nee
deze

http://www.quickmeme.com/meme/3rt6x9/
[ Voor 23% gewijzigd door HomePlayer op 16-11-2012 20:25 ]
nee
[ Voor 23% gewijzigd door HomePlayer op 16-11-2012 20:25 ]
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
SFE 5G
⏩ PVOutput☀️
⏩ PVOutput☀️
Kud site. Vast niet, nu is hier het succes wel doorgegaan + bij hun faalde het keihard.
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill
⏩ PVOutput☀️
en het weegt ook nog eens bijna 2kgcitruspers schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 20:28:
Met zo te zien 4 mini speakertjes. Kortom, een plastic rotding en het enige metalige er aan is het geluid
in gkmt heb je ook al een highscore
ora et labora
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill
Nee joh, dat zijn de andere lutsers. Zit ergens achteraan
⏩ PVOutput☀️
lolXpanD schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 20:29:
rUfurbished?
Ik zag jou vandaag juist weinig posten?
Hij viel uit de boot, het duurde maar even. Nu is hij dood, de rest van zijn leven.
Klopt heb het rustig aan gedaan vandaag.RickvN schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 20:30:
[...]
Ik zag jou vandaag juist weinig posten?
Ik zit aan de 300
⏩ PVOutput☀️
SFE 5G
Maar wel 450?
Moet je deze workmates eens bekijken bij de Karwei, dat hout staat al krom daar.. Echt slechte troep.RickvN schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 20:30:
yeah, de altijd goede vol geroeste bekratste workmate!
⏩ PVOutput☀️
Box bestellen zal wel lastig worden me dunkt.tintilla schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 20:30:
Goed dat ze smartphones hebben uitgevonden, moet zo weg en via de mobiel nartuurlijk door kijken.
Haha, same here en RSI
I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.
Zij leveren gewoon een pallet spul bij jou af?Sinner schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 20:31:
holy shit, die DD is van mij!
Iets meer vannacht meegrekent. Denk dat ik vandaag tot dusver hooguit 150 posts heb geplaatst.RickvN schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 20:30:
[...]
Maar wel 450?Gisteren zat je toch rond 250?
⏩ PVOutput☀️
Dit is een geplannede aankoop, gisteren was ik net te laatRickvN schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 20:32:
[...]
Zij leveren gewoon een pallet spul bij jou af?
Haha good for you! Hopelijk mag ik daar ook mee pratenQuad schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 20:32:
[...]
Iets meer vannacht meegrekent. Denk dat ik vandaag tot dusver hooguit 150 posts heb geplaatst.
Ik mag iig meedoen in het uitpak topic. Dus richting de 500+
Eerst hier typen, daarna pas proberen te bestellen hè?Sinner schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 20:33:
[...]
Dit is een geplannede aankoop, gisteren was ik net te laat
⏩ PVOutput☀️
Haha, jij zal ook bij hun apart in de planning staan.Sinner schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 20:33:
[...]
Dit is een geplannede aankoop, gisteren was ik net te laat
⏩ PVOutput☀️
De koffie gaat ook snel op, maar of dat zo fijn is...RickvN schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 20:33:
Gas gaat er nu wel fijn op:D
~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe
Nee, die dirt devil gisteren was ik gewoon te laat voor. (dit is trouwens een ander model ook, maar dat terzijde)Quad schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 20:33:
[...]
Eerst hier typen, daarna pas proberen te bestellen hè?
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Ja! Maar niet deze set.pven schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 20:35:
Iemand toevallig interesse in nieuw bestek?
Poëzie?HomePlayer schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 20:35:
van vrijdag middag biertje
naar de koffie, net gegeten,
het werd koffie + irish ;-0
ogen wel meer open, maar beeld niet scherper
yep.TVL schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 20:35:
Tot hoe laat gaat de hunt eigenlijk door? 12 uur?
Mac Mini i5 Late 2012 / Dell XPS 15 i5 L502 FHD GTM525 / Dell U2711 /Nexus 6 64 GB White
tot ze van alle troep af zijnTVL schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 20:35:
'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren
Ja hoor maak maar 99 euro over dan stuur ik een doosje meuk op.remcoboy1479 schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 20:36:
Shit uurtje weg, 2 boxen gemist.
Iemand die er een over heeft?
Ik heb er misschien 1 over, maar die is ook al gereserveerd voor iemand anders.remcoboy1479 schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 20:36:
Shit uurtje weg, 2 boxen gemist.
Iemand die er een over heeft?
Till we die!!! Moehahaha!!!TVL schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 20:35:
Mocht het je nog lukken.. Erg graag!Sinner schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 20:37:
[...]
Ik heb er misschien 1 over, maar die is ook al gereserveerd voor iemand anders.
Die heb jij niet over! Als je € 50 box niet naar de voor mij gereserveerde persoon gaat, istie voor mij:D 100%Sinner schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 20:37:
[...]
Je code van gisteren werkte niet, wilde hem nu proberen.remcoboy1479 schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 20:37:
Iemand trouwens nog een kortingscode nodig?
1 left. Graag dm.
Stiekem maak jij van al die boxen een nieuwe en die verkoop je als ibood boxSinner schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 20:37:
[...]
Dat zeg ik.RickvN schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 20:37:
[...]
Die heb jij niet over! Als je € 50 box niet naar de voor mij gereserveerde persoon gaat, istie voor mij:D 100%
Breng me niet op ideeën..MusicAddict schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 20:38:
[...]
Stiekem maak jij van al die boxen een nieuwe en die verkoop je als ibood box
Haiku!
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Dat zeg ik, zweverig gedoe.
⏩ PVOutput☀️
had nou maar die voetenwarmers gekochtQuad schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 20:41:
Koudd buiten.
ora et labora
⏩ PVOutput☀️
Als je die niet hebt kun je niet gamen jonguh
En als je al je voorgaande verliezen meerekend?Quad schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 20:42:
Box bijna gratis overigens, €30 gewonnen gisteravond met gokken dus nu €25 betaalt.
[ Voor 49% gewijzigd door AdmiralSnipe op 16-11-2012 20:46 ]
~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe
if it's worth doing, it's worth overdoing - Adam Savage
Waren dat die dingen die je in de magnetron moet doen?
Stofzuiger? Je hebt het wel even over de Dirt Devil Infinity MC1 Silence Multicyclone hoorAdmiralSnipe schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 20:43:
IS dat dezelfde stofzuiger?
[ Voor 3% gewijzigd door Switchie op 16-11-2012 20:45 ]
'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren
Nee, was een grote slof met elektrische verwarming.Reiben schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 20:44:
[...]
Waren dat die dingen die je in de magnetron moet doen?
Mac Mini i5 Late 2012 / Dell XPS 15 i5 L502 FHD GTM525 / Dell U2711 /Nexus 6 64 GB White
Ongeveer hetzelfde als een B757 die opstijgt (op afstand)
Dat is de grap, ik verlies nooit, meestal quitte anders winstalbino71 schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 20:43:
[...]
En als je al je voorgaande verliezen meerekend?
⏩ PVOutput☀️
B757 bestaat toch helemaal niet?citruspers schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 20:46:
[...]
Ongeveer hetzelfde als een B757 die opstijgt (op afstand)
Dan is de box gratis!Quad schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 20:46:
[...]
Dat is de grap, ik verlies nooit, meestal quitte anders winst
[ Voor 5% gewijzigd door Mangofruit op 16-11-2012 20:48 ]
Vallende sterrenHomePlayer schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 20:46:
het is zo donker, donker
als het zwart van mijn koffie
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq