Doormiddel van deze indexers toe te voegen is er naar mijn weten niet alleen rss support maar ook search supportzeroday schreef op vrijdag 01 mei 2015 @ 15:00:
wat is het nut van torznab tov de trackers activeren in Sonarr?
oh .. dan wordt het interessant ;-)Senaxx schreef op vrijdag 01 mei 2015 @ 15:03:
[...]
Doormiddel van deze indexers toe te voegen is er naar mijn weten niet alleen rss support maar ook search support
en slecht voor mijn ratio <grin>
There are no secrets, only information you do not yet have
Mhoaw als je ze gewoon keurig 2.0 laad seeden in transmission en zodra ze 2.0 gehaald hebt laat verwijderen kan het toch juist goed zijn voor je ratio?zeroday schreef op vrijdag 01 mei 2015 @ 15:08:
[...]
oh .. dan wordt het interessant ;-)
en slecht voor mijn ratio <grin>
Inderdaad, maar hoe laat ik iets naar 2.0 ratio verwijderen (Transmission/Linux)Senaxx schreef op vrijdag 01 mei 2015 @ 15:51:
[...]
Mhoaw als je ze gewoon keurig 2.0 laad seeden in transmission en zodra ze 2.0 gehaald hebt laat verwijderen kan het toch juist goed zijn voor je ratio?
Als het goed is kan je in transmission instellen dat ze naar 2.0 ratio moeten stoppen en bij mij verwijderd sonarr automatisch de torrents die gestopt zijn.zeroday schreef op vrijdag 01 mei 2015 @ 18:22:
[...]
Inderdaad, maar hoe laat ik iets naar 2.0 ratio verwijderen (Transmission/Linux)
Ben al een tijdje aan het zoeken hoe ik het voor elkaar krijg om de SOCKET_TIMEOUT op sick beard aan te passen naar een andere waarde want mijn spotweb heeft in 30 seconden niet een resultaat gevonden omdat deze traag is.
Ik heb geen idee hoe ik het bestand '__init__.py' aangepast krijg.
Dit is het bestand: https://github.com/midget...sickbeard/__init__.py#L49
Bron: http://sickbeard.com/foru...0055&hilit=spotweb#p30055
Alvast bedankt,
Ik heb geen idee hoe ik het bestand '__init__.py' aangepast krijg.
Dit is het bestand: https://github.com/midget...sickbeard/__init__.py#L49
Bron: http://sickbeard.com/foru...0055&hilit=spotweb#p30055
Alvast bedankt,
Iemand een idee ?MdO82 schreef op vrijdag 01 mei 2015 @ 10:08:
Ik krijg sinds vandaag deze melding in Sickrage:
code:
1 T411 token not found in authentication response
Ik kan hier geen verklaring voor vinden, maar heeft dit misschien te maken dat er iets verlopen is o.i.d. omdat er gesproken wordt over "authentication" ?
2250 WP Zuid PVoutput
Bij mij werkt Sonarr probleemloos weet je zeker dat ze alle 2 bij Sonarr vandaan komen en foutloos binnengekomen zijn?
Failure is not an option -- it comes bundled with Windows.
Bij mij download hij ook 2x maar dat heb ik bewust ingesteld. Hij download eerst hdtv 720p, maar als er een webdl 720p rls uit komt download hij deze ook en wordt de hdtv 720p rip verwijderd. Heb je onder je download profiel 2 kwaliteiten aangevinkt staan?
[ Voor 14% gewijzigd door FREAKJAM op 02-05-2015 15:09 ]
is everything cool?
Weet iemand hoe ik CP kan dwingen om mijn hele imdb watchlist opnieuw te downloaden?
Ik had namelijk een probleem daarmee en had alles uit mijn wanted lijst verwijderd in de hoop dat die alles opnieuw deed toevoegen. Het probleem wat ik had lijkt opgelost alleen nu pakt hij alleen de nieuwe films die ik op mijn watchlist plaats.
Ik had namelijk een probleem daarmee en had alles uit mijn wanted lijst verwijderd in de hoop dat die alles opnieuw deed toevoegen. Het probleem wat ik had lijkt opgelost alleen nu pakt hij alleen de nieuwe films die ik op mijn watchlist plaats.
[ Voor 14% gewijzigd door Raven__NL op 03-05-2015 12:36 ]
waar heb je dat ingesteld?Senaxx schreef op vrijdag 01 mei 2015 @ 19:23:
[...]
Als het goed is kan je in transmission instellen dat ze naar 2.0 ratio moeten stoppen en bij mij verwijderd sonarr automatisch de torrents die gestopt zijn.
Als je Advanced Settings op "Shown" zet, heb je onder "Settings", "Download Client", de optie "Remove" erbij gekregen.
Nadeel is wel dat deze optie er ook voor zorgt dat een eventuele download ook in Sabnzbd log verwijderd wordt aangezien het een gedeelde setting voor NZB / torrent.
Nadeel is wel dat deze optie er ook voor zorgt dat een eventuele download ook in Sabnzbd log verwijderd wordt aangezien het een gedeelde setting voor NZB / torrent.
[ Voor 90% gewijzigd door Mirx_NL op 03-05-2015 17:07 ]
Vandaag voor het eerst aan het spelen met Sonarr, blijf met 2 vragen zitten:
1) Is het mogelijk om een serie op meerdere talen in te stellen, Engels en Nederlands?
Ik zag nu dat een van de gevonden resultaten werd uitgesloten omdat hij NL Subs in de naam had en daardoor gemapped werd naar nederlands. Op zich niet zo vreemd, maar voor mij uiteraard wel een valide en wenselijk resultaat.
2) Is het mogelijk om user mappings toe te voegen?
Zag dat een afwijkende jaartalbenaming veen reden kan zijn om de mapping niet generiek toe te staan. Is het mogelijk om gebruiker specifieke mappings toe te voegen?
1) Is het mogelijk om een serie op meerdere talen in te stellen, Engels en Nederlands?
Ik zag nu dat een van de gevonden resultaten werd uitgesloten omdat hij NL Subs in de naam had en daardoor gemapped werd naar nederlands. Op zich niet zo vreemd, maar voor mij uiteraard wel een valide en wenselijk resultaat.
2) Is het mogelijk om user mappings toe te voegen?
Zag dat een afwijkende jaartalbenaming veen reden kan zijn om de mapping niet generiek toe te staan. Is het mogelijk om gebruiker specifieke mappings toe te voegen?
ok, dat is dus een optie om uit te proberen. Kijk als ik een ratio van 2.0 aanhoud dan duurt het nog wel een tijdje voordat dat klaar is, maw sabnzbd history wordt later (dagen / week) pas leeggemaakt met die download. Mwoah zou ik mee kunnen leven.Mirx_NL schreef op zondag 03 mei 2015 @ 16:39:
Als je Advanced Settings op "Shown" zet, heb je onder "Settings", "Download Client", de optie "Remove" erbij gekregen.
In Sabnzbd gaat het wissen per download, en alleen voor de downloads die door Sonarr zijn toegevoegd. De rest van de history blijft ongewijzigd. Met andere woorden, alles wat je met de hand of andere applicatie hebt gedownload blijft in de history zichtbaar.zeroday schreef op maandag 04 mei 2015 @ 07:46:
[...]
ok, dat is dus een optie om uit te proberen. Kijk als ik een ratio van 2.0 aanhoud dan duurt het nog wel een tijdje voordat dat klaar is, maw sabnzbd history wordt later (dagen / week) pas leeggemaakt met die download. Mwoah zou ik mee kunnen leven.
Je ziet dus alleen niet meer in Sabnzbd dat Sonarr iets gedownload heeft, en het wissen van de torrent heeft dus geen effect op de Sabnzbd history.
[ Voor 4% gewijzigd door Mirx_NL op 04-05-2015 08:31 ]
Ik heb al een aantal dagen problemen met sickrage.
Hij haalt gewoon geen enkele download meer binnen
Ik kreeg van de week een T411 foutmelding, maar het bleek dat ik een verkeerde searchprovider had aangevinkt, maar tot nu toe geen oplossing omtrent dat hij niks meer binnenhaalt
.
Als ik een handmatige search doe krijg ik alleen maar te zien "could not found a download for"
Iemand een idee waar ik verder moet zoeken ?
Ik kreeg van de week een T411 foutmelding, maar het bleek dat ik een verkeerde searchprovider had aangevinkt, maar tot nu toe geen oplossing omtrent dat hij niks meer binnenhaalt
Als ik een handmatige search doe krijg ik alleen maar te zien "could not found a download for"
2250 WP Zuid PVoutput
Kijk eerst eens in je logfiles en zet eventueel eerst debug logging aan. Misschien cache.db verwijderen? (of eerst backuppen). Zie FAQ voor meer info.
Is de foutmelding trouwens niet "unable to find a download for"? Graag je logs ergens (pastebin) pasten zodat we je beter kunnen helpen. Hier wordt wellicht hetzelfde probleem besproken.
Is de foutmelding trouwens niet "unable to find a download for"? Graag je logs ergens (pastebin) pasten zodat we je beter kunnen helpen. Hier wordt wellicht hetzelfde probleem besproken.
[ Voor 95% gewijzigd door FREAKJAM op 05-05-2015 14:11 ]
is everything cool?
Gebruik je torrents of nzbd?MdO82 schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 13:54:
Ik kreeg van de week een T411 foutmelding, maar het bleek dat ik een verkeerde searchprovider had aangevinkt, maar tot nu toe geen oplossing omtrent dat hij niks meer binnenhaalt.
All truth passes through three stages: First it is ridiculed, second it is violently opposed and third it is accepted as being self-evident.
Het was misschien wat te weinig info, maar wil het altijd proberen op te lossen al lukt dat niet altijdFREAKJAM schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 14:03:
Kijk eerst eens in je logfiles en zet eventueel eerst debug logging aan. Misschien cache.db verwijderen? (of eerst backuppen). Zie FAQ voor meer info.
Zojuist een serie manual gezocht en kreeg de volgende code:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
| 2015-05-05 15:37:01 DEBUG SEARCHQUEUE-MANUAL-19651 :: Episode has no release name, replacing it with a generic one: %SN - %Sx%0E - %EN 2015-05-05 15:37:01 DEBUG SEARCHQUEUE-MANUAL-19651 :: formatting pattern: %SN - %Sx%0E - %EN -> Nurse Jackie - 7x04 - Nice Ladies 2015-05-05 15:37:01 INFO SEARCHQUEUE-MANUAL-19651 :: Beginning manual search for: [Nurse Jackie - 7x04 - Nice Ladies] 2015-05-05 15:37:01 INFO SEARCHQUEUE-MANUAL-19651 :: No scene exceptions update needed 2015-05-05 15:37:01 INFO SEARCHQUEUE-MANUAL-19651 :: Building internal name cache for Nurse Jackie 2015-05-05 15:37:01 DEBUG SEARCHQUEUE-MANUAL-19651 :: Internal name cache set to: {u'chicago fire': 258541, u'the good wife': 22755, u'bloodline': 287314, u'scandal 2012': 248841, u'jane the virgin': 36552, u'revenge': 28387, u'chasing life': 279704, u'the night shift': 269640, u'greys anatomy': 3741, u'nurse jackie': 19651, u'stalker': 281697, u'bones': 75682, u'american crime': 281613, u'nashville 2012': 259055, u'madam secretary': 37247, u'cristela': 281616} 2015-05-05 15:37:01 DEBUG SEARCHQUEUE-MANUAL-19651 :: [Sick Beard Index] :: Last update was too soon, using old cache: today()-2015-05-05 15:28:48<0:15:00 2015-05-05 15:37:01 INFO SEARCHQUEUE-MANUAL-19651 :: [Sick Beard Index] :: Performing episode search for Nurse Jackie 2015-05-05 15:37:01 DEBUG SEARCHQUEUE-MANUAL-19651 :: [Sick Beard Index] :: Found indexer mapping in cache for show: Nurse Jackie 2015-05-05 15:37:01 DEBUG SEARCHQUEUE-MANUAL-19651 :: [Sick Beard Index] :: Search url: http://lolo.sickbeard.com/api?season=7&maxage=900&cat=5030%2C5040&limit=100&attrs=rageid&offset=0&rid=19651&ep=4&t=tvsearch 2015-05-05 15:37:11 DEBUG SEARCHQUEUE-MANUAL-19651 :: [Sick Beard Index] :: Search url: http://lolo.sickbeard.com/api?season=7&maxage=900&cat=5030%2C5040&q=Nurse.Jackie&limit=100&attrs=rageid&offset=0&ep=4&t=tvsearch 2015-05-05 15:37:21 DEBUG SEARCHQUEUE-MANUAL-19651 :: Episode has no release name, replacing it with a generic one: %SN - %Sx%0E - %EN 2015-05-05 15:37:21 DEBUG SEARCHQUEUE-MANUAL-19651 :: formatting pattern: %SN - %Sx%0E - %EN -> Nurse Jackie - 7x04 - Nice Ladies 2015-05-05 15:37:21 DEBUG SEARCHQUEUE-MANUAL-19651 :: Episode has no release name, replacing it with a generic one: %SN - %Sx%0E - %EN 2015-05-05 15:37:21 DEBUG SEARCHQUEUE-MANUAL-19651 :: formatting pattern: %SN - %Sx%0E - %EN -> Nurse Jackie - 7x04 - Nice Ladies 2015-05-05 15:37:21 INFO SEARCHQUEUE-MANUAL-19651 :: Unable to find a download for: [Nurse Jackie - 7x04 - Nice Ladies] |
Gebruik op dit moment alleen nzb
2250 WP Zuid PVoutput
Ik heb exact hetzelfde. Afgelopen vrijdag de laatste episode door SickRage gevonden, maar daarna niets meer. Handmatig zoeken resulteert ook in een keurige melding dat er geen aflevering is gevonden, terwijl ik ze wel zie staan in de Spotweb. De nzb is verder ook in orde en handmatig downloaden op de Mac werkt wel. Alleen met SickRage niet meer.MdO82 schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 13:54:
Ik kreeg van de week een T411 foutmelding, maar het bleek dat ik een verkeerde searchprovider had aangevinkt, maar tot nu toe geen oplossing omtrent dat hij niks meer binnenhaalt.
Heb nu zelfs alles verwijderd en alles opnieuw geïnstalleerd, maar dat helpt ook niet.
Het enige dat ik gedaan heb (ik weet alleen niet meer of dat ook op vrijdag was), is Git updaten op m'n Synology waarop SickRage draait. Ik heb geen foutmeldingen in het log en de searchproviders werken prima.
Dit weekend zijn er nog wel 2 updates geweest van SickRage, maar dat heeft ook niet geholpen. Op hun forum gevraagd of er iets mis is (zag er niemand iets over posten), maar daarop geen enkele reactie. Geen idee wat ik nog kan doen om het op te lossen.
Edit: hier staat wel wat, maar nog geen oplossing: https://github.com/SiCKRAGETV/sickrage-issues/issues/1514
Edit 2: bij mij werd net weer een aflevering gesnatched. Ik denk dat het komt doordat je bij de searchproviders (tabblad Provider Options) het volgende kunt instellen:
Enable daily searches - enable provider to perform daily searches.
Enable backlog searches - enable provider to perform backlog searches.
Deze waren bij mij uitgevinkt. Nu ze aangevinkt zijn werkt het dus weer. Misschien bij jou ook?
[ Voor 14% gewijzigd door M.v.Veelen op 05-05-2015 20:55 ]
¯\_(ツ)_/¯
Mijn vragen zijn dus niet hoe krijg ik een en ander werkend, want ik heb een sample werkend.
Ik ben op zoek naar achtergrond informatie om voor iemand een howto te maken.
En als dit niet de goede topic is voor deze vragen dan hoor ik dat graag.
Kan iemand mij de technische workflow beschrijven van SickBeard en SABnzbd?
Wat als de ene wel draait en de ander niet? Wat zijn er voor recovery mechanismen?
Mijn begrip van dit soort apps is de volgende:
Nog een technische vraag, ik heb begrepen dat in FreeNAS al deze apps in jails draaien.
- gedeelde lokale directory
- Sickbeard is geconfigureerd om samen met SABnzbd te werken dmv SB->Config->Search Setting->NZB search -> NZB method=SABnzbd en de url en API key zijn ingevuld.
- SABnzbd gebruikt de ./my-sickbeard-nstall/autoProcessTV directory en de TV category maakt gebruik van het sabToSickBeard.py script.
Ik ben op zoek naar achtergrond informatie om voor iemand een howto te maken.
En als dit niet de goede topic is voor deze vragen dan hoor ik dat graag.
Kan iemand mij de technische workflow beschrijven van SickBeard en SABnzbd?
Wat als de ene wel draait en de ander niet? Wat zijn er voor recovery mechanismen?
Mijn begrip van dit soort apps is de volgende:
- SB zoekt een nzb (zonder SABnzbd).
- SB stuurt een gevonden nzb naar SABnzbd via de api. (wat als SABnzbd niet beschikbaar is?) (wordt de nzb gestuurd of de locatie op het filesyteem?)
- SABnzbd queued de nzb en probeert alles te downloaden, te parren en uit te pakken.
- Na een succesvolle download start SABnzbd het sabToSickBeard.py postproc script. Wat SB een signaal geeft dat de gewenste episode beschikbaar is. (Wat als SB offline is?)
Nog een technische vraag, ik heb begrepen dat in FreeNAS al deze apps in jails draaien.
- Delen ze wel een gemeenschappelijke media/download directory?
- Weet iemand of deze jails nog bepaalde security / beveiliging features hebben?
- Hebben deze jails eigen ip adressen? Anders gevraagd zijn de jails verborgen in een local subnet en wordt de services in de jails dmv port forwarding toegankelijk gemaakt?
- Sickbeard is geconfigureerd om samen met SABnzbd te werken dmv SB->Config->Search Setting->NZB search -> NZB method=SABnzbd en de url en API key zijn ingevuld.
- SABnzbd gebruikt de ./my-sickbeard-nstall/autoProcessTV directory en de TV category maakt gebruik van het sabToSickBeard.py script.
[ Voor 8% gewijzigd door tvwes op 05-05-2015 21:39 ]
tvwes schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 21:24:
[...]
Mijn begrip van dit soort apps is de volgende:Hele andere vraag, slaan deze programma's wel eens op hol? Dat ze al het geheugen gebruiken of als cpu?
- SB zoekt een nzb (zonder SABnzbd).
SB gebruikt sowieso al geen SABnzbd. SAB is enkel een downloader. Je gebruikt indexers vanuit SB dus SB zoekt zelf de nzb files.- SB stuurt een gevonden nzb naar SABnzbd via de api. (wat als SABnzbd niet beschikbaar is?) (wordt de nzb gestuurd of de locatie op het filesyteem?)
Als SAB niet beschikbaar is gebeurt er gewoon niks mee en wordt er niks gedownload. SB zal het dan blijven proberen periodiek.- SABnzbd queued de nzb en probeert alles te downloaden, te parren en uit te pakken.
Klopt. Is allemaal in te stellen in SAB- Na een succesvolle download start SABnzbd het sabToSickBeard.py postproc script. Wat SB een signaal geeft dat de gewenste episode beschikbaar is. (Wat als SB offline is?)
Als SB niet online is, dan wordt er enkel gedownload en dit niet bij SB gemeld. (Kan handmatig vanuit SB wanneer deze weer online is)
Nog een technische vraag, ik heb begrepen dat in FreeNAS al deze apps in jails draaien.Voorlopig config:
- Delen ze wel een gemeenschappelijke media/download directory?
Allemaal zelf in te stellen. Ga voor jezelf na; waar je alle downloads heen wilt hebben, onvolledig, volledig, film, serie etc. Is allemaal te configureren in al die apps.- Weet iemand of deze jails nog bepaalde security / beveiliging features hebben?
De veiligheid is geheel afhankelijk van hoe jij de NAS inricht.- Hebben deze jails eigen ip adressen? Anders gevraagd zijn de jails verborgen in een local subnet en wordt de services in de jails dmv port forwarding toegankelijk gemaakt?
Deze applicaties zullen allemaal een webservice draaien d.m.v. Python; en een IP adres wordt niet aan een applicatie/jail toegewezen, maar aan een netwerkkaart. Dus ze hebben allen dezelfde IP enkel verschillende poorten. (Zelf te configureren!)
Port forwarding is dus ook zelf te configureren. Bijv. dat poort 8081 extern (bijv. SB of SAB) doorverwezen moet worden naar 8081 op de IP van de NAS.
Bedankt voor je reactie maar ik toch nog een paar vragen omdat over de werking onder de UI z oged als geen documentatie is. Behalve wat versnipperde forum posts en natuurlijk de source code lezen. Voor dat laatste is het als geen python ontwikkelaar best een behoorlijke klus. Waar ik geen tijd voor heb.
- SB zoekt een nzb (zonder SABnzbd). SB gebruikt sowieso al geen SABnzbd. SAB is enkel een downloader. Je gebruikt indexers vanuit SB dus SB zoekt zelf de nzb files.
Dat bedoeld ik, SickBeard zoekt (dmv de indexers) naar een nzb. - SB stuurt een gevonden nzb naar SABnzbd via de api. (wat als SABnzbd niet beschikbaar is?) (wordt de nzb gestuurd of de locatie op het filesyteem?) Als SAB niet beschikbaar is gebeurt er gewoon niks mee en wordt er niks gedownload. SB zal het dan blijven proberen periodiek.
Dus SickBeard heeft wel een queue richting SAB? Als het niet lukt om iets te sturen naar SAB het over een bepaalde tijd (waar vind ik dit?) het opnieuw wordt geprobeerd. - SABnzbd queued de nzb en probeert alles te downloaden, te parren en uit te pakken. Klopt. Is allemaal in te stellen in SAB.
Dat had ik gevonden en werkt ook allemaal. - Na een succesvolle download start SABnzbd het sabToSickBeard.py postproc script. Wat SB een signaal geeft dat de gewenste episode beschikbaar is. (Wat als SB offline is?) Als SB niet online is, dan wordt er enkel gedownload en dit niet bij SB gemeld. (Kan handmatig vanuit SB wanneer deze weer online is)
SAB heeft dus geen queue of retry voor mislukkingen bij postproc scripts, zoals een SickBeard die ofline is? Hoe kan je, SickBeard weer online is, deze acties melden bij SickBeard of hoe moet je dit handmatig doen vanuit SickBeard?
Mijn vraag over de gedeelde directory is ook al gedeeltelijk beantwoord. Ik zag dat je bij FreeNAS over het algemeen een directory moet delen tussen jails. Deze services hebben dus altijd of een gedeelde map (direct, via LOFS of NFS) nodig er is geen data transfer van binaries tussen deze apps alleen wat control cmds.
Ik snap dat de beveiliging afhangt hoe je dingen inricht, dat is nu net de vraag. Hoe richt FreeNAS deze jails in? Misschien een bepaalde securelevel of allow.??? flags. Die details wil ik graag weten.
Je hebt mijn vraag over de ip adressen denk ik niet goed begrepen. En je antwoord mbt tot het toekennen van ip adressen aan jails, of welke vorm van OS virtualisatie en/of containers, is rond uit fout. Ja een netwerk kaart krijgt meestal een ip adres. Maar Jails, Zones en al dit soort containers krijgen ook een eigen ip adres of geen, maar delen NIET het ip adres met hun host. Bij VMware, KVM krijgen de VM's een geemuleerde nic waarna het OS daar een complete network stack (driver, arp, ip , tcp , app) boven op bouwt. Bij jails is er geen virtuele hardware als bij vmware of kvm. De jail krijgt een eigen ip adres , zie man jail(8) of geen. Maar jails delen dus niet het ip het de host. Je kan dit regelen dmv portforwarding vanuit de host naar de jails. Maar zoals ik de FreeNAS documentatie heb begrepen krijgt iedere jail een eigen ip adres en daarmee SB en SAB ook. Bovenstaand verhaal staat los van een shared of exlusive IP stack in de jail of zone. Denk maar eens wat voor een ellende dat zo gaan geven, jailA start een webserver, jailB gaat dat ook doen. De eerste keer gaat nog wel lukken, maar de tweede keer levert het een rare situatie op. JailB heeft immers een eigen OS en in die networkstack draait niets op poort 80 en dat zou nu moeten falen omdat jailA wel iets heeft draaien op poort 80 wat om magische manier nu ook op de host op poort 80 draait. JailB probeert hetzelfde te doen maar dat gaat niet werken. De enige manier om dit voor elkaar te krijgen is door vanuit de host port forwarding te doen naar de services in de jails. Maar zoals het er naar uitziet is dit niet het geval in FreeNAS.
Nogmaals dank en een reactie met meer details wordt zeer gewaardeerd.
Oven een korte reactie (ben aan het werk):
Uitleg over hoe je deze meuk kan laten samenwerken; is genoeg op Google te vinden, een voorbeeld:
http://www.tweaking4all.n...e-download-van-tv-series/
M.b.t. de IP-adressen; ik ben niet bekend met welke NAS dan ook, dus het was voor mij slechts een logisch gepoogde verklaring.
En of ze wel eens op hol slaan, durf ik niet te zeggen, zelf nooit meegemaakt, draait bij mij al enkele jaren vlekkeloos.
Uitleg over hoe je deze meuk kan laten samenwerken; is genoeg op Google te vinden, een voorbeeld:
M.b.t. de IP-adressen; ik ben niet bekend met welke NAS dan ook, dus het was voor mij slechts een logisch gepoogde verklaring.
En of ze wel eens op hol slaan, durf ik niet te zeggen, zelf nooit meegemaakt, draait bij mij al enkele jaren vlekkeloos.
Is het ook mogelijk om automatisch de releases van QoQ te downloaden via sickbeard?
Nogmaals dank voor je reactie. Maar ik ben niet op zoek naar een howto voor gekke Henk. Ik schreef dat ik voor iemand anders een howto aan het maken ben voor een ander platform. Al deze apps werken al lang. Het ging mij om de technische achtergrond, ik ben meer op zoek naar een ontwikkelaar die zich met deze dingen bezig houd. En ik wil wat ervaringen met deze apps, op hier gebruikte platforms, weten. Om zo niet het wiel opnieuw uit te vinden.CRXDelSol schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 18:14:
Oven een korte reactie (ben aan het werk):
We mogen hier weer verder [Ervaringen] CouchPotato, Sickbeard, Headphones e.a. deel 4
Ik heb Jackett vooralsnog uitgezet. Niet handig als ik torrents vraag en als NZB aangemerkt krijgt. Moet eea nog wat meer onderzoeken, maar ben er nog niet van overtuigd momenteel.
En we gaan hier verder : [Ervaringen] CouchPotato, Sickbeard, Headphones e.a. deel 4
Dit topic is gesloten.
Let op:
~~~[html]Als je een vraag stelt, vergeet dan <strong>niet</strong>:
<ul style="line-height: 1em">
<li style="font-size:150%; line-height:22px;">Het bespreken van index sites en het vragen om invites is niet toegestaan!</li>
<li>Eerst in de debug logging te kijken (eventueel mee te posten via http://www.pastebin.com)!</li>
<li>Het besturingssysteem te vermelden (OSX, Linux, Windows, NAS (Synology,QNAP,etc)</li>
<li>Repository versie (Main of andere fork)</li>
</ul>~~~[/html]
~~~[html]Als je een vraag stelt, vergeet dan <strong>niet</strong>:
<ul style="line-height: 1em">
<li style="font-size:150%; line-height:22px;">Het bespreken van index sites en het vragen om invites is niet toegestaan!</li>
<li>Eerst in de debug logging te kijken (eventueel mee te posten via http://www.pastebin.com)!</li>
<li>Het besturingssysteem te vermelden (OSX, Linux, Windows, NAS (Synology,QNAP,etc)</li>
<li>Repository versie (Main of andere fork)</li>
</ul>~~~[/html]