"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill
zelfs met de slechtse meuk loopt onze relatie nog geen deuk.
de cheeta rugzak zal zn waarde bewijzen, als wij samen de wereld rond reizen
ora et labora
wie niet?RickvN schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 20:49:
Ik wil veel voor weinig.
Iedereen wilt hier iets anders
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill
Al ruim 8 jaar niet meer in productie. Staat op dezelfde pagina.citruspers schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 20:48:
Wikipedia: Boeing 757
Wikipedia zegt van wel

Mac Mini i5 Late 2012 / Dell XPS 15 i5 L502 FHD GTM525 / Dell U2711 /Nexus 6 64 GB White
Lieve iBood, ga aub niet meer kapoet, als ik kopen wil die dikke pil!mrc4nl schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 20:49:
ibood, ook al ben je niet mijn vrouw ik blijf je altijd touw.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
pven schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 20:50:
[...]
Lieve iBood, ga aub niet meer kapoet, als ik kopen wil die dikke pil!
Nu al in Sinterklaassfeer?mrc4nl schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 20:49:
Mac Mini i5 Late 2012 / Dell XPS 15 i5 L502 FHD GTM525 / Dell U2711 /Nexus 6 64 GB White
Jeetje, dit gaat wel heel erg diep!mrc4nl schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 20:49:
~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe
Nou en, ik ben ook al 20 jaar niet meer in productie en ik besta toch ook nog steedsLouise525 schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 20:50:
[...]
Al ruim 8 jaar niet meer in productie. Staat op dezelfde pagina.
maar er waren meerdere kapers op de kust, de mensen gunden de ibood database totaal geen rust.
daardoor heb ik mijn box niet kunnen kopen, en deze gedachte zal mn gedachten slopen.
ora et labora
ora et labora

Ik vind het einde niet zo sterk.mrc4nl schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 20:53:
beste ibood wou mij geen box geven, dus ik probeerde hem te kopen zonder te wikken of wegen.
maar er waren meerdere kapers op de kust, de mensen gunden de ibood database totaal geen rust.
daardoor heb ik mijn box niet kunnen kopen, en deze gedachte zal mn gedachten slopen.
volgende word beter
ora et labora
Dat is idd niet aan te raden als het voor jezelf is.
Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.
Nikolas schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 20:55:
Als je het luchtje kent, kan het toch best?

nagels weggevreten, hier een beetje zitten te keten.
/hipster mode off

Ik b ben ook aan het oefenen geslagen,mrc4nl schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 20:54:
meh, bent aant oefenen voor sinterklaas
En door het kopen van de box heb ik nu niets te klagen.
Lieve ibood bezorg het maar snel,
Want wat leuke gadgets dat wil ik wel.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Livingcolors zekernadroJ schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 20:57:
Sterker nog. Ik koop uitsluitend luchtjes via Internet.
OMG HELDERZIEND!
if it's worth doing, it's worth overdoing - Adam Savage
Dan zit je op ibood goed met al hun philips productennadroJ schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 20:57:
'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren
Lichtjes of luchtjes ..... een wereld van verschil.nadroJ schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 20:57:
Op refresh klikken, terwijl de oude aanbieding er nog staat. Dan zie je soms de nieuwe aanbieding. Ik zag de box op die manier. Niet dat het hielp
?soulcrusher schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 20:59:
iBOOD: Kan ik eindelijk die 414 online doen (20:56:21)
"The reason for time is so that everything doesn't happen at once"
volgen jullie die live feed van alle komende producten niet
de receiver zal dus nog wel even blijven staan, ondertussen vraagt mijn zus "kan de backupserver aan?"
-story continues
ora et labora
Ah, je hebt het trucje ontdekt..Mangofruit schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 20:59:
[...]
Op refresh klikken, terwijl de oude aanbieding er nog staat. Dan zie je soms de nieuwe aanbieding. Ik zag de box op die manier. Niet dat het hielp
Komop zeg, hadden we dit ergens niet aan kunnen zien komen??Leo S. schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 20:58:
Damned, hoe wist je dat?
Elk 3e product is een Onkyo versterker dus de kans was groot.
⏩ PVOutput☀️

bal = bol
Je kunt je dan wel vaak net even iets eerder voorbereiden dan de rest
Is geen trucje, maar de server die faalt terwijl het nieuwe artikel er al staat
Mer Swarowski elementen aan de buitenkant, dat gaat pijn doen bij de partner. 60 shades of pain
Die kerel wordt de hemel half in geprezen om zijn synthol, jeuj
"trucje" vond ik specialer klinken.Nikolas schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 21:03:
[...]
Is geen trucje, maar de server die faalt terwijl het nieuwe artikel er al staat
Ik begrijp er niks van, de hele serie is al bijna voorbij gekomen behalve de 515.
Dakpannen?darryl schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 21:06:
jaja heren, de pannen komen er weer aan gok ik zo
Van de 515 zijn er wellicht gewoon weinig RMA gegaan?masauri schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 21:06:
bleh, maar ff een 414 als backup gekocht, blijven hopen op de 515.
Ik begrijp er niks van, de hele serie is al bijna voorbij gekomen behalve de 515.
⏩ PVOutput☀️
En misschien nog een Philips lampje tussendoor.darryl schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 21:06:
jaja heren, de pannen komen er weer aan gok ik zo
Ik vind de lelijkheid wel meevallen, maar waarom zou je een Thecus nemen als je ook een Synology kunt kopen?
Je kan ook naar een NAS uit 1983 kijken!
Batman: MENSCHEN dit is een transformer, kopen dus voor een privé bumblebee
(21:08:50)
Ik zie maar 1 reden: misinformatieLouise525 schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 21:08:
[...]
Ik vind de lelijkheid wel meevallen, maar waarom zou je een Thecus nemen als je ook een Synology kunt kopen?
Specs van de Thecus zijn op zich wel redelijk
RickvN schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 21:10:
Gratis Geen verzendkosten!!!!!!! KOPEKOPEKOPEKOPEKOPE
Zitten paar flinke klappen tussen.
⏩ PVOutput☀️
Gratisch

10 jaar garantie
Heeft geen DS-software.citruspers schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 21:09:
[...]
Ik zie maar 1 reden: misinformatie
Specs van de Thecus zijn op zich wel redelijk
Dat kun je wel zeggen ja! Vond dat filmpje dat die kerel op die bal vanaf het dak wilde springen, echt wel het moment van 2012!
Maar hoe kun je gratis kosten krijgen.
terwijl de discussie over het gebruik hevig verschilt" "het is een cockring" roept de èèn" en mijn blingbling piet heeft m om zn grote teen.
terwijl sinner zijn boxen netjes heeft verdiend , doet geckoo een voorspelling en is helderziend.
citruspers roept"Geef de kristallen bal eens door!" kort daarna word hij verbeterd met de wijze woorden "bal=bol" van Louise525 in èènmanskoor
end of storie gaat echt nergens over dit
ora et labora
Ja inderdaad. 't moet wel leuk blijven...
Niet, maar ik moet mijn te snel gemaakte fout wel blijven steunen voor de geloofbaarheid!
True story bromrc4nl schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 21:12:
een Mooie armband met Swarovski elementen verschijnt op mijn beeld
terwijl de discussie over het gebruik hevig verschilt" "het is een cockring" roept de èèn" en mijn blingbling piet heeft m om zn grote teen.
terwijl sinner zijn boxen netjes heeft verdiend , doet geckoo een voorspelling en is helderziend.
citruspers roept"Geef de kristallen bal eens door!" kort daarna word hij verbeterd met de wijze woorden "bal=bol" van Louise525 in èènmanskoor
⏩ PVOutput☀️
beste samenvatting ooitmrc4nl schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 21:12:
een Mooie armband met Swarovski elementen verschijnt op mijn beeld
Idd!
Hunt voorbij dus slowchat ook :)
Veel plezier met het uitpakken. Let op: vraag en aanbod van tijdens de hunt gekochte / misgelopen artikelen hoort in V&A. Dus niet in dit topic.