Heeft deze een beetje goede bass voor muziek?
Lijkt mij ook geen gekke deal idd! Neem zo'n Onkyo versterker van eerder vandaag... via de aanbieding ofc en je hebt in 1 dag voor ~350 euro een 5.0 set staan. Ok het zal wel niet super helder klinken maar het zal zeker zo'n Logitech Z-906 verslaan (denk ik) als je de extreem lage tonen even negeertmrc4nl schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 15:08:
duurt best lang deze, dit is namelijk een prima deal
Nu ben je telaatKyumia schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 15:10:
voor muziek wel, de zuilen voor hebben een prima basweergave, voor gaming of films misschien minder. (ik vind t voldoende)Kyumia schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 15:10:
@ XXreneXX...
een dergelijke (HIFI) set overtreft een computer set op ieder vlak, gezien het formaat van de zuilen vermoedelijk zelfs op lage frequenties. Daarnaast is een logitech setje met zijn ingebouwde (slechte) chipversterker dermate slecht dat deze set in verhouding heel helder is (Nu was:P)
[ Voor 34% gewijzigd door Dynion op 16-11-2012 15:13 ]
Is het wat zo een pan, ik ben die gare tefal pannen zat met giftige teflon zooi die steeds loslaat
Voor muziek zou ik geen 5.0 aanraden, ga dan voor een goede 2.0 set-up. Maar de bas uit een vloerstaander kan heel strak en mooi klinken. Heb Concept 6 speakers van Dali, de bas klinkt diep en strak maar je zult nooit de tonen onder de 40-50hz horen met mid/low-range vloerstaanders, met high-end misschien tot 35 maar dat is het dan wel.Kyumia schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 15:10:
Oh wat erruug? Wat is Errug? Oh wat errug pannekoek!
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
zo pan weer uitverkocht op naar volgend huntje
Het Motorola setje weer
⏩ PVOutput☀️
Toetsenbord! Wie moesten die allemaal nog???
~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe
Linkje?XxRenéxX schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 15:11:
[...]
Voor muziek zou ik geen 5.0 aanraden, ga dan voor een goede 2.0 set-up. Maar de bas uit een vloerstaander kan heel strak en mooi klinken. Heb Concept 6 speakers van Dali, de bas klinkt diep en strak maar je zult nooit de tonen onder de 40-50hz horen met mid/low-range vloerstaanders, met high-end misschien tot 35 maar dat is het dan wel.
Geen idee, ik dacht dat de batterij op was van mijn Fenix sleutelhangerzaklamp maar dat ding was defect. koop ik dus nooit meer.Joarie schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 15:05:
[...]
Hoe krijg je dat voor elkaar? Mijn 2 lampen are still going strong na 2 jaar gebruik.
tja redelijke voorraad zullen we maar denken...
bijna op, aaaaand its gone!
if it's worth doing, it's worth overdoing - Adam Savage
waarom motorola,
Had graad een logitech gezien.
Heb nog een leuk toetsenbordje nodig
Had graad een logitech gezien.
Heb nog een leuk toetsenbordje nodig
BTO 15CL46-GTX670 - 128GB Crucial M4 SSD - 500 GB HDD - 16GB DDR3 | Stel niet uit tot morgen wat je overmorgen door een ander kan laten doen
Ik heb de speakers gekocht, maar denk dat ik ze toch doorverkoop (tja, moest snel beslissen he).
Iemand hier ze gemist?
EDIT: En anders: denken jullie dat ik hier op marktplaats geld mee kan verdienen? Immers: nieuw in doos, dus kan je zo 250 euro voor vragen toch?
Iemand hier ze gemist?
EDIT: En anders: denken jullie dat ik hier op marktplaats geld mee kan verdienen? Immers: nieuw in doos, dus kan je zo 250 euro voor vragen toch?
[ Voor 37% gewijzigd door Muldert op 16-11-2012 15:15 ]
Zo, dat ging best snel.
ora et labora
Je hebt het over die grote van JAMO?? ik zoek namelijk die kleine inclusief subMuldert schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 15:14:
Ik heb de speakers gekocht, maar denk dat ik ze toch doorverkoop (tja, moest snel beslissen he).
Iemand hier ze gemist?
Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken
wauw dat was snel
[ Voor 7% gewijzigd door Wallioo op 16-11-2012 15:15 ]
BTO 15CL46-GTX670 - 128GB Crucial M4 SSD - 500 GB HDD - 16GB DDR3 | Stel niet uit tot morgen wat je overmorgen door een ander kan laten doen
De pagina hangt bij bij nu Ná de paypal betaling.. is het wat?
(keyboard, was deze keer snel
)
Edit: Bam, heb ze
Mooi voor mij mn Note, bluetooth altijd fijn
Edit: Bam, heb ze
[ Voor 26% gewijzigd door MusicAddict op 16-11-2012 15:16 ]
Teflon zelf is niet giftig.... de zooi waarmee het aan de pan wordt vastgemaakt dan weer wel. Bron. Dit schijnt iets beter tegen hitte te kunnen en zonder giftige stoffen geproduceerd te worden, maar dikke kans dat je net zo goed genept wordt. Marketingboys zijn heel goed in het verzinnen van nieuwe namen en kreten voor precies hetzelfde spul.FlyEragon schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 15:11:
Is het wat zo een pan, ik ben die gare tefal pannen zat met giftige teflon zooi die steeds loslaat
Lijkt wel of ik gisteren leef, zie alles weer opnieuw langskomen. (was allemaal uitverkocht....)
mmm paypal betaling hangt maar ik kreeg wel deze mail in mn inbox:
Beste frank,
Bedankt voor je bestelling op iBOOD.com!
Hieronder vind je de gegevens met betrekking tot de bestelling.
Bestelnummer: 2661731
Klantnummer:
Je bestelling:
1x Motorola wireless keyboard + mouse € 9.95
Verzendkosten € 5.95
--------------------------------
Totaalbedrag € 15.90
ora et labora
PSdisasters.com
dan zal het wel goed zijn tochmrc4nl schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 15:16:
mmm paypal betaling hangt maar ik kreeg wel deze mail in mn inbox:
[...]
ik ben het met hem eens, geen zin om link te zoeken.
de vraag die je je wel moet afstellen: in hoeverre horen je menselijke oren 35 herz... of voelt alleen je boekenkast dat?
http://hificorner.nl/concept-6.html maar dat zijn oude speakers! Heb ze een aantal weken voor 250 euro voor een setje 2de hands kunnen overnemen, had geluk dus. Maar punt is meer dat als je de speakers voor enkel muziek wilt gebruiken, je beter af bent met leuke 2.0 speakers.
nou mensen mijn missie is geslaagd, ik hoef niet meer te jagen. ik ga nu van mn weekend genieten
ora et labora
Bedankt ! Interessant om te lezen zo tussen de meuk doorgwystyl schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 15:15:
[...]
Teflon zelf is niet giftig.... de zooi waarmee het aan de pan wordt vastgemaakt dan weer wel. Bron. Dit schijnt iets beter tegen hitte te kunnen en zonder giftige stoffen geproduceerd te worden, maar dikke kans dat je net zo goed genept wordt. Marketingboys zijn heel goed in het verzinnen van nieuwe namen en kreten voor precies hetzelfde spul.
Nou jongens? Iemand interesse in de Jamo's? Dan moet je het nú zeggen, dan rond ik de bestelling af.
Die van Philips de originele wel, weet niet hoeveel licht die Alecto geeft, lekker relaxed wakker worden op deze manier.edwin90 schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 15:18:
Is zo'n wake up light iets?
Oke ga ik daar naar opzoek, misschien ook wel makkelijker met de indeling van de kamer. Die is niet echt geschikt voor een 5.1+ setXxRenéxX schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 15:17:
[...]
http://hificorner.nl/concept-6.html maar dat zijn oude speakers! Heb ze een aantal weken voor 250 euro voor een setje 2de hands kunnen overnemen, had geluk dus. Maar punt is meer dat als je de speakers voor enkel muziek wilt gebruiken, je beter af bent met leuke 2.0 speakers.
nee ik was geintereseerd in de A101 HCS5
Niet voor een doorgewinterde slaapkop (Eigen ervaring)edwin90 schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 15:18:
Zo, toch blij dat ik zon toetsenbordje heb kunnen scoren
Geen idee hoe die goedkopere wake-up lights presteren maar ben zelf ongelofelijk blij met mijn Philips Wake-Up light van 65e ofzo. Het is geen gelul, je wordt echt rustiger wakker als je kamer donker is. Gaat geleidelijk, ben nooit meer wakkergeschrokken omdat mijn wekker opeens begon te schreeuwen.edwin90 schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 15:18:
voor muziek zou ik geen sub nemen.. heb er hier 1 die ik alleen aanzet bij films of spelletjes.. bij muziek is het ronduit irritant als je mooie monitoren of zuilen hebt,.
... wordt jij wakker omdat dat ding licht gaat geven???XxRenéxX schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 15:20:
[...]
Geen idee hoe die goedkopere wake-up lights presteren maar ben zelf ongelofelijk blij met mijn Philips Wake-Up light van 65e ofzo. Het is geen gelul, je wordt echt rustiger wakker als je kamer donker is. Gaat geleidelijk, ben nooit meer wakkergeschrokken omdat mijn wekker opeens begon te schreeuwen.
Je kunt een sub ook af/instellen.Dynion schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 15:20:
voor muziek zou ik geen sub nemen.. heb er hier 1 die ik alleen aanzet bij films of spelletjes.. bij muziek is het ronduit irritant als je mooie monitoren of zuilen hebt,.
En goed ingestelde sub hoor je pas als je m mist als deze uitstaat
| Me = M'n of Mijn | Is = Eens | Hun = Zij | Waar om doen men sen al die on nodig e spa ties over al tus sen ? | Hè = Heh? | Hé = Hey!
van wakker worden met opkomend licht naar een vers glaasje sinaasappelsap.
grappige aanbiedingsreeks
grappige aanbiedingsreeks
Iemand nog interresse in dit keukenlijk?
Hehe, Citruspers
⏩ PVOutput☀️
Kyumia, ik ken iemand die de JAMO set heeft uit een vorige iBood Hunt. De Bass is matig, en voor films zijn het ook niet de ideale speakers. Bijvoorbeeld als je de speakers vergelijkt met een Harman/Kardon HKTS uit dezelfde adviesprijsklasse € 399,00 heb je al veel meer bass en beter geluid. Het is zeker geen slechte set speakers, en al helemaal niet voor € 149,95, maar verwacht geen heersende bass.Kyumia schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 15:10:
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Nee lekker, heb je dat ding op 'tjilp tjilp' vogel geluiden staan en ben je eraan gewent. Ga je lekker op vakantie in een huisje in het bos. Ben je continue wakker van de vogels.XxRenéxX schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 15:20:
[...]
Geen idee hoe die goedkopere wake-up lights presteren maar ben zelf ongelofelijk blij met mijn Philips Wake-Up light van 65e ofzo. Het is geen gelul, je wordt echt rustiger wakker als je kamer donker is. Gaat geleidelijk, ben nooit meer wakkergeschrokken omdat mijn wekker opeens begon te schreeuwen.
heb ik wel gedaan, zelfs als ik hem rustig zet vind ik de meerwaarde zeer minimaal... de rest geeft gewoon zat bas.CeesKees schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 15:21:
[...]
Je kunt een sub ook af/instellen.
En goed ingestelde sub hoor je pas als je m mist als deze uitstaat
Meestal als het geluid begint te spelen... soms wel van het licht maar dan was ik al aan het sluimeren. Doorgaans zorgt het licht ervoor dat ik van diepe slaap overga in een sluimer. Het geluid dat zacht begint maakt mij dan echt volledig wakker. Heel relaxed. Maar.... toch haat ik nog steeds de ochtend hahaDynion schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 15:21:
[...]
... wordt jij wakker omdat dat ding licht gaat geven???of gaat ie op het gegeven moment geluid maken...

Gebruik FM radio btw xD die vogels wennen wel snel!
[ Voor 4% gewijzigd door XxRenéxX op 16-11-2012 15:23 ]
Klopt niet helemaal dit, op het grote plaatje staat 8 TB :-)
en dat was weer een vlugge actie die pers
NAS voor pricewatch prijs....
nooit gedacht dat die dingen zouden werken... ik zal mijn ogen er eens voor open houden...XxRenéxX schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 15:22:
[...]
Meestal als het geluid begint te spelen... soms wel van het licht maar dan was ik al aan het sluimeren. Doorgaans zorgt het licht ervoor dat ik van diepe slaap overga in een sluimer. Het geluid dat zacht begint maakt mij dan echt volledig wakker. Heel relaxed. Maar.... toch haat ik nog steeds de ochtend haha
Mooie NAS, komt deze nu met 4, of met 8TB storage?
Toch heb ik liever een synology.
| Me = M'n of Mijn | Is = Eens | Hun = Zij | Waar om doen men sen al die on nodig e spa ties over al tus sen ? | Hè = Heh? | Hé = Hey!
denk met geen van beide, 4 TB of 8 TB lijkt me logischer
4x1TB schijven inclusiefCeesKees schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 15:24:
Mooie NAS, komt deze nu met 4, of met 8TB storage?
Ik zou liever de 8TB zien of zelfs de 12TB, maar dat is nog te veel gevraagd
[ Voor 14% gewijzigd door Wallioo op 16-11-2012 15:26 ]
Beetje weinigKyumia schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 15:25:
4x1TB staat bij beschrijving.
Ervaring kan voor jou heel anders zijn dan mij natuurlijk, ik heb dat ding wel ongeveer 40cm van mijn hoofd staan en op dezelfde hoogte als mijn hoofd. Dan werken ze het beste. Lig bij een muur dus als ik weggedraaid ben van de lamp dan kaatst het alsnog van de muur af.Dynion schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 15:24:
[...]
nooit gedacht dat die dingen zouden werken... ik zal mijn ogen er eens voor open houden...
Gelukkig is ie al weg
In het kussen zit wol, opletten wanneer je daar allergisch voor bent
In de meeste kussens zit dons: das opletten voor onze dierenvrinden en huisstofmeiten allergisten
Gaat om zo'n vreemde vorm wel gemakkelijk een kussensloop? Kan het me niet echt voorstellen
heb ook zon kussen met nekding, heb hem met nekding naar boven liggen omdat het voor geen meter ligt
Die dingen zijn me nog nooit vanpas gekomen xD
@cheeks jij snapt hem
mwah te klein voor mij
You have two error checking devices installed in two sockets on your head. They are called eyes .
Whaha, in de titelbalk staat Cinderella neksteun en op de site zelf staat een Gerber mes.
Ik ben meer voor de wat groter materiaal.
Dat is ondertussen alweer een tijdje geledenmasterrobo schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 15:32:
Altijd mis ik de box.....
Ik had nog nooit met een iBood Hunt meegedaan, maar ik tunede op het juiste moment in. Ben al een tijdje aan het kijken naar Powerline, en ineens kwam daar een set Zyxel adapters voorbij voor een heel schappelijke prijs.
Nu eens kijken of het echt zo handig werkt, maar dankzij deze hunt ga ik me er geen buil aan vallen.
Nu eens kijken of het echt zo handig werkt, maar dankzij deze hunt ga ik me er geen buil aan vallen.
Roses are red, my screen is blue. I may have deleted system32...
Ookal was je er op dat moment wel, dan had je waarschijnlijk alsnog een error gekregen.masterrobo schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 15:32:
Altijd mis ik de box.....
Kan iemand voor mij serieus de Jamo A 101 HCS 5 5.1 in de gaten houden.
JAMO
deze dus. moet even weg, maar wacht hier nog wel op.
Box is uiteraard ook welkom
JAMO
deze dus. moet even weg, maar wacht hier nog wel op.
Box is uiteraard ook welkom
HALLO!!!! DA ZIJN WE WEAAAAA!!!!
En ik heb weer de box gemist zie ik
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill
Hier ook weer: PSDisasters.com
En de Dora Rugtas met gekke Airflow. Waarom 60 euro tegoed? Waarom niet gewoon 60 euro op mijn bankRickvN schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 15:35:
Tegoedbon van 60 voor 30 euro. Moeten ze wel winst maken
wees blij dat je hem ruim gemist hebt.RickvN schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 15:35:
ik was 5 minuten te laat van mijn wandeling.
Ik kon helaas niet vloeken, zit op m'n werk
Oh die geweldige overhemden met 'biometrische pasvorm'. Heb er 2 laten maken maar dat konden ze mooi een keer opnieuw doen...
Let wel op bij deze aankoop: je krijgt verplicht een wit randje op je hoofd geplakt!
Haha, en iedereen verklaart je dan ook voor gek. Want eigenlijk is het te kansloos voor woorden.Wallioo schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 15:36:
[...]
wees blij dat je hem ruim gemist hebt.
ik was 5 minuten te laat van mijn wandeling.
Ik kon helaas niet vloeken, zit op m'n werk
This is how we rolllllll

"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill
Tja, ik heb 2x bij Shirtbyhand een blouse laten maken. Maten waren goed (immers een vertegenwoordiger komt de maten opmeten), maar de gebruikte stoffen en afwerking voelt goedkoop aan.
The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.
Let op:
Hunt voorbij dus slowchat ook :)
Veel plezier met het uitpakken. Let op: vraag en aanbod van tijdens de hunt gekochte / misgelopen artikelen hoort in V&A. Dus niet in dit topic.
Hunt voorbij dus slowchat ook :)
Veel plezier met het uitpakken. Let op: vraag en aanbod van tijdens de hunt gekochte / misgelopen artikelen hoort in V&A. Dus niet in dit topic.