Alrightyo.RickvN schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 21:13:
[...]
Niet, maar ik moet mijn te snel gemaakte fout wel blijven steunen voor de geloofbaarheid!
U mad?!?! 70 euro voor een prullebak
if it's worth doing, it's worth overdoing - Adam Savage
Well done mrc4nl!
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill
En nog niet eens een pedaalemmmer.. je klikt ze open
Ach we hebben wel sowieso 48 uur lang plezier in dit topic gehad 
Met ofz zonder box
.

Met ofz zonder box
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
True that.Quad schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 21:16:
Met ofz zonder box.
Wil wel graag die Denon koptelefoon van de vorige hunt zien!
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill
Paar keer getest maar met het refreshen van de gewone iBood site zie je de nieuwe aanbieding iets van een halve seconde sneller dan bij 1dagskoopjes, niet echt de moeite waard dus.
Wederom, deze oordopjes zijn niet voor mij 
12Hz uit een oordopje.....op -90dB zekerFrequentiebereik (in Hz): 12-18,000
geloofbaarheid = geloofwaardigheid.RickvN schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 21:13:
[...]
Niet, maar ik moet mijn te snel gemaakte fout wel blijven steunen voor de geloofbaarheid!
Mac Mini i5 Late 2012 / Dell XPS 15 i5 L502 FHD GTM525 / Dell U2711 /Nexus 6 64 GB White
Schraal dat dit niet in rijm kanQuad schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 21:16:
Met ofz zonder box.

PrulleNbak is het dames en heren. en niet zomaar een want het heeft 't magische woord "touch" i/d titel
Het gerucht (PM op twitter) gaat dat er een doos aan zit te komen van €149!!!
[ Voor 11% gewijzigd door Sinner op 16-11-2012 21:17 ]
ik zou haar doen!Sinner schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 21:17:
Het gerucht gaat dat er een doos aan zit te komen van €149!!!
High Definition Touch prullenbak!darryl schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 21:17:
PrulleNbak is het dames en heren. en niet zomaar een want het heeft 't magische woord "touch" i/d titel
Bij de box is een halve seconde het verschil tussen wel of niet hebben van de box.Reiben schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 21:16:
Paar keer getest maar met het refreshen van de gewone iBood site zie je dei nieuwe aanbieding iets van een halve seconde sneller dan bij 1dagskoopjes, niet echt de moeite waard dus.
⏩ PVOutput☀️
Fuck yeah, gaan we elkaar corrigeren?
moet ik dan maar weer een poging doen?
ora et labora
Ze kan het gewoon niet laten.
Kun jij makkelijk zeggen, jij hebt die box als in de pocket!Quad schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 21:16:
Met ofz zonder box.
Maarrrrrr.... je hebt wel gelijk.
~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe
@Quad/Sinner Kan iemand navraag doen voor die Denon koptelefoon? Hij gooit echt allemaal aanvragen op de hunt!
www.webcamgirls.nl zijn zoveel dozen te koop.
Hoppa, kolonisten gekocht ;p m'n vriendin wou die nog hebben lol
Zie de chat.RickvN schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 21:18:
@Quad/Sinner Kan iemand navraag doen voor die Denon koptelefoon? Hij gooit echt allemaal aanvragen op de hunt!
Welke denon koptelefoon?? Die AH-D400??RickvN schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 21:18:
Die catan was wel een leuke voor wat horloges, te laat helaas.
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
Yep.
Mac Mini i5 Late 2012 / Dell XPS 15 i5 L502 FHD GTM525 / Dell U2711 /Nexus 6 64 GB White
Met of zonder box zijn wij hier.
Gegarandeerd voor 48 uur plezier.
Hunten op ibood voor de beste koopjes,
Terwijl onze rekeningen veranderen in schrijnende hoopjes.
Beter?
⏩ PVOutput☀️
IT ALMOST STARTS TO LOOK LIKE A TRIPLE BOX!
Was wel van vorige hunt. Was maar € 25 :-).AdmiralSnipe schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 21:19:
[...]
Welke denon koptelefoon?? Die AH-D400??
You're my hero!Quad schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 21:20:
[...]
Met of zonder box zijn wij hier.
Gegarandeerd voor 48 uur plezier.
Hunten op ibood voor de beste koopjes,
Terwijl onze rekeningen veranderen in schrijnende hoopjes.
Beter?
Verwijderd schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 21:20:
[...]
Mijn mama vond dit niet zo leuk toen ik hierop klikte. Stom van je!

Je wist niet dat ze wat bijverdiende?Verwijderd schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 21:20:
[...]
Mijn mama vond dit niet zo leuk toen ik hierop klikte. Stom van je!
⏩ PVOutput☀️
You make me laugh
Doctor, I think I'm a homosexual!
How do you know?
RAINNNBOOOOOWWWWSSSS!!!
How do you know?
RAINNNBOOOOOWWWWSSSS!!!
Dat is de Denon 360.RickvN schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 21:20:
[...]
Was wel van vorige hunt. Was maar € 25 :-).
Wat was 25 euro?? O.oRickvN schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 21:20:
[...]
Was wel van vorige hunt. Was maar € 25 :-).
Ninjacat!!!Tomassie91 schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 21:22:
Doctor, I think I'm a homosexual!
How do you know?
RAINNNBOOOOOWWWWSSSS!!!
⏩ PVOutput☀️
Ik weet niet hoe, maar ik moest bij dat regenboog ding direct hieraan denken
Op hetzelfde niveau zo ongeveer I guess...
Edit: of Niancat ja...
Edit: of Niancat ja...
[ Voor 7% gewijzigd door Moi_in_actie op 16-11-2012 21:23 ]
Ryzen 9 9950X3D ~~ 32GB GSkill TridentZ 6000Mhz ~~ ASRock B850M Steel Legend ~~ Powercolor Hellhound RX9070XT
Oh wacht, het is nyancat toch?
⏩ PVOutput☀️
Dat zou zo kunnen
Modem-balls 
sinner: HEBBEN JULLIE NOG VAN DIE DENON KOPTELEFOONS? (niet die inear bagger dus)
(21:19:39)
Batman: @sinner die was lelijk
(21:21:52)
sinner: @Batman Vroeg ik om jouw mening?
(21:22:24)
Wordt dat door de cyberpolitie uitgevoerd?Verwijderd schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 21:24:
[...]
Niet leuk hoor, krijg volgende week misschien een internet arrest.
Zó jammer dat deze dock niet iPhone5 compatible is..

[ Voor 3% gewijzigd door Sinner op 16-11-2012 21:25 ]
Ik ga tegen tien uur mijn café weer opzoeken.
⏩ PVOutput☀️
Verwijderd
Wat is dat? Mijn moeder trekt haar stekker druit denk ik..citruspers schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 21:24:
[...]
Wordt dat door de cyberpolitie uitgevoerd?
Daarom zit-ie in de hunt!Sinner schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 21:25:
Zó jammer dat deze dock niet iPhone5 compatible is..
Vast een stekkertje los straks dus.Verwijderd schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 21:26:
[...]
Wat is dat? Mijn moeder trekt haar stekker druit denk ik..
⏩ PVOutput☀️
Uit je stekker
Stekkerdozen genoeg straks.
⏩ PVOutput☀️
Ook wel en mijlpaal op zich. Topic is nog niet gesloten geweest afgelopen uren.

⏩ PVOutput☀️
Iets met pot verwijt de ketel.Verwijderd schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 21:29:
[...]
terwijl het niet eens mijn schuld is..
⏩ PVOutput☀️
Kaakschaatst urenlang rondjes bedoelt hij
Nee, inderdaad...Verwijderd schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 21:29:
[...]
terwijl het niet eens mijn schuld is..
Op een link klikken met webcamgirls in de url is niet je eigen schuld....

En elk rondje is anders.citruspers schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 21:30:
[...]
Kaakschaatst urenlang rondjes bedoelt hij
⏩ PVOutput☀️
Mag ik trouwens opmerken dat ik, als het goed is, zojuist mijn eerste bestelling voor deze hunt heb voltooid, de goedkope sport oordopjes?
Verwijderd
Ja daarom.. Ik vind ook dat hij het gewoon niet had moeten postenalbino71 schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 21:30:
[...]
Nee, inderdaad...
Op een link klikken met webcamgirls in de url is niet je eigen schuld....
Waarom zouden ze het sluiten, alleen maar uitermate nette users hier.Quad schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 21:29:
Ook wel en mijlpaal op zich. Topic is nog niet gesloten geweest afgelopen uren.

Weer een lampje.
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Dat mag je.citruspers schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 21:31:
Mag ik trouwens opmerken dat ik, als het goed is, zojuist mijn eerste bestelling voor deze hunt heb voltooid, de goedkope sport oordopjes?

⏩ PVOutput☀️
De hunt is al 24+21 uur aan de gang, en zonder koffie of tussen pauzes duurt dat best wel lang.
Met elkander vliegen de uren voorbij, nog 3 uur te gaan en dan is het bedtijd voor mij.
Tot die tijd heb ik nog veel te dichten, door de postitieve feedback van sinner maak ik deze tekst sneller dan de verkoop van livingcolors lichtten.
"DE KOALA IS KLAAR!!!!111" roept toyotamr2, hij heeft zich vermaakt op "http://www.koalastothemax.com/" en stopt er nu mee.
Het postten gaat vrolijk door, 26 nieuwe berichten en de bel luidt in koor. een Intenso 2,5inch externe USB 3.0 harde schijf met 750 GB capaciteit, wan zoon koopje krijg inkooppiet geen spijt. de sint zal m wat provisie geven, op "http://www.webcamgirls.nl/" valt voor hem met al die dozen veel te beleven. helaas kon de mama van grever1 dit niet behagen, "krijg volgende week misschien een internet arrest" was zijn antwoord op moeders vragen.
Met elkander vliegen de uren voorbij, nog 3 uur te gaan en dan is het bedtijd voor mij.
Tot die tijd heb ik nog veel te dichten, door de postitieve feedback van sinner maak ik deze tekst sneller dan de verkoop van livingcolors lichtten.
"DE KOALA IS KLAAR!!!!111" roept toyotamr2, hij heeft zich vermaakt op "http://www.koalastothemax.com/" en stopt er nu mee.
Het postten gaat vrolijk door, 26 nieuwe berichten en de bel luidt in koor. een Intenso 2,5inch externe USB 3.0 harde schijf met 750 GB capaciteit, wan zoon koopje krijg inkooppiet geen spijt. de sint zal m wat provisie geven, op "http://www.webcamgirls.nl/" valt voor hem met al die dozen veel te beleven. helaas kon de mama van grever1 dit niet behagen, "krijg volgende week misschien een internet arrest" was zijn antwoord op moeders vragen.
ora et labora
Sorry hoor.Verwijderd schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 21:31:
[...]
Ja daarom.. Ik vind ook dat hij het gewoon niet had moeten posten
Mod, ik vraag hierbij mijn ban aan. Kut vent dat ik ben.
iemand die een box heeft, wat is de verwachte verzenddatum?
word weer een topic volgen dan om te zien wie wat heeft:-p
RickvN schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 21:32:
[...]
Sorry hoor.

23 novembermasauri schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 21:32:
⏩ PVOutput☀️
23 novembermasauri schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 21:32:
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Verwijderd
Nee lieverd, dat hoeft ook weer niet, dat is het andere uiterste. Je kon er wel 18+ en niet bedoeld voor meekijkende moeders bijzetten..RickvN schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 21:32:
[...]
Sorry hoor.
citruspers schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 21:31:

Whohooomrc4nl schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 21:32:
De hunt is al 24+21 uur aan de gang, en zonder koffie of tussen pauzes duurt dat best wel lang.
Straks nog een uitpak gedicht?
⏩ PVOutput☀️
Doorgaans met de afkorting NSFW (not safe for work)Verwijderd schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 21:33:
[...]
Nee lieverd, dat hoeft ook weer niet, dat is het andere uiterste. Je kon er wel 18+ en niet bedoeld voor meekijkende moeders bijzetten..
+1Verwijderd schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 21:33:
[...]
Nee lieverd, dat hoeft ook weer niet, dat is het andere uiterste. Je kon er wel 18+ en niet bedoeld voor meekijkende moeders bijzetten..
Verwijderd
citruspers schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 21:34:
[...]
Doorgaans met de afkorting NSFW (not safe for work)
Sorry, voortaan zal ik zeggen dat het voor 18+ is of niet.Verwijderd schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 21:33:
[...]
Mag ik je aanraken?
Verwijderd
Thankyou!!RickvN schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 21:34:
[...]
Sorry, voortaan zal ik zeggen dat het voor 18+ is of niet.
Hey, welke 18+ content heb ik hier zojuist gemist?!
Let op:
Hunt voorbij dus slowchat ook :)
Veel plezier met het uitpakken. Let op: vraag en aanbod van tijdens de hunt gekochte / misgelopen artikelen hoort in V&A. Dus niet in dit topic.
Hunt voorbij dus slowchat ook :)
Veel plezier met het uitpakken. Let op: vraag en aanbod van tijdens de hunt gekochte / misgelopen artikelen hoort in V&A. Dus niet in dit topic.