@leendertv de reden dat ik toch een GF-5 neem is dat de GF-5 dankzij deze (
http://www.fotobooms.nl/d...back-%2B-Lightroom-4.html) actie 80 euro scheelt met de G3 (370-(50 euro cashback) = 320 voor GF-5 + 14-42 bij fotobooms vs. 400 euro voor G3 + 14-42). 80 euro vind ik (persoonlijk met mijn budget, dit verschilt uiteraard voor iedereen

) een groot genoeg verschil om voor de GF-5 te kiezen. Verder: de 50 euro cashback bij Fotobooms.nl geldt ook voor de G5 btw

(voor meer info zal ik je toch echt naar mijn post in het aanbiedingen topic moeten verwijzen, oké dan: je krijgt er ook nog LR4 bij

)
@Universal Creations je geeft als voornaamste reden dat ik beter een G3 kan kiezen in combinatie met een G Vario 100-300 dat de G3 een goede handgrip heeft, maar ik heb gelezen dat de GF-5 ook een verbeterde handgrip heeft tegenover de GF-3, dus ik denk niet dat dat een heel erg groot verschil zal maken. Misschien dat alleen een G1/GH-X een merkbaar verschil zal maken.
Verder zal ik dan ook maar hierop vertrouwen

:
jesper86 schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 20:56:
En dat gaat beide toch met de GF3 kit beter of ben ik gek. Zo'n 120-400 hang ik niet aan mijn nek, sterker nog ik heb sowieso geen zin om daarmee te fotograferen. Persoonlijk laat ik een camera ook zelden bungelen, vooral tijdens het lopen altijd vast met links, of ondersteund iig om op zijn plek te houden.
520g die 100-300. Net zoveel gram als euro's. Lijkt me netjes, niet te zwaar en gelukkig ook niet te licht.
Alleen ben ik nog niet over de geschikte kleur voor de GF-5 uit
Rood of wit bijv. lijkt me wel mooi, eens wat anders dan het eeuwige zilver of zwart, maar ja ik heb ook liever niet dat de camera zo (heel erg) opvalt en zo'n hele felle (rood) of (lichte) wit doet dat natuurlijk juist wel heel erg! Niet dat ik als doel heb om ongemerkt mensen te kunnen fotograferen o.i.d. , maar gewoon met het oog op diefstal etc. Een zwarte camera + zwarte lens valt gewoon stukken minder op.
[
Voor 12% gewijzigd door
Anoniem: 404453 op 16-01-2013 17:40
]