999 x 999 bordspelen in de hunt. Ik koop er 0 x 999

You have two error checking devices installed in two sockets on your head. They are called eyes .
shhhhht!
BTO 15CL46-GTX670 - 128GB Crucial M4 SSD - 500 GB HDD - 16GB DDR3 | Stel niet uit tot morgen wat je overmorgen door een ander kan laten doen
Nice, de vrijdagmiddag dump @ skoften.net is er weer. Weer ff vermaak en vertier.
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill
die zit in een box...Verwijderd schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 16:17:
Is er eigenlijk Lego geweest?
Iemand nog die goedkope onkyo versterker (Onkyo 5.1-kanaals AV-HTR548B)? Ik heb nu die duurdere ook besteld, maar kan kiezen om te annuleren (kosteloos tot dag van verzending dus je hebt bij iBood een maand bedenktijd)...
(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer
Ik houd het voor gezien mensen. Happy hunting verder, check zo nu en dan m'n telefoon nog wel even...
Niet ff wachten tothet volgende item. Komt er zo
hehe pizza's te winnen p 1dk. geen bezorgrestaurants in mijn buurt though
ora et labora
Kan ik m'n hele huis mee verlichten...lauwsa schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 16:23:
Jeej, wat heb je er aan?
hmm, daar heb ik volgens mij iemand over gehoord die deze wou hebben?
of was het iets anders?
EDIT:
was iets anders
of was het iets anders?
EDIT:
was iets anders
[ Voor 12% gewijzigd door Wallioo op 16-11-2012 16:24 ]
BTO 15CL46-GTX670 - 128GB Crucial M4 SSD - 500 GB HDD - 16GB DDR3 | Stel niet uit tot morgen wat je overmorgen door een ander kan laten doen
Licht producten van Philips? Waarom dan niet die LED-onderzetters? Die zijn pas cool... en overpriced dus als daar even een eurotje of 30 af ging 

Nou, dan is het ook niet boeiend, "binnen half uur bezorgt, anders gratis" heeft dat oook geen zin. Een gratis gratis pizza...mrc4nl schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 16:23:
hehe pizza's te winnen p 1dk. geen bezorgrestaurants in mijn buurt though
damn, geen usb 3.0 usb sticks...
Iemand die toevallig extra, Motorola Bluetooth toetsenbord + muis setje heeft gekocht?
Was er weer is voor de 2de keer te laat bij met bestellen.
Stomme ibood werkt niet met inloggen van mobile site op standaard webbrowser op mijn android.
Misschien dat het dan aan mijn account ligt.
Maar elke keer wanneer ik wilde ik inloggen kreeg ik dat mijn wachtwoord verkeerd was. En dit was op de PC niet het geval of als ik de browsermode op full site weergaven zette.
Stomme ibood werkt niet met inloggen van mobile site op standaard webbrowser op mijn android.
Misschien dat het dan aan mijn account ligt.
Maar elke keer wanneer ik wilde ik inloggen kreeg ik dat mijn wachtwoord verkeerd was. En dit was op de PC niet het geval of als ik de browsermode op full site weergaven zette.
[ Voor 31% gewijzigd door tintilla op 16-11-2012 16:37 ]
SFE 5G
weet iemand of je van deze usb sticks kan booten,
heb hier 2 8Gb liggen waar niet van geboot kan worden?
heb 2 dingen gekocht met mijn android op mijn werktintilla schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 16:30:
Iemand die toevallig extra, Motorola Bluetooth toetsenbord + muis setje heeft gekocht?
moet je pven lief aankijken, ik ben allang bij dat ik m zelf heb, die geef ik mooi niet wegtintilla schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 16:30:
ora et labora
Het is dat ik zelf pas na het bestellen tot de conclusie kwam dat ik er eigenlijk wel 2 of 3 had moeten kopen (2 hier en 1 voor iemand anders zoals jou bijv..)tintilla schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 16:30:
Of er van een USB stick geboot kan worden hangt niet af van de stick, maar van het moederbord en van het bestandssysteem op de stick.
zie nu pas dat er links een banner staan met sinterklaas deals. nounou...
You have two error checking devices installed in two sockets on your head. They are called eyes .
Voor zover ik weet kan dat niet aan de USB stick liggen. Je moet alleen zorgen dat je hem bootable maakt, bijvoorbeeld voor Linux gebruik ik altijd Univsersal USB installer en voor Windows: meuk: Windows 7 USB/DVD Download ToolHomePlayer schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 16:31:
weet iemand of je van deze usb sticks kan booten,
Zag dat mensen hem hadden gekocht, maar niet echt nodig hadden. Zoek anders even op Motorola of BT in dit topic, misschien vind je degene die het heeft gepost ;-)
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill
'k Heb al een broodbakmachine. Is wel lekker trouwens.
Mijn Sinterklaasspel voor de kids
bakbroodmachine!
Toestel dat brood maakt, zonder magie!!!Rick-Jan schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 16:36:
bakbroodmachine!
zou je er ook in kunnen frituren
Gefrituurd brood, zou dat lekker zijn??
~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe
helaas, uitverkocht, anders konden we het nog proberen:-p
Iemand die t script werkende heeft tot betalingsscherm?
Zowel 23 (paypal) als 21 (rabobank ideal) pakt ie niet..
Zowel 23 (paypal) als 21 (rabobank ideal) pakt ie niet..
....aaaand we're back!
:W
Is er sinds 12:00 uur nog een doos geweest?
Yes om 1uSinner schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 16:39:
....aaaand were back!:W
yess om kwart over 1
Verkoop jij niet 1 box aan mij?Sinner schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 16:39:
....aaaand were back!:W
Wat is dit voor belachelijk duur rotbestek?
je hebt al 2 dozen, niet zo hebberig
Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken
zucht*
de scherpe punten zijn afgerond, zodoende dat de kinderen zicht niet kunnen bezeren. Door de vrolijke vormgeving en afbeeldingen is dit bestek leuk om te gebruiken en de kinderen zullen trots zijn op hun eigen bestek
de scherpe punten zijn afgerond, zodoende dat de kinderen zicht niet kunnen bezeren. Door de vrolijke vormgeving en afbeeldingen is dit bestek leuk om te gebruiken en de kinderen zullen trots zijn op hun eigen bestek

Meer is beterRubman schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 16:40:
je hebt al 2 dozen, niet zo hebberig
als je ze nou zou delen met anderen, houd ik me natuurlijk aanbevolen

Je zal ze uit mijn koude dode handen moeten trekken.Rubman schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 16:41:
Dus alle drie de dozen zijn al geweest..
Sport ze! :WRickvN schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 16:42:
Ik verveel me, ben weg hier. Over 1,5u weer terug uit de sportschool!
Been there, done that?Sinner schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 16:42:
[...]
Je zal ze uit mijn koude dode handen moeten trekken.
Kijk uit wat je zegt he, ik weet je te vindenSinner schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 16:42:
[...]
Can be arranged, hoe wil je sterven?Sinner schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 16:42:
[...]
Levend begraven, werkongevalletje, ...
dan krijg je hooguit 2 blauw lampjes (die zitten er standaard in, toch?)Rubman schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 16:41:
z'n huis geeft al een mooie blauwe gloed van alle lampjes die ie al heeft
Ik zie inderdaad dat de 3e doos vandaag is geweest. Nog wel de goede ook nog.. die van €49.95
verveel me ook skoften.net is prachtig
weet nu niet of ik meer van Crafield of van skoften.net hou....
http://www1.skoftenmedia.com/images/picdump/296/23.jpg
weet nu niet of ik meer van Crafield of van skoften.net hou....
http://www1.skoftenmedia.com/images/picdump/296/23.jpg
Net een e-mail van iBood gekregen, dat het Rummy-pakket niet geleverd mag worden. De leverancier heeft geen licentie voor Nederland en België.
http://www.ibood.com/nl/n...mmy_Bundel_Groot__Pocket/
Maandag stellen ze een nieuw pakket voor, anders wordt het annuleren. Daar gaan m'n Sinterklaascadeaux.
http://www.ibood.com/nl/n...mmy_Bundel_Groot__Pocket/
Maandag stellen ze een nieuw pakket voor, anders wordt het annuleren. Daar gaan m'n Sinterklaascadeaux.
komen er nog veters in de aanbieding, die van mij trek ik net stuk
zo ff wat drinken en dan naar huis!
geluidskaart kan twee passieve luidsprekers aansturen op redelijke kwaliteit, maar zoals ik al zei, fout gelezen, had al edit;) Toch bedankt voor het benadrukken dat het foute info was, voor iemand iets verkeerd koopt:)XxRenéxX schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 16:11:
[...]
De Jamo speakers moeten altijd een versterker, het lijkt mij niet dat een geluidskaart 40 Watt per speaker kan sturen. Misschien heb jij actieve speakers, passieve speakers zoals de Jamo's hebben, helaas, een losse versterker nodig.
was dit ding eerder nie ruim 200 euro?
dacht ook dat ie eerder van 400 voor 200 was, of ben ik abuis??
is een andere:Matushki schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 16:48:
dacht ook dat ie eerder van 400 voor 200 was, of ben ik abuis??
http://www.ibood.com/nl/n...mpacte_USB_DJ-controller/
Nee, dat was een andere. http://www.ibood.com/nl/n...mpacte_USB_DJ-controller/
spuit 11
spuit 11
[ Voor 8% gewijzigd door Sinner op 16-11-2012 16:49 ]
Oh nee dat was een nog veel wausere betere uitvoering jonguh
is identieke aanbieding als eerder.. deze zelfde is ook al voorbij gekomen gisteren ofzo
[ Voor 41% gewijzigd door mutsje op 16-11-2012 16:50 ]
die was veul echterder
qua snelheid zeker, t gaat weer veels te langzaam
3-delige kofferset, junk.
Echt wel, zijn van die goedkope seta die je ook veel op markten e.d. ziet.Type-R schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 16:51:
3-delige kofferset, junk.
zeer modern design (carbon look)
Was al bang dat ik niet met mijn bagage over straat kon...
Was al bang dat ik niet met mijn bagage over straat kon...
Ideaal voor stukjes van Sinner in te vervoeren om erna te dumpen!
Vrijdag middag
<---- aan het bier, geld op de bank
maar ogen vallen dicht, zie niks meer scherp
KOFFIE time,
kids schreeuwen, mauwen. TV aan en still zijn
Pa zit in een Hunt
KOFFIE time,
Pa zit in een Hunt
masauri schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 16:53:
Ideaal voor stukjes van Sinner in te vervoeren om erna te dumpen!

Ik zou maar oppassen en je deuren goed op slot doen
Rauwe moderne poezie, snif...
HomePlayer schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 16:53:
Vrijdag middag
KOFFIE time,
Pa zit in een Hunt
Na zo'n stijlvolle kofferset komen ze met een gele paraplu aanzetten.
Enjoy the weather.... nou als ik een storm paraplu nodig heb dan kan ik je wel vertellen dat ik niet zo aan het genieten ben! Gele paraplu of niet.Visophetdroge schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 16:57:
Check dat vernieuwende design dan!Visophetdroge schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 16:57:
De ene kant is langer dan de andere kant!!!
Laat ik dan toch mooi iets aparts in de kroeg achter als ik naar huis ga! Of in de bus...AdmiralSnipe schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 16:58:
[...]
Check dat vernieuwende design dan!
De ene kant is langer dan de andere kant!!!
Ach, het is een mini, waarschijnlijk pas je er niet eens onder...
Heb weer een kortingscode beschikbaar, DM maar!
Die paraplu blijft nog wel even staan denk ik
Wat is dan mini? Senz, of yellow? Een grote paraplu, in de kleur klein-geel.Senz Mini Yellow Haze stormparaplu
ligt er aan of je 'm vast houdt of niet....
holy crap, prijzig led stripje
Ledstrip wie wachtte daaar ook alweerop?
Geen idee, wel iemand van hier gisteravond ofzo.
was ik weeeer
Ja dat meende ik me te herinneren.
Vraag me trouwens af waar ze die adviesprijs van 130 euro vandaan halen. O.o
Vraag me trouwens af waar ze die adviesprijs van 130 euro vandaan halen. O.o
wb
steppyyyy, ik heb nog een doos 
(grapje)
(grapje)
Let op:
Hunt voorbij dus slowchat ook :)
Veel plezier met het uitpakken. Let op: vraag en aanbod van tijdens de hunt gekochte / misgelopen artikelen hoort in V&A. Dus niet in dit topic.
Hunt voorbij dus slowchat ook :)
Veel plezier met het uitpakken. Let op: vraag en aanbod van tijdens de hunt gekochte / misgelopen artikelen hoort in V&A. Dus niet in dit topic.