"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!
Basement Bios ---- Exo-S
Lees net iets over de schumi2004 branch van Sickbeard. Klopt dit?
[ Voor 29% gewijzigd door Xaero op 31-01-2013 09:52 ]
Season %0S/%SN - S%0SE%0E - %EN - %QN-%RG
PSN: tcviper | Steam: Viper | TechConnect - MikeRedfields
Dit zet ik dan in Sickbeard neem ik aan?tcviper schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 09:56:
Als je dit gebruikt gaat het renamen altijd prima ook met laden van subs:
Season %0S/%SN - S%0SE%0E - %EN - %QN-%RG
Basement Bios ---- Exo-S
Mijn branch is die van TolstyakXaero schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 09:47:
Iemand toevallig een idee hoe je Sickbeard laat weten dat SAB een nzbtje niet kan downloaden omdat ie offline gehaald is? Las iets over de optie 'empty_postproc' maar weet niet of Sickbeard daar al aan mee doet?
Lees net iets over de schumi2004 branch van Sickbeard. Klopt dit?. Samen met de nzbToMedia branch voor het postprocessen. Of is het handiger om de Tolstyak branch te pakken?
Zie een van de handleidingen in de OP.Mystikal schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 10:01:
[...]
Dit zet ik dan in Sickbeard neem ik aan?
vanuit SB wordt een download naar sab gestuurd met categorie TV.
Je moet dan in SAB een categorie instellen (TV) met postprocess sabtosickbeard.
Als je daarna in SB de renaming goed zet, komt alles in orde
Handigst is even een van de handleidingen te bekijken ,daar staat alles goed in uitgelegd
Bij het postprocessen door SabtoSickbeard gaat het echter mis. De afleveringen belanden in de juiste map, maar krijgen allemaal de naam "[naam van de show] - 0001-01-01 - .mkv". Ze overschrijven elkaar.
Kan ik dit ergens aanpassen, en zo ja, waar? Het gebeurt zowel bij een Windows-installatie als bij een QPKG-installatie op een Qnap NAS.
[ Voor 0% gewijzigd door drfruit op 31-01-2013 13:55 . Reden: tikfout ]
Ah ik zag het... Staat er ergens een uitleg over hoe dat precies werkt met failed downloads? Heb het nu aan de praat alleen begint hij niet automatisch opnieuw met het zoeken naar een andere NZB..
1
2
| jan-31 12:21:18 INFO CP Server Thread-9 :: Marked as failed. Continuing with processing episodes as failed jan-31 12:21:18 INFO CP Server Thread-9 :: Failed download detected: The.Big.Bang.Theory.S06E11.The.Santa.Simulation.1080p.WEB-DL.DD5.1.H.264.nzb |
Postprocessen gaat dus goed
Als ik het goed begrepen heb zou het "onderwater" allemaal afgehandeld en getriggerd moeten worden echter bij de voor laatste update zat er nog een fout in zijn code.Xaero schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 12:27:
[...]
Ah ik zag het... Staat er ergens een uitleg over hoe dat precies werkt met failed downloads? Heb het nu aan de praat alleen begint hij niet automatisch opnieuw met het zoeken naar een andere NZB..
code:
1 2 jan-31 12:21:18 INFO CP Server Thread-9 :: Marked as failed. Continuing with processing episodes as failed jan-31 12:21:18 INFO CP Server Thread-9 :: Failed download detected: The.Big.Bang.Theory.S06E11.The.Santa.Simulation.1080p.WEB-DL.DD5.1.H.264.nzb
Postprocessen gaat dus goed
Er werd geen nieuwe download getriggerd.
Nu is dat gefixed maar nog niet zelf kunnen testen, wat je wel kunt doen voor me is kijken of die betreffende aflevering nu terug op wanted staat?
Er valt eigenlijk weinig aan in te stellen behalve remove folder after failed (welke standaard op enabled staat als goed is)Xaero schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 12:42:
Als ik 'm weer op wanted zet krijg ik exact hetzelfde in de log.. Of hij heeft een zelfde release/nzb gevonden op een andere Newznab provider die het ook niet, of hij pakt gewoon weer de oude
Heb het Tolstyak ook al eens duidelijk proberen te maken dat wanneer een release failed is dat dan de status van deze episode in gui op wanted gezet moet worden, dat gebeurt volgens mij nog (steeds) niet.
Ik zal vanavond de release die failed was bij je zelf proberen, wil je een keer een failed download kun je er geen vinden
van wat ik lees in de handleiding die in de eerste post staat, is µtorrent zo in te stellen dat hij al zijn downloads naar 1 map verplaatst. Maar nu mijn probleem.
Ik download wel meer met µtorrent, en ik wil dat gewoon in een downloadsmap zetten.
De films die ik download wil ik echter in de map Films zetten, zodat XBMC ze mooi pakt, en het is ook beter georganiseerd in het geheel.
Mijn ideale situatie:
Downloads afkomstig vanuit Couchpotato worden in Films gezet uiteindelijk, de rest die ik zelf start komen in Downloads terecht.
Is er een manier om mijn situatie zo te veranderen, zodat ik op mijn ideale situatie uitkom?
Zo heb ik het ingesteld, werkt prima
[ Voor 11% gewijzigd door cypher21 op 31-01-2013 13:05 ]
Zal dit vanavond eens bekijken, volgens mij had ik dat scannen van een map al ingesteld op de Films map, maar dit werd dan alleen even in CouchPotato gezet onder het kopje Manage. (weet niet of dit hetzelfde is?)cypher21 schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 13:04:
CP de map downloads laten scannen, als CP iets vindt wat een film is, en hij kent het, dan gaat ie deze postprocessen en zal CP de film in de map films zetten.
Zo heb ik het ingesteld, werkt prima
Aah, okee dan is dat dus iets anders, zal hier vanavond rond 7 weer op terugkomen jongens. Alvast bedankt!Anoniem: 93986 schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 13:42:
Manage is de map waar je films al in klaar staan en gescand en verplaatst zijn.
Ik ben het gewoonweg niet eens met wat SickBeard doet. Ik kan te weinig.Mystikal schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 09:47:
Waarom, omdat ik daar waarschijnlijk niet goed over nagedacht heb. Dus postprocessing uitzetten in SABNZB en Sickbeard uit de 'complete' folder de episodes laten post processen?
de standaard naming van Sickbeard laat bepaalde dingen weg (zover ik dat kan zien) zoals het verlies van de x264 tag.
Enige wat Sickbeard mag doen is het seizoensnummer correct overnemen
Season %0S/
dus die 0 gaat er bij mij uit, en dan werkt alles toppie zoals ik het wil.
There are no secrets, only information you do not yet have
Ja onder Config > Post processing Name PatternMystikal schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 10:01:
[...]
Dit zet ik dan in Sickbeard neem ik aan?
Ik kon geen taalinstelling vinden in CP, met google krijg ik niets waar dit besproken word, iemand ideeën?
Edit: Ohja, het implementeren van µtorrent in CP blijft niet werken, hij download ze nu netjes maar ik geloof dat ze niet naar de juiste map worden verplaatst na afloop.
Hij heeft tot nu toe geen film gedownload, op 1 na die ik nu voor de 4e keer download (telkens wat instellingen veranderd en weer geprobeerd).
Als ie weer eens een film gedownload heeft, met problemen, dan is er grote kans dat ik weer eventjes aan kom wandelen haha, maar voor nu ben ik er eventjes klaar mee voor het weekend
[ Voor 43% gewijzigd door TheRealRMike op 02-02-2013 02:35 ]
[ Voor 7% gewijzigd door jmxd op 02-02-2013 09:22 ]
Ik heb regelmatig dat hij hangt en dat ik hem moet stoppen en starten vanuit de synology manager.
Met nzbget en sickbeard heb ik hier geen last van.
Ik heb hetzelfde op een ds209, als hij zichzelf geupdate heeft dan blijft hij hangen in het restart proces. Na een restart via de dsm doet hij het weer prima.MADG0BLIN schreef op zaterdag 02 februari 2013 @ 15:38:
Zijn er nog meer mensen die Couch potato hebben draaien op een Synology 212j?
Ik heb regelmatig dat hij hangt en dat ik hem moet stoppen en starten vanuit de synology manager.
Met nzbget en sickbeard heb ik hier geen last van.
Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz
Ik heb precies hetzelfde postprocessing gaat helemaal goed. Als een download succesvol is is er niets aan de hand en wordt deze netjes door sickbeard geprocessed. Als er een failed is wordt dit ook netjes doorgegeven waarna sickbeard er helemaal niets mee doetschumi2004 schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 12:45:
[...]
Er valt eigenlijk weinig aan in te stellen behalve remove folder after failed (welke standaard op enabled staat als goed is)
Heb het Tolstyak ook al eens duidelijk proberen te maken dat wanneer een release failed is dat dan de status van deze episode in gui op wanted gezet moet worden, dat gebeurt volgens mij nog (steeds) niet.
Ik zal vanavond de release die failed was bij je zelf proberen, wil je een keer een failed download kun je er geen vinden

Toch krijg ik deze foutmelding steeds:
Loading config from C:\Users\Administrator\Desktop\SickBeard-win32-alpha-build496\autoProcessTV\autoProcessTV.cfg
ERROR: You need an autoProcessTV.cfg file - did you rename and edit the .sample?
Zoals te zien is, wordt netjes naar het juiste bestand verwezen. In het bestand heb ik staan:
[SickBeard]
host=localhost
port=8090
username=
password=
web_root=
ssl=0
Sab en SB staan beiden op mijn WHS2011 server. Beiden zijn daar via de localhost te bereiken. Een wachtwoord heb ik niet ingesteld op SB, vandaar de blanco velden.
Het is me alleen niet duidelijk waar ik deze regel moet invoeren:
sabToSickbeard.exe - Windows SABnzbd+
[ Voor 112% gewijzigd door Hans C op 02-02-2013 17:47 ]
https://www.dropbox.com/s/3emoznfc3bouj0b/common.py
Aantal HD opties toegevoegd voor betere kwaliteit.
Volgorde is nu als volgt:
SD (TV)
SD (DVD)
720p x264
720p WEB-DL
1080i MPEG2
1080p x264
1080p WEB-DL
720p Bluray x264
1080p Bluray x264
720p Bluray VC1
1080p Bluray VC1
720p Bluray AVC
1080p Bluray AVC
Alleen weet nog niet hoe ik die 1080 WEB-DL moet inschatten. Wellicht boven de 720p Bluray x264 optie?
Tips en suggesties uiteraard welkom.
[ Voor 10% gewijzigd door xs4me op 02-02-2013 19:22 ]
Ik ben van plan de fork van Schumi te gebruiken overigens.
Grt. Freek
🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp
Misschien moet je Pneumatic (http://forum.xbmc.org/showthread.php?tid=97657) ook nog toevoegen om je server nog meer ultimate te maken.
🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp
Weet je zeker dat je het bestand goed heb genoemd? Als ik naar de code kijk van Sickbeard checkt hij of C:\Users\Administrator\Desktop\SickBeard-win32-alpha-build496\autoProcessTV\autoProcessTV.cfg echt bestaat en zo niet geeft hij die ene foutmelding. Als er iets in je config niet klopt, zoals een verkeerd URL zou je een ander fout moeten krijgen, ergens later in het scriptje.Hans C schreef op zaterdag 02 februari 2013 @ 17:04:
De series worden door SB in de wachtrij bij SAB geplaatst. SAB download ze in de categorie TV. Bij de categorie heb ik aangegeven dat het .exe script gebruikt moet worden.
Toch krijg ik deze foutmelding steeds:
Loading config from C:\Users\Administrator\Desktop\SickBeard-win32-alpha-build496\autoProcessTV\autoProcessTV.cfg
ERROR: You need an autoProcessTV.cfg file - did you rename and edit the .sample?
Zoals te zien is, wordt netjes naar het juiste bestand verwezen. In het bestand heb ik staan:
[SickBeard]
host=localhost
port=8090
username=
password=
web_root=
ssl=0
Sab en SB staan beiden op mijn WHS2011 server. Beiden zijn daar via de localhost te bereiken. Een wachtwoord heb ik niet ingesteld op SB, vandaar de blanco velden.
Het is me alleen niet duidelijk waar ik deze regel moet invoeren:
sabToSickbeard.exe - Windows SABnzbd+
Je kan het per film instellen naar een andere taal titel.TheRealRMike schreef op zaterdag 02 februari 2013 @ 02:31:
Ik zag net dat CouchPotato mijn films allemaal prachtig en goed renamed, maar de Nederlandse titels willen niet Nederlands blijven. Als voorbeeld, voor mijn zusje Mees Kees gedownload en deze werd vernoemt naar Sub. Sam?
Ik kon geen taalinstelling vinden in CP, met google krijg ik niets waar dit besproken word, iemand ideeën?
(Edit knopje)
Toevoeging (ander probleem): de waarde verhoogd naar 60. Dan zegt CouchPotato (renamer) dat de film gedownload is, maar doet er vervolgens alsnog niets mee. Oorzaak: De map naam (in dit geval de hoofdmap) mag niet het woord "Sample" bevatten. Anders wordt de totale inhoud genegeerd.
[ Voor 17% gewijzigd door aex351 op 03-02-2013 01:43 ]
< dit stukje webruimte is te huur >
Ik kan bevestigen dat dit probleem nog steeds bestaat. Gisteren de fork van Schumi geinstalleerd, maar helaas gaat hij niet op zoek naar een nieuwe download als er een failed is. Ik zie wel in de logfile voorbij komen dat SAB het netjes doorgeeft aan SickBeard, maar die doet er dus niets mee. Episode blijft op Snatched staan en gaat niet terug op WantedKalua schreef op zaterdag 02 februari 2013 @ 16:43:
Ik heb precies hetzelfde postprocessing gaat helemaal goed. Als een download succesvol is is er niets aan de hand en wordt deze netjes door sickbeard geprocessed. Als er een failed is wordt dit ook netjes doorgegeven waarna sickbeard er helemaal niets mee doet. Hij gaat niet meer automatisch op zoek naar een nieuwe downlaod
Tolstyak weet er al van, zelf me er nog niet in verdiept.Freekers schreef op zondag 03 februari 2013 @ 11:41:
[...]
Ik kan bevestigen dat dit probleem nog steeds bestaat. Gisteren de fork van Schumi geinstalleerd, maar helaas gaat hij niet op zoek naar een nieuwe download als er een failed is. Ik zie wel in de logfile voorbij komen dat SAB het netjes doorgeeft aan SickBeard, maar die doet er dus niets mee. Episode blijft op Snatched staan en gaat niet terug op Wanted
Zal straks eens kijken, kan niet zoveel zien aan de status change qua error's in logging.
Alvast bedanktschumi2004 schreef op zondag 03 februari 2013 @ 12:24:
Tolstyak weet er al van, zelf me er nog niet in verdiept.
Zal straks eens kijken, kan niet zoveel zien aan de status change qua error's in logging.
Ik neem aan dat dit wel ooit eens heeft gewerkt een een update het heeft gesloopt? Is het terugzetten van een oudere versie dan wellicht een optie?
Dit probleem heb ik ook. ik heb de black hole map 777 rechten gegeven anders pakt nzbget hem niet. nadat ik de 77 rechten heb gegeven ziet hij de nzb wel maar krijg ik deze error.Tarabass schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 21:52:
Dit gaat over nzbget icm headphones. Na wat configureren heb ik één en ander aan de praat gekregen.Als ik de nzb open in Grabit werkt de nzb-file gewoon. Handmatig toevoegen aan NZBGet werkt ook gewoon. Handmatig in de black hole gooien werkt ook gewoon. Waarom zou NZBGet hem niet kunnen parsen? Wat kan dit zijn?
- Headphones haalt een nzb op
- Gooit die nzb in de black hole
- NZBGet pakt hem op
- Kan hem niet parsen
error Sun Feb 03 2013 11:51:58 Could not add collection ****.nzb to queue
error Sun Feb 03 2013 11:51:58 Failed to parse nzb-file
Dezelfde nzb met de hand toevoegen aan die map werkt wel.
Sickbeard, Transmission werkt allemaal prima.
Ik heb een probleem, en dat probleem is dat ik Couchpotato niet fatsoenlijk krijg gedraaid op mijn HTPC.
Al mijn films worden binnen gehengeld dmv microTorrent (utorrent), deze worden eerst gedownload naar users/downloads om ze vervolgens te verplaatsen naar F:\multimedia\uitzoeken.
Vanuit uitzoeken draait mijn renamer en die zou alles naar F:\multimedia\films\ moeten verplaatsen met de juiste metadata. Nu is het probleem dat bij het renamen al mijn films de stempel "FAILED_RENAME" krijgen terwijl de film wel is weggeschreven naar de /film/ map. Vervolgens stroomt mijn log vol met :
1
2
3
4
5
| [tato.core.plugins.renamer] Failed moving the file "dredd.2012.720p.bluray.x264-sparks.mkv" : Traceback (most recent call last): File "C:\Program Files (x86)\CouchPotato\CouchPotato-2.0.6.1.win32\couchpotato\core\plugins\renamer\main.py", line 374, in scan File "C:\Program Files (x86)\CouchPotato\CouchPotato-2.0.6.1.win32\couchpotato\core\plugins\renamer\main.py", line 454, in moveFile File "shutil.pyc", line 299, in move WindowsError: [Error 32] The process cannot access the file because it is being used by another process: 'F:\\Multimedia\\Uitzoeken\\Couchpotato\\Dredd.2012.720p.BluRay.x264-SPARKS [PublicHD]\\dredd.2012.720p.bluray.x264-sparks.mkv' |
En blijft hij in een soort loop vastzitten op Dredd.
Wat de volgende error oplevert:
1
| [tato.core.plugins.renamer] Renamer is already running, if you see this often, check the logs above for errors. |
Hoe is dit op te lossen?
[ Voor 5% gewijzigd door Strunkie op 03-02-2013 19:34 ]
^ Post is hierboven!
Volgens mij licht het gewoon aan CP zelf. Ik draai nog DSM 4.1 en bij mij is 'ie ook ineens nog trager dan anders en bovendien crasht hij om de zoveel minuten waardoor ik de service opnieuw moet starten. Erg handig, not. Ligt ook niet aan de DSM package, want een collega van mij heeft hetzelfde op zijn Netgear-NAS. Die heeft 'm gewoon handmatig geïnstalleerd.tcviper schreef op zondag 03 februari 2013 @ 13:17:
Ben ik de enige waar Couchpotato server sinds DSM 4.2 echt shit loopt? Duurt gewoon 30 seconde voor de webpagina opent en dan is het soms alsnog traag. Alle andere apps zoals sickbeard zijn super snel. Ook een reinstall van CP doet niksEnig idee?
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Voor de Windows gebruikers: het common.py bestandje kun je gewoon downloaden. Vervolgens ga je naar je Sickbeard dir: \SickBeard\lib. Daar staat een sickbeard.zip bestand. Als je die opent met bv. WinRAR kun je in de .zip navigeren naar de map \sickbeard\. Vervolgens sleep je simpelweg de common.py in die map in de .zip. Daarna Sickbeard herstarten en tadaa: je kunt o.a. 1080p WEB-DL selecteren onder Quality settings.
[/spuit11 voor zover dit al duidelijk was :P]
[ Voor 4% gewijzigd door The Legend op 04-02-2013 00:32 ]
Ik ben toch malle pietje niet!
Ik ben nog steeds bezig om van die fout boodschap af te komen. Echter wanneer ik geen destination dir invul krijg ik de volgende fout boodschap in de SB logs:schumi2004 schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 10:06:
[...]
Je hebt in SB Post-processing config zeker de TV Download Dir ingesteld als de destination dir?
Lees even de comment erbij wanneer en waarom je deze gebruiken moet.
2013-02-03 11:49:09.293700 POSTPROCESSER :: Automatic post-processing attempted but dir doesn't exist
Vul ik hem wel in dan krijg ik dus die andere fout boodschap maar gaat het verder wel gewoon goed.
Ik snap ook niet precies wat SB bedoelt met:
You're trying to post process an episode that's already been moved to its show dir.
Het vreemde is dat alles wel gewoon verder goed gaat. De download wordt gestart en er wordt correct uitgepakt en bestanden worden correct in de juiste mappen neer gezet. Het is dus alleen een melding in de logs van SB
[ Voor 12% gewijzigd door chippie777 op 04-02-2013 10:31 ]
service draait en nzbget download ook gewoon..... maar kan geen verbinding meer maken....
iemand anders dit euvel gehad?
DS211j met nzbget van de synocommunity
Damn it's good 2b a Tweaker!
Dankzij Apple is deze niet meer te vinden in de Appstore en ook op Cydia lijkt hij niet (meer?) te staan.
Ik dacht dat ik het zeker wist, maar vandaag nog even iets gechecked. Ik heb de extensies van bekende bestanden aangezet en toen bleek dat het bestand xxx.cfg.cfg heette. Dat heb ik nu dus goed gezet. Even afwachten wat er nu gebeurt. Bedankt.serhat schreef op zaterdag 02 februari 2013 @ 22:29:
[...]
Weet je zeker dat je het bestand goed heb genoemd? Als ik naar de code kijk van Sickbeard checkt hij of C:\Users\Administrator\Desktop\SickBeard-win32-alpha-build496\autoProcessTV\autoProcessTV.cfg echt bestaat en zo niet geeft hij die ene foutmelding. Als er iets in je config niet klopt, zoals een verkeerd URL zou je een ander fout moeten krijgen, ergens later in het scriptje.
https://github.com/midget...445#issuecomment-13092189
Leg eens van begin af aan uit hoe je het 1 en ander ingesteld hebt, dus Sab en SB.chippie777 schreef op maandag 04 februari 2013 @ 10:30:
[...]
Ik ben nog steeds bezig om van die fout boodschap af te komen. Echter wanneer ik geen destination dir invul krijg ik de volgende fout boodschap in de SB logs:
2013-02-03 11:49:09.293700 POSTPROCESSER :: Automatic post-processing attempted but dir doesn't exist
Vul ik hem wel in dan krijg ik dus die andere fout boodschap maar gaat het verder wel gewoon goed.
Ik snap ook niet precies wat SB bedoelt met:
You're trying to post process an episode that's already been moved to its show dir.
Het vreemde is dat alles wel gewoon verder goed gaat. De download wordt gestart en er wordt correct uitgepakt en bestanden worden correct in de juiste mappen neer gezet. Het is dus alleen een melding in de logs van SB
Staan ze op zelfde machine, maak je gebruik van sabToSickBeard script, wat zijn je dirs die je opgegeven hebt in Sab voor series en in Sickbeard enz.
[ Voor 73% gewijzigd door schumi2004 op 04-02-2013 20:01 ]
Weet iemand of de oude CP wel (of beter) werkt (Dus niet CPserver).
Zo... even een bericht uit het vorige topic/vorige jaar naar boven halenschumi2004 schreef op donderdag 06 december 2012 @ 21:34:
Wat ik proberen wil is zodra XBMC opstart er een script gedraaid wordt wat NZBget in pauze zet en zodra XBMC afgesloten wordt de download weer geresumed wordt dit omdat downloads tijdens LiveTV streams welke van zelfde NAS komen invloed op elkaar hebben.
Was even een idee wat in me opkwam of zoiets mogelijk is, je kan welk nzbget -u en nzbget -s doen voor pauze en resume maar geen idee hoe eigenlijk.
Als je hier nog niet aan toegekomen bent, dan is de service.nzbget XBMC Add-on misschien interessant. Deze service pauzeerd NZBGet op het moment dat je wat begint af te spelen en resumed NZBGet weer als het afspelen stopt. Afhankelijk van hoe je hem insteld, doet hij dit bij het afspelen van video, audio of bij beide.
Ik kwam toevallig je topic tegen en dacht ik upload hem even naar github.
Thanks, I keep you posted!schumi2004 schreef op maandag 04 februari 2013 @ 19:59:
Tolstyak heeft gereageerd dat zijn failed download patch nu gefixed zou moeten zijn. Ik ga straks mijn repo bijwerken.
Zelfde probleem hier. Was dit met de vorige versie van DSM ook al zo?Scorp schreef op maandag 04 februari 2013 @ 21:15:
CPserver bij mij ook verschrikkelijk op m'n DS212j... Erg traag, download alleen wanneer het hem uit komt, loopt m'n originele library niet na. Na het downloaden hernoemt hij niets.
Weet iemand of de oude CP wel (of beter) werkt (Dus niet CPserver).
Top, thanks.LeechGuy schreef op maandag 04 februari 2013 @ 21:24:
[...]
Zo... even een bericht uit het vorige topic/vorige jaar naar boven halen
Als je hier nog niet aan toegekomen bent, dan is de service.nzbget XBMC Add-on misschien interessant. Deze service pauzeerd NZBGet op het moment dat je wat begint af te spelen en resumed NZBGet weer als het afspelen stopt. Afhankelijk van hoe je hem insteld, doet hij dit bij het afspelen van video, audio of bij beide.
Was er idd nog niet aan toegekomen maar ga het direct proberen
Edit:
Als je het geen probleem vind ga ik het proberen om te zetten voor SABnzbd, kan voor andere ook handig zijn
Begint stiekum nog leuk te worden dat scriptjes maken
[ Voor 10% gewijzigd door schumi2004 op 05-02-2013 00:19 ]
Hij is volgens mij nog wel beschikbaar via vShare of appcake. Anders kun je nog Maraschino gebruiken. Is geen native app, maar geeft wel een (mobile) webinterface voor sab / cp en sb. De reguliere Maraschino interface werkt overigens niet op de iPad, jammer want dat zou er perfect uitzien.Snippo schreef op maandag 04 februari 2013 @ 19:43:
Weet iemand een alternatief voor Qouch op de iPad?
Dankzij Apple is deze niet meer te vinden in de Appstore en ook op Cydia lijkt hij niet (meer?) te staan.
If you think sex is a pain in the ass, try different position
Installatie van 0.9.1 verliep vlekkeloos dankzij een QPKG van clinton.hall. Direct de eerste instellingen gedaan en dit werkt allemaal prima. Eerst even handmatig een NZB toegevoegd, en kijken hoe het werkt. Gaat ook prima en ik het het post-processing niet zo nodig aangezien ik dat sickbeard laat doen.
Maar nu dacht ik: "even sickbeard aanpassen dat hij zijn nzb's naar NZBGet stuurt i.p.v. Sab. Maar op een 1 of andere manier komen ze niet aan.
Hij stuurt de hele NZB niet naar NZBGET, maar ik kan in de logs ook niet vinden waarom niet. Iemand dit eerder gehad?
UPDATE: Blijkbaar een fout van mij. Ik had er http://localhost:6789 staan en dat werkt niet. Zonder http werkt het wel. Dus al 1 zorg minder. Sickbeard werkt nu goed met NZBGET 0.9.1. Nu nog spotweb en couchpotato overzetten.
[ Voor 48% gewijzigd door Senaxx op 05-02-2013 15:01 ]
In Sickbeard heb ik het volgende ingesteld in post-processing:
TV Download dir: /volume1/Deep Lake/nzbget/dst/tv - ("Deep Lake" is m'n download share, misschien spatie probleem?)
Scan & Process staat aan.
Dit werkt niet, dus toen probeerde ik het via NZBget (is volgens mij sowieso beter):
SabToSickBeard: /usr/local/sickbeard/share/SickBeard/autoProcessTV/sabToSickBeard.py
SickBeard: Yes
Ook dit werkt niet, maar als ik via SickBeard handmatig post-process doe naar:
/volume1/Deep Lake/nzbget/dst/tv
Dan werkt het wel.... Wat gaat hier mis? Ik kan niets zinnigs vinden in de logs, behalve:
1
2
| 2013-02-05 13:29:10.406388 SEARCHQUEUE-BACKLOG-121361 :: Error loading Sick Beard Index URL: http://lolo.sickbeard.com/api?limit=100&t=tvsearch&season=1&rid=24493&maxage=800&cat=5030%2C5040 2013-02-05 13:30:09.656368 SEARCHQUEUE-RSS-SEARCH :: Error loading URL: http://lolo.sickbeard.com/getnzb/278c72a66b90fa3ad039bed58c35e9e6.nzb&i=0&r= |
Anoniem: 485753
Check if your post-processing script has a call to SabToSickBeard like this:TheJVH schreef op dinsdag 05 februari 2013 @ 15:31:
Sinds kort heb ik Sickbeard en NZBget draaien op m'n Synology DS212J. Werkt prima, daarnet alweer een nieuwe aflevering van vannacht binnen gehaald, alleen werkt het post-processen niet.
1
| $PythonCmd $SabToSickBeard "$NZBPP_DIRECTORY" "$NZBPP_NZBFILENAME" >/dev/null 2>&1 |
Then modify the line by removing ">/dev/null 2>&1". This part redirects the output into *nowhere*. By omitting the redirecting the output will be shown in NZBGet log. If an error is printed, you''ll be able to see it.
In mijn Manage list staat een 1080p film die CP denkt gedownload te hebben. Nu wil ik deze film echter opnieuw downloaden als 720p. Echter wil CP de film niet opnieuw zoeken/downloaden, omdat hij denkt dat er al een hogere kwaliteit gedownload is. Ook als ik de film uit de lijst verwijder wil hij die download niet vergeten.
Anoniem: 93986
[ Voor 39% gewijzigd door SaphuA op 06-02-2013 12:39 ]
Lijkt me makkelijker om ff handmatig dat nzbtje in de download map te gooien, maar goed
Helaas, Ik zie geen verschilschumi2004 schreef op maandag 04 februari 2013 @ 19:59:
Tolstyak heeft gereageerd dat zijn failed download patch nu gefixed zou moeten zijn. Ik ga straks mijn repo bijwerken.
Werkt het bij jou wel zoals het hoort? Ik weet namelijk niet of ik hem goed geupdated heb (Git Pull zou genoeg moeten zijn?).
Thanks!
Zou opgelost moeten zjn nuFreekers schreef op woensdag 06 februari 2013 @ 14:38:
[...]
Helaas, Ik zie geen verschilDownload blijft nog steeds op 'Snatched' staan als deze failed is.
Werkt het bij jou wel zoals het hoort? Ik weet namelijk niet of ik hem goed geupdated heb (Git Pull zou genoeg moeten zijn?).
Thanks!
Edit:
Heeft er iemand ook recentelijk met de laatste versie van SAB (versie .9/.10) mee gemaakt dat hij aan geeft in de mail dat de download gelukt is maar in werkelijkheid keihard failed is?
De file is in totaal laat zeggen 300MB groot maar SAB download uiteindelijk 13MB en zegt dat ie goed is
[ Voor 27% gewijzigd door schumi2004 op 07-02-2013 10:02 ]
Fix voor wat?pina schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 10:46:
is er nog altijd geen fix uit voor couchpotato voor synology NAS?
Als je bedoelt dat CP er soms spontaan mee ophoud dan weet ik niet of er een fix voor is.pina schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 11:10:
bij mij, en nog heel wat anderen, werkt CP sinds enkele weken niet meer... hij kan geen verbinding maken met de app bij het opstarten... denk dat veel te maken heeft met de update van python
Heb het zelf ook af en toe en herstarten helpt dan niet, wat wel hielp was opnieuw eroverheen installeren, dan deed hij het weer.
Heb zelf het idee dat er iets met de update process niet goed gaat, zelf het idee dat ie na een update moeite heeft een restart uit te voeren en daardoor vast loopt.
Damn it's good 2b a Tweaker!
http://couchpotato.myrepospace.com/Snippo schreef op maandag 04 februari 2013 @ 19:43:
Weet iemand een alternatief voor Qouch op de iPad?
Question: Wouldn't it be better if this was logged everytime, but with the loglevel debug at least? Reason I ask is that you might have your reasons not to.Anoniem: 485753 schreef op dinsdag 05 februari 2013 @ 15:52:
[...]
Check if your post-processing script has a call to SabToSickBeard like this:
code:
1 $PythonCmd $SabToSickBeard "$NZBPP_DIRECTORY" "$NZBPP_NZBFILENAME" >/dev/null 2>&1
Then modify the line by removing ">/dev/null 2>&1". This part redirects the output into *nowhere*. By omitting the redirecting the output will be shown in NZBGet log. If an error is printed, you''ll be able to see it.
If you just didn't get to it yet or something, I wouldn't mind taking a look at it. Wouldn't mind contributing back a bit.
---
Vraag: Zou het niet beter zijn als dit altijd wordt gelogd, al dan niet als debug? Misschien dat jij een reden had om dit niet te doen.
Als je er nog niet aan toegekomen bent, zou ik het niet erg vinden om er even naar te kijken. Vind het leuk om af en toe wat terug te doen.
[ Voor 15% gewijzigd door serhat op 08-02-2013 10:26 . Reden: Snelle Nederlandse vertaling (Engels vind ik netjes omdat mijnheer veel moeite voor ons doet) ]
Kunnen we het niet gewoon in het Nederlands houden ?serhat schreef op vrijdag 08 februari 2013 @ 08:53:
[...]
Question: Wouldn't it be better if this was logged everytime, but with the loglevel debug at least? Reason I ask is that you might have your reasons not to.
If you just didn't get to it yet or something, I wouldn't mind taking a look at it. Wouldn't mind contributing a bit.
Ondanks dat mijn engels ( en andere talen ) goed genoeg zijn, zitten we op een Nederlands Forum.
Dat die persoon nzbget in ENG reageert, wil niet zeggen dat we allemaal maar moeten omschakelen ?
Alleen is de effectiviteit van Pneumatic een beetje verslechterd, ivm de notice en takedowns op het momentCoenen schreef op zaterdag 02 februari 2013 @ 20:48:
Waarom een externe server? Ik heb ongeveer een vergelijkbare set up gewoon thuis draaien.
Misschien moet je Pneumatic (http://forum.xbmc.org/showthread.php?tid=97657) ook nog toevoegen om je server nog meer ultimate te maken.
[ Voor 26% gewijzigd door FreshMaker op 08-02-2013 10:14 ]
Situatie:
Ik luister in mijn auto vaak naar podcasts, via de usb aansluiting van de autoradio.
Ik heb thuis een NAS waar ik ook Sabnzbd, sickbeard en couchpotato op heb draaien.
Wat ik graag zou willen:
Dat ik met zo'n zelfde webinterface als bijvoorbeeld sickbeard mijn podcasts in kan stellen, deze worden dan automatisch gedownload en gerenamed naar een formaat wat mijn auto snapt (nogal last met de volgorde van lange bestandsnamen, bij audioboeken en podcasts is het best fijn als het in de goede volgorde doorkomt)
Met een beetje geluk zet ie het met een postprocessing script ook nog op m'n usbstick(a), in het goede mapje.
Als ik dan thuiskom en in de auto heb gemerkt dat ik alles op mijn usbstick(b) heb gehoord, wissel ik de twee usbsticks om (in de hoop dat ie niet net bezig is met schrijven, dat terzijde) en kan ik weer fijn luisteren, kan het systeem de usbstick legen en weer verder gaan met downloaden)
Vraag:
Bestaat dit? (of in ieder geval een deel hiervan, ik weet dat een een specifiek probleem is)
Ik weet dat er verschillende cli podcast-downloaders zijn, maar vind die erg ongebruiksvriendelijk. Bovendien zou ik het fijn vinden als ik alle instellingen en afleveringen netjes via de webinterface kan regelen (ik weet het, we zijn verwend met het sab-sick-couch trio).
Ik ben niet te beroerd om zelf wat te programmeren (als ik nog ergens een emmertje tijd vind, lijkt het me best een top project om helemaal zelf te maken), dus als er iemand een sickbeard-achtige podcastdownloader weet dan ben ik daar al enorm mee geholpen. Hack ik heel dat rename en usb-stick verhaal er zelf wel tegenaan met lelijke bash-scriptjes
tldr; Bestaat er al een sickbeard voor podcasts?
@Freshmaker; ja, daar heb je ook wel weer gelijk in, helaas.
[ Voor 7% gewijzigd door Coenen op 08-02-2013 13:13 ]
Dankjewel, het lijkt op het eerste gezicht wel een beetje overkill, als ik dit alleen maar ga gebruiken om de podcasts te downloaden (hoewel het podcast-gedeelte er wel zo uitziet als ik in gedachte had bij een web-interface podcast manager).Coenen schreef op vrijdag 08 februari 2013 @ 13:11:
Kijk eens naar Subsonic, die kan Podcast's downloaden naar je NAS en vervolgens streamen naar je telefoon. Zo luister ik wel eens naar m'n muziek in de auto. Je moet de bitrate wel laag instellen ivm data verbruik en Subsonic heeft geen specifieke interface voor Podcast, het is meer als algemene muziek streamer bedoelt, maar het zou een oplossing voor je kunnen zijn.
@Freshmaker; ja, daar heb je ook wel weer gelijk in, helaas.
Misschien moet ik dit toch maar proberen dan. Ik hoop dat m'n nasje het een beetje aankan. Andere ideeën blijven natuurlijk welkom.
Ga ik alsnog zelf het usb-gedeelte moeten knutselen trouwens, (of gewoon handmatig doen, vanaf een PC

Vraagje nog, wat doet pause register 1 en 2 ?LeechGuy schreef op maandag 04 februari 2013 @ 21:24:
[...]
Zo... even een bericht uit het vorige topic/vorige jaar naar boven halen
Anoniem: 485753
Yes it would but this is not my script. The example script supplied with nzbget doesn't have CouchPotato/SickBeard integration. I have already suggested the author of synocommunity package Diaoul, who has added the integration, to remove this part from command line but he still keeps it.serhat schreef op vrijdag 08 februari 2013 @ 08:53:
Question: Wouldn't it be better if this was logged everytime, but with the loglevel debug at least? Reason I ask is that you might have your reasons not to.
There is also another script providing integration with CouchPotato/SickBeard - nzbToMedia. It has more features like reporting the failure-status back to CouchPotato. It does also print the whole output of external scripts to nzbget log.
[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 485753 op 08-02-2013 14:32 ]
Dat laatste is inderdaad de reden waarom ik het misschien toch maar ga proberen.Coenen schreef op vrijdag 08 februari 2013 @ 14:09:
Ik heb dan weer geen USB in m'n auto, ik kan alleen MP3 CD's afspelen, dat schiet ook niet op, vandaar deze oplossing. Streamen in het buitenland is idd niet handig. Het leuke is wel dat je het op kantoor kan gebruiken via Wi-Fi.Je eigen spotify.
Ik kwam ook nog FlexGet tegen, die zijn nu ook bezig met een web-UI, maar zo te zien laat dat nog even op zich wachten.
Ah yes.. I already use nzbToMedia.. I always thought the base of the script was yours.. I'll see what I can do.. Thanks for the info.Anoniem: 485753 schreef op vrijdag 08 februari 2013 @ 14:29:
[...]
Yes it would but this is not my script. The example script supplied with nzbget doesn't have CouchPotato/SickBeard integration. I have already suggested the author of synocommunity package Diaoul, who has added the integration, to remove this part from command line but he still keeps it.
There is also another script providing integration with CouchPotato/SickBeard - nzbToMedia. It has more features like reporting the failure-status back to CouchPotato. It does also print the whole output of external scripts to nzbget log.
[EDIT]
Seems nzbToMedia already logs it already, beside errors as the stderr isn't redirected at all.
-----
Ah ja.. Ik gebruik nzbToMedia al.. Ik dacht altijd dat jouw script als basis werd gebruikt.. Ik zal kijken wat ik kan doen.. Dank voor de info
[EDIT]
Zo te zien logt nzbToMedia al het een en ander, behalve foutmeldingen gezien de stderr niet geredirect wordt.
----
Zo beter?
[ Voor 10% gewijzigd door serhat op 08-02-2013 17:48 ]
1
| Unable to find your git executable - either delete your .git folder and run from source OR set git_path in your config.ini to enable updates. |
Ik heb in config.ini deze al geprobeerd, maar so far no good;
/opt/bin/git
/volume1/@optware/bin/git
/volume1/@optware/libexec/git-core/git/
Iemand enig idee wat die setting moet zijn op een synology nas? Heb git met ipkg geinstalleerd en met SSH werkt alles ook prima.
Bedankt, ik ga het toch eens proberen.xs4me schreef op zaterdag 02 februari 2013 @ 17:05:
Voor wie interesse heeft. Ik heb de common.py uit de TS m.b.t. 1080p WEB-DL verder aangepast en gespecificeerd. Het gaat hier om Sickbeard.
SD (TV)
SD (DVD)
720p x264
720p WEB-DL
1080i MPEG2
1080p x264
1080p WEB-DL
720p Bluray x264
1080p Bluray x264
720p Bluray VC1
1080p Bluray VC1
720p Bluray AVC
1080p Bluray AVC
Alleen weet nog niet hoe ik die 1080 WEB-DL moet inschatten. Wellicht boven de 720p Bluray x264 optie?
Tips en suggesties uiteraard welkom.
Ik persoonlijk zou het gewoon onder de 720P-WEB-DL zetten maarja wie ben ik:D
Voorbeeld:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
| Completed 2013-02-09 04:40:27 Name The.Big.Bang.Theory.S06E15.The.Spoil.Alert.Segmentation.720p.WEB-DL.DD5.1.H.264 Size 657 MB Status Failed Category tv Path /volume1/downloads/incomplete/The.Big.Bang.Theory.S06E15.The.Spoil.Alert.Segmentation.720p.WEB-DL.DD5.1.H.264 Download Downloaded in 2 minutes 4 seconds at an average of 5.3 MB/s Source weggehaald ivm policy forum |
Als ik de bestanden in de incomplete folder van Sab echter handmatig unrar en dan handmatig postprocess in Sickbeard is er niets aan de hand. De file is complete, postprocessing is succesvol en afspelen gaat ook zonder errors.
Iemand een idee hoe te achterhalen wat hier fout gaat?
Ik gebruik een Synology DS411+II met de laatste packages van Synocommunity (sickbeard en sabnzbd).
Wellicht start je Sick Beard met pythonw? In Windows had ik het probleem ook als ik startte met pythonw.exe. Als ik daarentegen gewoon python.exe gebruik is er niets aan de hand.xAndyx schreef op vrijdag 08 februari 2013 @ 17:45:
Sickbeard meld mij dat ik 1 update achter loop. Als ik klik op update krijg ik deze melding;
code:
1 Unable to find your git executable - either delete your .git folder and run from source OR set git_path in your config.ini to enable updates.
Ik heb in config.ini deze al geprobeerd, maar so far no good;
/opt/bin/git
/volume1/@optware/bin/git
/volume1/@optware/libexec/git-core/git/
Iemand enig idee wat die setting moet zijn op een synology nas? Heb git met ipkg geinstalleerd en met SSH werkt alles ook prima.
Mijn Films en TV Series, Games en Muziek.
https://chrome.google.com...mimmpbagfkachgcogbpcigfmd
Technical enthousiast on a budget - DiY Tutorials, How-To's and Information on how to do things yourself, better & cheaper - The Dutch way.
gewoon afsluit? ik dien dan weer via package center weer aan te zetten.
Vervolg ik zet weer een film als WANTED en vervolgens krijg ik de laadscherm en houd die er weer mee op.
[ Voor 68% gewijzigd door CallmeGod op 09-02-2013 16:49 ]
Gebruik je de laatste versie van SAB?Dennism schreef op zaterdag 09 februari 2013 @ 13:31:
Sinds een paar dagen is ineens bijna alles wat ik download met Sab en Sickbeard failed. Ik heb echter geen idee waarom het failed. In de sab interface staat niets anders dan failed bij de download.
Als ik de bestanden in de incomplete folder van Sab echter handmatig unrar en dan handmatig postprocess in Sickbeard is er niets aan de hand. De file is complete, postprocessing is succesvol en afspelen gaat ook zonder errors.
Iemand een idee hoe te achterhalen wat hier fout gaat?
Ik gebruik een Synology DS411+II met de laatste packages van Synocommunity (sickbeard en sabnzbd).
Sickbeard kan bv een version check doen.
Nope.Coenen schreef op zaterdag 09 februari 2013 @ 18:52:
Ik heb SAB zelf ook maar gelijk even geupdate. Vraagje, heeft SAB geen knop of functie om te updaten?
Sickbeard kan bv een version check doen.
Volgens mij zijn er al zat verzoeken geweest voor iets dergelijks maar tot de dag van vandaag nog niet geimplementeerd.
Zelf draai ik .11 (zelf compiled wat niet moeilijk is voor Synology)
[ Voor 8% gewijzigd door schumi2004 op 09-02-2013 22:02 ]
Ik draai op een synology nas dus dat kan het niet zijn. Ik start Sickbeard met python SickBeard.py -dAnthirian schreef op zaterdag 09 februari 2013 @ 13:56:
[...]
Wellicht start je Sick Beard met pythonw? In Windows had ik het probleem ook als ik startte met pythonw.exe. Als ik daarentegen gewoon python.exe gebruik is er niets aan de hand.
Via SSH werkt de opdracht git pull etc ook gewoon. Alleen sickbeard kan het pad niet vinden
Thanks. Heb inmiddels nog e.e.a. gefinetuned. Zag dat er incidenteel nog een x264 werd meegepakt ipv de web.dl terwijl die beschikbaar was. Zou met deze versie beter moeten gaan.Henkske schreef op zaterdag 09 februari 2013 @ 11:16:
SD (TV)
SD (DVD)
720p x264
720p WEB-DL
1080i MPEG2
1080p x264
1080p WEB-DL
720p Bluray x264
1080p Bluray x264
720p Bluray VC1
1080p Bluray VC1
720p Bluray AVC
1080p Bluray AVC
Bedankt, ik ga het toch eens proberen.
Ik persoonlijk zou het gewoon onder de 720P-WEB-DL zetten maarja wie ben ik:D
Als iemand 't wil testen, graag
[ Voor 20% gewijzigd door xs4me op 10-02-2013 11:33 ]
Ja klopt, ben/was naar NZBget gestapt ja maar was aan het uitproberen met SAB, ben nu toevallig hele zwikje weer naar NZBget aan het omzetten met nieuwe scripts van clinton maar processing wil niet meer werkenCoenen schreef op zondag 10 februari 2013 @ 09:49:
@Schumi, ik dacht dat jij was overgestapt op NZBget? Of was dat maar een tijdelijke uitstap?
Ziet er redelijk bruikbaar uit, alleen linkt hij naar alle NZBsearches, en moet je bij veel site's tegenwoordig "bekend" zijn.j1nx schreef op zaterdag 09 februari 2013 @ 14:21:
Heeft iemand deze wel eens geprobeerd. Kom hem voor het eerst tegen en ben meestal wel op de hoogte van nieuwe dingentjes. Echter deze ...
https://chrome.google.com...mimmpbagfkachgcogbpcigfmd
Wel een paar torrentsite's waar je evt. gemiste delen kan terugvinden.
Maar meer dan een simpele frontend is het niet ( ik neem aan dat iedereen zijn backupsite's wel voorhanden heeft )
Ik heb er nu ook een dagje mee gespeeld, maar vind hem ook een beetje tegenvallen. Het gaat in ieder geval niet helpen mijn twee gemiste Arrow afleveringen te pakken.FreshMaker schreef op zondag 10 februari 2013 @ 11:50:
[...]
Ziet er redelijk bruikbaar uit, alleen linkt hij naar alle NZBsearches, en moet je bij veel site's tegenwoordig "bekend" zijn.
Wel een paar torrentsite's waar je evt. gemiste delen kan terugvinden.
Maar meer dan een simpele frontend is het niet ( ik neem aan dat iedereen zijn backupsite's wel voorhanden heeft )
Technical enthousiast on a budget - DiY Tutorials, How-To's and Information on how to do things yourself, better & cheaper - The Dutch way.
Dit is wat ik voor error krijg:
1
| 2013-02-10 18:35:14.786190 CP Server Thread-9 :: Unable to get URL: http://thetvdb.com/api/GetSeries.php?seriesname=Arrow&language=en |
Iemand hier ervaring mee en weet hoe ik dit op kan lossen? Het probeert ondertussen lichtelijk irritant te worden
Ik draai Sickbeard op een Synology NAS van SynoCommunity
Dit topic is gesloten.
~~~[html]Als je een vraag stelt, vergeet dan <strong>niet</strong>:
<ul style="line-height: 1em">
<li style="font-size:150%; line-height:22px;">Het bespreken van index sites en het vragen om invites is niet toegestaan!</li>
<li>Eerst in de debug logging te kijken (eventueel mee te posten via http://www.pastebin.com)!</li>
<li>Het besturingssysteem te vermelden (OSX, Linux, Windows, NAS (Synology,QNAP,etc)</li>
<li>Repository versie (Main of andere fork)</li>
</ul>~~~[/html]