Inmiddels is een raadsel deels opgelost; gisteren besloot ik bij Yagoda een zogen. 2.5"case met usb-2 aansluiting voor Sata 1-2 te bestellen; voor minder dan een tientje incl verzendkosten (bron: tweakers.net) kon ik toch geen blauwtje lopen, 5 min geleden de ssd erin gezet en meteen aangesloten op de PC.
Je raad het waarschijnlijk al: nu werd ie wel herkend door het programma TopfHDread/Write en moeiteloos kon ik de <punt>rec bestanden overpompen. Aangezien het met usb Sharkoon was waarschijnlijk te oud in hardware voor de ssd, althans wat zou het anders moeten zijn aangezien dit basis-station met normale 2.5 en 3.5" hdd's geen moeite heeft.
@Folkert_R, ik gebruik om de <punt>rec bestanden te monteren, inkorten, bewerken, incl div. overgangen zoals fade, reklame ed. verwijderen het programma (Womble) DVD 5 wat ook de gemonteerde bestanden naar elk formaat kan converteren, DVD en zelfs terug naar <punt>rec (dat is ideaal). Ik kan het je aanbevelen.
            Je raad het waarschijnlijk al: nu werd ie wel herkend door het programma TopfHDread/Write en moeiteloos kon ik de <punt>rec bestanden overpompen. Aangezien het met usb Sharkoon was waarschijnlijk te oud in hardware voor de ssd, althans wat zou het anders moeten zijn aangezien dit basis-station met normale 2.5 en 3.5" hdd's geen moeite heeft.
@Folkert_R, ik gebruik om de <punt>rec bestanden te monteren, inkorten, bewerken, incl div. overgangen zoals fade, reklame ed. verwijderen het programma (Womble) DVD 5 wat ook de gemonteerde bestanden naar elk formaat kan converteren, DVD en zelfs terug naar <punt>rec (dat is ideaal). Ik kan het je aanbevelen.

:fill(white):strip_exif()/i/1256809193.jpeg?f=thumbmini)
:strip_exif()/i/1295255759.png?f=thumbmini)
:fill(white):strip_exif()/i/1258103503.jpeg?f=thumbmini)
:strip_icc():strip_exif()/u/147393/crop61239384b3ebc_cropped.jpg?f=community) 
            :strip_icc():strip_exif()/u/261100/7beerhelpyoux50.jpg?f=community) 

:strip_icc():strip_exif()/u/37421/kt666.jpg?f=community) 

:strip_exif()/u/3157/sail4L_S70.gif?f=community) 

heeft zelf ook een abonnement bij kpn die dingen dubbel in rekening brengt*
 heeft zelf ook een abonnement bij kpn die dingen dubbel in rekening brengt*  dus het ligt niet aan de verbinding in deze
 dus het ligt niet aan de verbinding in deze  

u[/quote]
u[/quote] key
key  
                                                :strip_exif()/u/100847/crop5dc337a3166ef.gif?f=community) 

:strip_exif()/u/219668/crop6818d9983dc68_cropped.webp?f=community) 
            :strip_exif()/u/190456/fliege.gif?f=community) 
            /u/16450/icon06.png?f=community) 
             Dit topic is gesloten.

Dit topic is gesloten.