussentijd kan er van alles gebeurt zijn.
[ Voor 4% gewijzigd door Deadsy op 28-05-2014 17:54 ]
Verwijderd
Dat word ook al gesuggereerd tijdens de laatste scene in 1973 waarin je hem ziet.Deadsy schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 17:48:
edit:
Ze sturen hem terug naar een tijd waarin hij nog geen adamantium skelet heeft (volgens de eerste Wolverine film kreeg hij zijn adamantium skelet pas jaren later).
Als hij aan het einde van de film weer in zijn heden is dan is er geen reden voor hem om geen adamantium skelet te hebben want in de tussentijd kan er van alles gebeurt zijn.
“There’s a theory in quantum physics that time is immutable. It’s like a river — you can throw a pebble in and create a ripple, but the current always corrects itself. No matter what you do the river just keeps flowing in the same direction.”
Her (2013) | ![]() |
IMDb: 8.2 | Genre: Drama, Romance, Sci-Fi | Runtime: 126min. | MPAA: R Plot: A lonely writer develops an unlikely relationship with his newly purchased operating system that's designed to meet his every need. Wow, wat een stem... De film moet natuurlijk erg z'n best doen om geloofwaardig te maken dat de hoofdrolspeler verliefd wordt op enkel een stem, zonder een persoon erbij te zien - en slaagt daar wat mij betreft uitstekend in. Daarnaast lukt het om geloofwaardig te zijn en de film onvoorspelbaar te houden: hoe gaat het verder, hoe gaat het eindigen - het wist mij te boeien.en te verrassen. Tot slot genoeg voorzichtige humor op de juiste momenten - bijvoorbeeld tijdens het installeren/configureren van het OS. Een van de betere films die ik de laatste tijd gezien heb. | |
Non-Stop (2014) | ![]() |
IMDb: 7.3 | Genre: Action, Mystery, Thriller | Runtime: 106min. | MPAA: PG-13 Plot: An air marshal springs into action during a transatlantic flight after receiving a series of text messages that put his fellow passengers at risk unless the airline transfers $150 million into an off-shore account. Standaard verhaaltje, standaard karakters, standaard voorspelbare scenes. Airmarshall, alcohol & familiedrama, vliegtuig, iedereen verdacht en zo. Tijdvullende popcorn-actie die nergens echt spannend of verrassend wordt. | |
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Daar gaat het dan ook niet over maar over het feit dat hij op het eind van de film The Wolverine geen adamantium klauwen heeft en aan het begin van DoFP wel. Al zit daar qua timeline zo'n 10 jaar tussen dus bijvoorbeeld Magneto kan een handje/klauwtje geholpen hebben. Maar het wordt dus niet uitgelegd.Deadsy schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 17:48:
Free to Play (2014) | ![]() |
IMDb: 8.9 | Genre: Documentary | Runtime: 75min. Plot: Follow three professional video game players as they overcome personal adversity, family pressures, and the realities of life to compete in a $1,000,000 tournament that could change their lives forever. Na vele positieve beoordelingen, en door het feit dat hij door Valve gemaakt is, heb ik maar besloten om deze documentaire te kijken. Hij is goed gefilmd en het ziet er leuk uit maar het heeft niet zo veel diepgang. Misschien moet je Dota 2 spelen om echt onder de indruk te zijn maar ik had er meer van verwacht. Hij was wel leuk maar ik heb betere documentaires gezien. | |
Bowling for Columbine (2002) | ![]() |
IMDb: 8.1 | Genre: Documentary, History | Runtime: 120min. | MPAA: R Plot: Filmmaker Michael Moore explores the roots of America's predilection for gun violence. Dit is simpelweg een hele leuke documentaire. Micheal Moore geeft een leuke les waardoor hij mijn lichtelijke afkeer tegen de VS nog meer versterkt, en dit allemaal in een humoristisch jasje. Deze documentaire neemt zichzelf soms niet al te serieus, maar wel wanneer het nodig is. Sommige scene's zien er niet echt professioneel uit maar maakt mij niet zo veel uit. Achteraf gezien is de stof niet perfect en volledig behandelt maar dat maalt mij ook niet zoveel uit, dan zou hij te langdradig en saai geworden zijn. Al bij al een echte aanrader. | |
Inglourious Basterds (2009) | ![]() |
IMDb: 8.3 | Genre: Adventure, Drama, War | Runtime: 153min. | MPAA: R Plot: In Nazi-occupied France during World War II, a plan to assassinate Nazi leaders by a group of Jewish U.S. soldiers coincides with a theatre owner's vengeful plans for the same. Alle films van Tarantino die ik gezien heb vond ik goed, waar deze film ook bij hoort. De film kon wel wat sneller maar ik heb wel genoten. De over de top actie, de leuke dialogen en de typische Tarantino humor hebben weer voor een leuke avond gezorgd. Normaal ben ik niet zo'n iemand die van leedvermaak houdt, maar wanneer het bij nazi's is is het een stuk leuker | |
@Nerflander: Over de film City of Ember, lijkt alleen het uiterlijk op Bioshock, de soort van Steampunk (maar dan wel met elektriciteit), of heb je het over de echte sfeer, een dode, vervallen utopia zonder uitzicht?
[ Voor 21% gewijzigd door markdm op 29-05-2014 13:31 ]
IMDb: 9.1 | Genre: Action, Adventure, Fantasy | Runtime: 131min. | MPAA: PG-13 Het verhaal speelt zich af in twee tijdlijnen. Los van het feit dat er een heleboel contradicties in zitten, wil ik vooral zeggen dat de film je een gevoel achterlaat van wtf qua mooie actiescenes. Als je hier voor gaat en het zien van bishop, de x-men etc leuke herrineringen oproept dan krijg je zeker je genoegen. Ga hier heen als je perse actie wilt zien zonder enige diepgang. Onderstaand veel spoilers. spoiler: Het moraal van de film, het constante ' geef niet op' om de mensheid een goed voorbeeld te geven versus het vernietigen voelt op een gegeven moment te hippie achtig. Dit is waarschijnlijk vanwege het feit dat een groot gedeelte zich in de jaren '70 afspeelt met Nixon. Props hij lijkt echt op hem, maar niemand die het stoort dat er ineens gigantische robots klaarstaan als enige 'countermeasure' tegen mutants. De president leek geen keus te hebben. China en Rusland zouden het in broek hebben gedaan met deze poppen? Werkelijk belachelijk grappig, maar inderdaad dit is een comic film dus je moet niet te diep graven... Ik heb me vermaakt. Jennifer Lawrence was prima in haar als Raven/Mistique, maar High Jackman kreeg het meest screentime. Ik heb me daar niet aan gestoord, maar de anderen zijn onderbelicht. De jonge depressieve Charles Xavier vs de oude future Prof is wel niet zo geweldig. Toen ik Patrick Steward zag in 1 scene moest ik meteen denken aan zijn kreeftpak twitter foto.... Dat is een grote bummer. Halle Berry is nog steeds lame. | |
Topicstarter 1e WTF topic; Huisje boompje beestje; Adamoland#2244
Maleficent (2014) | ![]() |
IMDb: N/A | Genre: Action, Adventure, Family | Runtime: 97min. | MPAA: PG Plot: A vindictive fairy is driven to curse an infant princess only to realize the child may be the only one who can restore peace. Leuk, sprookjes met een 'duister' sausje. Ik ging er een beetje heen met een gevoel van 'goh, wat moet dit nou eens gaan worden' maar kan maar 1 ding concluderen eigenlijk : Het verhaal is heel goed uitgedacht en de film ziet er tip top uit. Er is heel veel CGI in de film, maar het ziet er wel enorm gelikt uit. Angelina Jolie speelt erg goed in de film en de film heeft echt zo'n Disney sfeertje, dat maakt het helemaal af. Gekeken in de Dolby Atmos zaal in JT Vlaardingen en het geluid wat er bij zit is ook ![]() | |
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
Nopes, niet goed opgelet.Verwijderd schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 18:17:
[..]
spoiler:Hij word uit het water gevist door de persoon die er later voor zorgt dat hij dat adamantium skelet krijgt. (Stryker)
Make lovecraft not warcraft.
Geen enkele diepgang? Kan aan mij liggen, maar Charles Xavier en Raven/Mystique maken een behoorlijke ontwikkeling door in deze film. Het aantal contradicties valt ook wel mee. En degene die er zijn, komen voornamelijk door het tijdreis paradox (of de eerste 3 films nou wel of niet nog meetellen na deze film bijvoorbeeld)..CyberAmp schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 16:53:
Het verhaal speelt zich af in twee tijdlijnen. Los van het feit dat er een heleboel contradicties in zitten, wil ik vooral zeggen dat de film je een gevoel achterlaat van wtf qua mooie actiescenes. Als je hier voor gaat en het zien van bishop, de x-men etc leuke herrineringen oproept dan krijg je zeker je genoegen. Ga hier heen als je perse actie wilt zien zonder enige diepgang.
Maar dit is niet de enige franchise die daar last van heeft, Terminator zit daar ook mee. Hoe kan John Connor oorspronkelijk ooit geboren zijn als hij iemand terug moet sturen die hem verwekt. (let wel, ik ben een groot fan van T1 en T2, dit is puur mijn beredenering van tijdreis paradoxen)
Vreemd genoeg was het juist Back To The Future deel 2 die wel iets interessants met die gevolgen deed.
The Way Way Back (2013) | ![]() |
IMDb: 7.4 | Genre: Comedy, Drama | Runtime: 103min. | MPAA: PG-13 Ik ben wel gecharmeerd van Annasophia Robb en kwam deze film dan ook tegen bij een zoektocht naar haar films, al had ze hier meer een bijrol en was haar aanwezigheid in de film dan ook zeer beperkt. De film moet doorgaan als komedie maar daar zit er eigenlijk maar weinig van in, dit mag naar mijn inziens alleen maar toegepast worden op het deel in het waterpark, voor de rest is het wel drama achtig met overspelige nieuwe vriend en de moeder die wat dat betreft niet krachtig in de schoenen staat. Met Steve Carel verwacht je eigenlijk goede humor, maar van hem hoef je het in deze film niet te verwachten, wat maakt dat zijn serieuze rol hem ook niet misstaat. Met tevens Sam Rockwell, Maya Rudolph en Rob Corddry toch nog aardig wat bekende gezichten in de film. Ik vond de film echter te kort, er gebeurt eigenlijk te veel (nieuwe familie, nieuwe liefde, nieuwe baan, nieuwe vrienden) dat er in die standaard anderhalf uur nergens echt veel aandacht aan wordt besteed. | |
Je kunt Duncan 'volgen' of meer kijken wat er om hem heen gebeurd en wat dat betreft gebeurt er een heleboel in de film.ShitHappens schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 23:48:
Grappig eigenlijk dat je ook uit zo'n perspectief die film kunt kijken eigenlijk. Ik heb het gekeken als "coming of age" film, dus vooral gefocust op wat Duncan moet meemaken en volwassener wordt/zichzelf ontwikkelt. Dan is het ineens compleet anders
De aandacht ligt in deze film meer om wat er met hem gebeurd, in die zin stoort het mij dan lichtelijk dat wat er om hem heen gebeurd zo beperkt in beeld wordt gebracht. Al was voor mij meer het gebrek aan screentime van Annasophia Robb het probleem, de film was echter leuk genoeg om aandachtig de hele film uit te kijken.
Ligt dat mooie tapijt nog @ Buitenhof? (Al jaaaaaren niet meer geweest, denk dat de laatste LOTR de film is geweest die ik als laatste in 'de bioscoop' heb gezienTwhomp schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 08:42:
[...]
www.google.nl
Zelf gisteren gekeken en het heeft een hoog steampunk gehalte en verder het verhaal van Fallout zo ongeveermarkdm schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 13:15:
Free to Play (2014) [afbeelding] IMDb: 8.9 | Genre: Documentary | Runtime: 75min. Plot: Follow three professional video game players as they overcome personal adversity, family pressures, and the realities of life to compete in a $1,000,000 tournament that could change their lives forever.
Na vele positieve beoordelingen, en door het feit dat hij door Valve gemaakt is, heb ik maar besloten om deze documentaire te kijken. Hij is goed gefilmd en het ziet er leuk uit maar het heeft niet zo veel diepgang. Misschien moet je Dota 2 spelen om echt onder de indruk te zijn maar ik had er meer van verwacht. Hij was wel leuk maar ik heb betere documentaires gezien.[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] 7 / 10
Bowling for Columbine (2002) [afbeelding] IMDb: 8.1 | Genre: Documentary, History | Runtime: 120min. | MPAA: R Plot: Filmmaker Michael Moore explores the roots of America's predilection for gun violence.
Dit is simpelweg een hele leuke documentaire. Micheal Moore geeft een leuke les waardoor hij mijn lichtelijke afkeer tegen de VS nog meer versterkt, en dit allemaal in een humoristisch jasje. Deze documentaire neemt zichzelf soms niet al te serieus, maar wel wanneer het nodig is. Sommige scene's zien er niet echt professioneel uit maar maakt mij niet zo veel uit. Achteraf gezien is de stof niet perfect en volledig behandelt maar dat maalt mij ook niet zoveel uit, dan zou hij te langdradig en saai geworden zijn. Al bij al een echte aanrader.[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] 9 / 10
Inglourious Basterds (2009) [afbeelding] IMDb: 8.3 | Genre: Adventure, Drama, War | Runtime: 153min. | MPAA: R Plot: In Nazi-occupied France during World War II, a plan to assassinate Nazi leaders by a group of Jewish U.S. soldiers coincides with a theatre owner's vengeful plans for the same.
Alle films van Tarantino die ik gezien heb vond ik goed, waar deze film ook bij hoort. De film kon wel wat sneller maar ik heb wel genoten. De over de top actie, de leuke dialogen en de typische Tarantino humor hebben weer voor een leuke avond gezorgd. Normaal ben ik niet zo'n iemand die van leedvermaak houdt, maar wanneer het bij nazi's is is het een stuk leuker.
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] 8.5 / 10
@Nerflander: Over de film City of Ember, lijkt alleen het uiterlijk op Bioshock, de soort van Steampunk (maar dan wel met elektriciteit), of heb je het over de echte sfeer, een dode, vervallen utopia zonder uitzicht?
Was een vermakelijke film maar geen hoogvlieger. Ik kon met name Murray niet serieus nemen
Pandorum (2009) | ![]() |
IMDb: 6.8 | Genre: Action, Horror, Mystery | Runtime: 108min. | MPAA: R Het probeerd veels te veel te zijn horror slasher? check psychologische thriller? check science fiction? check aanval op het verpesten van de aarde? check En voor de rest weten ze niet wat ze nou echt willen bereiken met de film. Ook dat de vrouwelijke inhabitant van het schip echt 1 op 1 gekopieerd lijkt te zijn van Lara Croft in de laatste Tomb Raider game helpt niet echt. Daarnaast had ik constant het gevoel naar "Imperial Guard vs Dark Eldar: a warhammer 40k movie" te kijken Enige positieve? De plot twist aan het einde, dat maakt het wel wat beter. Dus net een voldoende. | |
The Lego Movie (2014) | ![]() |
IMDb: 8.3 | Genre: Animation, Adventure, Comedy | Runtime: 100min. | MPAA: PG Lego is awesome. End of discussion Mooi detail om te zien dat de 80's astronaut een barst in zijn helm heeft. Dat tikte meteen de box Nostalgie af, aangezien mijn poppetjes ook die barst hadden | |
The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.
Poos geleden gezien. Een beetje een 'ik wordt langzaam gek in de ruimte' film. Volgens mij is het juist de bedoeling van deze film dat je als kijker ook in de war raakt. Vond em wel redelijk goed. Een dikke 7 zou ik zeggen.lanerios schreef op vrijdag 30 mei 2014 @ 09:03:
Pandorum (2009) [afbeelding] IMDb: 6.8 | Genre: Action, Horror, Mystery | Runtime: 108min. | MPAA: R Het probeerd veels te veel te zijn
horror slasher? check
psychologische thriller? check
science fiction? check
aanval op het verpesten van de aarde? check
En voor de rest weten ze niet wat ze nou echt willen bereiken met de film. Ook dat de vrouwelijke inhabitant van het schip echt 1 op 1 gekopieerd lijkt te zijn van Lara Croft in de laatste Tomb Raider game helpt niet echt.
Daarnaast had ik constant het gevoel naar "Imperial Guard vs Dark Eldar: a warhammer 40k movie" te kijken
Enige positieve? De plot twist aan het einde, dat maakt het wel wat beter. Dus net een voldoende.[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] 6 / 10
AopenHX08 ZM400B Athlon64-X2-3800+ ArticFreezer64pro Asrock939Dual-Sata2 2x512MbDDR400 GigabyteR9700pro SBAudigy2 Inspire6700modded PCTVpro ADSL 6Mb/768 NEC2500a Pioneer105DVDrom iiyamaVMPro450 CanonIP4000 LogitechG5 200GbWD7200 80GbWD7200 WinXPhome
Is een album met de tijd lijn van Xmen. Hierin word uitgelegd hoe veel dingen precies zitten.
vooral ff doorlezen als je nog vragen hebt na de film(s)!! Zitten wel wat spoilers in btw!
[ Voor 6% gewijzigd door TepelStreeltje op 31-05-2014 00:20 ]
Battle.net Spud#2543
The Heat (2013) | ![]() |
IMDb: 6.7 | Genre: Action, Comedy, Crime | Runtime: 117min. | MPAA: R Sandra Bullock, een FBI agente, wordt naar Boston gestuurd om een drugbaron te vinden. Ze kan dit misschien doen door gebruik te maken van een arrestant, een kleine crimineel, die haar misschien kan helpen. Deze kleine crimineel is gearresteerd door Melissa McCarthy, een smeris van de straat met een grote bek en een haar eigen methodes om haar werk te doen. Sandra, netjes gekleed in een pak, doet alles volgens het boekje in tegenstelling tot Melissa, de rest kan je wel raden, twee botsende karakters. Toch is dit een leuke comedy/actie-film. Voorspelbaar, maar de interactie tussen de twee is goed. Een lekkere no-nonsense popcorn-film. Die, bijna twee uur, zijn zo voorbij en ik heb een leuke avond gehad. | |
apollo13
The Counselor (2013) | ![]() |
IMDb: 5.4 | Genre: Crime, Drama, Thriller | Runtime: 117min. | MPAA: R Een film die me na het zien van de trailer en de cast erg aansprak. Onder andere Michael Fassbender, Penelope Cruz, Javier Bardem, Cameron Diaz en Brad Pitt spelen erin. Na het zien van de trailer verwachte ik een film over een rijke, upperclass man die na het sluiten van een drugsdeal flink in de problemen komt. Een lekkere actiefilm kortom. Het enige wat me afschrok was het lage cijfer op imdb maar ik ben het vaker niet eens met die cijfers Wat volgde was een vage, saaie, aaneenrijging van dialogen. De film probeert iets van een filosofische insteek te benaderen en veel scenes voegen niks toe aan het verhaal. Het verhaal wat in de trailer en het plot zo duidelijk geprofileerd wordt komt in het eerste uur eigenlijk bijna niet naar voren. Het verhaal is zo saai dat ik geeneens de moeite deed om het verhaal echt te volgen. Een pluspuntje voor Natalie Dormer die nog een klein rolletje heeft op het einde en de 2 actiescenes die in de film zaten en best prima uitgewerkt zijn. Maar verder dan een 4 kom ik niet. Kortom: kijk de trailer van de film, die zit prima in elkaar maar kijk de film zelf niet. | |
Edge of Tomorrow (2014) | ![]() |
IMDb: N/A | Genre: Action, Sci-Fi | Runtime: 113min. | MPAA: PG-13 Edge Of Tomorrow is een film die over het volgende gaat (copy-pasted van Moviemeter): En eigenlijk is daar al genoeg mee gezegd, zonder teveel te spoilen. Ik verwachtte een kruising tussen Mr. & Mrs. Smith en Source Code, maar deze is toch weer heel wat anders in deze setting. Zo ging Source Code over een treinaanslag en waren dat iedere keer de laatste 8 minuten, tot het niet meer gebeurde. Deze film heeft niet zozeer een timer, en iedere keer als Bill Cage (Tom Cruise) teruggestuurd wordt in de tijd, verzint hij weer wat anders. Iedere keer weer loopt hij tegen een probleem aan, maar... het moet op een gegeven moment lukken, maar HOE? Het samenspel tussen Emily Blunt en Tom Cruise is niet zoals in Mr. & Mrs. Smith, maar bij iedere poging spelen ze beiden een goede rol en hebben ze elkaar ook echt nodig. Erg gafe film, heb hem in 3D gezien wat nu de 5e keer steeds beter te kijken valt (Real3D). 3D voegt wel wat toe en het was IMO de moeite om hem in de bioscoop te zien. Ook het geluid in de bios (gecertificeerd Dolby en DTS) was waanzinnig lekker bij deze film. Film steekt geniaal in elkaar, maar toch zijn er nog enkele steekjes die het laat vallen (hele kleine details maar waar je over gaat nadenken als je hem gezien hebt). Dikke 9/10 wat mij betreft. Enige reden om hem NIET te willen kijken, is als je niet van sci-fi houdt. | |
Verwijderd
Joe (2013) | ![]() |
IMDb: 7.2 | Genre: Drama | Runtime: 118min. | MPAA: R Plot: An ex-con, who is the unlikeliest of role models, meets a 15-year-old boy and is faced with the choice of redemption or ruin. Goede film die de spanning weet vast te houden. De film brengt naar mijn idee de armoede in zo'n Amerikaanse dorpje goed in beeld. Geen standaard Cage actionflick want het is echt een drama/thriller. | |
IMDb: N/A | Genre: Action, Adventure, Family | Runtime: 97min. | MPAA: PG Plot: A vindictive fairy is driven to curse an infant princess only to realize the child may be the only one who can restore peace. De dag begon met Maleficent. Het welbekende sprookje van Doornroosje, maar dit keer verteld vanuit Maleficent. Wat zet Angelina Jolie Maleficent toch geweldig neer. Die scherpe lijnen in haar gezicht, de emoties, wow. Dit is echt een rol die haar op het lijf is geschreven. Film ziet er geweldig uit, verhaal zit goed in elkaar, alleen Prince/king Stephan vond ik teveel over the top. | |
Edge of Tomorrow (2014) | ![]() |
IMDb: N/A | Genre: Action, Sci-Fi | Runtime: 113min. | MPAA: PG-13 Plot: A soldier fighting in a war with aliens finds himself caught in a time loop of his last day in the battle, though he becomes better skilled along the way. Edge of Tomorrow was 1 van de films waar ik het meest naar uitkijk en helaas waren de verwachtingen te hoog. Het idee is geweldig, de uitvoering is meh. Daarnaast vond ik het einde net te simpel. Wat overblijft is verder wel een vermakelijke film hoor, maar het stelde me toch teleur. | |
A Million Ways to Die in the West (2014) | ![]() |
IMDb: N/A | Genre: Comedy, Western | Runtime: 116min. | MPAA: R Plot: As a cowardly farmer begins to fall for the mysterious new woman in town, he must put his new-found courage to the test when her husband, a notorious gun-slinger, announces his arrival. En de afsluiter van de dag was a Million Ways to Die in the West van Seth MacFarlane. Ted vond ik best aardig en de trailer van AMWtDitW had grappige stukjes, dus mijn interesse was gewekt. Mijn probleem met Seth MacFarlane is dat hij op sommige momenten subtiele humor heeft met verwijzingen naar andere series/films en op andere momenten volledig uit de bocht vliegt. Voor mij is juist de subtiele humor het leukste van zijn films, maar helaas de massa houdt toch veel meer van de seks- en poepgrappen. Maar goed, ook hier dus weer een redelijke film, al had het meer kunnen zijn. | |
Vond hem beter dan verwacht, als sci-fi vond ik hem wel goed. Enige jammere wel weer dat typische hollywood einde.Jorn1986 schreef op zaterdag 31 mei 2014 @ 13:04:
Edge of Tomorrow (2014) [afbeelding] IMDb: N/A | Genre: Action, Sci-Fi | Runtime: 113min. | MPAA: PG-13 Edge Of Tomorrow is een film die over het volgende gaat (copy-pasted van Moviemeter):
[...]
En eigenlijk is daar al genoeg mee gezegd, zonder teveel te spoilen. Ik verwachtte een kruising tussen Mr. & Mrs. Smith en Source Code, maar deze is toch weer heel wat anders in deze setting.
Zo ging Source Code over een treinaanslag en waren dat iedere keer de laatste 8 minuten, tot het niet meer gebeurde.
Deze film heeft niet zozeer een timer, en iedere keer als Bill Cage (Tom Cruise) teruggestuurd wordt in de tijd, verzint hij weer wat anders. Iedere keer weer loopt hij tegen een probleem aan, maar... het moet op een gegeven moment lukken, maar HOE?
Het samenspel tussen Emily Blunt en Tom Cruise is niet zoals in Mr. & Mrs. Smith, maar bij iedere poging spelen ze beiden een goede rol en hebben ze elkaar ook echt nodig.
Erg gafe film, heb hem in 3D gezien wat nu de 5e keer steeds beter te kijken valt (Real3D). 3D voegt wel wat toe en het was IMO de moeite om hem in de bioscoop te zien. Ook het geluid in de bios (gecertificeerd Dolby en DTS) was waanzinnig lekker bij deze film.
Film steekt geniaal in elkaar, maar toch zijn er nog enkele steekjes die het laat vallen (hele kleine details maar waar je over gaat nadenken als je hem gezien hebt).
Dikke 9/10 wat mij betreft.
Enige reden om hem NIET te willen kijken, is als je niet van sci-fi houdt.[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] 9 / 10
Maar toch nog goed vermaakt voor mij en bji gebrek aan betere adapties van goede Manga's moet ik het er maar mee doen
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
IMDb: 9.1 | Genre: Action, Adventure, Fantasy | Runtime: 131min. | MPAA: PG-13 Plot: The X-Men send Wolverine to the past in a desperate effort to change history and prevent an event that results in doom for both humans and mutants. Erg sterk deel in de X-Men reeks! De X-Men verhaallijn is ontzettend complex, met parallelle universums, tijdslijnen die door elkaar lopen en dergelijke. In deze film begint dat ook in de filmreeks door te dringen, wat zorgt voor een dieper verhaal dan de reguliere Marvel films. Aanrader voor de liefhebber, maar ook de mensen die normaal gesproken de superhelden links laten liggen zouden het eens moeten proberen. | |
Devil's Due (2014) | ![]() |
IMDb: 3.9 | Genre: Horror | Runtime: 89min. | MPAA: R Afgelopen weekend dit pareltje (HAHAHA) maar even bekeken. Op IMDB scoort dit horror lachertje een 3.9 en dat is wel een beetje overdreven laag als je het mij vraagt. Een 4.5/5 mag nog net. De film gaat over een pasgetrouwd stel dat op vakantie gaat en daar was VRESELIJK STOMME BESLISSINGEN maakt! Niet een beetje stom...maar gewoon irritant stom! dat is ook waar het fout gaat met de film! Het heeft eigenlijk wel alle potentie om iets te zijn als de acteurs niet van die vreselijke domme acties uit zouden halen. Tegen de tijd dat mijn vriendin in de supermarkt rauw vlees op staat te vreten als ze zwanger is gooi ik d'r even af bij de huisarts:) Op hun vakantie worden ze door een vage taxichaffeur meegenomen naar een vaag feest, gaan knockout en worden beiden wakker op hun hotelkamer. Beiden doen ze alsof er niets aan de hand is. Lijkt me zoiezo een vrij vreemd verhaal en gezien meneer alles filmt zou ik eerst even de camerabeelden terugkijken...maar daar zijn ze te stom voor:) Vervolgens blijkt mevrouw zwanger te zijn van de duivel oid en gaat de shit helemaal loos. Vage waardeloze film maar een 3.9 is overdreven. | |
https://eu.diablo3.com/en/profile/admrobo-1762/hero/79407822 - Xbox gamertag: control1983
Toscaanse bruiloft (2014) | ![]() |
IMDb: 5.2 | Genre: Comedy, Romance Tja, wat was ik denkende gisteren. Wellicht had ik weer een beetje hoop in de Nederlandse romkom na Soof gekregen en leek het me vermakelijk om met dinnetje deze film een kans te geven als zondagswegkijkertje Blijkbaar had ik beter moeten weten aangezien er hier geen enkele review van deze film te vinden is Kort samengevat: vermijd deze film. Gewoon niet leuk, hoge mate van cliché's, afgeraffelde verhaaltjes en een hoofdpersoon die puur en alleen is gecast als look-a-like van Carice van Houten. Schijnbaar was er ook iets met pasta carbonara, maar dat ontbrak een beetje doordat de ondertiteling er niet bij zat. De 3 is alleen behaald doordat het leuk was om de omgeving te zien van Florence en Fiesole waar we de afgelopen twee zomervakanties hebben doorgebracht. | |
The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.
ik denk dat veel mensen bij bovenstaande film plots last hebben van helderziendheid en een dergelijke waarschuwing dus overbodig is.Kort samengevat: vermijd deze film.
My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre and that I am therefore excused from saving the world
op de lijst:
Edge of Tomorrow
Maleficent
X-men
Godzilla
Muppets Most wanted
De 100 jarige man etc etc
Iemand nog tips?
Tips...de popcorn bij pathe! Voor de rest kun je beter thuis zitten:)lanerios schreef op maandag 02 juni 2014 @ 13:38:
Morgen heb ik de Pathe pas! WOOT!
op de lijst:
Edge of Tomorrow
Maleficent
X-men
Godzilla
Muppets Most wanted
De 100 jarige man etc etc
Iemand nog tips?
Het is wellicht handig idd om zo'n pas via de rentepunten van ING te kopen aangezien er de komende tijd nog aardig wat films op de kijklijst staan.
En jep, je moet die toeslag helaas alsnog betalen, of je moet de duurdere pas hebben.
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Imax 3d = 5 euro (wtf..)
3d zonder bril = 2,50
3d met eigen bril = 1,50
Alleen hoe je dan aan die eigen bril komt? Geen idee.
De eerste keer zonder eigen bril en daarna heb je dus een eigen brillanerios schreef op maandag 02 juni 2014 @ 14:20:
huidige toeslagen:
Imax 3d = 5 euro (wtf..)
3d zonder bril = 2,50
3d met eigen bril = 1,50
Alleen hoe je dan aan die eigen bril komt? Geen idee.
IMAX 3D is 5 euro idd. Imax zelf is 2,50 en dan nog de 2,50 toeslag voor 3D daar je de IMAX 3D bril niet mag houden.
How to Train Your Dragon 2 (2014) | ![]() |
IMDb: N/A | Genre: Animation, Action, Adventure | Runtime: 105min. | MPAA: PG Plot: It's been five years since Hiccup and Toothless successfully united dragons and vikings on the island of Berk. While Astrid, Snotlout and the rest of the gang are challenging each other to ... Mijn vijfjarig zoontje is al een tijdje hevige fan van de serie Draken: Rijders van Berk op Cartoon Network. En uiteraard kijk ik dan regelmatig mee, dat is één van de voordelen van papa zijn Ondanks dat de film uit 2010 stamt, hadden we deze nog niet gezien. Om één of andere reden liep ik er niet voor warm. De Draken serie had me toch nieuwsgierig gemaakt dus besloten we er een paar maanden geleden toch naar te kijken. En wow! 'Hoe tem je een draak' (want uiteraard kon ik niet anders dan de Nederlands versie te bekijken) is zeker één van, zoniet de beste DreamWorks animatiefilm tot nu toe. Toen ik hoorde van de sequel, wou ik er dan ook mijn zoontje mee verrassen in de bioscoop. Ook al kunnen sequels van gelijk welke film mij zelf meestal niet boeien omdat het gewoon meer van hetzelfde is. Of zelfs minder Mijn vrees was ongegrond, 'Hoe tem je een draak 2' is een prachtige film geworden. Zeker het beste van DreamWorks sinds deeltje 1. De film speelt zich 5 jaar later af dan het origineel, alle personages zijn dan ook iets ouder geworden. Maar niet alleen hen, ook de animaties zijn duidelijk van een veel volwassener niveau, iets minder cartoony en veel, veel meer details. Om nog maar te zwijgen van de prachtige geanimeerde wereld die groter is dan ooit tevoren. En dat is deze film wel, grootser. Flitsender. Spannender. Wat tegelijk misschien ook het minpuntje is. Waar in deel 1 tijd werd genomen om een verhaal op te bouwen rond het hoofdpersonage Hikkie/Hiccup en zijn draak Tandloos en waarbij scenes mooi van begin tot eind werden uitgewerkt, gebeurt in deel 2 zoveel meer zodat het allemaal een stuk sneller gaat. Tijd om je er aan te storen, heb je echter niet. Want zelfs op het moment dat ik dacht dat film ging afzakken naar een Disney-like-momentje, gooien ze de film terug een versnelling hoger. Af en toe had ik wel een kleine deja-vu, zaken die gerecycleerd leken uit de 1ste film. Zoals een aanvalsvloot die arriveert op een eiland om een draak aan te vallen. Maar dan draait het toch anders uit dan verwacht. Zo zitten er nog enkele momenten in de film die verrassen, inclusief een redelijk dramatische wending. Hiermee kan ik ook zeggen dat de film duidelijk is geschaald naar een iets ouder publiek dan de eerste film. Iets complexer en misschien wel iets donkerder. Zo had mijn zoontje op het einde een paar zaken niet door. Ook vroeg hij waarom de personages anders waren. Dit laatste is tweeledig; enerzijds zijn de personages duidelijk ouder en anderzijds is er een verschil tussen de Vlaamse en Nederlandse vertaling. Wij wonen in België en hebben nu dus de Vlaamse versie gezien. Maar omdat de serie op Cartoon Network Nederlands is, heb ik destijds bij het bekijken van deel 1 gekozen voor de Nederlandse vertaling. Simpelweg omdat de Vlaamse vertaling andere namen gebruikt zoals Hikkert ipv Hikkie, Vleeskop ipv Speknek, ... Ik laat in het midden wat de beste vertaling is maar het is best wel jammer dat dit niet afgestemd wordt op elkaar. Maar dit kan uiteraard niet verweten worden aan de makers. Ze hebben er 4 jaar tijd voor genomen om deel 2 te maken en je ziet het er ook aan. Dit is hoe een sequel hoort te zijn! Hopelijk houden ze dit niveau aan voor deel 3 dat er aan komt in 2016 en wordt het geen Shrek 3 of 4. | |
[ Voor 9% gewijzigd door D-Three op 03-06-2014 10:01 ]
Deeltje 1 is echt een van de beste animatiefilms ooit! Toy Story 3 staat wellicht op nummertje 1, maar HtTYD is echt schitterend gemaakt. Leuk verhaal, goede animaties, mooie scenes. Wellicht iets te veel gericht op een jonger publiek, waardoor ie niet de aandacht heeft gekregen die ie verdiend.D-Three schreef op maandag 02 juni 2014 @ 23:47:
How to Train Your Dragon 2 (2014) [afbeelding] IMDb: N/A | Genre: Animation, Action, Adventure | Runtime: 105min. | MPAA: PG Plot: It's been five years since Hiccup and Toothless successfully united dragons and vikings on the island of Berk. While Astrid, Snotlout and the rest of the gang are challenging each other to ...
*knip*[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] 8 / 10
Ben dan ook oprecht benieuwd naar deeltje 2, al draait ie zo te zien pas vanaf 2 juli in Nederland. En dan is het nog maar de vraag of wel de Engelse versie hier uitkomt....
[ Voor 3% gewijzigd door Damic op 03-06-2014 09:23 ]
Al wat ik aanraak werk niet meer zoals het hoort. Damic houd niet van zijn verjaardag
Geen idee. Ik doe het in ieder geval een keer per jaar.Smultie schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 15:22:
[...]
Euhm? Leuk.... gaan we nu elke dag posten welke acteur/actrice jarig is?
Verwijderd
Tim's Vermeer (2013) | ![]() |
IMDb: 8.0 | Genre: Documentary | Runtime: 80min. | MPAA: PG-13 Plot: Inventor Tim Jenison seeks to understand the painting techniques used by Dutch Master Johannes Vermeer. Watching paint dry, literally. spoiler: Meaning: if you say that watching an activity is like watching paint dry, you mean that it is very boring. Toch zit er ook wel een soort wow moment in de film. De film is niet lang, maar duurde mij toch nog te lang. | |
Infernal Affairs (2002) | ![]() |
IMDb: 8.2 | Genre: Crime, Mystery, Thriller | Runtime: 101min. | MPAA: R Plot: A story between a mole in the police department and an undercover cop. Their objectives are the same: to find out who is the mole, and who is the cop. Een tijdje geleden ontdekte ik dat de meesterlijke film The Departed flink gebaseerd was op een film uit Hong Kong, namelijk Mou Gaan Dou. Deze film, ook wel Infernal Affairs genoemd Internationaal, heb ik dus gelijk even op mijn watchlist gezet. Gisterenavond na een aantal maanden dan eindelijk de tijd gehad de film een kijkbeurt te geven. Het is duidelijk dat de film als inspiratiebron diende voor The Departed en net zoals die Oscar winnende film is deze film uit Hong Kong ook briljant. Het plot zit meesterlijk in elkaar (en daar ga ik dus geen details over spoilen), het acteerwerk is gewoon meer dan prima en ook het gedeelte van de visuals/sound is fraai. Een aanrader dus als je het mij vraagt! | |
'Jupiter Ascending' een half jaar uitgesteld
Misschien door het nieuws van channing tatum?Joarie schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 11:38:
Hmm...kreeg de filmmaatschappij koude voeten bij het zien van de concurrentie?
'Jupiter Ascending' een half jaar uitgesteld
Walk the Line (2005) | ![]() |
IMDb: 7.9 | Genre: Biography, Drama, Music | Runtime: 136min. | MPAA: PG-13 Al een paar jaar wilde ik deze film zien maar ondanks dat het thema me wel aansprak durfde ik er toch nooit aan te beginnen. Zondag heb ik dit alsnog gedaan toen ik hem op Netflix tegen kwam en god wat heb ik genoten. Joaquin Phoenix zet een fantastische Cash neer maar het is Reese Witherspoon die mij echt geraakt heeft in deze film. Wat een geweldige prestatie en waar ze volledig terecht dat jaar ook een oscar voor won. Het mooiste aan de film is misschien niet eens het verhaal, -het cash verhaal is voor velen een bekend gegeven- het is de manier van filmen en de na edit die enorm overtuigde. Ze hebben er voor gekozen Joaquin te laten playbacken en daar originele cash songs onder te monteren. Een gouden keuze als je het mij vraagt.Edit: Niet dus, ze zingen zelf. Nog bijzonderder dus. Voor iedereen met maar een greintje waardering voor muziek eigenlijk een must see met het geluid hard, heel hard. | |
[ Voor 4% gewijzigd door Donstil op 06-06-2014 09:29 ]
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
2x op dvd gezien maar wist niet dat deze op netflix stond, nog maar eens in HD kijken! Geweldige film inderdaadDonstil schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 23:24:
Walk the Line (2005) [afbeelding] IMDb: 7.9 | Genre: Biography, Drama, Music | Runtime: 136min. | MPAA: PG-13 Al een paar jaar wilde ik deze film zien maar ondanks dat het thema me wel aansprak durfde ik er toch nooit aan te beginnen.
Zondag heb ik dit alsnog gedaan toen ik hem op Netflix tegen kwam en god wat heb ik genoten.
...
Voor iedereen met maar een greintje waardering voor muziek eigenlijk een must see met het geluid hard, heel hard.
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] 9 / 10
What's in the case?
Donstil schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 23:24:
Walk the Line (2005) [afbeelding] IMDb: 7.9 | Genre: Biography, Drama, Music | Runtime: 136min. | MPAA: PG-13
Ze hebben er voor gekozen Joaquin te laten playbacken en daar originele cash songs onder te monteren. Een gouden keuze als je het mij vraagt.
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] 9 / 10

Ik denk dat we deze opmerking maar moeten zien als een compliment
BronJoaquin Phoenix and Reese Witherspoon performed all of the songs themselves, without being dubbed. They also learned to play their instruments (guitar and auto-harp, respectively) from scratch.
Inderdaad een erg sterke en goede film! Het verhaal voor mij was nog onbekend en kende alleen de bekende liedjes, dus ook als 'buitenstaander' echt een absolute aanrader!
Ik had dit gehoord. Zonder een bron te checken leek het me heel plausibel omdat je tijdens de optredens de camera vaak zag draaien op cruciale momenten en er veel vanachter de microfoon gefilmd werd.
Maar goed maakt het alleen maar mooier
"In the movie Walk The Line, actor Joaquin Phoenix actually did do all of the singing when he was performing the Johnny Cash songs in the film. He also did the actual guitar playing. None of the songs had to be dubbed because he was able to do them so well. Johnny Cash actually approved Joaquin to play him in the movie. He did so because he saw him perform in the movie Gladiator and thought he did an excellent performance. Joaquin had to have vocal training before the movie and he did that for 6 months before beginning production of the film. Phoenix's voice was higher than Cash's voice was and the band had to adjust to it. Then before the filming actually began, his voice dropped and the band had to readjust once again.Actress Reese Witherspoon who played the role of June Carter Cash, also sang all of her own songs and also learned how to play the auto harp before filming began on the movie."
[ Voor 120% gewijzigd door Donstil op 06-06-2014 09:34 ]
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Gisteravond iig weer een nieuwe film kunnen bekijken in de bioscoop. Voor vele wss een must see de komende weken:
22 Jump Street (2014) | ![]() |
IMDb: N/A | Genre: Action, Comedy, Crime | Runtime: 112min. | MPAA: R Plot: After making their way through high school (twice), big changes are in store for officers Schmidt and Jenko when they go deep undercover at a local college. Het vervolg op het vrij briljante 21 Jump Street heet hoe toepasselijk 22 Jump Street. De eerste film zat vol goede humor en was vrij origineel. Dit tweede deel is dat in mijn ogen ook. Ofja om eerlijk te zijn. Vanaf minuut 1 wordt er de draad gestoken met het eerste deel. Zo erg dat het extreem goed uitpakt en de film dus ook weer briljant in elkaar zit. Als dat nog niet het beste is, dan is dat misschien wel de subtiele humor die ze erin verwerkt hebben en waarvan duidelijk was dat (iig in mijn zaal) niet iedereen ze door had. Al met al iig zeker wel het kijken waard. De film doet dan als het ware "hetzelfde trucje", maar juist doordat ze exact hetzelfde willen doen wordt het gewoon een geniale originele film. | |
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
21 Jump Street was echt briljant, dubbel gelegen om die film. Channing Tatum en Jonah Hill zijn imho ook prima keuzes voor die film.Hogader schreef op vrijdag 06 juni 2014 @ 09:30:
Walk the Line ondertussen toch al een handjevol keren volledig gekeken. Blijft een goede film.
Gisteravond iig weer een nieuwe film kunnen bekijken in de bioscoop. Voor vele wss een must see de komende weken:
22 Jump Street (2014) [afbeelding] IMDb: N/A | Genre: Action, Comedy, Crime | Runtime: 112min. | MPAA: R Plot: After making their way through high school (twice), big changes are in store for officers Schmidt and Jenko when they go deep undercover at a local college.
Het vervolg op het vrij briljante 21 Jump Street heet hoe toepasselijk 22 Jump Street.
De eerste film zat vol goede humor en was vrij origineel. Dit tweede deel is dat in mijn ogen ook.
Ofja om eerlijk te zijn. Vanaf minuut 1 wordt er de draad gestoken met het eerste deel. Zo erg dat het extreem goed uitpakt en de film dus ook weer briljant in elkaar zit.
Als dat nog niet het beste is, dan is dat misschien wel de subtiele humor die ze erin verwerkt hebben en waarvan duidelijk was dat (iig in mijn zaal) niet iedereen ze door had.
Al met al iig zeker wel het kijken waard. De film doet dan als het ware "hetzelfde trucje", maar juist doordat ze exact hetzelfde willen doen wordt het gewoon een geniale originele film.[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] 8.5 / 10
This too shall pass
Enkele weken terug ook gekeken, erg leuk inderdaadMrVegeta schreef op vrijdag 06 juni 2014 @ 10:09:
Gisteravond the life aquatic gekeken. Een leuke typische Wes Anderson film. Zeker een aanrader voor mensen die Moonrise Kingdome etc. leuk vinden.

Eigenaar/brouwer Milky Road Brewery
Briljant is wel erg superlatief... het is een erg grappige film, maar als ik aan een 'briljante komedie' denk dan gaan mijn gedachten toch bijvoorbeeld veel meer richting Monty Python of bepaalde films van de gebroeders Coen etc. Dit is een hele goede vermakelijke popcorn komedie... maar geen echte hoogvlieger.Sharky schreef op vrijdag 06 juni 2014 @ 11:30:
[...]
21 Jump Street was echt briljant, dubbel gelegen om die film. Channing Tatum en Jonah Hill zijn imho ook prima keuzes voor die film.
Tatum en Hill zijn idd wel een gouden combinatie, het is in de films erg duidelijk dat ze IRL ook goed met elkaar op kunnen schieten. Het partnerschap doet mij erg denken aan Gibson en Glover met de Lethal Weapon films... persoonlijk vind ik dan ook dat deze films veel meer geïnspireerd lijken te zijn op die films dan op de originele tv serie.
Dat heb ik zelfs altijd een beetje jammer gevonden want de tv serie was een goede serie met een goede donkere toon... totaal geen komedie. Ik had er daardoor wel hele andere verwachtingen bij... het voelde echt aan alsof ze de naam hadden gepikt voor de herkenning, want buiten agenten op school heeft het weinig met het origineel te maken. Tis gelukkig positief geworden...
[ Voor 3% gewijzigd door MicGlou op 06-06-2014 12:16 ]
Verwijderd
Haha, dat had ik precies hetzelfde. Verder eens met de review; veel dubbel gelegen in de film.Hogader schreef op vrijdag 06 juni 2014 @ 09:30:
Walk the Line ondertussen toch al een handjevol keren volledig gekeken. Blijft een goede film.
22 Jump Street (2014) [afbeelding] IMDb: N/A | Genre: Action, Comedy, Crime | Runtime: 112min. | MPAA: R Plot: After making their way through high school (twice), big changes are in store for officers Schmidt and Jenko when they go deep undercover at a local college.
Het vervolg op het vrij briljante 21 Jump Street heet hoe toepasselijk 22 Jump Street.
De eerste film zat vol goede humor en was vrij origineel. Dit tweede deel is dat in mijn ogen ook.
Ofja om eerlijk te zijn. Vanaf minuut 1 wordt er de draad gestoken met het eerste deel. Zo erg dat het extreem goed uitpakt en de film dus ook weer briljant in elkaar zit.
Als dat nog niet het beste is, dan is dat misschien wel de subtiele humor die ze erin verwerkt hebben en waarvan duidelijk was dat (iig in mijn zaal) niet iedereen ze door had.
Al met al iig zeker wel het kijken waard. De film doet dan als het ware "hetzelfde trucje", maar juist doordat ze exact hetzelfde willen doen wordt het gewoon een geniale originele film.[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] 8.5 / 10
Bij mij is het niveau van een comedy niet alleen afhankelijk van de grap zelf, maar ook hoe subtiel (of juist niet) die gebracht wordt. Dumb & Dumber vind ik bijvoorbeeld ook fantastisch omdat de grappen soms heel simpel zijn, maar je kunt zien dat er heel veel denkwerk achter zit om de grap te laten kloppen. Scary Movie is ook simpel, maar daar blijft het bij. Er zit totaal geen intelligentie achter.MicGlou schreef op vrijdag 06 juni 2014 @ 12:15:
[...]
Briljant is wel erg superlatief... het is een erg grappige film, maar als ik aan een 'briljante komedie' denk dan gaan mijn gedachten toch bijvoorbeeld veel meer richting Monty Python of bepaalde films van de gebroeders Coen etc. Dit is een hele goede vermakelijke popcorn komedie... maar geen echte hoogvlieger.
This too shall pass
Verwijderd
Kijk Moneyball eens als je Jonah Hill in een serieuze rol wil zien. Daar heeft hij niet voor niets een Oscar nominatie mee in de wacht gesleept. Multitalentje.Verwijderd schreef op vrijdag 06 juni 2014 @ 13:44:
Jonah Hill is ook stappen aan het maken na zijn performance in The Wolf of Wallstreet. Hij kan ook prima mee in film die een iets serieuzere inslag heeft dan de komedies waar hij meestal inzit.
En bovendien een goede (en waargebeurd) verhaal. Al gaat het over honkbal, je hoeft het spelletje zelf niet te kennen.Verwijderd schreef op vrijdag 06 juni 2014 @ 14:37:
[...]
Kijk Moneyball eens als je Jonah Hill in een serieuze rol wil zien. Daar heeft hij niet voor niets een Oscar nominatie mee in de wacht gesleept. Multitalentje.
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Cool!XWB schreef op vrijdag 06 juni 2014 @ 20:09:
Ik twijfel of ik die nieuwe X-Men wil zien. Ik heb nooit een X-Men film gezien, dus had ik vorig jaar The Wolverine proberen te kijken. Helaas moest ik die film na 30 minuten afzetten en van de disk verwijderen, het onderwerp kon me totaal niet boeien.
Wauw.DennusB schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 19:36:
Maleficent (2014) [afbeelding] IMDb: N/A | Genre: Action, Adventure, Family | Runtime: 97min. | MPAA: PG Plot: A vindictive fairy is driven to curse an infant princess only to realize the child may be the only one who can restore peace.
Leuk, sprookjes met een 'duister' sausje. Ik ging er een beetje heen met een gevoel van 'goh, wat moet dit nou eens gaan worden' maar kan maar 1 ding concluderen eigenlijk : Het verhaal is heel goed uitgedacht en de film ziet er tip top uit. Er is heel veel CGI in de film, maar het ziet er wel enorm gelikt uit. Angelina Jolie speelt erg goed in de film en de film heeft echt zo'n Disney sfeertje, dat maakt het helemaal af.
Gekeken in de Dolby Atmos zaal in JT Vlaardingen en het geluid wat er bij zit is ook[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] 8 / 10
Ik kom ook net terug van deze film. Wat een misbaksel. Maleficent heeft een goede poging gedaan om slechtste film van 2014 te worden, maar helaas heeft ze het moeten afleggen tegen Amazing Spiderman 2.
Het idee van Maleficent is wel aardig, een soort prequal van het sprookje (ik heb doornroosje nooit echt gezien/gelezen). Maar deze hele film zit vol met "waarom" en enorm langdradige saaie scenes. Het verhaal gaat dat een elfje en een jongen verliefd op elkaar worden, maar de jongen wil koning worden en om dit te worden moet hij zijn koning (die een gevecht tegen de elfen heeft verloren) wraken door de "koningin" van de elfen (zijn geliefde dus) te vermoorden. Zo ver komt het niet, hij neemt alleen haar vleugels mee. Hierdoor wordt de elf natuurlijk boos en vervloekt later de nieuwe koning zijn dochter.
Okay, gaan we.
Waarom waren de elfen egoistisch? Waren de diamanten etc. die zij daar hebben van belang voor het bos? Waarom wilde zij dat niet met hun delen?
Er was een koninkrijk van mensen en een van elfen, de mensen hadden een gemene koning en hadden verder niet zoveel. Daarom waren ze jaloers op de elfen, waarom mochten de mensen niet naar het elfenbos komen om daar te wonen? Waarom kwamen de mensen niet in opstand?
Waarom kon Jolie halverwege de film toen ze spijt kreeg van de vloek niet naar de koning gaan om sorry te zeggen, maar zijn dochter is veilig en had hij haar vleugels terug kunnen geven?
Waarom waren die kleine feetjes welkom bij de geboorte van de prinses? Hadden ze geen oorlog? Waarom waren de kleine feetjes uberhaupt daar?
Hoe kon Jolie gewoon het kasteel binnenlopen, een vloek uitspreken en gewoon weer het kasteel uitlopen? Hebben ze geen guards?
Waarom kan Jolie haar vleugels niet terug groeien, ze kan wel bomen helen. Waarom kan ze haar magie niet gebruiken om te vliegen? Ze laat wel andere vliegen.
Waarom heeft ze haast (echt haast, haast) als Doornroosje ontsnapt? Ze heeft de prins mee die haar wakker kan kussen, waarom is er dan zo'n haast. Een dag, een week who cares? Waarom verandert ze die kerel niet in een draak zodat ze er snel heen kan vliegen? Nee ze verandert hem in een paard.
Waarom verandert ze niet alle andere mensen in wormen wanneer zij haar vangen?
Hoe kunnen die mensen die draak zomaar te pakken krijgen? Ze waren niet echt onder de indruk van een gigantisch vuurspuwende draak. Waarom moest Jolie constant die kerel in andere dieren veranderen, lijkt me erg onpraktisch. Sowieso, hoe de fuck kan die kerel praten? Het was/is een vogel

Waarom had de koning een accent?
Waren die generals niet jaloers op een vrij simpele boerenjongen die opeens koning wordt? Ik dacht dat mensen zo jaloers en hebberig waren. Oh dan opeens niet meer.
Waarom werd die kerel die eerst een raaf was niet ouder?
Waarom leefde de vleugels van Jolie nog? Waarom is Jolie nooit op jacht gegaan naar die dingen?
Hoe heeft die kerel haar vleugels er af gekregen? (ik zag een shot dat hij een ketting oid had, en opeens waren haar vleugels weg).
Hoe kan het dat Jolie niet wakker werd tijdens die ontvleugel operatie?
Waarom ging de koningin dood?
Waarom waren alle kapotte spinwielen (die hadden ze toch op een veld verbrand?) opgeslagen in het kasteel...
Waarom voelde Doornroosje zich zo geroepen om zich aan zo'n ding te prikken?
Waarom hadden die feetjes nooit aan haar verteld dat zij de prinses is die vervloekt is en daar is voor haar eigen veiligheid, maar op haar 16e naar haar vader mag?
Waarom waren die feetjes zo verschrikkelijk irritant, de koning geeft zijn dochter mee aan de vijand die ook nog eens nooit een baby hebben opgevoed.
Etc.
[ Voor 0% gewijzigd door dusty op 08-06-2014 16:47 . Reden: spoilers toegevoegd. ]
Edge of Tomorrow was wel _heel_ tof. Behoorlijk wat gelachen, actie ziet er goed uit, verhaal was interessant genoeg. Prima sci-fi actie film. Oh en Tom Cruise deed het zoals altijd weer heel goed. Wat mij wel opviel was dat de achtergrond van de film onscherp was, dat was wel wat jammer.
[ Voor 23% gewijzigd door MrVegeta op 06-06-2014 21:29 ]
Dit is typisch het soort filmreeks die je op volgorde van release moet kijken om de latere afleveringen goed te kunnen volgen/waarderen.XWB schreef op vrijdag 06 juni 2014 @ 20:09:
Ik twijfel of ik die nieuwe X-Men wil zien. Ik heb nooit een X-Men film gezien, dus had ik vorig jaar The Wolverine proberen te kijken. Helaas moest ik die film na 30 minuten afzetten en van de disk verwijderen, het onderwerp kon me totaal niet boeien.
Het is misschien heel erg kort door de bocht, maar als de eerste x-men je niet bevalt dan bevalt de rest van de serie je ook niet.
Wat een heerlijke film!
8,5
Nomen nescio
Gebruik de UBB generator, de link staat onderaan de pagina (http://meukje.nl/filmtopic/ ) ..Bra-Jo schreef op vrijdag 06 juni 2014 @ 23:22:
The Grand Budapest Hotel
Wat een heerlijke film!Absurdistisch, met wat slapstickmomenten, een leuk verhaal binnen een verhaal binnen een verhaal met heel veel bekende gezichten in kleine bijrollen, overduidelijke maar toch prachtige, bijna Python-achtige miniaturen, een heel typisch kleurenpalet en een licht pornografisch schilderij. Fantastisch!
8,5
The Grand Budapest Hotel (2014) | ![]() |
IMDb: 8.4 | Genre: Comedy | Runtime: 100min. | MPAA: R Wat een heerlijke film! | |
[LTS][MTS][HTS]
Verwijderd
Rob the Mob (2014) | ![]() |
IMDb: 6.6 | Genre: Crime, Drama | Runtime: 104min. | MPAA: R Plot: A Queens couple who specialize in robbing mafia social clubs stumble upon a score bigger than they could ever imagine, becoming targets of both the mob and the FBI in the process. Op zich wel een prima plot. Wat actie, wat humor, wat romance en wat drama. De hoofdrolspelers zijn oké, maar niet meer dan dat. De dialogen is niet veel bijzonders. De grotere namen drukken ook niet erg hun stempel op de film. De maffiatypes komen wel goed over en daarbij zie je een aantal karakteracteurs terugkomen die het spelen van een maffioso helemaal onder de knie hebben. Film kijkt prima weg. | |
Sowieso een TL;DR post, maar wat ik wel heel erg W-T-F vind : Hoezo ga je een sprookje of in ieder geval een variant daarop zo zwaar serieus beoordelenVerwijderd schreef op vrijdag 06 juni 2014 @ 21:24:
Leest lekker man zo tussen elke zin een witregel.
Je vindt het leuk of niet... that's all! Zo vond ik bijvoorbeeld The Wizard of Oz helemaal niks, terwijl het sprookje best leuk is
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Wat maakt het uit of het een sprookje, sci-fi actiefilm of een romantische komedie is? Omdat het een sprookje is gooien we alle logica maar de deur uit?nero355 schreef op zaterdag 07 juni 2014 @ 23:16:
[...]
Sowieso een TL;DR post, maar wat ik wel heel erg W-T-F vind : Hoezo ga je een sprookje of in ieder geval een variant daarop zo zwaar serieus beoordelen![]()
Anyway, ik kritiseer de film niet omdat het een sprookje is maar omdat het een _erg_ slechte film is. Oz was inderdaad ook vrij slecht, maar meer entertaining dan Malevovlincnenet.
Maar ff serieus, waarom had die koning een accent? Ik snap dat het bij de acteur hoort, als ze een shot van 90 seconden hadden gedaan dat hij met een aantal andere boerenkinderen in een schuur zo zaten te praten was het prima geweest.
Het is toch bijna onmogelijk dat niemand tijdens het filmen heeft gezegd "Eh waarom heeft de koning zo'n raar accent?"
*knip*
Wha? Ik dacht dat het vrij duidelijk was dat ik het niet leuk vind. En er zijn best wel films die leuk, maar niet leuk zijn. Ugh. Gelukkig komt binnenkort Expandeblesalsle 3 binnenkort uit, hebben jullie ook een leuke avond.Je vindt het leuk of niet... that's all!

[ Voor 40% gewijzigd door gambieter op 08-06-2014 00:25 . Reden: doe eens niet ]
Goede film of niet, je mag best wat aardiger zijn tegen je medeforummers. Wees niet gek, gebruikt een spoilertag
13 Sins (2014) | ![]() |
IMDb: 6.2 | Genre: Horror, Thriller | Runtime: 88min. | MPAA: R Wauw, wat knap! Serieus, ongelofelijk. Het is echt een wonder dat films zoals deze nog worden gemaakt. Prachtig, wonderbaarlijk succesvol en bovendien erg knap. ..zo zou ik mijzelf wel durven omschrijven na het bekijken van deze film. Dat ik het einde ervan heb gehaald zeg, pfew. Ik vind het een prestatie. Webber en Perlman zijn op zich nog een redelijk "goede" verschijning, maar daar heb je dan ook wel alles mee gezegd. Deze film past prima thuis in hetzelfde repertoire als Saw en die film waarin mensen 1x per jaar elkaar mogen vermoorden. Het zou mij dan ook niets verbazen als ze er nog 12 delen van zullen maken. En na het dertiende deel komt de regisseur persoonlijk langs om je te bedanken. Durven jullie het aan om dit spelletje mee te spelen? | |
Dat zit wel Schnorr.
[ Voor 3% gewijzigd door D-e-n op 08-06-2014 00:15 ]
Dat was echt om te janken. Ik zat met een groep vrienden in de bios en ik zat echt van ah fuck nee ah fuck nee... Dit kunnen ze verdomme niet menen... KOM OP!D-e-n schreef op zondag 08 juni 2014 @ 00:14:
Ik vond Malificent juist erg leuk, vermakelijker dan andere verfilmde sprookjes. De twist dat de (toch niet zo) boze fee het middelpunt is maakt het origineler dan de standaard Disney.
Als jij je zo zit op te vreten in de bios dan weet je dat er wat aan mankeert...
Elle Fanning was wel prima maar is not legal. Jolie lijkt gewoon niet te bestaan of te acteren. Wat is het met dat wijf.... In Wanted was ze echt megatof maar hier is ze gewoon erg bah.
IMDb: N/A | Genre: Action, Adventure, Family | Runtime: 97min. | MPAA: PG Gewoon echt niet mijn ding, matig acteerwerk. 3D was slecht en de effecten waren meh. Al met al erg meh. | |
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
NL film met oa. Paul de Leeuw. Maarten (Paul) "speelt" een homoseksueel die verliefd wordt op een man die nog niet weet wat of wie hij hij is. Maartens zus Molly woont bij hem maar dat verandert als zij mannen ontmoet. De nasleep is waarom je de film moet kijken.
Nou ja, leuke wegkijker. Best wel B/C film maar we vroegen ons wel steeds af wat er komende zou zijn. Als je NL films kunt hebben, neem m mee. Staat op/bij Netflix.
Als je id tt1668189 opgeeft vindt 'ie 'm wel.Exorcist schreef op zondag 08 juni 2014 @ 01:31:
Aangezien de generator hem niet vindt: Alle Tijd.
Do you seek to engage in or have you ever engaged in terrorist activities, espionage, sabotage, or genocide?
Zoveel spoiler ik niet, wat ik in de inleiding typ is de eerste 10 minuten van de film. Vanaf daar mag het wel duidelijk zijn dat ik op de film in ga, als je dat niet wil weten kan je het ook niet lezen.Stukfruit schreef op zondag 08 juni 2014 @ 00:13:
Zeg Vegawortel, loop eens niet zo te spoilen man.
Goede film of niet, je mag best wat aardiger zijn tegen je medeforummers. Wees niet gek, gebruikt een spoilertag
Dit topic is gesloten.
~~~[html]Gebruik bij het schrijven van een review de <a href="http://meukje.nl/filmtopic/" target=_blank>UBB-generator</a>, zo blijft het topic netjes en overzichtelijk.
~~~[/html]