Alle genre's die je aanhaalt, kunnen prima in 1 film samengebracht worden, mits de regisseur weet waar hij mee bezig is, en de acteurs het geloofwaardig neer kunnen zetten.
De meeste reviews die ik van deze film gelezen heb, zijn het erover eens dat de regisseur en de acteurs uitstekend werk geleverd hebben.
Dat Pat bipolar is, is een serieuze kwestie lijkt me. Ook het feit dat hij bijna iemand vermoord heeft (in jouw woorden) omdat hij door het lint ging. De reden erachter is bekend (verhaal en situatie-technisch gezien, want ik heb de film nog niet gekeken) en eerlijk gezegd lijkt me die uitbarsting best logisch. Sterker nog, ik ken genoeg mensen die geen stoornis nodig hebben om in eenzelfde situatie gewelddadig te worden.
Ik wacht nog even, 28 Februari komt ie hier in de bios en pas de zondag erna hebben we tijd om em te kijken. Zodra ik hem gezien heb, zal ik melden wat ik ervan vond, en dan zullen we eens kijken of ik jouw mening deel of die van de reviewers.
Nou moet ik eerlijk zeggen dat ik nogal bevooroordeeld bent, want ik ben sinds Winter's Bone en Hunger Games nogal fan van Jennifer Lawrence. En wat ik in de trailers zag, doet ze ook hier weer goed werk.
Kan wezen dat ik dit soort films gewoon interessant vind, want Perks of Being a Wallflower vond ik de beste film van 2012, en dat is ook niet iedereen met me eens