Vreemde gedachtegang inderdaad. Misschien dat ie nu moet nadenken over wel of geen extender?henkie196 schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 10:27:
[...]
Effectief heb je wel een 200-560 f4-5.6. Maar dit is ook duidelijk niet een lens die voor iedereen bedoelt is. Ik kan me voorstellen dat zo'n zoomlens voor wild fotografie wel redelijk ideaal werkt. Deze wild fotograaf is er bv. behoorlijk lyrisch over en heeft een prototype nu ongeveer een half jaar mogen gebruiken. Grappig ook dat hij het argument gebruikt dat een zoom hem meer over z'n composities laat nadenken ten opzicht van een teleprime. Meesten hier beargumenteren het tegenovergestelde

Andy Rouse is natuurlijk wel een grote naam in wildlife fotografie, maar ik vermoed toch dat er wel wat goedgepraat wordt, ik kan me niet voorstellen dat zijn prototype echt geen foutjes bevat of mankementen. Kortom een review waarbij geen slechte punten worden aangehaald is uiterst verdacht. Maar goed gezien de prijs en die niet eens zo lichtsterkheid mag ie ook wel perfect zijn.
@royz die avatar van je is dus eigenlijk een portretfoto?
Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II