[Ervaringen] CouchPotato, Sickbeard, Headphones e.a. deel 3 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 101 Laatste
Acties:
  • 632.508 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skating_vince
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Sinds kort heb ik CouchPotato Server (V2) geinstalleerd op mijn Synology NAS via de SynoCommunity release. Deze werkte eerste prima (alhoewel de interface erg traag was). Ik heb de data.db file van de originele CouchPotato geïmporteerd en kon zo goed verder. Wel had ik dat CouchPotato na het toevoegen van een paar films niet meer reageerde en ik het pakket opnieuw moest starten.

Sinds de laatste restart van mijn NAS (DS409slim) komt de webinterface echter niet meer in de lucht. Wel zag ik dat films in de download map nog wel verwerkt werden naar de uiteindelijke bestemming. De webinterface krijg ik echter niet meer te zien. In de log zie ik dat CouchPotato is opgestart, waarna hij in een eindeloze reeks van twee logentries terecht komt:

02-18 15:32:04 INFO [0m[hpotato.core.plugins.base] Opening url: http://localhost:8080/api?output=json&apikey=xxx&mode=queue, params: [][0m
02-18 15:32:04 INFO [0m[hpotato.core.plugins.base] Opening url: http://localhost:8080/api?output=json&apikey=xxx&limit=15&mode=history, params: [][0m

Elke keer wanneer ik de webinterface probeer te openen verschijnen deze twee regels tot ik CouchPotato via de Package Center afsluit en opnieuw start. Dan gebeurt hetzelfde weer opnieuw. Heeft iemand dit meegemaakt of weet iemand wat kan ik hieraan doen? Ik heb de Manage functionaliteit al uitgezet via de configfile en de overige instellingen gecontroleerd. Er is geen update beschikbaar via de SynoCommunity.

[ Voor 1% gewijzigd door Skating_vince op 18-02-2013 16:44 . Reden: Tikfout ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 482990

Zijn er hier mensen die veel ervaring hebben met Headphones? ik zou dit graag willen gebruiken voor verzamel albums maar heeft headphones het nogal moeilijk mee volgens mij.

misschien heeft iemand het met een paar aanpassing wel goed werkend gekregen?

Tnx alvast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeechGuy
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 15-11-2024
schumi2004 schreef op vrijdag 08 februari 2013 @ 14:25:
[...]

Vraagje nog, wat doet pause register 1 en 2 ?
Sorry voor de late reactie, van het weekend terug gekomen van vakantie.
Pause download queue on server via second pause register. This method is equivalent for command "nzbget -P D2".

Options "ParPauseQueue", "PostPauseQueue", "TaskX.Command=PauseDownload" and "TaskX.Command=UnpauseDownload" use the so called first pause-register. To not interfere with the pause-state maintained by these commands the manual pause performed by user should use the second pause register.
(bron)

Ik pauzeer NZBGet wel eens via de web interface en om te voorkomen dat ik vergeet hem te resumen, heb ik een task zodat hij 's nachts automatisch resumed. De web interface gebruikt pause register 1.
Door in de add-on pause register 2 te configureren, kan NZBGet pause register 1 dan 's nachts wel resumen, maar zolang ik een film zit te kijken gaat hij niet verder met downloaden omdat pause register 2 op dat moment nog aktief is.
SABNzbd heeft dat niet geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 485753

LeechGuy schreef op maandag 18 februari 2013 @ 17:09:
Ik pauzeer NZBGet wel eens via de web interface en om te voorkomen dat ik vergeet hem te resumen, heb ik een task zodat hij 's nachts automatisch resumed. De web interface gebruikt pause register 1.
Door in de add-on pause register 2 te configureren, kan NZBGet pause register 1 dan 's nachts wel resumen, maar zolang ik een film zit te kijken gaat hij niet verder met downloaden omdat pause register 2 op dat moment nog aktief is.
Use "Pause for X Minutes" command in web-interface (new in 10.0-testing).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20-06 13:54
LeechGuy schreef op maandag 18 februari 2013 @ 17:09:
[...]

Sorry voor de late reactie, van het weekend terug gekomen van vakantie.

[...]

(bron)

SABNzbd heeft dat niet geloof ik.
Nu begrijp ik de achter liggende gedachten ervan, bedankt.

Ik ben momenteel toch weer even terug naar SAB aangezien de resultaten van NZBget t.o.v. SAB mij de laatste tijd nogal teleurstellen.

Ik moet op gemak nog even gaan uitzoeken waar het hem nu aan ligt maar in zijn algemeenheid zijn nzb's die door SAB afgehandeld worden nagenoeg altijd compleet waar meer dan de helft faalt bij NZBget.

Of het nu aan de beschikbare PAR's ligt of iets geen idee, maar SAB heeft geen problemen met het compleet krijgen ervan. Laatst ook, een 5 tal recente episodes van verschillende series, zelfde setup qua servers en alle 5 compleet bij SAB en maar 1 met NZBget, rara politie pet 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ozzykillbirdy
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 20-06 10:12
Gratis Newznab community:

- Site URL: http://128.140.222.210/
- Geen API Key
- Geen frontend/website alleen een API
- Compatible met Sickbeard & Couchpotato

De server maakt legaal gebruik van verschillende gesloten communities om zo jullie te voorzien van alle NZB files. Als een release niet gevonden kan worden, worden er raw searches gedaan hierdoor is er een minieme kans dat je een release niet kunt vinden.

Voorlopig publiek toegankelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-06 12:08

Mystikal

It never hurts to help!

m-buurman schreef op woensdag 13 februari 2013 @ 15:29:
[...]

Dit werkt voor mij.

SABnzbd: TV categorie instellen en bij folder/path aangeven map/* (dus inclusief ster)
Dit zorgt ervoor dat SABnzbd de TV downloads uitpakt naar map/ ipv map/naamvandownload (dus zonder subfolder)

Sick Beard: flatten folders aanzetten voor elke serie en vervolgens post processing instellen op de directory map/
Een wat latere reactie, maar dit werkt voor mij ook! Dus ik ben eindelijk tevreden!! Alle afleveringen komen nu netjes in de serie folder. Er is nog 1 'maar'.
De 'restant' files (*.svf,*.nfo,etc) blijven in de algemene series folder. Weet iemand wat daar de oorzaak van is?

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22:18
Skating_vince schreef op maandag 18 februari 2013 @ 16:08:
Sinds kort heb ik CouchPotato Server (V2) geinstalleerd op mijn Synology NAS via de SynoCommunity release. Deze werkte eerste prima (alhoewel de interface erg traag was). Ik heb de data.db file van de originele CouchPotato geïmporteerd en kon zo goed verder. Wel had ik dat CouchPotato na het toevoegen van een paar films niet meer reageerde en ik het pakket opnieuw moest starten.

Sinds de laatste restart van mijn NAS (DS409slim) komt de webinterface echter niet meer in de lucht. Wel zag ik dat films in de download map nog wel verwerkt werden naar de uiteindelijke bestemming. De webinterface krijg ik echter niet meer te zien. In de log zie ik dat CouchPotato is opgestart, waarna hij in een eindeloze reeks van twee logentries terecht komt:

02-18 15:32:04 INFO [0m[hpotato.core.plugins.base] Opening url: http://localhost:8080/api?output=json&apikey=xxx&mode=queue, params: [][0m
02-18 15:32:04 INFO [0m[hpotato.core.plugins.base] Opening url: http://localhost:8080/api?output=json&apikey=xxx&limit=15&mode=history, params: [][0m

Elke keer wanneer ik de webinterface probeer te openen verschijnen deze twee regels tot ik CouchPotato via de Package Center afsluit en opnieuw start. Dan gebeurt hetzelfde weer opnieuw. Heeft iemand dit meegemaakt of weet iemand wat kan ik hieraan doen? Ik heb de Manage functionaliteit al uitgezet via de configfile en de overige instellingen gecontroleerd. Er is geen update beschikbaar via de SynoCommunity.
Ik heb hier ook last van, soms kan ik het af door cp opnieuw op te starten via de webinterface van mijn synology. Soms krijg ik hem echt niet meer opgestart en start ik de server opnieuw op.

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalua
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 21-06 10:43
schumi2004 schreef op maandag 18 februari 2013 @ 21:37:
[...]

Nu begrijp ik de achter liggende gedachten ervan, bedankt.

Ik ben momenteel toch weer even terug naar SAB aangezien de resultaten van NZBget t.o.v. SAB mij de laatste tijd nogal teleurstellen.

Ik moet op gemak nog even gaan uitzoeken waar het hem nu aan ligt maar in zijn algemeenheid zijn nzb's die door SAB afgehandeld worden nagenoeg altijd compleet waar meer dan de helft faalt bij NZBget.

Of het nu aan de beschikbare PAR's ligt of iets geen idee, maar SAB heeft geen problemen met het compleet krijgen ervan. Laatst ook, een 5 tal recente episodes van verschillende series, zelfde setup qua servers en alle 5 compleet bij SAB en maar 1 met NZBget, rara politie pet 8)7
Ja, nzbget doet vreemd de laatste tijd. Ik krijg bijna niets meer binnen...

Edit: Heb nu Sab er ook op gegooid, downloads die bij NZBget failen lukken met SAB wel, voorlopig maar met sab downloaden dan..

[ Voor 6% gewijzigd door Kalua op 19-02-2013 11:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93986

Anoniem: 482990 schreef op maandag 18 februari 2013 @ 16:59:
Zijn er hier mensen die veel ervaring hebben met Headphones? ik zou dit graag willen gebruiken voor verzamel albums maar heeft headphones het nogal moeilijk mee volgens mij.

misschien heeft iemand het met een paar aanpassing wel goed werkend gekregen?

Tnx alvast.
Headphones zelf geeft duidelijk aan dat het niet geschikt en bedoeld is voor verzamelalbums. Dat zal dus gewoon niet gaan werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-buurman
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 22:51

m-buurman

hmmm...coffee!!

Mystikal schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 07:49:
[...]

Een wat latere reactie, maar dit werkt voor mij ook! Dus ik ben eindelijk tevreden!! Alle afleveringen komen nu netjes in de serie folder. Er is nog 1 'maar'.
De 'restant' files (*.svf,*.nfo,etc) blijven in de algemene series folder. Weet iemand wat daar de oorzaak van is?
Goed om te lezen :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15:48

job

Kalua schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 09:47:
Ja, nzbget doet vreemd de laatste tijd. Ik krijg bijna niets meer binnen...

Edit: Heb nu Sab er ook op gegooid, downloads die bij NZBget failen lukken met SAB wel, voorlopig maar met sab downloaden dan..
Veel series worden de laatste tijd op usenet gezet waarbij de rar bestanden na het aanmaken van de parbestanden hernoemd zijn. Nzbget 9.0 kan hier niet mee omgaan. nzbget 9.1 heeft de parscan functie die dit oplost, maar dan moet je die functie wel aanzetten (parscan op full).

Althans dat was het probleem waar ik tegenaan liep. Je kan eenvoudig uitvinden of dat ook bij jou de oorzaak is: het par bestand openen met multipar (of quickpar) en je ziet de misnamed melding bij de rars.

[ Voor 29% gewijzigd door job op 19-02-2013 18:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcoXP
  • Laatst online: 20-06 21:32
ik had CP op mijn synology via de synocommunity lekker draaiend maar toen ging het mis.
na lang laden kreeg ik een blauwe page op helemaal niets. ik dacht eerst dat het aan porten/apache enz lag dus dat heb ik allemaal naar origineel gebracht.
nog steeds het probleem. opneiuw geinstalleerd en het ging even goed. maar wederom hetzelfde.
de logs geven de volgende fout:

02-19 19:19:39 ERROR [31m[chpotato.core.plugins.log] API log: {'page': u'http://HOST/', 't': u'gSFHMiNg', 'file': u'http://HOST/', 'line': u'101', 'type': u'error', 'message': u'chrome 24: \nUncaught ReferenceError: Status is not defined'}[0m
02-19 19:19:41 ERROR [31m[chpotato.core.plugins.log] API log: {'page': u'http://HOST/', 't': u'QpzmRf9n', 'file': u'http://HOST/api/API_KEY/static/core_notifier/notification.js', 'line': u'48', 'type': u'error', 'message': u"chrome 24: \nUncaught TypeError: Cannot call method 'addLink' of undefined"}[0m

wat kan ik doen?

Gadget-freakz.com. Feedback en tips zijn welkom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 128495

Heb sinds 1 dag nu lokaal spotweb draaien op mijn synology.
Spotweb zelf werk goed. Alleen als ik vanuit Couchpotato een film zoekt dan komen de resultaten niet overeen met de film die ik zoek.

Ook als ik de url ff in de browser plak zie ik dat de resultaten niet kloppen.

hoe gaat spotweb om met de zoek opdracht ? Iemand anders hier ook problemen mee.
Het probleem viel mij op toen ik ging zoeken op Twilight part 1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Headphones doet het altijd toch wel het minste van allemaal. Albums worden gewoon niet gedownload (terwijl ze er wel zijn als je gewoon los wat rondzoekt) en blijven op wanted staan. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian
  • Laatst online: 11-06 09:05

Anthirian

In Trance We Trust

Ja de laatste tijd heb ik ook het idee dat er niet heel veel gebeurt met mijn headphones-installatie. Zodra ik een nieuwe artiest toevoeg blijft de discografie leeg, en in de log staan er dan vaak HTTP 503 errors. Binnenkort maar eens uitvogelen waar dat door komt.

Mijn Films en TV Series, Games en Muziek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oulewappeur
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 12-06 15:04

Oulewappeur

OmNomNom

Oke voor mij is het spoor bijster...

Ik heb behoorlijk veel problemen met het goed werkende krijgen van SickBeard....

Ik heb alles ingesteld zoals het hoort. Series toegevoegd die ik wil downloaden en het enige wat me tot nu toe gelukt is is een aantal afleveringen van Lizard Lick Towing binnen te halen...

Verschillende search providers geprobeerd:
NZB'r'us
NZB Zombie
AutoNZB

En degene die een paar posts terug is onder de naam OpenNZB

Ook de SB index zelf...

Allemaal ZONDER enig positief resultaat. Hij plaatst NZB's in Sab en die begint te downloaden met een snelheid van 1/2 KB/s en vervolgens na een minuut of 5 staakt hij de download en komt hij in de lijst van afgeronde downloads te staan met een melding dat hij buiten de retentie van de server zou zitten??? Ik zit bij XS News welke een retentie hebben van 800+ dagen... En via de normale weg ook NOOIT problemen mee gehad. Maar met SB wil het niet werken.

Probleem ondervind ik bijvoorbeeld bij Big bang theory, nu is het zo dat ik nog 0 afleveringen van deze serie heb en dus vanaf s01e01 wil downloaden... Tevens constateer ik dat in de Download Queue bestanden staan met maar een grote van een paar honder KB terwijl het toch echt om een HD aflevering zou moeten gaan... Dat kan dus ook niet helemaal kloppen lijkt mij :(

Iemand die mij een oplossing kan geven? Ik ben al een paar dagen aan het rond zoeken op het internet. Heb me zelfs bij aangemeld bij GingaDADDY maar die ondersteund SB nog helemaal niet :/ En toch al een lifetime license aangeschaft (dom, niet goed ingelezen...)

[ Voor 7% gewijzigd door Oulewappeur op 20-02-2013 01:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Oulewappeur schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 01:20:
Oke voor mij is het spoor bijster...
Allemaal ZONDER enig positief resultaat. Hij plaatst NZB's in Sab en die begint te downloaden met een snelheid van 1/2 KB/s en vervolgens na een minuut of 5 staakt hij de download en komt hij in de lijst van afgeronde downloads te staan met een melding dat hij buiten de retentie van de server zou zitten??? Ik zit bij XS News welke een retentie hebben van 800+ dagen... En via de normale weg ook NOOIT problemen mee gehad. Maar met SB wil het niet werken.
mbt je lifetime vip :
https://www.gingadaddy.com/faq.php#id_73

de rest :

Dat ligt niet aan SB, maar aan de Notice en Takedown instelling van de Usenetprovider

Een aantal zijn onder die noemer hun archieven aan het opschonen, en geven je dus niet de volledige file-set meer ( inclusief de par2 bestanden )

Mijn vermoeden is dat niet alle Usenetproviders 'echt' last hebben van de N&T, maar dat ze dit aangrijpen om onder hun retentiebeloftes uit te komen.
"it wasn't me" houding

[ Voor 3% gewijzigd door FreshMaker op 20-02-2013 03:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oulewappeur

Oulewappeur

OmNomNom

Oke ik ga mij schamen en in een hoekje zitten...

Ik heb van de week een mailtje gekregen van xsnews dat de incasso niet gelukt was... Maar ik had dat mailtje in de gauwigheid even gelezen op mijn telefoon maar vervolgens niet meer bij stilgestaan. Toen is hij dus nog gaan downloaden maar op een gegeven moment heeft xsnews de knip erop gezet (terwijl in de mail stond dat dit per 24/2 zou zijn). Gisteren dus met ideal over gemaakt nadat ik hier had gepost en ik heb mijn search provider aangepast naar die hier eerder is geplaatst. Resultaat: Er zijn nu sowieso al 3 seizoenen binnen :P

Nog wel een ander probleem is dat sickbeard soms NZB's inlaad waarvan het bestand maar een paar 100 KB is... Dit gebeurde bijvoorbeeld bij de serie Pyros... Iemand enig idee wat hier de oorzaak van kan zijn?

Edit: Ik zit nu in de download map te kijken. Ik heb Flatten Folders niet aanstaan in SB maar toch wordt alles in dezelfde directory geknald ipv dat de seizoenen gescheiden worden???
Edit2: Dit heb ik inmiddels opgelost, moest de rename aanpassen :)

[ Voor 13% gewijzigd door Oulewappeur op 20-02-2013 10:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McPoowl
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 19-06 22:09
Oulewappeur schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 09:42:

Nog wel een ander probleem is dat sickbeard soms NZB's inlaad waarvan het bestand maar een paar 100 KB is... Dit gebeurde bijvoorbeeld bij de serie Pyros... Iemand enig idee wat hier de oorzaak van kan zijn?
Kan dit misschien te maken hebben, dat er steeds meer 'encrypted nzbs' op de indexers komen te staan om takedowns te voorkomen. Sickbeard weet niet hoe hij hiermee om moet gaan, en download een nzb, met alleen een tekstbestandje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oulewappeur

Oulewappeur

OmNomNom

Hmmm, dat zou kunnen. Maar het zijn soms ook bestanden van 300 dagen oud en aangezien de takedowns momenteel hot topic zijn weet ik niet direct of dat aan elkaar gerelateerd is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:39

mvds

Totally awesome!

Wie heeft een zipje met de post processing bestanden van sabtocouchpotato? ik kan ze niet meer vinden helaas... (is voor een Synology NAS)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
mvds schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 11:15:
Wie heeft een zipje met de post processing bestanden van sabtocouchpotato? ik kan ze niet meer vinden helaas... (is voor een Synology NAS)
deze? https://github.com/clinton-hall/nzbToMedia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Hmm die had ik gevonden maar die lijkt voor nzbget te zijn ipv sab

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
mvds schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 14:13:
Hmm die had ik gevonden maar die lijkt voor nzbget te zijn ipv sab
Nee is voor beide ;)

Je bent vast in de war met deze folder "nzbget-postprocessing-files"

Houd in dat wanneer je hem voor nzbget gebruiken wilt je de bijgevoegde bestanden moet vervangen, zie README.

[ Voor 38% gewijzigd door schumi2004 op 20-02-2013 14:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalua
hey schumi, heb jij toevallig de nieuwste nzbget-testing? (10.0-r567). Hij compiled bij mij een oudere versie op 1 of andere manier.. is al gelukt

[ Voor 6% gewijzigd door Kalua op 20-02-2013 17:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 363763

hallo ik heb een tweetal vraagjes,

ik heb bij mijn instellingen van Sickbeard staan dat die alle(rotzooi .nfo bestandjes etc.) moet verwijderen toch als ik wat binnenhaal krijg ik er allemaal troep bij?

Mijn tweede vraag is, is het mogelijk om aflevering aan te vinken en binnen te halen als ze online staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheRealRMike
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 22-12-2024
Anoniem: 363763 schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 15:32:
Mijn tweede vraag is, is het mogelijk om aflevering aan te vinken en binnen te halen als ze online staan?
Dat doet SB toch zoiezo met alle afleveringen die op Wanted/Unaired staan?
Edit: Als de betreffende aflevering op skipped of ignored staat, kan je hem selecteren en zelf op Wanted zetten ;)

[ Voor 16% gewijzigd door TheRealRMike op 20-02-2013 15:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muncher
  • Laatst online: 19-06 14:12
Anoniem: 363763 schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 15:32:
hallo ik heb een tweetal vraagjes,

ik heb bij mijn instellingen van Sickbeard staan dat die alle(rotzooi .nfo bestandjes etc.) moet verwijderen toch als ik wat binnenhaal krijg ik er allemaal troep bij?

1. Welke instellingen heb je staan in SB?

2. Als je een show toevoegd kan je ervoor kiezen om alle reeds geweeste afleveringen op 'Ignored' te zetten. SB begint dan het met binnenhalen van de eerstvolgende show zodra die uitgezonden is en beschikbaar is.

Je kan ook reeds uitgezonden afleveringen stuk voor stuk op 'Wanted' zetten. SB zal er dan naar zoeken, maar doet dit niet heel regelmatig. (Volgens mij gaan ze dan in de Backlog, waar SB 1x per week naar kijkt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheRealRMike
SB haalt bij mij standaard de 720p varianten binnen, de TV rips als eerst natuurlijk. Vervolgens zoekt ie niet meer verder naar de 720p web-dl. Hoe fix ik dat ie dat wel doet?
Nu dit ingesteld: initially download: HD TV, 1080p BluRay, 720p BluRay, 720p WEB-DL + replace with: 1080p BluRay, 720p BluRay, 720p WEB-DL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 363763

Muncher schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 15:52:
[...]

1. Welke instellingen heb je staan in SB?

2. Als je een show toevoegd kan je ervoor kiezen om alle reeds geweeste afleveringen op 'Ignored' te zetten. SB begint dan het met binnenhalen van de eerstvolgende show zodra die uitgezonden is en beschikbaar is.

Je kan ook reeds uitgezonden afleveringen stuk voor stuk op 'Wanted' zetten. SB zal er dan naar zoeken, maar doet dit niet heel regelmatig. (Volgens mij gaan ze dan in de Backlog, waar SB 1x per week naar kijkt).
Ik heb dit aangevinkt, en als het goed is moeten dan al die ''troep'' bestandjes weg zijn?

Move Associated Files
Move srr/srt/sfv/etc files with the episode when processed?
NOTE: .nfo will be renamed to .nfo-orig when moved.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orcie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20-06 15:26
Ik ben weer terug naar de main van Sickbeard. Schumi zijn fork begon voor de derde keer Wie is de Mol te downloaden in 24 uur. Beetje zonde van de BW en GBs.

Waarom is het toch zo lastig om buitenlandse series in SB goed werkend te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

TheRealRMike schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 16:02:
SB haalt bij mij standaard de 720p varianten binnen, de TV rips als eerst natuurlijk. Vervolgens zoekt ie niet meer verder naar de 720p web-dl. Hoe fix ik dat ie dat wel doet?
Nu dit ingesteld: initially download: HD TV, 1080p BluRay, 720p BluRay, 720p WEB-DL + replace with: 1080p BluRay, 720p BluRay, 720p WEB-DL
De replace with zou altijd betere kwaliteit downloads moeten bevatten, jij laat nu 1080p overschrijven met web-dl files.

Ik neem aan dat je HD TV of 720p WEB-DL releases als eerste wilt hebben, en wilt laten vervangen door 720p BluRay of 1080p BluRay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muncher
Anoniem: 363763 schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 16:17:
[...]

Ik heb dit aangevinkt, en als het goed is moeten dan al die ''troep'' bestandjes weg zijn?

Move Associated Files
Move srr/srt/sfv/etc files with the episode when processed?
NOTE: .nfo will be renamed to .nfo-orig when moved.
Die moet juist uit. Nu verplaatst SB ze mee naar de directory waar uiteindelijk de bestanden moeten komen te staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-ecutioner
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 16-06 23:52
Ik ben nogal nieuw met SB/CP en het lijkt mij de perfecte oplossing om mijn collectie te beheren en updaten (doe het nu allemaal handmatig) op mijn PCH C200.

Ik kwam deze handleiding tegen: http://www.pimp-my-rig.co...rd-popcorn-hour-c200.html om beide native op mijn PCH te installeren.....het gaat al echter in het begin mis omdat ik beide apps mis in het overzicht van de community installer. |:(

Is het mogelijk dat iemand me in de juiste richting stuurt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheRealRMike
mvds schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 17:03:
[...]

De replace with zou altijd betere kwaliteit downloads moeten bevatten, jij laat nu 1080p overschrijven met web-dl files.

Ik neem aan dat je HD TV of 720p WEB-DL releases als eerste wilt hebben, en wilt laten vervangen door 720p BluRay of 1080p BluRay
Ik wil HD TV of 720p TVrip als eerst downloaden, laten vervangen door betere (dus WEB-DL's en BluRay)
Ik zal ze ff veranderen naar het volgende:
initially download: HD TV + replace with: 1080p BluRay, 720p BluRay, 720p WEB-DL
Dan zou het nu in theorie dus moeten kloppen als ik jou goed begrijp. Ik laat het wel weten! Bedankt weer :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20-06 16:00

PromWarMachine

Forsaken Archer

Ik moet er haast overheen kijken, maar ik ben gister overgestapt van CPv1 naar CouchpotatoServer (v2).

Dat gaat goed, movies zijn geimporteerd, zoeken van nieuwe films lukt ook, maar hij markeert ze niet als gedownload. Mogelijk komt dat omdat ik geen directory had ingevoerd waar Transmission de films moet neerzetten.

Net verplaatste ik dus zelf de films naar de 'watch-dir' van CP, waarna ze netjes renamed en verplaatst werden naar de juiste directories, maar ze blijven in m'n wanted-lijst staan. Hoe krijg ik ze daar uit?

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16:49
PromWarMachine schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 20:35:
Ik moet er haast overheen kijken, maar ik ben gister overgestapt van CPv1 naar CouchpotatoServer (v2).

Dat gaat goed, movies zijn geimporteerd, zoeken van nieuwe films lukt ook, maar hij markeert ze niet als gedownload. Mogelijk komt dat omdat ik geen directory had ingevoerd waar Transmission de films moet neerzetten.

Net verplaatste ik dus zelf de films naar de 'watch-dir' van CP, waarna ze netjes renamed en verplaatst werden naar de juiste directories, maar ze blijven in m'n wanted-lijst staan. Hoe krijg ik ze daar uit?
librairy scan doen in CP?

TheS4ndm4n#1919

• Anthirian

Anthirian

In Trance We Trust

TheRealRMike schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 18:13:
[...]

Ik wil HD TV of 720p TVrip als eerst downloaden, laten vervangen door betere (dus WEB-DL's en BluRay)
initially download: HD TV + replace with: 1080p BluRay, 720p BluRay, 720p WEB-DL
Dan zou het nu in theorie dus moeten kloppen als ik jou goed begrijp. Ik laat het wel weten! Bedankt weer :D
Precies zoals ik het ook heb ingesteld bij series waarvan ik weet dat er BluRay rips zijn / komen. In andere gevallen, dus met nieuwe series, selecteer ik bij replace alleen web-dl. Ik download ze en na het kijken gooi ik alles direct weer weg namelijk.

• mvds

mvds

Totally awesome!

TheRealRMike schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 18:13:
[...]

Ik kan me vergissen, maar volgens mij is 720p WEB-DL niet beter dan de HD-TV rip toch?

Zelf laat ik vervangen door 720p BluRay, maar dat is omdat ik niet perse 1080p hoef als het om series gaat, wel bij films. Initieel is bij mij HDTV / 720p WEB-DL

• Orcie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20-06 15:26
Ik heb een onwijs irritante error met couchpotato. Om een een of andere reden is er een tijdje geleden met het downloaden van een film iets fout gegaan. Iemand een idee waar ik dit eruit kan krijgen? Ik heb de film al opnieuw laten processen, maar het lijkt te zitten in een command dat couchpotato naar mijn sabnzb stuurt.

code:
1
2
3
4
02-21 09:42:49 INFO [tato.core.plugins.renamer] xxx.xxx.xxxx.720p.BluRay.x264-xxxx.cp(null) not found in downloaders
02-21 09:43:48 INFO [hpotato.core.plugins.base] Opening url: http://192.168.1.14:8081/api?output=json&apikey=xxx&mode=queue, params: []
02-21 09:43:49 INFO [hpotato.core.plugins.base] Opening url: http://192.168.1.14:8081/api?output=json&apikey=xxx&limit=15&mode=history, params: []
02-21 09:43:49 ERROR [ato.core.helpers.variable] Could not get title for library item: <couchpotato.core.settings.model.Library object at 0x53eecd0>

• MrAcid
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
mvds schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 09:43:
[...]

Ik kan me vergissen, maar volgens mij is 720p WEB-DL niet beter dan de HD-TV rip toch?
Is wel beter volgens mij. Het verschil is dat dit versies zijn die door de studio's (tegen betaling) op iTunes en dergelijke worden aangeboden. Daar zitten vaak geen logo's/banners overheen (bijvoorbeeld aankondigingen van shows die volgen) en ze zijn al door de studio's "geknipt" omdat er geen reclame tussen zit.

Toevoeging na wat rondlezen: ook zit er vaak geen "previously on..." voor en heb je eventuele "credits" aan het eind erin zitten. WEB-DLs zijn dus iets "schonere" versies dan de HDTV versies. Al vind ik zelf het "previously on..." stuk wel prettig omdat ik soms een paar weken niet kijk. :)

[ Voor 21% gewijzigd door MrAcid op 21-02-2013 10:02 ]

• TheRealRMike
mvds schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 09:43:
Verschil zit 'm in de zenderlogo's, en de reclames zijn er tussenuit geknipt. Bij een WEB-DL zitten er geen reclames en geen logo's bij.
MrAcid schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 09:54:
ook zit er vaak geen "previously on..." voor en heb je eventuele "credits" aan het eind erin zitten.
Deze hebben WEB-DLs ook geloof ik? Best erg, maar uit me hoofd weet ik het zo niet, ookal kijk ik elke dag wel wat series haha

[ Voor 33% gewijzigd door TheRealRMike op 21-02-2013 10:57 ]

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Er zijn inderdaad WEB-DL releases van series die dat hebben, Arrow is daar in ieder geval 1 van, die doet dat nog best erg selectief ook.

[ Voor 7% gewijzigd door CH4OS op 21-02-2013 12:53 ]

• remcoXP
  • Laatst online: 20-06 21:32
schumi: ik gebruik nu de sickbeard uit synocommunity? maar ik kan jouw toevoegingen daar gewoon inzetten? wat zijn de voordelen ten opzichte van de recente versie uit synocommunity?

iemand die me nog kan helpen met mijn nog steeds spelende couchpotato probleem uit mijn vorige post?

Gadget-freakz.com. Feedback en tips zijn welkom.

• Anthirian

Anthirian

In Trance We Trust

CptChaos schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 12:52:
Er zijn inderdaad WEB-DL releases van series die dat hebben, Arrow is daar in ieder geval 1 van, die doet dat nog best erg selectief ook.
Afgelopen week had ik datzelfde met The Walking Dead. Ik was nét begonnen aan de HDTV versie (met terugblik) toen ik zag dat de WEB-DL bijna klaar was met downloaden. Toen ik die opzette zat ik er meteen in, in plaats van weer de terugblik te kijken.

• schumi2004
remcoXP schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 20:41:
schumi: ik gebruik nu de sickbeard uit synocommunity? maar ik kan jouw toevoegingen daar gewoon inzetten? wat zijn de voordelen ten opzichte van de recente versie uit synocommunity?

iemand die me nog kan helpen met mijn nog steeds spelende couchpotato probleem uit mijn vorige post?
Voordelen zijn failed download handling, dutch show support, email notifications en nog iets kleins.
Verder is mijn versie nagenoeg gelijk aan die van SynoCommunity, je update toch vanuit SB zelf en ik probeer mijn fork nagenoeg synchroon te laten lopen met officiele commits.

Er is wel 1 nadeel aan mijn branch welke Muncher opgemerkt en veelvuldig getest heeft voor me (waarvoor nog mijn dank ;) ) en dat is dat spotweb niet werkt met de aanpassing t.b.v. dutch show support. Heb her en der wat ballonnetjes opgelaten om achter de oorzaak te komen en probeer als ik zelf spotweb draaiend heb zelf uit te zoeken waarom Spotweb dit niet leuk vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrNizeGuy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-06 13:31
Ik ben momenteel bezig met nzbget en sickbeard op m'n nas (ds412+) en heb alles redelijk goed draaien, alleen krijg ik heel vaak deze meldingen in m'n log:
ERROR Fri Feb 22 2013 00:41:33 Could not receive data on socket: ErrNo 104, Connection reset by peer
ERROR Fri Feb 22 2013 00:41:30 Could not receive data on socket: ErrNo 11, Resource temporarily unavailable
Verder download'ie op goede snelheid dus heb er niet echt last van. Met sabnzbd heb ik dit trouwens niet, maar ik vind nzbget lekkerder draaien (sab vreet echt geheugen bij grote downloads).

Maar kan ik dit negeren of is er wat aan te doen? Het lijkt bij de server te liggen maar omdat ik het alleen bij nzbget heb lijkt mij dat het daaraan ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebbelx
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 20-06 14:40
Ik ben er ook over aan het nadenken om Sickbeard te gaan gebruiken. Is het mogelijk om in dit programma in te stellen dat hij enkel de nieuwste aflevering nzb ophaalt ? Bv, The walking dead heb ik op dit moment tot de laatste episode, ik wil dit niet dat hij alle nzbs gaat ophalen vanaf de allereerste episode. Is dit mogelijk ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• serhat
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22-09-2023
Yes, dit is wat hij juist standaard doet.. tenzij je anders aangeeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebbelx
serhat schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 10:10:
Yes, dit is wat hij juist standaard doet.. tenzij je anders aangeeft.
Ok, ik zag namelijk een tutorial op youtube waarbij The walking dead werd toegevoegd zie:
YouTube: Serie toevoegen met SickBeard

En daar haalde hij meteen nzbs op van een 12 a 13 afleveringen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16:49
Rebbelx schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 10:14:
[...]

Ok, ik zag namelijk een tutorial op youtube waarbij The walking dead werd toegevoegd zie:
YouTube: Serie toevoegen met SickBeard

En daar haalde hij meteen nzbs op van een 12 a 13 afleveringen....
Als je de show toevoegt vraagt hij wat de default status is van episodes.
Als je die op "ignored" ofzo zet, dan begint hij niet meteen met downloaden.

Ik heb alleen vroeger vaak problemen gehad met shows waar nieuwe afleveringen niet van downloaden, en ik denk dat het komt omdat ik deze setting heb gebruikt.

Je kan beter eerst even je usenet client (sab ofzo) op pauze zetten. Daarna je shows toevoegen met default status "wanted".
En dan nadat de show info is opgehaald, alle afleveringen die je al hebt handmatig op "ignored" of "archived" zetten.
En dan als laatste in je usenet client alle downloads verwijderen (purge queue in sab) die SB al had gevonden voordat je de boel op ignore had gezet.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• serhat
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22-09-2023
Vreemd, bij mij is dat eigenlijk altijd wel goed gegaan. Default worden ze op skipped gezet. Als je bij het toevoegen van een show aangeeft dat je oude eps of wanted wilt zetten, dan gaat hij ze proberen op te halen. Niks geks tot nu toe tegengekomen op dat gebied.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moby
  • Registratie: November 2003
  • Niet online

Moby

Iets te zeggen? Nou en!

RocketKoen schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 10:21:
[...]

Als je de show toevoegt vraagt hij wat de default status is van episodes.
Als je die op "ignored" ofzo zet, dan begint hij niet meteen met downloaden.

Ik heb alleen vroeger vaak problemen gehad met shows waar nieuwe afleveringen niet van downloaden, en ik denk dat het komt omdat ik deze setting heb gebruikt.

Je kan beter eerst even je usenet client (sab ofzo) op pauze zetten. Daarna je shows toevoegen met default status "wanted".
En dan nadat de show info is opgehaald, alle afleveringen die je al hebt handmatig op "ignored" of "archived" zetten.
En dan als laatste in je usenet client alle downloads verwijderen (purge queue in sab) die SB al had gevonden voordat je de boel op ignore had gezet.
Dat komt zeker niet door die setting, daar was iets anders aan de hand. Het maakt voor SB niets uit of je je backlog op ignored of archived zet en ze daarna op wanted zet, of meteen op wanted als je de serie toe voegt.

Als ik een serie toe voeg waar al meerdere afleveringen/seizoenen van zijn, zet ik ze default op skipped. De afleveringen die ik daadwerkelijk wil hebben zet ik daarna op wanted. Zo heb ik maximale controle en begint hij niet meteen van alles binnen te halen als ik een serie toe voeg.

Een serie van 6 seizoenen wil ik bijvoorbeeld wel een verspreiden over meerdere dagen.

Kink FM radio player. Doet aan ultracrepidarianisme

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarWing
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16:45

StarWing

Huh ?!?

@Schumi2004
Is het mogelijk om bij een officiele sickbeard-synocommunity install, de nodige files te vervangen om de failed downloads in sab op te vangen ?
If so, welke files ?

Ik zou graag de failed downloads-ding hebben, maar ik heb weinig zin om
1/ git te installeren op de syno
2/ alles terug goed te zetten qua settings in de git clone nadien.
Als het echt niet anders kan wil ik dit wel doen.

Page intentionally left blank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
StarWing schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 11:51:
@Schumi2004
Is het mogelijk om bij een officiele sickbeard-synocommunity install, de nodige files te vervangen om de failed downloads in sab op te vangen ?
If so, welke files ?

Ik zou graag de failed downloads-ding hebben, maar ik heb weinig zin om
1/ git te installeren op de syno
2/ alles terug goed te zetten qua settings in de git clone nadien.
Als het echt niet anders kan wil ik dit wel doen.
Ik zal vanavond wel een linkje naar een spk plaatsen, is wat makkelijker denk ;)

Edit:
Volgens mij was het deze ;) https://www.dropbox.com/s.../sickbeard-20121120-4.spk

[ Voor 8% gewijzigd door schumi2004 op 22-02-2013 13:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebbelx
Hoe bepaald sickbeard infeite welke file hij gaat afhalen. Stel ik wil laatste Episode van the walking dead in 1080p maar die staat 5x gepost. Welke vd 5 neemt ie dan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheRealRMike
Rebbelx schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 12:52:
Hoe bepaald sickbeard infeite welke file hij gaat afhalen. Stel ik wil laatste Episode van the walking dead in 1080p maar die staat 5x gepost. Welke vd 5 neemt ie dan ?
Hij pakt alleen bepaalde indexingsite (waaronder hun eigen) die jij zelf instelt, op een bepaalde volgorde. Dus hij pakt degene welke hij als eerst vind, die voldoet aan de kwaliteitseisen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robobeat
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 04-06 08:23
ik heb sinds een paar dagen een ander issue met mijn CP install. ik heb een rits films in mijn wanted lijst staan, maar CP vind nu ineens random films voor deze films in mijn lijst, terwijl ze er niet eens op lijken, en haalt deze binnen. Daarnaast heeft CP voor meerdere films in de wanted lijst dezelfde random release aangegeven om te downloaden. Erg irritant. Gelukkig ziet hij wel dat deze, nadat hij is binnengehaald, niet bij die release hoort, en verwijdert hem dan wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarWing

StarWing

Huh ?!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qli-max
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 21-02-2023
Ik heb net SB geinstalleerd op mijn synology en gebruik gemaakt van de manual van codecaster die ook in de OP wordt genoemd. Volgens mij heb ik alles goed ingesteld en heb even Homeland toegevoegd, maar er gebeurd niets (in log staat No needed episodes found on the RSS feeds). Ik heb op dit moment alleen Womble's Index als search provider, ligt het daar soms aan en zo ja, welke search provider raden jullie aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarWing

StarWing

Huh ?!?

^^
sickbeard index.

voor de anderen moet je maar eens kijken in het newznab topic, er bestaan genoeg gratis indexers. Degene steunend op newznab werken allemaal in SB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 368534

Als sickbeard een serie doorstuurt naar Sabnzbd en deze wordt niet goed uitgepakt, hoe stel ik het dan zo in dat sickbeard op zoek gaat naar een andere versie of het opnieuw probeert?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlaBla1973
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 00:01
Ik zit net op mijn nas (410/dsm 4.2 beta/synocommunity packages) te kijken en zie dat er een fout is met python.
Als ik die wil herstellen dan dl hij het opnieuw.
Maar met install ,zegt ie dat er al een python op staat... en gaat dan niet door met de install.
Als ik python wil verwijderen zegt ie dat ik eerst cp/sb en sab moet verwijderen,maar daar heb ik niet echt zin in.
Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen zonder opnieuw te moeten beginnen.

Computer nr 486 denk ik..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
BlaBla1973 schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 20:04:
Ik zit net op mijn nas (410/dsm 4.2 beta/synocommunity packages) te kijken en zie dat er een fout is met python.
Maar met install ,zegt ie dat er al een python op staat... en gaat dan niet door met de install.
Als ik python wil verwijderen zegt ie dat ik eerst cp/sb en sab moet verwijderen,maar daar heb ik niet echt zin in.
er is idd wat mis met python, zie hier de oplossing:
http://www.robvanhamersveld.nl/tag/sabnzbd/

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
StarWing schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 17:25:
[...]

Gaat deze ook "auto-updaten" ?
Auto updaten als in?

Je hoeft in principe nooit via dsm manager te updaten tenzijn SynoCommunity iets veranderd, dan verander ik mee en moet je een nieuwe spk maken van mijn repo of ik lever die 1.

SB updaten gebeurt vanuit de app zelf ook weer tegen mijn fork aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 128495

Weet iemand of het ook mogelijk is in Sickbeard the timeout tijd te verhogen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 251512

Ik heb al een tijdje een probleem met sickbeard, op een of andere manier wil hij maar niet automatisch mijn series verplaatsen. Sickbeard geeft na dat de download klaar en uitgepakt is de volgende error.
2013-02-22 23:41:48.766000 POSTPROCESSER :: This show isn't in your list, you need to add it to SB before post-processing an episode
Echter staat hij wel in de lijst, hij is namelijk niet opeens uit het niets gedownload.
Als ik echter 'Manual Post-Processing' gebruik dan wordt het wel verplaatst. Ik begrijp er helemaal niets van.
Iemand een idee wat er mogelijk fout gaat?

[ Voor 74% gewijzigd door Anoniem: 251512 op 23-02-2013 00:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
Anoniem: 251512 schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 23:46:
Ik heb al een tijdje een probleem met sickbeard, op een of andere manier wil hij maar niet automatisch mijn series verplaatsen. Sickbeard geeft na dat de download klaar en uitgepakt is de volgende error.

[...]

Echter staat hij wel in de lijst, hij is namelijk niet opeens uit het niets gedownload.
Als ik echter 'Manual Post-Processing' gebruik dan wordt het wel verplaatst. Ik begrijp er helemaal niets van.
Iemand een idee wat er mogelijk fout gaat?
Wat het voor mij duidelijker maakt is hoe de settings zijn in SB en SAB betreffende post processing. Wat heb je dus in SAB ingesteld voor categories (scripts) en hoe de processing in SB en draaien ze op het zelfde systeem ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarWing

StarWing

Huh ?!?

Schumi, ik heb je dutch fork geinstalleerd, hoe kan ik verifieren of het "failed downloads" onderdeel werkt ?
Ik heb gisteren nog een paar dl'ds in gang geschoten die deze nacht gefailed zijn bij sab. Doch staan deze in SB nog op "snatched".
De gelukte downloads worden keurig mbv het sabtosb script geprocessed.
Tis dat er zo weinig concrete uitleg te vinden is eh.

Het menutje failed downloads is ook redelijk leeg :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Ik heb sinds deze week een nas, daar cp, sb, sabnzbd en subliminal opgezet.

Alleen die laatste daar heb ik een vraag over. Hoe kan ik in godsnaam ziet of ie üerhaupt iets doet? Ik vind die console nou niet echt heel duidelijk...

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 251512

schumi2004 schreef op zaterdag 23 februari 2013 @ 00:49:
[...]
Wat het voor mij duidelijker maakt is hoe de settings zijn in SB en SAB betreffende post processing. Wat heb je dus in SAB ingesteld voor categories (scripts) en hoe de processing in SB en draaien ze op het zelfde systeem ;)
Ik heb het probleem gevonden (zul je altijd zien wanneer je het vraagt) ik had in sickbeard de 'Complete' folder ingesteld van Sab ipv de folder die ik bij 'Categories' had ingesteld. Nu verplaatst hij ze wel.

Is er ook een instelling om te zorgen dat sickbeard de aflevering verplaatst naar de juiste season folder? Nu zet hij de afleveringen gewoon in de hoofd dir van de serie. Ik heb gekeken naar de optie flatten files, maar of ik die nu aan of uit zet het lijkt geen verschil te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qli-max
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 21-02-2023
LuNaTiC schreef op zaterdag 23 februari 2013 @ 09:16:
Alleen die laatste daar heb ik een vraag over. Hoe kan ik in godsnaam ziet of ie üerhaupt iets doet? Ik vind die console nou niet echt heel duidelijk...
Precies zelfde gedachte, sb is lkkr bezig met hengelen maar subliminal doet zijn werk nog niet helemaal goed en weet niet waar ik kan zien wat er fout gaat (kan nergens een log vinden ofzo), iemand een idee? Ik heb bijvoorbeeld zowel engelse als nederlandse ondertitels gekozen, gecheckt op bierdopje of die er voor bepaalde afleveringen zijn en ze zijn er beide, maar alleen de engelse worden gedownload (heb multiple subtitles aangevinkt)...

[ Voor 18% gewijzigd door Qli-max op 23-02-2013 12:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlaBla1973
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 00:01
Dat is in mijn geval niet de oplossing :-(
Hij blijft zeuren dat er al een Python opstaat als ik hem probeer te fixxen...

Naja ik denk dat ik maar ff de ini's ga copyen en opnieuw alles install...

Thx iig ;)

Computer nr 486 denk ik..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalua
StarWing schreef op zaterdag 23 februari 2013 @ 07:57:
Schumi, ik heb je dutch fork geinstalleerd, hoe kan ik verifieren of het "failed downloads" onderdeel werkt ?
Ik heb gisteren nog een paar dl'ds in gang geschoten die deze nacht gefailed zijn bij sab. Doch staan deze in SB nog op "snatched".
De gelukte downloads worden keurig mbv het sabtosb script geprocessed.
Tis dat er zo weinig concrete uitleg te vinden is eh.

Het menutje failed downloads is ook redelijk leeg :/
Je moet de postprocessing scripts van clinton-hall gebruiken: https://github.com/clinton-hall zie ook de readme daar hoe deze te installeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
Kalua schreef op zaterdag 23 februari 2013 @ 14:11:
[...]

Je moet de postprocessing scripts van clinton-hall gebruiken: https://github.com/clinton-hall zie ook de readme daar hoe deze te installeren
Of de bijgeleverde processing files kan ook maar ik zou zoals Kalua ook adviseert die van clinoton-hall gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RuudBurger
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23:09
robobeat schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 17:21:
ik heb sinds een paar dagen een ander issue met mijn CP install. ik heb een rits films in mijn wanted lijst staan, maar CP vind nu ineens random films voor deze films in mijn lijst, terwijl ze er niet eens op lijken, en haalt deze binnen. Daarnaast heeft CP voor meerdere films in de wanted lijst dezelfde random release aangegeven om te downloaden. Erg irritant. Gelukkig ziet hij wel dat deze, nadat hij is binnengehaald, niet bij die release hoort, en verwijdert hem dan wel.
Ik gok dat het een Newznab provider is die films indexeert met een verkeerde IMDB url. Waarschijnlijk spotweb of iets wat je zelf draait ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOO
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 21-06 07:09
LuNaTiC schreef op zaterdag 23 februari 2013 @ 09:16:

Je kan zien dat hij wat doet als je dus een ondertitel bij je serie krijgt >:)

Tevens word er in: /volume1/@appstore/subliminal/var en logbestand gemaakt met de naam: scheduler.log
Daarin kun je dus info terugvinden.

In het menu van subliminal kun je ook nog notificatie aanzetten in DSM. Als je dan inlogt op je NAS zie je rechtboven een melding komen als hij wat gedownload heeft.

[ Voor 12% gewijzigd door MikeOO op 24-02-2013 19:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Die notificatie had ik aanstaan, maar nog nooit wat van gezien.. n00bvraagje, kijk er vast overheen, hoe kan ik het snelst die log file vinden/openen (file station geeft het niet weer, en in explorer op m'n pc kom ik er ook zo niet bij...).

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moby
  • Registratie: November 2003
  • Niet online

Moby

Iets te zeggen? Nou en!

Je zou ook eens naar autosub kunnen kijken. Dit is alleen voor series maar heeft een knappe webinterface waar je kan zien wat er allemaal gebeurt.

Vind eigenlijk alles (gebruikt bierdopje) en is makkelijk in gebruik. De .spk slingert wel ergens op het net.

Kink FM radio player. Doet aan ultracrepidarianisme

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Thanks voor de tip, zal er eens naar kijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOO
LuNaTiC schreef op zondag 24 februari 2013 @ 21:13:
Die notificatie had ik aanstaan, maar nog nooit wat van gezien.. n00bvraagje, kijk er vast overheen, hoe kan ik het snelst die log file vinden/openen (file station geeft het niet weer, en in explorer op m'n pc kom ik er ook zo niet bij...).
Ik gebruik hiervoor WinSCP. Werkt als een soort FTP clien en super handig. Je kan eenvoudig bestanden bekijken/aanpassen en bestanden van pc naar NAS kopieren of andersom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOO
Moby schreef op maandag 25 februari 2013 @ 08:23:
Je zou ook eens naar autosub kunnen kijken. Dit is alleen voor series maar heeft een knappe webinterface waar je kan zien wat er allemaal gebeurt.

Vind eigenlijk alles (gebruikt bierdopje) en is makkelijk in gebruik. De .spk slingert wel ergens op het net.
Je kunt ook de onderstaande linken toevoegen in Package center van DSM en dan heb je de meeste direct waaronder Autosub
http://blog.mobile-harddi...ge-sources-voor-synology/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAcid
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Is er ergens al een goede uitleg/scripts beschikbaar om Subliminal op OS X aan de gang te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

BlaBla1973 schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 20:04:
Heb je de Python van SynoCommunity geinstalleerd, of die van Synology zelf? Je moet die van SynoCommunity hebben, de standaard Python doet het idd niet icm SB/CP/SAB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muncher
Muncher schreef op donderdag 14 februari 2013 @ 17:22:
Het lijkt wel alsof SickBeard en Spotweb elkaar niet meer kunnen vinden. Ik zie een bepaalde show staan in Spotweb, maar SickBeard haalt er zijn neus voor op. Ik heb dit getest door alle search providers uit te schakelen behalve Spotweb. Dit staat er in de debug log:

code:
1
2
3
4
5
6
Feb-14 17:13:37 DEBUG    SEARCHQUEUE-BACKLOG-80349 :: The highest quality of any match is N/A
Feb-14 17:13:36 DEBUG    CP Server Thread-8 :: sickbeard.db: SELECT COUNT(*) FROM tv_episodes WHERE season != 0 and episode != 0 AND (airdate != 1 OR status IN (4,3276804,204,404,3204,1604,104,804,6404,2,3276802,202,402,3202,1602,102,802,6402,9,3276809,209,409,3209,1609,109,809,6409,6)) AND airdate <= 734913 AND status != 7
Feb-14 17:13:36 DEBUG    CP Server Thread-8 :: sickbeard.db: SELECT COUNT(*) FROM tv_episodes WHERE status IN (4,3276804,204,404,3204,1604,104,804,6404,6) AND season != 0 and episode != 0 AND airdate <= 734913
Feb-14 17:13:35 DEBUG    SEARCHQUEUE-BACKLOG-80349 :: Search url: http://*******/spotweb/api?apikey=8697bf706b5d58e939c1b47b012d49ed&limit=100&t=tvsearch&season=6&rid=15319&maxage=900&cat=5030%2C5040%2C5020%2C5050%2C5060%2C5080
Feb-14 17:13:35 DEBUG    SEARCHQUEUE-BACKLOG-80349 :: cache.db: SELECT show_name FROM scene_exceptions WHERE tvdb_id = ? with args [80349]
Feb-14 17:13:35 INFO     SEARCHQUEUE-BACKLOG-80349 :: Searching for stuff we need from ******* season 6

Ik heb het server adres (wat overigens goed staat ingesteld) en de show naam even weggehaald. Als ik de overige providers weer toevoeg, word alles binnen 30 seconden gevonden. Ik heb Spotweb in SB ingesteld via https://github.com/spotwe...tweb-als-Newznab-Provider. http://servernaam/spotweb/api?t=c geeft een XML document als ik daarom vraag.
Ik heb meerdere series geprobeerd, zowel nieuwe als bestaande.

Ik gebruik de fork van Schumi2004, laatste commit.

Ik heb zowel de HD, any, als custom quality settings geprobeerd.

Iemand enig idee wat er mis gaat of wat ik kan checken?
Toch nog even een kleine bump, aangezien niemand gereageert heeft. Zijn er meer mensen die problemen hebben met interactie tussen de branche van Schumi2004 en Spotweb?

Heb samen met Schumi2004 een aantal andere branches getest waarin dit probleem niet voorkomt. Wil alleen even weten of er nog meer mensen zijn die hier last van hebben of dat het een zeldzaam probleem is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splendid
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 20-06 13:07
Ik kan tot op heden nog steeds geen werkende CouchPotato krijgen. V1 heeft altijd goed gewerkt maar V2 wil maar niet werken.

Nu een paar updates verder heb ik wel een andere error. Misschien dat iemand mij hier hiermee kan helpen?
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
Traceback (most recent call last):
File "CouchPotato.py", line 128, in 
l.run()
File "CouchPotato.py", line 83, in run
runCouchPotato(self.options, base_path, sys.argv[1:], data_dir = self.data_dir, log_dir = self.log_dir, Env = Env)
File "/data/server/couchpotato/couchpotato/runner.py", line 177, in runCouchPotato
loader.preload(root = base_path)
File "/data/server/couchpotato/couchpotato/core/loader.py", line 37, in preload
self.addFromDir(plugin_type, priority, module, dir_name)
File "/data/server/couchpotato/couchpotato/core/loader.py", line 72, in addFromDir
m = import(module)
ValueError: Empty module name

Ik draai python 2.7.3 op Nexenta (Solaris).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Moby schreef op maandag 25 februari 2013 @ 08:23:

ok, dit werkt best wel goed, maar eigenlijk wil ik helemaal geen nederlandse subs. Alleen Engelse. Hoe krijg ik het ingesteld dat ie de NL subs overslaat en alleen overgaat op Engelse? heb wel wat zitten pielen maar overal krijg ik nu default NL subs...

edit: zo te zien downloadt ie ze allebei, maar laat ie default de NL subs zien in xbmc, het zou toch weer wat handelingen schelen als dit default engels was...

edit2: het lijkt er ook op alsof Subliminal nu wat doet :) Ik zag in de logs terug dat ie blijkbaar elke scan meteen stopte nadat ie de recycle bin probeerte scannen maar geen permission had... bleek dat in shared folders overal stond dat die alleen accessible was voor het admin account.

Maar eens rustig afwachten wat dit allemaal gaat opleveren ;)

[ Voor 29% gewijzigd door LuNaTiC op 25-02-2013 20:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 323326

Ben ik weer :)

Net een spotweb server opgezet en deze zo aangepast dat hij de url's pakt die gepost worden ipv de dummy nzbs, zodat sickbeard hier wat aan heeft. Na dit, alles ingesteld in sickbeard en krijg dit:
http://localhost/spotweb/api?apikey=prive&limit=100&t=tvsearch&season=3&rid=25056&maxage=900&cat=5030%2C5040%2C5020%2C5050%2C5060%2C5080

Ik krij niets. Nu ik dit doe:
http://localhost/spotweb/api?apikey=prive&limit=100&t=tvsearch&season=3&rid=25056&maxage=900

Krijg ik:
<item>
<title>
THE WALKING DEAD (2013) S03E11 x264 (WEB-DL) 1080p NLSubs [=-< Q o Q >-=]
</title>
<guid isPermaLink="false">6UWYG5bqrtsaqMrUQQuDp@spot.net</guid>
<link>
http://localhost/spotweb/api?t=g&id=6UWYG5bqrtsaqMrUQQuDp@spot.net&apikey=prive
</link>
<pubDate>Mon, 25 Feb 2013 18:49:22 +0100</pubDate>
<category>Image > x264HD</category>
<enclosure url="http://localhost/spotweb/api?t=g&id=6UWYG5bqrtsaqMrUQQuDp@spot.net&apikey=prive" length="389682" type="application/x-nzb"/>
<newznab:attr name="category" value="2000"/>
<newznab:attr name="category" value="2040"/>
<newznab:attr name="category" value="5000"/>
<newznab:attr name="size" value="389682"/>
<newznab:attr name="poster" value="QoQ@spot.net"/>
<newznab:attr name="comments" value="0"/>
</item>

Hoe kan het dat sickbeard deze nu niet binnen haalt? Ik heb liever 1080 met nlsubs dan de 720p versie die ik nu zonder subs heb ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 323326 op 25-02-2013 20:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buzzie
  • Laatst online: 08-06 21:24
Anoniem: 323326 schreef op maandag 25 februari 2013 @ 20:40:
Ben ik weer :)

Net een spotweb server opgezet en deze zo aangepast dat hij de url's pakt die gepost worden ipv de dummy nzbs, zodat sickbeard hier wat aan heeft. Na dit, alles ingesteld in sickbeard en krijg dit:
http://localhost/spotweb/api?apikey=xxx2&limit=100&t=tvsearch&season=3&rid=25056&maxage=900&cat=5030%2C5040%2C5020%2C5050%2C5060%2C5080

Ik krij niets. Nu ik dit doe:
http://localhost/spotweb/api?apikey=xxx&limit=100&t=tvsearch&season=3&rid=25056&maxage=900

Krijg ik:
<item>
<title>
THE WALKING DEAD (2013) S03E11 x264 (WEB-DL) 1080p NLSubs [=-< Q o Q >-=]
</title>
<guid isPermaLink="false">6UWYG5bqrtsaqMrUQQuDp@spot.net</guid>
<link>
http://localhost/spotweb/api?t=g&id=6UWYG5bqrtsaqMrUQQuDp@spot.net&apikey=xxx
</link>
<pubDate>Mon, 25 Feb 2013 18:49:22 +0100</pubDate>
<category>Image > x264HD</category>
<enclosure url="http://localhost/spotweb/api?t=g&id=6UWYG5bqrtsaqMrUQQuDp@spot.net&apikey=xxx" length="389682" type="application/x-nzb"/>
<newznab:attr name="category" value="2000"/>
<newznab:attr name="category" value="2040"/>
<newznab:attr name="category" value="5000"/>
<newznab:attr name="size" value="389682"/>
<newznab:attr name="poster" value="QoQ@spot.net"/>
<newznab:attr name="comments" value="0"/>
</item>

Hoe kan het dat sickbeard deze nu niet binnen haalt? Ik heb liever 1080 met nlsubs dan de 720p versie die ik nu zonder subs heb ;)
ik kan je hiermee niet helpen.....wel met de tip om je apikey te verwijderen :)

ps.. waarom een eigen spotweb server als je ook newznab gebruikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Buzzie schreef op maandag 25 februari 2013 @ 20:45:
[...]

ik kan je hiermee niet helpen.....wel met de tip om je apikey te verwijderen :)

ps.. waarom een eigen spotweb server als je ook newznab gebruikt?
Thanks voor je tip!

Aangezien newznab helaas nog niet elke QoQ spot succesvol indexeert (tot nu toe ongeveer 90% goed) wil ik graag voor de 100%, ook voor SRT en zoutoplossing. Dit kan simpelere door spotweb er naast te draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buzzie
Anoniem: 323326 schreef op maandag 25 februari 2013 @ 20:47:
[...]

Thanks voor je tip!

Aangezien newznab helaas nog niet elke QoQ spot succesvol indexeert (tot nu toe ongeveer 90% goed) wil ik graag voor de 100%, ook voor SRT en zoutoplossing. Dit kan simpelere door spotweb er naast te draaien.
Ok....en ik neem aan dat jij je series dus niet kijkt via XBMC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Buzzie schreef op maandag 25 februari 2013 @ 20:49:
[...]

Ok....en ik neem aan dat jij je series dus niet kijkt via XBMC?
Jawel en die download automatisch subs en ik heb ook nog eens auto-sub erbij draaien, maar het lijkt mij een stuk logischer en efficienter als ze meteen goed worden gedownload (QoQ gebruikt ook goede kwaliteit beeld bv)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buzzie
Anoniem: 323326 schreef op maandag 25 februari 2013 @ 20:50:
[...]

Jawel en die download automatisch subs en ik heb ook nog eens auto-sub erbij draaien, maar het lijkt mij een stuk logischer en efficienter als ze meteen goed worden gedownload (QoQ gebruikt ook goede kwaliteit beeld bv)
Ok.....ik dl zelf helemaal geen series meer via SpotWeb maar echt alles nu via newznab.
XBMC zoekt er dan idd altijd een sub bij.....vindt het zelf juist vervelend als er NL subs bij zitten.....maar das persoonlijk natuurlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Kalua schreef op zaterdag 23 februari 2013 @ 14:11:
[...]

Die heb ik, maar ik zie geen extra pp options verschijnen in nzbget. Ik zie de standaard opties voor SB maar niks voor CP, en ik heb wel de files vervangen zoals voorgesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
mvds schreef op maandag 25 februari 2013 @ 21:18:
[...]

Die heb ik, maar ik zie geen extra pp options verschijnen in nzbget. Ik zie de standaard opties voor SB maar niks voor CP, en ik heb wel de files vervangen zoals voorgesteld.
restart nzbget gedaan?

Als het er niet bij staat heb je ze niet correct overschreven, 2 files.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Schumi, probleem gevonden:
Invalid scene release: The.Walking.Dead.S03E11.1080p.WEB-DL.AAC2.0.H.264-NLSubs [=-< Q o Q >-=] contains nlsub(bed|s)?, ignoring it

Dit staat dus nog ergens in sickbeard hardcoded, maar waar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
Anoniem: 323326 schreef op maandag 25 februari 2013 @ 21:49:
Schumi, probleem gevonden:
Invalid scene release: The.Walking.Dead.S03E11.1080p.WEB-DL.AAC2.0.H.264-NLSubs [=-< Q o Q >-=] contains nlsub(bed|s)?, ignoring it

Dit staat dus nog ergens in sickbeard hardcoded, maar waar?
Ik heb iets gemist denk?

Edit:
in de file show_name_helpers.py, regel 32

code:
1
2
3
resultFilters = ["sub(pack|s|bed)", "nlsub(bed|s)?", "swesub(bed)?",
                 "(dir|sample|nfo)fix", "sample", "(dvd)?extras", 
                 "dub(bed)?"]

[ Voor 24% gewijzigd door schumi2004 op 25-02-2013 21:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
Had hem nog niet gelezen, soms haal ik de posts wat later in ;)

Maar dat zou dus mogelijk het probleem kunnen zijn m.b.t. spotweb, zoiezo heb het iets met dutch te maken wat er niet hoort te zijn in code dus pas ik hem even aan.

Edit:
Git is aangepast, probeer nog eens.

Mooi gevonden overigens, thanks ;)

[ Voor 7% gewijzigd door schumi2004 op 25-02-2013 21:58 ]

Pagina: 1 ... 9 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]Als je een vraag stelt, vergeet dan <strong>niet</strong>:

<ul style="line-height: 1em">
<li style="font-size:150%; line-height:22px;">Het bespreken van index sites en het vragen om invites is niet toegestaan!</li>
<li>Eerst in de debug logging te kijken (eventueel mee te posten via http://www.pastebin.com)!</li>
<li>Het besturingssysteem te vermelden (OSX, Linux, Windows, NAS (Synology,QNAP,etc)</li>
<li>Repository versie (Main of andere fork)</li>
</ul>~~~[/html]