[Ervaringen] CouchPotato, Sickbeard, Headphones e.a. deel 3 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 75 ... 101 Laatste
Acties:
  • 632.996 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaphuA
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10-09 22:00
Weet iemand waarom de renamer van couchpotato 3d films niet herkent? Een van mijn qualities is:
1080p finish[x] 3d[x]
1080p finish[ ] 3d[ ]
720p finish[ ] 3d[ ]
etc.

Maar zodra een 1080p 3d film gedownload wordt ziet hij gewoon als 1080p film. In de bestandsnaam staat echter wel de tekst '3d'.

Kan ik nog wat doen zodat couchpotato hem herkent als 3d en dus niet meer verder gaat zoeken?

[ Voor 24% gewijzigd door SaphuA op 24-06-2014 21:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m3gA
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-09 21:02
Ik heb vandaag Sickrage geinstalleerd (op windows). Alles werkt behalve de failed episodes.
Ik heb de hier beschreven opties aangezet maar hij doet niks.
https://github.com/rpluto...readme-FailedDownloads.md
In de logs is niks te vinden en failed downloads is enabled by post processing.

[ Voor 14% gewijzigd door m3gA op 24-06-2014 21:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muncher
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11-09 13:08
Weet iemand wat dat zwart/witte ' vlaggetje' in NZBdrone precies doet? Er staat 'Toggle monitored status', maar niet precies wat dat inhoud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Muncher schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 20:17:
Weet iemand wat dat zwart/witte ' vlaggetje' in NZBdrone precies doet? Er staat 'Toggle monitored status', maar niet precies wat dat inhoud.
Zwart = blijven kijken of er betere episodes te vinden zijn als de gewenste kwaliteit nog niet bereikt is, wit = niet meer zoeken naar die aflevering/seizoen/serie.

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• van D
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 11-09 09:03
Momenteel gebruik ik een tijdje Sickrage (master branch) op mijn Synology, redelijk naar tevredenheid. Alleen heb ik regelmatig dat afleveringen niet worden gevonden. Terwijl deze, met dezelfde criteria, handmatig op de sites van diverse torent providers te vinden zijn... Iemand enig idee of dit te verbeteren is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven__NL
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13-09 11:00
In het begin was ik redelijk tevreden over sickrage maar wat is het de laatste paar updates toch een bagger programma geworden.

kleine opsomming waar ik persoonlijk last van heb:
* Trager dan normaal
* Vind bepaalde eps niet, zoals 24 ivm foute parsing.
* Blanke pagina bij het geven van een opdracht (delete show, update, force update etc etc etc)
* episode 64 bij bepaalde shows, heeft ook te maken met foute parsing en h264 in een filename.
* loopt regelmatig vast

Tot een paar weken geleden had ik totaal geen problemen en gebruikte sickbeard/sickrage zonder problemen. Als ik hun forums doorspit ben ik zo te zien niet de enige die deze problemen ervaart en dit lijkt te maken hebben met de overstap van cherypy naar tornado webserver. Het zou wel eens fijn zijn dat hij met zijn team de software eens goed test, nu heb ik het idee dat hij alles maar op master gooit en maar afwacht wat gaat komen.

Helaas is hij ook de enige die op dit moment torrent support aanbied en dat vind ik wel fijn voor eventuele backlogging en web dl versies die op torrent toch beter te vinden zijn dan op usenet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17:42
Mja, met goede indexers en 4 servers (1 abbo, 1 provider, 1 gratis en 1 blockaccount, kosten: ~0.5 tot 8E/maand) heb ik nog maar 1 keer gehad dat ik iets niet kon vinden. Maarja, die afleveringen van Boardwalk Empire waren ook al niet als torrents te vinden :X
mvds schreef op maandag 23 juni 2014 @ 11:17:
[...]
Ik blijf dit een workaround van niks vinden. Kan er niks aan doen. Een nieuwe dir maken, timer op nul, en een nieuwe categorie aanmaken allemaal om de ene functionaliteit uit te kunnen zetten en een andere te kunnen gebruiken. Klinkt mij erg houtje touwtje in de oren.

Ik snap niet dat die scan op 0 zetten niet gewoon voldoende is. Drone krijgt toch zijn info rechtstreekt uit de downloader, dus waarom moeilijk moeten doen met een lege dir, die verder toch niet gebruikt gaat worden? :?
Wat je hier zegt kan gewoon, btw. Heb zelf alleen de timer op 0 gezet en failed-downloadhandling aangezet incl. een categorie aangemaakt (maar die had ik nog :P). Sab download nog steeds naar de DroneFactory folder en alles werkt nog steeds evengoed, behalve dan dat dus niet om de zoveel tijd mijn HDD wordt opgestart.

[ Voor 64% gewijzigd door Caelorum op 26-06-2014 12:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m3gA
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-09 21:02
Raven__NL schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 09:47:
In het begin was ik redelijk tevreden over sickrage maar wat is het de laatste paar updates toch een bagger programma geworden.

* Blanke pagina bij het geven van een opdracht (delete show, update, force update etc etc etc)
Ik heb hetzelfde probleem in Chrome. In Internet Explorer lijkt het beter te werken. De reden van de overstap (failed downloads) werkt bij mij niet en ik krijg het ook niet werkend dus ik denk dat ik sickbeard weer ga aanzwengelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stormtrooper
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09:44

Stormtrooper

Stormtroopers Of Death

Damn, vanochtend mijn CP laten updaten. Start nu niet meer op. Hele folder weggedonderd, zipje gedowned en uitgepakt, nog niet werken... Ik heb vanavond weer wat te doen...

Stormtroopers toys: Asus Strix 16, Samsung S24 Ultra, HP Z4 G4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-09 12:39

mvds

Totally awesome!

Ik krijg van CouchPotato dagelijks meerdere meldingen dat er een update geïnstalleerd is, maar het is steeds dezelfde melding, wel met een nieuwe timestamp. Het lijkt er dus op dat ie steeds dezelfde update blijft installeren.

Hebben meer mensen dit gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOO
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 07:37
m3gA schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 12:04:
[...]

Ik heb hetzelfde probleem in Chrome. In Internet Explorer lijkt het beter te werken. De reden van de overstap (failed downloads) werkt bij mij niet en ik krijg het ook niet werkend dus ik denk dat ik sickbeard weer ga aanzwengelen.
Wat geven de logbestanden aan. Meestal werkt dit niet goed als rechten niet goed staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven__NL
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13-09 11:00
m3gA schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 12:04:
[...]

Ik heb hetzelfde probleem in Chrome. In Internet Explorer lijkt het beter te werken.
Bij mij niet helaas en als ik topic mag geloven op zijn forum dan wordt er op dit moment nog aan gewerkt. Ik heb alleen geen zin om voor proefkonijn te spelen en heb gisteren mijn oude mr orange installatie hersteld en weer actief gemaakt. Tot mijn verbazing kwamen er veel torrrent web dl 1080 releases binnen druppelen die ik nog niet had en wat sickrage dus ook niet had opgemerkt (Uiteraard waren dezelfde searchproviders ingesteld). Dus dat kan ook aan mijn rijtje hierboven worden toegevoegd als zijnde wat niet meer goed werkt.

Stiekem hoop ik dat midgetspy torrent support gaat inbouwen want dat is de bijna de enige reden dat we op sickrage zijn uitgewezen. Terwijl die Echelon een slaatje eruit probeert te halen door zogenaamd premium features te maken voor geld inclusief bijbehorende naamswijziging. Die heeft goed (mis)bruik van gemaakt toen mr orange zijn werk had gedelete.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben zolangzamerhand de weg kwijt welke versie van Sickbeard nog actueel is en onderhouden wordt. Ik wil kunnen werken met Torrents, ondertiteling hoeft niet (doet Autosub prima).

Wat is aan te raden en waar te vinden? E.e.a. zal op een Mac moeten draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drfruit
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Het is op dit moment helaas een rommeltje bij SickRage. Telkens nieuwe problemen met '500 internal server errors' bij o.a. herstarten en updaten, nu weer dagelijkse shows en shows met cijfers in de titel die niet meer worden herkend door gepruts met regex, foutmeldingen die het hele scherm vullen, enz. Elke reparatie aan het ene probleem lijkt weer een ander probleem te veroorzaken en fouten die al een paar keer zijn opgelost keren weer terug. Al dat enthousiasme is leuk, maar het lukt echel0n maar niet om een stabiele masterversie te bouwen en met rust te laten, en de experimenten te beperken tot de dev-versie.

Dus maar weer terug naar SickBeard-ThePirateBay van mr orange. Dat werkt nog altijd goed, zowel met nzb's als torrents. (Enige nadeel is dat het telkens alle episodes uit de periode dat SickRage actief is geweest opnieuw begint te downloaden, zodat ik het downloaden moet pauzeren en de hele database moet doorspitten.)

Voor newbs en mensen die SB-TPB hebben gedeïnstalleerd of overschreven met SickRage, blijft het natuurlijk spijtig dat hij de repository niet heeft laten staan of heeft overgedragen aan iemand anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willem1509
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 18-08 22:49
Verwijderd schreef op vrijdag 27 juni 2014 @ 10:02:
Ik ben zolangzamerhand de weg kwijt welke versie van Sickbeard nog actueel is en onderhouden wordt. Ik wil kunnen werken met Torrents, ondertiteling hoeft niet (doet Autosub prima).

Wat is aan te raden en waar te vinden? E.e.a. zal op een Mac moeten draaien.
Ik heb op mijn mac nog de oude van mr. Orange draaien en haalt alles perfect binnen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
  • Laatst online: 12-09 14:19
drfruit schreef op vrijdag 27 juni 2014 @ 11:05:
Het is op dit moment helaas een rommeltje bij SickRage. Telkens nieuwe problemen met '500 internal server errors' bij o.a. herstarten en updaten, nu weer dagelijkse shows en shows met cijfers in de titel die niet meer worden herkend door gepruts met regex, foutmeldingen die het hele scherm vullen, enz. Elke reparatie aan het ene probleem lijkt weer een ander probleem te veroorzaken en fouten die al een paar keer zijn opgelost keren weer terug. Al dat enthousiasme is leuk, maar het lukt echel0n maar niet om een stabiele masterversie te bouwen en met rust te laten, en de experimenten te beperken tot de dev-versie.

Dus maar weer terug naar SickBeard-ThePirateBay van mr orange. Dat werkt nog altijd goed, zowel met nzb's als torrents. (Enige nadeel is dat het telkens alle episodes uit de periode dat SickRage actief is geweest opnieuw begint te downloaden, zodat ik het downloaden moet pauzeren en de hele database moet doorspitten.)

Voor newbs en mensen die SB-TPB hebben gedeïnstalleerd of overschreven met SickRage, blijft het natuurlijk spijtig dat hij de repository niet heeft laten staan of heeft overgedragen aan iemand anders.
Full refresh op elke serie doen (iig diegene die eps missen) zodat ie ziet dat er media voor beschikbaar is, dan zou ie niet meer moeten downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drfruit
  • Niet online
schumi2004 schreef op vrijdag 27 juni 2014 @ 11:45:
[...]

Full refresh op elke serie doen (iig diegene die eps missen) zodat ie ziet dat er media voor beschikbaar is, dan zou ie niet meer moeten downloaden.
Dat doe ik ook, maar het duurt enige tijd en dan is het snatchen al begonnen. Bovendien verwijder ik alle bekeken afleveringen direct, zodat die niet gevonden worden. Die moet ik dus handmatig op skipped zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-09 09:45

Goner

What can I do you for ?

Het is op dit moment helaas een rommeltje bij SickRage.
Oh ?? Ik pak altijd de laatste updates en heb geen/nauwelijks problemen (SB Custom package + SickRage op een Synology / Firefox)
Enige issue op dit moment is dat na een update of restart de daemon niet automtisch start, dus dat moet ik dan even via Package Center doen.

Btw: weet iemand hoe je de banners van een tv-serie kunt vervangen in SB ? Ik hoopte dat je gewoon een nieuwe banner van TheTVDB kon plukken en als banner.jpg in de folder plaatsen, maar daar trapt-ie niet in.

[ Voor 22% gewijzigd door Goner op 27-06-2014 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gielie
  • Laatst online: 15:45
Het is op dit moment helaas een rommeltje bij SickRage.
Ik ben ook een beetje klaar met sickrage, bij elke update lijkt er weer meer stuk te gaan dan dat er wordt gemaakt. Shows waar nooit probleem mee waren gaan volledig mis (24). Herstarten na een update werkt al tijden niet meer, error 500 en vooral het niet vinden van episodes, wat toch de hoofdtaak van deze app is.
Ik zou graag de laatste versie Mr Orange weer terug zetten, heeft iemand deze voor de DS 211+?

"Death smiles at us all, all a man can do is smile back." - Maximus Decimus Meridius

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

gielie schreef op vrijdag 27 juni 2014 @ 13:54:
[...]

Ik zou graag de laatste versie Mr Orange weer terug zetten, heeft iemand deze voor de DS 211+?
Als die niet of lastig is te vinden zou ik mijn handen er eerlijk gezegd vanaf houden. Kun je dan niet beter naar NzbDrone kijken? SynoCommunity heeft daar gewoon packages voor en het draait als een zonnetje. Aan de andere kant: als je torrents wil moet je nog even geduld hebben, want die ondersteunen ze (nog) niet. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Samplex
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18:14
NMe schreef op vrijdag 27 juni 2014 @ 14:29:
[...]

Als die niet of lastig is te vinden zou ik mijn handen er eerlijk gezegd vanaf houden. Kun je dan niet beter naar NzbDrone kijken? SynoCommunity heeft daar gewoon packages voor en het draait als een zonnetje. Aan de andere kant: als je torrents wil moet je nog even geduld hebben, want die ondersteunen ze (nog) niet. :P
Ik heb SynoCommunity erin staan maar geen NZBdrone package te bekennen... :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Samplex schreef op vrijdag 27 juni 2014 @ 15:29:
[...]

Ik heb SynoCommunity erin staan maar geen NZBdrone package te bekennen... :'(
Beta channel. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Samplex
Deze heb ik erin staan: Synocommunity Beta Channel http://packages.synocommunity.com/?beta=1

Alleen nog steeds geen NZBdrone...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Samplex schreef op vrijdag 27 juni 2014 @ 15:53:
[...]

Deze heb ik erin staan: Synocommunity Beta Channel http://packages.synocommunity.com/?beta=1

Alleen nog steeds geen NZBdrone...
wars schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 11:15:
[...]
Deze repository is niet meer correct. Enkel http://packages.synocommunity.com/ gebruiken en Beta aanvinken bij de settings.
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Samplex
Dank je wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hennie-M
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17:14
Ik heb zojuist Mono en NZBDrone geinstalleerd maar ik blijf maar niets begrijpen van dat Unix beveiligingsbeleid.
Zodra ik directory wil invoeren krijg ik "Request Failed: Access to the path "/volume1/Fileshare" is denied."
Nu heb ik met WinSCP de groep users 0777 gegeven maar nog steeds werkt het niet. Ik probeer te zoeken op google maar ik weet eigenlijk niet heel goed waar ik mee bezig ben dus ik weet niet echt waar ik op moet zoeken.
Zo zie ik ook niet onder welke user NZBdrone werkt op een Synology.

Edit:
Nevermind... opeens werkt het wel. :)
Ik laat het staan voor de volgende keer dat ik er tegenaan loop ;)

Of misschien heb ik nu te veel rechten gegeven en heeft iemand een beter idee?

Edit2: wat is Sickrage gruwelijk traag op mijn XPenology (HP N36L met 8gb geheugen).

[ Voor 21% gewijzigd door Hennie-M op 27-06-2014 22:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muncher
ik zit dat een aantal releases wel op spotweb staan, maar niet onder de juiste naam. Er staat bijvoorbeeld voor [rtllounge] oid. Is er een manier om dit mee te geven aan NZBdrone/Sickbeard om deze toch binnen te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Hennie-M schreef op vrijdag 27 juni 2014 @ 20:29:
Zo zie ik ook niet onder welke user NZBdrone werkt op een Synology.
Onder de user nzbdrone, maar die zie je niet in DSM. Wel vanaf de command line, dus als je wil chownen moet je dat vanaf de shell doen voor zover ik weet.

Nevermind... opeens werkt het wel. :)
Ik laat het staan voor de volgende keer dat ik er tegenaan loop ;)

Of misschien heb ik nu te veel rechten gegeven en heeft iemand een beter idee?[/]
777-rechten op je seriesfolder voor alle users zou voldoende moeten zijn. 666 was ook wel genoeg geweest trouwens, maar tenzij je NAS van buitenaf via SSH te benaderen is of tenzij je inloggegevens hebt uitgedeeld aan mensen die je niet helemaal vertrouwt zit je verder wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BBBrt
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 14:20
Ik heb lange tijd Couchpotato en Sickbeard gedraaid zonder veel problemen. Twee maanden terug begonnen echter de problemen. Couchpotato download, ondanks mijn instellingen, heel veel DVD's ... (ipv HD) én films met Spaanse audio. Ook gaat het renamen niet meer goed. Alles blijft gewoon met de oorspronkelijke naam in de downloadmap staan en wordt niet verplaatst. Mijn vertrouwde Sickbeardbranch is gestopt dus ik ben overgestapt naar Rage. Overstap ging prima en tot 2 weken geleden ging alles ook nog prima, maar nu download hij niets meer. Geen nieuwe afleveringen van nieuwe series, maar ook geen oude series.

Wat een drama :( Voorlopig maar even alles handmatig. Hopelijk lost een volledige herinstallatie (incl. NAS) wat op...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Je gaat je NAS opnieuw installeren omdat SB en CP gekke dingen doen? :o

Wat CP betreft: die doet de laatste tijd bij mij ook raar. Downloadt Duitse en Franse dubs terwijl ik heb aangegeven dat niet te willen (en ik zelfs "french" en "german" in mijn blacklist heb staan) en deze week had ik zelfs last van een film die hij per se in het Duits wilde downloaden en blééf downloaden ondanks dat ik die downloads had gemarkeerd als slecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
NMe schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 10:10:
[...] 777-rechten op je seriesfolder voor alle users zou voldoende moeten zijn. 666 was ook wel genoeg geweest trouwens, maar tenzij je NAS van buitenaf via SSH te benaderen is of tenzij je inloggegevens hebt uitgedeeld aan mensen die je niet helemaal vertrouwt zit je verder wel goed.
Kan geen kwaad om voor de zekerheid het alsnog naar 666 te veranderen. Kan geen enkele reden bedenken waarom je files uit die folders zou willen uitvoeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BBBrt
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 14:20
NMe schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 11:10:
Je gaat je NAS opnieuw installeren omdat SB en CP gekke dingen doen? :o

Wat CP betreft: die doet de laatste tijd bij mij ook raar. Downloadt Duitse en Franse dubs terwijl ik heb aangegeven dat niet te willen (en ik zelfs "french" en "german" in mijn blacklist heb staan) en deze week had ik zelfs last van een film die hij per se in het Duits wilde downloaden en blééf downloaden ondanks dat ik die downloads had gemarkeerd als slecht.
Ik gebruik mijn NAS eigenlijk alleen voor films en series... Dus mja, niet heel veel moeite ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12:09

Anthirian

In Trance We Trust

Goner schreef op vrijdag 27 juni 2014 @ 13:39:
[...]
Btw: weet iemand hoe je de banners van een tv-serie kunt vervangen in SB ? Ik hoopte dat je gewoon een nieuwe banner van TheTVDB kon plukken en als banner.jpg in de folder plaatsen, maar daar trapt-ie niet in.
Klopt, je moet niet de seriemap hebben maar de map SickBeard\cache (volgens mij). Hierin staan per show twee plaatjes. De poster heet <tvdbid>,jpg en de banner heet <tvdbid>.banner.jpg. Je zult dus het TVDB ID moeten opzoeken van de serie en die plaatjes weggooien, om er vervolgens nieuwe voor te downloaden en exact dezelfde naam te geven.

Mijn Films en TV Series, Games en Muziek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er al een datum bekend wanneer NZBdrone een update krijgt middels het package via packages.synocommunity.com?

huidige versie communiceert namelijk niet goed met XBMC, en heb gelezen dat dit opgelost is in update.

Is er overigens iemand hier die net als ik Spotweb op de synology draait, en die gebruikt als newznab voor nzbdrone/couchpotato? (dit zodat je geen betaalde indexer hoeft te nemen). Werkt op zich prima en hij zoekt en vind de series en download deze ook maar ik merkte gisteren dat hij bij Couchpotato een duitse audio versie gedownload heeft terwijl GERMAN als niet gewenst staat ingesteld.

06-27 23:11:37 INFO [tato.core.plugins.renamer] Renaming "/volume1/Downloads/Movies/DEMO (20112012) DL.1080p.BluRay.x264-LameHD.cp(tt1756750)/DEMO.2011.German.AC3D.DL.1080p.BluRay.x264-LameHD/DEMO.2011.German.AC3D.DL.1080p.BluRay.x264-LameHD.nfo" to "/volume1/Video/Films/DEMO (2011)/DEMO.orig.nfo"

kan niet verklaren waarom dit gebeurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Betreft: SickRage

"DAILYSEARCHER :: Error while updating cache for ThePirateBay, skipping: indexed columns are not unique
2014-06-28 19:38:43 DAILYSEARCHER :: Fatal error executing query: indexed columns are not unique
2014-06-28 19:38:43 DAILYSEARCHER :: Error while updating cache for KickAssTorrents, skipping: indexed columns are not unique
2014-06-28 19:38:43 DAILYSEARCHER :: Fatal error executing query: indexed columns are not unique"

Bovenstaande 2 foutregels zie ik sedert deze week honderden van.

Wat kan ik hieraan doen? Ik heb mij aangemeld op forum Sickrage en ook toegang maar berichten daar plaatsen wil niet lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ben(V)
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 16:30
Even Sickrage stoppen en het bestandje cache.bd deleten.
Daarna sickrage weer opstarten.
Duurt wel even dan want hij moet die cache.bd weer opbouwen.

All truth passes through three stages: First it is ridiculed, second it is violently opposed and third it is accepted as being self-evident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buzzie
  • Laatst online: 03-09 13:40
Verwijderd schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 20:54:
Is er al een datum bekend wanneer NZBdrone een update krijgt middels het package via packages.synocommunity.com?

huidige versie communiceert namelijk niet goed met XBMC, en heb gelezen dat dit opgelost is in update.
Gewoon handmatig updaten.
Zelf ook gedaan en daarna de auto update aangezet.

maar nieuwe package schijnt er snel aan te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben(V) schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 21:33:
Even Sickrage stoppen en het bestandje cache.bd deleten.
Daarna sickrage weer opstarten.
Duurt wel even dan want hij moet die cache.bd weer opbouwen.
Mijn dank. Zo te zien doet'ie het weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tcviper
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 15:59
Iemand enig idee (heb nu nzbdrone op synology draaien met laatste dev update), krijg dit:

Error occurred while executing task NzbDrone.Core.HealthCheck.CheckHealthCommand: value [tv] is not a valid *nix path. paths must start with /
Parameter name: path

zou niet weten waar ik [tv] zou moeten hebben staan?

Als category voor nzbget heb ik alleen tv staan.

PSN: tcviper | Steam: Viper | TechConnect - MikeRedfields

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
Kan je daar ook een download path instellen? Wellicht dat die daar dan verkeerd staat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tcviper
Caelorum schreef op zondag 29 juni 2014 @ 11:12:
Kan je daar ook een download path instellen? Wellicht dat die daar dan verkeerd staat?
Daar heb ik toch echt tv staan in nzbget.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
Bij sab kan je een categorie aanmaken en daarbij zetten waar de bestanden heen moeten worden verplaatst, zodat ze niet tussen de "normale" downloads worden gezet. Dat bedoelde ik met het pad bij de categorie. Kan zijn dat die verkeerd staat? of relatief is ipv absoluut?

De foutmelding is sowieso al een beetje vreemd, want niet elk pad hoeft met een / te beginnen in *nix. Een ~/ of ./ is ook gewoon geldig.

[ Voor 20% gewijzigd door Caelorum op 29-06-2014 12:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muncher
Blijbkaar is Spotweb niet meer actief op github... Jammer! Hopelijk komt er alsnog een fork :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Meer over Spotweb Verwijderd in "SpotWeb - Webbased Spotnet - deel 2" ;) Ook is er al een fork, maar die heeft geen history e.d. in de github.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tcviper
NZBDrone op synology en weer problemen:

ERROR Mon Jun 30 2014 05:36:24 Unpack for The.Leftovers.S01E01.720p.HDTV.x264-KILLERS failed
ERROR Mon Jun 30 2014 05:36:24 Unrar error code: 10
INFO Mon Jun 30 2014 05:36:24 Unrar: No files to extract

Hij staat er toch echt in de incomplete downloads map, niet uitgepakt.

Ik heb alle mappen user group: users gezet en user zelf op admin, ik neem toch aan dat dat er niks mee te maken heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Buzzie schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 22:32:
[...]

Gewoon handmatig updaten.
Zelf ook gedaan en daarna de auto update aangezet.

maar nieuwe package schijnt er snel aan te komen.
En hoe doe je dat dan? Zip downloaden en bestanden overschrijven? Of zelf een git pull doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job
  • Laatst online: 13-09 12:49

job

tcviper schreef op zondag 29 juni 2014 @ 11:19:
[...]

Daar heb ik toch echt tv staan in nzbget.
Alleen het woord tv is geen path.

Als je het hebt over de categorieen in nzbget, dan zorgt het invullen van tv er voor dat nzbget de boel neer zet in de /downloadfolder/tv
Even uitzoeken dus wat jouw downloadfolder is, dat copypasten, en /tv er achterzetten.

[ Voor 36% gewijzigd door job op 30-06-2014 11:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tcviper
job schreef op maandag 30 juni 2014 @ 11:10:
[...]

Alleen het woord tv is geen path.
Ah ja dat was ik gewend van sabnzbd daar kon je dat wel doen.

Dus in dit geval moet het dus zijn: /volume1/Downloads/complete/tv ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job

job

Bijvoorbeeld. :)
Ik weet niet wat jouw download pad van nzbget is.

[ Voor 61% gewijzigd door job op 30-06-2014 11:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tcviper
job schreef op maandag 30 juni 2014 @ 11:14:
Bijvoorbeeld. :)
Ik weet niet wat jouw download pad van nzbget is.
Main dir: /volume1/Downloads
Destdir: ${MainDir}/complete
Interdir: ${MainDir}/incomplete
Nzbdir: ${MainDir}/nzb

en per categorie heb ik dan nu:

tv: /volume1/Downloads/complete/tv
movies: /volume1/Downloads/complete/movies
etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buzzie
  • Laatst online: 03-09 13:40
mvds schreef op maandag 30 juni 2014 @ 09:40:
[...]

En hoe doe je dat dan? Zip downloaden en bestanden overschrijven? Of zelf een git pull doen?
Je kan de stappen doorlopen van het door mij eerder geposte "handleiding"
dan is het inderdaad...pakket stoppen....bestand downloaden, uitpakken en alles overschrijven via bijvoorbeeld WinSCP
Pakket starten
Auto update aanzetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Gisteren is mijn server gecrashed en heb ik hem opnieuw geïnstalleerd. Ik wil heel graag weer geautomatiseerd films, series en muziek downloaden maar twijfel bovenal voor de TV series. Wat is raadzaam om nu (from scratch) te gaan doen; Sick Beard gebruiken of Sick Rage? Klopt het dat het enige verschil tussen de twee TheTVDB versus TVRage is? Of zijn er intussen andere verschillen erbij gekomen? Ik heb de ontwikkeling van SickRage niet zo heel actief gevolgd.

[ Voor 9% gewijzigd door CH4OS op 01-07-2014 12:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job

job

tcviper schreef op maandag 30 juni 2014 @ 11:17:
Main dir: /volume1/Downloads
Destdir: ${MainDir}/complete
Interdir: ${MainDir}/incomplete
Nzbdir: ${MainDir}/nzb

en per categorie heb ik dan nu:

tv: /volume1/Downloads/complete/tv
movies: /volume1/Downloads/complete/movies
etc
Lijkt te kloppen. Gewoon proberen en zien wat er gebeurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drfruit
  • Niet online
CptChaos schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 11:50:
Gisteren is mijn server gecrashed en heb ik hem opnieuw geïnstalleerd. Ik wil heel graag weer geautomatiseerd films, series en muziek downloaden maar twijfel bovenal voor de TV series. Wat is raadzaam om nu (from scratch) te gaan doen; Sick Beard gebruiken of Sick Rage? Klopt het dat het enige verschil tussen de twee TheTVDB versus TVRage is? Of zijn er intussen andere verschillen erbij gekomen? Ik heb de ontwikkeling van SickRage niet zo heel actief gevolgd.
Als je geen problemen wilt en nog over the SickBeard-TPB van mr orange beschikt. zou ik die kiezen.

SickRage heeft allerlei nieuwe mogelijkheden, maar de laatste weken is er veel misgegaan en het forum staat vol met al dan niet opgeloste problemen en bugs.

De afweging of je de kans op problemen wilt accepteren in ruil voor wat nieuwe mogelijkheden, kun je alleen zelf maken. Wat die mogelijkheden zijn, kun je met wat zoeken ook op dat forum vinden.

[ Voor 3% gewijzigd door drfruit op 01-07-2014 15:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

drfruit schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 15:24:
Als je geen problemen wilt en nog over the SickBeard-TPB van mr orange beschikt. zou ik die kiezen.
Ik heb een complete format gehad, dus ik heb helaas die fork niet meer beschikbaar. Ik zie overigens wel de Pistachitos fork, die lijkt veel op TPB, Middels Torrents download ik toch niet, maar de layout sprak me ondanks wel veel meer aan dan het origineel.
SickRage heeft allerlei nieuwe mogelijkheden, maar de laatste weken is er veel misgegaan en het forum staat vol met al dan niet opgeloste problemen en bugs.

De afweging of je de kans op problemen wilt accepteren in ruil voor wat nieuwe mogelijkheden, kun je alleen zelf maken. Wat die mogelijkheden zijn, kun je met wat zoeken ook op dat forum vinden.
Hmmm... Ik denk dat ik dan gewoon weer beiden langs elkaar ga draaien en op den duur overstap op de betere Pistachitos vs Sick Rage).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willem1509
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 18-08 22:49
CptChaos schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 16:06:
[...]
Ik heb een complete format gehad, dus ik heb helaas die fork niet meer beschikbaar. Ik zie overigens wel de Pistachitos fork, die lijkt veel op TPB, Middels Torrents download ik toch niet, maar de layout sprak me ondanks wel veel meer aan dan het origineel.

[...]
Hmmm... Ik denk dat ik dan gewoon weer beiden langs elkaar ga draaien en op den duur overstap op de betere Pistachitos vs Sick Rage).
Ik kan de versie van Mr-orange (denk ik) nog wel van mijn computer afhalen (mac osx).. dan moet ik even Time Machine gebruiken en zoeken of ik de originele map nog kan vinden.. Laat maar weten of je interesse hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job

job

Pak anders de versie van nivong. Kan het zelfde als die van mr.orange plus het downloaden van NL series. Je krijgt alleen geen updates meer, maar die versie is wel stabiel.

[ Voor 29% gewijzigd door job op 02-07-2014 15:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17:27

D4NG3R

kiwi

Heeft iemand hier ervaring met de hoeveelheid CPU tijd dat Sickbeard wegslikt, het python process slikt hier momenteel 50% van m'n resources (dualcore) terwijl er weinig tot niks gebeurt. An-sich geen probleem, maar dit systeem staat 24/7 aan dus het tikt wel aan op de stroomkosten, daarnaast moet ik telkens sickbeard afsluiten voordat ik wat modernere games wil starten vanwege het CPU gebruik.

Dit systeem volledig up to date qua OS en drivers.

Sickbeard is "ThePirateBay" fork. Volledig up-to-date bij mijn weten.

Elke ochtend om 5u worden de mediaservers en torrent client een keer opnieuw opgestart omdat het CPU verbruik langzaam stijgt totdat het na een minuut of 30-40 een complete core hogged.

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oggy
  • Laatst online: 12-09 12:01
Ik moet zeggen, ben erg blij met Sickbeard(rage) en couchpotato i.c.m. plex en chromecast op de tv beneden.

Alles download ik met Utorrent op basis van public torrent providers, met meerdere subtitles managers in PLEX als agents.

Ik heb bij het opstarten van mijn PC alle 4 de programma's aan.
Ik heb aangegeven dat Couchpotato alle torrents met labelen met Movies, Sickbeard labeld met Series en in Utorrent ingesteld dat torrents naar 1 minuut stoppen met seeden (wordt de file niet meer gebruikt en kan het worden verplaatst).

Utorrent zo ingesteld dat labels Movies in downloads/movies komt en series downloads/series.
Dan heb ik bij Couchpotato ingesteld dat bij downloads/movies de bestanden moet pakken voor post processing en hetzelfde voor sickbear bij series.

Nadat alles geprocessed is op de ssd, plaatsen beide programma's het op mijn normale HDD in de bijhorende mappen movies en series.

Deze worden dan weer automatisch geindexeerd door plex wanneer er een verandering plaatsvind en plex zoekt dan automatisch de ondertiteling op.

Werkt echt perfect! tot een paar maand geleden deed ik nog alles handmatig.

i7 8700k @ 4.8ghz 24/7, 16gb ddr4 3200, MSI 1080 Gaming / CM Mastercase Maker 5T, Audio Technica AD900X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Senaxx
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 18:26
:9
Oggy schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 16:13:
Ik moet zeggen, ben erg blij met Sickbeard(rage) en couchpotato i.c.m. plex en chromecast op de tv beneden.

Alles download ik met Utorrent op basis van public torrent providers, met meerdere subtitles managers in PLEX als agents.

Ik heb bij het opstarten van mijn PC alle 4 de programma's aan.
Ik heb aangegeven dat Couchpotato alle torrents met labelen met Movies, Sickbeard labeld met Series en in Utorrent ingesteld dat torrents naar 1 minuut stoppen met seeden (wordt de file niet meer gebruikt en kan het worden verplaatst).

Utorrent zo ingesteld dat labels Movies in downloads/movies komt en series downloads/series.
Dan heb ik bij Couchpotato ingesteld dat bij downloads/movies de bestanden moet pakken voor post processing en hetzelfde voor sickbear bij series.

Nadat alles geprocessed is op de ssd, plaatsen beide programma's het op mijn normale HDD in de bijhorende mappen movies en series.

Deze worden dan weer automatisch geindexeerd door plex wanneer er een verandering plaatsvind en plex zoekt dan automatisch de ondertiteling op.

Werkt echt perfect! tot een paar maand geleden deed ik nog alles handmatig.
Als je dan i.p.v. de film laat moven, het laat kopieren, en dan minimaal seed tot 1.00 en dan automatisch laat stoppen. Even een scriptje draaien die alle gestopte torrents verwijderd, dan doe je ook nog wat terug voor de community :) :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRaSH
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 00:27

TRaSH

koffie ?

moet dat dan met torrents ;)
zijn een hoop mensen die Hit&Run doen,
die redden het ook niet lang op de private trackers.

ik zeg niet dat Oggy dat doet

[ Voor 71% gewijzigd door TRaSH op 06-07-2014 14:13 . Reden: extra info toegevoegd ]

I think I'm afraid to be happy whenever I get to happy, something bad always happen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oggy
  • Laatst online: 12-09 12:01
Hehe was tot zo ver de enige methode wat werkte bij mij met moven. Ik zal eens kijken naar het bovenstaande.

i7 8700k @ 4.8ghz 24/7, 16gb ddr4 3200, MSI 1080 Gaming / CM Mastercase Maker 5T, Audio Technica AD900X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRaSH

TRaSH

koffie ?

ik gebruik nzbtomedia,
die pauzeerd de torrent na het downloaden.
dan processed het via nzbdrone in mijn geval en copieerd de episode.
daarna unpaused hij de torrent weer zodat die weer verder kan.

I think I'm afraid to be happy whenever I get to happy, something bad always happen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaceNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 31-08 08:48
Beta versie van NZBDrone geinstalleerd heb alles werkend krijg alleen deze foutmelding :

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9

Exception
System.ComponentModel.Win32Exception: Access denied
  at System.Diagnostics.Process.set_PriorityClass (ProcessPriorityClass value) [0x00000] in <filename unknown>:0 
  at (wrapper remoting-invoke-with-check) System.Diagnostics.Process:set_PriorityClass (System.Diagnostics.ProcessPriorityClass)
  at NzbDrone.Common.Processes.ProcessProvider.SetPriority (Int32 processId, ProcessPriorityClass priority) [0x00000] in <filename unknown>:0 
  at NzbDrone.Host.PriorityMonitor.EnsurePriority (System.Object sender) [0x00000] in <filename unknown>:0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Munki
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 11-09 21:16
Mijn CouchPotato wanted list is opeens leeg.. De errors die ik krijg tijdens het opstarten:

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
07-06 22:40:17ERROR[chpotato.core.plugins.log] API log: {'file': u'http://HOST/minified/head.js?1404567135', 'message': u"chrome 35: \nUncaught TypeError: Cannot read property 'profile_id' of null", 'line': u'205', 'page': u'http://HOST/wanted/', '_request': <couchpotato.api.ApiHandler object at 0x10acb6190>}
07-06 22:40:18ERROR[to.core.media._base.media] Media with id "1224081dbbde4f7cafe031b69ff0f413" not found
07-06 22:40:18ERROR[to.core.media._base.media] Media with id "6f413a52d25a4883a511974116eef115" not found
07-06 22:40:18ERROR[to.core.media._base.media] Media with id "c6270edb043d4cfeb5f6b473c3e29715" not found
07-06 22:40:18ERROR[to.core.media._base.media] Media with id "a1b4e6b2725649839c79b6bee6ae4eab" not found
07-06 22:40:18ERROR[to.core.media._base.media] Media with id "0536f6bb1edf41f5b38db5ce771381ce" not found
07-06 22:40:18ERROR[to.core.media._base.media] Media with id "d9a7a85dabb24605b039bed2d831edfc" not found
07-06 22:40:18ERROR[to.core.media._base.media] Media with id "4c848289477f43fc966163c961d59977" not found

Heb er al op gegoogle'd, maar daar word ik helaas niet wijzer van. Iemand enig idee wat dit kan zijn?

Het gaat om een mac versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15:39

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Heb de laatste tijd in nzbget vaak failed: 400 Bad Request. Log is verder niet echt verhelderend. Iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelt
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12:32
Google is mijn vriend vandaag niet.

Is het mogelijk om met CP al mijn mappen automatisch te renamen? Dus de mappen die ik niet met CP heb gedownload? Ik dacht dat laatst ergens als optie gezien te hebben in CP, maar kan het nu niet meer vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
Je kan natuurlijk die mappen verplaatsen naar de download directory. Dan zal CP het vanzelf wel weer oppakken en verplaatsen naar de folder met de films. Hier in ieder geval wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelt
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12:32
Caelorum schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 19:06:
Je kan natuurlijk die mappen verplaatsen naar de download directory. Dan zal CP het vanzelf wel weer oppakken en verplaatsen naar de folder met de films. Hier in ieder geval wel :)
Tja... Dat is nog best een goeie inderdaad. Sommige mappen hebben echter willekeurig gegenereerde namen (de files hebben wel de juiste titel waardoor XBMC ze oppakt).

Bovendien moet het makkelijker kunnen zegt de Tweaker in mij....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SidewalkSuper
  • Laatst online: 16:54
Als er een nfo/txt bij zit met correcte imdb url kan CP het gewoon parsen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• K-Jay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online

K-Jay

Klaas Jan

Ik heb CouchPotato geïnstalleerd op mijn Synology NAS (versie RuudBurger/main) en loop bij de configuratie tegen een probleem aan:
Bij "Rename downloaded movies" kun je bladeren naar een map waar de movies naartoe moeten. Ik wil daar "volume1/video/Films" aanwijzen. Echter, als ik blader naar ""volume1/video" blader, krijg ik de melding "Selected folder is empty". Terwjil subfolder "Films" wel degelijk bestaat.
Verdere acties/onderzoek:
- dit treedt op bij meer folders, maar niet bij allemaal. "volume1/photo" laat bijvoorbeeld alle submappen zien
- alle mogelijke rechten uitgedeeld in DSM
- CouchPotato opnieuw geïnstalleerd
- Gegoogled, maar geen oplossing gevonden

Iemand een idee hoe ik dit op kan lossen?

Beter remmen=sneller racen: loadcellmod

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
Senaxx schreef op zondag 06 juli 2014 @ 12:47:
:9
[...]

Als je dan i.p.v. de film laat moven, het laat kopieren, en dan minimaal seed tot 1.00 en dan automatisch laat stoppen. Even een scriptje draaien die alle gestopte torrents verwijderd, dan doe je ook nog wat terug voor de community :) :>
Uit startpost Brackpc in "[Ervaringen] CouchPotato, Sickbeard, Headphones e.a. deel 3"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlaBla1973
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13-09 17:20
K-Jay schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 23:01:
Ik heb CouchPotato geïnstalleerd op mijn Synology NAS (versie RuudBurger/main) en loop bij de configuratie tegen een probleem aan:
Bij "Rename downloaded movies" kun je bladeren naar een map waar de movies naartoe moeten. Ik wil daar "volume1/video/Films" aanwijzen. Echter, als ik blader naar ""volume1/video" blader, krijg ik de melding "Selected folder is empty". Terwjil subfolder "Films" wel degelijk bestaat.
Verdere acties/onderzoek:
- dit treedt op bij meer folders, maar niet bij allemaal. "volume1/photo" laat bijvoorbeeld alle submappen zien
- alle mogelijke rechten uitgedeeld in DSM
- CouchPotato opnieuw geïnstalleerd
- Gegoogled, maar geen oplossing gevonden

Iemand een idee hoe ik dit op kan lossen?
Heeft volgens mij met rechten te maken.

Check je map rechten ff met bv WinSCP

Computer nr 486 denk ik..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
BlaBla1973 schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 23:11:
[...]

Heeft volgens mij met rechten te maken.

Check je map rechten ff met bv WinSCP
Blijf het bijzonder vinden dat Synology gebruikers rechten issues hebben, elke keer maar weer.
Vraag me toch af wat ze precies uitgespookt hebben.

Overigens zitten ze met hun vraag helemaal in het verkeerde topic, is niet mijn idee maar opgelegd door de forum mods ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ram0n
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03-07 13:05

Ram0n

Bierbrouwende nerd

Caelorum schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 19:06:
Wellicht vergis ik me, maar moeten die films dan niet in je wanted-lijst staan voordat hij ze oppakt en gaat verwerken?
schumi2004 schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 23:14:
[...]

Blijf het bijzonder vinden dat Synology gebruikers rechten issues hebben, elke keer maar weer.
Vraag me toch af wat ze precies uitgespookt hebben.
Dat heeft vrij weinig met uitspoken te maken; ik had er ook last van met een nieuwe DS214+ waarbij CouchPotato zo'n beetje het eerste was wat ik installeerde :)

[ Voor 34% gewijzigd door Ram0n op 09-07-2014 10:38 ]

Eigenaar/brouwer Milky Road Brewery

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
Ram0n schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 10:36:
Dat heeft vrij weinig met uitspoken te maken; ik had er ook last van met een nieuwe DS214+ waarbij CouchPotato zo'n beetje het eerste was wat ik installeerde :)
Toch bijzonder dat dat dan lastig gaat en waar het hem dan in zit. Package verkeerd samengesteld mss door SynoCommunity?

Ik installeer alle packages via de toegevoegde repo en nooit issues gehad met rechten welke de app in bijzonder toegang toe zou moeten hebben. Enige wat ik me bedenken kan is de download en destination folder waar een rechten ding op zou kunnen zitten maar verder niet lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
Ram0n schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 10:36:
[...]
Wellicht vergis ik me, maar moeten die films dan niet in je wanted-lijst staan voordat hij ze oppakt en gaat verwerken? [...]
Ehh, dat zou kunnen, maar dat is uiteraard een kleine extra stap die je dan moet nemen. Gewoon even in je wanted-lijst pleuren :P
Ik download eigenlijk alleen films buiten couchpotato om als die ze echt absoluut niet kan vinden en ik dus torrents ofzo moet gaan pakken. Dus ze staan er bij mij altijd al wel in :)

[ Voor 19% gewijzigd door Caelorum op 09-07-2014 10:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Nu online

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Sins kort worden veel series niet meer hernoemd en verplaatst door Sick Beard/SABnzbd, terwijl dit eerst wel gebeurde. In SABnzbd komt een gevonden aflevering in de downloadrij terecht, waar automatisch een script geladen wordt. (AutoProcessTV) Bij handmatig postprocessen in SB krijg ik de volgende errormelding:

400 Bad Request

Unexpected body parameters: dir

Traceback (most recent call last):
File "/volume1/@appstore/sickbeard-custom/var/SickBeard/cherrypy/_cprequest.py", line 660, in respond
response.body = self.handler()
File "/volume1/@appstore/sickbeard-custom/var/SickBeard/cherrypy/lib/encoding.py", line 193, in __call__
self.body = self.oldhandler(*args, **kwargs)
File "/volume1/@appstore/sickbeard-custom/var/SickBeard/cherrypy/_cpdispatch.py", line 30, in __call__
raise error
HTTPError: (400, 'Unexpected body parameters: dir')

Dat helpt dus ook niet. Nu kan ik alles met de hand gaan doen (en dat doe ik dus al een aantal dagen), maar dat is a) niet handig, b) tijdrovend en c) gewoon niet de bedoeling.

Iemand die weet wat er hier mis kan gaan?

[ Voor 3% gewijzigd door Jorgen op 11-07-2014 09:49 ]

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pina
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 17:10
Wanneer CP voor mij automatisch content downloadt, dan heb ik de laatste maanden het probleem continu dat de content gewoon niet afspeelbaar is. En elke keer komt het van dezelfde poster en is het te herkennen aan het feit dat in de dir, de files

orig.nfo en orig.txt bevat...

eruit filteren lukt ook niet want ze gebruiken altijd een andere naam, er is geen herkenbaar patroon in de bestandsnamen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17:27

D4NG3R

kiwi

Lichte bump en een extra vraag, ik heb wat verder zitten googlen na m'n eerdere post en kwam er achter dat ThePirateBay fork sinds eind april niet meer in development is. Ik zoek dus een degelijke vervanger met (brede) support voor torrents aangezien ik geen nieuwsgroepen gebruik. Zijn hier nog aanraders voor? Ik kwam o.a. BrickyBox tegen, maar zoek naar mensen met ervaring.

Ik gebruik voornamelijk een site welke word afgekort door een bepaald miauwend huisdier, deze werd ruim 9 maanden terug in de main fork (nog) niet ondersteund, om deze reden gebruikte ik dan ook ThePirateBay fork. Ansich voldoet deze nog, maar zonder updates en met een (sinds recentelijk) gigantisch hoog CPU verbruik wil ik toch maar eens overstappen op een andere fork die ook fatsoenlijk met torrents omgaat, en ook ondersteuning bied voor de populairste sites.
pina schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 01:35:
Wanneer CP voor mij automatisch content downloadt, dan heb ik de laatste maanden het probleem continu dat de content gewoon niet afspeelbaar is. En elke keer komt het van dezelfde poster en is het te herkennen aan het feit dat in de dir, de files

eruit filteren lukt ook niet want ze gebruiken altijd een andere naam, er is geen herkenbaar patroon in de bestandsnamen
Welke player download je metadata voor? Ik heb hier bij XBMC nog nooit problemen mee gehad. orig.info is gewoon het originele info bestand wat bij de download zat, deze word met het filmbestand meegemoved en renamed zodat je deze in de bekendere mediaplayers niet terug ziet maar zelf nog wel kan vinden mocht je de bron vaker willen gebruiken.

Waar open je die .info bestanden mee? Notepad++ mag er geen problemen mee hebben ongeacht de inhoud (mits deze gewoon uit tekst en speciale tekens bestaat en niet gewoon corrupt is).

Opties hiervoor kan je trouwens vinden onder de (advanced) rename tab.

[ Voor 71% gewijzigd door D4NG3R op 12-07-2014 14:34 ]

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
D4NG3R schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 02:06:
Lichte bump en een extra vraag, ik heb wat verder zitten googlen na m'n eerdere post en kwam er achter dat ThePirateBay fork sinds eind april niet meer in development is. Ik zoek dus een degelijke vervanger met (brede) support voor torrents aangezien ik geen nieuwsgroepen gebruik. Zijn hier nog aanraders voor? Ik kwam o.a. BrickyBox tegen, maar zoek naar mensen met ervaring.

Ik gebruik voornamelijk een site welke word afgekord door een bepaald miauwend huisdier, deze werd ruim 9 maanden terug in de main fork (nog) niet ondersteund, om deze reden gebruikte ik dan ook ThePirateBay fork. Ansich voldoet deze nog, maar zonder updates en met een (sinds recentelijk) gigantisch hoog CPU verbruik wil ik toch maar eens overstappen op een andere fork die ook fatsoenlijk met torrents omgaat, en ook ondersteuning bied voor de populairste sites.
De meeste hier gebruilken SickRage maar dat is meer drama dan succes.
Ik denk dat je met BrickyBox (Of TVThumbler) een waardige vervanger hebt. Zelf gebruik ik NZBDrone maar deze heeft (nog) geen torrent support en dus geen optie voor je.
Geinig om te zien dat die gast ook een XBMC addon gemaakt heeft wat auto shows download, hoe dat verder in elkaar zit ga ik even uitzoeken.

/edit:
Mogelijk dat ik op verkeerde site heb zitten zoeken :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRaSH

TRaSH

koffie ?

aangezien ik ook nzbdrone gebruik en er nog geen torrent support in zit maak ik gebruik van RSS feeds in utorrent die het na downloaden ism nzbtomedia naar nzbdrone stuurt en die verwerkt het dan weer.
dit werkt prima tot nu toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pina
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 17:10
D4NG3R schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 02:06:

Ik gebruik voornamelijk een site welke word afgekort door een bepaald miauwend huisdier, deze werd ruim 9 maanden terug in de main fork (nog) niet ondersteund, om deze reden gebruikte ik dan ook ThePirateBay fork. Ansich voldoet deze nog, maar zonder updates en met een (sinds recentelijk) gigantisch hoog CPU verbruik wil ik toch maar eens overstappen op een andere fork die ook fatsoenlijk met torrents omgaat, en ook ondersteuning bied voor de populairste sites.

[...]

Welke player download je metadata voor? Ik heb hier bij XBMC nog nooit problemen mee gehad. orig.info is gewoon het originele info bestand wat bij de download zat, deze word met het filmbestand meegemoved en renamed zodat je deze in de bekendere mediaplayers niet terug ziet maar zelf nog wel kan vinden mocht je de bron vaker willen gebruiken.

Waar open je die .info bestanden mee? Notepad++ mag er geen problemen mee hebben ongeacht de inhoud (mits deze gewoon uit tekst en speciale tekens bestaat en niet gewoon corrupt is).

Opties hiervoor kan je trouwens vinden onder de (advanced) rename tab.
gewoon plex media server voor synology, en de plex player op samsung tv, iPad e.d. Maar het ligt niet aan de player, want met VLC krijg ik ze ook niet open. Er is gewoon iets mis met die bestanden, het zou goed kunnen dat het om fakes gaat.

probleem is dus gewoon dat CP die 'releases' afhaalt :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gielie
  • Laatst online: 15:45
pina schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 01:35:

Ik heb hetzelfde, laatste was capt Amerika, heel irritant.

"Death smiles at us all, all a man can do is smile back." - Maximus Decimus Meridius

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapje
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 16:48

Aapje

Opel-beun
gielie schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 21:26:
[...]

Ik heb hetzelfde, laatste was capt Amerika, heel irritant.
Heb ze helaas ook telkens :( Of je effe dom bent en een codecs.exe download en installeert :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
Krijg ze hier ook wel, maar de films doen het gewoon. Die exe bestanden zijn sowieso lachwekkend want draai linux en heb ook geen wind geïnstalleerd staan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nike84
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 10-07 15:14
Aapje schreef op zondag 13 juli 2014 @ 00:35:
[...]

Heb ze helaas ook telkens :( Of je effe dom bent en een codecs.exe download en installeert :')
Ik ben al blij dat ik niet de enigste ben :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elect
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Voor Musicbrainz altijd gebruik gemaakt van de mirror van Tranquilbase.org, deze heeft echter nogal wat problemen de laatste tijd met de hostingdienst. Ik heb nu zelf een VPS gehuurd om Musicbrainz te mirroren. De server mag 3 TB verzetten, dus ik verwacht niet echt problemen :-)

http://musicbrainz.dofl.nl
De mirror zelf zit op poort 81!

HelmChat.eu - Free Motorcycle Group Chats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

schumi2004 schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 09:59:
[...]
De meeste hier gebruilken SickRage maar dat is meer drama dan succes.
Daar verschillen de meningen over ... ik zou 'm juist van harte aanbevelen (zeker voor torrents).

[ Voor 4% gewijzigd door Goner op 13-07-2014 11:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ge-flopt
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11:12
Iemand enig idee hoe ik sickbeard "'allo 'allo!" kan laten vinden? thetvdb kan hem wel vinden maar Sickbeard vind hem niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 10:37
Goner schreef op zondag 13 juli 2014 @ 11:19:
[...]

Daar verschillen de meningen over ... ik zou 'm juist van harte aanbevelen (zeker voor torrents).
Sinds update van gisteren alleen niet meer bereikbaar.. |:(
Het is alles behalve stabiel, dus niet heel erg aan te raden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
  • Laatst online: 13-09 13:04
Wat is het voordeel van SickRage tegenover de laatste versie van Nivong's SickBeard versie? Want die draait hier nog altijd probleemloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

dutchgio schreef op zondag 13 juli 2014 @ 14:04:
[...]
Het is alles behalve stabiel, dus niet heel erg aan te raden.
Zoals ik al zei, daar verschillen de meningen (ervaringen?) over .. ik heb vanaf het moment dat ik van mr-orange naar echel0n overstapte, nog geen echte problemen gehad.
Draait al een zonnetje op m'n Synology in combinatie met Transmission.

[ Voor 3% gewijzigd door Goner op 13-07-2014 14:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deef_K
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 08:46
Bestaat er in nzbdrone geen ignored words? Ik krijg vaak ntb versies of andere binnen die ik echt niet wil hebben. Preferred words zal ook wel een mooie bijkomstigheid zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Is er hier iemand met goede ervaringen met een auto subtitle downloader voor Windows? Ik heb nu Sublight 4, maar die vind geen enkele NL sub :(

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tcviper
Neefdave schreef op zondag 13 juli 2014 @ 14:43:
Bestaat er in nzbdrone geen ignored words? Ik krijg vaak ntb versies of andere binnen die ik echt niet wil hebben. Preferred words zal ook wel een mooie bijkomstigheid zijn.
Mag ik vragen wat mis is met Ntb? Want die releasen net vaker wel zeer goede kwaliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tcviper
DennusB schreef op zondag 13 juli 2014 @ 14:45:
Is er hier iemand met goede ervaringen met een auto subtitle downloader voor Windows? Ik heb nu Sublight 4, maar die vind geen enkele NL sub :(
Als je geen auto-sub kunt gebruiken dan misschien zoiets? http://subtitlesapp.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
tcviper schreef op zondag 13 juli 2014 @ 14:56:
[...]

Als je geen auto-sub kunt gebruiken dan misschien zoiets? http://subtitlesapp.com/
Jep, die wilde ik graag gebruiken... maar de download geeft een internal server error :(
Edit : auto-sub werkt toch sowieso niet meer ivm bierdopje?

[ Voor 9% gewijzigd door DennusB op 13-07-2014 15:01 ]

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRaSH

TRaSH

koffie ?

Neefdave schreef op zondag 13 juli 2014 @ 14:43:
Afbeeldingslocatie: http://my.jetscreenshot.com/13737/m_20140713-7hjp-98kb.jpg

er zijn slechtere dan NTB (zoals YFN, mSD, AFG, AVIGUY,[G2G])
weet niet of je op WEB-DL versies zoekt maar als je NTB blockt zal je een hoop series niet meer vinden,
DennusB schreef op zondag 13 juli 2014 @ 14:58:
[...]

Jep, die wilde ik graag gebruiken... maar de download geeft een internal server error :(
Edit : auto-sub werkt toch sowieso niet meer ivm bierdopje?
google eens op autosub en dan de 2de link die weer terug verwijst naar tweakers,
lees dan de OP en dan evt de laatste 5 bladzijdes

[ Voor 25% gewijzigd door TRaSH op 13-07-2014 15:37 . Reden: reactie toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deef_K
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 08:46
Nou voor de ntb versies kan im vaak geen ondertiteling vinden die in sync is.
Pagina: 1 ... 75 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]Als je een vraag stelt, vergeet dan <strong>niet</strong>:

<ul style="line-height: 1em">
<li style="font-size:150%; line-height:22px;">Het bespreken van index sites en het vragen om invites is niet toegestaan!</li>
<li>Eerst in de debug logging te kijken (eventueel mee te posten via http://www.pastebin.com)!</li>
<li>Het besturingssysteem te vermelden (OSX, Linux, Windows, NAS (Synology,QNAP,etc)</li>
<li>Repository versie (Main of andere fork)</li>
</ul>~~~[/html]