Welke film(s) heb je laatst gezien en wat vond je? [Deel 27] Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 102 Laatste
Acties:
  • 969.980 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S401
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 09-09 15:35
The Double (2011)The Double (2011)
IMDb: 5.9 | Genre: Action, Crime, Drama, Mystery, Thriller | Runtime: 98min. | MPAA: PG-13
Plot: A retired CIA operative is paired with a young FBI agent to unravel the mystery of a senator's murder, with all signs pointing to a Soviet assassin.
Film gisteravond gezien met me vriendin en we vonden hem aardig. Hij had veel beter uitgewerkt kunnen worden. Einde was ook erg voorspelbaar.

En ik herkende Topher Grace pas halverwege de film als Eric Forman uit 70's Show en dat kwam door zijn stem, maar qua gezicht is ie best wel wat veranderd.
Maar voor de rest een prima zaterdagavond film.
IMDb -- The Double (2011) Wikipedia -- The Double (2011) Bekijk trailer van The Double (2011) op YouTube Schrijf zelf een recensie over The Double (2011)
Afbeeldingslocatie: http://meukje.nl/stars/?s=5.5 5.5 / 10

[ Voor 4% gewijzigd door S401 op 10-02-2013 23:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomr
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09-09 18:41
Sinister (2012)Sinister (2012)
IMDb: 6.8 | Genre: Horror, Mystery, Thriller | Runtime: 110min. | MPAA: R
Voor een horror film, niks mis mee! fatsoenlijke acteurs (behalve het kleine meisje), redelijk verhaal (niks heel origineels maar ook niet verkeerd) en 2 goede schrikmomenten!!! Ik ga geen spoilers weggevens maar gisterenavond in mijn eentje met geluidje hard, lampen uit en gordijnen dicht toch 2 keer goed geschrokken:)
Het einde is wat minders. je ziet veel dingen in de film al van verre af aankomen (zoals de projector die inbrand) en ook het einde is geen verassing helaas. toch een boeiende film.

Film krijgt een 7. Voor een horror film is dat erg netjes:)
IMDb -- Sinister (2012) Wikipedia -- Sinister (2012) Bekijk trailer van Sinister (2012) op YouTube Schrijf zelf een recensie over Sinister (2012)
Afbeeldingslocatie: http://meukje.nl/stars/?s=7 7 / 10

https://eu.diablo3.com/en/profile/admrobo-1762/hero/79407822 - Xbox gamertag: control1983

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mandrake466
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 28-07 09:44
Compliance (2012)Compliance (2012)
IMDb: 6.5 | Genre: Crime, Drama, Thriller | Runtime: 90min. | MPAA: R
Wat een belachelijke film. En dit is waar gebeurd. Eigenlijk begon ik mij vanaf het begin al te ergeren aan de personen. Van de manager tot de blonde slachtoffer bitch.

spoiler:
Hoe kunnen mensen zo stom zijn? Wie gaat er nou een werkneemster de hele dag oplsuiten en op de politie wachten? Wie gaat er nou een meisje spanken en zichzelf een pijpbeurt laten geven? (vriendin niet meegerekend).
En het domme blonde wicht is zo gehoorzaam als de neten. Soms denk ik van, eigen schuld dikke bult!

Het is niet leuk wat er is gebeurd natuurlijk maar dat mensen zo kunnen handelen maakt je wel boos natuurlijk.
IMDb -- Compliance (2012) Wikipedia -- Compliance (2012) Bekijk trailer van Compliance (2012) op YouTube Schrijf zelf een recensie over Compliance (2012)
Afbeeldingslocatie: http://meukje.nl/stars/?s=4 4 / 10

Windows 11 Pro, I7-12700K, MSI MPG Z690 EDGE WIFI DDR4, MSI RTX 3090 TI Suprim X 24G, Noctua NH-D15 chromax black, Corsair Vengeance LPX 3200C16 128GB, Seasonic Prime TX-850, Samsung 980 Pro 2TB, Fractal Design Torrent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:32

m0nk

16-09-2003 15.15

Sharky schreef op zondag 10 februari 2013 @ 22:57:
The Impossible (2012)[afbeelding]
IMDb: 7.7 | Genre: Action, Drama, Thriller | Runtime: 114min. | MPAA: PG-13
Film over familie die tsunami van 2004 meemaakt. Pretentieuze en overgeacteerde film. Vooral die kindjes waren vervelend om naar te kijken met hun te wijze teksten. Cliché na cliché maakt het imo een bijzonder matige film. Daarnaast vind ik het ook stuitend dat er een film wordt gemaakt over een natuurramp die een half continent wegvaagt, maar alles draait natuurlijk om een blank, westers gezin en er is geen enkele aandacht voor de locals. Bah.

Ook erg: De film heeft een oscarnominatie en op de imdb-boards gaan mensen helemaal los omdat het zo'n goeie film is. Het enige dat ik gezien heb is goedkoop en uitgekauwd sentiment.
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
[afbeelding] 3.5 / 10
Heb hem gisteren ook gezien, en vond hem wel okee. Moet zeggen dat ik de film wel een beleefde als ouder. Eerste wat ik deed na de film gezien te hebben was even de slaapkamer van mijn zoontjes in lopen om ze even flink te knuffelen.. :)

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcidBurn
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 22:49
Mandrake: volgens mij ben je de spoiler tags vergeten.... en zoals je eerder al had kunnen lezen, zijn een aantal mensen (waaronder ik) het met je eens over hoe dom sommige mensen zijn als het op authoriteit volgen aankomt. Ik had zelf ook de grootste moeite om te geloven dat deze film op waarheid gebaseerd is.

Over The Impossible: Klopt dat je bar weinig van de locals ziet, maar de film gaat over dit gezin en hun belevenissen. Binnen dat kader, vind ik de film heel goed gedaan. De kinderen vond ik niet "te wijs" neergezet. Die kinderen doen wat je van zulke kinderen kunt verwachten: irritant zijn.
De oudste wordt in 1 klap een stuk volwassener omdat hij eigenlijk de "leading man" wordt die zijn moeder moet ondersteunen, dat joch is acuut zijn onbezonnen jeugd kwijt. Wie ooit traumatiserende situaties heeft meegemaakt, herkent de verandering van gedrag zeker weten. Ik wel in ieder geval.
Ik vond het acteerwerk van Tom Holland dan ook ontzettend goed.

Zoijar: De film is gebaseerd op een waargebeurd verhaal. Het originele verhaal is Lo Impossible (het was een Spaanstalig gezin), dus dan zal het hele gezin de ramp waarschijnlijk ook wel overleefd hebben.
De film heet niet voor niets The Impossible. Eerst dacht ik dat de titel op de ramp zelf sloeg, maar achteraf zal het waarschijnlijk slaan op het feit dat ze het idd alle 5 overleefd hebben. ;)

[ Voor 17% gewijzigd door AcidBurn op 11-02-2013 12:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoijar
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

Zoijar

Because he doesn't row...

Sharky schreef op zondag 10 februari 2013 @ 22:57:
Film over familie die tsunami van 2004 meemaakt. Pretentieuze en overgeacteerde film.
Ik vond hem ook niet zo idd... had liever een docu gezien in deze vorm zonder veel van de drama.
spoiler:
Heel gezin wordt recht in hun gezicht geraakt door de golf, en iedereen overleeft het uiteraard...pfff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 01-06-2023
The Rebound (2009)The Rebound (2009)
IMDb: 6.3 | Genre: Comedy, Romance | Runtime: 95min. | MPAA: R
Plot: In New York City, a single mom captivates her new neighbor, a much younger man.
Gisteren The Rebound gekeken, een film over een 40-jarige vrouw (Catherine Zeta-Jones :9~) met 2 kinderen die haar man betrapt met overspel.

Al snel wordt er verhuisd naar New York waar ze een, 25-jarige, babysitter (Justin Bartha) vindt
spoiler:
waarmee ze uiteindelijk een relatie begint die een moeilijk moment kent (ze ergert zich aan het leeftijdsverschil) maar die zoals in elke romantische komedie wel terug goed komt, een happy end dus :)

Goede (familie)film met een aantal zeer komische stukken en goed acteerwerk, ook van de kinderen !
IMDb -- The Rebound (2009) Wikipedia -- The Rebound (2009) Bekijk trailer van The Rebound (2009) op YouTube Schrijf zelf een recensie over The Rebound (2009)

[ Voor 0% gewijzigd door JimDB op 11-02-2013 17:54 . Reden: Spoiler ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xyphoid
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 10-09 22:17
Dr. No (1962)Dr. No (1962)
IMDb: 7.3 | Genre: Action, Adventure, Crime, Thriller | Runtime: 110min. | MPAA: TV-PG
Plot: James Bond's investigation of a missing colleague in Jamaica leads him to the island of the mysterious Dr. No and a scheme to end the US space program.
Ben begonnen met mijn "Zondagavond is James Bond avond" - marathon.
Heb alle films (behalve Skyfall) op Blu-ray gekocht.

Heb deze film al 4 of 5 keer gezien (toen ik nog een klein Xyphoidje was). Maar nog nooit zo scherp!! Het leek wel een nieuwe film waarbij ze alle details uit de jaren '60 goed hadden :P

Fllinterdun plotje en niet heel goede acteerprestaties van Ursula Andress en een paar andere bijfiguren. Misschien was dat de manier waarop ze in dat tijdperk acteerden, maar moest een aantal keer hardop lachen door het niveau van acteren
spoiler:
Ursula die haar handen op haar wangen zet a la Home Alone als James Bond iemand neersteekt
.
Maar toch nog een zeer vermakelijke film met James Bond als coole gentleman, die vrouwen gewoon lekker als lustobject, die moet worden gered, ziet (begrijp me niet verkeerd. Ik hou van sterke vrouwen, maar als je je gedraagt, zoals Ursula in deze film, dan verdien je een "Bond" behandeling :P) James Bond, zoals James Bond bedoeld was dus...

Geen enkele gadget. Tenzij je een hele grote Geigerteller als gadget ziet :)

Een 5, omdat het vermakelijk was, maar geen hoogstandje.
IMDb -- Dr. No (1962) Wikipedia -- Dr. No (1962) Bekijk trailer van Dr. No (1962) op YouTube Schrijf zelf een recensie over Dr. No (1962)
Afbeeldingslocatie: http://meukje.nl/stars/?s=5 5 / 10

Toshiba e755 Pocket PC>Panasonic G500>Nokia 8210>Nokia 8850>Vario MDA (htc wizard 200)>Vario MDA III (htc tytn II)>HTC Hero>HTC Desire HD>Asus Transformer TF101>Asus Padfone>Oppo Find 5>LG Nexus 5>Wileyfox Swift 2X>Razer Phone>Pixel 8 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edie
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21:01
Upside Down (2012)Upside Down (2012)
IMDb: 6.3 | Genre: Drama, Romance | MPAA: IIA
Tja, wat kan ik hier nou over zeggen... Het verhaal van Romeo en Juliet in een andere setting. Weinig verhaal, vreemde dialogen en rare keuzes van sommige karakters.

Ook vreemd: met de huidige techniek zou het toch mogelijk moeten zijn om een film te maken die meer dan twee kleuren heeft? Deze film lijkt er maar twee te hebben, namelijk blauwig en oranje, wat mij ontzettend heeft gestoord tijdens deze film.
IMDb -- Upside Down (2012) Wikipedia -- Upside Down (2012) Bekijk trailer van Upside Down (2012) op YouTube Schrijf zelf een recensie over Upside Down (2012)
Afbeeldingslocatie: http://meukje.nl/stars/?s=6 6 / 10

"In America, consumption equals jobs. In these days, banks aren't lending us the money we need to buy the things we don't need to create the jobs we need to pay back the loans we can't afford." - Stephen Colbert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Ze zijn inderdaad wat overboord gegaan. Dat blauw en oranje is trouwens een veel voorkomend fenomeen in films. http://theabyssgazes.blog...ollywood-please-stop.html

Een film waar ze het ook veel gebruiken maar dan op een hele goede manier: Drive

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 01-06-2023
Loose Cannons (2010)Loose Cannons (2010)
IMDb: 7.0 | Genre: Comedy, Drama, Romance | Runtime: 110min. | MPAA: 10
Plot: Tommaso is the youngest son of the Cantones, a large, traditional southern Italian family operating a pasta-making business since the 1960s...
Eén van de vreemste films die ik de laatste tijd heb gezien met veel onverwachtse wendingen en een pak hilarische momenten !

Op sommige momenten misschien wel wat moeilijk te volgen of vreemd, maar toch goed voor een 7 :)

+1 voor het Italiaans overigens :D
IMDb -- Loose Cannons (2010) Wikipedia -- Loose Cannons (2010) Bekijk trailer van Loose Cannons (2010) op YouTube Schrijf zelf een recensie over Loose Cannons (2010)

The Girl with the Dragon Tattoo (2011)The Girl with the Dragon Tattoo (2011)
IMDb: 7.9 | Genre: Crime, Drama, Mystery, Thriller | Runtime: 158min. | MPAA: R
Plot: Journalist Mikael Blomkvist is aided in his search for a woman who has been missing for forty years by Lisbeth Salander, a young computer hacker.
Nogal heftige film met een schitterende Daniel Craig (vond hem overigens véél beter in deze film dan als James Bond).

Alles gebeurt wel vrij snel in vergelijking met de boeken, maarja tijdsgebrek waarschijnlijk. (De film duurde nu al 2 uur en half :S)

Goede thriller dus met zeer spannende momenten !
IMDb -- The Girl with the Dragon Tattoo (2011) Wikipedia -- The Girl with the Dragon Tattoo (2011) Bekijk trailer van The Girl with the Dragon Tattoo (2011) op YouTube Schrijf zelf een recensie over The Girl with the Dragon Tattoo (2011)
Afbeeldingslocatie: http://meukje.nl/stars/?s=7.5 7.5 / 10

City Island (2009)City Island (2009)
IMDb: 7.4 | Genre: Comedy, Drama | Runtime: 104min. | MPAA: PG-13
Plot: The Rizzos, a family who doesn't share their habits, aspirations, and careers with one another, find...
Heb weer een keer over de grond liggen rollen van het lachen bij het kijken van deze film gisteren, was echt zalig ;)

Kan dus niet meer zeggen dan dat het een film is die je moet zien als je eens een keer goed wil lachen :p
IMDb -- City Island (2009) Wikipedia -- City Island (2009) Bekijk trailer van City Island (2009) op YouTube Schrijf zelf een recensie over City Island (2009)

The Contractor (2007)The Contractor (2007)
IMDb: 5.4 | Genre: Action, Drama, Thriller | Runtime: 99min. | MPAA: R
Plot: An ex-CIA agent is asked to take out a terrorist, only to realize he's been set up by his former employer.
Kreeg best slechte reacties op IMDb, maar was echt niet zo slecht.

Best wel voorspelbaar einde,
spoiler:
Iedereen wist al een uur op voorhand dat ze hem op het einde gewoon gingen laten gaan
maar bleef wel leuk om naar te kijken.

Zeer goede rol van "Emily" trouwens (Eliza Bennett, toen nog wat jong :D)

Wel grappig om te zien dat in ontelbaar veel films het hoofdpersonage gewoon onkwetsbaar lijkt :p
IMDb -- The Contractor (2007) Wikipedia -- The Contractor (2007) Bekijk trailer van The Contractor (2007) op YouTube Schrijf zelf een recensie over The Contractor (2007)
Afbeeldingslocatie: http://meukje.nl/stars/?s=6.5 6.5 / 10

[ Voor 68% gewijzigd door JimDB op 15-02-2013 11:05 . Reden: + nieuwe film + nieuwe film + nieuwe film ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D. Ninjai
  • Registratie: Juli 2006
Gangs of New York (2002)Gangs of New York (2002)
IMDb: 7.5 | Genre: Crime, Drama, History | Runtime: 167min. | MPAA: R
Plot: In 1863, Amsterdam Vallon returns to the Five Points area of New York City seeking revenge against Bill the Butcher, his father's killer.
Erg genoten van de film. De sfeer en decor zijn fantastisch en de cast is zeer sterk. Met name Daniel Day Lewis, wat een onwijze acteerprestatie levert hij in deze film als Bill the Butcher. Hij overschaduwt de rol van Leonardo DiCaprio, ook geen misselijke acteur natuurlijk. Dit verleden van de stad New York wist ik helemaal niet dus deze film heeft voor mij een extra dimensie aan de stad gegeven. Het nummer van U2 op het einde is ook heerlijk en de transitie van het oude New York naar het huidige is voorspelbaar maar effectief uitgevoerd.
IMDb -- Gangs of New York (2002) Wikipedia -- Gangs of New York (2002) Bekijk trailer van Gangs of New York (2002) op YouTube Schrijf zelf een recensie over Gangs of New York (2002)
Afbeeldingslocatie: http://meukje.nl/stars/?s=8.0 8.0 / 10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ram0n
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03-07 13:05

Ram0n

Bierbrouwende nerd

The Breakfast Club (1985)The Breakfast Club (1985)
IMDb: 7.9 | Genre: Comedy, Drama | Runtime: 97min. | MPAA: R
Nog altijd een zeer sterke film van John Hughes, waarmee jongeren (met name uit die tijd) zich kunnen identificeren. Het opdelen in stereotypen lijkt aanvankelijk vreemd, maar gaandeweg de film kom je erachter dat het juist een bewuste keuze is om deze kunstmatige hokjes te hekelen.
IMDb -- The Breakfast Club (1985) Wikipedia -- The Breakfast Club (1985) Bekijk trailer van The Breakfast Club (1985) op YouTube Schrijf zelf een recensie over The Breakfast Club (1985)
Afbeeldingslocatie: http://meukje.nl/stars/?s=8.5 8.5 / 10

Gremlins (1984)Gremlins (1984)
IMDb: 7.2 | Genre: Comedy, Horror | Runtime: 106min. | MPAA: PG
Erg leuke horrorkomedie, die voor mij tevens veel nostalgische gevoelens opwekt. De beestjes zien er (op één scène na) prachtig uit, vooral doordat men vrijwel alles praktisch moest oplossen. Als men hier in deze tijd een derde deel van zou maken zou dit gepaard gaan met veel cgi, wat afbreuk doet aan de charme.
IMDb -- Gremlins (1984) Wikipedia -- Gremlins (1984) Bekijk trailer van Gremlins (1984) op YouTube Schrijf zelf een recensie over Gremlins (1984)

Gremlins 2: The New Batch (1990)Gremlins 2: The New Batch (1990)
IMDb: 6.2 | Genre: Comedy, Fantasy, Horror | Runtime: 106min. | MPAA: PG-13
Beduidend minder goede film dan Gremlins. Het sterke aan dat deel was dat het de dieren introduceerde met een duidelijk stel regels, om vervolgens een probleem te introduceren en dat op te laten lossen door de hoofdrolspelers. Dit vervolg is een goed voorbeeld van een sequel waarin alles maar meer moest zijn, terwijl dit het geheel onderuit haalt. Het verhaal gaat van hot naar her en is niets meer dan een aaneenschakeling van losse grappen die los misschien werken, maar niets bijdragen aan de film zelf.

(overigens wel grappig voor fans van Breaking Bad dat beide films kleine rollen hebben voor twee grote namen uit die serie)
IMDb -- Gremlins 2: The New Batch (1990) Wikipedia -- Gremlins 2: The New Batch (1990) Bekijk trailer van Gremlins 2: The New Batch (1990) op YouTube Schrijf zelf een recensie over Gremlins 2: The New Batch (1990)

The Impossible (2012)The Impossible (2012)
IMDb: 7.7 | Genre: Action, Drama, Thriller | Runtime: 114min. | MPAA: PG-13
Zwak stuk drama over de tsunami van 2004, waarin de westerse toeristen weer een belangrijker lijken dan de lokale inwoners. Naomi Watts is genomineerd voor een Oscar, maar dat zie ik totaal niet terug in haar acteerwerk. Typisch dramamateriaal om een nominatie te verzekeren, maar voor mij veel te overdreven en ongeloofwaardig.

Pluspunt voor de acterende kinderen, die bij mij wél de juiste gevoelens wisten op te wekken.
IMDb -- The Impossible (2012) Wikipedia -- The Impossible (2012) Bekijk trailer van The Impossible (2012) op YouTube Schrijf zelf een recensie over The Impossible (2012)

Beauty and the Beast (1946)Beauty and the Beast (1946)
IMDb: 8.1 | Genre: Drama, Fantasy, Romance | Runtime: 93min. | MPAA: Not Rated
Schitterende verfilming van het bekende sprookje, met name door de sfeer in het kasteel. Alles leeft (letterlijk en figuurlijk), en de zwart-witbeelden dragen hier extra aan bij. De vreemde wending aan het eind doet enigszins afbreuk aan het geheel, maar desalniettemin is dit een terechte klassieker.
IMDb -- Beauty and the Beast (1946) Wikipedia -- Beauty and the Beast (1946) Bekijk trailer van Beauty and the Beast (1946) op YouTube Schrijf zelf een recensie over Beauty and the Beast (1946)
Afbeeldingslocatie: http://meukje.nl/stars/?s=8 8 / 10

Eigenaar/brouwer Milky Road Brewery

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 19:58

NoFearCreations

3DPrint the world!

Convoy (1978)Convoy (1978)
IMDb: 6.1 | Genre: Action, Comedy, Drama | Runtime: 110min. | MPAA: PG
Vandaag weer voor de dertigste keer ofzo gekeken. Blijft voor de chauffeurs onder ons een van de beste "Trucker" films die er is. Geen uitmuntend acteer werk, of zeer mooi camera werk. Maar deze film druipt gewoon van de sfeer.

Gaat over een stel truckers, en met name de trucker met de bijnaam Rubber Duck. (gespeeld door Kris Kristofferson) Die na de zoveelste bekeuring van een corrupte agent het zat zijn, en er vandoor gaan. Maar steeds meer en meer truckers volgen hem, en zo krijgen ze een "Convoy" van wel meer dan 1000 trucks.

Voor de nostalgia fans, en voor de trucker fans echt een aanrader!
YouTube: Convoy - The movie (1978)

IMDb -- Convoy (1978) Wikipedia -- Convoy (1978) Bekijk trailer van Convoy (1978) op YouTube Schrijf zelf een recensie over Convoy (1978)
Afbeeldingslocatie: http://meukje.nl/stars/?s=9.5 9.5 / 10

---RAWE CEEK!!!---

• Goron
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 09-09 15:03
Ushi Must Marry (2013)Ushi Must Marry (2013)
IMDb: N/A | Genre: Comedy | MPAA: 6
In een opwelling met wat mensen mee naar deze film in de bios gegaan. De laatste tijd was ik behoorlijk positief over het niveau van de Nederlandse film. Dit is echter het dieptepunt. Vanaf de eerste paar minuten zit je al op je horloge te kijken.

Het idee van de film is een soort halfgare 'slapstick' humor gecombineerd met seksuele woordspelingen door Ushi. Maar het is gewoon absoluut niet grappig. Er zit geen opbouw in de grappen, het slaat gewoon nergens op. De muziekkeuze is absurd slecht. Het camerawerk is slecht. Het script is superslecht. En het acteerwerk eigenlijk ook. Ze proberen misschien een police-academy/Naked Gun stijl neer te zetten, maar het werkt echt totaal niet. Het ergste is dat ze tijdens de film in true SBS style meerdere terugblikken hebben naar eerdere momenten in de film.

Gedurende de film werd er door maximaal 5% van de zaal heel af en toe gelachen. Het meest leuke was nog achterom kijken naar de zee van chagrijnige/slaperige gezichten. Druk met je ogen dicht op een knop op je afstandsbediening, en je zal een leukere avond hebben.
IMDb -- Ushi Must Marry (2013) Wikipedia -- Ushi Must Marry (2013) Bekijk trailer van Ushi Must Marry (2013) op YouTube Schrijf zelf een recensie over Ushi Must Marry (2013)
Afbeeldingslocatie: http://meukje.nl/stars/?s=0.1 0.1 / 10

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23:40
Ik vind Ushi op tv al on-tie-ge-lijk uitgemolken en dus al totaal niet grappig meer, dus die film ga ik zeker weten niet kijken :P Het enige leuke aan Ushi was in het begin toen ze bekende mensen ging interviewen (met hele rare vragen) en ze niet doorhadden dat het Wendy van Dijk was.

The devil is in the details.

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 20:47

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Hahn schreef op donderdag 14 februari 2013 @ 23:18:
Ik vind Ushi op tv al on-tie-ge-lijk uitgemolken en dus al totaal niet grappig meer, dus die film ga ik zeker weten niet kijken :P Het enige leuke aan Ushi was in het begin toen ze bekende mensen ging interviewen (met hele rare vragen) en ze niet doorhadden dat het Wendy van Dijk was.
Ik ga hem alleen kijken onder genot van een enorme stapel softdrugs in de vorm van plantjes.... :+

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

• Goron
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 09-09 15:03
Touchdomex schreef op donderdag 14 februari 2013 @ 23:18:
[...]

Ik ga hem alleen kijken onder genot van een enorme stapel softdrugs in de vorm van plantjes.... :+
Ik zou niet zuinig zijn als ik jou was :P

Ik bedenk me net dat de hele film in het engels was, ik ben benieuwd of ze hem serieus internationaal gaan uitbrengen. Ik denk dat dat de Nederlandse economie meer schade zal doen dan de uitspraken van Wilders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Is de grap van de show niet dat op het einde Ushi eigenlijk Pinda de Mol is en dat de geïnterviewde dat niet doorheeft? Maar in de film is ze dus 100% japans. Dus de grap/clou van de show is weg. Het enige wat overblijft is Pinda de Mol die (racistische) grappen maakt over Aziaten?

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22:51
Het is alleen niet Linda, maar Wendy van Dijk.
Maar voor de rest ben ik het wel eens met je uitspraak hoor. De grap bij de show is dat ze ineens Wendy is ipv Ushi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankivo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 02-06 13:53
Arunia schreef op vrijdag 15 februari 2013 @ 11:52:
Het is alleen niet Linda, maar Wendy van Dijk.
Maar voor de rest ben ik het wel eens met je uitspraak hoor. De grap bij de show is dat ze ineens Wendy is ipv Ushi.
Nou ja ... grap..
De helft van de slachtoffers heeft geen idee wie Wendy van Dijk is volgens mij :P

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xyphoid
frankivo schreef op vrijdag 15 februari 2013 @ 12:03:
[...]

Nou ja ... grap..
De helft van de slachtoffers heeft geen idee wie Wendy van Dijk is volgens mij :P
Vooral de buitenlandse geïnterviewden. Die reageren dan maar alsof ze verrast of geschokt zijn. Maar je ziet ze denken: "Who the hell are you? And why are you dressed like a fake Japanese woman?"

Toshiba e755 Pocket PC>Panasonic G500>Nokia 8210>Nokia 8850>Vario MDA (htc wizard 200)>Vario MDA III (htc tytn II)>HTC Hero>HTC Desire HD>Asus Transformer TF101>Asus Padfone>Oppo Find 5>LG Nexus 5>Wileyfox Swift 2X>Razer Phone>Pixel 8 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 01:23
m0nk schreef op maandag 11 februari 2013 @ 10:29:
[...]
Heb hem gisteren ook gezien, en vond hem wel okee. Moet zeggen dat ik de film wel een beleefde als ouder. Eerste wat ik deed na de film gezien te hebben was even de slaapkamer van mijn zoontjes in lopen om ze even flink te knuffelen.. :)
Ik vond er ook niet zoveel mis mee. En de hoofdrolspeelster heeft het nodige moeten doorstaan dus op zich snap ik die nominatie voor haar dus nog wel. De Oscar gaat wat mij betreft naar Jennifer Lawrence.

Flight (2012)Flight (2012)
IMDb: 7.4 | Genre: Drama | Runtime: 138min. | MPAA: R
Er is hier door iemand al iets gezegd over het sentimentele einde en er werd zelfs het advies gegeven om de laatste tien minuten maar over te slaan. En na het zien van de film snap ik die opmerking.

De film begint goed. Het neerstorten, de discussie over de schuldvraag, de problemen van de piloot: gewoon een boeiend verhaal. Maar ook mij kon de finale niet bekoren. In de laatste tien minuten zakte bij mij de waardering van een acht naar een zes. Ik zal het hoe waarom maar even in spoilertags zetten.
IMDb -- Flight (2012) Wikipedia -- Flight (2012) Bekijk trailer van Flight (2012) op YouTube Schrijf zelf een recensie over Flight (2012)

spoiler:
Ik vind het prima dat het leven van de piloot zelf centraal staat, ook in het slot. Maar oh my god........ moet dat met zo'n sentimenteel *** einde? De piloot bekent heel nobel voor een commissie zijn drankgebruik, vliegt vol berouw een x aantal jaren de bak en is (vrij van drank) plots een veel beter en gelukkiger mens.

Dat dankzij zijn vliegkunsten de meeste van de inzittenden van dat krakkemikkige vliegtuig nog leven is plots niet belangrijk meer. En over de echte schuldigen wordt niet meer gesproken. Want wie was er verantwoordelijk voor het (ontbreken van) onderhoud? Wie liet dat vliegtuig nog vliegen? Wat mij betreft had die arrogante eikel van een eigenaar, die zich totaal niet druk maakte om de vliegmaatschappij, het personeel of de passagiers, mogen hangen. Figuurlijk gesproken uiteraard :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharky
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 11-09 16:58

Sharky

Skamn Dippy!

Goron schreef op donderdag 14 februari 2013 @ 23:23:
[...]

Ik zou niet zuinig zijn als ik jou was :P

Ik bedenk me net dat de hele film in het engels was, ik ben benieuwd of ze hem serieus internationaal gaan uitbrengen. Ik denk dat dat de Nederlandse economie meer schade zal doen dan de uitspraken van Wilders.
En dan te bedenken dat ze het hele concept van Borat hebben willen jatten. Ze hadden zo'n briljanten voorbeeld en dan nog falen ze. Pijnlijk.

This too shall pass

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Xyphoid schreef op vrijdag 15 februari 2013 @ 12:11:
[...]

Vooral de buitenlandse geïnterviewden. Die reageren dan maar alsof ze verrast of geschokt zijn. Maar je ziet ze denken: "Who the hell are you? And why are you dressed like a fake Japanese woman?"
Dan heb je nog nooit een hele aflevering gekeken. Want de buitenlandse mensen die ze interviewen lieten ze altijd eerst kennismaken met Wendy van Dijk, om daarna geïnterviewd te worden door Ushi. En dan gaf ze (Ushi) aan het einde een foto van haar en dan stond die bekende persoon met Wendy van Dijk op de foto en dan was het van "huh?!" en dan bleek Ushi ook Wendy te zijn. En dan was het lachen, gieren, brullen.

Minder effectief natuurlijk dan wanneer het ging om een bekende Nederlander die allang wist wie Wendy van Dijk was, maar het was niet zoals jij nu schetste ;)

[ Voor 9% gewijzigd door Hahn op 15-02-2013 13:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xyphoid
Hahn schreef op vrijdag 15 februari 2013 @ 13:25:
[...]

Dan heb je nog nooit een hele aflevering gekeken. Want de buitenlandse mensen die ze interviewen lieten ze altijd eerst kennismaken met Wendy van Dijk, om daarna geïnterviewd te worden door Ushi. En dan gaf ze (Ushi) aan het einde een foto van haar en dan stond die bekende persoon met Wendy van Dijk op de foto en dan was het van "huh?!" en dan bleek Ushi ook Wendy te zijn. En dan was het lachen, gieren, brullen.

Minder effectief natuurlijk dan wanneer het ging om een bekende Nederlander die allang wist wie Wendy van Dijk was, maar het was niet zoals jij nu schetste ;)
Aha, vandaar.
Maar een hele aflevering overleef ik niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Pinda de Mol en Wendy van Dik zijn toch hetzelfde persoon?!

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Yup, worden allebei gespeeld door André van Duin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Hahn schreef op vrijdag 15 februari 2013 @ 13:25:
[...]

Jammer genoeg hadden genoeg mensen door dat zij het was, en werd het meer een toneelstukje dan iets echt humoristisch. Zie ook deze film.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

edie schreef op maandag 11 februari 2013 @ 22:40:
Upside Down (2012)[afbeelding]
IMDb: 6.3 | Genre: Drama, Romance | MPAA: IIA
Tja, wat kan ik hier nou over zeggen... Het verhaal van Romeo en Juliet in een andere setting. Weinig verhaal, vreemde dialogen en rare keuzes van sommige karakters.

Ook vreemd: met de huidige techniek zou het toch mogelijk moeten zijn om een film te maken die meer dan twee kleuren heeft? Deze film lijkt er maar twee te hebben, namelijk blauwig en oranje, wat mij ontzettend heeft gestoord tijdens deze film.
[afbeelding] 6 / 10
Heb deze zojuist afgekeken en moet zeggen dat ik hem best aardig vond.
spoiler: title
Wat ik aanvankelijk heel storend vond is die toren tussen de twee werelden, aangezien elke planeet om zijn eigen as draait kan dat natuurlijk nooit.
Maar zodra je daar eenmaal doorheen prikt is het best een vermakelijke film.

Het acteerwerk vond ik ook redelijk geslaagd. Je opmerking wat kleurgebruik betreft kan ik enigszins inkomen, de berg-scenes zijn erg blauwig inderdaad. Ondanks dat heb ik mij er absoluut niet aan gestoord. Ik zou deze dan ook eerder een 7/10 geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoijar
  • Niet online

Zoijar

Silver Linings Playbook (2012)Silver Linings Playbook (2012)
IMDb: 8.0 | Genre: Comedy, Drama, Romance | Runtime: 122min. | MPAA: R
Plot: After a stint in a mental institution, former teacher Pat Solitano moves back in with his parents and tries to reconcile with his ex-wife. Things get more challenging when Pat meets Tiffany, a mysterious girl with problems of her own.
Nou... was daar nou al die ophef over. Je zal dit maar in de bios uit moeten zitten... Saaie, lange, nietszeggende film, die soms wel even leuk is. Vond het niet overtuigend, ook het acteerwerk niet echt. Ik voelde eigenlijk helemaal niets bij de karakters. Plot was er niet, maar dat is op zich niet erg (of zelfs goed) als de film door sterke karakters gedragen wordt... echter als die dan niet overtuigend zijn houdt het voor mij wel een beetje op. Het was te kijken, en het was iets van vermaak op de achtergrond, maar daar is ook alles mee gezegd imho.
IMDb -- Silver Linings Playbook (2012) Wikipedia -- Silver Linings Playbook (2012) Bekijk trailer van Silver Linings Playbook (2012) op YouTube Schrijf zelf een recensie over Silver Linings Playbook (2012)
Afbeeldingslocatie: http://meukje.nl/stars/?s=5 5 / 10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 01:23
Heb jij wel de goede film gezien? ;) Ik vond hem wel goed eigenlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoijar
  • Niet online

Zoijar

Nouja, een 5 is niet geheel slecht. Iets onder de maat, een film die ik niet nog een keer hoef te zien, en zeker niet aan vriendenfamilie aan zou raden als "die moet je zien!".

De film weet niet goed wat het nou wil zijn, en dat blijkt. Een grote rommel van verschillende soorten film door elkaar die niet altijd even goed bij elkaar passen. Is het nou een komedie en moet ik het grappig vinden dat iemand bipolar is en bijna iemand vermoord? Of is het een drama, en moet ik het serieus nemen ondanks alle vreemde/grappige situaties? Is het romance? Waarom voel ik dan niks voor die twee?

En wat is nou eigenlijk de boodschap van de film; waar gaat het over? Gaat het over het overwinnen van geestelijke ziekte? is het dat iedereen 'gek' is en als je je maar met genoeg 'gekken' omringt dan is alles uiteindelijk prima? Is het boy-meets-girl met een soort high-school movie dance off en de ziekte een bijzaak? Ik weet gewoon niet zo goed wat ik ervan moet maken, en uiteindelijk interesseert het me dan ook niet. Gaf je er iets om of ze uiteindelijk bij elkaar kwamen of niet, of dat vader zijn weddenschap wel of niet won? Ik niet eigenlijk...

[ Voor 32% gewijzigd door Zoijar op 16-02-2013 14:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcidBurn
Alle genre's die je aanhaalt, kunnen prima in 1 film samengebracht worden, mits de regisseur weet waar hij mee bezig is, en de acteurs het geloofwaardig neer kunnen zetten.
De meeste reviews die ik van deze film gelezen heb, zijn het erover eens dat de regisseur en de acteurs uitstekend werk geleverd hebben.

Dat Pat bipolar is, is een serieuze kwestie lijkt me. Ook het feit dat hij bijna iemand vermoord heeft (in jouw woorden) omdat hij door het lint ging. De reden erachter is bekend (verhaal en situatie-technisch gezien, want ik heb de film nog niet gekeken) en eerlijk gezegd lijkt me die uitbarsting best logisch. Sterker nog, ik ken genoeg mensen die geen stoornis nodig hebben om in eenzelfde situatie gewelddadig te worden.

Ik wacht nog even, 28 Februari komt ie hier in de bios en pas de zondag erna hebben we tijd om em te kijken. Zodra ik hem gezien heb, zal ik melden wat ik ervan vond, en dan zullen we eens kijken of ik jouw mening deel of die van de reviewers.

Nou moet ik eerlijk zeggen dat ik nogal bevooroordeeld bent, want ik ben sinds Winter's Bone en Hunger Games nogal fan van Jennifer Lawrence. En wat ik in de trailers zag, doet ze ook hier weer goed werk.
Kan wezen dat ik dit soort films gewoon interessant vind, want Perks of Being a Wallflower vond ik de beste film van 2012, en dat is ook niet iedereen met me eens ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoijar
  • Niet online

Zoijar

AcidBurn schreef op zaterdag 16 februari 2013 @ 16:53:
Nou moet ik eerlijk zeggen dat ik nogal bevooroordeeld bent, want ik ben sinds Winter's Bone en Hunger Games nogal fan van Jennifer Lawrence. En wat ik in de trailers zag, doet ze ook hier weer goed werk.
Kan wezen dat ik dit soort films gewoon interessant vind, want Perks of Being a Wallflower vond ik de beste film van 2012, en dat is ook niet iedereen met me eens ;)
Ja, je kan hem beter eerst kijken, want anders lees je ook te veel spoilers.

Ik vind Lawrence persoonlijk niet zo geweldig (ook niet slecht) maar moet winter's bone nog kijken. Wij vonden vooral Bradley Cooper slecht hier, bracht totaal geen emotie over. Maar kan een mening zijn...

Perks of being a wallflower vond ik ook een van de betere films van 2012 trouwens, maar die was (imho) veel beter dan silver linings.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S401
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 09-09 15:35
Company of Heroes (2013)Company of Heroes (2013)
IMDb: N/A | Genre: Action, War | MPAA: R
Een film die gebaseerd is op de game Company of Heroes. En het is een redelijke budget film, dat merk je aan de CGI, aan het verhaal en de decors. Maar het is een best vermakelijke film als je een paar biertjes op hebt en je verstand op 0 zet.

En het was leuk om Vinnie Jones terug te zien in deze film.
IMDb -- Company of Heroes (2013) Wikipedia -- Company of Heroes (2013) Zoek trailer van Company of Heroes (2013) via Google Schrijf zelf een recensie over Company of Heroes (2013)
Afbeeldingslocatie: http://meukje.nl/stars/?s=6.5 6.5 / 10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twhomp
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09-09 07:08

Twhomp

Stayin' Alive

Life of Pi (2012)Life of Pi (2012)
IMDb: 8.2 | Genre: Adventure, Drama | Runtime: 127min. | MPAA: PG
Plot: A young man who survives a disaster at sea is hurtled into an epic journey of adventure and discovery. While cast away, he forms an unexpected connection with another survivor: a fearsome Bengal tiger.
:/

Saai. Mooi. Nep. En nauwelijks een pay-off.

Toegelicht:
Ik vond deze film echt een zit: de film had echt sneller geknipt mogen worden. Natuurlijk is het mooifilmerij, maar dat hoeft niet saai te zijn. Ik had vaak een Koyaanisqatsi/Samsara gevoel bij deze film. En dat zijn films zonder verhaal :+

De delen met oude Pi zijn langzaam. En het begin van het verhaal (de introductie / jeugd van Pi) was lang en imho niet echt nodig (bijv. zijn ontluikende liefde). De religie-angle kon me gestolen worden (zeker jonge Pi's zoektocht naar religie in de "intro"), maar was verder niet storend.

Het ziet er allemaal wel prachtig uit, hoewel vaak wel heel erg nep overkomend. Nep kan verder heel erg mooi zijn, dus dat stoorde niet: als Ang Lee dit mooi vindt, dan accepteer ik dat graag :)

Het verhaal is wel flinterdun. En de twist zie je aankomen en het is een kleintje. Anders gezegd: de twist is de film kijken niet waard.

Het acteren van Suraj Sharma is wel erg goed. En dan te bedenken dat dit zijn allereerste acteerervaring ooit is :o

De tijger was trouwens prachtig gemaakt. The bar is raised imho. Of zoals mijn vriendin zei: "Ze hebben die arme tijger wel flink door de mangel gehaald voor deze film", waarmee ze het afvallen en telkens nat mee bedoelde. Toen ik vertelde dat ze een echte en een CGI tijger hadden gebruikt en gemixt, geloofde ze het bijna niet.

Kortom:
De film viel me helaas dus tegen, vooral dus qua verhaal. Maar ik heb 'm wel makkelijk uitgezeten. En het acteren en het plaatje waren goed.

Een 6 overall, -1 voor het verhaal, +1 voor de CGI/look en zeker een +1 voor Suraj
IMDb -- Life of Pi (2012) Wikipedia -- Life of Pi (2012) Bekijk trailer van Life of Pi (2012) op YouTube Schrijf zelf een recensie over Life of Pi (2012)

Weet van alles een beetje en van een beetje alles!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ieperlingetje
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
A Good Day to Die Hard (2013)A Good Day to Die Hard (2013)
IMDb: 6.9 | Genre: Action, Crime, Thriller | Runtime: 97min. | MPAA: R
Ik zat vol spanning te wachten op de nieuwe Die hard film, maar dat is op een teleurstelling uitgedraaid. Nu weet ik wel dat films uit de Die Hard franchise nooit een oscar zullen krijgen voor beste scenario, maar dit keer was het verhaal toch echt zwak. Sommige actiescenes waren er ook compleet over (maar daar stoor ik mij niet aan, gezien het doel van dit soort films) echter was de CGI zwaar ondermaats, en gecombineerd met de zwakke plot had ik liever nog eens de vorige film opgezet in plaats van deze film te bekijken.
IMDb -- A Good Day to Die Hard (2013) Wikipedia -- A Good Day to Die Hard (2013) Bekijk trailer van A Good Day to Die Hard (2013) op YouTube Schrijf zelf een recensie over A Good Day to Die Hard (2013)
Afbeeldingslocatie: http://meukje.nl/stars/?s=3 3 / 10

Tijdmachine | Nieuws trends

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 23:16

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Hubble (2010)Hubble (2010)
IMDb: 7.7 | Genre: Documentary, Short | Runtime: 40min. | MPAA: G
Plot: An IMAX 3D camera chronicles the effort of 7 astronauts aboard the Space Shuttle Atlantis to repair the Hubble Space Telescope.
Hubble. In 1 woord: indrukwekkend. Gisteren samen met mijn vrouw naar het Omniversum geweest. Je zit gewoon middenin in de film en dat is echt indrukwekkend. Zeker bij de momenten waarop de Hubble inzoomt op sterren en nevels van biljoenen lichtjaren ver weg. Gelijk vandaag naar de Space Expo in Noordwijk geweest, dus het ruimteweekend was helemaal goed.

De film gaat over de verschillende ruimtevluchten die gemaakt zijn om de Hubble te onderhouden en repareren. Ondertussen wordt je verblijd met prachtige beelden uit het universum.

Echt een aanrader om eens in het Omniversum te gaan bekijken.
IMDb -- Hubble (2010) Wikipedia -- Hubble (2010) Bekijk trailer van Hubble (2010) op YouTube Schrijf zelf een recensie over Hubble (2010)

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickvN
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 28-04 12:55
Band of Brothers (2001)Band of Brothers (2001)
IMDb: 9.6 | Genre: Action, Adventure, Drama, History, War | Runtime: 705min. | MPAA: TV-MA
10+! Wat een geweldige film.
Meeslepend, geweldig acteerwerk, niks op aan te merken.
Persoonlijk het enige puntje dat de film niet echt liet lijken, was de dropping van voorraden in Bastogne, daar zag je wel dat het nogal computer was.

Ook erg goed t.o.v. het boek. Nog een paar boeken lezen die er liggen en dan komt zeker The Pacific er (boek en film).

*Je kon trouwens wel zien dat verschillende parts door verschillende mensen zijn geproduceerd. Soms eerst de veteranen die praten en soms eerst de intro van BoB.

IMDb -- Band of Brothers (2001) Wikipedia -- Band of Brothers (2001) Bekijk trailer van Band of Brothers (2001) op YouTube Bekijk showinfo van Band of Brothers (2001) GoT Topic -- Band of Brothers (2001) Schrijf zelf een recensie over Band of Brothers (2001)
Afbeeldingslocatie: http://meukje.nl/stars/?s=10 10 / 10

"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Film? Volgens mij is dat gewoon een mini serie hoor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickvN
Naja, ik zie het meer als film dan serie. Maar zou ook zo als serie kunnen ja.

"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 22:55

Quad

Doof

The pacific is overigens ook een leuke mini serie / hele lange film :d

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Argo (2012)Argo (2012)
IMDb: 8.0 | Genre: Drama, History, Thriller | Runtime: 120min. | MPAA: R
Plot: A dramatization of the 1980 joint CIA-Canadian secret operation to extract six fugitive American diplomatic personnel out of revolutionary Iran.
Ik ben zelf nogal van de spionage films, erg leuk genre. Deze film is natuurlijk ook nog eens op waarheid gebaseerd. Het is een goede film. Kijkt lekker weg, mooie beelden, prima verhaal, top cast. Alleen vind ik dat er meer uit deze film gehaald kon worden. Zoals de relaties tussen vader en zoon, dit werd echter amper gedaan.

De setting was prima, maar er miste gewoon een tweede verhaallijn, alles ging op het nippertje goed, maar de film deed mij soms wat langdradig aan. Weinig dialogen, gewoon veel stiltes. Dat is gewoon jammer.

De film is dus goed, maar kon beter.
IMDb -- Argo (2012) Wikipedia -- Argo (2012) Bekijk trailer van Argo (2012) op YouTube Schrijf zelf een recensie over Argo (2012)

I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
RickvN schreef op zondag 17 februari 2013 @ 22:26:
Naja, ik zie het meer als film dan serie. Maar zou ook zo als serie kunnen ja.
Volgens mij heb je 10 afleveringen gedownload en een film duurt meestal geen 10 uur :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomr
Silent Hill: Revelation 3D (2012)Silent Hill: Revelation 3D (2012)
IMDb: 5.9 | Genre: Horror, Mystery, Thriller | Runtime: 94min. | MPAA: R
Wat een BELACHELIJK slechte film! Waar deeltje 1 vrij fatsoenlijk was, goed geacteerd, redelijk verhaal, nette cgi, goed geluid etc. is deeltje 2 een schande voor de hele francise! Het klinkt als een stervende hamster, ziet eruit als patty brard, is slechter geacteerd dan true blood, en heeft nog minder verhaal dan een aflevering nijntje....beetje rare vergelijkingen misschien maar ik denk dat mijn oordeel duidelijk is:)

Enige kleine pluspuntje is Sean Bean die het in elke film en serie goed doet wat mij betreft...snap dan ook niet dat hij hiervoor getekend heeft.
IMDb -- Silent Hill: Revelation 3D (2012) Wikipedia -- Silent Hill: Revelation 3D (2012) Bekijk trailer van Silent Hill: Revelation 3D (2012) op YouTube Schrijf zelf een recensie over Silent Hill: Revelation 3D (2012)
Afbeeldingslocatie: http://meukje.nl/stars/?s=2 2 / 10

https://eu.diablo3.com/en/profile/admrobo-1762/hero/79407822 - Xbox gamertag: control1983

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickvN
Twylight schreef op zondag 17 februari 2013 @ 22:52:
[...]
Volgens mij heb je 10 afleveringen gedownload en een film duurt meestal geen 10 uur :P
Gedownload? Eerlijk gekocht in de winkel. Staat zo vet in de kast, box & boek naast elkaar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22:17

Notna

Where are you?®

RickvN schreef op zondag 17 februari 2013 @ 21:52:
Band of Brothers (2001)[afbeelding]
IMDb: 9.6 | Genre: Action, Adventure, Drama, History, War | Runtime: 705min. | MPAA: TV-MA
10+! Wat een geweldige film.
Meeslepend, geweldig acteerwerk, niks op aan te merken.
Persoonlijk het enige puntje dat de film niet echt liet lijken, was de dropping van voorraden in Bastogne, daar zag je wel dat het nogal computer was.

Ook erg goed t.o.v. het boek. Nog een paar boeken lezen die er liggen en dan komt zeker The Pacific er (boek en film).

*Je kon trouwens wel zien dat verschillende parts door verschillende mensen zijn geproduceerd. Soms eerst de veteranen die praten en soms eerst de intro van BoB.

[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
[afbeelding] 10 / 10
Mocht je de Pacific leuk vinden; Rome is ook een aanrader (maar dat is dan wel weer een serie tov een mini series)

Overigens is HBO weer een nieuwe WO II mini serie aan het maken ala BoB en the Pacific:

http://blogs.indiewire.co...th-david-fincher-20121019

En sorry; BoB is geen film :P

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFl0ppY
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11-09 15:59
Notna schreef op maandag 18 februari 2013 @ 08:56:
[...]

Mocht je de Pacific leuk vinden; Rome is ook een aanrader (maar dat is dan wel weer een serie tov een mini series)

Overigens is HBO weer een nieuwe WO II mini serie aan het maken ala BoB en the Pacific:

http://blogs.indiewire.co...th-david-fincher-20121019

En sorry; BoB is geen film :P
Hmm weer met de pacific als onderwerp. Jammer, had nog zo gehoopt op een serie tussen de Russen en de Duitsers. Maarja de kans daarop is natuurlijk klein want het Amerikaanse publiek wil natuurlijk Amerikanen zien.

The Stranger: Do you have to use so many cuss words?
The Dude: What the fuck you talking about?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Ow en nog een aanrader van HBO: Generation Kill (ook een oorlog tintje maar dan recenter ;))

@ Floppy: Tsja dat is jammer maar HBO is Amerikaans en dus zullen ze daar op focussen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickvN
MrFl0ppY schreef op maandag 18 februari 2013 @ 09:53:
[...]

Hmm weer met de pacific als onderwerp. Jammer, had nog zo gehoopt op een serie tussen de Russen en de Duitsers. Maarja de kans daarop is natuurlijk klein want het Amerikaanse publiek wil natuurlijk Amerikanen zien.
Ik zou zeggen, grijp je kans! Denk dat de animo er inderdaad groot voor is, altijd vanuit Amerika.
Neemt niet weg dat de miniseries (vooruit dan) piekfijn in orde zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Hostel: Part III (2011)Hostel: Part III (2011)
IMDb: 4.6 | Genre: Horror, Mystery, Thriller | Runtime: 88min. | MPAA: Unrated
Geweldige film. Ja ik hou van dit soort sadisme films, en vooral de manieren waarop ze alles verzinnen is gewoon awesome gedaan. Verhaal? Natuurlijk is dat crap, maar dat weet je bij Hostel, Saw, Final Destination etc. Het gaat niet om het verhaal, maar om de gruwelijke manieren waarin mensen doodgaan.
De manieren zelf zijn wat tam en makkelijk (zit niet echt veel achter qua stijl), maar nog steeds vermakelijk.
IMDb -- Hostel: Part III (2011) Wikipedia -- Hostel: Part III (2011) Bekijk trailer van Hostel: Part III (2011) op YouTube Schrijf zelf een recensie over Hostel: Part III (2011)

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowCube
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18:36

YellowCube

Wait...what?

Wreck-It Ralph (2012)Wreck-It Ralph (2012)
IMDb: 8.0 | Genre: Animation, Adventure, Comedy, Family | Runtime: 108min. | MPAA: PG
Gisterenavond zitten kijken.
Ralph is ales bad guy werkzaam in het 30 jaar oude Fix-it Felix Jr. computerspel en wil eigenlijk wel heel graag de good-guy worden.
Daar moet hij wel wat voor doen.

Wat ik vaak heb met dit soort films is dat ze ontzettend leuk en grappig beginnen en daarna een beetje vervallen in iets wat (vind ik persoonlijk) erg leuk is voor kinderen, maar wat mij eigenlijk een beetje verveeld.
Bij een film als Up had ik dat en bij deze film ook.
Het begin is erg grappig en leuk gedaan, maar na een uurtje was ik erg eigenlijk wel op uitgekeken.
Wellicht dat het ook meespeelt dat ik geen die-hard computerspelletjes fan ben. Ben je dat wel, dan zal het een feest van herkenning zijn.
IMDb -- Wreck-It Ralph (2012) Wikipedia -- Wreck-It Ralph (2012) Bekijk trailer van Wreck-It Ralph (2012) op YouTube Schrijf zelf een recensie over Wreck-It Ralph (2012)

My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre and that I am therefore excused from saving the world

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoijar
  • Niet online

Zoijar

MrFl0ppY schreef op maandag 18 februari 2013 @ 09:53:
Ja gek eigenlijk heh, maar ik heb ook niet echt iets met de pacific theatre. Te ver van ons bed?

Overigens vond ik BoB geweldig, maar heb ik the pacific niet eens afgekeken... het was zo chaotisch en alleen maar achter elkaar schieten.

Misschien dat hier nog iets van komt? IMDB: Stalingrad (2013)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 20:55

Player1S

Probably out in the dark

Zoijar schreef op maandag 18 februari 2013 @ 12:40:
[...]

Ja gek eigenlijk heh, maar ik heb ook niet echt iets met de pacific theatre. Te ver van ons bed?

Overigens vond ik BoB geweldig, maar heb ik the pacific niet eens afgekeken... het was zo chaotisch en alleen maar achter elkaar schieten.

Misschien dat hier nog iets van komt? IMDB: Stalingrad (2013)
Grootste probleem van The Pacific is dat men teveel verhaal in te korte tijd heeft willen drukken. Had makkelijk 15 tot 20 afleveringen kunnen worden.
Of soms wat beter weergeven hoeveel tijd er verstreken is.

De aflevering in Australië bijvoorbeeld lijkt een periode van paar weken tot 2 maand te bestrijken terwijl ze in werkelijkheid daar bijna 9 maand hebben gezeten.
Je krijgt nooit het gevoel dat ze daar al zo lang zaten.
Maar het is ook niks om 2-3 volledige afleveringen daar over te maken dus hadden ze beter in beeld moeten brengen dat ze daar zo lang zaten.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xyphoid
From Russia with Love (1963)From Russia with Love (1963)
IMDb: 7.5 | Genre: Action, Adventure, Crime, Thriller | Runtime: 115min. | MPAA: PG
Plot: James Bond willingly falls into an assassination ploy involving a naive Russian beauty in order to retrieve a Soviet encryption device that was stolen by SPECTRE.
Het was weer "Zondagavond is James Bond avond" - marathon tijd.

Ditmaal From Russia With Love.
Een hele koffer met gadgets (twee als je het tweede koffertje, dat hetzelfde was als het eerste meetelt. wel drie als je het apparaat, waar het om draait, meetelt :P.) en nog wat losse.

Geen ontploffende basis dit keer, maar wel de introductie van badguy Blofeld.
Het plot draait meer om inlichtingen spionage en is iets realistischer dan het plot van Dr. No.

Een 6 omdat er gadgets in zaten.
IMDb -- From Russia with Love (1963) Wikipedia -- From Russia with Love (1963) Bekijk trailer van From Russia with Love (1963) op YouTube Schrijf zelf een recensie over From Russia with Love (1963)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Powrskin
  • Registratie: November 2005
  • Niet online
De Marathon (2012)De Marathon (2012)
IMDb: 7.9 | Genre: Comedy, Drama, Sport | MPAA: 9

Sympathieke film. Humoristisch en aandoenlijk Nederlands.
Voor mij de beste geloofwaardige nederlandse film in jaren.
Geloof zelfs dat het in het buitenland zou moeten kunnen werken.
IMDb -- De Marathon (2012) Zoek meer informatie over De Marathon (2012) op Google Bekijk trailer van De Marathon (2012) op YouTube Schrijf zelf een recensie over De Marathon (2012)

Nukezone FTW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
YellowCube schreef op maandag 18 februari 2013 @ 12:03:
Wreck-It Ralph (2012)[afbeelding]
IMDb: 8.0 | Genre: Animation, Adventure, Comedy, Family | Runtime: 108min. | MPAA: PG
Gisterenavond zitten kijken.
Ralph is ales bad guy werkzaam in het 30 jaar oude Fix-it Felix Jr. computerspel en wil eigenlijk wel heel graag de good-guy worden.
Daar moet hij wel wat voor doen.

Wat ik vaak heb met dit soort films is dat ze ontzettend leuk en grappig beginnen en daarna een beetje vervallen in iets wat (vind ik persoonlijk) erg leuk is voor kinderen, maar wat mij eigenlijk een beetje verveeld.
Bij een film als Up had ik dat en bij deze film ook.
Het begin is erg grappig en leuk gedaan, maar na een uurtje was ik erg eigenlijk wel op uitgekeken.
Wellicht dat het ook meespeelt dat ik geen die-hard computerspelletjes fan ben. Ben je dat wel, dan zal het een feest van herkenning zijn.
Dat feest van herkenning valt wel mee. Er zitten een paar leuke verwijzingen in maar het spel Wreck it Ralph en Sugar Rush hebben beiden bijvoorbeeld nooit bestaan. Zelf vond ik het wel een erg leuke film, vond Vanellope echt heel goed gedaan, zowel de animaties als de stem door Sarah Silverman. Heb letterlijk de film van begin tot eind met een big smile zitten kijken.

Ik durf zelfs te zeggen dat dit een van de, dan wel de beste animatie film is van de afgelopen jaren. Beter dan Toy Story 3.

Omdat jij het niet deed doe ik het maar, mijn score:

Afbeeldingslocatie: http://meukje.nl/stars/?s=9.5 9.5 / 10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Ik ben net terug van Die Hard 5.

Saai. Tja, er is al meer dan nog genoeg over de film gezegd dus ik hoef het niet te doen. Doe maar een kleine 5 ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

lanerios schreef op maandag 18 februari 2013 @ 11:30:
Hostel: Part III (2011)[afbeelding]
Geweldige film. Ja ik hou van dit soort sadisme films, en vooral de manieren waarop ze alles verzinnen is gewoon awesome gedaan. Verhaal? Natuurlijk is dat crap, maar dat weet je bij Hostel, Saw, Final Destination etc. Het gaat niet om het verhaal, maar om de gruwelijke manieren waarin mensen doodgaan.
De manieren zelf zijn wat tam en makkelijk (zit niet echt veel achter qua stijl), maar nog steeds vermakelijk.
[afbeelding] 7 / 10
Is dit soort manieren van dood gaan en humorvol als in Final Destination? :)

Edit: Ik heb trailer ff bekeken, inderdaad marteling in vorm van een spel etc. Wat is er gebeurt met het genre horror?

[ Voor 3% gewijzigd door Quad op 18-02-2013 22:29 ]

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChuckyDevil
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22:04
Nee niet zoals in FD. Meer in de trant van martelen. Bij FD gaat het allemaal wat directer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcidBurn
Final Destination en Saw slaan allebei nergens meer op, eerste films waren leuk daarna niet meer.

Ik ga vrijdag naar Die Hard, dus zal daarna laten weten wat ik ervan vond.
Heb zojuist voor 9 man de kaartjes besteld :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Haha met 9 man naar Die Hard 5 :p Oeeei lange avond ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcidBurn
ben ik niet zo bang voor.... de helft van onze groep is opgegroeid met Terminator, Beverly Hills Cop, Rocky, Rambo en Die Hard, dus Bruce moet 't wel heel slecht doen wil deze groep het bagger vinden.
De jongste zegt 't allemaal niks (was nog niet geboren ten tijde van Die Hard 3) dus dat wordt humor :)

Wel een leuke periode trouwens... eerst Die Hard, weekend erop Silver Linings Playbook en daarna waarschijnlijk Mama. Variatie van spijs doet eten, zullen we maar zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Twylight schreef op maandag 18 februari 2013 @ 21:23:
[...]
Dat feest van herkenning valt wel mee. Er zitten een paar leuke verwijzingen in maar het spel Wreck it Ralph en Sugar Rush hebben beiden bijvoorbeeld nooit bestaan. Zelf vond ik het wel een erg leuke film, vond Vanellope echt heel goed gedaan, zowel de animaties als de stem door Sarah Silverman. Heb letterlijk de film van begin tot eind met een big smile zitten kijken.

Ik durf zelfs te zeggen dat dit een van de, dan wel de beste animatie film is van de afgelopen jaren. Beter dan Toy Story 3.

Omdat jij het niet deed doe ik het maar, mijn score:

[afbeelding] 9.5 / 10
Ik heb 2 kinderen en dus staat Toy Story 3 met regelmaat op. Uiteraard moest Wreck it Ralph ook gekeken worden en heb ik mee zitten kijken. Ben het met je eens dat het feest der herkenning niet heel groot is, behalve in de terminal waar alle characters samen komen. Daar zie je een groot aantal bekende chars, maar dat is echt voor luttele minuten.

Ik vind je uitspraak dat het beter is dat Toy Story 3 wel erg positief. Kwa animatie kwaliteit zitten ze op 1 lijn, denk dat Toy Story net even meer de overhand heeft omdat ze ook daadwerkelijk mensen daarin hebben zitten maar ze doen verder niet heel erg voor elkaar onder. Maar het verhaal van Wreck It Ralph is nou niet echt om over naar huis te schrijven imo.

Dus, conclusie: Leuke film maar imo zeker niet beter dan Toy Story 3. 8 is hij wel waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
AcidBurn schreef op maandag 18 februari 2013 @ 22:42:
Final Destination en Saw slaan allebei nergens meer op, eerste films waren leuk daarna niet meer.

Ik ga vrijdag naar Die Hard, dus zal daarna laten weten wat ik ervan vond.
Heb zojuist voor 9 man de kaartjes besteld :o
daarom kijk je ze voor de torture/gore scenes. Of ga je naar Die Hard voor het verhaal? ;)

Hostel moet je een stuk meer zien als Saw, maar dan 2 stappen erger. Niet qua torture oid. Maar het idee erachter. Vooral Hostel 3 is in dat opzicht nog een stuk erger dan Saw (mensen worden live op podium vermoord/gemarteld en er kan gewed worden op bepaalde acties, zoals hoeveel crossbow bolts kost het om persoon X af te maken, waarmee gaat persoon Y het eerste bedelen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
The Human Centipede (2009)The Human Centipede (2009)
IMDb: 4.6 | Genre: Horror, Thriller | Runtime: 92min. | MPAA: R
Goede film, idee is wat lame. Ik bedoel, achterhaald concept. Maar vooral de acteur die de "arts" speelt is gewoon heel goed, zijn creepiness is gewoon een compleet eigen niveau van acteren.
In principe was de gehele film 1 grote "meh, lame" maar de scene waarin de arts uitlegt wat hij gaat doen met de mensen, dat is zo goed gedaan dat hij net boven een 5 krijgt.
IMDb -- The Human Centipede (2009) Wikipedia -- The Human Centipede (2009) Bekijk trailer van The Human Centipede (2009) op YouTube Schrijf zelf een recensie over The Human Centipede (2009)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Xyphoid schreef op vrijdag 15 februari 2013 @ 12:11:
[...]

Ze zijn wel met haar op de foto geweest die dag en die foto geeft ze dan ook. Dus dat moment herrinneren ze zich dan wel. Verder kennen ze Wendy natuurlijk niet, maar met Nederlanders werkt het format niet omdat elke BN-er zowel Ushi als Wendy kent.

De film zal geen hoogstaand verhaal zijn, zoals elke film omtrend een typetje (Joep Meloen jaren geleden, die film over Bob de Rooy etc). Voor mensen die het typetje leuk vinden kan het toch wel leuk zijn om naar te kijken en dat lijkt me ook het publiek waar ze op richten.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eijkb
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10-09 19:52

Eijkb

Zo.

Terzijde:
Ik heb verder weinig principes maar iedere Die Hard is minimaal een 6, gewoon omdat het een Die Hard film is.

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
lanerios schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 09:13:
Goede film, idee is wat lame. Ik bedoel, achterhaald concept.
Help me even, want ik ben niet zo thuis in het genre, maar er waren al eerder films waarin mensen aars-mond aan elkaar werden genaaid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Ik bedoel meer het "shock" torture idee. Het werkt leuk, maar deze film probeert puur te lopen op het Human Centipede idee, en dat is niet genoeg. Kom op, het is niet alsof het eng/schokkend is.

Het idee is leuk ja, maar het is zo absurd dat het niet eens meer goed is. Ja er zijn mensen die gruwelen bij de naam van de film, maar ja, die denken niet echt na over het hele idee en hoe kansloos het eigenlijk is. En daar probeert deze film op te marketen "Kijk naar ons idee, eng he, kijk nu de film" En dan blijkt het gewoon erg meh te zijn. Om het over de sequel maar niet te hebben.

[ Voor 50% gewijzigd door corset op 19-02-2013 11:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianNL
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 00:17
Notna schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 07:59:
[...]

Ik heb 2 kinderen en dus staat Toy Story 3 met regelmaat op. Uiteraard moest Wreck it Ralph ook gekeken worden en heb ik mee zitten kijken. Ben het met je eens dat het feest der herkenning niet heel groot is, behalve in de terminal waar alle characters samen komen. Daar zie je een groot aantal bekende chars, maar dat is echt voor luttele minuten.

Ik vind je uitspraak dat het beter is dat Toy Story 3 wel erg positief. Kwa animatie kwaliteit zitten ze op 1 lijn, denk dat Toy Story net even meer de overhand heeft omdat ze ook daadwerkelijk mensen daarin hebben zitten maar ze doen verder niet heel erg voor elkaar onder. Maar het verhaal van Wreck It Ralph is nou niet echt om over naar huis te schrijven imo.

Dus, conclusie: Leuke film maar imo zeker niet beter dan Toy Story 3. 8 is hij wel waard.
Volkomen mee eens. Had best hoge verwachtingen van Wreck it Ralph maar vond hem toch wat tegenvallen. Toy Story 3 vond ik een geweldige film; leuk verhaal en goede animaties. Het verhaal van Wreck it Ralph vond ik maar matig, alleen het einde met Vanellope von Schweetz vond ik wel de moeite waard. Animaties waren goed, maar niks extreems... En de herkenbaarheid van characters had ik ook meer van verwacht. Inderdaad, alleen in de centrale ruimte zie je ze door het beeld lopen.
Al met al een 7 waard in mijn ogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Eijkb schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 10:13:
Terzijde:
Ik heb verder weinig principes maar iedere Die Hard is minimaal een 6, gewoon omdat het een Die Hard film is.
Maar wat als het geen Die Hard film is? Maar alleen de naam Die Hard heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walance
  • Laatst online: 11-09 15:12

Walance

Hm.. wat zal ik hier schrijven

Als het een film is met veel actie, Bruce Willis en de naam Die Hard heeft, dan is het een Die Hard film :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Dat is niet helemaal correct. Bruce Willis moet John McClain zijn, Bruce Willis speelt er wel in maar John is ver te bekennen. Er zit best veel gezeik in de film die eigenlijk niet in een Die Hard film past. Maar je moet het lekker zelf zien, misschien vindt je het wel erg leuk :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walance

Walance

Ah oke, ik wist niet eens dat hij niet John McClain is :P Ik heb de film inderdaad nog niet gezien, ik ga hem binnenkort wel kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcidBurn
is dit sarcasme of snap je t echt niet?
Natuurlijk speelt Bruce Willis John McClain in Die Hard.
Niemand anders kan die rol spelen zonder keihard neergesabeld te worden door elke Die Hard fan.
Mijn mening: Zodra Bruce het niet meer kan, is het afgelopen met Die Hard.
Spin-off met zijn zoon zou ik niet accepteren.

Wat hij bedoelt is dat er blijkbaar wat ruimte voor emotie is, of daadwerkelijke vader/zoon gesprekken.
En dat is niet iets waar John McClain bekend om staat. In deel 3 laat hij zijn vrouw aan de telefoon hangen terwijl hij alweer weg is :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

lanerios schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 10:50:
Ik bedoel meer het "shock" torture idee. Het werkt leuk, maar deze film probeert puur te lopen op het Human Centipede idee, en dat is niet genoeg. Kom op, het is niet alsof het eng/schokkend is.
Ik heb de film niet gezien, maar het klinkt wel heel erg "gejat van Southpark, want de schrijver had effe geen inspiratie meer" achtig inderdaad :)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
nero355 schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 23:02:
[...]

Ik heb de film niet gezien, maar het klinkt wel heel erg "gejat van Southpark, want de schrijver had effe geen inspiratie meer" achtig inderdaad :)
Gast? Nu ben ik misschien degene die totaal de sarcasme mist, maar als je (serieus) doelt op 'humancentiPad' van South Park... waar denk je dat South Park het vandaan heeft? Van die film 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walance

Walance

AcidBurn schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 21:23:
is dit sarcasme of snap je t echt niet?
Natuurlijk speelt Bruce Willis John McClain in Die Hard.
Niemand anders kan die rol spelen zonder keihard neergesabeld te worden door elke Die Hard fan.
Mijn mening: Zodra Bruce het niet meer kan, is het afgelopen met Die Hard.
Spin-off met zijn zoon zou ik niet accepteren.

Wat hij bedoelt is dat er blijkbaar wat ruimte voor emotie is, of daadwerkelijke vader/zoon gesprekken.
En dat is niet iets waar John McClain bekend om staat. In deel 3 laat hij zijn vrouw aan de telefoon hangen terwijl hij alweer weg is :D
Ik snapte het echt niet, toen ik MrVegeta's bericht las, dacht ik dat hij bedoelde dat dit een film is die Die Hard heet, maar die niet over John McClain gaat (maar dus wel met Bruce Willis).

Ik heb de film nog niet gezien er weet verder ook niets over het 'verhaal', dus ik wist verder niet wat hij bedoelde nee. Maar bedankt voor de uitleg :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 8088
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

8088

NaN

offtopic:
John McClane

Do you seek to engage in or have you ever engaged in terrorist activities, espionage, sabotage, or genocide?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Hahn schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 23:04:
Gast? Nu ben ik misschien degene die totaal de sarcasme mist, maar als je (serieus) doelt op 'humancentiPad' van South Park... waar denk je dat South Park het vandaan heeft? Van die film 8)7
Gelukkig heb ik jou om me te corrigeren :P Ik dacht dat de film nieuwer was :+

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xyphoid
Geinig weetje over Human Centipede:
Het is opgenomen in een villa in Naarden.

Heel veel scenes van buitenlandse films worden in Nederland opgenomen. Meer dan ik dacht...

[ Voor 34% gewijzigd door Xyphoid op 20-02-2013 11:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ram0n

Ram0n

Bierbrouwende nerd

Xyphoid schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 11:19:
Geinig weetje over Human Centipede:
Het is opgenomen in een villa in Naarden.

Heel veel scenes van buitenlandse films worden in Nederland opgenomen. Meer dan ik dacht...
In dit geval is het niet zo vreemd, aangezien regisseur Tom Six een Nederlander is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arsimo
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10-09-2024
Xyphoid schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 11:19:
Heeft ook te maken met die gunstige fiscale regelingen voor CV's die men lange tijd kon gebruiken voor Nederlandse filmproducties of internationale filmproducties met enige Nederlandse inbreng.

Zie voor stukje (historische) uitleg: http://www.filmproductiefonds.nl/faq/cv_regeling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _David_
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 09-09 23:33

_David_

FP ProMod

llama llama duck

Standaard actie film, Weinig Die Hard/John McClane actie,nog steeds erg genoten van de film en daar gaat het voor mij om.
IMDb -- A Good Day to Die Hard (2013) Wikipedia -- A Good Day to Die Hard (2013) Bekijk trailer van A Good Day to Die Hard (2013) op YouTube Schrijf zelf een recensie over A Good Day to Die Hard (2013)

I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcidBurn
Plot: John McClane travels to Russia to help out his seemingly wayward son, Jack, only to discover that Jack is a CIA operative working to prevent a nuclear-weapons heist, causing the father and son to team up against underworld forces.
John McClane deelt de actie en screentime deze keer met zijn zoon.
De personen boven me vinden dat het geen Die Hard is, ik vind van wel.
Het is alleen niet bepaald de beste uit de reeks, wat mij betreft redelijk gelijk aan Live Free or Die Hard.

Het sentimentele vader/zoon gedoe in de tweede helft hadden ze er wat mij betreft compleet uit mogen laten, voegt weinig aan een Die Hard film toe.
Dat Lucy ook even meespeeld is leuk, maar ook niet meer dan dat.
Hoe McClane in z'n eentje zo ongeveer heel Moskou sloopt in die achtervolging is leuk gedaan, hoe over de top de scene ook is.

Laten we wel wezen: Je gaat geen Die Hard film kijken om een geweldig verhaal voorgeschoteld te krijgen. Je kijkt voor de lompe actie, en dat zit er genoeg in om de film een voldoende te geven, maar het houdt niet echt over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Niemand Ushi must marry gezien? :+
Wel een Nederlandse film die in een week 100k bezoekers heeft getrokken!

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 8088
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

8088

NaN

Do you seek to engage in or have you ever engaged in terrorist activities, espionage, sabotage, or genocide?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:35

heuveltje

KoelkastFilosoof

Twylight schreef op maandag 18 februari 2013 @ 21:23:
[...]
Dat feest van herkenning valt wel mee. Er zitten een paar leuke verwijzingen in maar het spel Wreck it Ralph en Sugar Rush hebben beiden bijvoorbeeld nooit bestaan.
Misschien ben je wel te jong :)
Heb zelf de film nog niet gezien, behalve de eerste 5 minuten.
Maar dat was wel een feest van herkenning. !

Wreck it ralp heeft misschien nooit bestaan.
Maar iemand die

en

Heeft gespeeld. moet meteen de overeenkomsten zien
(je moet eigenlijk een donkey kong stukje vinden waar ze de hamer gebruiken)

Van de week eens ergens 2 uur vinden om de rest te zien :)

[ Voor 4% gewijzigd door heuveltje op 23-02-2013 02:58 ]

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

You Don't Mess with the Zohan (2008)You Don't Mess with the Zohan (2008)
IMDb: 5.5 | Genre: Action, Comedy, Drama | Runtime: 113min. | MPAA: PG-13
Plot: An Israeli Special Forces Soldier fakes his death so he can re-emerge in New York City as a hair stylist.
Hoewel ik niet bepaald tot de schare Adam Sandler-fans gerekend kan worden, heb ik me met deze film goed vermaakt.

Als je hem absoluut niet serieus neemt, is 'ie heerlijk. Het heeft in de verte wat weg van Borat en Austin Powers, dus meligheid alom.
IMDb -- You Don't Mess with the Zohan (2008) Wikipedia -- You Don't Mess with the Zohan (2008) Bekijk trailer van You Don't Mess with the Zohan (2008) op YouTube Schrijf zelf een recensie over You Don't Mess with the Zohan (2008)

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjaak_Afhaak
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11-09 14:15

Sjaak_Afhaak

Bleh!

Powrskin schreef op maandag 18 februari 2013 @ 21:13:
De Marathon (2012)[afbeelding]
IMDb: 7.9 | Genre: Comedy, Drama, Sport | MPAA: 9

Sympathieke film. Humoristisch en aandoenlijk Nederlands.
Voor mij de beste geloofwaardige nederlandse film in jaren.
Geloof zelfs dat het in het buitenland zou moeten kunnen werken.
[afbeelding] 8 / 10
Totally Eensch! Een van de betere films van Nederlandse bodem van het de afgelopen jaren :) De 8 is dik verdient!

Hier staat tekst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 19:43

HaterFrame

Well... Poo came out!

Seven Psychopaths (2012)Seven Psychopaths (2012)
IMDb: 7.4 | Genre: Comedy, Crime | Runtime: 110min. | MPAA: R
Plot: A struggling screenwriter inadvertently becomes entangled in the Los Angeles criminal underworld after his oddball friends kidnap a gangster's beloved Shih Tzu.
Erg leuke film, aparte onderhoudende verhaal lijn met een aantal top acteurs! Het kijken waard!
IMDb -- Seven Psychopaths (2012) Wikipedia -- Seven Psychopaths (2012) Bekijk trailer van Seven Psychopaths (2012) op YouTube Schrijf zelf een recensie over Seven Psychopaths (2012)

I am the great Cornholio!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaN
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

NaN

SjoebieDoowah.

^^^ Eensch! Ik vond het zelfs Tarantino-achtig... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 19:43

HaterFrame

Well... Poo came out!

Sangroid schreef op zondag 24 februari 2013 @ 12:28:
^^^ Eensch! Ik vond het zelfs Tarantino-achtig... :)
Daar had het zeker wel wat van ja, leuke muziek. Aparte dialogen en zoals ik al eerder zei, top acteurs zoals:
Colin Farrell, Christopher Walken en Woody Harrelson _/-\o_

I am the great Cornholio!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_gadget
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21:52

Mr_gadget

C8H10N4O2 powered

lanerios schreef op maandag 18 februari 2013 @ 11:30:
Hostel: Part III (2011)[afbeelding]
[afbeelding] 7 / 10
Ik heb alleen het eerste deel alleen gezien maar ik vond het eigenlijk erg ziek allemaal..Mensen die met branders bewerkt werden e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
@gadget, klopt, is het ook. Maar dat is juist geweldig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ram0n

Ram0n

Bierbrouwende nerd

The Simpsons: The Longest Daycare (2012)The Simpsons: The Longest Daycare (2012)
IMDb: 7.2 | Genre: Animation, Short, Comedy | Runtime: 5min. | MPAA: PG
Zeer aangename korte spin-off van The Simpsons, erg de moeite waard.
IMDb -- The Simpsons: The Longest Daycare (2012) Wikipedia -- The Simpsons: The Longest Daycare (2012) Bekijk trailer van The Simpsons: The Longest Daycare (2012) op YouTube Schrijf zelf een recensie over The Simpsons: The Longest Daycare (2012)

Wreck-It Ralph (2012)Wreck-It Ralph (2012)
Zeer goede animatiefilm van Disney, die hiermee bewijst dat Pixar niet de enige studio binnen het bedrijf is die goede animatiefilms kan afleveren. Sterker nog, ik vond dit een stuk betere film dan Brave.

Voor gamers is het een feest van herkenning, maar ook mensen die zelden gamen zullen kunnen genieten van het goed uitgedachte verhaal en de interessante personages.
IMDb -- Wreck-It Ralph (2012) Wikipedia -- Wreck-It Ralph (2012) Bekijk trailer van Wreck-It Ralph (2012) op YouTube Schrijf zelf een recensie over Wreck-It Ralph (2012)

Grizzly Man (2005)Grizzly Man (2005)
IMDb: 7.8 | Genre: Documentary, Biography | Runtime: 103min. | MPAA: R
Zeer intrigerend portret van een uiterst boeiende man, in beeld gebracht in de geheel eigen wijze van Werner Herzog. Aanrader voor iedereen die maar een beetje open staat voor documentaires.
IMDb -- Grizzly Man (2005) Wikipedia -- Grizzly Man (2005) Bekijk trailer van Grizzly Man (2005) op YouTube Schrijf zelf een recensie over Grizzly Man (2005)

Adam and Dog (2011)Adam and Dog (2011)
IMDb: 7.6 | Genre: Animation, Short
Ietwat tegenvallende korte animatiefilm, waarin ik vooral samenhang miste.
IMDb -- Adam and Dog (2011) Wikipedia -- Adam and Dog (2011) Bekijk trailer van Adam and Dog (2011) op YouTube Schrijf zelf een recensie over Adam and Dog (2011)

Fresh Guacamole (2012)Fresh Guacamole (2012)
IMDb: 7.2 | Genre: Animation, Short | Runtime: 2min.
Leuk en innovatief stukje stop-motion.
IMDb -- Fresh Guacamole (2012) Wikipedia -- Fresh Guacamole (2012) Bekijk trailer van Fresh Guacamole (2012) op YouTube Schrijf zelf een recensie over Fresh Guacamole (2012)

Ter voorbereiding van de Oscars heb ik deze week tevens uitgebreide recensies geschreven van de genomineerden voor beste film waarvan ik dat nog niet had gedaan:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30
PES rules! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomr
Skyfall (2012)Skyfall (2012)
IMDb: 7.9 | Genre: Action, Adventure, Crime, Thriller | Runtime: 143min. | MPAA: PG-13
ERG vermakelijke film! Veel leuke actie die vaak over the top is maar toch dusdanig goed neergezet dat het niet stoort, leuk verhaal, ERG lekker geluid en top muziek (de opening met adele is echt om je vingers bij af te likken!) en al met al samen met de vrouw heerlijk genoten van deze james bond! Een van de betere en zeker de beste van de laatste 3!!
IMDb -- Skyfall (2012) Wikipedia -- Skyfall (2012) Bekijk trailer van Skyfall (2012) op YouTube Schrijf zelf een recensie over Skyfall (2012)
Afbeeldingslocatie: http://meukje.nl/stars/?s=9 9 / 10

Pagina: 1 ... 5 ... 102 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]Gebruik bij het schrijven van een review de <a href="http://meukje.nl/filmtopic/" target=_blank>UBB-generator</a>, zo blijft het topic netjes en overzichtelijk.
~~~[/html]