"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill
Het grappige was, de 3 anderen van m'n werk zaten ook te wachten op de box, dus die zaten net als mij half te ADHDen... De rest kon het wel begrijpen. dus het viel meeRickvN schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 15:38:
[...]
Haha, en iedereen verklaart je dan ook voor gek. Want eigenlijk is het te kansloos voor woorden.
This is how we rolllllll
BTO 15CL46-GTX670 - 128GB Crucial M4 SSD - 500 GB HDD - 16GB DDR3 | Stel niet uit tot morgen wat je overmorgen door een ander kan laten doen
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill
if it's worth doing, it's worth overdoing - Adam Savage
[ Voor 8% gewijzigd door lauwsa op 16-11-2012 15:44 ]
ook mooi hoe hij op bol maar 150 is, dus zal vast nog goedkoper te verkrijgen zijn..
[ Voor 25% gewijzigd door MusicAddict op 16-11-2012 15:46 ]
iBOOD is de moedermaatschappij van Philips, Sitecom, Jamo en Dora.
IT bedrijf voor ontwikkelen en ondersteunen van maatwerk applicaties.RickvN schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 15:43:
Wat voor werk doe jij? Heb al enkele mensen proberen aan te sporen, niemand snapt het.
BTO 15CL46-GTX670 - 128GB Crucial M4 SSD - 500 GB HDD - 16GB DDR3 | Stel niet uit tot morgen wat je overmorgen door een ander kan laten doen
~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe
ICTWebSolution - Wi-Fi Problemen? Stuur maar een berichtje! - Wi-Fi Bereik verbeteren?
Overkill - its underrated!djkavaa schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 15:48:
Moet zeggen dat dit een hele fijne sub is... heb der zelf 2 stuks van1tje links 1tje rechts van de kamer:D
132,5 euro op PWMusicAddict schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 15:44:
En dan over een uurtje weer de versterkerMaar ondertussen hebben die mensen wel 10 inpulsaankopen gedaan
Ibood snapt het
ook mooi hoe hij op bol maar 150 is, dus zal vast nog goedkoper te verkrijgen zijn..
Hoezo:P Tis gewoon verschil wat je wel merkt... en ja voor het geld hoef je het niet te laten...
ICTWebSolution - Wi-Fi Problemen? Stuur maar een berichtje! - Wi-Fi Bereik verbeteren?

You have two error checking devices installed in two sockets on your head. They are called eyes .
Verwijderd
@spartacusNLDVerwijderd schreef op donderdag 15 november 2012 @ 17:54:
[...]
1- Sinterklaas en Kerst
2- Om dit heugelijke feit te vieren, hebben we vannacht de aftrap gegeven voor een 48 uur durende HUNT vol met nieuwe aanbiedingen voor bizarre prijzen én met de vertrouwde iBOOD BOX. ( Email 4e x rij website van het jaar )
3- dit is de 3e Box in 1 dag..hunt duurt 48 uur dus morgen ook een dag
Minimaal 2 dozen..let maar op.
See
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 16-11-2012 15:52 ]
Best stom dat ze dit heugelijke feit vieren door de website van 2012, terwijl ze het maandag al aankondigde. Toen was dit nog niet bekend! ;-)
dat idd wel jaVerwijderd schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 15:51:
Ziet er leuk uit, die Archos telefoon...
Niets is onmogelijk voor degene die het niet zelf hoeft te doen. - Wet van Weiler
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
[ Voor 4% gewijzigd door Wallioo op 16-11-2012 15:54 ]
[ Voor 67% gewijzigd door Rubman op 16-11-2012 15:54 ]
Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken
Mijn fietslampje heeft al 450 lumen voor de helft van het geld

Haal NOOIT een spookrijder in !
⏩ PVOutput☀️
Doe ik allauwsa schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 16:00:
"valt in slaap"
⏩ PVOutput☀️
Even het lichtje in je hoofd weer aandoen.... *chirp chirp*lauwsa schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 16:00:
"valt in slaap"
Sorry, ben zelf ook een beetje dood

[ Voor 4% gewijzigd door Tomassie91 op 16-11-2012 16:02 ]
http://gathering.tweakers.net/forum/edit_userRubman schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 16:00:
hoe pas je ook alweer je signature aan in de nieuwe tweakers
rechtsboven bij je accountnaam >profiel > bewerken > tab forum profielRubman schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 16:00:
hoe pas je ook alweer je signature aan in de nieuwe tweakers
spelvoud eruit gehaaldRubman schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 16:02:
heb hem gevonden THX
You have two error checking devices installed in two sockets on your head. They are called eyes .
wel goed doen he: sbelfaut
Yeah right!
Met een fatsoenlijke zaklamp kan dat hoorBassmaniac schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 16:04:
Iemand de spec's van dat ding gezien? 250m bereik??? Uit een zaklamp??
Yeah right!
de grotere maar minder snelle broer van mijn notebook
EDIT:
hij is nu al 200 euro duurder dan de vorige keer dat z hem aanboden
[ Voor 34% gewijzigd door Wallioo op 16-11-2012 16:06 ]
kijk naar de hooflichtsetjes van mountainbikes:) ik deed vroeger aan mountainbiken in het donker (wat echt een epische adrenalinekick geeft) en die zaklampjes wil ik best geloven dat ze 250m komen... iig 100 a 180 m goed zichtbaar.Bassmaniac schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 16:04:
Yeah right!
edit:
ik was laatst in de MEC (amerikaanse winkel voor outdoor) en daar hadden ze er 1 met accupak... die hadden ze overdag als promo staan, haalde gewoon de hele winkel door (die dingen zijn zo 200 a 400meter)
zo'n accupak maakt hem natuurlijk wel wat groter en hij kostte 240 euro omgerekend... maar was wel een stoer ding!:D
[ Voor 27% gewijzigd door Dynion op 16-11-2012 16:07 ]
Ik nodig je van harte uit om op 250 meter afstand in het licht van mijn 3500 lumen xenon zaklamp te komen kijkenBassmaniac schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 16:04:
Yeah right!
Ik zie dat nergens staan. Wel 230mBassmaniac schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 16:04:
Yeah right!
de vorige had geen ssd volgens mijXxRenéxX schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 16:04:
Was deze laptop niet al langs gekomen voor 799? Ze doen er Windows 8 bij en opeens is die 999?
toettoett
met een fatsoenlijk lading accu's ook ja...Robsel_NL schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 16:05:
[...]
Met een fatsoenlijke zaklamp kan dat hoor
nadruk ligt daarbij op "fatsoenlijk" (in beide gevallen....)
M'n PC setje begint er meer op te houden dus dan lijken me die Jamo's niet gek voor dat geld.
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
dat type zaklamp bedoelde ik dus:PZtaaB schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 16:06:
[...]
Ik nodig je van harte uit om op 250 meter afstand in het licht van mijn 3500 lumen xenon zaklamp te komen kijken
en ik ging helemaal stuk om je signature:P
Mja ik ken deze lamp niet, maar soortgelijke lampen van bv surefire of fenix halen dat best hoor.Bassmaniac schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 16:06:
[...]
met een fatsoenlijk lading accu's ook ja...
![]()
nadruk ligt daarbij op "fatsoenlijk" (in beide gevallen....)
3500 lumen is dan ook net effe iets meer dan 250.... prijs zal ook iets anders zijn geweest.ZtaaB schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 16:06:
[...]
Ik nodig je van harte uit om op 250 meter afstand in het licht van mijn 3500 lumen xenon zaklamp te komen kijken
250 lumen is vlak voor de lamp, op 230m mag je blij zijn dat er welgeteld 1 lumen over is (dus 1 kaars...)
Nope, volgens mij versterker nodigAdmiralSnipe schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 16:07:
Misschien een domme vraag, maar die Jamo S426 set moet je toch via een versteker aan een PC kunnen hangen lijkt me? Of kan het ook direct naar de PC zonder versterker.
M'n PC setje begint er meer op te houden dus dan lijken me die Jamo's niet gek voor dat geld.
Moet wel een versterker tussen idd. (ik gebruik een oude 5.1 versterker hiervoor)AdmiralSnipe schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 16:07:
Misschien een domme vraag, maar die Jamo S426 set moet je toch via een versteker aan een PC kunnen hangen lijkt me? Of kan het ook direct naar de PC zonder versterker.
[ Voor 5% gewijzigd door franssie op 16-11-2012 16:09 ]
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
kan ja, heb ik hier ook. soms is wel een goede geluidskaart benodigd om gezoem te voorkomen. Stuur even een DM als je hulp nodig hebt, want ik vind dat hifi sets op pc moeten kunnen en doe ook niks anders als dat, zelfs al is uiteindelijk vaak nadelig voor de geluidskwaliteit.AdmiralSnipe schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 16:07:
edit: sorry verkeerd gelezen.. er moet een versterker tussen, een lading kabels en soms dus een geluidskaart vanwege gezoem.
[ Voor 8% gewijzigd door Dynion op 16-11-2012 16:10 ]
daar heb je een puntBassmaniac schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 16:08:
[...]
3500 lumen is dan ook net effe iets meer dan 250.... prijs zal ook iets anders zijn geweest.
250 lumen is vlak voor de lamp, op 230m mag je blij zijn dat er welgeteld 1 lumen over is (dus 1 kaars...)
De Jamo speakers moeten altijd een versterker, het lijkt mij niet dat een geluidskaart 40 Watt per speaker kan sturen. Misschien heb jij actieve speakers, passieve speakers zoals de Jamo's hebben, helaas, een losse versterker nodig.Dynion schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 16:09:
[...]
kan ja, heb ik hier ook. soms is wel een goede geluidskaart benodigd om gezoem te voorkomen. Stuur even een DM als je hulp nodig hebt, want ik vind dat hifi sets op pc moeten kunnen en doe ook niks anders als dat, zelfs al is uiteindelijk vaak nadelig voor de geluidskwaliteit.
Dat dacht ik al, PC kan vast niet zo'n set aansturen.
Maar je kan wel weer de versterker aan de computer linken toch?? (hangt wss ook van de versterker af).
Correctie: de CPU is wel wat beter dan bij NBT
[ Voor 25% gewijzigd door Wallioo op 16-11-2012 16:13 ]
Alle versterkers hebben wel een line-in oid. Soms zelfs optical in.AdmiralSnipe schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 16:11:
[...]
Maar je kan wel weer de versterker aan de computer linken toch?? (hangt wss ook van de versterker af).
Tulp stekker > done, dat is geen probleem hoor. Het lijkt mij alleen wel overkill om een multi-channel versterker enkel te gebruiken voor je pc.AdmiralSnipe schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 16:11:
[...]
Toch allen bedankt voor de info.
tja 200 euro korting op een genoemde prijs van 1200 euro is nou niet echt super voordeel.Wallioo schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 16:12:
BTO aanbieding is waardeloos. bij notebooktotaal is ie nu al richting deze prijs.
Correctie: de CPU is wel wat beter dan bij NBT

NEXT
ja ze willen ook ff een pauze :-pmutsje schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 16:14:
gosh duurt wel lang voordat deze uitverkocht is
dalijk weer een box ist weer stressen!
Vindt je t gek?mutsje schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 16:14:
gosh duurt wel lang voordat deze uitverkocht is
Point taken.Matushki schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 16:14:
[...]
tja 200 euro korting op een genoemde prijs van 1200 euro is nou niet echt super voordeel.
Hunt voorbij dus slowchat ook :)
Veel plezier met het uitpakken. Let op: vraag en aanbod van tijdens de hunt gekochte / misgelopen artikelen hoort in V&A. Dus niet in dit topic.