Lichte bump en een extra vraag, ik heb wat verder zitten googlen na m'n eerdere
post en kwam er achter dat ThePirateBay fork sinds eind april niet meer in development is. Ik zoek dus een degelijke vervanger met (brede) support voor torrents aangezien ik geen nieuwsgroepen gebruik. Zijn hier nog aanraders voor? Ik kwam o.a. BrickyBox tegen, maar zoek naar mensen met ervaring.
Ik gebruik voornamelijk een site welke word afgekort door een bepaald miauwend huisdier, deze werd ruim 9 maanden terug in de main fork (nog) niet ondersteund, om deze reden gebruikte ik dan ook ThePirateBay fork. Ansich voldoet deze nog, maar zonder updates en met een (sinds recentelijk) gigantisch hoog CPU verbruik wil ik toch maar eens overstappen op een andere fork die ook fatsoenlijk met torrents omgaat, en ook ondersteuning bied voor de populairste sites.
pina schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 01:35:
Wanneer CP voor mij automatisch content downloadt, dan heb ik de laatste maanden het probleem continu dat de content gewoon niet afspeelbaar is. En elke keer komt het van dezelfde poster en is het te herkennen aan het feit dat in de dir, de files
orig.nfo en orig.txt bevat...
eruit filteren lukt ook niet want ze gebruiken altijd een andere naam, er is geen herkenbaar patroon in de bestandsnamen
Welke player download je metadata voor? Ik heb hier bij XBMC nog nooit problemen mee gehad. orig.info is gewoon het originele info bestand wat bij de download zat, deze word met het filmbestand meegemoved en renamed zodat je deze in de bekendere mediaplayers niet terug ziet maar zelf nog wel kan vinden mocht je de bron vaker willen gebruiken.
Waar open je die .info bestanden mee? Notepad++ mag er geen problemen mee hebben ongeacht de inhoud (mits deze gewoon uit tekst en speciale tekens bestaat en niet gewoon corrupt is).
Opties hiervoor kan je trouwens vinden onder de (advanced) rename tab.
[
Voor 71% gewijzigd door
D4NG3R op 12-07-2014 14:34
]