[Ervaringen] CouchPotato, Sickbeard, Headphones e.a. deel 3 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 101 Laatste
Acties:
  • 632.504 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 18:32
voor mij was de oplossing van mijn bovenstaande probleem met failed downloads idd een update van sab. vandaag is de nieuwe 7.11 package van synocommunity uitgekomen en releases die tot gister failden gaan nu wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 18:32
xs4me schreef op zondag 10 februari 2013 @ 11:18:
[...]

Thanks. Heb inmiddels nog e.e.a. gefinetuned. Zag dat er incidenteel nog een x264 werd meegepakt ipv de web.dl terwijl die beschikbaar was. Zou met deze versie beter moeten gaan.

Als iemand 't wil testen, graag :)

https://www.dropbox.com/s/3emoznfc3bouj0b/common.py
Kan je deze gewoon gebruiken zonder dat de database van Sickbeard stuk gaat qua downloads die je al hebt? Heb in het verleden een keer een aangepaste common.py gebruikt voor meer qualities echter toen ging mijn hele database over de zeik m.b.t. tot al gedownloade standaard qualities.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jefiozie
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 31-05 08:00
Let even op de topic warning!

[ Voor 74% gewijzigd door Rupie op 11-02-2013 10:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tcviper
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12:35
Is het in SABNZBD verstandig om deze optie aan te gooien op een synology ds1511+? par2_multicore ( on )

PSN: tcviper | Steam: Viper | TechConnect - MikeRedfields

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tboheeren
  • Laatst online: 24-05 22:23
Na jaar en dag ben ik maar overgeschakeld naar een usenet/torrent combo. Astraweb geeft teveel incompletes. Uiteraard met transmission. Weet iemand of transmission je synology NAS uit hibernation houdt en zo ja, hoe kan ik dit vermijden?

Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xs4me
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 05-06 14:48
Dennism schreef op maandag 11 februari 2013 @ 00:36:
[...]

Kan je deze gewoon gebruiken zonder dat de database van Sickbeard stuk gaat qua downloads die je al hebt? Heb in het verleden een keer een aangepaste common.py gebruikt voor meer qualities echter toen ging mijn hele database over de zeik m.b.t. tot al gedownloade standaard qualities.
Ik heb alleen een paar search filters toegevoegd en aangepast.
Verder heb ik niks aan de core veranderd. Dus ik zou niet weten wat er over de zeik zou kunnen gaan. Ging bij mij en andere die 't getest hebben in ieder geval zonder problemen.

Let er alleen wel op hoe je de "archive" optie instelt evt. Als je die hogere kwaliteit instelt kan die inderdaad nieuwe releases downloaden van hogere kwaliteit als dit instelt. Maar dat lijkt me op zich geen slecht iets en is onderdeel van de core functionaliteit van SB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21:50

NoTimeRemains

I know

is het ondertussen mogelijk geworden om bij autosub alleen eng subs te downloaden?

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93986

Eh ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 323326

Schumi, zou jij deze pull request kunnen verwerken in jouw fork:
https://github.com/midgetspy/Sick-Beard/pull/569/files

email notificatie zou ik graag willen gebruiken, en ja ik weet dat Sab het ook kan maar ik download hier en daar ook wat losse dingen en dan wordt ik helemaal gek van die emails ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaero
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 20-06 13:22
Je kan toch ook je eigen fork opzetten ?:+

Niet onaardig bedoelt verder hoor.. ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Xaero schreef op maandag 11 februari 2013 @ 18:57:
Je kan toch ook je eigen fork opzetten ?:+

Niet onaardig bedoelt verder hoor.. ;-)
Uiteraard kan dat, maar moet ik ook weer onderhouden ;) lijkt mij niet handig aangezien ik daar geen tijd voor heb en speciaal een fork daarvoor opzetten is een beetje overdreven hehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tk55
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
Hoe krijg je in hemelsnaam Subliminal aan de praat in Windows?

Ik heb:
Python in C:\Python27
Subliminal in C:\Download\Subliminal

Vervolgens setup in Subliminal folder uitgevoerd dmv CMD en python, daarna probeer ik:
code:
1
python C:\Python27\scripts\subliminal -l nl -s bierdopje D:\tv\Big Bang Theory

Vervolgens de volgende error:
code:
1
NameError: global name 'ServiceConfig' is not defined

Ik snap niet wat er mee bedoeld wordt en via Google kom ik er ook niet uit. Iemand een idee

Edit: heb het nu werkend, moest de master ipv de develop branch gebruiken. Nu echter nog zoeken naar lxml...

[ Voor 9% gewijzigd door Tk55 op 11-02-2013 20:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20-06 13:54
Anoniem: 323326 schreef op maandag 11 februari 2013 @ 16:26:
Schumi, zou jij deze pull request kunnen verwerken in jouw fork:
https://github.com/midgetspy/Sick-Beard/pull/569/files

email notificatie zou ik graag willen gebruiken, en ja ik weet dat Sab het ook kan maar ik download hier en daar ook wat losse dingen en dan wordt ik helemaal gek van die emails ;)
Word handwerk aangezien er een aantal files conflicteren. Morgen zal ik het proberen, eerst carnaval :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CurlyMo
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 22:10
Voor iedereen die ermee aan het klooien was. Zojuist is het me gelukt om headphones volledige nzbget support te geven. Het werkt hier lokaal, maar een wat grotere test zou welkom zijn:
https://github.com/rembo10/headphones/pull/1024

Voor iedereen die graag een custom username zou willen kunnen gebruiken in nzbget, hier de patches voor nzbget, headphones, sickbeard en couchpotato. Let wel op dat deze patches zorgen voor een build geconfigureerd voor xbian. Je zult in de patches dus zelf de username, password en port even terug moeten veranderen naar default. https://github.com/xbianonpi/xbian/tree/xbian-alpha5/Patches

[ Voor 45% gewijzigd door CurlyMo op 12-02-2013 02:09 ]

Sinds de 2 dagen regel reageer ik hier niet meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 128495

Heb een vaag probleem met Couchpatato V2

In het kort mijn setup, (Op een synology)

NZBget 9.0 (ivm snelheid, helaas geen sabnzbd)
Couchpatato Server

Couchpatato Snachted de film goed en deze word ook goed naar NZBget gestuurd. Word goed gedownload. Ook het post process scripts word door nzbget goed aangeroepen. Daarna gaat het fout. Couchpatato begint dat de ene naar de andere error uit te spugen. Wat ik er uit kan opmaken kan hij de bestanden niet renamen. Het gekke is dat de bestanden wel netjes verplaatst en gerenamed worden.

Python:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
02-12 08:21:17 INFO [tato.core.plugins.renamer] Renaming "/volume1/Downloads/complete/Films/43305-
FULL-a.b.foreignEFNet- The.Lord.Of.The.Rings.The.Return.Of.The.King.2003.PROPER.MULTi.1080p.B
luRa.cp(tt0167260)" to "/volume1/Downloads/complete/Films/_FAILED_RENAME_43305-
FULL-a.b.foreignEFNet- The.Lord.Of.The.Rings.The.Return.Of.The.King.2003.PROPER.MULTi.1080p.B
luRa.cp(tt0167260)"

02-12 08:21:17 ERROR [tato.core.plugins.renamer] Couldn't move file "/volume1/Downloads/complete/Films
/43305-FULL-a.b.foreignEFNet- The.Lord.Of.The.Rings.The.Return.Of.The.King.2003.PROPER.MULTi.1080p.B luRa.cp(tt0167260)" to 
"/volume1/Downloads/complete/Films/_FAILED_RENAME_43305-FULL-a.b.foreignEFNet- 
The.Lord.Of.The.Rings.The.Return.Of.The.King.2003.PROPER.MULTi.1080p.B luRa.cp(tt0167260)": 
Traceback (most recent call last): File "/volume1/@appstore/couchpotatoserver/share/CouchPotatoServer
/couchpotato/core/plugins/renamer/main.py", line 454, in moveFile shutil.move(old, dest) File "/usr/local
/python/lib/python2.7/shutil.py", line 299, in move copy2(src, real_dst) File "/usr/local/python/lib/python2.7
/shutil.py", line 128, in copy2 copyfile(src, dst) File "/usr/local/python/lib/python2.7/shutil.py", line 82, in 
copyfile with open(src, 'rb') as fsrc: IOError: [Errno 2] No such file or directory: '/volume1/Downloads
/complete/Films/43305-FULL-a.b.foreignEFNet- 
The.Lord.Of.The.Rings.The.Return.Of.The.King.2003.PROPER.MULTi.1080p.B luRa.cp(tt0167260)' 02-12 
08:21:17 ERROR [tato.core.plugins.renamer] Failed moving the file "43305-FULL-a.b.foreignEFNet- 
The.Lord.Of.The.Rings.The.Return.Of.The.King.2003.PROPER.MULTi.1080p.B luRa.cp(tt0167260)" : 
Traceback (most recent call last): File "/volume1/@appstore/couchpotatoserver/share/CouchPotatoServer
/couchpotato/core/plugins/renamer/main.py", line 446, in tagDir self.moveFile(src, dst) File "/volume1
/@appstore/couchpotatoserver/share/CouchPotatoServer/couchpotato/core/plugins/renamer/main.py", line
 471, in moveFile raise Exception Exception 

02-12 08:21:17 ERROR [ couchpotato.core.event] Error in event "renamer.scan", that wasn't caught: 
/couchpotato/core/event.py", line 12, in runHandler return handler(*args, **kwargs) File "/volume1
/@appstore/couchpotatoserver/share/CouchPotatoServer/couchpotato/core/plugins/renamer/main.py", line 
378, in scan self.tagDir(group, 'failed_rename') File "/volume1/@appstore/couchpotatoserver/share
/CouchPotatoServer/couchpotato/core/plugins/renamer/main.py", line 446, in tagDir self.moveFile(src, dst) 
File "/volume1/@appstore/couchpotatoserver/share/CouchPotatoServer/couchpotato/core/plugins/renamer
/main.py", line 471, in moveFile raise Exception Exception encoding=UTF-8 debug=False args=['--daemon',
 '--pid_file', '/usr/local/couchpotatoserver/var/couchpotatoserver.pid', '--config_file', '/usr/local
/couchpotatoserver/var/settings.conf'] app_dir=/usr/local/couchpotatoserver/share/CouchPotatoServer 
data_dir=/usr/local/couchpotatoserver/var/ desktop=None options=Namespace(config_file='/usr/local
/couchpotatoserver/var/settings.conf', console_log=False, daemon=True, data_dir=None, debug=False, 
pid_file='/usr/local/couchpotatoserver/var/couchpotatoserver.pid', quiet=False)

Zowel de nzbget user als couchpatato user zitten allebei in de group USERS

Heb het vermoeden dat hierdoor de renamer vast loopt waardoor ik de volgende fout de hele tijd krijg

Python:
1
2
3
02-12 08:15:23 INFO [tato.core.plugins.renamer] Renamer is already running, if you see this often, check the logs above for errors.
02-12 08:16:23 INFO [tato.core.plugins.renamer] Renamer is already running, if you see this often, check 
the logs above for errors.

Iemand een idee hoe dit op te lossen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

schumi2004 schreef op maandag 11 februari 2013 @ 20:09:
[...]

Word handwerk aangezien er een aantal files conflicteren. Morgen zal ik het proberen, eerst carnaval :)
Super bedankt! Neem de tijd utieraard ;)

klein vraagje over subliminal, gebruik nu autosub van bierdopje zelf alleen ben je dan afhankelijk van bierdopje, helaas.

Wil overstappen op subliminal, enige vraag is. Ik wil het voor series en voor films gebruiken. Alles heb ik bij mij in: /media/nas/Downloads (/serie en /movie) staan. Kan ik dan gewoon een crontab laten lopen die in de Downloads/* map kijkt?

[ Voor 21% gewijzigd door Anoniem: 323326 op 12-02-2013 11:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r3v0ss
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 29-11-2021
Anoniem: 323326 schreef op dinsdag 12 februari 2013 @ 11:21:
[...]

klein vraagje over subliminal, gebruik nu autosub van bierdopje zelf alleen ben je dan afhankelijk van bierdopje, helaas.

Wil overstappen op subliminal, enige vraag is. Ik wil het voor series en voor films gebruiken. Alles heb ik bij mij in: /media/nas/Downloads (/serie en /movie) staan. Kan ik dan gewoon een crontab laten lopen die in de Downloads/* map kijkt?
Ik zelf heb 2x een cronjob lopen, 1x voor de series map en 1x voor de film map. Op deze manier kan ik de Bierdopje plugin laten zoeken in de series map en de Opensubtitles plugin voor de film map.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

r3v0ss schreef op dinsdag 12 februari 2013 @ 11:32:
[...]

Ik zelf heb 2x een cronjob lopen, 1x voor de series map en 1x voor de film map. Op deze manier kan ik de Bierdopje plugin laten zoeken in de series map en de Opensubtitles plugin voor de film map.
plugins? Dacht dat hij zelf scande op alle beschikbare sites?

Hoe zit het trouwens met de notificaties ? Kan je het instellen dat je een mail krijgt nadat er een subtitel is gedownload?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r3v0ss
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 29-11-2021
Anoniem: 323326 schreef op dinsdag 12 februari 2013 @ 11:37:
[...]

plugins? Dacht dat hij zelf scande op alle beschikbare sites?

Hoe zit het trouwens met de notificaties ? Kan je het instellen dat je een mail krijgt nadat er een subtitel is gedownload?
hmm, zie inderdaad dat het erop lijkt dat hij meerdere services tegelijk kan afstruinen. Notificaties zijn, voor zover ik weet, niet mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
Anoniem: 323326 schreef op dinsdag 12 februari 2013 @ 11:21:
[...]

-knip-
Doe er je voordeel mee ;)
https://github.com/schumi2004/Sick-Beard/tree/email

Heb hem nog niet in mijn main branch zitten maar nog even apart, heb zelf nog niet getest of het uberhaubt wel goed werkt.
CurlyMo schreef op dinsdag 12 februari 2013 @ 01:55:
Voor iedereen die ermee aan het klooien was. Zojuist is het me gelukt om headphones volledige nzbget support te geven. Het werkt hier lokaal, maar een wat grotere test zou welkom zijn:
https://github.com/rembo10/headphones/pull/1024

Voor iedereen die graag een custom username zou willen kunnen gebruiken in nzbget, hier de patches voor nzbget, headphones, sickbeard en couchpotato. Let wel op dat deze patches zorgen voor een build geconfigureerd voor xbian. Je zult in de patches dus zelf de username, password en port even terug moeten veranderen naar default. https://github.com/xbianonpi/xbian/tree/xbian-alpha5/Patches
Die custom username vind ik wel een aardige, straks eens proberen.

[ Voor 51% gewijzigd door schumi2004 op 12-02-2013 14:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalua
  • Laatst online: 10:43
Hey schumi, is het mogelijk dat je ook wat meer torrent providers toevoegt aan jouw branch? Ze zijn een goede backup voor usenet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
Kalua schreef op dinsdag 12 februari 2013 @ 12:45:
Hey schumi, is het mogelijk dat je ook wat meer torrent providers toevoegt aan jouw branch? Ze zijn een goede backup voor usenet..
Wil ik best doen maar het ontbreekt mij aan de tijd en wellicht specifieke kennis zoiets op te zetten.
Heb een keer een poging gewaagd maar is tot op heden op niks uitgelopen.

Als je het zelf al voor elkaar hebt wil ik ze best toevoegen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

schumi2004 schreef op dinsdag 12 februari 2013 @ 12:43:
[...]

Doe er je voordeel mee ;)
https://github.com/schumi2004/Sick-Beard/tree/email

Heb hem nog niet in mijn main branch zitten maar nog even apart, heb zelf nog niet getest of het uberhaubt wel goed werkt.
super snel! Zal vanavond even van branche switchen en hem testen.

Waar wil je dat ik de feedback drop, issue aanmaken, hier of een DM ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
Anoniem: 323326 schreef op dinsdag 12 februari 2013 @ 13:34:
[...]

super snel! Zal vanavond even van branche switchen en hem testen.

Waar wil je dat ik de feedback drop, issue aanmaken, hier of een DM ?
Hij zit al in mijn main "dutch" branch, het lijkt te werken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

schumi2004 schreef op dinsdag 12 februari 2013 @ 14:00:
[...]

Hij zit al in mijn main "dutch" branch, het lijkt te werken ;)
nicceeee!

Geweldig, goede service!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-06 12:08

Mystikal

It never hurts to help!

Mystikal schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 07:42:
Okay, ik ben weer een stapje verder. Alleen de episodes van sickbeard krijgen allemaal een eigen folder.

In SABNZB heb ik staan:
%sn/S%0sE%0e - %en/%sn - S%0sE%0e - %en.%ext

Name Pattern in Sickbeard staat op:
S02E03 - EPname

Ik weet eerlijk gezegd niet welke ik nu moet aanpassen.
Ik heb dit probleem nog steeds niet opgelost, ondanks jullie uitleg en hulp. Onder het mom van domme vragen bestaan niet, alleen domme mensen :+, nog maar een keertje. Met behulp van screenshots hoe ik het nu heb ingesteld in SABNZB en Sickbeard.

SABNZB uitgevinkt.
Afbeeldingslocatie: http://farm9.staticflickr.com/8365/8467452687_28668340cc_b.jpg

Sickbeard
Afbeeldingslocatie: http://farm9.staticflickr.com/8374/8468546838_53fa6958ea_b.jpg

Uitkomst, dus nog steeds per episode een aparte folder :(
Afbeeldingslocatie: http://farm9.staticflickr.com/8518/8468556750_18daa0eeed.jpg

Iemand die me nog een keertje een steuntje in de rug wil geven?

Ik wil dus 1 folder per serie en daarin alle afleveringen ongeacht het seizoen.

[ Voor 3% gewijzigd door Mystikal op 12-02-2013 17:09 ]

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianNL
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 20:12
Mystikal schreef op dinsdag 12 februari 2013 @ 16:50:
[...]

Ik heb dit probleem nog steeds niet opgelost, ondanks jullie uitleg en hulp. Onder het mom van domme vragen bestaan niet, alleen domme mensen :+, nog maar een keertje. Met behulp van screenshots hoe ik het nu heb ingesteld in SABNZB en Sickbeard.

SABNZB uitgevinkt.
[afbeelding]

Sickbeard
[afbeelding]

[afbeelding]

Bij SB kan je ook per serie aangeven of ie 'flatten folders' moet doen of niet. Als je dit aanvinkt, gooit ie gewoon alles in 1 map, precies wat jij wilt volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

FabianNL schreef op dinsdag 12 februari 2013 @ 18:06:
[...]

Bij SB kan je ook per serie aangeven of ie 'flatten folders' moet doen of niet. Als je dit aanvinkt, gooit ie gewoon alles in 1 map, precies wat jij wilt volgens mij.
Dat lijkt niet de oplossing te zijn. ..

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zet in SB eens move associated files uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muncher
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19-06 14:12
[...]

- Welk postprocessing script gebruik je?
- Waarom heb je scan & process aanstaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

Muncher schreef op woensdag 13 februari 2013 @ 07:42:
[...]

- Welk postprocessing script gebruik je?
- Waarom heb je scan & process aanstaan?
-Die van sickbeard op het moment.
-Omdat dit zo in de handleiding stond :).

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moby
  • Registratie: November 2003
  • Niet online

Moby

Iets te zeggen? Nou en!

Ik heb sinds gisteravond een paar torrent providers aangezet in CPv2. Lijkt uitstekend te werken, paar obscure dingen kwamen meteen binnen.

Nadeel is dat de films even handmatig naar mijn CPv2 mapje gekopieerd moeten worden zodat ze geprocessed kunnen worden. Kleine moeite verder natuurlijk.
Mystikal schreef op woensdag 13 februari 2013 @ 08:12:
[...]

Volgens mij probeer je nu 2x te postprocessen, in SABnzb en in SB. Dit kan niet Oh nee, staat uit, sorry

[ Voor 34% gewijzigd door Moby op 13-02-2013 09:14 ]

Kink FM radio player. Doet aan ultracrepidarianisme

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:39

mvds

Totally awesome!

[...]

SABNZB uitgevinkt.
[afbeelding]

Sickbeard
[afbeelding]

[afbeelding]

Dan moet je bij naming de "Season %0S/" weghalen want daar zeg je nu dat ie dus de afleveringen moet hernoemen naar iets inclusief een season map :)

Verder "scan en process" uitzetten, en sabtosickbeard gebruiken :) En dan in sab natuurlijk niet vergeten om daarvoor netjes categorieën aan te maken.

[ Voor 6% gewijzigd door mvds op 13-02-2013 09:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Moby schreef op woensdag 13 februari 2013 @ 09:10:
Ik heb sinds gisteravond een paar torrent providers aangezet in CPv2. Lijkt uitstekend te werken, paar obscure dingen kwamen meteen binnen.

Nadeel is dat de films even handmatig naar mijn CPv2 mapje gekopieerd moeten worden zodat ze geprocessed kunnen worden. Kleine moeite verder natuurlijk.

[...]

Volgens mij probeer je nu 2x te postprocessen, in SABnzb en in SB. Dit kan niet Oh nee, staat uit, sorry
Torrent client zo instellen dat hij bij een finished torrent de bestanden kopieert, originelen laat staan en deze na 48 uur uploaden automatisch verwijderd?

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moby
  • Niet online

Moby

Iets te zeggen? Nou en!

Tsurany schreef op woensdag 13 februari 2013 @ 09:38:
[...]

Torrent client zo instellen dat hij bij een finished torrent de bestanden kopieert, originelen laat staan en deze na 48 uur uploaden automatisch verwijderd?
Hmm, ga ik naar kijken. Ik gebruik nu de ingebouwde downloader van mijn Syno NAS, daar kan ik niet zo veel mee. Misschien eens transmission installeren en instellen hiervoor.

Overigens is dit wel echt geneuzel van mij hoor. Ik verwacht dat het merendeel gewoon binnen komt via NZB-tjes. Om dit te gaan doen voor die paar bestanden die via torrent binnen komen is misschien wel een beetje overkill.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CurlyMo
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 22:10
Een scriptje om torrents te verwijderen nadat ze klaar zijn (nu de 48 uur nog):
code:
1
/usr/local/bin/transmission-remote -n "admin:****" -l | grep 100\% | awk '{print $1}' | xargs -n 1 -I \% /usr/local/bin/transmission-remote -n "admin:*****" -t \% -r >/dev/null 2>&1

Het 48 uur script:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
#!/usr/bin/env bash

MONTHS="Jan Feb Mar Apr May Jun Jul Aug Sep Oct Nov Dec";
LIFETIME=$((48*60*60));

USER="admin"
PASS="******"
DOWNLOADDONE=($(/usr/local/bin/transmission-remote -n "$USER:$PASS" -l | grep 100\% | awk '{print $1}'))
for ID in ${DOWNLOADDONE[@]}; do
    if [[ $ID =~ [0-9]{1,} ]]; then
        LASTACT=$(/usr/local/bin/transmission-remote -n "$USER:$PASS" -t $ID -i | grep "Latest activity:" | sed -e 's/Latest activity: //g');
        if [ ! -z "$LASTACT" ]; then
            TORDAY=$(echo $LASTACT | awk '{print $3}');
            TORMONTH=$(echo $LASTACT | awk '{print $2}');
            TORYEAR=$(echo $LASTACT | awk '{print $5}');
            TORMONTH="${MONTHS%$MONTH*}"
            TORMONTH=$((${#MONTH}/4))
            TORTS=$(perl -MTime::Local -e "print Time::Local::timelocal(0,0,0,$TORDAY,$TORMONTH,$TORYEAR);");
            CURTS=$(date -j +%s);
            if [ $(($TORTS+$LIFETIME)) -lt $CURTS ]; then
                #Apply logic to torrents older than 48 hours
            fi
        fi
    fi
done;

FreeBSD heeft geen date -d functionaliteit zoals andere distro's dus ik had perl nodig om een datum om te zetten naar een timestamp.

[ Voor 66% gewijzigd door CurlyMo op 13-02-2013 10:51 ]

Sinds de 2 dagen regel reageer ik hier niet meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muncher
Mystikal schreef op woensdag 13 februari 2013 @ 08:12:
[...]

Je hebt een DM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drfruit
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Bij dagelijkse shows als The Daily Show en The Colbert Report vervangt SabtoSickbeard de laatste tijd regelmatig de datum en gasten door 0001-01-01 - . Dit lijkt te maken te hebben met ontbrekende of foutieve informatie op tvdb.

Gevolg is dat de volgende aflevering over de vorige heen wordt geschreven, omdat de controle op bestaande bestanden plaatsvindt voordat SabtoSickbeard de bestandsnaam aanpast.

Is er iemand die dit zou kunnen aanpassen? Het zou handig zijn als de informatie gewoon uit het originele bestand zou worden overgenomen als die niet op tvdb te vinden is, maar ik heb geen idee hoe dat werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• serhat
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22-09-2023
drfruit schreef op woensdag 13 februari 2013 @ 10:58:
Bij dagelijkse shows als The Daily Show en The Colbert Report vervangt SabtoSickbeard de laatste tijd regelmatig de datum en gasten door 0001-01-01 - . Dit lijkt te maken te hebben met ontbrekende of foutieve informatie op tvdb.

Gevolg is dat de volgende aflevering over de vorige heen wordt geschreven, omdat de controle op bestaande bestanden plaatsvindt voordat SabtoSickbeard de bestandsnaam aanpast.

Is er iemand die dit zou kunnen aanpassen? Het zou handig zijn als de informatie gewoon uit het originele bestand zou worden overgenomen als die niet op tvdb te vinden is, maar ik heb geen idee hoe dat werkt.
Als het probleem in the tvdb zit zoals jij zegt kan jij dat zelf doen. :) Even registreren en de edit knop vinden bij de afleveringen.
Ik heb het zelf nog gisteren gedaan voor De Wereld Draait Door. Hier stonden de nieuwe afleveringen niet in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drfruit
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
serhat schreef op woensdag 13 februari 2013 @ 11:42:
[...]
Als het probleem in the tvdb zit zoals jij zegt kan jij dat zelf doen. :) Even registreren en de edit knop vinden bij de afleveringen.
Ik heb het zelf nog gisteren gedaan voor De Wereld Draait Door. Hier stonden de nieuwe afleveringen niet in.
Probleem is alleen dat ik niet over die informatie beschik voordat de aflevering wordt gedownload, en dan is het al te laat. De correcte informatie zit bovendien al in de bestandsnaam; het enige dat nodig is, is dat SabtoSB die niet verwijdert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

mvds schreef op woensdag 13 februari 2013 @ 09:28:
[...]

Dan moet je bij naming de "Season %0S/" weghalen want daar zeg je nu dat ie dus de afleveringen moet hernoemen naar iets inclusief een season map :)

Verder "scan en process" uitzetten, en sabtosickbeard gebruiken :) En dan in sab natuurlijk niet vergeten om daarvoor netjes categorieën aan te maken.
Waarom SB dat niet niet gewoon laten doen? Die doet dat prima namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• serhat
Anoniem: 93986 schreef op woensdag 13 februari 2013 @ 12:36:
[...]

Waarom SB dat niet niet gewoon laten doen? Die doet dat prima namelijk.
Is vaker behandeld, maar de korte versie is:
SickBeard gaat nu om de zoveel tijd een map scannen, terwijl sabToSickbeard tegen Sickbeard wel zegt als iets gedownload is. Laatste is dus efficienter en zorgt er ook voor dat als je hibernate gebruikt hij niet toevallig blokkeert als hij je HD aan het scannen is. Dit zorgt bij sommige mensen voor problemen (blijkbaar).

Ook zorgt het sabToSickbeard script ervoor dat als iets gedownload is dit ook direct doorgevoerd wordt, dus ook het moven en alles. Terwijl met het eerste er wat tijd kan zitten tussen die 2. Geen idee wat de interval is standaard binnen Sickbeard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Tja, geen problemen hier en dat al een jaar drie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 21:35
Houdt niet in dat het niet beter kan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nope, maar houd ook niet in dat je iemand extra werk laat doen en software laat installeren terwijl het niet eens nodig hoeft te zijn. En dat alleen maar omdat heel misschien het wel eens zo zou kunnen zijn dat er eventueel ooit eens iets fout kan gaan. SB kan het prima alleen af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:39

mvds

Totally awesome!

Hoef je niet extra te installeren hoor, zat bij mij al gewoon in de package van sabnzbd :) (op Windows)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
mvds schreef op woensdag 13 februari 2013 @ 13:48:
Hoef je niet extra te installeren hoor, zat bij mij al gewoon in de package van sabnzbd :) (op Windows)
Idd zit er standaard bij ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dan nog ben ik van mening dat SB het prima afkan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• serhat
Anoniem: 93986 schreef op woensdag 13 februari 2013 @ 14:15:
Dan nog ben ik van mening dat SB het prima afkan.
Oh dat kan zeker prima. Als je dit prima vind werken, gewoon zo houden.

Bij mij is het iig het advies als je het toch moet opzetten, om dan sabToSickbeard te gebruiken. En een beetje spelen met bepaalde apps als tweakers vind ik ook niet erg. Alles optimaal voor zover (makkelijk) mogelijk! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tboheeren
  • Laatst online: 24-05 22:23
*bump*
tboheeren schreef op maandag 11 februari 2013 @ 14:41:
Na jaar en dag ben ik maar overgeschakeld naar een usenet/torrent combo. Astraweb geeft teveel incompletes. Uiteraard met transmission. Weet iemand of transmission je synology NAS uit hibernation houdt en zo ja, hoe kan ik dit vermijden?

Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-buurman
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 20:22

m-buurman

hmmm...coffee!!

[...]

Dit werkt voor mij.

SABnzbd: TV categorie instellen en bij folder/path aangeven map/* (dus inclusief ster)
Dit zorgt ervoor dat SABnzbd de TV downloads uitpakt naar map/ ipv map/naamvandownload (dus zonder subfolder)

Sick Beard: flatten folders aanzetten voor elke serie en vervolgens post processing instellen op de directory map/

[ Voor 5% gewijzigd door m-buurman op 13-02-2013 15:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buzzie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-06 21:24
Ik weet dat er een aparte thread is voor Newznab maar ik stel hem ook even hier omdat hier meer synology mensen zitten dan in die ander heb ik het gevoel.

Ik heb dus NewzNAB+ draaien op mijn Synology NAS en dat draait prima.
Echter krijg ik geen mediainfo of previews te zien bij mijn releases.
alleen bij MP3 krijg ik dit wel dus Lame werkt....denk ik dan.

Ik heb al meerdere versies van ffmpeg en unrar geprobeerd maar het lukt niet.

Heeft iemand ook newznab op zijn synology draaien die wel deze informatie heeft??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
Buzzie schreef op woensdag 13 februari 2013 @ 20:25:
Ik weet dat er een aparte thread is voor Newznab maar ik stel hem ook even hier omdat hier meer synology mensen zitten dan in die ander heb ik het gevoel.

Ik heb dus NewzNAB+ draaien op mijn Synology NAS en dat draait prima.
Echter krijg ik geen mediainfo of previews te zien bij mijn releases.
alleen bij MP3 krijg ik dit wel dus Lame werkt....denk ik dan.

Ik heb al meerdere versies van ffmpeg en unrar geprobeerd maar het lukt niet.

Heeft iemand ook newznab op zijn synology draaien die wel deze informatie heeft??
Vraag me af of het een Synology specifiek ding is, ik zou het toch proberen in newznab topic. Lijkt mij een newznab eigen issue ipv synology.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buzzie
schumi2004 schreef op woensdag 13 februari 2013 @ 20:30:
[...]

Vraag me af of het een Synology specifiek ding is, ik zou het toch proberen in newznab topic. Lijkt mij een newznab eigen issue ipv synology.
Iemand anders die hem op zijn NAS heeft geïnstalleerd had precies hetzelfde probleem.
Nu hij het via Ubuntu heeft draaien werkt het wel.

Ik lees er ook nergens problemen over op de website of forum. daarom denk ik juist wel dat het een Synology probleem is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
Buzzie schreef op woensdag 13 februari 2013 @ 20:37:
[...]

Iemand anders die hem op zijn NAS heeft geïnstalleerd had precies hetzelfde probleem.
Nu hij het via Ubuntu heeft draaien werkt het wel.

Ik lees er ook nergens problemen over op de website of forum. daarom denk ik juist wel dat het een Synology probleem is
Maar dit is geen Synology (only) topic en daarom blijf ik erbij dat het meer een newznab ding is icm of zonder Synology en dus Newznab eigen topic beter is. Dit hele topic gaat niet of nauwelijks over Newznab. Het wordt links en rechts wel eens genoemd maar that's it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buzzie
schumi2004 schreef op woensdag 13 februari 2013 @ 20:43:
[...]

Maar dit is geen Synology (only) topic en daarom blijf ik erbij dat het meer een newznab ding is icm of zonder Synology en dus Newznab eigen topic beter is. Dit hele topic gaat niet of nauwelijks over Newznab. Het wordt links en rechts wel eens genoemd maar that's it.
Dat klopt ook dat het hier soms maar over newznab gaat maar er hoeft er maar 1 te zijn die mij wel de goede info hoeft te geven niet waar.....en volgens mij staat er toch echt als topic naam diverse software namen E.A. of te wel en anderen.

In het newznab topic heb ik het al een paar keer gevraagd zonder resultaat.....anders zou ik het hier niet nogmaals vragen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
Buzzie schreef op woensdag 13 februari 2013 @ 20:48:
[...]

Dat klopt ook dat het hier soms maar over newznab gaat maar er hoeft er maar 1 te zijn die mij wel de goede info hoeft te geven niet waar.....en volgens mij staat er toch echt als topic naam diverse software namen E.A. of te wel en anderen.

In het newznab topic heb ik het al een paar keer gevraagd zonder resultaat.....anders zou ik het hier niet nogmaals vragen
;)

Wou bijna zeggen probeer het eens in Synology topic maar denk dat je daar helemaal afgeschoten wordt ;)

Ik weet er niks van iig, wil er wel eens induiken maar das een langer termijn projectje van mezelf.

• haakjesluiten
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20-06 19:36
ik heb steeds vaker dat sickbeard de episode listst niet update, downloads overslaat etc. iemand hier ook last van?

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21:50

NoTimeRemains

I know

Crazyanz schreef op donderdag 14 februari 2013 @ 10:08:
ik heb steeds vaker dat sickbeard de episode listst niet update, downloads overslaat etc. iemand hier ook last van?
dat SB downloads overslaat kan evt liggen aan het beperkte aanbod van series op de indexsites.

This is the Way.

• Moby
  • Niet online

Moby

Iets te zeggen? Nou en!

Crazyanz schreef op donderdag 14 februari 2013 @ 10:08:
Dit doet hij maar 1x per dag, ergens in de nacht. Als je je NAS/computer/server dan niet aan hebt staan wordt je lijst ook niet geüpdatet. Dit is ergens in te stellen, maar dan moet je files gaan lopen editten geloof ik.

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16:49
Moby schreef op donderdag 14 februari 2013 @ 10:51:
[...]

Dit doet hij maar 1x per dag, ergens in de nacht. Als je je NAS/computer/server dan niet aan hebt staan wordt je lijst ook niet geüpdatet. Dit is ergens in te stellen, maar dan moet je files gaan lopen editten geloof ik.
--forceupdate
Dat achter je startup commando zetten.
Dat werkt overigens alleen goed als je zorgt dat de folder waar je download heen gaat, hetzelfde is als de folder die in SB staat. Wanneer je SB niet gebruikt voor post-processing.

Bijvoorbeeld: Sickbeard heeft de show CSI:NY en deze staat in Downloads/CSI - NY
Maar SAB maakt de folder CSI NY aan, of CSI New York. En zet de aflevering daar in.
SB komt dan tot de conclusie dat de opgegeven show folder niet bestaat, en update de show niet.

2e mogelijke probleem: Bij "add show" moet je instellen wat de default status is van gemiste afleveringen.
Die moet je op "wanted" hebben staan.

TheS4ndm4n#1919

• pina
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 18:09
heb de indruk dat subliminal niet echt goed werkt de laatste tijd. Mensen die een waardig alternatief weten voor mijn synology nas?

[ Voor 9% gewijzigd door pina op 14-02-2013 12:56 ]

• spanx
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-06 10:55

spanx

_Sp[A]nX_

ik gebruik autosub, werkt goed hoor!

Damn it's good 2b a Tweaker!

• tcviper
yep, autosub is 100x beter :)

• Muncher
Het lijkt wel alsof SickBeard en Spotweb elkaar niet meer kunnen vinden. Ik zie een bepaalde show staan in Spotweb, maar SickBeard haalt er zijn neus voor op. Ik heb dit getest door alle search providers uit te schakelen behalve Spotweb. Dit staat er in de debug log:

code:
1
2
3
4
5
6
Feb-14 17:13:37 DEBUG    SEARCHQUEUE-BACKLOG-80349 :: The highest quality of any match is N/A
Feb-14 17:13:36 DEBUG    CP Server Thread-8 :: sickbeard.db: SELECT COUNT(*) FROM tv_episodes WHERE season != 0 and episode != 0 AND (airdate != 1 OR status IN (4,3276804,204,404,3204,1604,104,804,6404,2,3276802,202,402,3202,1602,102,802,6402,9,3276809,209,409,3209,1609,109,809,6409,6)) AND airdate <= 734913 AND status != 7
Feb-14 17:13:36 DEBUG    CP Server Thread-8 :: sickbeard.db: SELECT COUNT(*) FROM tv_episodes WHERE status IN (4,3276804,204,404,3204,1604,104,804,6404,6) AND season != 0 and episode != 0 AND airdate <= 734913
Feb-14 17:13:35 DEBUG    SEARCHQUEUE-BACKLOG-80349 :: Search url: http://*******/spotweb/api?apikey=8697bf706b5d58e939c1b47b012d49ed&limit=100&t=tvsearch&season=6&rid=15319&maxage=900&cat=5030%2C5040%2C5020%2C5050%2C5060%2C5080
Feb-14 17:13:35 DEBUG    SEARCHQUEUE-BACKLOG-80349 :: cache.db: SELECT show_name FROM scene_exceptions WHERE tvdb_id = ? with args [80349]
Feb-14 17:13:35 INFO     SEARCHQUEUE-BACKLOG-80349 :: Searching for stuff we need from ******* season 6

Ik heb het server adres (wat overigens goed staat ingesteld) en de show naam even weggehaald. Als ik de overige providers weer toevoeg, word alles binnen 30 seconden gevonden. Ik heb Spotweb in SB ingesteld via https://github.com/spotwe...tweb-als-Newznab-Provider. http://servernaam/spotweb/api?t=c geeft een XML document als ik daarom vraag.
Ik heb meerdere series geprobeerd, zowel nieuwe als bestaande.

Ik gebruik de fork van Schumi2004, laatste commit.

Ik heb zowel de HD, any, als custom quality settings geprobeerd.

Iemand enig idee wat er mis gaat of wat ik kan checken?

• stevenh
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20-05 10:49
Krijgt iemand het voor elkaar om de meest recente episode van Top Gear te downloaden via Sick Beard?
Ik krijg alleen dit:

Feb-14 22:59:02 INFO SEARCHQUEUE-MANUAL-SEARCH :: Unable to find a download for Top Gear - 19x03 - Wembley to Milan
Feb-14 22:58:55 INFO SEARCHQUEUE-MANUAL-SEARCH :: Searching Sick Beard Index for Top Gear - 19x03 - Wembley to Milan
Feb-14 22:58:55 INFO SEARCHQUEUE-MANUAL-SEARCH :: Searching NZBFinder for Top Gear - 19x03 - Wembley to Milan
Feb-14 22:58:55 INFO SEARCHQUEUE-MANUAL-SEARCH :: Searching Womble's Index for Top Gear - 19x03 - Wembley to Milan
Feb-14 22:58:54 INFO SEARCHQUEUE-MANUAL-SEARCH :: Searching NZBs.org for Top Gear - 19x03 - Wembley to Milan
Feb-14 22:58:54 INFO SEARCHQUEUE-MANUAL-SEARCH :: Searching for Top Gear - 19x03 - Wembley to Milan
Feb-14 22:58:54 INFO SEARCHQUEUE-MANUAL-SEARCH :: Searching for download for Top Gear - 19x03 - Wembley to Milan

• schumi2004
Ook voor movies ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pina
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 18:09
spanx schreef op donderdag 14 februari 2013 @ 14:56:
ik gebruik autosub, werkt goed hoor!
net geinstalleerd, maar ik vind het vreemd dat ik nergens kan instellen waar mijn folder met series staan, noch om hoe laat hij dagelijks moet checken? Of gaat dat enkel manueel?

gebruiken jullie dan nog iets anders voor films?

[ Voor 43% gewijzigd door pina op 15-02-2013 00:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nope, alleen voor series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian
  • Laatst online: 11-06 09:05

Anthirian

In Trance We Trust

stevenh schreef op donderdag 14 februari 2013 @ 23:07:
Krijgt iemand het voor elkaar om de meest recente episode van Top Gear te downloaden via Sick Beard?
Ja hoor, zondagavond kreeg ik hem al binnen. Ging prima. Check even of de kwaliteiten goed staan in Sick Beard.

[ Voor 56% gewijzigd door Anthirian op 15-02-2013 01:58 ]

Mijn Films en TV Series, Games en Muziek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muncher
Muncher schreef op donderdag 14 februari 2013 @ 17:22:
Het lijkt wel alsof SickBeard en Spotweb elkaar niet meer kunnen vinden. Ik zie een bepaalde show staan in Spotweb, maar SickBeard haalt er zijn neus voor op. Ik heb dit getest door alle search providers uit te schakelen behalve Spotweb. Dit staat er in de debug log:

code:
1
2
3
4
5
6
Feb-14 17:13:37 DEBUG    SEARCHQUEUE-BACKLOG-80349 :: The highest quality of any match is N/A
Feb-14 17:13:36 DEBUG    CP Server Thread-8 :: sickbeard.db: SELECT COUNT(*) FROM tv_episodes WHERE season != 0 and episode != 0 AND (airdate != 1 OR status IN (4,3276804,204,404,3204,1604,104,804,6404,2,3276802,202,402,3202,1602,102,802,6402,9,3276809,209,409,3209,1609,109,809,6409,6)) AND airdate <= 734913 AND status != 7
Feb-14 17:13:36 DEBUG    CP Server Thread-8 :: sickbeard.db: SELECT COUNT(*) FROM tv_episodes WHERE status IN (4,3276804,204,404,3204,1604,104,804,6404,6) AND season != 0 and episode != 0 AND airdate <= 734913
Feb-14 17:13:35 DEBUG    SEARCHQUEUE-BACKLOG-80349 :: Search url: http://*******/spotweb/api?apikey=8697bf706b5d58e939c1b47b012d49ed&limit=100&t=tvsearch&season=6&rid=15319&maxage=900&cat=5030%2C5040%2C5020%2C5050%2C5060%2C5080
Feb-14 17:13:35 DEBUG    SEARCHQUEUE-BACKLOG-80349 :: cache.db: SELECT show_name FROM scene_exceptions WHERE tvdb_id = ? with args [80349]
Feb-14 17:13:35 INFO     SEARCHQUEUE-BACKLOG-80349 :: Searching for stuff we need from ******* season 6

Ik heb het server adres (wat overigens goed staat ingesteld) en de show naam even weggehaald. Als ik de overige providers weer toevoeg, word alles binnen 30 seconden gevonden. Ik heb Spotweb in SB ingesteld via https://github.com/spotwe...tweb-als-Newznab-Provider. http://servernaam/spotweb/api?t=c geeft een XML document als ik daarom vraag.
Ik heb meerdere series geprobeerd, zowel nieuwe als bestaande.

Ik gebruik de fork van Schumi2004, laatste commit.

Ik heb zowel de HD, any, als custom quality settings geprobeerd.

Iemand enig idee wat er mis gaat of wat ik kan checken?
Ik heb sinds gisteravond ook nog opeens deze foutmelding elk uur in de mijn logging:

[code]
AAValueError: No JSON object could be decoded
AA raise ValueError("No JSON object could be decoded")
AA File "/usr/lib/python2.7/json/decoder.py", line 384, in raw_decode
AA obj, end = self.raw_decode(s, idx=_w(s, 0).end())
AA File "/usr/lib/python2.7/json/decoder.py", line 366, in decode
AA return _default_decoder.decode(s)
AA File "/usr/lib/python2.7/json/__init__.py", line 326, in loads
AA data = json.loads(data)
AA File "/home/*****/SickBeard_dutch/sickbeard/providers/nzbx.py", line 253, in _getRSSData
AA data = self._getRSSData()
AA File "/home/*****/SickBeard_dutch/sickbeard/tvcache.py", line 99, in updateCache
AA self.cache.updateCache()
AA File "/home/*****/SickBeard_dutch/sickbeard/providers/generic.py", line 180, in searchRSS
AA curFoundResults = curProvider.searchRSS()
AA File "/home/*****/SickBeard_dutch/sickbeard/search.py", line 159, in searchForNeededEpisodes
[/code]

Enig idee wat er opeens met mijn SB installatie aan de hand kan zijn?

Was een probleem bij NzbX, uitschakelen van deze searchprovider 'lost' het probleem op.

Nog even een test gedaan, maar couch potato werkt wel prima met mijn spotweb instance... Iemand nog enig idee?

[ Voor 3% gewijzigd door Muncher op 15-02-2013 12:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tcviper
Nee schumi, alleen voor TV Shows.... voor films down ik meestal qoq/srt en daar zit het al in, of ik laat Plex gewoon automatisch kijken of er subs beschikbaar zijn zodra de film speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stevenh
Anthirian schreef op vrijdag 15 februari 2013 @ 01:58:
[...]

Ja hoor, zondagavond kreeg ik hem al binnen. Ging prima. Check even of de kwaliteiten goed staan in Sick Beard.
Dat is heel raar. Ik heb 5 indexers aan staan, en nog lukt het bij mij niet. Zelfs niet met kwaliteit any.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

m-buurman schreef op woensdag 13 februari 2013 @ 15:29:
[...]

Dit werkt voor mij.

SABnzbd: TV categorie instellen en bij folder/path aangeven map/* (dus inclusief ster)
Dit zorgt ervoor dat SABnzbd de TV downloads uitpakt naar map/ ipv map/naamvandownload (dus zonder subfolder)

Sick Beard: flatten folders aanzetten voor elke serie en vervolgens post processing instellen op de directory map/
Zo, aangezien de vorige oplossingen nig niet gewerkt hadden, nu dit nog maar eens proberen. Morgenochtend weet ik het. Bedankt voor alle input!

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 14:29

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Is er een manier om in 1 x mijn hele couchpotato wantedlist e.d. te resetten? Ik wil wel alle instellingen behouden aub.

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16:49
stevenh schreef op vrijdag 15 februari 2013 @ 17:11:
[...]

Dat is heel raar. Ik heb 5 indexers aan staan, en nog lukt het bij mij niet. Zelfs niet met kwaliteit any.
ligt meestal aan je indexers.
Met name als de episode niet gepost is in main groepen als a.b.tv
De nieuwste versie van SB heeft 3 nieuwe indexers aan de standaard line-up toegevoegd. Kijk daar eens naar.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ignoring result Spartacus.S03e01.720p.MLsubs-Q because we don't want an episode that is Unknown

Whuuttt waarom is dat?

Edit, ding gewijzigd naar:
Spartacus.S03e03.720p.x264.NLsubs-QoQ

Nog steeds zelfde error:
Ignoring result Spartacus.S03e03.720p.x264.NLsubs-QoQ because we don't want an episode that is Unknown

[ Voor 136% gewijzigd door Anoniem: 323326 op 16-02-2013 14:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stevenh
RocketKoen schreef op zaterdag 16 februari 2013 @ 12:39:
[...]

ligt meestal aan je indexers.
Met name als de episode niet gepost is in main groepen als a.b.tv
De nieuwste versie van SB heeft 3 nieuwe indexers aan de standaard line-up toegevoegd. Kijk daar eens naar.
Ja die heb ik volgens mij dus aan staan, de namen zijn in de log te vinden een paar Posts hoger. Ik kan bij die sites de episodes trouwens gewoon vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
stevenh schreef op zaterdag 16 februari 2013 @ 15:24:
[...]

Ja die heb ik volgens mij dus aan staan, de namen zijn in de log te vinden een paar Posts hoger. Ik kan bij die sites de episodes trouwens gewoon vinden.
Het probleem is ook niet het vinden van de episodes
Het probleem ligt bij de Usenetproviders, die onder de vlag van Notice en Takedown niet meer willen zorgen voor compleetheid en retentie.

De hele Notice en Takedown is (lijkt) een mooie uitvlucht geworden om te "bezuinigen" op opslag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Laatst online: 19-06 12:18

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Is er hier nog iemand die Sickbeard notifications laat sturen naar Twitter? Dat hield bij mij op een gegeven moment op met werken, waarschijnlijk na een update. Ik gebruik het SynoCommunity package.

Als ik probeer Sickbeard opnieuw te koppelen krijg ik bovendien een about:blank-pagina in plaats van Twitter. Niet dat opnieuw koppelen nodig zou moeten zijn want in mijn config.ini staat alles goed en in mijn app config op Twitter heeft SB ook nog steeds toegang...

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muncher
Zijn er hier meer mensen die problemen hebben om de fork van Schumi2004 te laten werken met Spotweb? Ben het aan het troubleshooten, maar wil even weten of ik de enige ben die hier last van heeft of dat er meerdere mensen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• serhat
Anoniem: 323326 schreef op zaterdag 16 februari 2013 @ 14:17:
Ignoring result Spartacus.S03e01.720p.MLsubs-Q because we don't want an episode that is Unknown

Whuuttt waarom is dat?

Edit, ding gewijzigd naar:
Spartacus.S03e03.720p.x264.NLsubs-QoQ

Nog steeds zelfde error:
Ignoring result Spartacus.S03e03.720p.x264.NLsubs-QoQ because we don't want an episode that is Unknown
Ik doe maar een gokje hoor, maar de meeste eps eindigen met x264-RLSgroep. De jouwe heeft nog NLsubs ertussen staan. Kan mij voorstellen dat die voor problemen zorgt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
Muncher schreef op zaterdag 16 februari 2013 @ 20:01:
Zijn er hier meer mensen die problemen hebben om de fork van Schumi2004 te laten werken met Spotweb? Ben het aan het troubleshooten, maar wil even weten of ik de enige ben die hier last van heeft of dat er meerdere mensen zijn.
Ik ga vandaag of morgen mijn branche verwijderen en opnieuw opbouwen tevens maar zelf spotweb installeren en zien waar het mis gaat.

Ik zal 1 voor 1 de gedane commits er weer in terug brengen maar vertrouw ergens mijn branch niet meer zo aangezien uit test gebleken is dat bij alle overige spotweb wel werkt behalve die van mij :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kashika
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 20-06 16:38
Spotweb is zoals veel index sites gestopt, dus vandaar dat Sickbeard problemen heeft.

Dat lijkt het geval te zijn met velen overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Ik zie trouwens veel over Maraschino met Plex integratie. Op de github zie ik merge verzoeken staan van Augustus 2012... Kan ik daaruit concluderen dat Maraschino eigenlijk de aandacht niet meer heeft die het eigenlijk verdient? Of komt er gewoon géén Plex support in Maraschino? :(

EDIT:
Wel veel discussie erover zie ik nu op de github... Als ik alles lees, binnenkort dus Plex support binnen Maraschino!
Kashika schreef op zondag 17 februari 2013 @ 03:02:
Spotweb is zoals veel index sites gestopt, dus vandaar dat Sickbeard problemen heeft.

Gestopt? :? Op 9 Februari is de laatste update gepost, hoezo dan gelijk denken na een week dat het gestopt is? :? Zie ook https://github.com/spotweb/spotweb/commits/master. Dat er een week geen updates zijn geweest wil niet gelijk zeggen dat het gestopt is. Er wordt immers aan gewerkt in de vrije tijd!

Ik denk dat je in de war bent, grote spotweb sites worden down gehaald, voor de wat kleinere, private spotwebs zie ik er het nut niet van in (kosten en baten en zo).

[ Voor 63% gewijzigd door CH4OS op 17-02-2013 11:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oulewappeur
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 12-06 15:04

Oulewappeur

OmNomNom

Hallo,

Ik heb sinds gisteren sickbeard draaiende. Dacht dat ik het goed werkende had, maar helaas toch niet.. Ik heb de installatie guide van Binaries4all gevolgd en alles werkt wel op wat problemen na.

Ik wil Big Bang Theory binnen halen maar zodra hij dan de nzb's in sab opent, dan staat er: Trying to fetch NZB from http://*iets*.com/getnzb/[combinatie van nummers en getallen]

Vervolgens download hij een bestand wat nog geen 100mb is en krijg ik een fout melding Invalid par2 files, cannot verify or repair.

Ik heb het idee dat de search providers te beperkt zijn. knip Heb al gezocht hoe ik evt search providers kan toevoegen, maar kom er niet echt aan uit...

Reden dat ik dit denk is omdat ik ook een aantal andere series wil binnen halen, maar deze niet van de wanted list af komen...

[ Voor 22% gewijzigd door Rupie op 18-02-2013 10:37 . Reden: Denk even aan de topicwarning a.u.b. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stevenh
FreshMaker schreef op zaterdag 16 februari 2013 @ 17:11:
[...]

Het probleem is ook niet het vinden van de episodes
Het probleem ligt bij de Usenetproviders, die onder de vlag van Notice en Takedown niet meer willen zorgen voor compleetheid en retentie.

De hele Notice en Takedown is (lijkt) een mooie uitvlucht geworden om te "bezuinigen" op opslag
Maar zou het probleem dan niet moeten optreden na het downloaden van een NZB? Ik heb het probleem dat SickBeard niks kan vinden. Er wordt dus nooit geprobeerd iets te downloaden van mijn usenetserver.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muncher
Kashika schreef op zondag 17 februari 2013 @ 03:02:

Ik heb het over het draaien van een locale Spotweb instance, niet over de website die een tijdje geleden down is gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
stevenh schreef op zondag 17 februari 2013 @ 13:53:
[...]

Maar zou het probleem dan niet moeten optreden na het downloaden van een NZB? Ik heb het probleem dat SickBeard niks kan vinden. Er wordt dus nooit geprobeerd iets te downloaden van mijn usenetserver.
Daar heb je een punt, ik krijg nl. wel alle NZB's netjes binnen ( oud of nieuw binnen de retentie ), maar oudere files komen gewoon niet compleet binnen.
SAB klaagt dan over retentie, terwijl ze nog geen 2 tot 6 maanden oud zijn.

Qua indexers heb ik 'geluk' met mijn nzbs.org account, dus ben niet afhankelijk van de gratis, en minder sterke indexers.
Dus nieuwe afleveringen krijg ik vrijwel direct binnen ( 12u )
Al zie ik wel veel binnen komen via de sickbeard index.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• consolefreak
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22:15
Jammer dat auto-sub niet werkt op een headless ubuntu server, hij blijft maar roepen naar een x-server die er niet op draait..

[16:54:34 randy@ananas:~/auto-sub ] $ ./AutoSub.py --daemon --nolaunch
import: unable to open X server `' @ error/import.c/ImportImageCommand/366.
./AutoSub.py: line 10: help_message: command not found
./AutoSub.py: line 29: syntax error near unexpected token `('
./AutoSub.py: line 29: `class Usage(Exception):'

Mijn kennis van python gaat echter niet zo ver om nu het X gedeelte eruit te slopen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RudolfR
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 22:16
consolefreak schreef op zondag 17 februari 2013 @ 16:59:
Jammer dat auto-sub niet werkt op een headless ubuntu server, hij blijft maar roepen naar een x-server die er niet op draait..
Werkt hier prima. Ik zou niet weten waar je X voor nodig kan hebben; er zit een web-interface bij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kashika
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 20-06 16:38
Oulewappeur schreef op zondag 17 februari 2013 @ 13:27:
Hallo,

Ik heb sinds gisteren sickbeard draaiende. Dacht dat ik het goed werkende had, maar helaas toch niet.. Ik heb de installatie guide van Binaries4all gevolgd en alles werkt wel op wat problemen na.

Ik wil Big Bang Theory binnen halen maar zodra hij dan de nzb's in sab opent, dan staat er: Trying to fetch NZB from http://lolo.sickbeard.com/getnzb/[combinatie van nummers en getallen]

Vervolgens download hij een bestand wat nog geen 100mb is en krijg ik een fout melding Invalid par2 files, cannot verify or repair.

Ik heb het idee dat de search providers te beperkt zijn. Ik heb NZBS R'us, Womble's Index en Sick Beard Index aangevinkt staan. NZBs.org heb ik geen account. Kan iemand mij vertellen hoe ik dit kan uitbreiden? Heb al gezocht hoe ik evt search providers kan toevoegen, maar kom er niet echt aan uit...

Reden dat ik dit denk is omdat ik ook een aantal andere series wil binnen halen, maar deze niet van de wanted list af komen...
Ik heb Sickbeard ook niet goed werkende. Dit omdat de search indexers niet goed werken.
Je kunt deze uitbreiden door te zoeken naar nieuwe. Vaak betaal je eenmalig voor de services.
Ik kan zelf ook geen goede vinden overigens hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• serhat
consolefreak schreef op zondag 17 februari 2013 @ 16:59:

[16:54:34 randy@ananas:~/auto-sub ] $ ./AutoSub.py --daemon --nolaunch
./AutoSub.py: line 10: help_message: command not found
./AutoSub.py: line 29: syntax error near unexpected token `('
./AutoSub.py: line 29: `class Usage(Exception):'

Mijn kennis van python gaat echter niet zo ver om nu het X gedeelte eruit te slopen :(
Ik gebruik AutoSub verder niet.. maar het lijkt alsof hij autosub probeert te starten als een shellscript en niet als een python script. Probeer anders als commando:
python AutoSub.py --daemon --nolaunch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19:57

Damian

Insane Obtrusion

Ik heb nu ineens een probleem met Couchpotato. Hij wil de films niet meer weergeven in de manage afdeling.

Lijkt allemaal goed te staan qua rechten, heb ook niets veranderd. Iemand een idee?

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• serhat
Staat er iets nuttings in de log?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian
  • Laatst online: 19:57

Damian

Insane Obtrusion

serhat schreef op maandag 18 februari 2013 @ 12:41:
Staat er iets nuttings in de log?
Niet veel. Zie nu trouwens dat hij ook niets meer doorstuurd naar SABnzbd. Maar ff opnieuw installeren denk ik.

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianNL
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 20:12
Damian schreef op maandag 18 februari 2013 @ 12:09:
Ik heb nu ineens een probleem met Couchpotato. Hij wil de films niet meer weergeven in de manage afdeling.

Lijkt allemaal goed te staan qua rechten, heb ook niets veranderd. Iemand een idee?
Hier hetzelfde probleem... Ik vermoed dat de laatste update er iets mee te maken heeft. Wacht maar rustig af op de volgende update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• serhat
Ik heb net nog CP gebruikt. Ik gebruik de laatste versie vanuit git (althans hij hoort zelf te updaten). Versie is van 14 februari. Als ik chek for updates doe, zegt hij dat het de laatste is.

Downloaden + doorsturen naar nzbget ging prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orcie
  • Laatst online: 20-06 15:26
Schumi. Als ik jouw branch van Sickbeard installeer lopen de updates dan ook via jouw. Nu heb ik er geen omkijken naar namelijk. Ik wil graag op een normale manier Nederlandse series downloaden. Hoezo wordt dat op de main trouwens niet gewoon gefixed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• serhat
Ja, dan gaat het via Schumi's brach, alleen gaat het updaten zoals met de normale Sickbeard. Boven krijg je een melding te zien dat er een update is en als je er op drukt kan je updaten. Schumi probeert het zelf om de zoveel tijd bij te werken naar de laatst beschikbare versie van SB.

Zo lang dat blijft gebeuren, zal je niet zo veel last hebben van het feit dat het via zijn branch gaat.
Pagina: 1 ... 8 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]Als je een vraag stelt, vergeet dan <strong>niet</strong>:

<ul style="line-height: 1em">
<li style="font-size:150%; line-height:22px;">Het bespreken van index sites en het vragen om invites is niet toegestaan!</li>
<li>Eerst in de debug logging te kijken (eventueel mee te posten via http://www.pastebin.com)!</li>
<li>Het besturingssysteem te vermelden (OSX, Linux, Windows, NAS (Synology,QNAP,etc)</li>
<li>Repository versie (Main of andere fork)</li>
</ul>~~~[/html]