I think I'm afraid to be happy whenever I get to happy, something bad always happen.
maar als je ook op Addic7d kijkt zie je dat er niet altijd een release group word vermeld dus die optie heb ik ook uitgezet.
en de algmeen bekende subtitle groepje(s)
maar ik houd ook een andere website in de gaten af en toe om te zien welke source ze gebruiken vandaar.
verdere vragen over autosub zou ik in de autosub topic plaatsen.
[ Voor 8% gewijzigd door TRaSH op 13-07-2014 17:47 . Reden: autosub info andere topic....anders offtopic bla bla ]
I think I'm afraid to be happy whenever I get to happy, something bad always happen.
Kijk hier even [Ervaringen] Auto-Sub Bootstrap BillDennusB schreef op zondag 13 juli 2014 @ 14:58:
[...]
Jep, die wilde ik graag gebruiken... maar de download geeft een internal server error
Edit : auto-sub werkt toch sowieso niet meer ivm bierdopje?
(mocht het al gepost zijn, nevermind)
1
2
3
4
5
6
| Traceback (most recent call last): File "/volume1/homes/Temp/nzbToSickBeard.py", line 247, in <module> import nzbToMedia File "/volume1/homes/Temp/nzbToMedia.py", line 486, in <module> import nzbtomedia ImportError: No module named nzbtomedia |
Alleen bij failed downloads krijgt CP dmv het NZBtoCP script geen signaal om deze ook op failed te zetten, die blijft dus op snatched staan.
Nu had ik al gegoogled en hiet op 't forum gekeken en las ik dat dit inderdaad een beperking is/was. Maar dat waren topics van 2 jaar terug. Is er inmiddels niks veranderd en moet ik 't met die beperking doen, of is er inmiddels een oplossing voor?
Deze twee meldingen krijg ik voor spotweb en nzbmegasearch in CP. Iemand een idee hoe dit te verhelpen (windows 8.1 laatste versie CP)? De volgende melding wijziging heb ik al doorgevoerd in NZBMegasearch maar de fout blijft aanwezig in de logs: https://github.com/pillone/usntssearch/issues/1282014-07-14 13:36:54 SEARCHQUEUE-BACKLOG-82283 :: Error loading spotweb URL: http://localhost:4001/spotweb/api?apikey=weg&limit=100&t=tvsearch&season=7&rid=12662&maxage=50000&cat=5030%2C5040
2014-07-14 13:36:54 SEARCHQUEUE-BACKLOG-82283 :: No data returned from http://localhost:4001/spotweb/api?apikey=weg&limit=100&t=tvsearch&season=7&rid=12662&maxage=50000&cat=5030%2C5040
2014-07-14 13:36:24 SEARCHQUEUE-BACKLOG-82283 :: Unknown error given from NZBMegasearch: Missing parameter
2014-07-14 13:36:21 SEARCHQUEUE-BACKLOG-247808 :: Error loading spotweb URL: http://localhost:4001/spotweb/api?apikey=weg&limit=100&t=tvsearch&season=4&rid=27518&maxage=50000&cat=5030%2C5040
2014-07-14 13:36:21 SEARCHQUEUE-BACKLOG-247808 :: No data returned from http://localhost:4001/spotweb/api?apikey=weg&limit=100&t=tvsearch&season=4&rid=27518&maxage=50000&cat=5030%2C5040
2014-07-14 13:35:51 SEARCHQUEUE-BACKLOG-247808 :: Unknown error given from NZBMegasearch: Missing parameter
Via Couchpotato krijg ik nu mijn films gedownload en dit gaat vaak goed. Toch zie ik dat een simpele film als Monsters Inc. in Couchpotato met spotweb als Searcher maar 1 resultaat geeft. Hoe kan dit? Als ik namelijk in Spotweb op Monster Inc. zoek krijg ik een stuk meer resultaten! Ik kan mij niet voorstellen dat dit aan mijn ingestelde zoek instellingen in Couchpotato ligt. Of ben ik toch te streng?
Dus als een bestand de verkeerde kwaliteit heeft, te klein is, een woord bevat wat in de ingnore list staat of te oud is (retentie) dan krijg je het inderdaad niet te zien.
Flatten folders staat uit. In sickbeard pb edition werkte het altijd prima. En het gaat om bestaande series die al op mijn nas stonden. Ik heb een andere nas nu en daarop sickrage gezet en hem mijn series map laten scannen. Hij ziet alles ook netjes, maar zet dus de afleveringen niet in de seizoen mappen neer.
The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.
Kan aan mij liggen maar elk bericht wat ik van SickRage tegen kom is een en al drama, zie hierboven.Goner schreef op zondag 13 juli 2014 @ 11:19:
[...]
Daar verschillen de meningen over ... ik zou 'm juist van harte aanbevelen (zeker voor torrents).
Hij download verder wel goed en netjes hoor, alleen hij plaatst ze dus verkeerd.schumi2004 schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 01:24:
[...]
Kan aan mij liggen maar elk bericht wat ik van SickRage tegen kom is een en al drama, zie hierboven.
The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.
Dat probleem had ik juist bij de sickbeard van mrOrange, en was opgelost toen ik naar sickrage ging.rimave schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 22:10:
Ik gebruik Sickrage en deze doet vreemd. Dat wil zeggen, hij zet series niet in season folders. Elke serie heeft bij mij een season folder, maar Sickrage zet alles in de root neer. Wat is hier aan te doen?
Flatten folders staat uit. In sickbeard pb edition werkte het altijd prima. En het gaat om bestaande series die al op mijn nas stonden. Ik heb een andere nas nu en daarop sickrage gezet en hem mijn series map laten scannen. Hij ziet alles ook netjes, maar zet dus de afleveringen niet in de seizoen mappen neer.
Verder heeft sickrage er wel eens een rotte update tussenzitten, maar ik moet zeggen dat het de afgelopen weken feilloos heeft gewerkt.
Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz
Ja, af en toe gaat er iets mis door al te enthousiaste pogingen van de maker om het programma uit te breiden en te verbeteren. Aan de andere kant worden foutmeldingen serieus genomen en verschijnen er bijna dagelijks fixes. Het lijkt er ook op dat de scheiding tussen de (zo stabiel mogelijke) master- en (experimentele) development-versies nu beter wordt gerespecteerd.
Tja dat is nu eenmaal zoals sickrage werkt die doet niet aan season folders maar alleen aan series.rimave schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 22:10:
Ik gebruik Sickrage en deze doet vreemd. Dat wil zeggen, hij zet series niet in season folders. Elke serie heeft bij mij een season folder, maar Sickrage zet alles in de root neer. Wat is hier aan te doen?
Is eenvoudig op te lossen door een klein scriptje te schrijven die de serie voor jou verplaats naar je seizoen folder.
Je kunt in het tabje postprocessing zo'n scriptje aanroepen.
Sickrage geeft de volgende paramaters mee aan zo'n script
- Naam van het aageroepen script
- Folder en filenaam van de gedownloaded aflevering
- Folder en filenaam waar de postprocessor hem naartoe verplaatst heeft
- Indexnummer van sickrage
- Seizoen nummer
- Nummer van de aflevering
[datum]
All truth passes through three stages: First it is ridiculed, second it is violently opposed and third it is accepted as being self-evident.
Onder Postprocessing bij Eipsode Naming heb ik de vijfde optie geselecteerd:
Season 02/Show.Name.S02E03.HD.TV-RLSGROUP
Het kan ook zijn dat bijvoorbeeld Sabnzbd de postprocessing doet, dan moet je daar kijken.
Hij kan dus via de renaming functie een seizoen toevoegen.
Thx
All truth passes through three stages: First it is ridiculed, second it is violently opposed and third it is accepted as being self-evident.
Draai sinds een tijdje ook Sickrage en bevalt me prima. Enige minpunt is dat 't behoorlijk traag is, maargoed, je hoeft ook niet vaak veel dingen te wijzigen als 't eenmaal staat. Sickrage werkt eigenlijk beter dan sickbeard ooit gedaan heeft. Zo worden failed downloads nu eindelijk zowaar correct opgepakt en gelogd.
De maker heeft duidelijk e.e.a. geleerd en de master is iets minder snel stuk. Al was er laatst nog een dingetje, bug issue voor aangemaakt en werd direct opgepakt en gefixed.
Weet iemand nog een oplossing op m'n bovenstaande vraag trouwens met NZBget en failed status in CP?
Iemand die mij kan uitleggen hoe ik bovenstaande kan oplossen? Liefst via Mac, ben echt hopeloos opzoek naar een antwoord. Word er onderhand echt gestoord van!K-Jay schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 23:01:
Ik heb CouchPotato geïnstalleerd op mijn Synology NAS (versie RuudBurger/main) en loop bij de configuratie tegen een probleem aan:
Bij "Rename downloaded movies" kun je bladeren naar een map waar de movies naartoe moeten. Ik wil daar "volume1/video/Films" aanwijzen. Echter, als ik blader naar ""volume1/video" blader, krijg ik de melding "Selected folder is empty". Terwjil subfolder "Films" wel degelijk bestaat.
Verdere acties/onderzoek:
- dit treedt op bij meer folders, maar niet bij allemaal. "volume1/photo" laat bijvoorbeeld alle submappen zien
- alle mogelijke rechten uitgedeeld in DSM
- CouchPotato opnieuw geïnstalleerd
- Gegoogled, maar geen oplossing gevonden
Iemand een idee hoe ik dit op kan lossen?
Tevens wil Sickbeard niet in mappen kijken die gedeeld zijn Post Processing.
Ik heb vandaag mijn Synology DS214 geupgrade van 1x 3TB naar 2x 4TB. Voorheen had ik bovenstaande problemen niet. Met andere woorden, nadat ik alles opnieuw heb geïnstalleerd werkt niets meer.
[ Voor 17% gewijzigd door NVD op 19-07-2014 23:07 ]
Edit: Poging 2 lijkt wel te werken. Raar dat het zo vaak eerst 1 of 2 x mis lijkt te gaan, alvorens het dan ineens wel werkt.
Edit 2: Stom! Ik voeg 3 films toe en CP werkt al weer niet meer.
Edit 3: En hij doet het weer... of toch niet...??
[ Voor 27% gewijzigd door Jorgen op 20-07-2014 22:03 ]
Your Friendly Neighborhood Moderator
Kan je eens met SSH (Putty) inloggen in je Synology en kijken hoe de rechten staan (bv. met "ls -lrt")? Ik had hetzelfde probleem en als ik het me goed herinner zat het hem erin dat ik een tweede adminaccount had aangemaakt waarmee ik CP had geïnstalleerd. CP heeft weer zijn eigen user op de NAS en die combinatie ging niet lekker.NVD schreef op zaterdag 19 juli 2014 @ 22:42:
[...]
Iemand die mij kan uitleggen hoe ik bovenstaande kan oplossen? Liefst via Mac, ben echt hopeloos opzoek naar een antwoord. Word er onderhand echt gestoord van!
Tevens wil Sickbeard niet in mappen kijken die gedeeld zijn Post Processing.
Ik heb vandaag mijn Synology DS214 geupgrade van 1x 3TB naar 2x 4TB. Voorheen had ik bovenstaande problemen niet. Met andere woorden, nadat ik alles opnieuw heb geïnstalleerd werkt niets meer.
Eigenaar/brouwer Milky Road Brewery
Ten eerste bedankt voor je reactie. Ik ben redelijk 'dom' wat betreft bovenstaande. Ik heb momenteel een verbinding weten te maken via 'Terminal' en heb 'ls -lrt' ingetypt, maar niets gebeurt. Ik neem aan dat ik meer moet doen? Hopelijk kan je mij er doorheen leiden......Ram0n schreef op zondag 20 juli 2014 @ 12:06:
[...]
Kan je eens met SSH (Putty) inloggen in je Synology en kijken hoe de rechten staan (bv. met "ls -lrt")? Ik had hetzelfde probleem en als ik het me goed herinner zat het hem erin dat ik een tweede adminaccount had aangemaakt waarmee ik CP had geïnstalleerd. CP heeft weer zijn eigen user op de NAS en die combinatie ging niet lekker.

Verwijderd
Zoek even de basisbeginselen van hoe de terminal werkt.NVD schreef op zondag 20 juli 2014 @ 18:41:
[...]
Ten eerste bedankt voor je reactie. Ik ben redelijk 'dom' wat betreft bovenstaande. Ik heb momenteel een verbinding weten te maken via 'Terminal' en heb 'ls -lrt' ingetypt, maar niets gebeurt. Ik neem aan dat ik meer moet doen? Hopelijk kan je mij er doorheen leiden......
[afbeelding]
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 20-07-2014 19:13 ]
Verwijderd
Of zoek OSX_SCP op. Dan heb je ook volledige toegang (weliswaar gruwelijke GUI) zonder dat je in Terminal/SSH moet duiken.NVD schreef op zondag 20 juli 2014 @ 18:41:
[...]
Ten eerste bedankt voor je reactie. Ik ben redelijk 'dom' wat betreft bovenstaande. Ik heb momenteel een verbinding weten te maken via 'Terminal' en heb 'ls -lrt' ingetypt, maar niets gebeurt. Ik neem aan dat ik meer moet doen? Hopelijk kan je mij er doorheen leiden......
Bedankt, maar hier kan ik natuurlijk niet zoveel meeVerwijderd schreef op zondag 20 juli 2014 @ 19:12:
[...]
Zoek even de basisbeginselen van hoe de terminal werkt..
Ik begrijp natuurlijk best dat ikzelf enige tijd en moeite erin zal moeten steken om de issues voor zowel sick beard als couchpotato op te lossen. Anders had ik wel direct gevraagd hoe een SSH verbinding op te zetten ipv dit zelf uit te zoeken. Ik heb naar mijn eigen idee genoeg research gedaan om hier verder aan te kloppen. Ik heb de volgende twee dingen gevonden;
https://couchpota.to/foru...86220ee1ddf58d447204fe04d
https://couchpota.to/forum/viewtopic.php?f=6&t=1477
Maar even heel simpel gezegd; ik kan hier niets mee. Ik heb geen kapstok waar ik dit kan aanhangen laat staan om even de 'beginselen' te leren. Welke beginselen? Ik begrijp dat men hier wel over die kennis beschikt en mij hierbij kan en wil helpen.
Hopelijk kan men mij hier toch deels helpen.
het is wel degelijk "ls<spatie>-lrt" , nu ik doe meestal wel "ls<spatie>-alh"NVD schreef op zondag 20 juli 2014 @ 18:41:
[...]
[afbeelding]
ik denk dat je in map zit waar niks in zit, daarom geeft die op je eerste command geen fouten maar ook geen resultaat. Doe eerst es "cd /" en zoek vandaar in alle mappen waar alles staat
Marstek 5.12kw v151, CT003 v117, Sagecom Xs212 1P,
Verder, iemand enig idee om mkv bestanden met 2.0 audio te skippen in nzbdrone? zie regelmatig dat er afleveringen opeens tussen staan met 2.0 geluid
PSN: tcviper | Steam: Viper | TechConnect - MikeRedfields
Ik gebruik nzbtomedia en die renamed dan de file voor me.
Voordat nzbdrone hem proces.
Mijn Films en TV Series, Games en Muziek.
Volgens mij is er ook een PP script welke dit afvangt voor je maar weet even niet meer waar die te vinden is.Anthirian schreef op maandag 21 juli 2014 @ 14:00:
Ik rename helemaal niets en heb daarom inderdaad ook soms dat probleem. Het duurt vaak even voor ik dat door heb en dan moet ik dus even met het handje hernoemen naar de scene-naam. Ik zou ook graag weten of er een mogelijkheid is om alleen in dit geval te hernoemen, en dan weer de scene-naam te gebruiken. Voor zover ik zie is die optie er niet binnen NzbDrone.
Ook al doe je niks aan renaming dan zet ie wel de hash voor je om naar leesbaar formaat.
Deze dus: https://github.com/Blauwbek/pySabRenameschumi2004 schreef op maandag 21 juli 2014 @ 14:05:
[...]
Volgens mij is er ook een PP script welke dit afvangt voor je maar weet even niet meer waar die te vinden is.
Ook al doe je niks aan renaming dan zet ie wel de hash voor je om naar leesbaar formaat.
Gebruik ik al geruime tijd voor al die gecodeerde spotweb releases. Werkt erg goed. Doet ook geen rare dingen met je filename
Thanks, die dus ja. Er was er toch ook 1 voor nzbget of kon je die daar ook voor gebruiken?EJPostema schreef op maandag 21 juli 2014 @ 14:08:
[...]
Deze dus: https://github.com/Blauwbek/pySabRename
Gebruik ik al geruime tijd voor al die gecodeerde spotweb releases. Werkt erg goed. Doet ook geen rare dingen met je filename
Heb hem zelf nooit nodig gehad maar is mss toch wel handig, heb het probleem heel sporadisch met CP dat ik hashed releases op mijn disc heb staan, meestal overigens alleen de folder naam, ook apart.
Ok. Als ik het goed begrijp moet ik eerst via commando's naar de juiste map navigeren (map van CouchPotato) om vervolgens de "ls<spatie>-lrt" en/of "ls<spatie>-alh" gebruiken. Ik zal het vanavond proberen! Bedanktazz_kikr schreef op maandag 21 juli 2014 @ 00:18:
[...]
het is wel degelijk "ls<spatie>-lrt" , nu ik doe meestal wel "ls<spatie>-alh"
ik denk dat je in map zit waar niks in zit, daarom geeft die op je eerste command geen fouten maar ook geen resultaat. Doe eerst es "cd /" en zoek vandaar in alle mappen waar alles staat
Denk dat je die ook prima voor nzbget kan gebruiken. Het is gewoon een script dat je aanroept. doet volgens mij niks speciaals met sabschumi2004 schreef op maandag 21 juli 2014 @ 14:10:
[...]
Thanks, die dus ja. Er was er toch ook 1 voor nzbget of kon je die daar ook voor gebruiken?
Heb hem zelf nooit nodig gehad maar is mss toch wel handig, heb het probleem heel sporadisch met CP dat ik hashed releases op mijn disc heb staan, meestal overigens alleen de folder naam, ook apart.
Voorbeeldje:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
| [06:47:55] [INFO]::MAIN: Calling NzbDrone:tv to post-process:The.Leftovers.S01E04.720p.HDTV.x264-KILLERS [06:47:55] [INFO]::MAIN: Attempting to verify tv fork [06:47:56] [INFO]::MAIN: NzbDrone:tv fork set to default [06:47:56] [INFO]::TRANSCODER: Checking [The.Leftovers.S01E04.720p.HDTV.x264-KILLERS.mkv] for corruption, please stand by ... [06:47:56] [ERROR]::TRANSCODER: Checking [/mnt/Download/Series/The.Leftovers.S01E04.720p.HDTV.x264-KILLERS/The.Leftovers.S01E04.720p.HDTV.x264-KILLERS.mkv] has failed [06:47:56] [ERROR]::TRANSCODER: FAILED: [The.Leftovers.S01E04.720p.HDTV.x264-KILLERS.mkv] is corrupted! [06:47:56] [INFO]::MAIN: Found corrupt videos. Setting status Failed [06:47:56] [INFO]::MAIN: FLATTEN: Flattening directory: /mnt/Download/Series/The.Leftovers.S01E04.720p.HDTV.x264-KILLERS [06:47:56] [INFO]::MAIN: FLATTEN: Flattening directory: /mnt/Download/Series/The.Leftovers.S01E04.720p.HDTV.x264-KILLERS [06:47:56] [POSTPROCESS]::NZBDRONE: FAILED: The download failed. Sending 'failed' process request to default branch [06:47:56] [POSTPROCESS]::NZBDRONE: { [06:47:56] [POSTPROCESS]::NZBDRONE: "name": "DownloadedEpisodesScan", [06:47:56] [POSTPROCESS]::NZBDRONE: "startedOn": "0001-01-01T00:00:00Z", [06:47:56] [POSTPROCESS]::NZBDRONE: "stateChangeTime": "2014-07-21T04:47:56.822589Z", [06:47:56] [POSTPROCESS]::NZBDRONE: "sendUpdatesToClient": false, [06:47:56] [POSTPROCESS]::NZBDRONE: "state": "pending", [06:47:56] [POSTPROCESS]::NZBDRONE: "id": 46483 [06:47:56] [POSTPROCESS]::NZBDRONE: } [06:47:56] [POSTPROCESS]::NZBDRONE: Deleting failed files and folder /mnt/Download/Series/The.Leftovers.S01E04.720p.HDTV.x264-KILLERS [06:47:56] [INFO]::MAIN: Deleting /mnt/Download/Series/The.Leftovers.S01E04.720p.HDTV.x264-KILLERS [06:48:17] [INFO]::CLEANDIR: Directory /mnt/Download/Series/The.Leftovers.S01E04.720p.HDTV.x264-KILLERS has been processed and removed ... [06:48:17] [INFO]::MAIN: The /home/erikjan/scripts/nzbToMedia/nzbToNzbDrone.py script completed successfully. |
Ik kan bijna geen filmen meer toevoegen. De search werkt niet echt en de debug log spuwt de ene na andere timout error... vooral https://api.couchpota.to/search.... ligt eruit
Marstek 5.12kw v151, CT003 v117, Sagecom Xs212 1P,
Moet je in settings uitzetten. Heb er ook al over geklaagd destijds toen het net ingevoerd was. Werkt voor geen meter die check.EJPostema schreef op maandag 21 juli 2014 @ 14:29:
Overigens heb ik nu een probleem met het script nzbtomedia. Transcoder controleert altijd of de video corrupt is of niet. Bij mij is nu opeens alles corrupt. Elke film/serie die is binnen gehaald zeg maar.
Voorbeeldje:
code:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 [06:47:55] [INFO]::MAIN: Calling NzbDrone:tv to post-process:The.Leftovers.S01E04.720p.HDTV.x264-KILLERS [06:47:55] [INFO]::MAIN: Attempting to verify tv fork [06:47:56] [INFO]::MAIN: NzbDrone:tv fork set to default [06:47:56] [INFO]::TRANSCODER: Checking [The.Leftovers.S01E04.720p.HDTV.x264-KILLERS.mkv] for corruption, please stand by ... [06:47:56] [ERROR]::TRANSCODER: Checking [/mnt/Download/Series/The.Leftovers.S01E04.720p.HDTV.x264-KILLERS/The.Leftovers.S01E04.720p.HDTV.x264-KILLERS.mkv] has failed [06:47:56] [ERROR]::TRANSCODER: FAILED: [The.Leftovers.S01E04.720p.HDTV.x264-KILLERS.mkv] is corrupted! [06:47:56] [INFO]::MAIN: Found corrupt videos. Setting status Failed [06:47:56] [INFO]::MAIN: FLATTEN: Flattening directory: /mnt/Download/Series/The.Leftovers.S01E04.720p.HDTV.x264-KILLERS [06:47:56] [INFO]::MAIN: FLATTEN: Flattening directory: /mnt/Download/Series/The.Leftovers.S01E04.720p.HDTV.x264-KILLERS [06:47:56] [POSTPROCESS]::NZBDRONE: FAILED: The download failed. Sending 'failed' process request to default branch [06:47:56] [POSTPROCESS]::NZBDRONE: { [06:47:56] [POSTPROCESS]::NZBDRONE: "name": "DownloadedEpisodesScan", [06:47:56] [POSTPROCESS]::NZBDRONE: "startedOn": "0001-01-01T00:00:00Z", [06:47:56] [POSTPROCESS]::NZBDRONE: "stateChangeTime": "2014-07-21T04:47:56.822589Z", [06:47:56] [POSTPROCESS]::NZBDRONE: "sendUpdatesToClient": false, [06:47:56] [POSTPROCESS]::NZBDRONE: "state": "pending", [06:47:56] [POSTPROCESS]::NZBDRONE: "id": 46483 [06:47:56] [POSTPROCESS]::NZBDRONE: } [06:47:56] [POSTPROCESS]::NZBDRONE: Deleting failed files and folder /mnt/Download/Series/The.Leftovers.S01E04.720p.HDTV.x264-KILLERS [06:47:56] [INFO]::MAIN: Deleting /mnt/Download/Series/The.Leftovers.S01E04.720p.HDTV.x264-KILLERS [06:48:17] [INFO]::CLEANDIR: Directory /mnt/Download/Series/The.Leftovers.S01E04.720p.HDTV.x264-KILLERS has been processed and removed ... [06:48:17] [INFO]::MAIN: The /home/erikjan/scripts/nzbToMedia/nzbToNzbDrone.py script completed successfully.
CP idd redelijk traag hier, ff gecontroleerd op updates en restart gedaan en toen wel weer okazz_kikr schreef op maandag 21 juli 2014 @ 15:51:
zijn er nog mensen die problemen hebben met couchpotato??
Ik kan bijna geen filmen meer toevoegen. De search werkt niet echt en de debug log spuwt de ene na andere timout error... vooral https://api.couchpota.to/search.... ligt eruit
[ Voor 69% gewijzigd door EJPostema op 21-07-2014 16:41 ]
Destijds was een handmatige oplossing om check_media = 0 te zetten, zou ook in de settings van nzbToCouch en nzbToMedia moeten zitten.EJPostema schreef op maandag 21 juli 2014 @ 16:41:
had al gezocht in settings, maar kon het niet zo snel vinden. of staat het niet onder transcoder?
[...]
CP idd redelijk traag hier, ff gecontroleerd op updates en restart gedaan en toen wel weer ok
edit:
check_media
Check Media for corruption.
Enable/Disable media file checking using ffprobe.
[ Voor 11% gewijzigd door schumi2004 op 21-07-2014 17:04 ]
Ah gevonden, thnxschumi2004 schreef op maandag 21 juli 2014 @ 16:57:
[...]
Destijds was een handmatige oplossing om check_media = 0 te zetten, zou ook in de settings van nzbToCouch en nzbToMedia moeten zitten.
edit:
[...]
Dat werkt zoals het hoort, het 'ls' laat alle files in een directory zien, maar blijkbaar is de directory leeg, dat is gebruikelijk voor de homedirectory vna root.NVD schreef op zondag 20 juli 2014 @ 18:41:
[...]
Ga eerst naar de juiste directory met 'cd <directory>' en doe dan nog een keer die 'ls -lrt'.
Of doe 'cd /' om naar het begin van je filesyteem te gaan.
http://gd.tuwien.ac.at/linuxcommand.org/lts0020.html
This post is warranted for the full amount you paid me for it.
schumi2004 schreef op maandag 21 juli 2014 @ 14:05:
[...]
Volgens mij is er ook een PP script welke dit afvangt voor je maar weet even niet meer waar die te vinden is.
Dank beide. Ik ga het proberen. Aan de code te zien vereist het nog enige aanpassing voor NZBget.EJPostema schreef op maandag 21 juli 2014 @ 14:08:
[...]
Deze dus: https://github.com/Blauwbek/pySabRename
[ Voor 4% gewijzigd door Anthirian op 21-07-2014 19:19 ]
Enig idee hoe je dat installed voor nzbget op een synology intel nas?schumi2004 schreef op maandag 21 juli 2014 @ 14:10:
[...]
Thanks, die dus ja. Er was er toch ook 1 voor nzbget of kon je die daar ook voor gebruiken?
Is totaal nergens niks te vinden hoe je extra scripts gebruikt bij nzbget > nzbdrone.
[ Voor 8% gewijzigd door tcviper op 21-07-2014 19:27 ]
had dat toen aangekaart samen met reverse naming voor bepaalde releases,
alhoewel dat reverse naming niet al te lekker werkt daar gebruik ik de orginele script voor die voor nzbget is gemaakt door iemand.
maar die hashed name issue lost hij wel op.
over die issue met ffprobe,
heb je hem wel geupdated naar de laatste versie.
er was een oudere versie waar het stuk was en dat heeft hij toen gefixed
Op de zelfde zin zoals uitgelegd in de wiki van nzbToMedia, nadeel is wel dat je nu niet gebruik kan maken van de nzbget api zoals deze nu in drone geinplementeerd is, auto process als nzbget klaar is.tcviper schreef op maandag 21 juli 2014 @ 19:15:
[...]
Enig idee hoe je dat installed voor nzbget op een synology intel nas?
Is totaal nergens niks te vinden hoe je extra scripts gebruikt bij nzbget > nzbdrone.
Mss dat we balletje op moeten gooien bij drone om hashed names om te zetten?tcviper schreef op maandag 21 juli 2014 @ 19:38:
Oh ja dan laat maar, want dat nzbget api gebeuren is echt super.
edit:
Of bij nzbget, dat lijkt me een betere optie.
[ Voor 10% gewijzigd door schumi2004 op 21-07-2014 19:45 ]

Moet ik nu de rechten aanpassen?
[ Voor 190% gewijzigd door NVD op 21-07-2014 20:36 ]
Wat was het probleem?NVD schreef op maandag 21 juli 2014 @ 20:24:
Ennnnnn het is gelukt, zie onderstaande;
[afbeelding]
Als je issue een rechten ding was dan heb je, neem ik aan, wel de rechten aangepast met -R als optie? (recursive, over alle diepere dirs en files heen)
@NVD: dit zijn de rechten van de installatie van CP zelf. Zou je hetzelfde eens kunnen doen voor de map waarnaar je CP probeert te laten wijzen voor postprocessing, oftewel je map met media om op te halen? Via Putty zal dit waarschijnlijk "/volume1/shared/path/to/media/" zijn, met "shared" de naam van je shared folder en "path/to/media/" het pad binnen die shared folder naar je media. Laat het maar weten als dit nog iets duidelijker moet.
Als je zoveel moeite hebt met commandline installeer dan even een webinterface. Heeft mij als n00b ook een hoop tijd en frustraties gescheeldNVD schreef op maandag 21 juli 2014 @ 20:24:
Ennnnnn het is gelukt, zie onderstaande;
[afbeelding]
Bedankt voor je assistentie. Ik kom alleen niet de desbetreffende folder in?Ram0n schreef op dinsdag 22 juli 2014 @ 14:14:
Hij heeft het probleem nog niet opgelost zo te zien, maar het is hem gelukt om die rechten op te zoeken
@NVD: dit zijn de rechten van de installatie van CP zelf. Zou je hetzelfde eens kunnen doen voor de map waarnaar je CP probeert te laten wijzen voor postprocessing, oftewel je map met media om op te halen? Via Putty zal dit waarschijnlijk "/volume1/shared/path/to/media/" zijn, met "shared" de naam van je shared folder en "path/to/media/" het pad binnen die shared folder naar je media. Laat het maar weten als dit nog iets duidelijker moet.

Dit is toch vreemd? Ik log aan met mijn admin password.
Bedankt voor de tip! Zodra het gecompliceerder wordt zal ik het gebruikenEJPostema schreef op dinsdag 22 juli 2014 @ 17:01:
[...]
Als je zoveel moeite hebt met commandline installeer dan even een webinterface. Heeft mij als n00b ook een hoop tijd en frustraties gescheeld
[ Voor 18% gewijzigd door NVD op 23-07-2014 20:46 ]
Dus:
User: root
Pass: je admin password
Zodra je in een folder zit moet je geen "/" meer gebruiken om een mapje dieper te gaan, dus "cd Movies" i.p.v. "/movies".NVD schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 20:45:
[...]
Bedankt voor je assistentie. Ik kom alleen niet de desbetreffende folder in?
[afbeelding]
Stuur me anders even een priveberichtje als je niet verder komt, dan vervuilen we het topic niet al te veel en kunnen we later eventueel het uiteindelijke antwoord plaatsen
cd volume1 doe je wel zonder / en daar gaat het goedNVD schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 20:45:
[...]
Bedankt voor je assistentie. Ik kom alleen niet de desbetreffende folder in?
[afbeelding]
[...]
Bedankt voor de tip! Zodra het gecompliceerder wordt zal ik het gebruiken. Nog een aanbeveling eventueel voor Mac?
Pixel 9 Pro XL | NAS: HP Gen8 e3-1265L v2 16GB 12TB unRAID 6.9.2 | D: Ryzen 5600x 16GB 3000mhz RX 6800 XT MB Acer 27" IPS 144hz | Suzuki Swift 1.2 (2013)
Zonder het script op te geven in nzbget werkt het ook namelijk..
Wat ik wil is dit:
1
| /Serie Naam/Seizoen(1-2-3 enz)/Episode 1-Episode Naam |
Maar het lukt me steeds niet om het in orde te krijgen.
Hij stopt ze bij mij alemaal in mijn serie map en dan s01e1-episode naam.
Dus van alle seizoen door elkaar heen wel op volgorde natuurlijk van 0101-0102 maar niet meer per seizoensmap.
Wie kan mij hiermee helpen op de juiste sorteer formule uit te zoeken?
Waarom zou je dat via SAB willen doen? Dat kan veel makkelijker via sickbeard zelf.ikkeenjij36 schreef op vrijdag 25 juli 2014 @ 22:26:
Hallo allemaal ik ben al een tijdje bezig om voor mezelf de ideale sorteer fromule te krijgen in sab maar het lukt steeds net niet.
Wat ik wil is dit:code:
1 /Serie Naam/Seizoen(1-2-3 enz)/Episode 1-Episode Naam
Maar het lukt me steeds niet om het in orde te krijgen.
Hij stopt ze bij mij alemaal in mijn serie map en dan s01e1-episode naam.
Dus van alle seizoen door elkaar heen wel op volgorde natuurlijk van 0101-0102 maar niet meer per seizoensmap.
Wie kan mij hiermee helpen op de juiste sorteer formule uit te zoeken?
Juist daat zit het probleem vandaar dat ik nu het via sab wil laten lopen.Cyleo schreef op vrijdag 25 juli 2014 @ 22:58:
[...]
Waarom zou je dat via SAB willen doen? Dat kan veel makkelijker via sickbeard zelf.
Nou dat heeft het eerste uur zijn naam waar gemaakt
Ik ben fanatiek animekijker, en merkte dat Sickrage hier best wel mooie opties voor heeft. IPV RSS feeds op m'n laptop kan ik ze nu ook in Sickbeard automatiseren. Echter:
Ik gebruik de volgende structuur voor m'n series: "serie naam/season #/episode" zodat XBMC ze lekker uit leest. Wanneer ik een bestaande serie toevoeg en deze direct de "Anime" flag geef dan pikt SickRage geen enkele bestaande EP op. Laat ik hem eerst zoeken als "gewone" serie en geef ik hem daarna handmatig de Anime flag dan blijven de EP's wel gewoon netjes staan

Ik weet niet welk genie dit heeft bedacht, maar ook bij series met de Anime flag word de naming conventie die ik gebruik aangehouden... Waarom Sickrage dus over bestaande episodes heen skipped is mij een raadsel.
1
| Season %S/%S.N.S%0SE%0E.%E.N |
Single-EP Sample:
Season 2\Show.Name.S02E03.Ep.Name.ext
Single-EP Anime Sample:
Season 2\Show.Name.S02E03.Ep.Name.ext
TL;DR: Als je SickRage gebruikt en bestaande Anime folders (gesplitst, dit ondersteund SickRage) wilt toevoegen kan je deze beter eerst als 'reguliere' serie toevoegen. Want volgens SickRage is
pietje.mkv != pietje.mkv
[ Voor 13% gewijzigd door D4NG3R op 26-07-2014 05:53 ]
Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken
[ Voor 24% gewijzigd door Caelorum op 26-07-2014 07:55 ]
Zou graag
Serie (20xx)/Season 02/S02E03 - Ep Name.ext
hebben als folderstructuur, maar kom hier niet helemaal uit.
Sommige folders krijgen automatisch een jaartal omdat er al eerder een serie met die naam is geweest, maar je kunt de foldernaam altijd aanpassen, in ieder geval in SickRage.
[ Voor 5% gewijzigd door drfruit op 26-07-2014 10:48 . Reden: Folder ipv map om verwarring te voorkomen ]
Of je kiest een custom pattern en dan bouw je de naam zelf op.
Zal best, ik gebruik zelf enkel torrents en hier heeft SickRage goede support voor. Echter ondersteund deze ook een bepaalde miauwende site voor anime torrents, iets wat ik nog niet gezien heb bij andere forksCaelorum schreef op zaterdag 26 juli 2014 @ 07:54:
Overigens heeft NZBDrone met de laatste update ook anime support. Nu alleen nog wachten op torrent support en dan is het voor de meeste mensen wel een goed alternatief(maar dat is ook al zo goed als klaar zie ik)
[ Voor 70% gewijzigd door D4NG3R op 26-07-2014 18:58 ]
Voornaamste voordeel is dat je niet hoeft te pollen in een watch directory. Post-processing wordt pas getriggerd als NZBget klaar is met downloaden.Samplex schreef op vrijdag 25 juli 2014 @ 13:32:
Wat is de meerwaarde van NZBtoNZBdrone icm Nzbget?
nzbToMedia heeft nog een paar andere leuke trucjes die 't de moeite waard maken, waaronder ingebouwde extractie van RAR/ZIP-files, eventueel met een password list, transcoding en corrupted media detectie.
Hij wil dus iets terug plaatsen in de queu en crasht daar dan op..Mon Jul 28 14:17:47 2014 WARNING Could not return True.Blood.x back from history to download queue: history item does not have any files left for download
Edit: gebruik NZBget 13 r1055. Maar de 13.0 stable had hetzelfde probleem bij mij.
[ Voor 8% gewijzigd door Kalua op 28-07-2014 17:28 ]
https://trello.com/c/hdIuMxsN
Misschien als je het uitlegd. want ik snap niet veel van de omschrijving om eerlijk te zijn.tcviper schreef op maandag 28 juli 2014 @ 18:02:
Voor de nzbdrone fans, even mee voten:
https://trello.com/c/hdIuMxsN
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Het renamen van (gecodeerde) files. Gebeurd veel (met name op spotweb).MeNTaL_TO schreef op maandag 28 juli 2014 @ 19:19:
[...]
Misschien als je het uitlegd. want ik snap niet veel van de omschrijving om eerlijk te zijn.
IPV de naam voor de *.rar te gebruiken, gebruikt het dan nu die naam die opgegeven is in de newznab
Zeer handig! Renamed direct na downloaden het bestand, en werkt ook met nzbdrone (inclusief completed download handling van nzbdrone!).
Of heb ik gewoon het geluk dat er nooit zo'n release wordt gedownload bij mij?
[ Voor 12% gewijzigd door Caelorum op 29-07-2014 19:12 ]
Found: sV3HjuTx6AqRomR9QqBTMhFp.mkv
Old name: /nfs/synology-downloads/complete/tv/Under the Dome S02E05 Reconciliation 720p WEB-DL DD5 1 h 264-NTb/sV3HjuTx6AqRomR9QqBTMhFp.mkv
Found extension! (.mkv)
Extention supported! .mkv
New name: /nfs/synology-downloads/complete/tv/Under the Dome S02E05 Reconciliation 720p WEB-DL DD5 1 h 264-NTb/Under the Dome S02E05 Reconciliation 720p WEB-DL DD5 1 h 264-NTb.mkv
Falling Skies:
Found: QGcvx3DqEo.mkv
Old name: /nfs/synology-downloads/complete/tv/Falling Skies S04E06 720p WEB-DL DD5 1 H 264-KiNGS/QGcvx3DqEo.mkv
Found extension! (.mkv)
Extention supported! .mkv
New name: /nfs/synology-downloads/complete/tv/Falling Skies S04E06 720p WEB-DL DD5 1 H 264-KiNGS/Falling Skies S04E06 720p WEB-DL DD5 1 H 264-KiNGS.mkv
Klinkt interessant !!tcviper schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 18:44:
Ik ben blij dat ik inmiddels pysabrename gebruik want steeds meer releases worden als fjiowejfoiwejweiow.mkv genoemd enzo. Voor degene die het nog niet kennen: https://github.com/Blauwbek/pySabRename
Zeer handig! Renamed direct na downloaden het bestand, en werkt ook met nzbdrone (inclusief completed download handling van nzbdrone!).
Kan je uitleggen hoe je dat precies hebt ingesteld??
Ik maak gebruik van NZBget en NZBDrone op een Synology
thanks
en ook voor tijdelijk torrent support aangezien nzbdrone dat eigenlijk nog niet supported.
Ja dat zou ik ook graag willen weten.Buzzie schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 22:09:
[...]
Klinkt interessant !!
Kan je uitleggen hoe je dat precies hebt ingesteld??
Ik maak gebruik van NZBget en NZBDrone op een Synology
thanks
Toevoegen aan de ppscript dir maar dan dan zie ik het script niet verschijnen in nzbget
[ Voor 28% gewijzigd door Samplex op 30-07-2014 00:52 ]
Heb je wel de juiste ppscript dir en/of rechten goed staan?Samplex schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 00:12:
[...]
Ja dat zou ik ook graag willen weten.
Toevoegen aan de ppscript dir maar dan dan zie ik het script niet verschijnen in nzbget
Staat deze ppscript dir ook als zodanig geconfigureerd in nzbget?
Ja, ik zie andere scripts wel..schumi2004 schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 09:43:
[...]
Heb je wel de juiste ppscript dir en/of rechten goed staan?
Staat deze ppscript dir ook als zodanig geconfigureerd in nzbget?
Python path al aangepast in het script. chmod 755 of 777 maakt niet uit.
Misschien omdat t script voor SABnzb is dat ie niet naar voren komt?
Gisteren 2 releases gedownload met een scrambled naam dsgvfdg44dfbfdbfd.mkv
Zou fijn zijn als dit ook ging werken op nzbget.
Er is ook een NZBget script , moet je even GooglenSamplex schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 09:50:
[...]
Ja, ik zie andere scripts wel..
Python path al aangepast in het script. chmod 755 of 777 maakt niet uit.
Misschien omdat t script voor SABnzb is dat ie niet naar voren komt?
Gisteren 2 releases gedownload met een scrambled naam dsgvfdg44dfbfdbfd.mkv
Zou fijn zijn als dit ook ging werken op nzbget.
Hoe krijg je het voor elkaar in SR om bijv. anime zonder standaard seizoen/episode codering te snatchen ??D4NG3R schreef op zaterdag 26 juli 2014 @ 18:55:
Zal best, ik gebruik zelf enkel torrents en hier heeft SickRage goede support voor. Echter ondersteund deze ook een bepaalde miauwende site voor anime torrents, iets wat ik nog niet gezien heb bij andere forks.
Zoals bijv. "[HorribleSubs] Sailor Moon Crystal - 02 [720p].mkv" ... om de een of andere reden wordt de torrent niet 'herkend' als nieuwe aflevering.
Al gedaan maar niet kunnen vinden...schumi2004 schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 10:02:
[...]
Er is ook een NZBget script , moet je even Googlen
Heb er ooit 1 hier in topic voorbij zien komen maar dat is al een hele poos geleden.
nzbToMedia die de code van hier boven gebruikt
roderickvd ppscripts / nzbget / RenameMedia en die roderickvd is of was hier ook actief
[ Voor 5% gewijzigd door TRaSH op 30-07-2014 12:48 . Reden: extra info toegevoegd ]
Alleen gaat het mij om bestanden die er zo uit zien 43rwfe43btb5b.mkv te hernoemen naar de correct release naam en dat doen de scripts niet behalve pySabRename
teminste bij mij wel.
en dat doen de bovenste scripts ookpySabRename is a post-processing script for sabnzbd. It renames the biggest file in the final download folder to the job name.
Your Friendly Neighborhood Moderator
Zorg er voor dat "Scene numbering" aanstaat bij de serie zelf (Edit bovenin) en dat NyaaTorrents actief staat bij de search providers. (Ik raad aan om Nyaa bovenaan te zetten als je SickRage gebruikt om anime te downloaden)Goner schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 10:14:
[...]
Hoe krijg je het voor elkaar in SR om bijv. anime zonder standaard seizoen/episode codering te snatchen ??
Zoals bijv. "[HorribleSubs] Sailor Moon Crystal - 02 \[720p].mkv" ... om de een of andere reden wordt de torrent niet 'herkend' als nieuwe aflevering.

En natuurlijk de quality settings goed zetten, 720p horriblesubs is bijv HDTV.
Edit: Ik heb trouwens ook AnimeDB actief staan (Even account maken en gegevens op SR invullen) al heb ik geen idee of dit nog uitmaakt.
Edit2: Als je problemen hebt met animes die meerdere seizoenen hebben, voeg de naam van het 2e seizoen toe aan de scene exception. Sword art Online S2 is bijv bekend als "Sword art online II", nadat ik deze term toevoegde aan de scene exception werd die opeens wel opgepakt.
[ Voor 40% gewijzigd door D4NG3R op 30-07-2014 17:30 ]
Precies, dat wilde ik ook. TRaSH, bedankt. En roderickvd ook uiteraardtcviper schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 17:15:
Punt bij nzbtomedia is alleen dat ie zich ook bemoeit met waar het bestand heen gaat etc. En ik wil graag completed download handling van NZBDrone gebruiken, had dus puur alleen dat rename van pysabrename nodig.
[ Voor 4% gewijzigd door Anthirian op 30-07-2014 20:25 ]
TRaSH schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 12:48:
roderickvd ppscripts / nzbget / RenameMedia en die roderickvd is of was hier ook actief
Ben er nogtcviper schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 17:15:
Punt bij nzbtomedia is alleen dat ie zich ook bemoeit met waar het bestand heen gaat etc. En ik wil graag completed download handling van NZBDrone gebruiken, had dus puur alleen dat rename van pysabrename nodig.
Dit topic is gesloten.
~~~[html]Als je een vraag stelt, vergeet dan <strong>niet</strong>:
<ul style="line-height: 1em">
<li style="font-size:150%; line-height:22px;">Het bespreken van index sites en het vragen om invites is niet toegestaan!</li>
<li>Eerst in de debug logging te kijken (eventueel mee te posten via http://www.pastebin.com)!</li>
<li>Het besturingssysteem te vermelden (OSX, Linux, Windows, NAS (Synology,QNAP,etc)</li>
<li>Repository versie (Main of andere fork)</li>
</ul>~~~[/html]